Design
Přihlásit pro přidání komentáře
"LJ"
13
co chcete resit,nemecka konzerva a francouzka elegance,peugeot od doby 8ckovych rad dela zase hezky auta.....
Tymkoo
No myslim, ze je to celkem jasne. Cisty elegantni design, ktery i za 10 let bude vypadat porad skvele proti francouzske prisernosti, ktera postrada jakehokoliv ducha. Dnesni peugeoty jsou stejne bezpohlavni jako treba Toyoty.
Nechci tě urazit, ale jestli nepostrádáš něco ty?? Sestav si řadu Golf od jeho vzniku a ve stejné třídě odpovídající auta od Peugeotu a porovnej. A klidně i verzi kombi 😉 Ponech stranou určité emoce-co je německý je nejlepší atd. .... vítězem je Peugeot.
hoši, co se hádáte, kdyby měli všichni stejnej vkus, mohla by na světe existovat jen jedna automobilka
Peugeot 305 vs Golf I - vyhrává Peugeot
Peugeot 309 vs Golf II - designově vítězí Peugeot, Golf II vypadal zastarale už v době uvedení na trh, po stránce kvality ale třistadevítku poráží
Peugeot 309 vs Golf III - zde bych vybral Golfa, je to ale způsobeno hlavně jeho nižším konstrukčním stářím
Peugeot 306 vs Golf IV - čtvrtá generace Golfu je dodnes krásným hatchbackem nižší střední třídy, Peugeot na mě působí zastaralejším dojmem
Peugeot 307 vs Golf V - pátá generace vypadá moderně i dnes, zatímco 307 už stačila pořádně zestárnout, což potvrzují bazarové ceny
Peugeot 308 vs Golf VI - zde to není tak jednoznačné jako v minulých případech, mně osobně se víc líbí klasicky tvarovaný Golf, jinému zase odvážný design 308, remíza
Peugeot 308 (2013) vs VW Golf VII - remíza, obě auta vypadají elegantně a hodnotně
Dvakrát vyhrál Peugeot, třikrát VW a dvakrát bych to viděl na remízu. :yes:
Peugeot 309 vs Golf II - designově vítězí Peugeot, Golf II vypadal zastarale už v době uvedení na trh, po stránce kvality ale třistadevítku poráží
Peugeot 309 vs Golf III - zde bych vybral Golfa, je to ale způsobeno hlavně jeho nižším konstrukčním stářím
Peugeot 306 vs Golf IV - čtvrtá generace Golfu je dodnes krásným hatchbackem nižší střední třídy, Peugeot na mě působí zastaralejším dojmem
Peugeot 307 vs Golf V - pátá generace vypadá moderně i dnes, zatímco 307 už stačila pořádně zestárnout, což potvrzují bazarové ceny
Peugeot 308 vs Golf VI - zde to není tak jednoznačné jako v minulých případech, mně osobně se víc líbí klasicky tvarovaný Golf, jinému zase odvážný design 308, remíza
Peugeot 308 (2013) vs VW Golf VII - remíza, obě auta vypadají elegantně a hodnotně
Dvakrát vyhrál Peugeot, třikrát VW a dvakrát bych to viděl na remízu. :yes:
Díky a teď já😒br />
G1 winner, 306 winner, 307 winner, 309 winner, 308 2x winner. VW vs Peugeot 1:5 :yes:
V tvém příspěvku jaksi nevidím důvody proč si se tak rozhodl. Takto jednoduše to umí napsat každý jelítko, neuškodilo by se trochu víc rozepsat. :yes😒br />
Jinak, myslím, že Peugeota 305 si v životě neviděl, jinak bys nemohl považovat prvního golfíka za hezčí vůz. To auto bylo ve své době překrásné. :yes😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
Jinak, myslím, že Peugeota 305 si v životě neviděl, jinak bys nemohl považovat prvního golfíka za hezčí vůz. To auto bylo ve své době překrásné. :yes😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
Hlavně nevidím logiku (a to nejen u tebe) srovnávat design hb se sedanem (nebo liftbackem)...
P.S A když už to musí být, tak třeba o Jettě jste nikdy neslyšeli? 😉
A opravdu pěkný novodobější Peugeot? Samozřejmě především 205 GTi, i když je to o třídu o níž.
P.S A když už to musí být, tak třeba o Jettě jste nikdy neslyšeli? 😉
A opravdu pěkný novodobější Peugeot? Samozřejmě především 205 GTi, i když je to o třídu o níž.
Jeho výsledek je stejně subjektivní jako tvůj. Z mého pohledu více souhlasím s Brucem, než s tebou...
Bazarové ceny nahrávají do karet mně. 😄
Jen tak namátkou😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
Vozy stejně staré s podobným počtem najetých kilometrů i výkonnostními parametry motoru, přesto je mezi nimi rozdíl přes 50 000 Kč. Kdyby se Golf lidem nelíbil a nepřesvědčil o svých kvalitách, cenu by si asi tolik nedržel.
Jen tak namátkou😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
Vozy stejně staré s podobným počtem najetých kilometrů i výkonnostními parametry motoru, přesto je mezi nimi rozdíl přes 50 000 Kč. Kdyby se Golf lidem nelíbil a nepřesvědčil o svých kvalitách, cenu by si asi tolik nedržel.
a o kolik byl ten golf drazsi pri nakupu? o 100 nebo o 150 tisic?
Chceš srovnávat absolutní rozdíl dobové ceny nových vozů s téměř devítiletými ojetinami? Co myslíš, stál ten Golf jako nový taky o cca 70%! více, jak ta P307ička? 😉
Obě to jsou 1.6 ky "skoro v základu", P307 má automat. klimu, Golf jen mauální. Tam tehdy žádný zásadní rozdíl v ceně nebyl, tak okolo 50 tis. , což mohlo být nějakých +- 10% "nové" ceny. Dnes 70% ve prospěch Golfu.
Obě to jsou 1.6 ky "skoro v základu", P307 má automat. klimu, Golf jen mauální. Tam tehdy žádný zásadní rozdíl v ceně nebyl, tak okolo 50 tis. , což mohlo být nějakých +- 10% "nové" ceny. Dnes 70% ve prospěch Golfu.
procenta ti nikdo nevyplati ale penize ano. tohle je presne ten debilni nazor co se tu hlasa o zustatkove cene pri prodeji. dnes dam o 100 tisic vic abych za 5 let dostal o 50 vic pri prodeji. u golfa pisou jeste 10 pytlu (nevim teda kam by je dali) ma jeste litaky a el okna vzadu, takze minimalne o 100 tisic drazsi nez ta 307. takze golf je proste minimalne o 50 tisic vetsi ztrata oproti 307, protoze auto je vzdy ztrata pokud nevydelava penize. a to nepocitame s casovou hodnotou penez
"Debilní" názory jsou zřejmě blízké tobě a je jedno pod jakým nickem aktuálně píšeš, nebo jestli zrovna píšeš česky, nebo slovensky.
Pokud obecně sleduješ pokles hodnoty automobilu v absolutní částce, pak si raději nekupuj žádné nové auto. A pokud se bez nového auta neobejdeš, ber pouze lowend v základu, tam ztratíš "korunek" logicky nejméně.
Detaily, které se píší v podobných inzerátech jsou asi tak důvěryhodné, jako tvé zcela nepodložené tvrzení, že byl zrovna tento Golf (jako nový) o "minimálně 100 tis. dražší", než tento P307, který má mimochodem také "liťáky", akorát ti to tam nenapsali.
Přitom ani nevíš , kde ta auta byla koupena jako nová, což může mít na případný rozdíl v jejich pořizovacích cenách významný vliv.
P.S. Pokud budeme počítat hlavové airbagy vpředu i vzadu (u G5 sériově) jako čtyři (tedy ne pouze jako dva pro každou stranu) "pytle" a připočteme k nim čelní a boční airbagy vpředu (také sériově), jsme už na 8 pytlích v sérii. U pětidvěř. verze šly ještě přiobjednat boční airbagy dozadu, takže pětidveřová verze jich mohla mít až 10, jestli měl zadní boční airbagy i tento Golf je otázka, ale případný fakt, že nevíš kam by je dali, s tím příliš nesouvisí.
U Golfu VI to bylo s airbagy prakticky stejné.
[odkaz]
Pokud obecně sleduješ pokles hodnoty automobilu v absolutní částce, pak si raději nekupuj žádné nové auto. A pokud se bez nového auta neobejdeš, ber pouze lowend v základu, tam ztratíš "korunek" logicky nejméně.
Detaily, které se píší v podobných inzerátech jsou asi tak důvěryhodné, jako tvé zcela nepodložené tvrzení, že byl zrovna tento Golf (jako nový) o "minimálně 100 tis. dražší", než tento P307, který má mimochodem také "liťáky", akorát ti to tam nenapsali.
Přitom ani nevíš , kde ta auta byla koupena jako nová, což může mít na případný rozdíl v jejich pořizovacích cenách významný vliv.
P.S. Pokud budeme počítat hlavové airbagy vpředu i vzadu (u G5 sériově) jako čtyři (tedy ne pouze jako dva pro každou stranu) "pytle" a připočteme k nim čelní a boční airbagy vpředu (také sériově), jsme už na 8 pytlích v sérii. U pětidvěř. verze šly ještě přiobjednat boční airbagy dozadu, takže pětidveřová verze jich mohla mít až 10, jestli měl zadní boční airbagy i tento Golf je otázka, ale případný fakt, že nevíš kam by je dali, s tím příliš nesouvisí.
U Golfu VI to bylo s airbagy prakticky stejné.
[odkaz]
vis lejbl ty si prebral s jelitem zcela bezkonkurencne prapor blbosti po vasem fuhrerovi co uz je v te psychiatricke lecebne. ja nejsem takovej omezenec jako ty a tobe podobni xindlvagen debils co argumentujou cenou za kterou jim ten vrak vykoupi. pro me je to absolutne nepodstatne a klidne si koupim karu u ktere by mi takovej * jako ty stokrat tvrdil ze za ni dostanu za pet let deset procent nakupu. pro mne je to odepsane zbozi s nulovou ucetni hodnotou.
Vidíš sám, že sis ten nick měnil úplně zbytečně..., opět se naprosto nezaměnitelně "vyjadřuješ", já se k tobě nijak osobně vyjadřovat nemusím, to co a jak tady píšeš ty, bohatě stačí k tomu, aby si každý udělal obrázek o tvé intelektuální úrovni. :😉 😉
Ahoj, Tak toto co jsi napsal je zdaleka nejrozumnější názor, který se objevil napříč všemi vlákny. S tím se naprosto ztotožňuji. vzhlem k tomu že s golfem už půl roku jezdím a v 308 jsem seděl jen pár minut nejsem úplně nestranný. Ale Oba tyto hatchbacky jsou spolu s mazdou 3 to nejjlepší po designové stránce co je v mainstreamu nižší střední na trhu. Pegueot se vůbec netají tím kde bere inspiraci ( Golf ), ale dělá to nepobízivě a s francouzskou grácií. Co je ale pro mě obtížně zkousnutelné je ten I-kokpit u 308. Když jsem v tom seděl ne že by to nešlo nějak nastavit, ono to jde ale pořád musíte přemýšlet nad tím jestli není volant příliš dole, nebo obráceně jestli nezakrývá příliš mnoho z ciferníků. A to je zásadní ergonomická chyba která se Pegueotu může vymstít. Je to škoda protože nová 308 kvalitou materiálů, vnější designem se s etalonem může směle měřit.
Souhlas..moc dobře popsané..
Obě auta mají svoje.
Těsně vítězí Golf VII.
Hlavně díky interieru. 😉
Obě auta mají svoje.
Těsně vítězí Golf VII.
Hlavně díky interieru. 😉
Ada je zase tady
Zatímco Golf je elegantní, francouzský vozík je francouzsky francouzský...
Stačí se podívat na palubní desku toho žabožroutského designového zázraku za každou cenu
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Stačí se podívat na palubní desku toho žabožroutského designového zázraku za každou cenu
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
dochodcovia nebudu cielovou skupinou tohto auta a mladi uz rozmyslaju inak ako vy p. Ada 😉
Co slovo to perla >😒] , co vám ti francouzi pane bože udělali, chápu že má každý jiný vkus, ale komentovat všechno francouzské automaticky "žabožroutské" je podle mě na třetí stupeň mentální retardace :-! (navíc dle mé zkušenosti se jedná o velmi zdařilý interiér jak po stránce funkčnosti a ergonomie , tak i kvality)
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemáš něco se zrakem? Tyto dva modely si nikdy vzhledem nebyly bližší... Peugeot postavil dost "německy" vypadající vůz a Golfu je vizáží dost podobný...
Ještě si mi pořád neodpověděl, jaký sis to koupil FR model, v jakém roce a jak moc ojetý byl, když se ti rozsypal a teď si zahořklý na vše, co přijde z této země? 😁
Ještě si mi pořád neodpověděl, jaký sis to koupil FR model, v jakém roce a jak moc ojetý byl, když se ti rozsypal a teď si zahořklý na vše, co přijde z této země? 😁
:no: :no: :no: TDI vs HDI :no: :no: :no😒br />
PS.-
Zatímco Golf je elegantní v benzínu :yes: , francouzský vozík je francouzsky k dieselovému motoru :no😒br />
Vy třeba poučení pod kapotou na osobního vozu patří benzín :yes: :-!
PS.-
Zatímco Golf je elegantní v benzínu :yes: , francouzský vozík je francouzsky k dieselovému motoru :no😒br />
Vy třeba poučení pod kapotou na osobního vozu patří benzín :yes: :-!
Elixir
exterier - peugeot
interier - VW
interier - VW
pietro2353
zrovnávať dizajn exteriéru golfu a hocičoho iného je hlúposť, na golf sa nič iné nepodobá. a tá 308čka sa podľa mňa podobá skôr na opel astra - nárazník, tvar predných svetiel, smerovky pri hmlovkách... typický opel
mne ten zamraceny vyraz prednych partii Pezota 308 dost pripomina tie zamracene predne partie golfa..... ano obe auta su spredu uplne rozdielne.... neviem ci som sa spravne vyjadril a neviem ci to mnohi pochopia ako som to myslel ale istu podobnost tam vidim ... a aj bocny pohlad zvlast pohlad na prednu cast po A stlpik .. tam je pezot podobny golfu, a aj zadok pezotu tiez posobi tak nejako skor uz nemecky kompaktne useknuto ... pezot to dobre maskuje ale keby tam nebolo logo leva na kapote tak neviem neviem ci by to niekto tipoval na pezota...
Podobnosť tam je :yes: Ale , stačí sa poriadne pozrieť . 308 si podľa mňa zobrala len to dobré od VW 😉 a ešte to zdokonalili
CenturionCz
Dnes to ještě nemá cenu řešit. Zajímavé bude toto srovnání tak za 10 let, kdy bude krásně vidět, že konzervativní design má daleko větší trvanlivost, než divoké vlnky francouzských designérů. Opravdu trvanlivé francouzské vozy byly jen ty, kde se návrháři moc nevyřádili, jako Peugeot 607. Jakkoliv se mi dnes nová 308 celkem líbí, mám pocit, že bude za dekádu děsivě zastaralá.
mne sa dizajn tohto pezota zda na francuzske pomery az moc konzervativny... myslim ze bude pekne to auto vyzerat aj za 10 rokov, je nizke siroke , ma kratke previsy a dost uz hranate tvary , uz to nie je taky ten typicky francuz ako si vsetci myslime, nema to svetla potiahnute az kdesi k A stlpiku a 1m dlhy predny previs... ta nova 308micka uz na mna posobi tak nejako skor nemecky ... vacsi P508 uz tiez posobi uz trosku nemecky co sa o P407 nedalo povedat..... ja mam z dizjanu 308micky skvely pocit
No to je přežitý omyl v knedlíkově-CZ. Německo je sice blíž, ale jeho strohost desingu je velice nudná. Když se podívám na starý Fuego či 205 tak si říkám, nadčasovot a líbivost desingu vítězí :yes:
Zaprvé by mě zajímalo, co je "přežitý omyl". Zadruhé bych dodal, že VW Golf rozhodně nemá strohý design. Různých drobných designových prvků, které byly stokrát přepracovány a upravovány, je tam spousta. Akorát nejsou do očí bijící. Je to velice decentní elegance. Pokud chceš auta, která jsou od pohledu fantasticky dynamická a úchvatná, tak ti (s výjimkou celé řady high-end vozů) nezbývá, než hledat ve stáji Alfy Romeo.
Za 10 let budou obě auta dávno ve šmelcu :yes:
Vzhledem k průměrnému staří vozového parku v ČR (14 let), bych s takovými závěry byl opatrný.
A už ses na novou 308 podíval? >😁 Toto tvrzení bych použil pro předchozí verzi vs Golf. Ale nyní se francouzi přesunuly dost ke konzervativnímu a elegantnímu designu ala VW. Z podstaty věci si tyto modely nebyly nikdy podobnější. Za 10 let si troufnu říct, že pokud budou jezdit a nevyřádí se na nich tunneři, či se na nich nepodepíše dnešní šetření ve formě koroze, či jiných neduhů. Budou auta vypadat srovnatelně.... Což se nedá říct, třeba u divokých vlnek korejských vozů.
Myslím, že si s tímto příspěvkem trochu ve špatné diskuzi😁
Myslím, že si s tímto příspěvkem trochu ve špatné diskuzi😁
Souhlasím s tím, že Peugeot trochu ubral, ale stačí se podívat jen na výřez v předních svítilnách nebo dost divoké řešení předních mlhovek a denních svítilen a musí být každému jasné, že zcela konzervativní design to ještě rozhodně není.
Osobně si myslím, že dělá mnoho výrobců chybu, když se vůči Golfu snaží vymezit výstředností. Lepší by bylo jeho "nudnou eleganci" napodobit a skloubit se stejnou nebo lepší kvalitou.
Osobně si myslím, že dělá mnoho výrobců chybu, když se vůči Golfu snaží vymezit výstředností. Lepší by bylo jeho "nudnou eleganci" napodobit a skloubit se stejnou nebo lepší kvalitou.
Vidíš, ale to je detail, který se mi zrovna líbí více, nikdy nebude stejný, ale já si troufnu říct, že když tahle dvě auta ve stejné barvě postavíš před někoho, kdo se o to totálně nezajímá, tak bude hledat rozdíl minimálně... prostě dva hatchbacky, siluetu mají podobnou.. žádný extrém, jako třeba dvojkový megán s jeho podseknutým zadním sklem, či korejské vlnobití... 😄
A právě ten "dvojkový megán" je pro oba dva příkladem nadčasového nestárnoucího designu. Nadčasovost není to samé jako konzervatismus nebo jednoduchost. Otázkou také je, co si představit pod zde často zmiňovaným čistým jednoduchým designem.
Já bych nadčasovým designem označil Oktávku I. generace, zvláště po faceliftu... ta vypadá pořád solidně. Nebo BMW E 38, 46...
Trvanlivost není jediné kritérium. Svět se mění, já se měním, moje okolí se mění - a nevadí mi, že auto co jsem měl před deseti lety by se dnes kvůli designu neprodávalo. Francouzi si život užívají, Němci mají život naplánovaný dopředu.
Z francouzských vozů mi připadá nadčasový hlavně Peugeot 406. Porovnání s jeho vrstevníky Lagunou nebo Xantií je více než výmluvné. 😉
Kupujete auto podla toho ako bude vyzerat za 10 rokov? Pane, mate sestdesiat a je vam smutno ze uz to nie je len skoda a vw na ceste? Neviem preco tu ludia hned sypu predsudky. Je to velmi obmedzene. Peugeot robi sucasny dizajn. Dizajn ktory ide s dobou a odraza ju. Kam by sa dostal automoilovy priemysel keby vsetci zmyslaju ako Vy? Jazdili by sme na sice techn. na urovni ale niak inak vynimocnych striebornych automobiloch z nemecka. V sucastnosti predava dizajn, nie trvanlivost. Hoci da sa povedat ze vseky produkovane auta, ak sa to vezme vseobecne su na rovnakej trvanlivostnej urovni.. :no:
BruceWayne
a velice nešťastné srovnávání německýho a francouzkýho desingu. Peugeot je naprosto jiná liga a v pomyslným duelu je naprosto nekompromisní vítěz. Tím nechci lhát a kritizovat kvality, které má Golf, ale ten se může srovnávat jen s VW-Škoda či VW-Seat nebo VW-Audi když se jedná o desing. Ještě může soupeřit mimo svůj "region" s auty značek Ford, Kia, Hyudai a to je asi vše. Italský, japonský, americký-usa a hlavně francouzký desing je o dost dál :yes:
Trochu mimo jseš zřejmě ty, Bruce. :-!
Po dnešním návratu z baru jsem ještě unavený, ale zrak a úsudek mi slouží dobře Ado >😁
no to musela bejt jízda. Dyť už je jedna odpoledne >😁
Taky snad musím spinkat a celkem v normě, scházíme se takhle asi 14 let skoro každý týden. Propláchnout mozek od všech negativ a jede se dál >😁 další týden v zápřahu. jindy to nejde 😉
a kdo to tak nedělá, páchá křivdu na vlastním těle a osobnosti 😉
tak vstáváme !!! >😁 >😁 >😁
To už je ráno??? >😁 Jo ještě, že dnes je venku hnusně, v klidu zde můžu nervovat zaryté fandy do VW 😉
ty mi někoho připomínáš. Mně >😁 >😁 >😁 Dopr..le, někdo mi ukrad neděli 8-s
a začni mě nervovat a per to do mě >😁
a začni mě nervovat a per to do mě >😁
Ne jsem v klidu, ještě písnu jednu fa a mám vyděláno >😁 prachy jenou letí, sotva se otočím 20 kilo v pr... ;-\ Spočítal jsem dnešní útratu a byla větší >😁 Ty určitě nejsi fanda jedné značky, máme v rodině 4 a nejraději mám svého "frantíka", jenže se starám o všechny a to ti nepřeju 😒
Trochu mimo? Copak konzervativní = podřadný?
PS: design - ne desing (omlouvám se, ale vždy mě to bije do očí 😉 )
PS: design - ne desing (omlouvám se, ale vždy mě to bije do očí 😉 )
3_diamanty
ako sa vraci zoci-voci moze si ich pozriet tu: [odkaz] , myslim ze v tejto generacii tristovkovej rady sa pezot historicky najviac priblizil dizajnom golfu... este nikdy tieto auta si na pohlad neboli tak blizke
Misanick
To, jak bude auto vypadat nebo sloužit za 10 let, zas až tak moc lidí neřeší. Málokdo si dnes kupuje auto na 10 let a tí pádem je mu zcela ukradené, co si s autem 2. nebo 3. majitel počne.
Wendover
Nike nevidím anketu, prečo asi ? :-! :-! :-!
za mna P 308 . . . ! ! ! jednznačne 😄 :yes: :yes:
za mna P 308 . . . ! ! ! jednznačne 😄 :yes: :yes:
KANKUNEN
Za pár let se zase bude psát o tom, jak 308 veřejnost nepochopila. Další model vrátí budíky tam, kde jsou lidi desítky let zvyklí, ventilátor i rádio budou mít zase čudlíky. Když už si berou jako vzor Golf, tak z něho mají vycucat co je na něm dobré. Vidí na Golfu displej u kulí, tak dají ku kulím volant z dětského traktorku. Navíc za tu drzost nabízet toto auto s motorem jak HTP si nic dobrého nezaslouží. U Renaultu to chápou.
nemyslim si to, uvidis ze 308 bude mat uspech a volant je presne tam kde ma byt [odkaz] pretoc si to zhruba na cas 2:40 :yes😒br />
taketo pesimisticke reci ludi ktori nemaju radi nic ine okrem golfa su uz otrepane, to auto je skutocne pekne a zaujimave a nazory antifrancuzov to nezmenia ... a ja si myslim ze pezot s nim bude mat velky uspech, este to chce kombika :yes:
taketo pesimisticke reci ludi ktori nemaju radi nic ine okrem golfa su uz otrepane, to auto je skutocne pekne a zaujimave a nazory antifrancuzov to nezmenia ... a ja si myslim ze pezot s nim bude mat velky uspech, este to chce kombika :yes:
Jenže mi se Golf moc nelíbí a nevím proč Peugeot kopíruje takovou konzervu obohacenou o výstřednosti. V současnosti je v Evropě prostor pro nový moderní design, ale Peugeot to nevyužil.
Daj príklad čo si predstavuješ pod moderným dizajnom v Európe. Najlepšie dákeho zástupcu kompaktného segmentu.
Jedině MZD 3 potáhla někde design dál a pro něco podobného je v Evropě místo.
To je spíš otázka názoru, Mazda 3 zajisté inovativní design má a pěkná je, to samé se ale nebojím říct i o Peugeotu. Je moderní, stylový, dynamický a oproti předchůdci zároveň o mnoho elegantnější. I interiér se mi líbí, moderní, minimalistický, lehce futuristický. Trochu problém mám s umístěním volantu, podobné umístění volantu má například Corsa (nízko a příliš předsunutý před palubní desku, ikdyž to na první pohled není znát) a sic jsem s Corsou nějaký ten tisíc najezdil, pořád mi to vadí.
A důvod, proč si v lecčem berou příklad z Golfa? Jednuše protože je to bestseller v nižší střední třídě a Peugeot si pochopitelně chce taky ukrojit kus z prodejního koláče. Nic nelogického. Zároveň si ale Peugeot zachovává vlastní styl, což je mi sympatické. Mně se 308 líbí.
A důvod, proč si v lecčem berou příklad z Golfa? Jednuše protože je to bestseller v nižší střední třídě a Peugeot si pochopitelně chce taky ukrojit kus z prodejního koláče. Nic nelogického. Zároveň si ale Peugeot zachovává vlastní styl, což je mi sympatické. Mně se 308 líbí.
Ozzman
To je zas něco >😁 Pro jedny je Golf nudný a konzervativní, kdežto 308 elegantní a moderní. Pro druhé je zas naopak Golf elegantní a krásný, kdežto 308 je moc "divoká".
Jste snad slepí??? Vždyt nová 308 je novému Golfu dost podobná. Elegantní a oproti předchozím modelům dost konzervativní, žádné zběsilé křivky.....
Podle mě se auta designově a koncepčně dost podobají. Tyto výkřiky některých diskutéru jsou opravdu jen předsudky v boji za tu "svou" značku..... škoda... 😒
Jste snad slepí??? Vždyt nová 308 je novému Golfu dost podobná. Elegantní a oproti předchozím modelům dost konzervativní, žádné zběsilé křivky.....
Podle mě se auta designově a koncepčně dost podobají. Tyto výkřiky některých diskutéru jsou opravdu jen předsudky v boji za tu "svou" značku..... škoda... 😒
Hezky a pravdivě napsáno, ale to už tě tady snad nemůže ani překvapit.
Vím, že někteří extrémisté to nikdy nepochopí, zdravím Ádo, ale tohle je do očí bijící evoluce, stačí se podívat na předchozí 308, která ač měla své fanoušky, tak by se dala označit za daleko kontroverznější vůz, než nynější generace. Přijde mi to jako dost odvážný krok od Peugeotu a sám mu tleskám. On není stejný a nikdy nebude jako Golf, ale koncepčně je blíž, než kdy byl 😄 Proto nechápu ty propastné rozdíly ... >😁
Narozdíl od tebe slepý nejsem. Nemám připomínky k nudnému exteriéru toho Pežota. Golf je sice elegantni, zatímco P308 nudný, ale až na ty ohavné výrůstky na přednéch světlech se to dá vydržet. (Golf zase nemá ruční brzdu... :no: )
Problém je v tom francouzském interiéru, který je tím umístěním přístrojové kapličky na zcela nesprávném místě oproti Golfu opravdu mimořádně ohavný. Jsi slepý, že to nevidíš? Nebo jsi proti VW veden nezvládnutelnými předsudky? ;-\
Problém je v tom francouzském interiéru, který je tím umístěním přístrojové kapličky na zcela nesprávném místě oproti Golfu opravdu mimořádně ohavný. Jsi slepý, že to nevidíš? Nebo jsi proti VW veden nezvládnutelnými předsudky? ;-\
Jestli je 308 nudný, tak Golf taky.. pořid si brýle... o interiéru sem napsal, že se mi více líbí Golf, nicméně 308 sem nezkoušel, takže nebudu vynášet soudy a předpokládám že ty si v něm také neseděl.....
Jestli čteš mé příspěvky, víš, že proti VW nic nemám ( podívej se na MACZ a zjistíš že v koncernových vozech také jezdím), nemám nic proti žádné značce. To ty máš vždy zaujaté názory na Fr. auta, kterým si naposledy jel před 20ti lety a byl to vylítaný pekáč na pokraji smrti ( nebo mi konečně napiš, jaký si to měl vůz a kdy a v jakém stavu si ho koupil).. doba se změnila... VW šetří na kvalitě, Fr se zas trochu polepšily... takže si nemaj co vyčítat... Zkus si to někdy projet.
Jestli čteš mé příspěvky, víš, že proti VW nic nemám ( podívej se na MACZ a zjistíš že v koncernových vozech také jezdím), nemám nic proti žádné značce. To ty máš vždy zaujaté názory na Fr. auta, kterým si naposledy jel před 20ti lety a byl to vylítaný pekáč na pokraji smrti ( nebo mi konečně napiš, jaký si to měl vůz a kdy a v jakém stavu si ho koupil).. doba se změnila... VW šetří na kvalitě, Fr se zas trochu polepšily... takže si nemaj co vyčítat... Zkus si to někdy projet.
Omyl brachu. Toho rendlíka R19 jsem kupoval (já **😉 nového začátkem 90 let. Vylítaný pekáč, který stál víc v servisu, než před domem, z něj byl po 40 tis.km... :no:
No hurá, konečně si mi odpověděl. A smím vědět co to bylo za motor? Jinak pokud vím, tak počátek 90. let byl před 23 lety 😄 Za takovou dobu se z Audi stala prémiová luxusní značka, v té době začal také Lexus či Infiniti a podívej se, kde je teď 😄
Zkus zajít do Renaultu, Peugeotu či Citroenu.. možná budeš koukat, že některé věci jsou lépe zpracovány než u Škodovky...
P.S.
19tku sem řídil párkrát a až na korozi a běžné věci jí nic nebylo. Nutno podotknout, že to byl ale už 20 let starý vůz a měl dost najeto... ( 1.8 benzin ).
Zkus zajít do Renaultu, Peugeotu či Citroenu.. možná budeš koukat, že některé věci jsou lépe zpracovány než u Škodovky...
P.S.
19tku sem řídil párkrát a až na korozi a běžné věci jí nic nebylo. Nutno podotknout, že to byl ale už 20 let starý vůz a měl dost najeto... ( 1.8 benzin ).
presne tak... ta podobnost s golfom tam je... pisem o tom tiez , suhlas :yes: :yes: :yes:
ericn
Dost by mě zajímal její výsledek >😁 :yes:
no nevim.. cim dal tim vic je to tady vw-auto.cz i skladbou ctenaru... takze by ses mozna divil.
Chybi uz jen uvaha na tema, ze sesta rychlost nedava pro dieselovou 1.6 vubec smysl a jen je zbytecne tezsi prevodovka... protoze Golf dela 1.6 d s petikvaltem...
:-!
Chybi uz jen uvaha na tema, ze sesta rychlost nedava pro dieselovou 1.6 vubec smysl a jen je zbytecne tezsi prevodovka... protoze Golf dela 1.6 d s petikvaltem...
:-!
RS
Dobrý souboj na designovém vrcholu nižší střední třídy, nutno však říct, že z některých úhlů se dost frantíci inspirovali ve Wolsburgu.
Exteriér je na lokty. O chlup možná lepší na straně Peugeotu. :yes:
Interiér nešťastným pokusem o originalitu, přitom 3008/5008 to umí mnohem lépe. Golf vsadil na jistotu a vyplatilo se :yes:
Exteriér je na lokty. O chlup možná lepší na straně Peugeotu. :yes:
Interiér nešťastným pokusem o originalitu, přitom 3008/5008 to umí mnohem lépe. Golf vsadil na jistotu a vyplatilo se :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
co je špatně na šíbru ? Na Peugeotu vidím na pohled pěknou panoramu, na Golfu dokonce nic.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes:
Nemožnost konfigurovat šíbr mne osobně odradila už od spousty třeba japonských aut!
Prosklená střecha je na prd.
Grilovat se nepotřebuju!
Otevřít střešní okno..to je jiné kafe! 😉 😉
Nemožnost konfigurovat šíbr mne osobně odradila už od spousty třeba japonských aut!
Prosklená střecha je na prd.
Grilovat se nepotřebuju!
Otevřít střešní okno..to je jiné kafe! 😉 😉
mecha2020
Která je uměle německými novináři nadhocována, od začátku výroby se na designu nic podstatného nezměnilo jen se zaoblujou, přiostřují hrany prostě ubohost, kliky dveří jso stejné jak u vozů nízké cenové kategorie tak luxusní, opět ubohost výrobce který nemá absolutně vkus, pouze propaganda je neustále stejná jako za Hytlera a lidi to strhuje , vymývá mozek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To oni umí proto málem ovládli svět !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
jj. uměj lidem natolik vymít mozek, že si ty auta pak bezhlavě kupujou. Vyjádřil jsi opravdu hlubokou myšlenku >😁
Ono na tom trochu pravdy bude.... a ne jen novináři, ale spíš kamarádi, známí, nebo i diskutéři ( a věř, že dost lidí, co se rozhoduje o autech se třeba sem příjde podívat a přečíst si zkušenosti lidí ), jen se rozhlídni tady... co je VW je nejlepší. Kdo to nemá, je out. Hodně lidí potom dá na názor kamaráda, který mu řekne, kup si VW, všechno ostatní je hnuj a poruchovej...
Měl sem Renaulta, spolehlivost mého kusu skoro stejná, výbava daleko lepší než srovnatelná Oktávka té doby, motor také... ale pořád sem slýchával od takovýchto rozumbradů, že oktávka tdi je daleko lepší auto, větší, luxusnější, vybavenější a rychlejší.... 😁😁 No a když šel frantík z domu, zase sem si to Oktávku nekoupil >😁 Jenže dost lidí to udělá, nebo Golfa, Passata.... a poslední dobou se ti chytřejší přesvědčují, že ta kvalita je už dávno jinde 😒 Ti zaslepení si zas koupí Golfy, Passaty, Oktávky... a budou to vštěpovat dalším a dalším....
Lidé jsou z velké části ovlivnitelné ovce... a každý z nás se někdy něčím či někým nechá zmanipulovat.... 😊
P.S. nezažil sem ( až na Mazdisty zde na ACZ ) jinou sortu lidí, co by tímto agresivním způsobem obhajovala svojí vymodlenou značku....
P.P.S. Aby to nevypadalo, že něco proti VW mam, není to tak, měl sem koncernový vůz a máme dva v rodině pořád... 😄 Jsou to dobrá auta, ale existují i jiná auta.
Měl sem Renaulta, spolehlivost mého kusu skoro stejná, výbava daleko lepší než srovnatelná Oktávka té doby, motor také... ale pořád sem slýchával od takovýchto rozumbradů, že oktávka tdi je daleko lepší auto, větší, luxusnější, vybavenější a rychlejší.... 😁😁 No a když šel frantík z domu, zase sem si to Oktávku nekoupil >😁 Jenže dost lidí to udělá, nebo Golfa, Passata.... a poslední dobou se ti chytřejší přesvědčují, že ta kvalita je už dávno jinde 😒 Ti zaslepení si zas koupí Golfy, Passaty, Oktávky... a budou to vštěpovat dalším a dalším....
Lidé jsou z velké části ovlivnitelné ovce... a každý z nás se někdy něčím či někým nechá zmanipulovat.... 😊
P.S. nezažil sem ( až na Mazdisty zde na ACZ ) jinou sortu lidí, co by tímto agresivním způsobem obhajovala svojí vymodlenou značku....
P.P.S. Aby to nevypadalo, že něco proti VW mam, není to tak, měl sem koncernový vůz a máme dva v rodině pořád... 😄 Jsou to dobrá auta, ale existují i jiná auta.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ver tomu ze rozumny clovek sa ovplyvnit neda ... a uz vobec nie nejakymi recami od kamaratov alebo tzv " kamaratov typu vsetko viem vsade som bol" ... a kupa auta je na kazdom z nas... komu vyhovuje pezot a paci sa mu tak si ho kupi a komu sa paci vw a vyhovuje mu vw tak si kupi vw... co je pre ineho lepsie nemusi byt lepsie pre mna a naopak... netreba si preto lamat hlavu kto si co mysli... treba jazdit a tesit sa 😉
takze je uplne ok ak mas auto ake mas a nemas auto ake ma niekto iny.... lebo ty nechces jeho auto a on zase nechce tvoje.... je to ok.. tak to ma byt a kazdy si kupi co sa mu paci a vyhovuje a tak reci inych su predsa pre teba bezvyznamne takisto ako pre nich tvoje reci o tvojom aute.... zbytocne teda riesit tieto veci. kazdy sme iny a kazdy nech si jazdi v com sa citi prijemne 😉 :yes:
takze je uplne ok ak mas auto ake mas a nemas auto ake ma niekto iny.... lebo ty nechces jeho auto a on zase nechce tvoje.... je to ok.. tak to ma byt a kazdy si kupi co sa mu paci a vyhovuje a tak reci inych su predsa pre teba bezvyznamne takisto ako pre nich tvoje reci o tvojom aute.... zbytocne teda riesit tieto veci. kazdy sme iny a kazdy nech si jazdi v com sa citi prijemne 😉 :yes:
Toppere ( předpokládám, že jen ty by sis dal nick KIA-World), jestli to ty nejsi tak sorry😁, ty zapomínáš, že 90% populace nejsou rozumní lidé.... >😁 respektive třeba jsou, ale v jiných věcech, než jsou auta.... proto to vypadá tak, jak to vypadá..., podemnou to je hezky napsánou šmoulou nešikou 😄 Takových "otců, známých, tet, strejdů, kamarádů" máme každý ve svém okolí plno....
Tak tím nechci tvrdit něčí zlého o svých příbuzných, naopak bych o nich mluvil jako o nadprůměrně inteligentních lidech, ale prostě jim "chybí koule". Bojí se zkusit jinou značku a čas odchodu do důchodu počítají v generacích octavií. Ale to asi už k průměrnému Čechovi ve věku 40-65 patří. Už jsem se setkal i se ženou, vlastnící fialový Ford Fiesta, ženské auto roku, jež se slzami v očích vzpomínala na odrbanou octavií 1.9 TDI...
Já to taky psal ve vší počestnosti... nemyslím si že jsou hloupí, ale ta konzervativnost je zarážející... naši tedy už od koncernu chtějí při dalším autě opustit po nevalných zkušenostech... Ale trvalo to 20 let 😄 A i nyní, kdy mě osobně třeba Golf kombi přijde povedený se nechtějí k VW vrátit...
Spousta lidí to podědí. I když, zdá se mi, že my mladší se obecně už těch změn tolik nebojíme... Rozhodně nás v nákupu drobností nezastaví první zmínka o e-shopu. 😄
:yes: Něco na tom bude. Osobně za ještě víc nervní fanoušky považuji hjůndajovce a hlavně české národní sportovce, kteří neuznávají Škodu jako domácí automobilku a ještě si myslí, jací jsou to hrdinové a borci. Obvykle jsem se schopen kolem výběru auta dlouho dohadovat, ale když se mi příbuzná, typická škodovkářka, pochlubí, že si bude kupovat Fabia II HTP, přes to vlak nejede, ani kdybych se stavěl na zadní sebevíce. Že prý jí to stačí... Stačilo by ji neokoukanějš, spolehlivější a levnější punto 1.2. Anebo starší (a dle mého názoru lepší) první generace, která po deseti letech a pár tisících kilometrech nedávno putovala do bazaru... Ale narozdíl od škodovek mých rodičů neměly žádné defekty. Podle táty je pak kromě škodovky nejlepší BMW, aktuálně automobilka s nejporuchovějšími diesely na trhu, a Audi, asi nejkradenější.oblíbený byl i služební Peugeot 405, tedy do chvíle, než se tátovi zadřel motor... No a pak jsou tu ti opační. Vše způsobeno minulým režimem a prvními lety po jeho pádu, závislostí, nedůvěřivostí, zamindrákovaností, nedůvěřivostí nebo omezeností Čechů.
holden_holden
[odkaz]
schade prestala korumpovat nebo uz tem pisalkum z tech lzi bylo na bliti ?
schade prestala korumpovat nebo uz tem pisalkum z tech lzi bylo na bliti ?
To my, co kufry používáme a nekoukáme jen na litry dávno víme. Kde je pravda se ukáže, až kufr naložíš 😄
Běhal? Člověk, který málem poslal Svět motorů na smetiště dějin... Já myslel, že byl hned za petrumrem největší fanoušek HaŤaPky. Jedná se ale o délku podlahy a o škodovce je obecně známo, že dělá hluboké a vysoké kufry a že se ráda pochlubí i
ostatními prostory, takže...
ostatními prostory, takže...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Moc ho poslední dobou nečtu, tedy vůbec, ale pravdou je, že za jeho šéfredaktorství v SM padaly prodeje neskutečným způsobem. A všichni jsou dneska rádi, že šel jinam.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lukixe
Samozrejme to nie je pravda.To môže napísať iba človek ktorému sa páčia zmutované kreácie,kolotoče,čachre-machre... 😄 Veci bez pôvodu a s neurčitou budúcnosťou...ja nevravím že VW nemá chyby,VW má chyby!Pretože koncern je rafinovaný,ale ak chcie uspieť tak musí byť.narážam na tie príplatky voči konkurencii a tak...Asi by bolo lepšie aby kradli aj oni a predávali vozidlá Cena/výbava ako konkurencia.Keď nechceme takýto VW,asi nám bude po chuti kórejsky VW.Ale to asi my písalkovia ťažko vo Wolksburgu presadíme >😁
Pani myslim si, ze trh a zakaznici nakoniec rozhodnu. Peugeot ma obrovske problemy a fakt je na tom ekonomicky zle. Aby ste sa nedivili, ze za nejaky rok to bude cinska automobilka. Preco sa asi tie fantasticke a dizajnovo bombasticke Peugeoty nepredavaju???? :-! :-! :-! :-! :-! :-!
šmoula nešika
Netvrdím, že mám univerzální patent na vkus, a ani se o to nepokouším. Mám rád jednoduchý design druhé poloviny 80. let. Shodou okolností zrovna Peugeot 405, stejně jako Alfa Romeo 164 (i když ta hlavně až u pozdějších verzí) - kombinace Pininfarini a roku 1987 považují za opravdu vydařenou... kde se vypíná ten pravopis? ... Ovšem na pozdější Peugeoty koukám spíš skrz prst a vždy měl raději VW, nabízí se tak otžáka, jak je tomu u nového designu Francouzů a ohrané, ale stále vcelku sympatické písničky od Němců. I když ta to přirovnání moc přesné není. Jedinými vcelku známými hity z Německa je pár z poloviny anglických a pak 99 jakýchsi nafukovacích balónků.
Zepředu: Jasně G - pár zbytečných kudrlinek z 208 zůstalo, přesto pochopíme, když budete tvrdit, že by autu jinak chyběl nápad.
Zezadu: Jasně Peugeot koukám - Golf bez LED diod naprosto bez nápadu.
Z boku: Jasně P - 308 je svalnaté, z VW jen visí plechy.
Zevnitř: Jasně Golf - tradiční uspořádání, super zpracování - barvy, materiály, montáž.
V těchto lacích plichta, já bych koupil jiné auto, nebo zvolil Golf v nepraktický barvách bílá-černá.
Zepředu: Jasně G - pár zbytečných kudrlinek z 208 zůstalo, přesto pochopíme, když budete tvrdit, že by autu jinak chyběl nápad.
Zezadu: Jasně Peugeot koukám - Golf bez LED diod naprosto bez nápadu.
Z boku: Jasně P - 308 je svalnaté, z VW jen visí plechy.
Zevnitř: Jasně Golf - tradiční uspořádání, super zpracování - barvy, materiály, montáž.
V těchto lacích plichta, já bych koupil jiné auto, nebo zvolil Golf v nepraktický barvách bílá-černá.
Náhodou z 80. let si pamatuju dost originální německou kapelu Trio nebo Spider Murphy Gang s jejich "bavorským rock and rollem" 😄
Missouri
Velmi dobře a výstižně napsáno. Děkuji autorovi příspěvku, neboť přesně vystihl rozdíly mezi oběma vozy. Já osobně dám mnohem více na to, jak na mne to které auto vizuálně působí a nový 308 je opravdu krásný. Jakkoliv je Golf ceněné auto, jakkoliv jde o jakostní koncernový výrobek, neprobouzí ve mně žádné pocity a nevybral bych si ho, zatímco nový Peugeot 308 přes své konzervativní tvary vzbuzuje emoce a je po dlouhé době prvním Peugeotem, o němž bych vážně uvažoval. Jenže já mám svoji krásnou Ibizu SC Sport... 😉
som na tom podobne, mne sa paci ked auto vo mne vyvola nejake emocie ked ma proste uputa, tiez by som volil pezotika, nazivo je este krajsi ako na foto, krasne siroky svalnaty a takpoviediac kompaktny jasne tvary a male previsy, uzasne vyzera :yes: , chvalim aj interier mne sa to v pohode paci len by som volil verziu bez displeja a s klasickou rucnou brzdou, to auticko bude urcite velmi uspesne... vo mne tento pezot prebudza tie pocity z tych casov kedy prisla na trh 206tka tusim to bol rok 1998..., vetrim vo vzduchu aj teraz uspech a citim take iste pocity ako v r 98... proste to auto sa vydarilo, citim to
Banjo
Vizáž samozřejmě nedělá kvalitu auta. Ale čistě vizuálně vypadá Golf jako základní model mainstreamu vedle poloviční prémie. Tím nemluvím o nějaké extravaganci na té či oné straně, protože designově jsou oba modely dost konzervativní.
A opravdu tady řeším jen estetiku, a ta je jak známo subjektivní. Čili je to jen můj subjektivní názor, získaný pohledem mých očí...
A opravdu tady řeším jen estetiku, a ta je jak známo subjektivní. Čili je to jen můj subjektivní názor, získaný pohledem mých očí...
Stefič
Tak tady máme další povedený kousek evropské produkce. Trochu mě mrzí, že redakce staví do přímého souboje dva zástupce, kteří by měli spíše "držet při sobě". Rozuměj výrazu "držet při sobě" jako dva zástupci různých designových proudů a vkusů pro různou cílovou skupinu proti naprostému rýžovému nevkusu.
P308 se jistě povedl a za sebe mohu říci, že je velmi příjemné číst o jednotlivých technických částech FR aut, která dříve patřila spíše k podprůměru a dnes konečně nastala doba, kdy se již není za co stydět.
Doufejme, že Peugeot konečně našel tu správnou cestu a budeme tady mít další značku, která bude dále tlačit na odporný asijský nevkus a pomůže ho zahnat tam, kam právem patří - na automobilový hnůj
P308 se jistě povedl a za sebe mohu říci, že je velmi příjemné číst o jednotlivých technických částech FR aut, která dříve patřila spíše k podprůměru a dnes konečně nastala doba, kdy se již není za co stydět.
Doufejme, že Peugeot konečně našel tu správnou cestu a budeme tady mít další značku, která bude dále tlačit na odporný asijský nevkus a pomůže ho zahnat tam, kam právem patří - na automobilový hnůj
Evropská designová škola je fajn... hm, třeba od Petera Schreyera 😉
[odkaz]
[odkaz]
nevěř tomu, že designér má poslední slovo. Jede v trendu značky... Je fakt, že třeba Kia se Evropě začíná přibližovat. Třeba Carens je z mého pohledu celkem povedený, ale mrkni třeba na nové CRV nebo RAV4 😒
Některé značky jsou na tom lépe, jiné hůř... tady i v Asii. Kia a Mazda se mi obecně líbí, Honda a Toyota jen něco, Hyundai máloco. Totéž ale platí i o evropských značkách.
Emel
Jen jeden postřeh... jak začínám G7 víc potkávat, opravdu mi začíná vadit ta jedna chromová linka v přední masce. Auto se mi líbí z profilu, zadní světla super, ale s tím předkem pořád nejsem smířený... a to dokonce ani s xenony (bez nich je to fakt bída).
[odkaz]
Na mě to prostě působí, že je to auto rozbité, že tam kus masky chybí.
[odkaz]
Na mě to prostě působí, že je to auto rozbité, že tam kus masky chybí.
mě spíš teda vadí ta š***tá hrana zadních světel směřující k širokým podběhům. Opticky při pohledu zezadu auto působí tak nějak nevyváženě
Uplne suhlasim so Steficom. Som prekvapeny, ze taku disproporcnost vo VW dopustili. Je to skolacka chyba.
Musime pockat na facelift, tam to chlapci s VW odstrania. >😒] :-! :-! :-! :-!
Musime pockat na facelift, tam to chlapci s VW odstrania. >😒] :-! :-! :-! :-!
S připomínkou Emela částečně souhlasím, s tou tvou naopak ne. Ty zadní světla jsou jedna z nejlepších designových (generačních) změn u Golfu VII. U předchozí VI. generace zabírala zadní světla příliš velkou plochu (což jsem i párkrát kritizoval). Navíc se tak Golf vrátil k povedenému prvku známého už ze IV. a V. generace, tedy že vnější okraj zadních světel přesně kopíruje hranu/oblouk zadního blatníku.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Sebbe.92
Spis mi z exterieru prijde ze vyfaceliftovali Astru a hle nova 308 >😁 hlavne predni svetla a naraznik
spitfire
Připadne mi ten Peugeot takovej nějakej divnej. Ani extravagantní, ani konzervativní, tak nějak nešikovně mezi. Něco jako když se člověk bez invence snaží být extravagantní.
Jenc
Zdravím, asi měsíc jsem tu nebyl, nesledoval diskuze a nestačím se divit. Tuhle diskuzi si otevřu jen proto, abych se dozvěděl garážovou pravdu, hodil na to voko, nestačil se prosťáčkovsky divit a čekal jsem plamennou diskuzi, alespoň 1000 příspěvků a místo toho? Topper (zdravím) si dal nový, výstižnější nick... Ale ptám se někoho fundovaného, kde je GTI?
v psychiatricke lecebne
Taky už jsem si toho všiml... Kde je - hmm, Ron by řekl, že v práci, ale možná má holden pravdu...
Petr80
Za prvé, tento model se mi vzhledově líbí (exteriér), je to však můj subjektivní pocit. Za druhé, co mě však překvapilo, a to značně, že se Peuegot vydal touto desingovou cestou. Už 508 jasně směřuje k velmi konzervativním křivkám, německé střízlivosti, no snad i kvalitě a bytelnosti. 308 již zcela bez jakýchkoliv rozpaků směřuje do desingové šedi této třídy. Je to trend, kterým se chce Peuegot ubírat dlouhodobě? Nebo je to znak určité nevyhraněnosti, zmatenosti, až nejistoty a sázka na "neexistující" jistotu a zalíbení se většinovému vkusu zákazníků?