Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2014

Zpět na článek

Audi S1 a S1 Sportback: 2.0 TFSI, quattro a 170 kW

24 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
Cena mi naopak přijde na Audi skoro dumpingová 😄
A1 quattro byla za 50 th eur. a zaprášilo se po ní.
Ve srovnání s GTI je toto čtyřkolka a prémie navrch, vzhledem k tomu bych řekl, že cena je postavená velmi rozumně.
Spíše si mohli odpustit ty čtyři koncovky výfuku, to je zbytečné divadlo a na malém autě to vypadá srandovně. To už je mohli dát všechny čtyři na střed a vytvořit druhé logo z výfuků aby to byl kýč jak bič.
ObiWanKenobi
radsej by som pockal na Polo s tou istou technikou, mozno o 20 koni silnejsie a hlavne urcite lacnejsie (vraj okolo 25 000 eur). Ale myslim, ze tolko co toto Audi (holatko, bez priplatkov) bude stat Leon Cupra R, ktory bude mat 300 koni a tiez 4x4, takze priplacanie za imidz sa mi zda v pripade S1 nezmyselne. Ale ja viem, ja nie som cielova skupina AUdi, ja pozeram aj na cenu 😄
Avatar - iudex
iudex
Pekná malá raketa. Dynamika je na triedu B neskutočná, nie je to tak dávno, čo sa podobnými číslami mohlo pýšiť Porsche (prvý Boxster mal horšiu dynamiku). Prepracovanie motora z Golfu GTI je skôr samoúčelné (170 vs. 169 kW), zrejme čisto z imidžových dôvodov. Akurát tá cena (o pár tisíc eur vyššia, ako Golf GTI Performance) je dosť neskromná a záujemca o hothatch zrejme bude pozerať aj inde. Na druhej strane: kto v triede to má?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s cenou je to rozporuplne a asi bude ok ale podla mna vacsim problemom budu rozmery auta, jednoducho je to uz malicke auto ( a akoze premia ), ale kto chce sportove auto so skvelym podvozkom asi siahne za podobne peniaze po aute s vacsim razvorom aj dlzkou nakolko bude stabilnejsie komfortnejsie priestornejsie a aj ked neponukne stvorkolku a povedzme bude mat aj o par kilowattov menej iste bude praktickejsie a vhodnejsie na dennodenne pouzitie ako maly nadupany certik 😄 od audi aj ked uznavam ze vyzera sakra dobre ... ja mat 30 000 eur asi volim 5 dverovy ceed GT a k tomu ostane aj na letenku na pol roka na hawai 😉

chapem ze vsetko je vecou priorit a verim ze kupec tohto pekneho certika od audi sa najde, vyzera diabolsky 😉 :yes:
_MT_
Konstruktérům u Subaru asi nejde o jízdu na pěkném asfaltu. Pokud má být jen na jedné nápravě, tak se opravdu hodí víc dozadu. Ostatně tam ho mají větší bráškové.
Avatar - fOE
fOE
Takze pro drtivou vetsinu populace 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Bohužel tento typ auta (velikostně) je určen pro lidi max vzrůstu 180cm... ;-\
Avatar - Ham.
Ham.
Polo v této generaci 4x4 dostane, je to dvojče této S1 a bude představené v Ženevě
[odkaz]
Golf R žádné LSD nemá neboť je to čtyrkolka, takže má 😁S.
Avatar - m.z.
m.z.
Cena je velice solidní,Audi příjemně překvapilo a vypadá taky dobře.
Avatar - Ham.
Ham.
Spartan mluvil o LSD vpředu a 😁S vzadu. Takže o jednom diferenciálu s omezenou svorností a o jedné el. náhražce. A já říkám, že když mám jedem diferenciál s omezenou svorností tak má cenu montovat jej na zadek, ne na předek, protože na zadku pomáhá zatáčení účinněji než na předku. O tom, že nejlepší je LSD všude není pochyb, ale je to už spíše řešení pro rallye speciál, kdy přední LSD pomáhá především v situacích rozbitého podkladu a velkého odskakování kol a to je oblast, kam asi Golf nemíří.
Avatar - white label
white label
...a odnesl to i G7R.
Avatar - poterienko
poterienko
IMHO pořád lepší než zde - [odkaz] kde trčí tak jako z ničeho.
_MT_
Jo, ty koncovky. Prostě se rozhodli, že všechna S budou mít dvě dvojité a přes to vlak nejede. Nelíbí se mi to ani na S3.
_MT_
V Německu začíná třídveřový Performance s manuálem na 29.825 €. Rozdíl zanedbatelný. Otázka je výbava. S3 začíná na 39.
Avatar - m.z.
m.z.
Už jsi v tom seděl?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Souhlas, 170 kw a 4x4 v malém autě, to musí být zajímavé! A navíc dobře vypadá.
Ladis79
Drobná korekce: Audi Quattro S1 vyhrálo ve skutečnosti pouze 1 soutěž MS: San Remo '85. Rallye Côte d'Ivoire 1984 vyhrálo Audi Quattro Sport, což je trochu jiné auto. To samozřejmě nic neubírá na faktu, že S1 je opravdová legenda.
Avatar - Ham.
Ham.
LSD na přední nápravě má význam u předohrabu, vnější kolo v zatáčce "táhne" auto do oblouku. U haldexu 5 s 😁S tlačí auto do oblouku zadní vnější kolo kam se přenáší největší výkon při ostře jeté zatáčce, což je daleko lepší. Jediné místo kam u 4x4 má smysl dávat LSD je dozadu, nikoliv dopředu.
Avatar - Spartan
Spartan
Aha, ja som si myslel, že vpredu to má mechanický LSD a vzadu 😁S, tak ďakujem za informáciu.
ObiWanKenobi
niekto z VW sa raz vyjadril, ze z technickeho hladiska nie je mozne pridat do 4-kolky samosvor. To auto zrejme na to nie je stavane, aby sa to vsetko donho zmestilo. Ale my sme uz od VW poculi vsetko, napr aj ze do Pola GTI sa nezmesti manual .... a po facelifte sa tam zrazu zmesti 😄
Avatar - m.z.
m.z.
Dodavatelé svorných diferenciálů budou mít aspoň kšeft.
Avatar - Spartan
Spartan
Polo v tejto generácii pravdepodobne 4x4 nedostane, už je verzia R s 2.0 TFSI bez 4x4. Či bude mať Cupra R 4x4 ešte nikto nevie. Pripláca sa za viac ako za imidz, pripláca sa aj za unikátnosť, nakolko druhé také auto v triede neexistuje. Mňa skôr sklamalo, že to nemá poriadny LSD a 😁S+ v zadu ako je to pri Golfe R.
Avatar - Spartan
Spartan
Zrejme to nie je prepracovanie nového 2.0 TSI motoru z Golfa, pravdepodobne je to bohužial starší 2.0 TFSI, rovnaký ako v Pole R.
// tai sorry, je to nový 2.0 TSI.
Avatar - m.z.
m.z.
V tom případě bys měl poradit konstruktérům Subaru, že to mají u STI blbě.
Zatím jsem nezaznamenal, že by jakákoliv elektronická náhražka fungovala lépe, než mechanika.