Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Audi TT quattro sport concept: 420 koní z pouhého dvoulitru

7 komentářů

Avatar - mustafa
mustafa
Samozřejmě, s technikou si tu hlavu nelámou, bo pro to tu ani neni moc čtenářů, kteří by to ocenili, co tak koukám po diskusích. Nicméně to co říkáš není tak úplně pravda. Převodovka se spojkou je normálně vpředu. Vzadu u diferenciálu je pouze hydraulicky ovládaná spojka haldexovýho ústrojí pro připojování zadní nápravy. 😉
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Srovnáváš se starším konceptem z předchozího autosalonu?
Avatar - xjara
xjara
ze sveho 2.3 ctyrvalce take dokazi dostat pres 355kw ... ovsem auto ktere budu pak 30km jen zahrivat a po dojezdu ctvrt hodiny chladit je na dve veci.
Gvick2
Ano, máš pravdu, autor článku, kde jsem se to dočetl (autorevue) asi neumí moc jazyky.
Gvick2
Autor článku technické údaje vzal trochu povrchně, motor je dost upravený, má kovaný klikový hřídel, nové hliníkové písty, vestavěné chladicí kanály v pístech etc. Stejně tak je proti TT změněná koncepce pohonu, kdy dvojspojková převodovka není u motoru, ale u zadní nápravy kvůli rozložení hmotnosti, předělaný podvozek etc.
_MT_
Má to být závodní auto. TT RS má zůstat pětiválec.
Avatar - Hittman
Hittman
a co výdrž / životnost motoru a jeho komponent (turbo, ventily, atd.)..??