Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
1
Nová šestka se moc povedla ve všech verzích a GC je asi nejzajímavějším počinem. Nemá sice úplně praktičnost lichých sportbacků, ale to u manažerského vozu zase tolik nevadí. Za mě :yes:
Magister
4
Moje krevní skupina to není (já raději menší, lehčí), ale bude to velmi dobré auto.
webpaja
0
Velmi dobrý...jak suchý 😄
GTI
:yes: :-! ...
Nevím za co máš ty černý palce, asi nějakej automatickej generátor 😄
Každopádně fakt není třeba nic dodávat, to auto hovoří samo za sebe dostatečně a kdo ani tohle nebere, přelouská test a je vymalováno :yes:
Každopádně fakt není třeba nic dodávat, to auto hovoří samo za sebe dostatečně a kdo ani tohle nebere, přelouská test a je vymalováno :yes:
Uživatel_5340709
Nespekuluji teď o oprávněnosti ceny, ale 4 melouny se mi zdá už celkem dost. ;-\
To souhlas.
to mě napadlo jako první, po dočtení článku. 4 mega je trochu silný kafe.
Vážně?
A kolik by tedy mělo stát, aby to nebylo zase tak moc? >😁
A kolik by tedy mělo stát, aby to nebylo zase tak moc? >😁
Za 400k ti hjondé nabídne stejnou kvalitu i zážitky. >😁
"Velmi dobrý" přece nemůže stát štyry milióný! 😉
Je fakt, že za 4 mega jich asi moc jezdit nebude, tak našláplé auto člověk rád potká častěji.
Na druhou stranu za 3,5 mu nic nechybí...i když karbonový brzdy... 😉
Ty brzdy...no, znám dva, co je mají a oběma už odešly (Q7 a Panamera) a pálka za nové byla...ehm, ak to slušně pojmenovat...neveselá. Je fakt, že na obou autech vydržely přes 200 000 km, takže když tu cenu opravy rozpočteš na km, nebylo to tak hrozné, ale i pro "pracháče" to byla soda...
Tunajší "odborníci" by ti povedali, že Q7 a Panamera sú len predražené FaulVé - teda šroty.
A že FaulVé keramiku jednoducho nevie...
😉
A že FaulVé keramiku jednoducho nevie...
😉
To je možné, že by to napsali, nicméně ty keramické brzdy jsou tak jako tak Brembo, jak kotouče, tak třmeny. 😄
Hardware samozřejmě kupují. Takže na to nemají moc vliv. Můžou za kalibraci. A zrovna Porsche patří mezi výjimky, kde se skutečně vyplatí přemýšlet o keramice. Umí je naladit. Některá auta jimi akorát zkazíš. I taková věhlasná značka jako McLaren s tím má problémy. Abych byl fér, také je doporučují nekupovat - ale v nabídce být musí.
S tím člověk musí počítat, když auto pořizuje. Už částka v katalogu naznačuje, že to nebude levná záležitost. U starších kusů budou kotouče dražší než celé auto dohromady. A nesmíš nechat nějakého ňoumu měnit kola.
Lidé si tenhle výdaj racionalizují třeba i tím, že se kola méně špiní. 😄 Hrozné částky to nejsou, ale výdaje jsou to koncentrované.
Lidé si tenhle výdaj racionalizují třeba i tím, že se kola méně špiní. 😄 Hrozné částky to nejsou, ale výdaje jsou to koncentrované.
Jasněže, když JÁ ty štyry mega nemám a ani si neumím představit, jak vypadaj >😁
Tak nějak tyhle hlášky vznikaj...
Tak nějak tyhle hlášky vznikaj...
..aha...sem se chtěl zrovna zeptat...kvůli eurovíkendu >😒]
No, 4 mega; to záleží na náročnosti tvých představ. Podobně stojí i MB SL 63 AMG, zatímco M3 bude s příplatky do nějakých dvou mega, stejně jako základní F-Type. To jsou vskutku velké rozdíly, ale třebav cenách... základního a špičkového A7, to je taky pěkný balík.
3_diamanty
podobne ako zo Z3 , banglovej 5ky alebo Z4 , toto uz hej :yes: sice mam iste vyhrady voci par detailom ale tie su ciste len kozmetickeho charakteru, toto auto ma dusu , citim tu auru vyzarujucu z neho a tak davam jednoznacne :yes: :yes: :yes:
Uživatel_5340709
A zvuk tohle auto má fakt krásnej, něco mezi maserati granturismo a osmiválcovými mercedesy.
4bytelnýkola
je to démant, ať se na mě nikdo nezlobí, ale ani a7, ani cls nemají takovej výzor, ten zadek je snad hezčí než pohled na dobře zařízlý tanga 😉 jinak cenově jsme ve vodách aston martin rapide a jak by řekl klasik, to je už pořádnej vořech 😄
ps: co mě nejvíc překvapilo je, jak moc mi připadala kabina ztísněná, ale je to zřejmě sporťák s více dveřma, pěknej testík :yes:
ps: co mě nejvíc překvapilo je, jak moc mi připadala kabina ztísněná, ale je to zřejmě sporťák s více dveřma, pěknej testík :yes:
Práve ten "zadok" mi príde ako najslabšia časť exteriéru... ;-\
podívej se ještě jednou, to není možný 😄
Se vším souhlas, jen vnitřek je pro mě spíš obepínající než stísněnej, takovej ten příjemnej pocit, že jsi součástí auta 😄
Aneb BMW interiérová klasika 😄
Mám to tak radši, taky do svýho zapluju a mám středovej tunel téměř u lokte. Řídíš pak auto ne obývák 😄
Přesně, já jsem normálně zanevřel na své staré auto, vždy, když přesednu, si říkám: "Kruci, jak jen jsem s tímhle mohl jezdit? Sedím vysoko (!), auto je daleko, široko kolem mně, jistota veškerá žádná..." A sám víš, o jakém BMW píšu, to druhé je HB osm let starý, na jaře ho nahradí nejmenší z rodu zadokolek, jinou možnost nevidím 😄
Nesedávám úplně na zemi, ale taky nemám rád posez na autě 😉 Mám rád vše při ruce a vymezením jsou bočnice sedaček, víc prostoru nepotřebuju 😄
Největší rána byla, když jsem z F30 přesedl do Laguny Coupé...
Jel jsem s Lagunou tak před 5-ti lety v době kdy byla skoronová. Pamatuju si jak to jelo, ale už ne jak jsem byl (ne)obepnutej. Ale následně jsem nastoupil zpátky do E91...bylo to trochu jiný, minimálně co se výšky posazu týká.
Speciálně v tom kupéčku jsem měl pocit, že by sedačka mohla jít o hodně níž, ale celý interiér byl navržen tak, že byl "pod řidičem", ne kolem něj. Bylo fajn se na to koukat a motor 3,0V6 DCi s automatem byl tomu důstojným pohonem, ale čím rychleji jsem jel, tím se mi to přestávalo líbit... Prostě auto na loudačku po krajině, jinak mi moc smysl nedávalo...
Jsem jí předjížděl asi před 2-ma týdny a je to raritka, zezadu z větší dálky až "astonózní". Teď si dám 3x autootčenáš za tohle spojení 8-s >😒]
Nedávej, to je v klidu, ta Laguna Coupé umí velká entrée, umí efekt a vzhledově rozhodně nezapadne a ostudu neudělá, pak dvojnásob škoda toho pohonu a celkového pocitu, devalvovaného špatným usazením a hromadou drobných přehmatů, ale to je zkrátka Renault 😉
Taky mám rád ten pocit, jako když auto vyráběli z plnýho materiálu a vydlabali mi v něm místo přesně pro mě. >😁 Ne že bych si to tedy nějak často mohl užívat, ale když už na to přijde, vždycky hájím obepínající interiér před hanlivým výrazem "stísněný". 😉
jo holt zatím jsem neměl možnost se povozit natolik, abych stísněnost přehodnotil na příjemné obklopení,pokusím se polepšit 😄
To je tvoj subjektívny dojem z fotografií umocnený tmavým interierom.
Sedel som v 6GC (svetlá koža) niekedy v lete. To auto má neskutočnú auru. V interieri je miesta dosť, ale necítiš sa tam utopený. Rozmerovo a spracovaním je to jediná alternatíva oproti 7er, samozrejme podstatne športovejšia. Odporúčam Ti skočiť do autosalónu si to obzrieť a vyskúšať. Len potom prosím ťa nesadaj do 1er, lebo... 😉
Jednoznačne momentálne najkrajšie BMW, či už vizuálne, tak aj pocitovo. :yes:
Sedel som v 6GC (svetlá koža) niekedy v lete. To auto má neskutočnú auru. V interieri je miesta dosť, ale necítiš sa tam utopený. Rozmerovo a spracovaním je to jediná alternatíva oproti 7er, samozrejme podstatne športovejšia. Odporúčam Ti skočiť do autosalónu si to obzrieť a vyskúšať. Len potom prosím ťa nesadaj do 1er, lebo... 😉
Jednoznačne momentálne najkrajšie BMW, či už vizuálne, tak aj pocitovo. :yes:
figurka
Pro mne dnes možná vrchol "běžné" produkce v klasickém balení. Naprosto dokonalá silueta, fantastický interiér.
Ano, dokonalost se pro BMW6 nabízí. Žádnej kompromis, prostě žralok na cestách.
Koukám že nám tady řádí nějaký patrně sociálně rovný srabík.
Jéééé, já si můžu dát sám mínus, už mám dva, jsem nerad druhej >😒]
Suhlasim s Magistrom, ze mam tiez rad lahsie auta, ale ako luxusny sportiak dobre. :-! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Xawier
...přemotorované?
Uživatel_5340709
Furt tohle dává větší smysl, než 5GT. :yes:
Počkej, až se ti půjde blbě ohnout...v zádech myslím! 😉 Budeš rád za GT 😄
To už bych musel být na tom hodně špatně, abych zatoužil po něčem vyšším, nebo suv. >😁
Věř, že leckdy stačí blbě šlápnout nebo zakopnout. A ostatní případy přijdou s věkem. 😉
Věř mi, že asi vždycky raději budu patřit k těm, co s mírně napjatejma zádama v tužší sedačce, lehce opocenejma rukama budou odhadovat, jestli mi auto na silnici ještě sedí, nebo už pochoduji ven, než brázdit silnice vysoko nad zemí s velkejma kolama hrbol, nehrbol, obrubník neobrubník. 😉
MrBeranek
Seděl jsem v ni ve Frankfurtu a ten interiér byl naprosto luxusní. Jen jsem pořád nepochopil, proč volit tohle místo M5. "Jiné" to je, ale co umí M6 GC lépe než M5?
Jinak pro větší univerzálnost by to chtělo samozřejmě čtyřkolku. Je hezké mít 560 koní, ale když je člověk dostane na silnici až na pětku nebo na šestku, je to trochu škoda.
Jinak pro větší univerzálnost by to chtělo samozřejmě čtyřkolku. Je hezké mít 560 koní, ale když je člověk dostane na silnici až na pětku nebo na šestku, je to trochu škoda.
Co umí? Umí vypadat ještě líp uvnitř a zvenku. I kdyby to bylo jen o tom, tak to stačí!
Na suchu není zase takovej problém to na slušný silnici poslat na kola i na nejnižší rychlosti.
Na suchu není zase takovej problém to na slušný silnici poslat na kola i na nejnižší rychlosti.
to mas ako s X5 a X6 tiez su uplne rovnake a pritom vlastne uplne ine 😉
niekto vidi tu rovnaku stranku a niekto tu inu 😉
kazdy si vsak vyberie tu svoju :yes😒br />
pre zakaznika je len plus ze ma na vyber viac moznosti, zmysel v tom nehaldaj to by polovica aut na planete nemala vobec prist do vyroby
niekto vidi tu rovnaku stranku a niekto tu inu 😉
kazdy si vsak vyberie tu svoju :yes😒br />
pre zakaznika je len plus ze ma na vyber viac moznosti, zmysel v tom nehaldaj to by polovica aut na planete nemala vobec prist do vyroby
Nic proti tomu, že M6GC je pohlednější než M5, ovšem ten rozdíl 25k EUR v základní ceně...no...to není málo.
Iv8
Pokud je tato kráska schopná jezdit s lehkou nohou pod 10 litrů, tak to znaménko změňte na veliké +.
lebo keby tam bol atmo motor, tak by to auto pri sportovej jazde zralo o 10-20 litrov menej >😁
1) nezda se mi ze by predesla M5 s atmo motorem zrala nejak min a 2) prosim, ukaz mi atmo motor ktery bude davat 680Nm a bude zrat stejne/min.
žádny atmo motor pri tomto výkone nebude mať menšiu spotrebu ako prepĺňaný!!! Asi prečo prechádza vačšina europských automobiliek k prepĺnaniu? Hlavný dovod je spotreba ! A fakt nechápem ako niekto može dať tomuto autu mínus za spotrebu, keď dokáže jazdit pod 10l/100km... a toto je test
[odkaz]
[odkaz]
Máš absolutní pravdu, kdo má na auto za 2-4 Mega, tomu bude úplně jedno, jestli je spotřeba 10 nebo 15 nebo 20l, důležitá je radost z jízdy...A komu na spotřebě záleží, ať si koupí naftu.
peV
Originální, přesto nevyumělkované. Moderní přesto klasických tvarů. Na první pohled brutálně silné, přesto elegantní a jemné svou formou. Výrazné, i když svým způsobem decentní. Zhmotnělý sen, přesto, pokud přijde Stealth01, nezůstane na něm nit suchá >😒]
Po dlouhé době vysloveně dobrý test, klidně by mohl být i dvakrát tak dlouhý 😉
Po dlouhé době vysloveně dobrý test, klidně by mohl být i dvakrát tak dlouhý 😉
Tak to Tě asi zklamu. To auto je pecka. Seděl jsem v něm, nejel jsem v něm. A připojím výtku k testu. To opravdu musí být nějaké mínusy? Já naopak vidím spotřebu jako plus. Jediné drobné mínus vidím v tom, že jsou tam opět použity postříbřené plasty na ovladačích místo ušlechtilých materiálů. Za tu cenu by v testovaném voze měla být automaticky černá keramika. A ještě snad to, že pokaždé ve všech vozech jsou unifikované ovladače pro několik řad. Nezasloužil by si interiér být zcela originální a odlišný?
Mimochodem, BMW začalo používat touchpad na iDrive ovladači. Proč ho testovaný kus ještě nemá?
Mimochodem, BMW začalo používat touchpad na iDrive ovladači. Proč ho testovaný kus ještě nemá?
Tak tos mě naopak potěšil! To bylo jen takové přátelské rýpnutí 😄 ty mínusy jsem ani nečetl, osobně na ní taky nevidím nic negativního, ve všech režimech zcela odpovídající podávanému výkonu, respektive při klidné jízdě poměrně nízká.
Myslím, že jen modrobílí fanatici si myslí, že mám něco proti BMW a že jsem Audi pozitivní. Není to tak, když někdo něco udělá vyloženě špatně a lajdácky, tak to prostě budu kritizovat VŮBEC nehledíc na značku. Mám dva vozy od Audi, zatím je vše v pořádku, tak není důvod kritizovat (až se mi začnou rozpadat pod rukama, pak se ozvu). Naopak se mi ale v tomto testu nelíbily použité mínusy. Jakoby vždycky musel tester něco vytknout. Jenže ono u M6 se toho moc vytknout nedá.
A osobně neznám moc aut s takovou mírou efektivity jako je tomu u BMW. Výkon vs spotřeba mě u BMW opravdu dostává. Vždyť já jezdím dálnice za 5,8 s dvoutunovým autem 😄
A osobně neznám moc aut s takovou mírou efektivity jako je tomu u BMW. Výkon vs spotřeba mě u BMW opravdu dostává. Vždyť já jezdím dálnice za 5,8 s dvoutunovým autem 😄
Četl jsem tvou výbornou recenzi 5:er, takže tuším, s kým mám tu čest. Kéž by tady bylo víc takových (recenzí a recenzentů). Ohledně těch mínusů, jak píšeš, je to úsměvné. Obvykle tuhle část přeskakuju, stejně jako hvězdičky a dříve ještě bodové honocení.
positivemind
Jakkoli si bude kdokoli myslet, že tohle auto umí být pohodlné GT, tak ne, neumí. Pořád to musí být připravené na tu masivní porci kw a nm. Dovedu si představit, že si M6 koupí někdo, kdo tu značku prostě miluje, a leccos mu promine, ale výkonově naprosto a jednoznačně dostačuje 650i, které je i přes ty mizerné runflaty pohodlnější. Tohle je prostě M.
Jakkoli je tohle wow a fantastické auto, asi se do něj musí člověk opravdu zamilovat
Jakkoli je tohle wow a fantastické auto, asi se do něj musí člověk opravdu zamilovat
Nejspíš bych dal přednost 650i GC a s 😁rivem. Čistokrevný sporťák z toho stejně nikdy nebude, navíc obyč 650i bude mít famózní ZF, ne dvouspojku.
Když Mko, tak M6 coupé...
Když Mko, tak M6 coupé...
Nemusi to tak byt... cital si uz niekedy test M verzii ? Takmer vsetky dokazali tlmit nerovnosti lepsie ako bezne verzie na tych istych alebo o cislo mensich pneu, proste kvalita tlmicov, ktore dokazu byt ultra rychle, poddajne a este aj udrzuju auto pod kontrolou...
Aspon takto sa o M podvozkoch pise siroko daleko
Aspon takto sa o M podvozkoch pise siroko daleko