Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
0
a co výdrž / životnost motoru a jeho komponent (turbo, ventily, atd.)..??
_MT_
0
Má to být závodní auto. TT RS má zůstat pětiválec.
Gvick2
0
Autor článku technické údaje vzal trochu povrchně, motor je dost upravený, má kovaný klikový hřídel, nové hliníkové písty, vestavěné chladicí kanály v pístech etc. Stejně tak je proti TT změněná koncepce pohonu, kdy dvojspojková převodovka není u motoru, ale u zadní nápravy kvůli rozložení hmotnosti, předělaný podvozek etc.
mustafa
1
Samozřejmě, s technikou si tu hlavu nelámou, bo pro to tu ani neni moc čtenářů, kteří by to ocenili, co tak koukám po diskusích. Nicméně to co říkáš není tak úplně pravda. Převodovka se spojkou je normálně vpředu. Vzadu u diferenciálu je pouze hydraulicky ovládaná spojka haldexovýho ústrojí pro připojování zadní nápravy. 😉
Gvick2
0
Ano, máš pravdu, autor článku, kde jsem se to dočetl (autorevue) asi neumí moc jazyky.
Dylan McKay
0
Srovnáváš se starším konceptem z předchozího autosalonu?
xjara
0
ze sveho 2.3 ctyrvalce take dokazi dostat pres 355kw ... ovsem auto ktere budu pak 30km jen zahrivat a po dojezdu ctvrt hodiny chladit je na dve veci.