Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
wolff
A místy polojasno..
Tak aby nebyly pochybnosti. Ta poznámka na BMW právě byla s ohledem na to, že si to mělo BMW pohlídat u auta převážně zaměřeného na jízdu po městě.
Jinak u Maserati právě je to o to cenější, že u v podstatě "snobského" auta mají tuto záležitost vychytanou a řadí to právě to auto zase o něco výš...
Thats all.
Tak aby nebyly pochybnosti. Ta poznámka na BMW právě byla s ohledem na to, že si to mělo BMW pohlídat u auta převážně zaměřeného na jízdu po městě.
Jinak u Maserati právě je to o to cenější, že u v podstatě "snobského" auta mají tuto záležitost vychytanou a řadí to právě to auto zase o něco výš...
Thats all.
Ghibli :yes😒br />
...neni co dodat
Tím nechci říct, že to vždy pomůže, ale razit tezi "koupím si schválně auto, které je k chodcům podle testů nejméně šetrné" aneb "co je mi do nich" se může hrubě vymstít i řidiči vozu.
EDIT: ad IIHS - jako volvista tyhle testy velmi dobře znám. Tam se potvrzuje kdo jak navrhuje auta. Jestli řeší bezpečnost komplexně, nebo se zaměřuje jen na testy euroncap.