Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
TeeJay
KAŽDÉ auto lze "dobře mířenými úpravami posunout"... proto se ty úpravy dělají, víme? 😄
A když se podívám kolem sebe, tak málokdo tu dobrou úpravu udělá.
Mrkni do popisu úprav pod článkem, není tam nic, co by nedávalo smysl. A k tomu, co píšeš nahoře, naopak, přesně takto doladěné auto je tím, co ze strany Subaru dává smysl nejvíce, je to jiný svět než jakýkoliv silniční HH.
Myslel jsem úpravy na různých autech, která vidím kolem sebe. Jistě je to jiné auto.
Ono je asi zapotřebí rozlišovat
tuning úpravy zlepšující výkon motoru, podvozku etc., který není nijak vidět
styling úpravy vzhledu auta na profesionální úrovni
tuzing tedy domácí tvořivost, kam patří tebou zmíněné úpravy a které jsou nejčastěji vidět na našich silnicích
tuning úpravy zlepšující výkon motoru, podvozku etc., který není nijak vidět
styling úpravy vzhledu auta na profesionální úrovni
tuzing tedy domácí tvořivost, kam patří tebou zmíněné úpravy a které jsou nejčastěji vidět na našich silnicích
Co na to říct, asi se pohybuješ ve špatné společnosti. 😉
Octávky a Golfy TDI s vykuchaným filtrem pevných částic a koncovkou z burzy nejsou zrovna na cestách neobvyklým jevem.
Vzhledem k hustotě výskytu jednotlivých značek na našich cestách jsou jistě k vidění votuzené škodovky, ale v přepočtu na hlavu/kus, zcela jistě v této disciplíně nevedou, naopak, modely značek s menším podílem fleetů jsou ve svých votuzing inkarnacích mnohem častější. 😉
KANKUNEN
Žere to jak tank a stejně brutálně se to chová. Asi tak, při výjezdu ze zatáčky dáš cihlu na plyn a snažíš se to uřídit. U předokolky se snažíš jen trefit plyn, aby se kola neprotáčela.
ryccardo
Zajímalo by mě (Jestli to teda není tajný) kde jste to testovali. Podle fotek to je jak v nějakým starým lomu či co?
samael
při superpomalé jízdě nebo je ten motor už opravdu úplně jiný.Co se tak bavím občas s imprezákama,tak jim to žere v podstatě stejně jako moje EVO 8,tz. 12 když to náhodou nehoním(což se mi stalo vlastně jen asi dvakrát třikrát) a jinak 17 a něco.Nová impreza asi už bude zřejmě opravdu použitelná na každý den.
ozawasan
Dobrý den, já bych si chtěl koupit nějaké sportovní auto. Nejraději čtyřkolku. Tak kolem 300 koní. Víte,aby to mělo zrychlení kolem pět vteřin v základu a mohl bych to trošku potunit. Dát tomu nějakej echt vejfuk, kola, mapu, kovanej motor a tak. Na prachách mi nezáleží. Chci to nejlepší víte....
No jo - ale hlavně, aby to mělo spotřebu tak do šesti litrů na sto - to hlavně........
Jistě - tady jedno máte......
Fááákt?
Pak zazvoní budík a Vy si skočte vyměnit trenky, aby UV lampa neměla na Vaší posteli práci.
Nezlobte se na mne, ale spotřebu u těchto aut řeší zásadně ti, kteří si to auto v životě nekoupí. Leda si ho vyberou na plejstejšnu....
Buď na tahle auta dorostete za svých plakátů a víte co chcete a víte, že to uživíte a pak vyplavíte endorfiny stejně jako 25 litrů na sto z nádrže, nebo prostě budete jen plkat v diskuzi a rvát si klávesnici, že to nejede za šest....
Ono by to třeba jelo i za osm - když zvolíte Inteligent režim a budete to na dálce šolichat kolem stodeseti - dáte si těch osm.... Ale tohle auto NENÍ pro ty, co chtěj brečet nad úsměvem šejků.
Takže buď víte, co chcete, nebo brečíte nad spotřebou - a to většinou proto, protože jste v tom možná ani ještě nikdy neseděli, natož abyste zmáčkli tlačítko start a dali tomu stádu napít........
PS: já bych to doma nechtěl, protože bych si v tom rozbil tlamu a mé schopnosti - ty řidičské, plně vyčerpává mnohem slabší motorizace. Vím to o sobě a proto nebrečím na diskuzích, jak jsou ta auta hnusná, silná, přemotorovaná, podmotorovaná a jakou mají hnuuusnou spotřebu........
No jo - ale hlavně, aby to mělo spotřebu tak do šesti litrů na sto - to hlavně........
Jistě - tady jedno máte......
Fááákt?
Pak zazvoní budík a Vy si skočte vyměnit trenky, aby UV lampa neměla na Vaší posteli práci.
Nezlobte se na mne, ale spotřebu u těchto aut řeší zásadně ti, kteří si to auto v životě nekoupí. Leda si ho vyberou na plejstejšnu....
Buď na tahle auta dorostete za svých plakátů a víte co chcete a víte, že to uživíte a pak vyplavíte endorfiny stejně jako 25 litrů na sto z nádrže, nebo prostě budete jen plkat v diskuzi a rvát si klávesnici, že to nejede za šest....
Ono by to třeba jelo i za osm - když zvolíte Inteligent režim a budete to na dálce šolichat kolem stodeseti - dáte si těch osm.... Ale tohle auto NENÍ pro ty, co chtěj brečet nad úsměvem šejků.
Takže buď víte, co chcete, nebo brečíte nad spotřebou - a to většinou proto, protože jste v tom možná ani ještě nikdy neseděli, natož abyste zmáčkli tlačítko start a dali tomu stádu napít........
PS: já bych to doma nechtěl, protože bych si v tom rozbil tlamu a mé schopnosti - ty řidičské, plně vyčerpává mnohem slabší motorizace. Vím to o sobě a proto nebrečím na diskuzích, jak jsou ta auta hnusná, silná, přemotorovaná, podmotorovaná a jakou mají hnuuusnou spotřebu........
Mě se s STI nedařilo při běžném (trochu svižnějším ježdění) dostat pod 15l. Měl jsem to jako druhé auto, tak jsem to moc neřešil.
Teď už jezdím půl roku jen jedním (sice to není úplně přímý konkurent, nemá x-drive, nechtěl jsem) M135i a jsem nadšený.
Spotřeba mezi 11-11,5l a STI by se drželo max. do 200, je neuvěřitelné, jak to auto suverénně zrychluje až k omezovači rychlosti. Jízda se mi jeví zábavnější, než u Subaru. Ale abych jen nechválil, soudruzi z NDR z nějakého nepochopitelného důvodu zapoměli na samosvor, což momentálně napravují hoši v jedné dílně 😄
A spotřebu rozhodně řeším, i když na ni nejezdím, ale zajímá mě kolik mi vytáhne z kešeně u pumpy.
Na nové STI se docela těším, ale mám obavu, že místo interiéru tam opět dají plastový výlisek...
Teď už jezdím půl roku jen jedním (sice to není úplně přímý konkurent, nemá x-drive, nechtěl jsem) M135i a jsem nadšený.
Spotřeba mezi 11-11,5l a STI by se drželo max. do 200, je neuvěřitelné, jak to auto suverénně zrychluje až k omezovači rychlosti. Jízda se mi jeví zábavnější, než u Subaru. Ale abych jen nechválil, soudruzi z NDR z nějakého nepochopitelného důvodu zapoměli na samosvor, což momentálně napravují hoši v jedné dílně 😄
A spotřebu rozhodně řeším, i když na ni nejezdím, ale zajímá mě kolik mi vytáhne z kešeně u pumpy.
Na nové STI se docela těším, ale mám obavu, že místo interiéru tam opět dají plastový výlisek...
tak nízká spotřeba by bylo o značném sebezapření - já s XTéčkem dokážu jezdit minimálně za deset, ale jinak jezdím za dvanáct až třináct - prostě ten zvuk a to rozběhnutí za to stojí no 😉
3_diamanty
ale ten cumak ( z ) imprezy je hnus, absolutne mi na tom aute nesedi ;-\
chapem ze tu nejde o dizajn ale vsetko ma iste hranice, tento model WRX-ka aky vidim v teste povazujem za dizajnovo najmenej vydareny, nastastie ten novy bude presny opak a bude snad najkrajsim subaru WRX ake kedy bolo :yes😒br />
takze chce to pockat na nove WRX a kto na to ma nech radsej kupuje to nove, to bude aj pekne aj na trati brutalne nadupane :yes:
chapem ze tu nejde o dizajn ale vsetko ma iste hranice, tento model WRX-ka aky vidim v teste povazujem za dizajnovo najmenej vydareny, nastastie ten novy bude presny opak a bude snad najkrajsim subaru WRX ake kedy bolo :yes😒br />
takze chce to pockat na nove WRX a kto na to ma nech radsej kupuje to nove, to bude aj pekne aj na trati brutalne nadupane :yes:
dejv666
Můžu mluvit o realné zkušenosti s tímhle autem, mám na něm najeto 100000km.
Kupoval jsem to jako nové, na palubním počítači mi to ukazuje dlouhodobou spotřebu 12,6l . Jízdy každý den 90km do práce a zpět, 80% dálnice rychlost - okolo 130Km. Občas (jednou týdně víkendová RZ po Českém ráji).Pravidelný servis, výměny oleje radši po 15000km než po předepsaných 20000km . Spotřeba oleje ca 1 l na 5000 km již od začátku. Nikdy jsem tomu nenaložil zastudena a poctivě jsem nechával po svižnější jízdě motor ochladit klidnou jízdou a dochladit na volnoběh... Za odměnu mi na těch 100 000km začalo něco cvakat v motoru, vypadá to zřejmě na přidřenou kliku. Takže u mě Subaru STI osobně... :no:
Kupoval jsem to jako nové, na palubním počítači mi to ukazuje dlouhodobou spotřebu 12,6l . Jízdy každý den 90km do práce a zpět, 80% dálnice rychlost - okolo 130Km. Občas (jednou týdně víkendová RZ po Českém ráji).Pravidelný servis, výměny oleje radši po 15000km než po předepsaných 20000km . Spotřeba oleje ca 1 l na 5000 km již od začátku. Nikdy jsem tomu nenaložil zastudena a poctivě jsem nechával po svižnější jízdě motor ochladit klidnou jízdou a dochladit na volnoběh... Za odměnu mi na těch 100 000km začalo něco cvakat v motoru, vypadá to zřejmě na přidřenou kliku. Takže u mě Subaru STI osobně... :no:
Daffy Duck
to je ten tlmic z titanu? aj tie najdrahsie aftermarket tlmice stoja zlomok z toho aj s pracou. a nehovorim o tlmicoch za par susnov z ebay.
Mimochodem, s jakou reálnou spotřebou jezdí auta, která dokáží s STi držet krok.. (?)
takže bych to obrátil, spotřebu řeší zejména ten, kdoo si na auto nevydělal a jen ho provozuje...
Kdyby to bylo tak jak píšeš, tak by se většina Mercedesů a BMW neprodávala v dieselu, nemyslíš 😉
Pak už vidí jen samé plusy: po ty 3 roky vlastnictví se motor kazit zřejmě nebude, budu mít delší dojezd a auto pak lépe prodám - tyhle lidi mají v hlavě kalkulačku víc, než obyčejný lid (znám paní, jezdí v 300C 😄 a lidem co dělají na černo dává 25 Kč na hodinu >😒] )
takhle to má cca 80% kupců, těch 20% přemýšlí nad benzínem a půlka z nich skutečně koupí benzín - už rovnou nějaký silnější, protože jsou to fajnšmekři, nebo výjimečně slabší pro drahou polovičku - kabria a pod.
pak z toho vyjde ten poměr 90:10 ;-\
Nakonec mi to je jedno, nemam auto kvuli spotrebe