Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M6 Gran Coupé – Gran express

125 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Nová šestka se moc povedla ve všech verzích a GC je asi nejzajímavějším počinem. Nemá sice úplně praktičnost lichých sportbacků, ale to u manažerského vozu zase tolik nevadí. Za mě :yes:
Avatar - Magister
Magister
Moje krevní skupina to není (já raději menší, lehčí), ale bude to velmi dobré auto.
webpaja
Velmi dobrý...jak suchý 😄
GTI
:yes: :-! ...
MariAchi
Nevím za co máš ty černý palce, asi nějakej automatickej generátor 😄

Každopádně fakt není třeba nic dodávat, to auto hovoří samo za sebe dostatečně a kdo ani tohle nebere, přelouská test a je vymalováno :yes:
webpaja
Já je vůbec nesleduju, už jsem zase zaměřil...jo, generátor! >😁
GTI
Přesně :yes:
webpaja
...a pěkně napsanej test! 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Nespekuluji teď o oprávněnosti ceny, ale 4 melouny se mi zdá už celkem dost. ;-\
Avatar - Magister
Magister
To souhlas.
kexxik
to mě napadlo jako první, po dočtení článku. 4 mega je trochu silný kafe.
MariAchi
Vážně?
A kolik by tedy mělo stát, aby to nebylo zase tak moc? >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Za 400k ti hjondé nabídne stejnou kvalitu i zážitky. >😁
MariAchi
Jó vlastně... >😁
webpaja
"Velmi dobrý" přece nemůže stát štyry milióný! 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Je fakt, že za 4 mega jich asi moc jezdit nebude, tak našláplé auto člověk rád potká častěji.
webpaja
Na druhou stranu za 3,5 mu nic nechybí...i když karbonový brzdy... 😉
MariAchi
Ty brzdy...no, znám dva, co je mají a oběma už odešly (Q7 a Panamera) a pálka za nové byla...ehm, ak to slušně pojmenovat...neveselá. Je fakt, že na obou autech vydržely přes 200 000 km, takže když tu cenu opravy rozpočteš na km, nebylo to tak hrozné, ale i pro "pracháče" to byla soda...
Avatar - Snooob
Snooob
Tunajší "odborníci" by ti povedali, že Q7 a Panamera sú len predražené FaulVé - teda šroty.
A že FaulVé keramiku jednoducho nevie...
😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Náhodou mám na stole krásnej reklmaní hrnek VW z kvalitní keramiky!!! :-!
MariAchi
To je možné, že by to napsali, nicméně ty keramické brzdy jsou tak jako tak Brembo, jak kotouče, tak třmeny. 😄
_MT_
Hardware samozřejmě kupují. Takže na to nemají moc vliv. Můžou za kalibraci. A zrovna Porsche patří mezi výjimky, kde se skutečně vyplatí přemýšlet o keramice. Umí je naladit. Některá auta jimi akorát zkazíš. I taková věhlasná značka jako McLaren s tím má problémy. Abych byl fér, také je doporučují nekupovat - ale v nabídce být musí.
_MT_
S tím člověk musí počítat, když auto pořizuje. Už částka v katalogu naznačuje, že to nebude levná záležitost. U starších kusů budou kotouče dražší než celé auto dohromady. A nesmíš nechat nějakého ňoumu měnit kola.

Lidé si tenhle výdaj racionalizují třeba i tím, že se kola méně špiní. 😄 Hrozné částky to nejsou, ale výdaje jsou to koncentrované.
MariAchi
Jasněže, když JÁ ty štyry mega nemám a ani si neumím představit, jak vypadaj >😁

Tak nějak tyhle hlášky vznikaj...
webpaja
..aha...sem se chtěl zrovna zeptat...kvůli eurovíkendu >😒]
MariAchi
Něco mi asi uniklo 😲
webpaja
Ty štyry míle asi >😁
MariAchi
Tak ty každopádně 😄

Holt se budu muset dál živit prací 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
..uniklo... až mi hrkly slzy do očí 😲 >😁 něco podobného, jako když na mittalu vypouštějí síru >😁
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
No, 4 mega; to záleží na náročnosti tvých představ. Podobně stojí i MB SL 63 AMG, zatímco M3 bude s příplatky do nějakých dvou mega, stejně jako základní F-Type. To jsou vskutku velké rozdíly, ale třebav cenách... základního a špičkového A7, to je taky pěkný balík.
_MT_
Nestála náhodou M3 zhruba dva miliony v základu?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podobne ako zo Z3 , banglovej 5ky alebo Z4 , toto uz hej :yes: sice mam iste vyhrady voci par detailom ale tie su ciste len kozmetickeho charakteru, toto auto ma dusu , citim tu auru vyzarujucu z neho a tak davam jednoznacne :yes: :yes: :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A zvuk tohle auto má fakt krásnej, něco mezi maserati granturismo a osmiválcovými mercedesy.
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
Chtěl bych někdy řešit to dilema, jestli koupit tohle, CLS AMG nebo Panameru >😁 >😒]
4bytelnýkola
je to démant, ať se na mě nikdo nezlobí, ale ani a7, ani cls nemají takovej výzor, ten zadek je snad hezčí než pohled na dobře zařízlý tanga 😉 jinak cenově jsme ve vodách aston martin rapide a jak by řekl klasik, to je už pořádnej vořech 😄
ps: co mě nejvíc překvapilo je, jak moc mi připadala kabina ztísněná, ale je to zřejmě sporťák s více dveřma, pěknej testík :yes:
Avatar - Snooob
Snooob
Práve ten "zadok" mi príde ako najslabšia časť exteriéru... ;-\
4bytelnýkola
podívej se ještě jednou, to není možný 😄
Avatar - Snooob
Snooob
Nehovorím, že zlý! Len najslabší... 😄
MariAchi
Tak to nechci vědět, jak vypadá zadek...tvýho kluka >😁
Avatar - Snooob
Snooob
Ja mám "len" dcéru 😉
MariAchi
😄

Jinak mně třeba přijde nejslabší předek, zejména světla - jejich tvar a usazení, ale musej si nechat něco na FL, ne?
webpaja
Se vším souhlas, jen vnitřek je pro mě spíš obepínající než stísněnej, takovej ten příjemnej pocit, že jsi součástí auta 😄
MariAchi
Aneb BMW interiérová klasika 😄
webpaja
Mám to tak radši, taky do svýho zapluju a mám středovej tunel téměř u lokte. Řídíš pak auto ne obývák 😄
MariAchi
Přesně, já jsem normálně zanevřel na své staré auto, vždy, když přesednu, si říkám: "Kruci, jak jen jsem s tímhle mohl jezdit? Sedím vysoko (!), auto je daleko, široko kolem mně, jistota veškerá žádná..." A sám víš, o jakém BMW píšu, to druhé je HB osm let starý, na jaře ho nahradí nejmenší z rodu zadokolek, jinou možnost nevidím 😄
webpaja
Nesedávám úplně na zemi, ale taky nemám rád posez na autě 😉 Mám rád vše při ruce a vymezením jsou bočnice sedaček, víc prostoru nepotřebuju 😄
MariAchi
Největší rána byla, když jsem z F30 přesedl do Laguny Coupé...
webpaja
Jel jsem s Lagunou tak před 5-ti lety v době kdy byla skoronová. Pamatuju si jak to jelo, ale už ne jak jsem byl (ne)obepnutej. Ale následně jsem nastoupil zpátky do E91...bylo to trochu jiný, minimálně co se výšky posazu týká.
MariAchi
Speciálně v tom kupéčku jsem měl pocit, že by sedačka mohla jít o hodně níž, ale celý interiér byl navržen tak, že byl "pod řidičem", ne kolem něj. Bylo fajn se na to koukat a motor 3,0V6 DCi s automatem byl tomu důstojným pohonem, ale čím rychleji jsem jel, tím se mi to přestávalo líbit... Prostě auto na loudačku po krajině, jinak mi moc smysl nedávalo...
webpaja
Jsem jí předjížděl asi před 2-ma týdny a je to raritka, zezadu z větší dálky až "astonózní". Teď si dám 3x autootčenáš za tohle spojení 8-s >😒]
MariAchi
Nedávej, to je v klidu, ta Laguna Coupé umí velká entrée, umí efekt a vzhledově rozhodně nezapadne a ostudu neudělá, pak dvojnásob škoda toho pohonu a celkového pocitu, devalvovaného špatným usazením a hromadou drobných přehmatů, ale to je zkrátka Renault 😉
4bytelnýkola
jo designově asi nejhezčí renault :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Až se Ford konečně rozhoupe a pošle nám sem nový Mondeo, tak abysme si všichni kvůli otčenášům pořídili růženec. 😉 >😒]
MariAchi
To bude ta pravá astonizace Evropy >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Taky mám rád ten pocit, jako když auto vyráběli z plnýho materiálu a vydlabali mi v něm místo přesně pro mě. >😁 Ne že bych si to tedy nějak často mohl užívat, ale když už na to přijde, vždycky hájím obepínající interiér před hanlivým výrazem "stísněný". 😉
webpaja
Taky to vidím na to, že se za hoďku zavrtám na sedačku a začnu víkendovat 😄

Stísněnej je reálně malej, ale to v BMW6 není, teda aspoň pro mě ne 😉
MariAchi
Dinar to nazval trefně "sportovní útulnost" 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jo, jo, mám rád když jedu v autě, a ne NA autě, jako skoro ve všech francouzech. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nediv se, u Frantíků je to otázka tradice.[odkaz] 😉
webpaja
>😒] :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
čéčé přesně :yes: >😁 :-!
MariAchi
Dobře >😁 :yes:
GTI
>😁 :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
>😁 :yes:
4bytelnýkola
jo holt zatím jsem neměl možnost se povozit natolik, abych stísněnost přehodnotil na příjemné obklopení,pokusím se polepšit 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...takový pocit můžeš mít i v jedničkové oktávě v kufru.... 😄
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
To je tvoj subjektívny dojem z fotografií umocnený tmavým interierom.
Sedel som v 6GC (svetlá koža) niekedy v lete. To auto má neskutočnú auru. V interieri je miesta dosť, ale necítiš sa tam utopený. Rozmerovo a spracovaním je to jediná alternatíva oproti 7er, samozrejme podstatne športovejšia. Odporúčam Ti skočiť do autosalónu si to obzrieť a vyskúšať. Len potom prosím ťa nesadaj do 1er, lebo... 😉

Jednoznačne momentálne najkrajšie BMW, či už vizuálne, tak aj pocitovo. :yes:
ronick
tady nejde jinak :yes: :yes: :yes:
figurka
Pro mne dnes možná vrchol "běžné" produkce v klasickém balení. Naprosto dokonalá silueta, fantastický interiér.
webpaja
Ano, dokonalost se pro BMW6 nabízí. Žádnej kompromis, prostě žralok na cestách.
figurka
Koukám že nám tady řádí nějaký patrně sociálně rovný srabík.
MariAchi
Né, to je generátor, už to vysvětluju nahoře 😄
webpaja
Jéééé, já si můžu dát sám mínus, už mám dva, jsem nerad druhej >😒]
figurka
Hej, tak já taky, remíza. Co s tim budeme dělat ? >😁 >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...vedeš...máš jeden i ode mě.... webpajo, co dáš jak Tě palcnu taky? >😁 moje nabídka zní: :no: bereš?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak to je vánoční dárek pro milovníky autocenzury... >😁
Suhlasim s Magistrom, ze mam tiez rad lahsie auta, ale ako luxusny sportiak dobre. :-! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Xawier
...přemotorované?
MariAchi
Pro toho testéra ne, o přemotorovanosti by ti povyprávěl někdo jinej...
Xawier
😄 :yes:
Avatar - fOE
fOE
>😁 :yes: U me to byla uplne prvni vec jak jsem ten clanek spatril, boze jen ne Veverka ani Fotk, jen ne Veverka ani Fokt.
MariAchi
Jak jsem viděl rakouskou SPZ, bylo jasný, že to bude Jungmann = tutovka :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Furt tohle dává větší smysl, než 5GT. :yes:
webpaja
Počkej, až se ti půjde blbě ohnout...v zádech myslím! 😉 Budeš rád za GT 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To už bych musel být na tom hodně špatně, abych zatoužil po něčem vyšším, nebo suv. >😁
webpaja
Věř, že leckdy stačí blbě šlápnout nebo zakopnout. A ostatní případy přijdou s věkem. 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Věř mi, že asi vždycky raději budu patřit k těm, co s mírně napjatejma zádama v tužší sedačce, lehce opocenejma rukama budou odhadovat, jestli mi auto na silnici ještě sedí, nebo už pochoduji ven, než brázdit silnice vysoko nad zemí s velkejma kolama hrbol, nehrbol, obrubník neobrubník. 😉
webpaja
Všechno má svý a neříkám, že občas není fajn vyrazit relaxovaně na kapitánským můstku. 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...jo, já tak jednou blbě zakop... a zvedal jsem se hodinu...nahoru, dolů...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jen aby nebyl rád za ix20. >😒]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak zákeřná choroba /mozku 😄 / se zatím nenašla. /Bohu dík/
Avatar - Snooob
Snooob
Môže to byť zákerná choroba bankového účtu... Ale to radšej nie!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To jo, to je taky pěkně zlá choroba, ta se o můj účet pokouší skoro pořád. >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas :yes: , mam rad stihle elegantne auta , toto takym je :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
:yes:
MrBeranek
Seděl jsem v ni ve Frankfurtu a ten interiér byl naprosto luxusní. Jen jsem pořád nepochopil, proč volit tohle místo M5. "Jiné" to je, ale co umí M6 GC lépe než M5?

Jinak pro větší univerzálnost by to chtělo samozřejmě čtyřkolku. Je hezké mít 560 koní, ale když je člověk dostane na silnici až na pětku nebo na šestku, je to trochu škoda.
webpaja
Co umí? Umí vypadat ještě líp uvnitř a zvenku. I kdyby to bylo jen o tom, tak to stačí!

Na suchu není zase takovej problém to na slušný silnici poslat na kola i na nejnižší rychlosti.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to mas ako s X5 a X6 tiez su uplne rovnake a pritom vlastne uplne ine 😉

niekto vidi tu rovnaku stranku a niekto tu inu 😉

kazdy si vsak vyberie tu svoju :yes😒br />
pre zakaznika je len plus ze ma na vyber viac moznosti, zmysel v tom nehaldaj to by polovica aut na planete nemala vobec prist do vyroby
figurka
Protože je to možná největší exitující klasika v otázce toho, jak má auto vypadat.
MariAchi
Můžeš mít 6GC s 50i 😁rive.
MrBeranek
Můžu, ale motor a podvozek z Mka nedostanu. 😄
4bytelnýkola
jak říká pajaweb, dej si vedle sebe "obyčejnou" eklase a cls, taky je to nebe, dudy
MrBeranek
Nic proti tomu, že M6GC je pohlednější než M5, ovšem ten rozdíl 25k EUR v základní ceně...no...to není málo.
Xawier
...a výbornej text! Takže celkově tak nějak harmonickej test 😄 :yes:
4bytelnýkola
je tu dneska 😄 :yes:
MariAchi
Jo, super 😄 :yes:
Avatar - Iv8
Iv8
Pokud je tato kráska schopná jezdit s lehkou nohou pod 10 litrů, tak to znaménko změňte na veliké +.
Avatar - fOE
fOE
Taky me nenapada nic co by davalo 560k a jezdilo za min. 😐
matozippi
lebo keby tam bol atmo motor, tak by to auto pri sportovej jazde zralo o 10-20 litrov menej >😁
Avatar - fOE
fOE
1) nezda se mi ze by predesla M5 s atmo motorem zrala nejak min a 2) prosim, ukaz mi atmo motor ktery bude davat 680Nm a bude zrat stejne/min.
MariAchi
Třeba "čiplí tedeíčko" by to určitě dalo >😁
MariAchi
Možná i o 30 míň, pak bych ho vzal a jezdil a jezdil a postavil si benzinku >😁
Avatar - bigsoul
bigsoul
žádny atmo motor pri tomto výkone nebude mať menšiu spotrebu ako prepĺňaný!!! Asi prečo prechádza vačšina europských automobiliek k prepĺnaniu? Hlavný dovod je spotreba ! A fakt nechápem ako niekto može dať tomuto autu mínus za spotrebu, keď dokáže jazdit pod 10l/100km... a toto je test
[odkaz]
Avatar - CarlosOstrava
CarlosOstrava
Máš absolutní pravdu, kdo má na auto za 2-4 Mega, tomu bude úplně jedno, jestli je spotřeba 10 nebo 15 nebo 20l, důležitá je radost z jízdy...A komu na spotřebě záleží, ať si koupí naftu.
jiriik
Tak toto auto je pecka 😄
Avatar - peV
peV
Originální, přesto nevyumělkované. Moderní přesto klasických tvarů. Na první pohled brutálně silné, přesto elegantní a jemné svou formou. Výrazné, i když svým způsobem decentní. Zhmotnělý sen, přesto, pokud přijde Stealth01, nezůstane na něm nit suchá >😒]

Po dlouhé době vysloveně dobrý test, klidně by mohl být i dvakrát tak dlouhý 😉
stealth01
Tak to Tě asi zklamu. To auto je pecka. Seděl jsem v něm, nejel jsem v něm. A připojím výtku k testu. To opravdu musí být nějaké mínusy? Já naopak vidím spotřebu jako plus. Jediné drobné mínus vidím v tom, že jsou tam opět použity postříbřené plasty na ovladačích místo ušlechtilých materiálů. Za tu cenu by v testovaném voze měla být automaticky černá keramika. A ještě snad to, že pokaždé ve všech vozech jsou unifikované ovladače pro několik řad. Nezasloužil by si interiér být zcela originální a odlišný?
Mimochodem, BMW začalo používat touchpad na iDrive ovladači. Proč ho testovaný kus ještě nemá?
Avatar - peV
peV
Tak tos mě naopak potěšil! To bylo jen takové přátelské rýpnutí 😄 ty mínusy jsem ani nečetl, osobně na ní taky nevidím nic negativního, ve všech režimech zcela odpovídající podávanému výkonu, respektive při klidné jízdě poměrně nízká.
stealth01
Myslím, že jen modrobílí fanatici si myslí, že mám něco proti BMW a že jsem Audi pozitivní. Není to tak, když někdo něco udělá vyloženě špatně a lajdácky, tak to prostě budu kritizovat VŮBEC nehledíc na značku. Mám dva vozy od Audi, zatím je vše v pořádku, tak není důvod kritizovat (až se mi začnou rozpadat pod rukama, pak se ozvu). Naopak se mi ale v tomto testu nelíbily použité mínusy. Jakoby vždycky musel tester něco vytknout. Jenže ono u M6 se toho moc vytknout nedá.
A osobně neznám moc aut s takovou mírou efektivity jako je tomu u BMW. Výkon vs spotřeba mě u BMW opravdu dostává. Vždyť já jezdím dálnice za 5,8 s dvoutunovým autem 😄
Avatar - peV
peV
Četl jsem tvou výbornou recenzi 5:er, takže tuším, s kým mám tu čest. Kéž by tady bylo víc takových (recenzí a recenzentů). Ohledně těch mínusů, jak píšeš, je to úsměvné. Obvykle tuhle část přeskakuju, stejně jako hvězdičky a dříve ještě bodové honocení.
adamzprahy
K tomu není co dodat :yes: :yes: :yes😒br />
Boží! :yes:
Avatar - positivemind
positivemind
Jakkoli si bude kdokoli myslet, že tohle auto umí být pohodlné GT, tak ne, neumí. Pořád to musí být připravené na tu masivní porci kw a nm. Dovedu si představit, že si M6 koupí někdo, kdo tu značku prostě miluje, a leccos mu promine, ale výkonově naprosto a jednoznačně dostačuje 650i, které je i přes ty mizerné runflaty pohodlnější. Tohle je prostě M.

Jakkoli je tohle wow a fantastické auto, asi se do něj musí člověk opravdu zamilovat
Mig_35
Nejspíš bych dal přednost 650i GC a s 😁rivem. Čistokrevný sporťák z toho stejně nikdy nebude, navíc obyč 650i bude mít famózní ZF, ne dvouspojku.
Když Mko, tak M6 coupé...
Avatar - lamal
lamal
Nemusi to tak byt... cital si uz niekedy test M verzii ? Takmer vsetky dokazali tlmit nerovnosti lepsie ako bezne verzie na tych istych alebo o cislo mensich pneu, proste kvalita tlmicov, ktore dokazu byt ultra rychle, poddajne a este aj udrzuju auto pod kontrolou...

Aspon takto sa o M podvozkoch pise siroko daleko
Avatar - lamal
lamal
Ou yeaahhh ... co viac dodat :yes: :yes: :yes: