Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen CCS: Všichni chtějí shooting brake!

42 komentářů

Avatar - skejpa
skejpa
... ale tahle fotka dost připomíná Mazdu 6 😄 [odkaz]
Ale pěkný !
Avatar - Hittman
Hittman
GTD 180 kW a 600 Nm, to bude 6ti či 4válec v nafte?
Avatar - Hittman
Hittman
a ještě dotaz. A4 rv 2007 125kW mělo PD a nebo CR? Dostal se ještě do této verze CR a nebo ho dostala až nová verze od roku 2008?
_MT_
PD, pokud vím. CR byl až v B8.
_MT_
Měl by to být 4 válec.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mazdu to připomíná vzadu zboku a z náhledu čumák BMW. Nevypadá to zle, ale řekl bych, že takové VW nebude.
Klaudius
Dúfajme, že nie. Ten predok vyzerá príšerne.
_MT_
Zadní část mi připomněla Volvo V60. Nemohu říct, že by se mi předek na téhle malůvce líbil.
Ondris
Ten koncept na obrázku zaprvý není hezkej a zadruhý ani shooting brake. 😄
Avatar - white label
white label
Co mu chybí k tomu, aby to byl SB, třeba ve srovnání s CLS SB?
zlysoused
To je otázka. CLS je shooting brake asi jako tohle. Já jsem měl vždy pod pojmem shooting brake zaškatulkované 3dv. sportovně střižené kombi. Ale celkově je asi ta hranice co je a co není shootingbrake poměrně nejasná a kryje se s tím, čemu se od dob AR156 říká sportwagon, nebo sportkombi. Nakonec záleží na výrobci, jak to pojmenuje.

Podle mě je poměrně ryzím shooting brakem tohle. [odkaz] 😄
Avatar - white label
white label
Jasně, počet dveří, ale to je stejný problém jako u protimluvu "čtyřdveřové kupé".
Ovšem, ne každé třídveřové kombi je automaticky SB, viz třeba ten tvůj odkaz. 😉
Definice, že SB musí být nutně (sportovně střižené) "kombi" neplatí, např. Z3 coupé je považováno za téměř typický SB a s kombíkem nemá společného prakticky nic.
zlysoused
No, když už jsme u VW, tak podle mě mnohem blíž k SB má Scirocco, než horní obrázek.
Avatar - white label
white label
Jistě, Scirocco III. g. je za SB právem považováno, podobně jako to Z3 coupé (nebo třeba AR Brera, Volvo C30...) a stejně jako Z3 coupé nemá nic příliš společného s klasickým kombíkem, byť pouze třídveřovým (jako např. Fiat 12😄.
[odkaz]
Ondris
Imho přebývají dvoje dveře 😄 Stejně jako CLS není SB.
Více viz výše 😄
Avatar - white label
white label
Jo, pokud ti šlo jen o počet dveří, tak to souhlas, viz 19:58.
Avatar - AnGeor
AnGeor
a cim bude konkurovat CLS? Kolik ma v nabidce 6ti a 8mi valcu? :no:
Avatar - white label
white label
Samozřejmě nepůjde o přímou konkurenci, ale v širším rámci SB. Třeba Passat Alltrack taky konkuruje A4/A6 Allroad, i když ne přímo.
Avatar - AnGeor
AnGeor
ano AllTrack muze konkurovat A4 Allroad, jo to stejna trida a i stejna technika, potazmo stejne auto v jinem obalu. A6 moc konkurovat asi nebude, protoze je to jina velikost auta.

Ale tohle proste nebude konkurovat CLS SB vubec nicim. Neverim ze nekdo zajde do showroomu MB, projede s v CLS SB a pak si rekne, koupim si radsi VW SB, je to prakticky to stejne. To proste neni. Je to jina liga...
Avatar - white label
white label
Jenže Passat má prostorově blíž k A6, než ke stísněné A4, takže ono to s tím škatulkování není úplně jednoduché.
To co dál popisuješ by byla přímá konkurence, a to, jak už jsem psal, samozřejmě není.
Ale pro někoho kdo uvažuje o CLS SB s R4 v téméř základní výbavě (k vůli ceně), může být tohle, v nejsilnější motorizaci a bohaté výbavě, určitou alternativou, tedy konkurence (pouze) nepřímá.
A4/A6 Allroad jsou taky technicky podstatně jiná auta (motory podélně, možnost více válců, jiné převodovky, jiné 4x4...), než je Passat.
_MT_
Přesně. I když zrovna CLS začíná celkem vysoko.
honzamo
CLS sice začíná výš, ale jinak je cenově více méně srovnatelné s éčkem ve stejné motorizaci a výbavě. Takže to až tak hrozné není. Jen je tam prostě vyšší základní výbava než u éčka, takže CLS nezačíná na milionu.
_MT_
Ano, ale čím větší odstup, tím méně si budou konkurovat, kdybych to měl říct jednoduše. CLS vůbec nemá motorizace a výbavy, kde dochází k největšímu "tření". Uvidíme, jaké budou ceny v příští generaci, nějaká nepřímá konkurence mezi nimi určitě bude, ale neřekl bych, že to bude na úrovni E a Passatu.
martin_dr
Passat je inde hlavne priestorovo. Uvazujem o zvysenom kombi 4x4, ked dosluzi mondeo. A pravdupovediac mi ta A4 pride akosi mala. Passat mi skor sadne aj ked u passata sa nejako neviem prekusnut cez toto: [odkaz]
Ta pristrokovka z 2005teho mi uz akosi pride okukana a zastarala. A6 je nadherna ale cenovo uz mimo moj cenovy strop. Novy scout vyzera dobre ale to sa radsej uspokojim s passatom. Bude to narocne rozhodovanie..
Co sa tyka tohto kvaziSB od passatu, nepripomina ti to zpredu kapotou a svetlami nove mondeo (fusion)? Z tej fotky sa toho dojmu neviem zbavit. Napuchnuta kapota a uzke svetlomety. A ta cervena farba mi pripomina so zadkom mazdu 6. Ten rys zadneho blatnika.
Celkovo nevidim zmysel takeho modelu vo VW, skor by som ho vsunul k Audi, ma vacsi premiovy charakter ako VW.
Inak myslis, ze ked niekto kupuje mercedes CLS SB a riesi vobec nejaky cenovy strop ci zakladnu motorizaciu? To auto je krasne ale akosi clovek musi mat isty spolocensky status a aj dostatok "bananov" na uzivenie takej "opice" 😄
Avatar - white label
white label
Lidi/zákaznící jsou různí, rozhodně si nemyslím, že by nějací zájemci o CSL SB "v základu" neexistovali.
Možná trochu překvapivě, zvlášť na západ od nás (vyšší daně/pojistky/poplatky), nejsou základní motorizace ani skromnější výbava, u vyšší střední prémie, zrovna vzácnou výjimkou.
Když budu hledat tzv. za každou cenu, najdu tam dílčí podobnost na ledacos, od Mazdy až po AR.
_MT_
Samozřejmě, že se kupují i základní motorizace a všichni rozhodně nemají neomezený rozpočet. Už třeba jen proto, že jsou někde na auta daně/ poplatky, že by ti z nich šiblo.
Avatar - AnGeor
AnGeor
CLS v zakladu s 250 CDI stoji 1.5? K tomu musis prihodit par set tisic aby to auto vypadalo z venku i uvnitr 😉 Za 1.5 si ho koupi pouze ten, kdo na neho de fakto nema, s danema apod to nema nic spolecneho 😄

Treba bez tohohle bych si ho ja nekoupil😒br /> Dřevěná designo podlaha zavazadlového prostoru - americká třešeň s černými spárami 123 311 Kc >😒]
Avatar - white label
white label
Pochop, že ne každý uvažuje jako ty, nebo já. Jsou lidi, kteří žádných pár set tisíc nejen, že přihazovat "nemusí", ale ani nechtějí, nebo nemohou..., z nějakých důvodů pro ně může být lepší CLS v základu, než vůbec žádné CLS. 😉

P.S. Někdo jiný zase nepochopí, jak někdo k CLS může vynechat tu úžasnou podlahu z americké třešně za "blbých" 120 litrů. 😄
_MT_
"s danema apod to nema nic spolecneho" - to si povíme, až budeš platit daň třeba 180 %. Rád si dopřávám, ale v tváří v tvář s podobnými státy bych se radši střelil do nohy, než zaplatil přes sto tisíc euro na dani.
_MT_
A4 je prcek. S Passatem sdílí pár motorů, ani ty nejsou identické. Jiná platforma, jiné převodovky, jiný pohon všech kol, jiný podvozek. A6 je větší, schopnější, obecně lepší, ale jinak postavená na stejném základu jako A4.

Nebo snad chceš říct, že má Passat podélně uložené motory, pětiprvkové zavěšení vpředu, stálý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem atd.?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no.. to nemá ani Audi... už je roky na Haldexu, ne?
Nejsem na Němce e😜ert...
Avatar - white label
white label
Na hladexu jsou pouze Audi s motorem napříč (A3, TT, A1)
_MT_
+Q3
_MT_
Samozřejmě, že má. Od A4 (včetně) nahoru.
Tymkoo
No za sebe teda musím říct, že to vypadá krutopřísně >😁 libí se mi to!
Avatar - Jaros71
Jaros71
Ano..vypadá dost zajímavě... :yes: 😄
Flynt
Tyto repliky od koncernu jsou kraetury pouze na jednom podvozku.
Avatar - white label
white label
Tady si zase někdo plete základ-platformu s finálním podvozkem konkrétního vozu.
madbrain
....že i vozy tohoto výrobce se mohou(hypoteticky) honosit dizajnem,na kterýžto lze hleděti s neskrývavou potěchou bez uzardění,ač jsem na dizajnové výpotky koncernu VW doposavad hleděl "skrze prsty" a se zjevným despektem,nyní volám:"skvěle VW,jen tak dál,jen to neposerte...!!!!". :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jedním jezdím... a jestli dramaticky, ale DRAMATICKY nezmění povozek a jízdní vlastnosti - tak je to úplně k ničemu.
Nižší střecha a červená barva z auta sporťák neudělá.

😒
_MT_
Sporťák?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no - sporťák... všichni chtějí shhooting brake, protože poslední dobou získalo přívlastek sportovnosti v tom původním slova smyslu...
Tedy ne zavařený tlumiče a drncavá jízda, ale výkonné motory a soldní jízdní vlastnosti. Tedy chceš-li, blíž původnímu významu GT, než sporťák, to je asi příliš "silné slovo", to máš pravdu.
😉