Ženeva 2014
Přihlásit pro přidání komentáře
ObiWanKenobi
radsej by som pockal na Polo s tou istou technikou, mozno o 20 koni silnejsie a hlavne urcite lacnejsie (vraj okolo 25 000 eur). Ale myslim, ze tolko co toto Audi (holatko, bez priplatkov) bude stat Leon Cupra R, ktory bude mat 300 koni a tiez 4x4, takze priplacanie za imidz sa mi zda v pripade S1 nezmyselne. Ale ja viem, ja nie som cielova skupina AUdi, ja pozeram aj na cenu 😄
Polo v tejto generácii pravdepodobne 4x4 nedostane, už je verzia R s 2.0 TFSI bez 4x4. Či bude mať Cupra R 4x4 ešte nikto nevie. Pripláca sa za viac ako za imidz, pripláca sa aj za unikátnosť, nakolko druhé také auto v triede neexistuje. Mňa skôr sklamalo, že to nemá poriadny LSD a 😁S+ v zadu ako je to pri Golfe R.
Polo v této generaci 4x4 dostane, je to dvojče této S1 a bude představené v Ženevě
[odkaz]
Golf R žádné LSD nemá neboť je to čtyrkolka, takže má 😁S.
[odkaz]
Golf R žádné LSD nemá neboť je to čtyrkolka, takže má 😁S.
niekto z VW sa raz vyjadril, ze z technickeho hladiska nie je mozne pridat do 4-kolky samosvor. To auto zrejme na to nie je stavane, aby sa to vsetko donho zmestilo. Ale my sme uz od VW poculi vsetko, napr aj ze do Pola GTI sa nezmesti manual .... a po facelifte sa tam zrazu zmesti 😄
Aha, ja som si myslel, že vpredu to má mechanický LSD a vzadu 😁S, tak ďakujem za informáciu.
LSD na přední nápravě má význam u předohrabu, vnější kolo v zatáčce "táhne" auto do oblouku. U haldexu 5 s 😁S tlačí auto do oblouku zadní vnější kolo kam se přenáší největší výkon při ostře jeté zatáčce, což je daleko lepší. Jediné místo kam u 4x4 má smysl dávat LSD je dozadu, nikoliv dopředu.
V tom případě bys měl poradit konstruktérům Subaru, že to mají u STI blbě.
Zatím jsem nezaznamenal, že by jakákoliv elektronická náhražka fungovala lépe, než mechanika.
Zatím jsem nezaznamenal, že by jakákoliv elektronická náhražka fungovala lépe, než mechanika.
Konstruktérům u Subaru asi nejde o jízdu na pěkném asfaltu. Pokud má být jen na jedné nápravě, tak se opravdu hodí víc dozadu. Ostatně tam ho mají větší bráškové.
Spartan mluvil o LSD vpředu a 😁S vzadu. Takže o jednom diferenciálu s omezenou svorností a o jedné el. náhražce. A já říkám, že když mám jedem diferenciál s omezenou svorností tak má cenu montovat jej na zadek, ne na předek, protože na zadku pomáhá zatáčení účinněji než na předku. O tom, že nejlepší je LSD všude není pochyb, ale je to už spíše řešení pro rallye speciál, kdy přední LSD pomáhá především v situacích rozbitého podkladu a velkého odskakování kol a to je oblast, kam asi Golf nemíří.
Ladis79
Drobná korekce: Audi Quattro S1 vyhrálo ve skutečnosti pouze 1 soutěž MS: San Remo '85. Rallye Côte d'Ivoire 1984 vyhrálo Audi Quattro Sport, což je trochu jiné auto. To samozřejmě nic neubírá na faktu, že S1 je opravdová legenda.
Hittman
Bohužel tento typ auta (velikostně) je určen pro lidi max vzrůstu 180cm... ;-\
A1 quattro byla za 50 th eur. a zaprášilo se po ní.
Ve srovnání s GTI je toto čtyřkolka a prémie navrch, vzhledem k tomu bych řekl, že cena je postavená velmi rozumně.
Spíše si mohli odpustit ty čtyři koncovky výfuku, to je zbytečné divadlo a na malém autě to vypadá srandovně. To už je mohli dát všechny čtyři na střed a vytvořit druhé logo z výfuků aby to byl kýč jak bič.
chapem ze vsetko je vecou priorit a verim ze kupec tohto pekneho certika od audi sa najde, vyzera diabolsky 😉 :yes:
// tai sorry, je to nový 2.0 TSI.