Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
euro89
Kizashi je přitom dobré auto, ale dle mého názoru ho zabila nabídka motorů. Ta 2,4 sama o sobě není špatný motor, ale já se s ní pod 10 litrů nedostal (v provedení 4x4), což je pro většinu lidí dneska problém. Možná, že kdyby do ní dali ten přeplňovaný motor, který je dnes v módě, šestiválec na zvýšení image, variantu kombi pro chalupáře a od někoho koupili diesel (nejlépe asi 2,0M-Jet od Fiatu), byly by prodeje úplně jinde. Konec konců, když je je jednou auto vyvinuté, tak udělat z něho kombík a rozšířit paletu motorů tolik stát nemůže.
Veru tak, mal som ho v najuzsom vybere a sklamal ma motor. Niekedy som musel skusat, ci nemam zatiahnutu rucnu. Skoda, strasne sa mi pacilo a nadalej paci a srdce mi zajasa, ked ho vidim. Skvela vybava, dobra cena, krasny nadcasovy dizajn, vyborna bezpecnost. Prekvapil ma vsak 4x4, Suzuki s tym malo velke skusenosti ale v tetoch som to viac krat videl (urcite by som ich nasiel), ze s nim nemohli vyjst ani priemerny kopcek a to bol pre mna sok.
Prajem Suzuki naozaj vela stastia v dalsich modeloch.
Prajem Suzuki naozaj vela stastia v dalsich modeloch.
Dobre auto si predstavujem inak
[odkaz]
A najma ked ho na ceste stretnem, tak by bolo fajn mat pocit, ze som stretol strednu triedu a nie divny Swift.
[odkaz]
A najma ked ho na ceste stretnem, tak by bolo fajn mat pocit, ze som stretol strednu triedu a nie divny Swift.
Ham.
nahoru to je vořech. Když chce výrobce malých aut do střední třídy, tak musí nabídnout buď lepší techniku než soupeři nebo daleko nižší cenu, protože ničím jiným nemá jak zaujmout a vyrovnat nedostatek image, který mu jako výrobci malých aut prostě chybí a jistá dávka image je ve střední třídě požadována. Kizashi není špatné auto, ale ani jedno z toho nenabídlo a tudíž má výsledky jaké má. Dnes už i někteří zavedení výrobci mají ve střední třídě problém a často jí tiše opouštějí pod pláštíkem různých náhražek ve stylu MPV/crossover/SUV.
Pokud se chce někdo ucházet v Evropě o podíl ve střední tak musí dodržet: sedan + KOMBÍK, nafta 150 koní manuál i automat na úrovni, potěší 4 x 4. Pokud to nemají je škoda tisknout letáky.
To máš pravdu, v EU to tak je. Ale Kizashi vybouchlo i na čistě "benzínových" trzích. Celou informaci o konci modelu vypustil do světa ředitel australského Suzuki Masaaki Kato s tím, že v Austrálii ani v USA se nepovedlo Kizashi uchytit. Kdyby se uchytilo tam, tak by jistě neúspěch v EU přežilo.
Je to škoda.
Mně se kombinace zplynovatelné R4 2.4i, sedan a 4x4 moc líbila - jenže to zabilo to CVT... 😢
Jinak nevidím problém 😄
Mně se kombinace zplynovatelné R4 2.4i, sedan a 4x4 moc líbila - jenže to zabilo to CVT... 😢
Jinak nevidím problém 😄
Je to tak. Podmínka úspěchu (nezbytná, avšak nikoli dostačující) je relativně prostá😒br />
= zajistit kvalitu, spolehlivost a dobrou servisní síť
= odmítnout extravagantní vzhled jak exteriéru, tak interiéru
= mít v nabídce jak provedení sedan, tak kombi
= mít v nabídce manuál i automat s hydrodynamickým měničem nebo dvouspojku
= mít v nabídce jak benzín, tak i diesel (oboje s turbem) a výkonem okolo 150 až 200HP
= mít v nabídce volitelný pohon 4x4 a packet pro špatné cesty se zvýšenou světlostí
= mít druhovou příslušnost ke značce, která nemá negativní společenské konotace
= zajistit kvalitu, spolehlivost a dobrou servisní síť
= odmítnout extravagantní vzhled jak exteriéru, tak interiéru
= mít v nabídce jak provedení sedan, tak kombi
= mít v nabídce manuál i automat s hydrodynamickým měničem nebo dvouspojku
= mít v nabídce jak benzín, tak i diesel (oboje s turbem) a výkonem okolo 150 až 200HP
= mít v nabídce volitelný pohon 4x4 a packet pro špatné cesty se zvýšenou světlostí
= mít druhovou příslušnost ke značce, která nemá negativní společenské konotace
tryko
veľmi krásne auto....a vždy mi srdce poskočí ked ho občas stretnem tohoto bieleho žrebca na ceste ...hned na začiatku ma sklamalo že bol len s benzínovým motorom a ;-\ to si myslím že bolo aj príčinou neúspechu....
mánička
Možná by nebylo od věci,kdyby se Suzuki soustředilo na kvalitu svých prodejců,pak by možná zklamání nebylo tak velké. Byl to jeden z kandidátů na nové auto, bohužel ostravský prodejce měl minulý únor, kdy bylo plno sněhu předváděcí kus na letních gumách a po ujištění, že zimní sežene a hned dá vědět se už neozval. S takovým přístupem si moc nevydělají.
To není jen u nich, spousta i větších salónů se chová podobně. Dokonce i A6 předloni jsem zkoušel až bylo sucho…trapný.
Takže všichni prodejci stojí za pendrek, když se ti z ostravského zastoupení nikdo neozval? Já bych tedy mohl říct, že jseš úplně vedle, protože jsem byl u dealera v Brně projet Swifta a Kizashi a přístup byl špičkový, tudíž všichni dealeři od Suzuki jsou bezva :-!
MichalH
Zanechal ve mně velice dobrý dojem. Měl jsem možnost svézt se jak s předokolkou a manuálem, tak se čtyřkolkou. Naladění podvozku bylo více než dobré a to jak z pohledu ovladatelnosti, tak komfortu i na 18" kolech. Interiér až na pár plastíků na dveřích působil rovněž dobře, perfektně mi sedla sedadla. Jízdně bych auto hodnotil lépe než svého Accorda (8G, ´0😄.
Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost protáhnout čtyřkolku i sněhem, neřekl bych, že by měla mít problém s trakcí jak někdo zmiňoval. Výjezd zasněženého nebo zčásti zledovatělého kopce je otázka souhry mnoha okolností, od šířky a vzorku pneu, přes hmotnost vozu a "kluzkost" povrchu. Taky jsem se svojí Imprezou vyjel tam, kde se chlápek s X5 ani nehnul, přesto si nemyslím, že by byl problém v pohonu 😁rive.
Kizashi je velmi nedoceněný vůz, který shořel na neevropské nabídce pohonů. První byl motor, kdy jediná nabídka atmosférické benzinové 2.4 nemá v evropě ve většině případů šanci, dále CVT, která fungovala sice slušně, ale je to rovněž věc předsudků a zvyku a na střední třídu slabá image Suzuki. Ona i Kia a Hyundai taky netrhá ve střední zrovna tabulky prodejů.
Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost protáhnout čtyřkolku i sněhem, neřekl bych, že by měla mít problém s trakcí jak někdo zmiňoval. Výjezd zasněženého nebo zčásti zledovatělého kopce je otázka souhry mnoha okolností, od šířky a vzorku pneu, přes hmotnost vozu a "kluzkost" povrchu. Taky jsem se svojí Imprezou vyjel tam, kde se chlápek s X5 ani nehnul, přesto si nemyslím, že by byl problém v pohonu 😁rive.
Kizashi je velmi nedoceněný vůz, který shořel na neevropské nabídce pohonů. První byl motor, kdy jediná nabídka atmosférické benzinové 2.4 nemá v evropě ve většině případů šanci, dále CVT, která fungovala sice slušně, ale je to rovněž věc předsudků a zvyku a na střední třídu slabá image Suzuki. Ona i Kia a Hyundai taky netrhá ve střední zrovna tabulky prodejů.
3_diamanty
skoda pre suzuki , ale toto bola skutocne velka sanca ale bohuzial nevyslo to,
problem vidim vo viacerych veciach, fakticky to auto ma len jeden benzinovy motor , nema ziadny iny benzin a uz vobec nie diesel tka ziadany v strednej triede v eu, je to skoda, navyse cena auta nie je nijako nizka , chyba aj karoseria kombi, velka skoda ze suzuki miesto kizashiho radsej uz davno nespravila nieco s jimnym alebo grand vitarou, asi by to bol lepsi krok a uspesnejsi ,
odhliadnuc od toho ze suzuki v tejto triede nema ziadny imidz historiu ani meno neslo o zle auto, auto sa mi ako take dokonca paci a par ich vidim na cestach, ale predststavte si kizashiho v kombiku a s nejakym 120kw dieslom, to by bola ina pesnicka ze? no co uz, mozno je to tak lepsie a suzuki sa moze uz naplno venovat malym autam crossom a suv a nebude v buducnosti mrhat cas a peniaze na nieco co robia len tak aby bolo lebo prist do eu bez diesla je skutocne samovrazda
ak som tymto prispevkom niekoho nahodou urazil tak sa hlboko ospraveldnujem, poprosim osobne invektivy a narazky pisat mi do osobnej spravy, a nestrapnovat sa tu verejne, dakujem :yes:
problem vidim vo viacerych veciach, fakticky to auto ma len jeden benzinovy motor , nema ziadny iny benzin a uz vobec nie diesel tka ziadany v strednej triede v eu, je to skoda, navyse cena auta nie je nijako nizka , chyba aj karoseria kombi, velka skoda ze suzuki miesto kizashiho radsej uz davno nespravila nieco s jimnym alebo grand vitarou, asi by to bol lepsi krok a uspesnejsi ,
odhliadnuc od toho ze suzuki v tejto triede nema ziadny imidz historiu ani meno neslo o zle auto, auto sa mi ako take dokonca paci a par ich vidim na cestach, ale predststavte si kizashiho v kombiku a s nejakym 120kw dieslom, to by bola ina pesnicka ze? no co uz, mozno je to tak lepsie a suzuki sa moze uz naplno venovat malym autam crossom a suv a nebude v buducnosti mrhat cas a peniaze na nieco co robia len tak aby bolo lebo prist do eu bez diesla je skutocne samovrazda
ak som tymto prispevkom niekoho nahodou urazil tak sa hlboko ospraveldnujem, poprosim osobne invektivy a narazky pisat mi do osobnej spravy, a nestrapnovat sa tu verejne, dakujem :yes:
tak s cenou nesouhlasím...vyber jiného, stejně vybaveného konkurenta za takovou cenu...
Ja by som pri Kizashi v Európe videl dva základné problémy. Model prišiel na trh príliš neskoro a nebol na svoju triedu dostatočne reprezentatívny. Niečo ako problém poslednej Cromy. Tiež pekné auto, ale v strednej triede sa už očakáva niečo väčšie a reprezentatívnejšie.
Je to škoda, lebo Suzuki malo šancu vážne konkurovať Subaru. Určite si viacerí spomenú na už pomaly zabudnuté kombi/sedan s možnosťou AWD Baleno, ktorému sa v Európe v 90. rokoch celkom darilo. Keby si to nepokazili už inak zmeranou Lianou, mohlo byť dnes všetko inak... Ale to už sme pri tom keby bolo keby...
Je to škoda, lebo Suzuki malo šancu vážne konkurovať Subaru. Určite si viacerí spomenú na už pomaly zabudnuté kombi/sedan s možnosťou AWD Baleno, ktorému sa v Európe v 90. rokoch celkom darilo. Keby si to nepokazili už inak zmeranou Lianou, mohlo byť dnes všetko inak... Ale to už sme pri tom keby bolo keby...
Adam Novák
...zastaralý design z dob Felicie, nespolehlivost (autobild 100 000 km), kvalita také není nijak valná, vysoká cena i spotřeba a příšerný motor. Tento vůz mi opravdu, ale opravdu nijak chybět nebude.
čekal jsem, kdo vytáhne ten přihlouplej test autobildu, kde je fatální problém špatný palivoměr a ještě nějaká hloupost nulté série, kterou automobilka bez problémů vyřešila v záruce i konstrukčně a fatální selhání Audi, praskliny a ztráta výkonu BMW se omlouvá...design je čistě osobní záležitost ale podle mého to je jedno z nejzajímavějších aut
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jozephko
- ešte keď bolo len vo fáze štúdie. Zvláštne tvary, absencia kombíku je v tejto triede neospravedlniteľná a paleta motorov bol posledný klinček (hřebík) do rakve.
Zaujímavé, že autá, ktoré sa mi nepáčia, v 90 % prípadoch skončia ako prepadáky. Z minulosti spomeniem napr. Renault Vel Satis, Fiat Multipa a posledná generácia Cromy, Peugeot 407, druhá generácia Fordu Ka a Ford B-Max, 6-miestna Honda FR-V, posledný Nissan Primera a mnoho ďalších.
Automobilky pri návrhu nových áut mohli zájsť na posúdenie najskôr za mnou. Ušetrili by tak obrovské peniaze >😁 .
Zaujímavé, že autá, ktoré sa mi nepáčia, v 90 % prípadoch skončia ako prepadáky. Z minulosti spomeniem napr. Renault Vel Satis, Fiat Multipa a posledná generácia Cromy, Peugeot 407, druhá generácia Fordu Ka a Ford B-Max, 6-miestna Honda FR-V, posledný Nissan Primera a mnoho ďalších.
Automobilky pri návrhu nových áut mohli zájsť na posúdenie najskôr za mnou. Ušetrili by tak obrovské peniaze >😁 .
M1chal
Taky si myslím, že hlavní problém je nabídka (vlastně nenabídka) matorů :no:
ale jinak pěkné auto 😄
ale jinak pěkné auto 😄
twistedTSD
Zajímavý model. O x-krát zmiňovaném neúspěchu v Evropě nemá cenu se příliš bavit, sedan s benzínovou atmosférou a prakticky nulovou konfigurovatelností jinak dopadnout nemohl. Jenže pokud si dobře vzpomínám, dokonce ještě ani při představení Kizashi nebylo rozhodnuto o tom, zda jej vůbec budou v Evropě prodávat a místní trh tak zjevně prioritní opravdu nebyl...Mnohem větším průšvihem byl neúspěch v USA (už při stáhnutí se Suzuki z USA jsem se divil, kde že vlastně chtějí Kizashi prodávat), případně Austrálii...Tam možná pro změnu chyběl ten V6 a větší rozměry.
rmt
Je to veliká skoda, bohužel evropská a česká mentalita je ta, ze jak to nemá 800l kufr a naftový motor tak si to prostě nekoupi. Já jsem spise na straně benzinu i když vlastním dci, ono každý ma něco. Na druhou stranu, kezdej nemá auto jen na stěhování.
Tak to prostě ve střední třídě je..
Pokud by tam dali TDI a udělali kombík se solidním kufrem.. 😉
Pokud by tam dali TDI a udělali kombík se solidním kufrem.. 😉
to jo, ale proč to tak je. já s timlhle motorem jsem jezdil ve vitare a to je hodně dobrej motor. A TDI bych tam teda necpal ;-\ . Pak vznikají auta jako starší mondeo, který je delší od zadního kola dozadu než dopředu.
tesnav
A co vlastně čekali? Nabízeli auto ve třídě, kde si nějaké "srandovní" Suzuki, zapsané v úplně jiných třídách, koupí zřejmě málokdo. A k tomu dají velmi pestrou nabídku jednoho motoru, navíc v naftě zblblé Evropě v benzínu?
6B6
Suzuki je v JAP hodně v kurzu a jsou vidět na každém rohu(jasně že na Toyotu nebo Nissana nemá), nicméně tento "něpodarok" , navzdory absenci nafty(protože ta v JAP nefrčí) není vidět ani tam, stěží jednou za den. Takže auto, které se prostě nepodařilo. Tečka. Jeho nekvalita je další kapitola. :-!
skoda zabiteho casu s kizashim, miesto neho mohli radsej prist s novou Grand-vitarou alebo Jimnym alebo nejakym dalsim SUV a mali by dnes o uspech postarene :yes: uz mi to pride jak taliani, tiez robia vzdy nieco uplne od veci miesto toho aby nahradzali svoje bestsellery
tak som rad 😉
a tie dristy na moju adresu si nechaj ked ma nepoznas , lebo si absolutne mimo
ak ta moj nazor nejako urazil tak sa ti ospravedlnujem, ale myslim ze si tu svoj nazor vyjadrit mozem a nenapisal som nic zle
ak mas teda s mojou osobou nejake problemy tak radsej sa vynervuj vonku na snehu a nie tu ok?
pekny den 😉 :yes:
Dristy na tvoju adresu? Ze ta nepozna? Ved tu vypisujes pod kazdym clankom svoje nezmysly, nemas ani paru o autach a si cisty dementko, co si nieco precita a uz je to pre neho svate. Si cislicovy a pismenkovy machricek, co vie posudit auta maximalne podla tabulkovych hodnot bez nejakej osobnej skusenosti.
A ci si nenapisal nic zle? Chalan, ty si zatial nenapisal nic normalne, ci dobre, vsetko su tvoje bludy na urovni 16rocneho fracka. Ja osobne a podla mna je nas tu viac, pochybujem, ze si niekedy vobec sedel za volantom. A to ti pisem len na zaklade tvojich hlupych komentov. A nesvedcim o tom len sam, staci sa pozriet na tie minusky na tvojich komentoch, viac ich tu casto nema ani primitiv menom GTI. Lebo GTI to vie aspon zaobalit, ty to pises ako cisty sedlak.
Nehovoriac o tom, že suzuki skrátka nemá dostatočný image, aby dokázalo pretlačiť rozumné predajné čísla auta s tak vysokou cenovkou.