Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
jossalito
6
Vy jste kvality musel odhalovat? >😁
Honza Mička
2
Přesně tak >😁
jossalito
2
To je ale od Vás kruté k tomu autu. 😉
3_diamanty
jsme hluboky brod kdy voda sahala az po kapotu a auto stale jelo
len skoda ze na videach vidime stale len nejake xichty 8-s miesto tej chvalitebnej jazdy v terene, skoda nieco pisat, tie videa na auto.cz su nadalej akoby mimo reality 8-s akoby to chlapci tocili prvykrat a nevideli ako vyzeraju videodojmy na inych weboch 8-s
nie som ziadny rypalek ale tieto videa su o nicom nic v zlom chlapci, toto je bida vazne, ento web by si zasluzil daleko lepsie vidodojmy a videa nakolko urcite technicky nie je problem o to vacsia skoda ze to akosi "neviete" 😢
len skoda ze na videach vidime stale len nejake xichty 8-s miesto tej chvalitebnej jazdy v terene, skoda nieco pisat, tie videa na auto.cz su nadalej akoby mimo reality 8-s akoby to chlapci tocili prvykrat a nevideli ako vyzeraju videodojmy na inych weboch 8-s
nie som ziadny rypalek ale tieto videa su o nicom nic v zlom chlapci, toto je bida vazne, ento web by si zasluzil daleko lepsie vidodojmy a videa nakolko urcite technicky nie je problem o to vacsia skoda ze to akosi "neviete" 😢
Videa prosím berte s nadhledem. Profesionálně natočené kousky máme pod testy, z jízdních dojmů se jedná pouze o spontánní věci, které jsou jen doplňkem textu. 😉 :yes:
A nemohl někdo spontáně natočit tím telefonem pár průjezdů brodem? Protože na takové záběry jsem se opravdu těšil a ono na mě blikne PR video na prašné cestě. ;-\ škoda...
Ale koukám byla tam i konkurenční redakce tak budu pátrat.
Ale koukám byla tam i konkurenční redakce tak budu pátrat.
Beriem s nadhladom, lebo podla prednej masky vam voda zlahka ospliechala spodnu pochromovanu priecku prednej masky . Ak bola podla vas po kapotu, ako sa s tym vysporiadal filter sania a motor, lebo ziadny snorchel nevidim...
Naco je vlastne takyto test ?
Naco je vlastne takyto test ?
samael
dobrý kup. :yes:
Tak som zvedavý, kto toto auto kúpi na slovensku, keď po intervencii CZ banky a nezmenených CZ cenách áut je rozdiel od najlacnejšej verzie 900 EUR až po 1.700 EUR pri aute kde sa zľavy nedávajú ...
Som zvedavý ako dlho ostane takýto stav.
Som zvedavý ako dlho ostane takýto stav.
euro89
Po těžkým terénem si teda představuji něco jiného, než trochu bláta, hlubší kaluže nebo podmáčené pole. Myslím, že v opravdu těžkém terénu by Duster těžce pohořel (jako každé SUV). Btw. v podobně "těžkém terénu" jsem asi před měsícem zkoušel novou Pandu 4x4 a zvládla to také bez problémů.
v tazkom terene by pohorelo akekolvek auto so seriovymi pneu. Ale s drapakmi sa dost blbo jazdi po meste, ze?
Takze do naozaj tazkeho terenu treba "custom" auto, ktore sa uz ale na bezne denne pouzivanie nehodi.
Takze takyto teren by dacia naozaj nezvladla. S drapakmi mozno ano, ale so seriovkami by to neurobil ani ten jeep. pozerat od cca 2:50
[odkaz]
samozrejme na youtube su aj videa terenov, ktore ledva zvladaju aj customizovane auta,
napr toto by nepreslo ziadne seriove auto, ani s drapakmi(aj ked to je len mala mlacka v lese 😄 )
[odkaz]
[odkaz]
Takze do naozaj tazkeho terenu treba "custom" auto, ktore sa uz ale na bezne denne pouzivanie nehodi.
Takze takyto teren by dacia naozaj nezvladla. S drapakmi mozno ano, ale so seriovkami by to neurobil ani ten jeep. pozerat od cca 2:50
[odkaz]
samozrejme na youtube su aj videa terenov, ktore ledva zvladaju aj customizovane auta,
napr toto by nepreslo ziadne seriove auto, ani s drapakmi(aj ked to je len mala mlacka v lese 😄 )
[odkaz]
[odkaz]
_Teddy_
"...My jsme před vjezdem na polygon automaticky přepnuli do režimu 4x4 Lock, který zajistí rovnoměrné rozdělení točivého momentu mezi nápravy..."
Doporucujem navstevu niektorej strojnej priemyslovky. Tam vam to snad uz konecne tak vysvetlia, aby ste nevyzerali ako amateri co nemaju potuchy o com hovoria...
Medzinapravova spojka NEZAJISTI rovnomerne rozdelenie tociveho momentu medzi napravy, ale uzamkne otacky mezi prednou a zadnou napravou! Tocivy moment by rovnomerne (resp. konstantne, nemusi to byt 1:1) rozdelil medzinapravovy diferencial v "otvorenom" stave (t.j. neuzamknuta uzavierka), keby tam pravda bol.
Doporucujem navstevu niektorej strojnej priemyslovky. Tam vam to snad uz konecne tak vysvetlia, aby ste nevyzerali ako amateri co nemaju potuchy o com hovoria...
Medzinapravova spojka NEZAJISTI rovnomerne rozdelenie tociveho momentu medzi napravy, ale uzamkne otacky mezi prednou a zadnou napravou! Tocivy moment by rovnomerne (resp. konstantne, nemusi to byt 1:1) rozdelil medzinapravovy diferencial v "otvorenom" stave (t.j. neuzamknuta uzavierka), keby tam pravda bol.
Ja Prvni 123
ale pořád je pro mě lepší Panda 4x4... a ještě lépe 500 XL, nebo jak se to bude jmenovat.
Tak si raději chvíli počkám.
😉
Tak si raději chvíli počkám.
😉
Jó, proč chtít velkýho Dustera s lepším motorem, když tu máme dražší malou Pandu. >😒]
Ak je 353000 viac ako 384000, tak je Panda drahsia, to je fakt >😁
Dakto by sa mal vratit na prvy stupen ZS.
Dakto by sa mal vratit na prvy stupen ZS.
Znovu, Duster je pořád PODSTATNĚ větší auto, které za svou cenu nabídne podstatně více, než o 30 tis levnější Panda. Chce to vidět dál, než jen tupě srovnat čísla v ceníku. 😉
PS: Už víš, jaký je rozdíl mezi designem a dílenským zpracováním? >😁
PS: Už víš, jaký je rozdíl mezi designem a dílenským zpracováním? >😁
" proč chtít velkýho Dustera ...když tu máme dražší malou Pandu. "
Blablabla, hlupe vyhovorky; si trapny alibista >😁
Blablabla, hlupe vyhovorky; si trapny alibista >😁
Já si opravdu nemyslím, že by tyto auta byla velikostně konkurenční. To bych vzpomenul spíše Swift 4x4, který je velikostně blíže, ale taky o 50 tis levnější než Panda.
Ale koukám, ty máš zas mindrák z toho, že tvůj oblíbený Fiat v podstatě nemá moc co nabídnout. Vidím, že ti nedochází více pojmů, než jen design a dílenské zpracování. >😁
Ale koukám, ty máš zas mindrák z toho, že tvůj oblíbený Fiat v podstatě nemá moc co nabídnout. Vidím, že ti nedochází více pojmů, než jen design a dílenské zpracování. >😁
...není ti už hamba? .. tak napiš, jo sek jsem se, sorry..... místo ing. si před jméno dej jiná písmenka.... Blb.
Tys tu chyběl. Nebo spíš, tys mi chyběl?
Chlapci, až se naučíte omlouvat za svoji blbost vy sami, tak pak mi přijďte něco vyčítat! Já nemám problém s omluvami. A ty bys to měl jó sakra vědět. Ale koukám, opět razíš cestu urážejícího primitiva. :-! :yes:
Chlapci, až se naučíte omlouvat za svoji blbost vy sami, tak pak mi přijďte něco vyčítat! Já nemám problém s omluvami. A ty bys to měl jó sakra vědět. Ale koukám, opět razíš cestu urážejícího primitiva. :-! :yes:
...leccos jsem od tebe pochytil... nahoře máš jasný důvod se zachovat jako chlap... tak se ukaž...
Nemám problém.
Makovníku, omlouvám se ti, že jsem špatně přečetl ceník, kde jsem zaměnil kolonky a vyhodnotil jsem nesprávně cenu Dacie Dusteru 1.5 dci 4x4 s Dustrem 1.6 4x4. :-!
Makovníku, omlouvám se ti, že jsem špatně přečetl ceník, kde jsem zaměnil kolonky a vyhodnotil jsem nesprávně cenu Dacie Dusteru 1.5 dci 4x4 s Dustrem 1.6 4x4. :-!
...no vidíš... že to jde... teď ten kurz udržet a dáme panáka
Na panáka ti kašlu, začni měřit všem stejně, jinak nejsi jiný, než ti tvý diskuzní kamarádíčci. Vůči tomu se zde vyhrazuju, to mi přijde nechutné a věř, že já mám úsudek taky velmi dobrý. :-!
Zbytocne su tieto vyzvy jeho smerom; je to chudak, pokrytec a nema gule, radsej to zahra do out-u, obrati temu a/alebo obvini cele okolie svojimi fantasmagorickymi halucinaciami o vsemoznych komplexoch a mindrakoch; pritom jediny mindrak je on sam >😒]
Raz mozno aj sam pride na to, ze je trapny saso >😁
Raz mozno aj sam pride na to, ze je trapny saso >😁
Fiat nema ziadny problem, ale ty mas, dusevny a charakterovy :-! >😁
Koukám, až po tobě. Pane dílenské zpracování, nebo spíš pane design? :-!
Mas znova nejake halucinacie, ziadny rozdiel medzi dizajnom a spracovanim sa nikde nerozoberal. To je nejaka tvoja tema, tak si v nej pokracuj.
Ale ako hore sam pises, ty "opravdu nemyslis" Nasli sme kamen urazu, zacni "myslet" >😁
Ale ako hore sam pises, ty "opravdu nemyslis" Nasli sme kamen urazu, zacni "myslet" >😁
Jistě, a pak mi tady Jiříček bude něco vykládat, kdo tu má či nemá charakter jako rovenj chlap. :-!
Jossalitecek, najdi vo vedlajsej diskusii ten blabol, ktory sa pytas a mozeme to rozobrat.
Ale ten tazko najdes, lebo existuje iba v tvojej hlave, takze si chod radsej rozoberat Lego. >😁
Ale ten tazko najdes, lebo existuje iba v tvojej hlave, takze si chod radsej rozoberat Lego. >😁
Přečti si to znova, o čem jsi tam psal, ať ti to tady nemusím pověsit na rypák. :-!
Pokojne poves, nech sa paci.
Ale aby si sa opat nestrapnil >😁
Dnes perlis zhusta, pobavil si.
....a dobru noc, rano som zvedavy na tvoj investigativny objav >😁
Ale aby si sa opat nestrapnil >😁
Dnes perlis zhusta, pobavil si.
....a dobru noc, rano som zvedavy na tvoj investigativny objav >😁
Jasně, kdo uteče, vyhraje!
Dáme si to tvý kontra:
Já: "A co máš proti zpracování? To by mne fakt zajímalo."
Ty: "Je to kompletne hnusne. Keby to malo napis "Made in China", tak to zodpoveda ako dizajnu, tak kvalite materialov. Plasty su hnusne nie len na omak, ale aj na pohlad.
Opracovanie hran je podpriemerne, vidiet pomaly precuhujuce kusky, co vyliezli z formy.
Chytis madlo dveri, vrzga pri stlaceni. Volant plast, povrch ako raspla."
Hodnocení testéra v tamním testu, které se shoduje nejen s mým vlastním osobním dojmem.
"Plusy: Výborné zpracování interiéru."
které je doloženo makro fotkami.
A pak, kdo tu o tom autě něco ví...
Dáme si to tvý kontra:
Já: "A co máš proti zpracování? To by mne fakt zajímalo."
Ty: "Je to kompletne hnusne. Keby to malo napis "Made in China", tak to zodpoveda ako dizajnu, tak kvalite materialov. Plasty su hnusne nie len na omak, ale aj na pohlad.
Opracovanie hran je podpriemerne, vidiet pomaly precuhujuce kusky, co vyliezli z formy.
Chytis madlo dveri, vrzga pri stlaceni. Volant plast, povrch ako raspla."
Hodnocení testéra v tamním testu, které se shoduje nejen s mým vlastním osobním dojmem.
"Plusy: Výborné zpracování interiéru."
které je doloženo makro fotkami.
A pak, kdo tu o tom autě něco ví...
No ne, budem tvoje blaboly citat celu noc >😁
Kde vidis problem dizajn vs. spracovanie? ved tam mas odpoved aj na spracovanie.
Ale ked si sa chcel strapnit, tak to ti vyslo 😉
Aspon ze si si nasiel sparingpartnera v osobe testera, ktoremu vsak valna vacsina diskutujucich nadava za neobjektivne a zle spracovane testy.
Ide ti :yes: >😁
Kde vidis problem dizajn vs. spracovanie? ved tam mas odpoved aj na spracovanie.
Ale ked si sa chcel strapnit, tak to ti vyslo 😉
Aspon ze si si nasiel sparingpartnera v osobe testera, ktoremu vsak valna vacsina diskutujucich nadava za neobjektivne a zle spracovane testy.
Ide ti :yes: >😁
Lžeš. Důkaz máš nahoře. :-! :no:
Jedine dokaz toho, ze mas problem s chapanim textu >😁 >😁 :-!
Ne ze bych se chtel zastavat jossalita, chran buh >😁 , Duster 4x4 se da koupit uz od 315 tisic v benzinu, "umi" to i Panda?
Benzinova sa nerobi, takze nemame co zrovnat, na jossalitovu smolu. >😁
To ale neni jossalitova chyba, prosim uz mne netrap, at to nevypada, ze ho branim >😁
OK >😁
V tejto konfiguracii vyhral Duster, lebo je "od" 315, v nemecku je Panda 4x4 0.9T za 15790, co je podla prepoctu kurzu ceny cez rovnaku konfiguraciu nejakych 329500Kc.
V benzine ano, Panda je drahsia.
Ale zase hodnotime o stupen nizsiu vybavu, nez u nafty, v zhodnej vybave je Duster opat drahsi, "uz od" 334tis., takze opat je Panda lacnejsia >😁
V tejto konfiguracii vyhral Duster, lebo je "od" 315, v nemecku je Panda 4x4 0.9T za 15790, co je podla prepoctu kurzu ceny cez rovnaku konfiguraciu nejakych 329500Kc.
V benzine ano, Panda je drahsia.
Ale zase hodnotime o stupen nizsiu vybavu, nez u nafty, v zhodnej vybave je Duster opat drahsi, "uz od" 334tis., takze opat je Panda lacnejsia >😁
Ted ses do toho zamotal taky >😁
Ta Panda je u nas drazsi a i pri prepoctu benzinove verze z nemecke ceny je to o dost vic, Euro je pres 27 Kc (bohuzel)
Ta Panda je u nas drazsi a i pri prepoctu benzinove verze z nemecke ceny je to o dost vic, Euro je pres 27 Kc (bohuzel)
Nene, rozdielovy kurz je prepocet podla rovnakej verzie na oboch trhoch, takze cena sedi 😄
Panda 4x4 nie je hola bosa, takze ked rovnat, tak aj zhodnu vybavovu verziu. Duster vo vybave Cool nema ani len lakovane narazniky; rovnaka vybava je az Arctica a dokonca u nas je Panda v nafte za 13890 a Duster Arctica v benzine 13590 a Duster v nafte az 15690.
Panda 4x4 nie je hola bosa, takze ked rovnat, tak aj zhodnu vybavovu verziu. Duster vo vybave Cool nema ani len lakovane narazniky; rovnaka vybava je az Arctica a dokonca u nas je Panda v nafte za 13890 a Duster Arctica v benzine 13590 a Duster v nafte az 15690.
já hlavně nechápu co je za argument, že je za ty peníze Panda. Myslíš, že někdo kdo kupuje SUV - Dustera, které převeze 5lidí i se zavazadly si radši koupí Pandu kam se sotva vejdou dva?
Pokud se podívám na to, za kolik se dá koupit Panda 4x4 nejlevněji a Duster 4x4 nejlevněji, tak vidím Duster za 315 000,- (1,6 16v) a Pandu za 351 000,- (1,3 JTD, v tom je u Pandy započítána brutální sleva ve výši 2000,-).
Prostor uvnitř je cca podobný, kufr Panda 225/870l / Duster 408/1570l.
Panda, od které mám tyto údaje je verze s pohonem na předek = dá se předpokládat, že kufr bude u 4x4 stejný, nebo spíš menší, údaje Dusteru jsou od verze před FL.
Výbavu ani další věci nesleduju (jednoduše proto, že žádná cetka z Číny nenahradí objem zavazadlového prostoru), ale Panda 4x4 je podstatně dražší a podstatně menší než Duster 4x4.
Prostor uvnitř je cca podobný, kufr Panda 225/870l / Duster 408/1570l.
Panda, od které mám tyto údaje je verze s pohonem na předek = dá se předpokládat, že kufr bude u 4x4 stejný, nebo spíš menší, údaje Dusteru jsou od verze před FL.
Výbavu ani další věci nesleduju (jednoduše proto, že žádná cetka z Číny nenahradí objem zavazadlového prostoru), ale Panda 4x4 je podstatně dražší a podstatně menší než Duster 4x4.
Ty si dalsi pomyleny.
Nafta a benzin, jedno jest, ze?
Nafta a benzin, jedno jest, ze?
A kufr 225 jako kufr 400 taky jedno jest, že?
Auta mezi sebou obecně mají rozdílů dost a dost, osobně bych asi těžko zvolil auto bez kufru jen proto, že má pod kapotou diesel - to za prvé.
Za druhé - na rozdíl od Pandy si u Dusteru můžeš vybrat, jaký motor chceš, Panda je dražší oproti Dusteru má pofiderní výhodu v naftovém motoru, ale hendikep za zadními sedadly, pokud berem oba v naftě, pak je Duster dražší, ale má použitelný kufr. Panda je prostě na tom podstetně hůř - buď s cenou i s prostorem, nebo jen s prostorem.
Pokud chceš argumentovat, tak vypiš výbavu, tam by Duster mohl mít mezery, ale jak píšu výše - cetky z Číny nevyváží fakt, že do Pandy zapomněli namonotvat kufr.
Auta mezi sebou obecně mají rozdílů dost a dost, osobně bych asi těžko zvolil auto bez kufru jen proto, že má pod kapotou diesel - to za prvé.
Za druhé - na rozdíl od Pandy si u Dusteru můžeš vybrat, jaký motor chceš, Panda je dražší oproti Dusteru má pofiderní výhodu v naftovém motoru, ale hendikep za zadními sedadly, pokud berem oba v naftě, pak je Duster dražší, ale má použitelný kufr. Panda je prostě na tom podstetně hůř - buď s cenou i s prostorem, nebo jen s prostorem.
Pokud chceš argumentovat, tak vypiš výbavu, tam by Duster mohl mít mezery, ale jak píšu výše - cetky z Číny nevyváží fakt, že do Pandy zapomněli namonotvat kufr.
Velkost kufra urcuje cenu? No tak to bude novinka.
Tema bola len o cene auta, tu volba motora ovplyvnuje do znacnej miery.
V benzine sa Panda 4x4 zial na CZ/SK nepredava, tak nemozeme porovnat, ale napr. rozdiel v cene benzin/nafta je v Nemecku 900Eur, na SK ceny to robi v benzine12990.
Najlacnejsi Duster 4x4 1.6 arctica (vybava zhodna s Pandou)je za 13590. Opat je Panda lacnejsia - čbtd.
Tema bola len o cene auta, tu volba motora ovplyvnuje do znacnej miery.
V benzine sa Panda 4x4 zial na CZ/SK nepredava, tak nemozeme porovnat, ale napr. rozdiel v cene benzin/nafta je v Nemecku 900Eur, na SK ceny to robi v benzine12990.
Najlacnejsi Duster 4x4 1.6 arctica (vybava zhodna s Pandou)je za 13590. Opat je Panda lacnejsia - čbtd.
Neargumentuj trhem v Německu, jsme v ČR.
Kufr - Duster, výbava - Panda, diesel - Panda, benzín - Duster = chápeš o co jde?
Abych ti tvoje uvažování zjednodušil - to, co chtěl jossalito sdělit je, že Panda a Duster jsou špatně porovnatelná auta, jediné, co je spojuje je možnost pohonu 4x4, takže bavit se o tom, které z nich je lepší koupě je kravina.
Už chápeš?
Kufr - Duster, výbava - Panda, diesel - Panda, benzín - Duster = chápeš o co jde?
Abych ti tvoje uvažování zjednodušil - to, co chtěl jossalito sdělit je, že Panda a Duster jsou špatně porovnatelná auta, jediné, co je spojuje je možnost pohonu 4x4, takže bavit se o tom, které z nich je lepší koupě je kravina.
Už chápeš?
Nevymyslaj si, co chcel jossalito povedat.
Jossalito jasne ukazal, ze sa smeje z Pandy, ktora je vraj drahsia a mensia.
Na jeho blbost drahsia nie je.
Koniec.
Porovnanie velkosti a ucelu je nezmysel, preto to nema vyznam sa tym zapodievat.
Uvazovanie zjednodus sam sebe, lebo pocujes travu rast.
Jossalito jasne ukazal, ze sa smeje z Pandy, ktora je vraj drahsia a mensia.
Na jeho blbost drahsia nie je.
Koniec.
Porovnanie velkosti a ucelu je nezmysel, preto to nema vyznam sa tym zapodievat.
Uvazovanie zjednodus sam sebe, lebo pocujes travu rast.
Tak jo, zjednoduším😒br />
Japrvni123 ani jossalito o motorech nenapsali ani ťuk, jen o Pandě 4x4 - a ta je proti Dusteru 4x4 menší (kufr jen 225l proti 408l) a dražší (315 000,- za DaDu proti 351 000,- za Pandu).
A ja pisem, ze porovnavas blbosti; lebo rovnas vyssiu vybavu vs. nizsiu a naftu vs benzin.
Podla tejto divnej logiky je Rapid drahsi ako Octa, Golf drahsi ako Passat, 208 drahsi ako 308...a mozeme pokracovat ...
Ked toto nepochopis, zbytocne si budeme pingpongovat.
Podla tejto divnej logiky je Rapid drahsi ako Octa, Golf drahsi ako Passat, 208 drahsi ako 308...a mozeme pokracovat ...
Ked toto nepochopis, zbytocne si budeme pingpongovat.
MariAchi
Je funky, jak jsem psal, že z moderních aut se žádné legendou nestane, tak Duster by to dokázat mohl :yes:
Že ty tu naftu od Eurooilu nejen leješ do auta ale i čmucháš? >😁
Jinak zkoušel jsem ji a teda bez efektu, možná i naopak, pravda, kus cesty jsem jel větrném počasí, ale přesto žádný pokles spotřeby, možná naopak, takže zůstávám u Vervy 😄
Jinak zkoušel jsem ji a teda bez efektu, možná i naopak, pravda, kus cesty jsem jel větrném počasí, ale přesto žádný pokles spotřeby, možná naopak, takže zůstávám u Vervy 😄
čeče.... tys na to káp ... možný, to nemohu říct, aleeee aleeeee >😁
520i
Za tie prachy dost dobre auto...a v terene velmi schopne...mal som tu cest a blato bolo vsade. Velmi podcenovane auto...kto na vlastnej kozi nevyskusa neuveri
Ronault.
Četl jsem v úvodu reakci pana Mičky, který omlouvá kvalitu videa a testu "hurá akcí"... (jaká hurá akce, když jste někam pozváni a máte příležitost natočit výborné video, připravit se)
ALE!
Dlouhou dobu nám tady vtloukáte do hlavy, že všechen ten pokles kvality článků, vkládání PR článků, reklam, vtipných videí a odkazů na blesk je proto, aby se web uživil a my mohli nadále číst o autech. Z opačné strany tady bliká, že jste nejčtenější web o autech v ČR, navíc pod křídly giganta jako Axel Springer, takže kde jsou ty finance, kde se projevují?
Kde jsou ty profesionální testy od profíků (toto je bez obsahu s technickými chybami, redaktor evidetně v terénu jel poprvé a tak byl vykulený jak prvnička u stohu, že auto se brodí), kde je nějaké video, které zvládají na jiných webech lépe, kde jsou ty mraky kliknutí, které finance přinést musí? Nebo je to jen alibismus?
Je to na Vás, vážená redakce a vedení, jestli tady budou jen články jak se prohání Landa autem a "driftuje" v Krumlově a Van Dam s hlavou Zemana (trapas pro odborný web) nebo se tu objeví i něco fundovaného o autech.
Největší kvalita se tak bohužel odehrává na blogu.
Howgh!
PS: budiž alespoň pochválen Aleš a občas s přimhouřením očí i ten Lukáš, když má dobrý nerýpavý den
PS2: Ještě by nám mohl pan Mička vysvětlit, co je ergonomicky patně na umístění ovládání zpětných zrcátek mezi sedadly? Jestli řadí levou rukou a při tom drží volant pravou, beru zpět.
ALE!
Dlouhou dobu nám tady vtloukáte do hlavy, že všechen ten pokles kvality článků, vkládání PR článků, reklam, vtipných videí a odkazů na blesk je proto, aby se web uživil a my mohli nadále číst o autech. Z opačné strany tady bliká, že jste nejčtenější web o autech v ČR, navíc pod křídly giganta jako Axel Springer, takže kde jsou ty finance, kde se projevují?
Kde jsou ty profesionální testy od profíků (toto je bez obsahu s technickými chybami, redaktor evidetně v terénu jel poprvé a tak byl vykulený jak prvnička u stohu, že auto se brodí), kde je nějaké video, které zvládají na jiných webech lépe, kde jsou ty mraky kliknutí, které finance přinést musí? Nebo je to jen alibismus?
Je to na Vás, vážená redakce a vedení, jestli tady budou jen články jak se prohání Landa autem a "driftuje" v Krumlově a Van Dam s hlavou Zemana (trapas pro odborný web) nebo se tu objeví i něco fundovaného o autech.
Největší kvalita se tak bohužel odehrává na blogu.
Howgh!
PS: budiž alespoň pochválen Aleš a občas s přimhouřením očí i ten Lukáš, když má dobrý nerýpavý den
PS2: Ještě by nám mohl pan Mička vysvětlit, co je ergonomicky patně na umístění ovládání zpětných zrcátek mezi sedadly? Jestli řadí levou rukou a při tom drží volant pravou, beru zpět.
Pravda a přitom to video mohlo být opravdu hodně hodně zajimavé! :yes😒br />
Co se týče ergonomie tak ovládání zrcátek mám na tom stejném místě jako Duster a ovládání stahování oken vedle řadící páky což má opět i Dacie a je to kriizováno a označeno za neergonomické. Ve Scénicu jsem to měl vše ve dveřích a musím říct, že to úmístění ala Dácia je mnohem lepší! :yes:
...pro tu osádku, co se tady množí a nejsou schopni oddělit zrno /ve tvém případě žit👋 od plev, to bohatě stačí. Nadšenci si najdou svoje, blogy a kontakty.... asi tak to vidím. Web je poplatný těm, co ho navštěvují. A, bohužel, i takový fandy jsi podpořil a vlastně do toho soukolí zapadl. Co na to říci? ... začněme každý u sebe. A že nedají videa Dustera... no tak je dají jindy... děláš, jako bys tu byl první den....
Jeeeri
Ach jo, to snad ne - ano, přesně takhle jsem reagoval, když mi bylo oznameno, ze místo nového služebního Skoda Yeti dostanu Dustera (šetřit se musí). Když mi předávali kličky a předávací formulář, jen jsem podepsal a prej, ze stoji dole. Ještě v ten den jsem musel odjet do Bruntálu (jsem z Ostravy). Když jsem ho viděl na parkovišti, říkám si nevypada nejhůř a bila mu docela sluší. Usadil jsem se za volant - hmmm docela příjemné. Upravil sedačku, sparoval telefon s radiem kvůli Hands free, uložil do paměti stanice a vyrazil. Co vám budu povídat - velice příjemné svezení a spotreba ? Ostrava -Bruntal a zpět 6,2 a to ten motor nemá ani 100 km najetych. Pak prisly další trasy, spise kratšího charakteru a porad lepší a lepší, az do vcerejska - to jsem se vrátil zatím s nejdelšího tripu. Pracovní úkol - odjezd na tři dny do Mikulova - prohlídka terénu - tak ted jsem zvědavý. Ostrava Mikulov - dojezd pres Brno a Břeclav, většinou po dálnici - supeeeer, krásný zátah na 5 a 6. Naprosto bez problémů lze udržet 140 a nadále pružné zrychluje. Kdyz jsem opouštěl dálnici mel jsem 8,2 spotřebu a do Mikulova přijel na oběd - menší porada i s obědem a hurá do terénu ve kterém jsme jezdili az do 18h do tmy. Když jsme vyjizdeli vypadal Duster přesně jako na úvodním snímku tohoto článků. Jezdili jsme v lesich, prudší výjezdy rozbahneny terén, několikrát jsme zapadlí tak, ze v režimu AUTO se dasty ani nehnul, stačilo prepout na 4 lock a dasty se sunul kupředu. Co vám budu povídat - auto obstalo na 1*** maximální spokojenost a respekt co dokáže. 1x wapkou prostrikane podbehy a kola a 2x projetí myčkou a dasty byl čistý. Po příjezdu domu jsem o tom všem musel porad známým vykládat, jak auto překvapuje. Neskutečně skvělý pracovni nástroj a plechovej kamos do pohody a nepohody. Příjemna spotřeba. Auto ma najeto ted cca 1800 km - ve městě se pohybuje okolo 8l, mimo město se da dostat na 5,5l a dálnice taky okolo 8l, prumer mam 6,1l. Jestliže bude v pořádku i spolehlivost vozu, tak potom klobouk dolu. Promiňte, ze jsem se rozepsal, ale jako člověk z davu musím říct, ze dasty me velice mile prekvapil a jsem zatim velice spokojeny 😄 😄
Co tam máš za motor?
Já osobně to auto znám, nedávno jsem ho doporučoval kamarádovi, který koukal na jiné vergly v obdobné cenové hladině.
Já osobně to auto znám, nedávno jsem ho doporučoval kamarádovi, který koukal na jiné vergly v obdobné cenové hladině.
Super :yes: trošku smutné když má komentář téměř větší informáční hodnotu než článek nad ním 😄
Motor tam je 1,5 dci, 81 kW a jede jak z praku, hlavně je překvapující pružné zrychlení. Myslím si, že až se pěkně zajede, tak to bude paráda. Jezdit s ním v terénu, to je radost. Můžu srovnat s předchozím Mitsibushi L200. Oceňuji taky skvělé hodnoty nájezdových úhlú. Sjižděl jsem docela prudký kopec a dole měl lehké obavy, že si hrábnu předním nárazníkem a nic - čistě projeto. Ve výbavě mám vše co člověk potřebuje. Duster je kvalitní pracant. Auto bude trávit cca 30-40% v terénu a zbytek na silnicích, zejména dálnicích. Jinak hlučnost je příjemná do cca 120-130 km. Vyšší rychlost znaméná, krom zvyšující se spotřeby a aerodynamického hluku, taky vyšší, až dunivý zvuk od motoru, ale to připisuji stále syrovému motoru. Kdo váha, nechť zkusí s Dustrem jízdu v terénu, bude mít s prominutím na konci otevřenou hubu z úžasu co vše vyjede a projede.
eXp10it
Dominuje cena a na SUV sympaticky nízká hmotnost, dál už je to jenom nehezká krabice (snad ještě větší hnus než Yeti) se všemi nevýhodami SUV (vysoké těžiště, terénně nastavený podvozek, velký odpor vzduchu, zvýšená nebezpečnost pro ostatní účastníky provozu atd atd.) a v tomto případě i potenciálními problémy vyplývajícími z šetření. Přesto všechno mi to přijde napříč segmentem jako dobrá volba kterou bych doporučil i nejlepšímu kamarádovi, člověk aspoň nemusí vyhodit tolik peněz aby přišel o iluzi jménem SUV.
Koukám, že ti bejvalka pláchla s majitelem SUV, to nas.ere, co? >😁
lol, dávám plusový bod >😁
Aspoň někdo se tu umí zasmát :yes:
Nerez
Konečně SUV, které si na tereňák jen nehraje. Co naplat, že tohle není nějaký hardcore terén, taková X5 nebo X6 by se tam dozajista zahrabala a utopila >😁
3_diamanty
podme si pozriet kde to dacia skutocne vie a kde je podla mna idealna a za tie peniaze pre lesnikov chatarov alebo aj nadsencov 4koliek skvela volba😒br />
[odkaz]
mozno by za zmnienku stalo pozriet kolko lady nivy alebo suzuki jimny sa u nas predali od prichodu dustera lebo prave im podla mna duster najviac podkuroval u lesnikov, chatarov a polovnikov
jedinu slabinu v dusteri vidim v tom ze mi tam chyba silnejsie Dci do terenu ( okolo 100kw ) a 4kolka pre 1,2 Tce ( komercny tah ) ale ono to asi nevadi, auto je to pekne
velmi sa mi pacilo vyjadrenie niekoho vyssie v tejto diskusii ( uz ho nejdem hladat ) len sa mi pacilo aku myslienku napisal ze: duster sa na rozdiel od mnohych dnesnych tuctovych nezaujimavych SUV moze stat legendou a ja plne suhlasim, nemusi stat auto milion aby bolo vacsou legendou ako milionove radobySUVecka ktore posobia gycovo nudne a su jednoducho napr v terene nepouzitelne. Duster ako pise niekto opat v diskusii je "funky" je zaujimavy sikovny cenovo dostupny a zvladne aj nejaky ten teren a uz dnes je vacsou legendou ako kdejake drahe SUV ktore su nezaujimave a z generacie na generaciu si ziadne meno legendy nevybudovali a posobia sterilne, myslim ze o tom ze duster je legenda som pisal aj ja a nie raz, plne suhlasim s kolegami vyssie ktorych zmienujem v mojom prispevku , je to tak, duster je legenda a to uz po 3-4 rokoch vyroby ako uplne noveho modelu a to je pecka, to sa nepodarilo hadam ziadnemu autu v historii okrem par kuskov, klobuk dole dusteru
[odkaz]
mozno by za zmnienku stalo pozriet kolko lady nivy alebo suzuki jimny sa u nas predali od prichodu dustera lebo prave im podla mna duster najviac podkuroval u lesnikov, chatarov a polovnikov
jedinu slabinu v dusteri vidim v tom ze mi tam chyba silnejsie Dci do terenu ( okolo 100kw ) a 4kolka pre 1,2 Tce ( komercny tah ) ale ono to asi nevadi, auto je to pekne
velmi sa mi pacilo vyjadrenie niekoho vyssie v tejto diskusii ( uz ho nejdem hladat ) len sa mi pacilo aku myslienku napisal ze: duster sa na rozdiel od mnohych dnesnych tuctovych nezaujimavych SUV moze stat legendou a ja plne suhlasim, nemusi stat auto milion aby bolo vacsou legendou ako milionove radobySUVecka ktore posobia gycovo nudne a su jednoducho napr v terene nepouzitelne. Duster ako pise niekto opat v diskusii je "funky" je zaujimavy sikovny cenovo dostupny a zvladne aj nejaky ten teren a uz dnes je vacsou legendou ako kdejake drahe SUV ktore su nezaujimave a z generacie na generaciu si ziadne meno legendy nevybudovali a posobia sterilne, myslim ze o tom ze duster je legenda som pisal aj ja a nie raz, plne suhlasim s kolegami vyssie ktorych zmienujem v mojom prispevku , je to tak, duster je legenda a to uz po 3-4 rokoch vyroby ako uplne noveho modelu a to je pecka, to sa nepodarilo hadam ziadnemu autu v historii okrem par kuskov, klobuk dole dusteru
Nepsals nedavno tohle?
Ake SUV mi doma europanovi v europe ponukne europsky renault?
Odpoved je napr. Duster pod znackou Dacia (nekde i pod svou znackou). 😉
Ake SUV mi doma europanovi v europe ponukne europsky renault?
Odpoved je napr. Duster pod znackou Dacia (nekde i pod svou znackou). 😉
myslel som znacku renault ( myslim ze to vies ) a ta mi ponukne len koleos bohuzial 😉
faceliftovany duster ma priznam sa aspon co do vonkajsieho dizjanu mierne sklamal, cakal som vacsie zmeny ale asi by to uz bolo drahsie a na druhej strane na co menit nieco co sa predava, chapem, v interieri potesia lepsie plasty a nova palubovka ale navigacia je stale kdesi pod nohami co je skoda, nevadi, dacia sa z toho pouci a v dalsej generacii bude duster uz plne tutti bomba. Co je asi tak najvyraznejsim plusom novej dacie oproti tej "starej" je pekne podrobne a ukazkovo popisane nasim najlepsim odbornikom tu: [odkaz] skvela praca
:yes:
faceliftovany duster ma priznam sa aspon co do vonkajsieho dizjanu mierne sklamal, cakal som vacsie zmeny ale asi by to uz bolo drahsie a na druhej strane na co menit nieco co sa predava, chapem, v interieri potesia lepsie plasty a nova palubovka ale navigacia je stale kdesi pod nohami co je skoda, nevadi, dacia sa z toho pouci a v dalsej generacii bude duster uz plne tutti bomba. Co je asi tak najvyraznejsim plusom novej dacie oproti tej "starej" je pekne podrobne a ukazkovo popisane nasim najlepsim odbornikom tu: [odkaz] skvela praca
:yes:
Co muze Renault nabidnout proti Loganu, jo Thalii, safra dyt on ji prestal vyrabet, ze by to bylo tim, ze se ty dve znacky castecne doplnuji?
Cuba66
Doporučuju do terénu: [odkaz]
A tady máme dokonce navijáček: [odkaz]
A LED zadní světla: [odkaz]
A tady máme dokonce navijáček: [odkaz]
A LED zadní světla: [odkaz]
rohYpnol
"...Modernizovaná Dacia Duster v terénu předčila naše očekávání. Po technické stránce se vůz ... nezměnil..."
Jinak řečeno - s Dusterem jsem zatím nikdy nejel a vím o tom houby. Jinak by totiž takový slint nikdy nemohl být napsán, vůz maximálně mohl potvrdit dobré schopnosti v terénu a ono upřímně - nic extra Duster nepředvádí, zvládá vlastně to, co třeba Yeti.
Jen je zkrátka levnější, tak mnozí zvládnou i hrubší zacházení s autem. Duster je bezpochyby skvělý, ale tenhle článek je bezpochyby amatérismus. Mnozí z vás ve svých blozích jste předvedli, že dokážete napsat články ne pouze hodnotnější, ale rovnou nesrovnatelně hodnotnější.
A natočit záběry z jízdy zvládne snad i mobilní telefon v držáku na čelním skle... To nehovořím o dnes tak oblíbené a téměř běžné ACTIONPRO X7...
Jinak řečeno - s Dusterem jsem zatím nikdy nejel a vím o tom houby. Jinak by totiž takový slint nikdy nemohl být napsán, vůz maximálně mohl potvrdit dobré schopnosti v terénu a ono upřímně - nic extra Duster nepředvádí, zvládá vlastně to, co třeba Yeti.
Jen je zkrátka levnější, tak mnozí zvládnou i hrubší zacházení s autem. Duster je bezpochyby skvělý, ale tenhle článek je bezpochyby amatérismus. Mnozí z vás ve svých blozích jste předvedli, že dokážete napsat články ne pouze hodnotnější, ale rovnou nesrovnatelně hodnotnější.
A natočit záběry z jízdy zvládne snad i mobilní telefon v držáku na čelním skle... To nehovořím o dnes tak oblíbené a téměř běžné ACTIONPRO X7...
Pepa_007
Video zde na www.auto.cz je vždy nějaké divné. Kvalita nic moc. Jako natáčení v PAL rozlišení foťákem. Ani přepnutí do FullHD tam není. 8-s