Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi 200 C3: Sen ředitelů německých firem slaví 30 let

9 komentářů

nasua23
Umět prodávat stejný interiér (v např. Rapidu) i po 30 ti letech.

To je umění. >😁

[odkaz]
Gvick2
......
dakk
Nechapu primitivni zkazky automobilových analfabetu typu,podelne ulozeny motor,vysunuty před predni napravou a podobna h....a
Auto typu AUDI 200 sedan bylo stvoreno na plavnou jizdu,dalnicni,prelet,a v quattru na jizdu sportovnějšího charakteru.Leda tak trouba predpokladal,ze se sedanem vyssi stredni,vybaveny v tech letech snad nejlepší výbavou,spracovanim a kvalitou,bude nekde nejaky kravatak brazdit driftem prusmyky v lese a nahanet se jako v rallye..Ta auta na to nebyla vůbec stvorena a vždy si sla svou cestou a ostatní je leda tak nasledovali..((az na par modelu vždy hraji prim a prukopničí))..Pokud chtěl někdo delat sport s timto typem vozu,musel jit do upravy zacinajic aktivnim zadnim diferenciálem apod,ale to uz byl zcela jiny okruh zakazniku a kapitola sama o sobe.Kdyz chce někdo za kazdou cenu vynutit se svého civilního dostavniku utahany drifty přitom se tvarit hrozne tvrde a agresivne at si koupi na to vozitko jako delane..čili z Mnichova....
tomas247
Problemy s jazdou nastali az po podpaleni par ventilov a prasknuti dakeho remena.
Ale skusal si uz kozene sedacky v neklimatizovanom aute? 8-s
tomas247
"Z typů 100 a 200 bylo odvozeno i opravdu luxusní Audi V8."

3.6 V8 250PS quattro sme velice davno mali v rodine. To bolo zvezenicko (dokym sa neodjebala klima)...
Arese
Starým Audinám jsem nikdy nepřišel na chuť - podélně uložený motor daleko vysunutý před nápravou je snad ta nejhorší koncepce (tedy s výjímkou motoru vzadu) - Audi ji zdědilo ještě od předválečných DKW. Výsledkem je sklon k brutální nedotáčivosti a nepěkný dlouhý přední převis karoserie i nemožnost dát kapotě motoru pořádný sklon, nemluvě o špatném využití obestavěného prostoru. Teprve u nejnovějších generací A4 a A6 (vč. odvozených modelů) Audi tento problém zmírnilo novým uspořádáním hnacího řetězce, díky kterému se mu podélně uložený motor podařilo posunout o pár centimetrů dozadu. Pořád si ale myslím, že klasická koncepce pohonu (s možností instalace pohonu všech kol) je mnohem lepším řešením. A když už pohon předních kol, tak vždy motor napříč, jinak to ztrácí smysl. To, co používá Audi (tedy kromě A2 a A3), je podle mého názoru ta nejméně vhodná alternativa.
Avatar - beibej
beibej
o tomhle se rapidu jen zdá.
Avatar - aproximus
aproximus
se poved. Tyhle staré Audiny se mi fakt hodně líbí. A to kombi je vyloženě nadčasové :yes:
MariAchi
Jak se odjebala klima, tak už auto nejezdilo?