Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ondris
Ten koncept na obrázku zaprvý není hezkej a zadruhý ani shooting brake. 😄
Co mu chybí k tomu, aby to byl SB, třeba ve srovnání s CLS SB?
To je otázka. CLS je shooting brake asi jako tohle. Já jsem měl vždy pod pojmem shooting brake zaškatulkované 3dv. sportovně střižené kombi. Ale celkově je asi ta hranice co je a co není shootingbrake poměrně nejasná a kryje se s tím, čemu se od dob AR156 říká sportwagon, nebo sportkombi. Nakonec záleží na výrobci, jak to pojmenuje.
Podle mě je poměrně ryzím shooting brakem tohle. [odkaz] 😄
Podle mě je poměrně ryzím shooting brakem tohle. [odkaz] 😄
Jasně, počet dveří, ale to je stejný problém jako u protimluvu "čtyřdveřové kupé".
Ovšem, ne každé třídveřové kombi je automaticky SB, viz třeba ten tvůj odkaz. 😉
Definice, že SB musí být nutně (sportovně střižené) "kombi" neplatí, např. Z3 coupé je považováno za téměř typický SB a s kombíkem nemá společného prakticky nic.
Ovšem, ne každé třídveřové kombi je automaticky SB, viz třeba ten tvůj odkaz. 😉
Definice, že SB musí být nutně (sportovně střižené) "kombi" neplatí, např. Z3 coupé je považováno za téměř typický SB a s kombíkem nemá společného prakticky nic.
No, když už jsme u VW, tak podle mě mnohem blíž k SB má Scirocco, než horní obrázek.
Jistě, Scirocco III. g. je za SB právem považováno, podobně jako to Z3 coupé (nebo třeba AR Brera, Volvo C30...) a stejně jako Z3 coupé nemá nic příliš společného s klasickým kombíkem, byť pouze třídveřovým (jako např. Fiat 12😄.
[odkaz]
[odkaz]
AnGeor
a cim bude konkurovat CLS? Kolik ma v nabidce 6ti a 8mi valcu? :no:
Samozřejmě nepůjde o přímou konkurenci, ale v širším rámci SB. Třeba Passat Alltrack taky konkuruje A4/A6 Allroad, i když ne přímo.
ano AllTrack muze konkurovat A4 Allroad, jo to stejna trida a i stejna technika, potazmo stejne auto v jinem obalu. A6 moc konkurovat asi nebude, protoze je to jina velikost auta.
Ale tohle proste nebude konkurovat CLS SB vubec nicim. Neverim ze nekdo zajde do showroomu MB, projede s v CLS SB a pak si rekne, koupim si radsi VW SB, je to prakticky to stejne. To proste neni. Je to jina liga...
Ale tohle proste nebude konkurovat CLS SB vubec nicim. Neverim ze nekdo zajde do showroomu MB, projede s v CLS SB a pak si rekne, koupim si radsi VW SB, je to prakticky to stejne. To proste neni. Je to jina liga...
Jenže Passat má prostorově blíž k A6, než ke stísněné A4, takže ono to s tím škatulkování není úplně jednoduché.
To co dál popisuješ by byla přímá konkurence, a to, jak už jsem psal, samozřejmě není.
Ale pro někoho kdo uvažuje o CLS SB s R4 v téméř základní výbavě (k vůli ceně), může být tohle, v nejsilnější motorizaci a bohaté výbavě, určitou alternativou, tedy konkurence (pouze) nepřímá.
A4/A6 Allroad jsou taky technicky podstatně jiná auta (motory podélně, možnost více válců, jiné převodovky, jiné 4x4...), než je Passat.
To co dál popisuješ by byla přímá konkurence, a to, jak už jsem psal, samozřejmě není.
Ale pro někoho kdo uvažuje o CLS SB s R4 v téméř základní výbavě (k vůli ceně), může být tohle, v nejsilnější motorizaci a bohaté výbavě, určitou alternativou, tedy konkurence (pouze) nepřímá.
A4/A6 Allroad jsou taky technicky podstatně jiná auta (motory podélně, možnost více válců, jiné převodovky, jiné 4x4...), než je Passat.
Přesně. I když zrovna CLS začíná celkem vysoko.
CLS sice začíná výš, ale jinak je cenově více méně srovnatelné s éčkem ve stejné motorizaci a výbavě. Takže to až tak hrozné není. Jen je tam prostě vyšší základní výbava než u éčka, takže CLS nezačíná na milionu.
Ano, ale čím větší odstup, tím méně si budou konkurovat, kdybych to měl říct jednoduše. CLS vůbec nemá motorizace a výbavy, kde dochází k největšímu "tření". Uvidíme, jaké budou ceny v příští generaci, nějaká nepřímá konkurence mezi nimi určitě bude, ale neřekl bych, že to bude na úrovni E a Passatu.
Passat je inde hlavne priestorovo. Uvazujem o zvysenom kombi 4x4, ked dosluzi mondeo. A pravdupovediac mi ta A4 pride akosi mala. Passat mi skor sadne aj ked u passata sa nejako neviem prekusnut cez toto: [odkaz]
Ta pristrokovka z 2005teho mi uz akosi pride okukana a zastarala. A6 je nadherna ale cenovo uz mimo moj cenovy strop. Novy scout vyzera dobre ale to sa radsej uspokojim s passatom. Bude to narocne rozhodovanie..
Co sa tyka tohto kvaziSB od passatu, nepripomina ti to zpredu kapotou a svetlami nove mondeo (fusion)? Z tej fotky sa toho dojmu neviem zbavit. Napuchnuta kapota a uzke svetlomety. A ta cervena farba mi pripomina so zadkom mazdu 6. Ten rys zadneho blatnika.
Celkovo nevidim zmysel takeho modelu vo VW, skor by som ho vsunul k Audi, ma vacsi premiovy charakter ako VW.
Inak myslis, ze ked niekto kupuje mercedes CLS SB a riesi vobec nejaky cenovy strop ci zakladnu motorizaciu? To auto je krasne ale akosi clovek musi mat isty spolocensky status a aj dostatok "bananov" na uzivenie takej "opice" 😄
Ta pristrokovka z 2005teho mi uz akosi pride okukana a zastarala. A6 je nadherna ale cenovo uz mimo moj cenovy strop. Novy scout vyzera dobre ale to sa radsej uspokojim s passatom. Bude to narocne rozhodovanie..
Co sa tyka tohto kvaziSB od passatu, nepripomina ti to zpredu kapotou a svetlami nove mondeo (fusion)? Z tej fotky sa toho dojmu neviem zbavit. Napuchnuta kapota a uzke svetlomety. A ta cervena farba mi pripomina so zadkom mazdu 6. Ten rys zadneho blatnika.
Celkovo nevidim zmysel takeho modelu vo VW, skor by som ho vsunul k Audi, ma vacsi premiovy charakter ako VW.
Inak myslis, ze ked niekto kupuje mercedes CLS SB a riesi vobec nejaky cenovy strop ci zakladnu motorizaciu? To auto je krasne ale akosi clovek musi mat isty spolocensky status a aj dostatok "bananov" na uzivenie takej "opice" 😄
Lidi/zákaznící jsou různí, rozhodně si nemyslím, že by nějací zájemci o CSL SB "v základu" neexistovali.
Možná trochu překvapivě, zvlášť na západ od nás (vyšší daně/pojistky/poplatky), nejsou základní motorizace ani skromnější výbava, u vyšší střední prémie, zrovna vzácnou výjimkou.
Když budu hledat tzv. za každou cenu, najdu tam dílčí podobnost na ledacos, od Mazdy až po AR.
Možná trochu překvapivě, zvlášť na západ od nás (vyšší daně/pojistky/poplatky), nejsou základní motorizace ani skromnější výbava, u vyšší střední prémie, zrovna vzácnou výjimkou.
Když budu hledat tzv. za každou cenu, najdu tam dílčí podobnost na ledacos, od Mazdy až po AR.
Samozřejmě, že se kupují i základní motorizace a všichni rozhodně nemají neomezený rozpočet. Už třeba jen proto, že jsou někde na auta daně/ poplatky, že by ti z nich šiblo.
CLS v zakladu s 250 CDI stoji 1.5? K tomu musis prihodit par set tisic aby to auto vypadalo z venku i uvnitr 😉 Za 1.5 si ho koupi pouze ten, kdo na neho de fakto nema, s danema apod to nema nic spolecneho 😄
Treba bez tohohle bych si ho ja nekoupil😒br /> Dřevěná designo podlaha zavazadlového prostoru - americká třešeň s černými spárami 123 311 Kc >😒]
Treba bez tohohle bych si ho ja nekoupil😒br /> Dřevěná designo podlaha zavazadlového prostoru - americká třešeň s černými spárami 123 311 Kc >😒]
Pochop, že ne každý uvažuje jako ty, nebo já. Jsou lidi, kteří žádných pár set tisíc nejen, že přihazovat "nemusí", ale ani nechtějí, nebo nemohou..., z nějakých důvodů pro ně může být lepší CLS v základu, než vůbec žádné CLS. 😉
P.S. Někdo jiný zase nepochopí, jak někdo k CLS může vynechat tu úžasnou podlahu z americké třešně za "blbých" 120 litrů. 😄
P.S. Někdo jiný zase nepochopí, jak někdo k CLS může vynechat tu úžasnou podlahu z americké třešně za "blbých" 120 litrů. 😄
"s danema apod to nema nic spolecneho" - to si povíme, až budeš platit daň třeba 180 %. Rád si dopřávám, ale v tváří v tvář s podobnými státy bych se radši střelil do nohy, než zaplatil přes sto tisíc euro na dani.
A4 je prcek. S Passatem sdílí pár motorů, ani ty nejsou identické. Jiná platforma, jiné převodovky, jiný pohon všech kol, jiný podvozek. A6 je větší, schopnější, obecně lepší, ale jinak postavená na stejném základu jako A4.
Nebo snad chceš říct, že má Passat podélně uložené motory, pětiprvkové zavěšení vpředu, stálý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem atd.?
Nebo snad chceš říct, že má Passat podélně uložené motory, pětiprvkové zavěšení vpředu, stálý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem atd.?
Tymkoo
No za sebe teda musím říct, že to vypadá krutopřísně >😁 libí se mi to!
Flynt
Tyto repliky od koncernu jsou kraetury pouze na jednom podvozku.
madbrain
....že i vozy tohoto výrobce se mohou(hypoteticky) honosit dizajnem,na kterýžto lze hleděti s neskrývavou potěchou bez uzardění,ač jsem na dizajnové výpotky koncernu VW doposavad hleděl "skrze prsty" a se zjevným despektem,nyní volám:"skvěle VW,jen tak dál,jen to neposerte...!!!!". :yes: :yes: :yes:
jedním jezdím... a jestli dramaticky, ale DRAMATICKY nezmění povozek a jízdní vlastnosti - tak je to úplně k ničemu.
Nižší střecha a červená barva z auta sporťák neudělá.
😒
Nižší střecha a červená barva z auta sporťák neudělá.
😒
Sporťák?
no - sporťák... všichni chtějí shhooting brake, protože poslední dobou získalo přívlastek sportovnosti v tom původním slova smyslu...
Tedy ne zavařený tlumiče a drncavá jízda, ale výkonné motory a soldní jízdní vlastnosti. Tedy chceš-li, blíž původnímu významu GT, než sporťák, to je asi příliš "silné slovo", to máš pravdu.
😉
Tedy ne zavařený tlumiče a drncavá jízda, ale výkonné motory a soldní jízdní vlastnosti. Tedy chceš-li, blíž původnímu významu GT, než sporťák, to je asi příliš "silné slovo", to máš pravdu.
😉
Ale pěkný !