Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Deathstar
Vypadá moc dobře,výkon je hodně štědrý,cena dobrá.
Podle mě bude o něco ostřejší než Golf GTi,něco ve stylu Focusu ST,ovšem v daleko hezčí karoserii.
Pochybuju,že to bude taková okresková bruska jako Megane RS,což je možná i škoda,s tím výkonem a vzhledem 😒
Podle mě bude o něco ostřejší než Golf GTi,něco ve stylu Focusu ST,ovšem v daleko hezčí karoserii.
Pochybuju,že to bude taková okresková bruska jako Megane RS,což je možná i škoda,s tím výkonem a vzhledem 😒
Velkou devizou tohoto skvěle vypadajícího dravce je rovněž nízká spotřeba paliva na to, jaká je to střela. Všechny tyto vlastnosti dělají z nové Cupry nejlepšího SEATa všech dob.
To si dovolim nesouhlati, tento byl a je zajimavejsi vozitko [odkaz]
Člověk nesmí zapomínat, že té nízké spotřeby dosáhneš, když s ním budeš zacházet v rukavičkách. Pokud koně chceš prohánět, musíš je patřičně nakrmit. 😉
Souhlas, protože závodní tovární speciál Leon Cup Racer za 3 miliony Kč se za běžnou produkci považovat nemůže...
Z čoho usudzuješ, že Cupra nedosiahne na M RS? Vyšší výkon a lepší e-dif naznačujú opak.
Z toho,že se asi neodvážou ve sportovním nastavení auta tolik jako Megane RS Cup..
Vyšší výkon(15 koní) je je sice dobrý,e diff má vesměs u každého hatche stejný účel(torque steering),tam bych rozdíl tolik neviděl.
Nevím jestli jim koncern povolí tak sportovní podvozek jako Megane Cup..Měli by, ten Seat na to papírově i vzhledově podle mě má..
Vyšší výkon(15 koní) je je sice dobrý,e diff má vesměs u každého hatche stejný účel(torque steering),tam bych rozdíl tolik neviděl.
Nevím jestli jim koncern povolí tak sportovní podvozek jako Megane Cup..Měli by, ten Seat na to papírově i vzhledově podle mě má..
Jasné, len špekulujeme, ale z papiera by som to videl veľmi nádejne. Športové Seaty boli podvozkovo vždy nekompromisnejšie, ako univerzálnejšie ladené Golfy GTI. Okrem toho výkonového bonusu 15 koní je tu aj nižšia hmotnosť Leona. Plus ten elektronicky ovládaný mechanický samosvor je technicky namakaný, je to o ligu vyššie ako klasická "špéra" u M RS Cup. Takže ja to vidím tak, že trón M RS sa celkom trasie.
Záleží na trati. Pokud vím, například Porsche používá na Severní smyčce "komfortní" nastavení u svých ostrých aut.
Zatím všem koncernovým autům ten fun faktor chybí. Také jsem se nikde nedočet, jak je vyřešená přední náprava. Jestli má Cupra něco podobného jako Perfo Hub u Mégane nebo Revoknuckle ve Focusu.
RevoKnuckle bolo len u minulého Focusu RS, súčasný ST má štandardnú nápravu vpredu. Tipujem, že u Cupry žiadne výrazné podvozkové úpravy nebudú.
Neřekl bych. Cílem těhle závěsů stejně bylo odstranění (respektive omezení) torque steeru. Pokud ho zvládnou odstranit jinak (možná spíš, pokud si ho tam nezatáhnou, protože GTI na něj netrpí), tak je nepotřebují. Ford tohle řešení zvolil, protože jejich diferenciál torque steer zhoršoval, a tak chtěli vylepšit řiditelnost - je diskutabilní, jak moc uspěli.
Revoknuckle torque steer řešil, bez něj je to boj, viz. aktuální ST. GTI performance má zatím nejlepší edif mezi předokolkami, na NS to auto funguje bezvadně, a nepotřebuje ani plastová okna nebo semislicky. Výhodou je, že z NS pak v GTI můžeš odjet v klidu do Trieru na moselské, aniž bys cestou přišel o páteř jako v RS CUPu. 😉
Neříkám, že to nefunguje a nepomohlo, ale úplně ho neodstranili.
Pokud jde o nejlepší elektronický diferenciál, možná by to chtělo porovnání s Mini JCW s aktivním diferenciálem.
Pokud jde o nejlepší elektronický diferenciál, možná by to chtělo porovnání s Mini JCW s aktivním diferenciálem.
Trochu sis popletl Megany RS, dovol mi ti sdělit, že plastová okna vzadu a semislicky byly na minulé generaci Meganu R26R, současný Megane RS nic takového nepotřeboval, aby toho staršího na semislickách, pojel.. Ale to je detail, Cupra vypadá, že by mohla být schopná, nutno ale brát v potaz, že je to nové auto, včetně nových technologií, MRS je tu od 09, to máš skoro 5 let k dobru. Když se na to podíváš takto, tak jedině klobouček dolů renaultsportu, ostatní jsou dost pozadu :-!
PS: renaultsport neřekl poslední slovo, type-r je taky na spadnutí, no, pěkně pěkně, ještě tu bude horko 😄
PS: renaultsport neřekl poslední slovo, type-r je taky na spadnutí, no, pěkně pěkně, ještě tu bude horko 😄
pamatuju si že tohle bylo jedno z prvních videí FRS a docela jsem valil voči [odkaz] sice torque steer uplně neodstranili ale ovladatelnost byla pořád špičková (podle mě teda) 😉
iudex
Tak ako som predpokladal, cena je fantastická a medzi hothečmi je to kauf roka. 280k, samosvor a stovka za 5,8s, a to všetko za 670t je skvelá ponuka. A to bude cena za slabšiu 195 kW verziu ešte o pár tisíc nižšia, rovnako tak za trojdverák.
Kupovať dnes hothatch, je Cupra jasná voľba. :yes:
Kupovať dnes hothatch, je Cupra jasná voľba. :yes:
Akorát pořád nevěřím, že bude DCC v základu, jak se tu nedávno tvrdilo, v tomto článku už se o tom nepíše.
Za tu cenu to zní neuvěřitelně, ale všichni tvrdí, že v základu to je.
[odkaz]
[odkaz]
Uvidíme. Otázka je, jestli to má být standardně pro všechny trhy, za avizovanou cenu u nás by to bylo hodně muziky za málo peněz.
Stačí se podívát do ceníku...
[odkaz]
DCC, LEDky, 19".. za 670 je paradni cena, ale nevím proc jí říkají akční, z tiskové zprávy jsem pochopil, že Leon chtějí prodávát za 670.
[odkaz]
DCC, LEDky, 19".. za 670 je paradni cena, ale nevím proc jí říkají akční, z tiskové zprávy jsem pochopil, že Leon chtějí prodávát za 670.
Arese
Tak tento Leone, to je opravdové pošušnáníčko. Design skvělý, výkon úžasný, cena taky. co víc si přát? Snad jen možnost si Cupru pořídit v kombi karoserii ST.
P.S. Na rozdíl od Golfu GTI Leon Cupra nemá ***skou elektrickou parkovací brzdu! 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Na rozdíl od Golfu GTI Leon Cupra nemá ***skou elektrickou parkovací brzdu! 😄 :yes: :yes: :yes:
A kdy pan redaktor naposledy viděl nějakou atmosféru? 😲 Byl snad myšlen dieselový charakter? Ten ale zase netočí do 6000, že...
Jinak... moc hezká nabídka.
Zajímavé je, že SEAT prý plánuje prodávat na českém trhu "jenom" pětidvířkovou Cupru, hold SC a ST bude k mání na větších trzích...
V ČR hlavně stále chybí movitější klientela ve srovnání se západními sousedy. Kvalita silnic je tu také mizerná, zvlášť na takto rychlé auto a většinu nových aut tu stejně kupují firmy pro své zaměstnance na nějaké to popojíždění po republičce, takže to vše dělá český mikrotrh všeobecně ještě méně zajímavějším, hlavně pro tento segment. Ono ani těch starších Golfů GTIček tu moc nejezdí a většina z nich jsou stejně jeté dovozy z D.
PS: Teď jsem se podíval a už jsou dva. 😄
Žádný rozumný dealer VW si nevezme jen tak na sklad GTIčko. Vždycky k tomu musí být nějaký "vedlejší" důvod, např. chce ho mít jako špek na salonu a proto mu nevadí sleva, kterou bude muset na skladovku dát, nebo někdo zaplatí zálohu a pak si to rozmyslí, a nebo mu prostě dojdou prachy, onemocní...
A tak samozřejmě mnohem prodávanější verzí (alespoň u nás) bude Leon FR o výkonu od 90 do 132kw, ale třeba v Německu nebude mít Cupra o zákazníky nouzi.
na mysli bylo vyzdvihnout nejvyšší otáčky působení, zmatenou formulaci jsem již opravil 😄