Testy
Snooob
Problémom nie je😒br />
- že to je drahé,
- že je to malé,
- že to má malý dojazd,
- že to je nepraktické.
Ale, že je to HNUSNÉ!
A načasovenie s Halloween-om je úplná náhoda!
- že to je drahé,
- že je to malé,
- že to má malý dojazd,
- že to je nepraktické.
Ale, že je to HNUSNÉ!
A načasovenie s Halloween-om je úplná náhoda!
Emel
Fajn, co ty dojmy? Přijde mi to zase takové... opsané z katalogu...
Unikátem jsou speciálně navržené pneumatiky atypického rozměru 155/70 R19, které díky úzkému dezénu snižují valivý odpor při zachování všech dnes ceněných vlastností velkých disků.
Co jsou to ty ceněné vlastnosti velkých disků?
PS: kompozitní materiály na bázi kompozitu jsou taky cool.
Unikátem jsou speciálně navržené pneumatiky atypického rozměru 155/70 R19, které díky úzkému dezénu snižují valivý odpor při zachování všech dnes ceněných vlastností velkých disků.
Co jsou to ty ceněné vlastnosti velkých disků?
PS: kompozitní materiály na bázi kompozitu jsou taky cool.
Snooob
Uff! Tak škaredé auto (exteriér aj interiér) sa len tak nevidí.
S takýmto dizajnom to bude pravdepodobne predajné fiasko!
S takýmto dizajnom to bude pravdepodobne predajné fiasko!
MariAchi
Je to na elektriku, vypadá to divně, je to nepraktické, je to v podstatě jednoúčelové a je to zatraceně drahé - ideální adept na COTY, jsem zvědav, jestli to vyjde.
Kjirka
A2 byla neprodejná obluda, a to ve všech dobách. Tohle je teda přeci jen jiná dimenze. Ale když to tak z hlavy počítám, mohl bych za ty prachy asi do smrti jezdit po městě taxikem. To nemá myšlenku.
iudex
Super, malé autíčko, ktoré prejde možno aj 190 km, a to za výhodných 900000 korún. No není to skvělé? Je to skvělé!
[odkaz]
[odkaz]
kari.laz
Má to vrtuli ve znaku, tomu projde všechno a ještě s oslavou. Od tříválcových supersportů po škaredé elektro autíčko.
martas2005
Tak jsem to tu cele procetl a pridam se k mensine. V tom aute jsem sedel a byla to jedna z nejoriginalnejsich veci ve Frankfurtu. Vnitrek byl hodne netradicni, fakt jakoby z umakartu/preklizky a lisovanych obalu od vajicek, nicmene 10t se urcite proda cobydup. Ta cena to limituje v rozletu a ja osobne pujdu spise do neceho konvecnejsiho s malym benzinem, ostatne by mi doma neproslo dat za 2. auto 35t. 😄
Zajimavy je odkaz k A2, na tom by neco mohlo byt, ale hodne z vas to auto fakt komentuje s malou mirou rozhledu a nadhledu, autotrh je trochu vetsi nez CS a naroky kupujicich pestrejsi nez velikost kufru a spotreba.
Ac jsem spise fanda hvezdy na kapote, za tohle ma vrtule :yes: :yes: :yes: .
Zajimavy je odkaz k A2, na tom by neco mohlo byt, ale hodne z vas to auto fakt komentuje s malou mirou rozhledu a nadhledu, autotrh je trochu vetsi nez CS a naroky kupujicich pestrejsi nez velikost kufru a spotreba.
Ac jsem spise fanda hvezdy na kapote, za tohle ma vrtule :yes: :yes: :yes: .
nasua23
Glosa na směrnici mě pobavila😊
NIcméně "e😜erty" z prima Autosalónu je třeba brát s rezervou.
Líbí se mi snad jen Josef Vrtal. Ten se alespoň dokáže odprostit od prkeného čtení reklamních materiálů a jeho projev před kamerou má nějaký náboj. Zbytek trapní suchaři s minimálním přínosem subjektivních informací....
Ale k tomu leafu😒br /> Leaf je určený hlavně pro městský a příměstský provoz, kde je počítán jako spíše druhé auto do rodiny. Několik průzkumů proklamuje, že denně najezdíme max 60km. To leaf zvládá z přehledem: ráno do práce, odpoledne se cesto ustavit někde ve fitku, nebo na nákup a domů, přes noc do nabíječky.
V tomhle kontextu mi leaf plně dává smysl. To, že nějaký blbec veme tohle auto a ukáže leda tak to, že nemá tak dlouhý dojezd jako např. benzin, nemá žádný přínos.
A to, že ze sebe dělá ještě šaška a jezdí tam s kabátem tomu dává korunu.
NIcméně "e😜erty" z prima Autosalónu je třeba brát s rezervou.
Líbí se mi snad jen Josef Vrtal. Ten se alespoň dokáže odprostit od prkeného čtení reklamních materiálů a jeho projev před kamerou má nějaký náboj. Zbytek trapní suchaři s minimálním přínosem subjektivních informací....
Ale k tomu leafu😒br /> Leaf je určený hlavně pro městský a příměstský provoz, kde je počítán jako spíše druhé auto do rodiny. Několik průzkumů proklamuje, že denně najezdíme max 60km. To leaf zvládá z přehledem: ráno do práce, odpoledne se cesto ustavit někde ve fitku, nebo na nákup a domů, přes noc do nabíječky.
V tomhle kontextu mi leaf plně dává smysl. To, že nějaký blbec veme tohle auto a ukáže leda tak to, že nemá tak dlouhý dojezd jako např. benzin, nemá žádný přínos.
A to, že ze sebe dělá ještě šaška a jezdí tam s kabátem tomu dává korunu.
Ondris
Kdyby s tímhle vylezl Hyundai, to by bylo posměšků (teda ne, že by se na to ten znáček nehodil...) >😁
cjoctavian
Ked bolo Audi A2 neuspesne, tak co sa da ocakavat od tejto obludy? 8-s
bullock
Toto je designově polotovar, který měl být ještě tak rok "opracováván". Prostě nedotažené, což je pro BMW špatná známka. :no:
Kjirka
ježiši, hlavně nezačínej s Teslou, ať se toho zas nechytne to pako. Víme kdo, ne !?
fOE
Lidi si tu stezuji na to, ze kvalita clanku nema daleko od Blesku, ale byt zdejsi redaktor co si ve volnem case odskoci precist komenty treba zde tak o nejakou vyssi uroven bych se ani nepokousel. Proc taky? Lidi neschopni pochopit😒br />
1) ze auto do mesta opravdu muze mit dojezd jen 150km, klidne i jen 100 nebo 80 kdyz to pak zaparkuju doma v garazi (a ano, to auto je urceno pro lidi co maji garaz a nebydli v podnajmu po 4 lidech) a auto si do pristiho rana znovu dobiji na 100% Do kancelare tak znovu dojedu, navic kdyz budu chtit tak svizneji nez 80% toho co dnes jezdi po cestach.
2) Neschopnost pochopit ze kdyz se Prius prodaval za 700tis tak BMW za 900tis proste neni predrazene stejnou logikou jakou neni predrazene BMW 3er za 1 mil ve srovnani s Avensisem, alespon prodeje mi davaji za pravdu ze za premii si lidi proste jsou ochotni priplatit, proc tomu ma byt u premioveho elektromobilu jinak?
3) Zrovnatak to auto neni urcene k tomu aby delalo taxik rozvetvenym rodinammistnich diskuteru z nemocnice, na diskoteky ani na cestovani za babickou 300km. Chce to se oprostit od nasi chude reality a uvedomit si realitu v Nemecku, SWI, USA. Tam je silna stredni trida ktera na koupi 2. nebo 3. auta v teto cene proste penize ma, pak je to jen otazka jestli smysli vic ekonomicky (a koupi 1er/Golfa/A3/MB A) anebo ekologicky ( a koupi i3) a
4) kdyz si BMW nedava cil prodat 500tis kusu toho auta rocne, ale jen 10tis kusu tak mi nerikejte ze takovych 10tis se nenajde jen v Nemecku, ne natoz na celem svete. Nezapominejme, ze zakazniky BMW (a ostatne vsech znacek) nejsou hlavne soukromnici, ale prave firmy a treba firem co maj jako oblast zajmu ekologii (ekologickou vyrobu El. energie) je na zapade spousta, stejne tak ruznych uradu a statnich aparatu na ekologii dohlizejicich. Firmy stavejici vetrne elektrarny, recyklacni jednotky atd. tam se postoj k ekologii ceni. I takove firmy delali prodeje Priusu a i takove firmy muzou pomoct prodejum i3.
Kdyz to sectu s nemeckym patriotizmem a uletem Americanu na ekologii vazne vam to prijde az tak neuveritelne, ze by si nekdo mohl i3 koupit?
Obcas by to chtelo prestat byt maly (duchem) a predvest trochu pochopeni pro sirsi souvislosti, pro kontext doby, pro skutecne plany prodeje a pro svuj zivot vs. zivot cilove skupiny toho ktereho produktu. Ona chyba nemusi byt v tom produktu, ale ve vasem nepochopeni nektere casti, nebo celku.
Cas ukaze jestli mam pravdu ja, nebo mistni cestovatele za babickou, pripadne travici 3 hodiny denne jizdou po meste. >😁
2) Neschopnost pochopit ze kdyz se Prius prodaval za 700tis tak BMW za 900tis proste neni predrazene stejnou logikou jakou neni predrazene BMW 3er za 1 mil ve srovnani s Avensisem, alespon prodeje mi davaji za pravdu ze za premii si lidi proste jsou ochotni priplatit, proc tomu ma byt u premioveho elektromobilu jinak?
3) Zrovnatak to auto neni urcene k tomu aby delalo taxik rozvetvenym rodinammistnich diskuteru z nemocnice, na diskoteky ani na cestovani za babickou 300km. Chce to se oprostit od nasi chude reality a uvedomit si realitu v Nemecku, SWI, USA. Tam je silna stredni trida ktera na koupi 2. nebo 3. auta v teto cene proste penize ma, pak je to jen otazka jestli smysli vic ekonomicky (a koupi 1er/Golfa/A3/MB A) anebo ekologicky ( a koupi i3) a
4) kdyz si BMW nedava cil prodat 500tis kusu toho auta rocne, ale jen 10tis kusu tak mi nerikejte ze takovych 10tis se nenajde jen v Nemecku, ne natoz na celem svete. Nezapominejme, ze zakazniky BMW (a ostatne vsech znacek) nejsou hlavne soukromnici, ale prave firmy a treba firem co maj jako oblast zajmu ekologii (ekologickou vyrobu El. energie) je na zapade spousta, stejne tak ruznych uradu a statnich aparatu na ekologii dohlizejicich. Firmy stavejici vetrne elektrarny, recyklacni jednotky atd. tam se postoj k ekologii ceni. I takove firmy delali prodeje Priusu a i takove firmy muzou pomoct prodejum i3.
Kdyz to sectu s nemeckym patriotizmem a uletem Americanu na ekologii vazne vam to prijde az tak neuveritelne, ze by si nekdo mohl i3 koupit?
Obcas by to chtelo prestat byt maly (duchem) a predvest trochu pochopeni pro sirsi souvislosti, pro kontext doby, pro skutecne plany prodeje a pro svuj zivot vs. zivot cilove skupiny toho ktereho produktu. Ona chyba nemusi byt v tom produktu, ale ve vasem nepochopeni nektere casti, nebo celku.
Cas ukaze jestli mam pravdu ja, nebo mistni cestovatele za babickou, pripadne travici 3 hodiny denne jizdou po meste. >😁
fOE
"za cenu tejto i3 mozem mat fakticky 2 mestske a jedno rodinne auto.... "
A urcite premiove auta 8-s
A urcite premiove auta 8-s
IPace
clovek o kterem pises, by si pravdepodobne vubec nekoupil BMW, popisujes cloveka ktery ani trosku neni cilovim zakaznikem pro takoveto auto, tedy vlastne postradam duvod proc si to napsal >😁
swifter
po dálnici dokáže tohle vozítko uhánět 150km/h celých 30km než si musí zavolat stylovou odtahovku :-!
martas2005
Sry toppere, ale me prijde, ze te porad miji fakt, ze jsou ruzna auta pro ruzne prilezitosti a cim dal vic lidi si je muze dovolit vlastnit.
Ja mam treba horsky kolo a silnicni kolo. A budu si muset koupit treti, bo ani na jedno stavajici nenasadim detskou sedacku 😊. A nekdo to tak ma s autama, nemyslim, ze kdokoliv z vlastniku i3 se s tim chysta k mori. K mori se dnes lita a na miste se pujcuje hyundai 😊.
Ja mam treba horsky kolo a silnicni kolo. A budu si muset koupit treti, bo ani na jedno stavajici nenasadim detskou sedacku 😊. A nekdo to tak ma s autama, nemyslim, ze kdokoliv z vlastniku i3 se s tim chysta k mori. K mori se dnes lita a na miste se pujcuje hyundai 😊.
stormrider
Je skvělé, že BMW vyrobilo tuto High-tech věc. Jako městské vozítko do práce a zpět nechtěl bych nic jiného, samozřejmě že jen v případě, že v garáži by na mne čekal druhý, dálniční křižník s velkým prostorem a víkendový roadster pro radost - ideálně vše od BMW a v jedné barvě 😄
Odvrácení od tradice? Ale kdeže... takové Bmw Isetta je dle mého názoru na stejné myšlenkové vlně a dokud se vedle toho vyrábí 6-8 válce, je elektromobil v portfoliu jejich ideálním doplňkem :yes:
Odvrácení od tradice? Ale kdeže... takové Bmw Isetta je dle mého názoru na stejné myšlenkové vlně a dokud se vedle toho vyrábí 6-8 válce, je elektromobil v portfoliu jejich ideálním doplňkem :yes:
WinDiesel
Někdo, kdo je za toto ochoten vyhodit 900 000, si může připlatit stejnou sumu a jít do Tesly, když už tedy musí mít elektromobil.
Tak jako tak to bude druhé auto, nebo třetí........... do rodiny, jako hračka.
Tak jako tak to bude druhé auto, nebo třetí........... do rodiny, jako hračka.
iudex
Jeden z Murphyho zákonov hovorí: Ak sa spýtaš dostatočného množstva odborníkov, dokážeš si potvrdiť akýkoľvek názor.
Takže áno, dá sa obhájiť aj význam auta veľkosti Fabie s dojazdom 170 km a cenou 36000 eur. :-! Keď sa nájdu blázni ochotní kúpiť toto: [odkaz] tak sa určite nájdu kupujúci aj pre i3. >😒]
Takže áno, dá sa obhájiť aj význam auta veľkosti Fabie s dojazdom 170 km a cenou 36000 eur. :-! Keď sa nájdu blázni ochotní kúpiť toto: [odkaz] tak sa určite nájdu kupujúci aj pre i3. >😒]
ozawasan
zelené - ohnuté.......... Prostě radost pohledět.
Pořídíme si tento skvost za bratru milion korun a budeme zelení, až se budou stromy na pile zelenat radostí......Také ušetříme a budeme ekologičtější, než čínský chemický průmysl. Olé.... Vždyť báječná spotřeba pouhých 12,9kW na 100km - to je fantastické...... Až do chvíle, než začnete přemýšlet nad dopadem a důsledky této "ekologičnosti". Jistě - bude to mít nulové emise božského CO2 - to je to, co tak otepluje planetu, která se vlastně neotepluje, ale ok - takže ekologové nechtějí jaderné elektrárny - takže tu elektřinu vyrobí uhelné - a ty jistě nevyprodukují žádnou škodlivinu. Vlastně je vyprodukují ty větrníky, co jsou tak krásné, nebo sluneční - to jsou ty, na něž kdybychom nedopláceli, mohl by být benál na litru o tři kačky levnější.....
No a pak - jak to bude s cenou těch kW? - Kdybych si jen vynásobil svůj tarif v zásuvce - tak jistě je to levnější, než benzín.... Jen proboha, aby bursíkovné za baterie(ty se též vyrábějí ekologicky a stejně tak se likvidují, že😃 nebylo dražší, než cisterna benálu.......
Inu doba nám zelená.............jaká je to krása............
Pořídíme si tento skvost za bratru milion korun a budeme zelení, až se budou stromy na pile zelenat radostí......Také ušetříme a budeme ekologičtější, než čínský chemický průmysl. Olé.... Vždyť báječná spotřeba pouhých 12,9kW na 100km - to je fantastické...... Až do chvíle, než začnete přemýšlet nad dopadem a důsledky této "ekologičnosti". Jistě - bude to mít nulové emise božského CO2 - to je to, co tak otepluje planetu, která se vlastně neotepluje, ale ok - takže ekologové nechtějí jaderné elektrárny - takže tu elektřinu vyrobí uhelné - a ty jistě nevyprodukují žádnou škodlivinu. Vlastně je vyprodukují ty větrníky, co jsou tak krásné, nebo sluneční - to jsou ty, na něž kdybychom nedopláceli, mohl by být benál na litru o tři kačky levnější.....
No a pak - jak to bude s cenou těch kW? - Kdybych si jen vynásobil svůj tarif v zásuvce - tak jistě je to levnější, než benzín.... Jen proboha, aby bursíkovné za baterie(ty se též vyrábějí ekologicky a stejně tak se likvidují, že😃 nebylo dražší, než cisterna benálu.......
Inu doba nám zelená.............jaká je to krása............
Dinar
Dívám se na to úplně stejně, lidé kteří reálně mají na nesmyslné ceny elektromobilů, nemají chuť na leaf, tohle jede, má to znáček s dostatečnou image, technicky špička a vypadá to jako městská stylovka. Jinými slovy, nemám obavu, že se nenajde dost kupců i za tuhle cenu. 😉
Emel
...a dá stovku za 7? Jistě to není o tom, že by se ti mělo i3 v nějakém krátkém horizontu vyplatit... ale přesto, mě to dává docela dobrý smysl pro někoho, kdo nemusí počítat každou korunu a potřebuje auto do města. Větší smysl než Leaf... tohle je přece jen svým způsobem docela sexy.
karel002
Abych pravdu rekl, kdyby nebyl vepredu znak BMW, tipoval bych to spise na designovy vystrelek z Asie. Trochu jako kdyz se zplaca modelina dohromady a pak se z toho vymodeluje neco jako auto. 😉
fOE
Div se svete, ale jeste se mi nestalo ze bych mel cestu do prace (v mem pripade 8km) a musel jsem si odskocit dalsich 70km nekam a 70km zpet tak abych o tom nevedel predem a nepocital s tim a ten dojezd elektromobilu mi tak nestacil >😁
iudex
Lebo by to vyzeralo ako bežná Fabia (Clio, Punto...) a to by ešte viac vynikla ich cenová nezmyselnosť. :-!
iudex
To malo fungovať aj u Audi A2, ktorá tiež mala superekoúspornú verziu 1,2TDI. A nefungovalo.
cormier
V úterý 29.10. jsem v něm seděl na letišti v Amsterdamu, BMW tam mělo prezentaci + jsem se ho zahlédl i naživo v ulicích. V reálu je to hezké auto s prostorným (trošku divokým) interiérem, cena 900 000,-Kč je pro českého zákazníka vysoká, ale věřím, že na západě to bude mít úspěch - je to BMW, ta značka má zvuk a lidi budou ochotni ty peníze obětovat. Když to porovnám se Smatrem elektro, který jsem i řídi a chtějí za něj 600 000,-Kč, tak je to nebe a dudy.
MariAchi
Co si za ty prachy vezmeš - Leaf, nebo BMW?
Já...ééé...BMW....ehm...M135i >😁
Já...ééé...BMW....ehm...M135i >😁
IPace
jasne, nekdo kdo chce male mestske auto tak si priplati stejnou sumu a koupi misto toho velkej luxusni sedan stredni tridy >😁 o i3 uvazuju docela hodne, ale teda koupe Tesly S me zatim fakt nenapadla, proc bych jako mel kupovat dalsi luxusni auto byt elektricke, kdys chci mit mestsky elektromobil?
3_diamanty
ale z tohto auta nezdielam take nadsenie ako sa o nom vsade v clankoch pise ;-\
dizajn sa mne osobne absolutne napaci.... , cena auta je tiez absolutne mimo reality a maly dojazd limituje uz aj tak mizernu praktickost tohto divneho auta...
ja neviem... chapem ze mnohi ma budu mat za blazna ale mne sa to auto proste az take super nezda ;-\
kto chce nejake tie vizualne dojmy na videu tak su tu: [odkaz] ( pretocit na cas 3:00 )
dizajn sa mne osobne absolutne napaci.... , cena auta je tiez absolutne mimo reality a maly dojazd limituje uz aj tak mizernu praktickost tohto divneho auta...
ja neviem... chapem ze mnohi ma budu mat za blazna ale mne sa to auto proste az take super nezda ;-\
kto chce nejake tie vizualne dojmy na videu tak su tu: [odkaz] ( pretocit na cas 3:00 )
chytrak1
1.Hyundai by nikdy s takovým autem nemohl přijít, Hyundai nevyvíjí ale kopíruje. 😉
2. Takto propracovaný a promyšlený elektromobil tu ještě nebyl - nízká hmotnost, postor a dojezd akorát do města, recyklované materiály, pohodlí, noví trend v designu. Každej, kdo má jen trochu eko smýšlení to bude chtít. A jen někdo si takovýto BMW bude moci pořídit. Prostě klasická prémiovka. A proto se to chytne
3.To co před lety udělal prius, teď mílovými kroky přeskakuje i3. Imagovka jako s v i ň a.
2. Takto propracovaný a promyšlený elektromobil tu ještě nebyl - nízká hmotnost, postor a dojezd akorát do města, recyklované materiály, pohodlí, noví trend v designu. Každej, kdo má jen trochu eko smýšlení to bude chtít. A jen někdo si takovýto BMW bude moci pořídit. Prostě klasická prémiovka. A proto se to chytne
3.To co před lety udělal prius, teď mílovými kroky přeskakuje i3. Imagovka jako s v i ň a.
wakantanka
kto má na takéto auto, má aj na havarijnú poistku a teda prípadný malér z pohľadu financií nerieši. Náhradné mu pri oprave dajú takže peši chodiť nebude. 😄
martas2005
Pri vydelku 2t/m kupovat auto za 40? Tak to musis bydlet v mamahotelu az do duchodu. Anebo se nastehovat do auta a na to asi fakt i3 neni, ted uz rozumim, proc se ti nelibi 😊.
fOE
Sama tolko zaraba a uvazuje stale rovnak >😁 Jak nekteri nejsou shopni pochopit ze nekdo jiny se proste muze chovat... ehm... jinak, nez jak by se zachovali oni, to me dostava. Evoque se ji libi vic, proto je na 1. miste, dojezdy, pohon a dalsi veci resi az na konec, anebo vubec. Na to ma me a ja proti i3 nic nemam, ale taky mam Evoque za stejne penize jasne pred i3, holt nejsem dost eko.
😄
😄
Emel
Je to auto do města přece. Podívej se na Prahu... z Černého mostu na Zličín je to 20km přes centrum nebo 40 po okruhu, krát dvě je 80. Ani Berlín není o moc větší. To máš pořád dost velkou rezervu na to stavit se pro rohlíky nebo za milenkou.
iudex
A2 bola oproti tomuto krásavica.
Toto nemá s dizajnom BMW nič spoločné a kľudne to mohlo na maske mať Téčko v krúžku či pokrivené H.
Toto nemá s dizajnom BMW nič spoločné a kľudne to mohlo na maske mať Téčko v krúžku či pokrivené H.
fOE
Mnichovsti inzenyri urcite staveli toto auto aby jsi dojel ke sve babce na venkov >😁
Kam na to chodite? To je auto do mesta, 2. nebo treti do rodiny. Na nakup a zpet by vas to dovezlo i v Istambulu tak proc resite omezenej dojezd v evropskych podminkach? Na autobahn to fakt stavene nebylo.
Kam na to chodite? To je auto do mesta, 2. nebo treti do rodiny. Na nakup a zpet by vas to dovezlo i v Istambulu tak proc resite omezenej dojezd v evropskych podminkach? Na autobahn to fakt stavene nebylo.
stormrider
Co to je za blbinu? >😁
Abych pokračoval v tvém duchu... A představ si, že jsi pokladní v supermarketu, vyděláváš 400Euro a... toto BMW by sis taly nekoupil!
Pravděpodobně nemáš vůbec představu, jaké to je vydělávat 2-4 tis Euro a mít rodinu. Tož kromě základních potřeb vznikne ti potřeba vlastního bydlení, mírného luxusu v podobě sportu, jídla, cokoliv podle chuti. Nehledě na to (alespoň z mé zkušenosti) lidé právě v tomto příjmovém spektru nemají potřebu brát si auta na nějaký 5-letý leasing a raději si koupí např. Octavii nebo jiný cenový ekvivalent než by těžce zatěžovali rodinný rozpočet na novým BMW 5 (nebo chraň Bůh i3)
Abych pokračoval v tvém duchu... A představ si, že jsi pokladní v supermarketu, vyděláváš 400Euro a... toto BMW by sis taly nekoupil!
Pravděpodobně nemáš vůbec představu, jaké to je vydělávat 2-4 tis Euro a mít rodinu. Tož kromě základních potřeb vznikne ti potřeba vlastního bydlení, mírného luxusu v podobě sportu, jídla, cokoliv podle chuti. Nehledě na to (alespoň z mé zkušenosti) lidé právě v tomto příjmovém spektru nemají potřebu brát si auta na nějaký 5-letý leasing a raději si koupí např. Octavii nebo jiný cenový ekvivalent než by těžce zatěžovali rodinný rozpočet na novým BMW 5 (nebo chraň Bůh i3)
Mig_35
Nejsem si jist. BMW začalo dělat dost drahý skutr a sázeli na to, že se najde hodně kupců co bude mít zájem o image, ale nemá to žádný velký prodejní úspěch. Málokdo chtěl skútr za cenu prakticky velké motorky...
Ondris
Ceněnou vlastností je třeba to, že zákazník dříve zničí zavěšení a že vysolí více peněz za atyp gumy. Je to fajn? Je to fajn. :yes:
Dominik.
Tak na tom se někdo solidně vyřádil 8-s Takhle křivý auta kreslí děti ve školce.
fOE
Logika asi jako kdyz napisu, ze jen blaznovi bude davat smysl auto s mistem podobnym superbu, ale s dojezdem jen 400km a cenou 120tis Euro (BMW M5). BMW neni fabia, elektricke auto neni fabia... proto dojezd, proto cena. Argument s fabii fakt hodny toho co jsem napsal vyse. :-!
MariAchi
Zkus trochu zavzpomínat třeba na rok 1998 a dále - to se nabízel Smart Fortwo lautr bez jakékoliv výbavy (klima, el. okna, bla la, prostě nic) za cca 260 000,-
Abys v létě nezdechl vedrem a měl zakrytej kufr a elektrická okna, dals za něj přes 350 000,-, to byla stejně "ulítlá" cena jako teď za elektroauta (s podstatně lepší výbavou) s cenou 700 000,- a více bez dotací. Smart byl taky určen jen do města - byť měl delší dojezd - a přesto se našlo dost lidí, co za něj ty prachy dali.
Osobně bych si elektroauto na ježdění do práce klidně koupil, je to pro mně přijatelnější, než trápit v nekonečných kolonách auto pro zábavu, nebo si na kombinaci zábavy a cest za prací koupit nějaké "rychlé kombi", které umí od všeho trochu, ale pořádně vůbec nic.
Dále si uvědom, že nejvíce nákladů auto generuje na provozu, pokud koupíš auto levně, nebo draze, projeví se to jednorázově, ale pokud denně najezdíš d👋z práce 60km (například), tak je to ročně cca 15000 km a je pak zatracený rozdíl, jestli tě jeden km stojí 5,- nebo 10,-.
Neber to optikou člověka, kterej má pouze na jedno auto a potřebuje tudíž co nejvíce železa za co nejnižší cenu - tam i3 proti Loganu MCV nemá samozřejmě žádnou šanci.
Abys v létě nezdechl vedrem a měl zakrytej kufr a elektrická okna, dals za něj přes 350 000,-, to byla stejně "ulítlá" cena jako teď za elektroauta (s podstatně lepší výbavou) s cenou 700 000,- a více bez dotací. Smart byl taky určen jen do města - byť měl delší dojezd - a přesto se našlo dost lidí, co za něj ty prachy dali.
Osobně bych si elektroauto na ježdění do práce klidně koupil, je to pro mně přijatelnější, než trápit v nekonečných kolonách auto pro zábavu, nebo si na kombinaci zábavy a cest za prací koupit nějaké "rychlé kombi", které umí od všeho trochu, ale pořádně vůbec nic.
Dále si uvědom, že nejvíce nákladů auto generuje na provozu, pokud koupíš auto levně, nebo draze, projeví se to jednorázově, ale pokud denně najezdíš d👋z práce 60km (například), tak je to ročně cca 15000 km a je pak zatracený rozdíl, jestli tě jeden km stojí 5,- nebo 10,-.
Neber to optikou člověka, kterej má pouze na jedno auto a potřebuje tudíž co nejvíce železa za co nejnižší cenu - tam i3 proti Loganu MCV nemá samozřejmě žádnou šanci.
fOE
U audi A2 se pocitalo s nejakyma prodeji a urcite to nebylo jen 10tis kusu rocne. Taky to ze A2 jezdila za malo neznamena ze se svezla na eko vlne na ktere se krasne svezl Prius. Pro BMW je hlavni trh USA a tam vubec nemam strach ze by se nenaslo dost lidi schopnych za to ty penize dat, dost celebrit, dost predstavitelu... lidi co vic nez dobre auto budou prezentovat postoj, takze ikdyby BMW nestalo za nic (coz netvrdim) sve zakazniky si najde.
Navic me za tu cenu neprijde nijak prestrelene. Mista v tom neni malo, dojezd do mesta plne dostatecny, dynamika vice nez dostatecna, premiova znacka a to vse za 900tis. mi prijde jako fair deal.
Navic me za tu cenu neprijde nijak prestrelene. Mista v tom neni malo, dojezd do mesta plne dostatecny, dynamika vice nez dostatecna, premiova znacka a to vse za 900tis. mi prijde jako fair deal.
WinDiesel
A co obrovské potíže s motory, jak s benzínovými tak s dieselovými? No prochází jim to, zjevně ano. Prodeje jim neklesají.
Satiriku.
Satiriku.
Magister
A pak přijde zima a dojezd se zkrátí na 50 km, jelikož baterky jdou v mrazu do haj-zlu. Ale ještě tu nepadla otázka ceny a výměny baterií a jejich životnost...
iudex
Takých chytrákov tu už bolo, čo hlásali úspech mini prémiových exotov, a ako dopadli? Pozri sa na Audi A2, nik to niechcel. Toto bude obdobné, trúfam si tipnúť, že nedosiahne ani na predaje tej neúspešnej A2. :-!
shark11
Ten komický dojazd, ktorý podľa mnohých stačí ... v praxi nikdy stačiť nebude ... ak má i niekto cestu len 10 km do práce tak z času na čas sa vyskytne sitiácia, že si musí niekde "odskočiť" .... a hocijaká len trochu dlhšia zachádzka, hlavne v zime, sa mení na "drámu" .....
Nevidím, žiadny dôvod prečo kupovať taký drahý nezmysel, keď bežné vozidlá sú násobne lacnejšie a nemajú žiadne obmedzenia dojazdu ....
Samozrejme to platí pre "normálny svet" ... lebo v našej "zelenej" Európe už dávno normálny nie sme a presadzujeme každú "ekologickú" hlúposť bez ohľadu na realitu ... viď. biopalivá, veterné či slnečné elektrárne ....
Na v EÚ máme astronomické "ekologické" spotrebné dane ... ale i to je málo pre tieto elektročrepy .... treba ešte dotovať nabíjačky, odpúšťať rôzne dane a poplatky či priemo dotovať i nákup ....
To už potom ten elektromobil "logicku" .. i keď zvrátenú má ... viď. Nórsko ....
Samozrejme "ekológovia" nie sú schopní, ani ochotní uvažovať o spotrebe energie počas celého životného cyklu týchto vozidiel, ale len o prevádzke ... výroba a likvidácia je "tabu" ....
Nevidím, žiadny dôvod prečo kupovať taký drahý nezmysel, keď bežné vozidlá sú násobne lacnejšie a nemajú žiadne obmedzenia dojazdu ....
Samozrejme to platí pre "normálny svet" ... lebo v našej "zelenej" Európe už dávno normálny nie sme a presadzujeme každú "ekologickú" hlúposť bez ohľadu na realitu ... viď. biopalivá, veterné či slnečné elektrárne ....
Na v EÚ máme astronomické "ekologické" spotrebné dane ... ale i to je málo pre tieto elektročrepy .... treba ešte dotovať nabíjačky, odpúšťať rôzne dane a poplatky či priemo dotovať i nákup ....
To už potom ten elektromobil "logicku" .. i keď zvrátenú má ... viď. Nórsko ....
Samozrejme "ekológovia" nie sú schopní, ani ochotní uvažovať o spotrebe energie počas celého životného cyklu týchto vozidiel, ale len o prevádzke ... výroba a likvidácia je "tabu" ....
_MT_
Tím chceš říct, že s podobným vozem je výrazně vyšší riziko nehody? 😄 Ve skutečnosti by opravy neměly být tak drahé. Baterie by měly být dobře chráněné a při městských nárazech by se jim nemělo vůbec nic stát. To je ta nejdražší část. Vyměnit elektromotor, popřípadě řídící elektroniku nebude dražší než u běžného auta motor, popřípadě převodovku. Největší PITA bývají nové airbagy. Tady by se jen mělo přidat zařízení, které v případě nehody odpojí baterie.
cobra.s
Autak za mega, moderna sem moderna tam, fabrika bohata jak krava a ma to na kazdy strane kola jiny, s jinym smyslem otaceni. Vono by je ubylo delat dva pary, nebo tam dat rovny paprsky. Takovejch volu s otocenejma kolama, treba blbeckove s Dotz jezdi pozehnane. Pitomci snad o tom ani nevedi LOL. Designerskej hnus. Zajimavy, ze nekde to jde...
Ji/Ri
V tomhle případě by se měli jít Němci inspirovat.... tenhle hrb jsem viděl na vlastní oči včera.... je to takový nablýskaný pahrb. Muset si vybrat, tak bmw bych nechal někomu jinému....
CHerokee
Tak to jistě, pokud má 5 - 6 aut, tak si to 7. jako hračku koupit může. Ale to přesně posílá elektrická auta tam, kam patří - mezi bizarnosti a módní výstřelky. Nevyrovnají se benzínovým ani dieselovým. Jsou drahá a nepraktická. A navíc společnost ani nemá na to, aby je uživila... podle odhadů by stačilo vyměnit 1/5 vozů za elektrické a zkolabuje síť.
Navíc, čím více jich bude a bude tedy stoupat spotřeba elektrického proudu, tím bude tato komodita vzácnější a tedy dražší. Minimálně dokud neobjevíme efektivnější způsob jak vyrobit elektřinu.
Navíc, čím více jich bude a bude tedy stoupat spotřeba elektrického proudu, tím bude tato komodita vzácnější a tedy dražší. Minimálně dokud neobjevíme efektivnější způsob jak vyrobit elektřinu.
novice
Mas mit manzelku s ridicakem, ma to vyhody 😉
Treba tu, ze ty deti rozveze ona >😁
Treba tu, ze ty deti rozveze ona >😁
novice
S tou elektrinou opatrne, uz dneska stoji docela dost, zkus s ni vytapet vetsi rodinny dum a pochopis rychle. Navic odklon od jadra v nekterych zemich taky muze pusobit kontraproduktivne, at uz co se tyce jeji dostupnosti ci ceny. Bylo by to fajn, kdyby se dalo dobijet za par kacek, ale obavam se, ze ty ceny spise budou splhat vzhuru.
fOE
Opomenul si skupinu lidi kterym koluje benzin v zilach a tak vlastne vuz je pro ne konickem. takovy clovek ozeli treba 500E/mesic z kolonky zabava kterou tam maji jini a prida je ke kolonce auto. Takze ten limit 20-25tis E se da pekne zvysit a nebyt pritom financne negramotny. 😉
fOE
Dnes tam jeste nejsme na SLovensku (mimo BA), v kazdem vetsim meste ale smysl maji uz dnes. Cele to je jen o tom ze smysl nedava tobe, me treba jo 😉
Blue Sun
Ty jsi fakt Tupper, protože jsi naprosto tupý.
Představ si takhle mladého pána, pracujícího dejme tomu v Praze, ale protože je neměstské povahy, chce bydlet trošku stranou. A tak každý den nějakých 30 km dojíždí. Vydělává dost, cestuje jen sám nebo s ženou, děti nevozí... Fakt si myslíš, že pro něj je rychlost nad 50 km/h zbytečná? Nebo lepší zrychlení?
U tebe je vidět, že jsi dosud dítě a nevytáhl jsi paty z rodné *.
Představ si takhle mladého pána, pracujícího dejme tomu v Praze, ale protože je neměstské povahy, chce bydlet trošku stranou. A tak každý den nějakých 30 km dojíždí. Vydělává dost, cestuje jen sám nebo s ženou, děti nevozí... Fakt si myslíš, že pro něj je rychlost nad 50 km/h zbytečná? Nebo lepší zrychlení?
U tebe je vidět, že jsi dosud dítě a nevytáhl jsi paty z rodné *.
Lukixe
Auto veľmi zaujímavé keďže diskusia je naprataná 😄 Ale je to na mieste,pretože toto auto predbieha svoju dobu,nejak tak by mohli vizerať budúce baworské vrtule 😄 ale čaká sa stále na reakcie zákazníkov,takže zavčasu predbiehať.
novice
Ta Lada byla urcite bezudrzbova, podobne jako ostatni auta te doby 😄
Motory vydrzely stovky tisic km a ani se na ne nemuselo sahnout, clovek si holt pamatuje jen to lepsi...
Navic v te dobe jsi byl jeste maly spunt, takze tvoje vzpominky jsou tim nejspis dost ovlivnene (pokud to tedy nebylo dejme tomu az po roce 2000, to uz jsi byl velky chlap >😁 ).
Motory vydrzely stovky tisic km a ani se na ne nemuselo sahnout, clovek si holt pamatuje jen to lepsi...
Navic v te dobe jsi byl jeste maly spunt, takze tvoje vzpominky jsou tim nejspis dost ovlivnene (pokud to tedy nebylo dejme tomu az po roce 2000, to uz jsi byl velky chlap >😁 ).
wakantanka
hm, čiste technicky celé Košice to okruhu obídeš dookola aj 10 krát, tak čo nechápeš? Jeden dvaja ľudia čo dochádzajú do centra trebárs zo Šace ale X6 im netreba to iste radi využijú.
wakantanka
SananaR aj oni šráci v Košiciach majú podobnú Južnú spojku, len sa to volá južný obchvat a tam je na väčšinou povolená 90 km/h. No ale to by musel topper viacej jazdiť a menej vypisovať >😁
Topper aby si sa nečudoval koľko sa tych "nezmyselnych predražených" a neviem akých i3 čochvíľa objaví aj v Košiciach. Trh a zákazník sú proste dva určitým spôsobom nelogické veci. To že sa u nás Leaf nechytil nie je spôsobené jeho cenou ale skôr tým, že je to Nissan. Malomeštiaci s plnými vreckami si tú i3 radi kúpia a o dva tri roky keď ich prestane baviť a kúpia zase niečo iné.
Topper aby si sa nečudoval koľko sa tych "nezmyselnych predražených" a neviem akých i3 čochvíľa objaví aj v Košiciach. Trh a zákazník sú proste dva určitým spôsobom nelogické veci. To že sa u nás Leaf nechytil nie je spôsobené jeho cenou ale skôr tým, že je to Nissan. Malomeštiaci s plnými vreckami si tú i3 radi kúpia a o dva tri roky keď ich prestane baviť a kúpia zase niečo iné.
iudex
Ver, že keď jedného dňa bude sama zarábať toľko, aby si toto auto mohla kúpiť, bude uvažovať úplne inak. 😉
fOE
Mladej se libi auta v tomto poradi: RR Evoque, BMW i3, Nissan Juke, VW New Beetle. Ano, je si vedoma ceny, a tam kde ji bmw 3er prijde obycejne, nudne, neco spis pro mne, ne pro ni, tak tam ji BMW i3 prijde zlate a hezke, auto prave pro ni.
_MT_
Pokud přijmeme za fakt, že se značná část zákazníků chce prezentovat "zeleně", tak se auto nesmí plést s konvenčními. Jinak této skupině tak dobře neposlouží. Někdo z Nissanu to vysvětloval, proč udělali Leaf místo toho, aby zastavěli stejnou techniku do modelu, který už je na trhu. Co si pamatuji, tak to bylo právě o tom, že nechtěli, aby se pletl, aby bylo poznat, že je to elektromobil. Dávali tomu myslím celkem vysokou prioritu.
Emel
A nebo bude nabíjecí stanice hned u hlavního vchodu do nemocnice, auto tam píchneš na nabíječku a babička bude uznale kývat, že nemusí šlapat pěšky na vzdálenější parkoviště.
WinDiesel
Přesně to si myslelo hodně lidí, co roky lili do EV fondy a ono v Evropě pěkná slabota. Nejsem si jist, jestli je tu tolik bohatých, co zas podobnou hračku zaplatí 900 000, no promiň e to BMW ale zrovna jako imagemaker v Evropě - pochybuji, možná herci v Kalifornii, ale ti už mají Prius nebo Teslu.
Elixir
Skor je scifi, zeby nejaka automobilka udavala ako priemernu spotrebu vyssiu spotrebu ako najnizsiu nameranu v idealnych, mozno aj laboratornych podmienkach.
Snooob
Jep!
Racionálne uvažujúci človek s rodinou, zarábajúci 2 - 4 000 €, ide do auta v maximálnej hodnote cca 20 - 25 000€ a aj to je dosť!
A potom, sú tu ešte exoti, ktorí kupujú autá nad svoje pomery...
Racionálne uvažujúci človek s rodinou, zarábajúci 2 - 4 000 €, ide do auta v maximálnej hodnote cca 20 - 25 000€ a aj to je dosť!
A potom, sú tu ešte exoti, ktorí kupujú autá nad svoje pomery...
iudex
No aj moja manželka mala istú dobu ekonadšenie, zapáčila sa jej myšlienka zachrániť svet pred splodinami a začala sa zaujímať o Prius. Keď ale zistila, čo stojí, zhíkla: veď za tie peniaze môžem mať XY, prémiovku!" A bolo po ekonadšení. >😁
iudex
Presvedčených ekológov, ktorí sú zároveň finančne tak zabezpečení, že si môžu dovoliť vyhodiť takmer milión za auto veľkosti Fabie, bude určite veľa. >😒]
IPace
vis toppere, nekteri lide ziji ve mestech kde jsou treba obchavty, dalnice a dalsi podobne specialni druhy silnic s vyssi povolenou rychlosti, ktere evidentne u vas na vesnici neznate >😁
treba takova Praha, to je takove malomesto v centru evropy, a kdys chces jet treba z Prahy 4/5 na Prahu 9, tak je obcas dobre zkusit komunikaci ktere se prezdiva jizni spojka, a po te se da uhanet od 0 do cca 90km/h (ale neni problem tam obcas jet i 120km/h)
treba takova Praha, to je takove malomesto v centru evropy, a kdys chces jet treba z Prahy 4/5 na Prahu 9, tak je obcas dobre zkusit komunikaci ktere se prezdiva jizni spojka, a po te se da uhanet od 0 do cca 90km/h (ale neni problem tam obcas jet i 120km/h)
T613
zapomínáš na různé frikulíny a ekologisty, těch taky není málo. Ne všichni si kupují elektromobil kvůli provozním nákladům.
Nove Milla Giri
Je to skvělé v dvoch pripadoch: 1. v statoch, ako je napr. Holandsko, kde je vlastnictvo auta so spalovacim motorom pomaly trestnym cinom a elektromobily a hybridy naproti tomu dostavaju rozne statne podpory a ulavy; a 2. pre bohatych ludi, najma panicky, ktori su silne eko, bio, organic a pod.
Iv8
Mně to na elektromobil až tak odporné nepřipadá, ovšem ten dřevěný dekor na palubovce je pecka. Jako by tam někdo zapomněl kus překližky.
curwasportiva
Ale je zajímavé pozorovat, na co používá při výrobě carbon Alfa Romeo, na co jím plýtvá BMW. Viva Cuore Sportivo!!!
shark11
No v zime by to bolo teda i sci-fi >😁
A v bežných zápchach ráno a večer je i tých 8 km dosť .... hlavne v zime .....ešte pri vykladaní členov rodiny po školách, škôlkach a manželku do práce ... t.j. + cca 20 min. vykurovania naviac .... lebo asi nik nebude zabalený v kožuchu ak je vonku -10 stupňov .... to by bol ten "elektrozázrak" rád, že obehne ráno a poobeda to čo má ... nie to ešte niekam inde ísť ...
A v bežných zápchach ráno a večer je i tých 8 km dosť .... hlavne v zime .....ešte pri vykladaní členov rodiny po školách, škôlkach a manželku do práce ... t.j. + cca 20 min. vykurovania naviac .... lebo asi nik nebude zabalený v kožuchu ak je vonku -10 stupňov .... to by bol ten "elektrozázrak" rád, že obehne ráno a poobeda to čo má ... nie to ešte niekam inde ísť ...
Dinar
Aha, takže z designu hop k motorům. >😁 "Obrovské problémy" BMW s motory jsou možná tematem seancí u vás v mercedesdýzl klubu, s realitou to ale jako obvykle nesouvisí. 😉
Elixir
Ak na tom nebudes jazdit po Hnusti, tak dojazd 150 km ti vyrdzi max na jeden den. Niekedy mozno ani to nie ak ma clovek napriklad naplanovanych viac schodzok. Po Prahe nie je problem za den najazdit 100km a to len v ramci mesta. Co potom ovela vacsie mesta v USA, Berlin, Londyn atd kde by to BMW asi chcelo predavat najviac. Nepredpokladam, ze cielova skupina budu salasnici z hornej-dolnej kde je to do jednoty po chleba 500 metrov aj s prijazdovou cestou.
Magister
Tak tak, to pak budou hlášky... ne babičko, ze špitálu tě vyzvednu večer, až dobuiju baterky >😁 ... nebo malá zase zůstala přes noc ve škole, baterky jsem vyjezdil při nákupu >😁
Dinar
Kůůůl je to proto, že je to elektromobil, módní záležitost, Leopardo di Cardio a všechny ty hollywoodské divy přece jezdí hodnými elektromobily, jsou zelení a šetrní, v tom je to kůůl a fensy.
Co se vzhledu týká, budeš se divit, kolika lidem se takový design líbí a líbit bude, čouhá z toho moderna, není to miloučká pětistovka, je to "městský predátor" >😁 jednadvacátého století, prolisy, hrany, zákoutí, prosvětlené ledvinky.
Co se vzhledu týká, budeš se divit, kolika lidem se takový design líbí a líbit bude, čouhá z toho moderna, není to miloučká pětistovka, je to "městský predátor" >😁 jednadvacátého století, prolisy, hrany, zákoutí, prosvětlené ledvinky.
Dinar
Přesně tak, jestli má elektromobil smysl, pak jako městské přibližovadlo, xté auto v rodině, elektromobil vtělený do velkého sedanu je nonsens.
janjezbera
pokud bude fungovat toto: */peugeot-hybridair-seriova-vzduchovka-b… tak do doby, kdy autům bude k provozu stačit jan solární panel na střeše, je to nepřekonatelné!
IPace
lidi co chteji elektromobil a je jedno z jakeho duvodu, a maji nanej i finance je celosvetove docela hodne, takze pokud nema BMW nejak prehnany predstavy ze prodaj treba vic nez 15k techto aut rocne, tak to klidne prone muze bejt uspesny model 😄
ObiWanKenobi
kto nemusi pocitat kazdu korunu si nekupi elektromobil ale kludne auto na benzin. Elektromobil sa kupuje hlavne kvoli nizkym prevadzkovym nakladom. Kym nevymyslia rychlodobijanie alebo poriadny zdroj energie, tak tieto auta s baterkami z mobilov nemaju zmysel. K mojej babke, ktora je vzdialena 300km, by som sa dostal az za den miesto doterajsich 4 hodin 😄
WinDiesel
jo o těm projde všechno, nakonec asi všem německým výrobcům
ssangyong actyon byl hnusné auto, X6 je prodejní stálice, jasně, design má lepší ale hlavně má vrtulku
ssangyong actyon byl hnusné auto, X6 je prodejní stálice, jasně, design má lepší ale hlavně má vrtulku
Ondris
A2 byla celkem hezké a zajímavé auto, ale tohle je jenom hnusný až to bolí >😁
3_diamanty
presne toto tu vysvetlujem :yes: :yes: :yes😒br />
v dnesnych mestach.. velkomestach... nabehat 50km nie je problem... len tu a tam do tesca potom natankovat potom po kvety po mamu potom kdesi do opravy po topanky a este zastavit sa pre holku z prace niekedy ... este na veterinu zo psom neskor ... a mam 60km za den ani neviem ako... asi by na nebavilo dobijat to auto kazde dva dni ... e este pride zima... vonku -20 rano nie je ziadna nenormalna vec... som zvedavy na dojazd v zime... tento rok nam v zime 3 mesiace v kuse mrzlo.. som zvedavy ako zima ovplyvni taketo elektro auto...
v dnesnych mestach.. velkomestach... nabehat 50km nie je problem... len tu a tam do tesca potom natankovat potom po kvety po mamu potom kdesi do opravy po topanky a este zastavit sa pre holku z prace niekedy ... este na veterinu zo psom neskor ... a mam 60km za den ani neviem ako... asi by na nebavilo dobijat to auto kazde dva dni ... e este pride zima... vonku -20 rano nie je ziadna nenormalna vec... som zvedavy na dojazd v zime... tento rok nam v zime 3 mesiace v kuse mrzlo.. som zvedavy ako zima ovplyvni taketo elektro auto...
3_diamanty
auto do mesta za milion? je to nezmysel...
v tomto je daleko lepsia volba taky fiat panda 😉 ver mi... a este si mozes po praci odskocit s milenkou kdesi na hotel za mesto kludne aj 30km daleko a nemusis sa bat ci sa dokazes vratit >😁
v tomto je daleko lepsia volba taky fiat panda 😉 ver mi... a este si mozes po praci odskocit s milenkou kdesi na hotel za mesto kludne aj 30km daleko a nemusis sa bat ci sa dokazes vratit >😁
MariAchi
Jasně, a před tím, než auto od nabíječky odpojíš, do ní budeš muset naházet cca 500,- (to jen aby si někdo nemyslel, že elektrika je fakt zadara) 😄
3_diamanty
keby to malo dojazd aspon 400km a vyzeralo aspon trosku ako normalne auto a aj stalo tolko co normalne auto tak preco nie.... ale zmysel tohto i3 sa uplne mina ucinku... je to drahe s malym dojazdom a neadekvatnym dizajnom... tolko moj nazor... nie som odporca BMW neboj.... ale len pozeram realne.. aj keby prisla kia sa takymto niecim aj tam by som to nemal problem skritizovat... ved koniec koncov napriklad taka optima hybrid je svojou cenou a vyuzitim tiez riadna ptakovina..... to nie je problem priznat
WinDiesel
Už se chytlo, Šaman reagoval. >😁 Místo aby mne pochválil, že jsem nabídl alternativou Teslu, vosolil mě. >😁
3_diamanty
200km dojazd je stale malo.. hlavne pri tych nasich dnesnych vacsich mestach kde clovek bezne kvoli prkotine nabeha tu a tam denne 30-50km po meste ani nevie ako... a to este ani poriadne nic nevybavil..... neviem si predstavit v takom skutocnom velkomeste kde potrebujes spravit 50km aby si vobec opustil mesto s tymto autom jazdit... bol som v nemecku... clovek zle odboci na tych ich 4 prudovkach a zrazu spravi okruh 30km ani nevie ako... kym sa vrati na spravny smer... s takymto autom by to bolo o drzku.... netrafit sa
Dinar
Ty jsi taky komik. >😁 Nejúspěšnější auta ve své třídě hodnotit slovem "projde jim všechno". Za prodejním úspěchem X6 stojí hlavně jeho design, multiplo.
To, že bmw, stejně jako komukoliv jinému nic neprojde, je hezky vidět na 5GT, tam design netáhne a auto se neprodává.
To, že bmw, stejně jako komukoliv jinému nic neprojde, je hezky vidět na 5GT, tam design netáhne a auto se neprodává.
3_diamanty
pamatam este aj na casy ked sme tam sli ladou 1600 cez rakusko az do Caorle v italii cestou krasne tunely pod alpami.... myslim ze nam za par rokov bude za takymito neznicitelnymi jednoduchymi autami ktore zvladli vsetko ( od cesty k moru az po stahovanie nabytku ci zemiakovu brigadu na poli ) este smutno .... ked to tu ovladnu tie neprakticke elektromobily nastane koniec ery praktickych aut .... nezdielam nadsenie s ekologmi ... a nehanbim sa za to
3_diamanty
nadajboze ti to auto nejaky stastlivec tukne a sposobi nejaku skody tak to ani pan boh neda dokopy ... a suma za opravu bude vic jak sestimistni >😁 ... asi sa zhodneme na tom ze sen ceskych chaluparov a slovenskych sporovlivych rodin to nebude :yes:
Dinar
Trochu jiná story, řekl bych, ale jsem na i3 docela zvědav, lidé jsou zblblí, doba zelená, navíc, jako stylový městoskokan to auto fungovat bude.
strýček BOB
Budou tato vozidla zdarma přidělována, na základě pořadníku, vybraným ekologicky smýšlejícím rodinám, které žijí plně v souladu s směrnicí rady ministrů EU č. 7_Z39l482. Prostředky na nákup ekologických vozidel budou získávany z nově zřízené daně na osoby, které nežijí dostatečně ekologicky viz předpis MŽP č. 26 dle rozhodnutí EK č. Op8911/2013
Dle mého je to ošklivé, drahé a prakticky nepoužitelné. O použitelnosti elektromobilu dostatečně vypovída test v Autosalonu, kdy redaktorskej jezdil v kožichu aby dosáhl potřebného dojezdu elektrického vozíku.
Dle mého je to ošklivé, drahé a prakticky nepoužitelné. O použitelnosti elektromobilu dostatečně vypovída test v Autosalonu, kdy redaktorskej jezdil v kožichu aby dosáhl potřebného dojezdu elektrického vozíku.
3_diamanty
A2 bolo na svoju dobu celkom pekne auto .. s osvedcenou technikou a sympatickym vzhladom a aj dnes sa za nim rad otocim...
ozawasan
:yes: přesně.......... euréka - a o tohle jde. Porovnání ekologických a přeneseně ekonomických kritérií pro výrobu a užití jednotlivých zdrojů energie. Protože i když blbě kecám, tak si uvědomuji, že výroba energie nezačíná a nekončí pouze u "vrat" elektrárny a svým dopadem přes zaměstnance atd. atd. - jejich spotřebu v celém řetězci, která dále zatěžuje více, či méně prostředí - to nekončí.
Navíc je velmi zajímavé sledovat ono - "laciné" energo šílenství - kdyby všichni zítra začali jezdit na elektřinu - kdo pokryje výpadek spotřební daně na PHM? A kolik potom bude stát jedna kWh z "dobíječky"? atd. atd....
Navíc je velmi zajímavé sledovat ono - "laciné" energo šílenství - kdyby všichni zítra začali jezdit na elektřinu - kdo pokryje výpadek spotřební daně na PHM? A kolik potom bude stát jedna kWh z "dobíječky"? atd. atd....
_MT_
Ano. I když při pohledu na některé prostředky hromadné dopravy jsem na pochybách. 😄
Minnie
Mame ho v praci ,zkousela sem ho ,nic moc ..jako mestske auto jde ale moc draha hracka.Lepsi v teto kategorii je E Active serie 1 ,170 koni super ,dojezd 150 km ,do mesta super,ale musite bydlet v baraku kvuli dobijeni .
_MT_
_MT_
Celkem zásadní je, jestli budeš nabíjet i v práci. Jinak 20 minut vytápění není zase tak hrozné. I kdyby topení bylo odporové. Tady zase záleží, jestli auto necháš předehřát, nebo jestli vyjedeš se studeným.
Když na to přijde, máš možnost pořídit "RExe", pokud je pro tebe nenadálé cestování na větší vzdálenost dostatečně reálná hrozba.
Když na to přijde, máš možnost pořídit "RExe", pokud je pro tebe nenadálé cestování na větší vzdálenost dostatečně reálná hrozba.
_MT_
To auto bys měl nabíjet každý den. Ne obden. Na 80%, abys šetřil baterii. V zimě se ti auto předehřeje před odjezdem, jako kdybys měl nezávislé topení. A jak už jsem napsal, účinnost topení je otázka.
_MT_
Šestimístnou sumu ti při štrejchnutí v 50 km/h udělá i takový Fusion. A tím nemyslím "Mondeo". 😄
_MT_
1) Vodík se natankuje celkem rychle. A tlakové nádoby máme zvládnuté lépe než baterie.
2) Vodík lze vyrábět jako vedlejší produkt provozu některých reaktorů 4. generace.
3) K výrobě vodíku elektrolýzou lze využít nadbytky v síti a vyvažovat tak poptávku. Nebo přímo využívat nestabilních zdrojů.
Jsou i další způsoby výroby vodíku. Ale jak píšeš, není to zrovna aktuální, ještě si na něj nějakou dobu počkáme.
2) Vodík lze vyrábět jako vedlejší produkt provozu některých reaktorů 4. generace.
3) K výrobě vodíku elektrolýzou lze využít nadbytky v síti a vyvažovat tak poptávku. Nebo přímo využívat nestabilních zdrojů.
Jsou i další způsoby výroby vodíku. Ale jak píšeš, není to zrovna aktuální, ještě si na něj nějakou dobu počkáme.
_MT_
Z pár let bych spíš udělal pár desítek let. Bavíme se o 2050 a dál. To je pěkných pár let. V dohlednější budoucnosti jsou dostupnější palivové články, které zvládnou vyrábět elektřinu ze zemního plynu, nebo nafty. Pokud je někdo hodně závislý na elektřině, měl by zvážit její výrobu.
_MT_
Kolik kilometrů za den najezdíš? Předpokládám, že dojíždíš do práce. Hlavní otázka tady asi je, jak vyřešili topení. Pokud topí odporově, tak je to na dvě věci. Ale jinak by takový dojezd měl krásně stačit na městský (a příměstský) provoz. Na to je to auto určené, ať se ti to líbí, nebo ne.
kyklop
ked chces porovnavat ekologicky dosah jednotlivych energii, tak zober komplet elektricku a komlpet kvapalne paliva. Relevantnu statistiku nemame, ked piseme o elektro pohone, tak riesime vyrobu el. energie. Ked piseme o benzine/naftetak riesime emiesie CO2 pri spalovani, ale neriesime tazbu (sem tam nejaky vyteceny tanker), prepravu, spracovanie, znovu prepravu a finalnu spotrebu. Taketo porovnanie by bolo zaujimave 😉
kyklop
rovnako ako su osetrene aj havarijne poistky na bezne auta. Poslat auto na totalku v dnesnej dobe nie je ziadny problem a rovnako nie je problem s poistenim tychto aut :-!
kyklop
s jednym sukromny autom beham vacsinu jazd len po meste a 200 km dojazd na take auto nie je tak maly ako tu reprezentujes. V sucasnosti na tom aute spravim 900-1200km za mesiac, co by zodpovedalo nabijaniu 5-8x za mesiac (optimisticky az realisticky stav)
IPace
a ten vodik budes bez elektriny "vyrabet" jak? skoukni si nekdy treba udaje kolik elektriny je potreba aby si mohl provozovat vodikove auto, treba bys prisel nato, ze to cislo je velice podobne tomu oco si rekne elektromobil sam 😄
pokud i lide z vyzkumu Toyoty a Hondy hovori otom, ze vodik coby palivo nas pokud se to podari, ceka za 15-20 let v nejakem sirsim nasazeni nez dnes, tak natom asi neco bude 😄 a 15-20 let je sakra dlouha doba aby se elektro pohlo nekam jinam nez je dnes
cena elektriny roste diky stoupajicim cenam vseho okolo, vcetne ceny prace a burzovni cene, urcite ne proto ze je ji nedostatek
pokud i lide z vyzkumu Toyoty a Hondy hovori otom, ze vodik coby palivo nas pokud se to podari, ceka za 15-20 let v nejakem sirsim nasazeni nez dnes, tak natom asi neco bude 😄 a 15-20 let je sakra dlouha doba aby se elektro pohlo nekam jinam nez je dnes
cena elektriny roste diky stoupajicim cenam vseho okolo, vcetne ceny prace a burzovni cene, urcite ne proto ze je ji nedostatek
IPace
z nejakeho duvodu proste v BMW zvolili takova a makova kola, a asi vedi lip nez my proc takova kola zvolili :-!
Magister
Spotřeba elektřiny neustále celosvětově roste. Způsoby jak ji efektivně získat rozhodně ne. Proto roste i její cena. Já bych budoucnost spíše viděl ve vodíkovém motoru.
shark11
Asi tak ... hodiny za 100 000 eúr neoukazujú čas presnejšie ako tie za 1 000 eúr ... ale kto na to má ?
Akurát to nie je o ekológii .....
Akurát to nie je o ekológii .....
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
fOE
Co je pre jedneho bohato moze byt pre druheho malo a asi sa zhodneme, ze za takovych napriklad 35000 E sa da apetit uspokojit lepsie 😉
Snooob
Profilové číslo je odvodené od šírky pneu (pomer 😖!
Čiže vôbec nehovorí o priemere kolesa (priemer disku + 2x výška bočnice)
Čiže vôbec nehovorí o priemere kolesa (priemer disku + 2x výška bočnice)
vrkuboy
Výška profilu 108mm není moc. V poměru s šířkou pneu to tak možná vypadá, ale balóny to taky nejsou 😄
_MT_
A já říkám, že to velké auto, které by normálně mělo brázdit dálnice, poslouží z určitého úhlu pohledu dobře i ve městě, byť to není jeho přirozený habitat. Proto mi třeba dával relativně smysl hybrid u A8. Aktuálně je to myslím nejslabší pohonná jednotka a jediný čtyřválec. Ale i podobné auto může hodně času strávit ve městě. A pro lidi uvnitř je to způsob přepravy mnohem příjemnější než v malé krabičce do města. Jen málokdo si takové auto koupí specificky do města. V případě A8 jsem myslel konkrétně na hotely. Jejich auta nejezdí mezi město. Kdo říká, že městské auto musí být malé? Má to své výhody, ale i nevýhody.
Vím, že je to zvláštní myšlenka, kupovat podobné auto do města, ale proč ne? Přeformuloval bych to tedy tak, že elektromobily nedávají smysl pro cesty na větší vzdálenosti.
Vím, že je to zvláštní myšlenka, kupovat podobné auto do města, ale proč ne? Přeformuloval bych to tedy tak, že elektromobily nedávají smysl pro cesty na větší vzdálenosti.
Kjirka
beru to optikou člověka, pro kterýho je milon milionem a využít ho pro ježdění do práce a na nákup je prostě ultrapakárna. Ten Smart sice stál tyhle peníze, ale to je zhruba třetina z toho milionu. Při této ceně (za BMW) hovořit o úspoře za cenu paliva, zní poněkud komicky. Vem si kalkulačku a spočítej si, za jak dlouho se ti to začne vyplácet. Mě se ten přístroj taky poměrně líbí, technika rovněž, ale pořizovací cena je prostě blbost.
IPace
ona bude stoupat i cena paliv, nekde je holt levne palivo a jinde zase levna elektrina (Emiraty vs. Norsko, treba) , elektrina ma ale jednu velkou vyhodu, ziskat ji lze z mnoha zdroju mnoha zpusoby, a to o palivech jako benzin, nafta nebo castecne i plynu rici nejde
takze budoucnost spise zavisi na tom, jestli se najdou dalsi zpusoby, nebo se zlevni zpusoby jak elektrinu ziskavat a to treba i lokalne
tak jako tak, budoucnost vidim v OLEV, tedy elektromobilech 2-3 generace, ne v elektromobilech jake prevazne vidame dnes 😄 ac vlastne jisty druh pokrocilejsich elektromobilu ve mestech vydame jiz dnes, treba trolejbus, ac asi si nikdo tenkrat nedokazal moc predstavit ze podobnej princip by jednou mohli vyuzivat i jina auta nez ty pro hromadnou dopravu 😄
takze budoucnost spise zavisi na tom, jestli se najdou dalsi zpusoby, nebo se zlevni zpusoby jak elektrinu ziskavat a to treba i lokalne
tak jako tak, budoucnost vidim v OLEV, tedy elektromobilech 2-3 generace, ne v elektromobilech jake prevazne vidame dnes 😄 ac vlastne jisty druh pokrocilejsich elektromobilu ve mestech vydame jiz dnes, treba trolejbus, ac asi si nikdo tenkrat nedokazal moc predstavit ze podobnej princip by jednou mohli vyuzivat i jina auta nez ty pro hromadnou dopravu 😄
IPace
tady je ale pouzit i vyssi profil pneu, o zadny nizkoprofilovky se nejedna, to si snad mohl poznat i z fotek toho auta 😄
vrkuboy
Nesouhlasím pokud se použije vyšší profil pneu tak může být disk o menším průměru. Celkový průměr se nemění a obvod pneu také ne 😉
Dinar
Hm, a jak to souvisí s tím, co píšu? Říkám, že elektromobil v hávu velkého sedanu, tedy auta, u kterého je předpoklad použití jako prostředku k cestování, je nonsens, protože tuto funkci to krásné, velké a pohodlné auto reálně nezvládá; příčinou je trapný dojezd. Smysl má elektromobil jako malá krabička do města, kde dojezd stačí.
IPace
pojistka bude podobna jako u BMW v podobne cene, neni duvod aby byla nejak vyrazne jina 😉
u obdobne draheho BMW 3 vychazi komplet pojistka od 30 do 65 tisic rocne podle pojistovny, zadaval jsem samozrejme ze zadne predesle bonusy a bydliste malomesto
u obdobne draheho BMW 3 vychazi komplet pojistka od 30 do 65 tisic rocne podle pojistovny, zadaval jsem samozrejme ze zadne predesle bonusy a bydliste malomesto
CHerokee
To je scifi budoucnost a jak zde píše kolega...to už bude elektřina nedostakovým zbožím a bude stejně drahá jako nafta.
CHerokee
Za milion si normální člověk nekupuje pokusnou hračku, ale krásné pořádné auto. Třeba od BMW nebo jiné prémie.
IPace
precetl sis nadpis, nebo i clanek? pak bys na nektere dotazy co pises totiz odpoved znal 😉
a zivotnost baterii? se zarukou a servisem BMW bych se o zivotnost baterek fakt nebal, i tak bude minimalne 6-8 let jako je tomu u "konkurence" 😄 cena baterii asi dnes zajima jen ty co otom potrebuji jen psat, pac cena baterii kazdy rok klesa celkem strme dolu, a tak baterie za tech 6-8 let budou stat treba desetinu toho co by stali dnes, stejne tak se da predpokladat, ze upgrady budou prinaset vetsi kapacity tak jako se tomu deje u konkurence
jeste k te cene, kolik stoji nova nadrz do tveho auta? ja se o tuhle polozku nikdy u auta nezajimal, stejne tak me nikdy nezajimalo na kolik me prijde treba novej motor >😁
a zivotnost baterii? se zarukou a servisem BMW bych se o zivotnost baterek fakt nebal, i tak bude minimalne 6-8 let jako je tomu u "konkurence" 😄 cena baterii asi dnes zajima jen ty co otom potrebuji jen psat, pac cena baterii kazdy rok klesa celkem strme dolu, a tak baterie za tech 6-8 let budou stat treba desetinu toho co by stali dnes, stejne tak se da predpokladat, ze upgrady budou prinaset vetsi kapacity tak jako se tomu deje u konkurence
jeste k te cene, kolik stoji nova nadrz do tveho auta? ja se o tuhle polozku nikdy u auta nezajimal, stejne tak me nikdy nezajimalo na kolik me prijde treba novej motor >😁
IPace
ceny za nabijecky jsou vetsinou mesicne pausalni a jsou to opravdu silene sumy, tusim ted asi 200 nebo 250 korun mesicne >😁 v Nemecku pokud vim se plati 5-10 euro mesicne podle tarifu ktery si objednas, no tak jako tak, do 500,- to ma ve vsech pripadech daleko, a to i pokud by to bylo mesicne a ne za dobiti 😄
3_diamanty
ved pisem ze je to pre jedneho len ...
ale aj na toto mam riesenie... odporucam kupu tzv lowridera >😁 😒br /> [odkaz] velmi sikovne :yes:
ale aj na toto mam riesenie... odporucam kupu tzv lowridera >😁 😒br /> [odkaz] velmi sikovne :yes:
iudex
No polovička má iPhone ako služobný a najradšej by ho hodila o zem. A keď kolega zahlásil, že je vonku novinka 5s a že chce pre nich objednať tie, skoro ju natiahlo. Holt niekto aj obličku, niekto ani zadarmo. 😉
martas2005
Ja si verim, ze rozumim, kam miris - ja nejsem zrovna priznivcem elektroaut, ale vidim kolem sebe prostor pro spoustu alternativ k octavii kombi 1.6 tdi. A tak to ma byt a ja to rad podporim. Mozna v budoucnu i nakupem podobny pitomosti. Ve sve tride je pro me proste i3 kralem. Tedy, do doby, nez neco vymysli MB 😊. Ale u nich to vypada, ze se k elektromanii strhnout nenechaji, alibisticky hybrid Eklasse budiz dukazem.
novice
Ja vim >😒] ,ale ty stejne nepochopis, ze tu nemas porad opakovat ty svoje bludy. :no:
3_diamanty
tak asi toto este skor: [odkaz] neviem ci si pamatate ide o bmw C1... motocykel s ochrannym oblukom bez nutnosti nosit prilbu.. vzadu to ma taku moznost pripevnit batozinu s boxom.... sikovne... spotreba minimalna... uz len zistit cenu.... na jazdu do prace a z prace a do nejakeho toho obchodu cestou po flasu vinka asi lepsia volba ako i3 😉
3_diamanty
chapem neboj 😉 a ja nepochybujem ze i3ka sa preda... ono se to pak proda... 😉 , je mi jasne ze ked sa predaju hyauri veyrony alebo nejake Tesly S tak sa preda aj i3 ... ja som chcel ale povedat nieco ine mojim prispevkom
MariAchi
Já myslím, že beaumont myslel, že cena za elektromobil obecně je šílená.
Samozřejmě BMW může být dražší, má to jak odůvodnit.
Samozřejmě BMW může být dražší, má to jak odůvodnit.
Nicco
Prius je ako iPhone, takze len tak lahko nezlacnie. Bud chces iPhone a predas aj ladvinu, alebo ho nebudes mat.
novice
A co auta s cng nadrzema? Takove CitiGo pojme cca 12kg plynu. Tohle ma byt auto do mesta ne na jezdeni za babkou na vidiek...co na tom nechapes?
Pekelná Micinka
Mně se líbí ten stolek před spolujezdcem, kdyby se dal přisunout sedák, je to dobrý místo na notes. [odkaz] :yes:
Kjirka
a ty spatřuješ nějakou hlubší myšlenku v tom, dát milion za auto, se kterým opravdu můžeš jezdit téměř výhradně po městě, protože nikam dál to prostě nedojede ? Jestliže to nemá alternativní pohon, neodvížíš se s tím vyjet takříkajíc za humna. Potom to má ale význam, právě třeba pro taxi a nikoliv pro jednotlivce.
T613
lidi jsou blázni, na to nesmíš zapomínat. Ne vždy se chovají racionálně, a jak psal Dinar výše.. prostě je to kůůůůl, frýýýý a in
Anonym
Dináre, dináre.....neměl si sis zopáknout mateřinku? Nebo už je to senilita? >😁
_MT_
I velká auta mají ve městě své kouzlo. Ano, hůř se parkují (hlavně, pokud je srovnáváš s něčím, co může stát na kolmo, kde se ti zlíbí), nejsou tak obratná, ale zase nabídnou komfortnější výbavu a svezení. Za odpovídající peníze, samozřejmě. Možná to není politicky korektní, ale je to fakt.
Emel
Je maximum a je průměr. Abys dosáhl maximálního dojezdu, musíš místo za 12.9 jet za 11... to není zas takové sci-fi, ne?
iudex
No s tou stylovkou neviem, skús sa opýtať svojej manželky, či sa jej tento dizajn páči a príde jej to kuuuul.
Ak to nie je o úspornosti (eko-cítení), tak to už vôbec nedáva zmysel. Potom ako prémiovka - druhé auto oveľa viac zafunguje normálne BMW 1, 2 alebo 3 (za tú cenu sa vojde s dvojlitrovým turbom, benzín i dízel).
Ak to nie je o úspornosti (eko-cítení), tak to už vôbec nedáva zmysel. Potom ako prémiovka - druhé auto oveľa viac zafunguje normálne BMW 1, 2 alebo 3 (za tú cenu sa vojde s dvojlitrovým turbom, benzín i dízel).
iudex
Tak toho sa u nás naozaj neobávam. V krajine, kde bohatší (a teda vplyvnejší) majú prevažne veľké a výkonné prémiové SUV (teda neekologické autá) a zvyknú na nich chodiť najradšej až pred vchod (kancelárie, banky, záchoda) do doby, kým bude na svete ropa, zákazy vjazdu do centra nehrozia. :-!
MariAchi
Dal jsem palec hore, spíš mi nevadí, než že sa mi páči.
Ale nechápu, proč musí elektromobil vždy vypadat jako úchylárna, kdyby elektro BMW vypadalo jako "obyčejná" řada 1 (ač to neí ideál krásy), mohlo by mít více příznivců - můj názor.
Ale nechápu, proč musí elektromobil vždy vypadat jako úchylárna, kdyby elektro BMW vypadalo jako "obyčejná" řada 1 (ač to neí ideál krásy), mohlo by mít více příznivců - můj názor.
MariAchi
Myšlenku...no nic.
Zkus to jinak - během pár let se rozšíří jako mor nízkoemisní zóny, jinými slovy do města nevjedeš, pokud tvoje auto nebude nízkoemisní, nebo bezemisní.
Pak můžeš mít garáž plnou skvostů od Astonu po Zagato, ale do kanclu v centru půjdeš po svých, nebo sockou...nebo...nebo v i3 například.
Neboj se, že EU nenajde způsob, jak nám koupi těchto ekonesmyslů vnutit, a pak raději i3, než Leaf - aspoň za mně.
Zkus to jinak - během pár let se rozšíří jako mor nízkoemisní zóny, jinými slovy do města nevjedeš, pokud tvoje auto nebude nízkoemisní, nebo bezemisní.
Pak můžeš mít garáž plnou skvostů od Astonu po Zagato, ale do kanclu v centru půjdeš po svých, nebo sockou...nebo...nebo v i3 například.
Neboj se, že EU nenajde způsob, jak nám koupi těchto ekonesmyslů vnutit, a pak raději i3, než Leaf - aspoň za mně.
MariAchi
Pokud se nepletu, tak návrh motoru je od BMW (nevím, co všechno na něm navrhli), Kymco pak rozjelo vývoj a výrobu.
Kjirka
to byla samozřejmě nadsázka k té nesmyslně vysoké ceně. A nikde není psáno, že zrovna po městě nebudou jezdit za pár let taxiky jako elektromobily.
JeffTL
to auto si viem predstavit ako sekundarne samozrejme mat i3 a ktomu nejake normalne auto na cesty mimo mesta...i3 neni urcene na cesty Kosice-Bratislava ako sa tu pisalo... ale do mesta na cestu do prace, obchodu hlavne do mesta a to si viem predstavit aj s dojazdom do 200km preco nie lepsie ako tyzdenne tankovat za 500-1000kc po Prahe mi taky dojazd staci
IPace
velka kola maji vyhodu treba v tom ze lip filtrujou nerovnosti (skutrysti jiste vedi co to obnasi mit na "motorce" mala kolecka) a dalsi vlastnosti je treba rychlost, velke kolo je tezsi roztocit, ale pri stejnych otackach ma auto samozrejme vetsi rychlost a naopak horsi zrychleni nez male kolo
marek.g
obluda to není,ale vypadá to divně. Proč vlastně nemůžou elektromobily vypadat jako klasická auta? Proč všechny vypadají divně? 😄
JeffTL
spravny fanda sa znacky vzdy zastane 😄 ja som fanda skor VW ale ked porovnam (na prvy pohlad a prvy dojem, nie technicku stranku auta) napr. VW UP! a toto BMW a mam sa rozhodnut tak pre mna BMW urcite... asi som neni spravny fanda 😄 viem si mozno predstavit zeby som niekedy vo vzdialenej buducnosti take auto kupil ale to by dobijacich stanic muselo by po meste o vela viac co urcite o par rokov bude...
Nove Milla Giri
Ani ten dvojvalcek (a vlasne ani cely skuter) nie je echt BMW. Nie som nejaky odbornik na skutre, ale motor pochadza od taiwanskeho vyrobcu Kymco (nehovorim, ze je to zle, len to nema pre mnohych dolezity arijsky povod) a podla vsetkeho sa aj vyraba na Taiwane: [odkaz]
cjoctavian
No ved tak som to myslel, ze ked celkom schopne a pekne auto ako A2 bolo neuspesne, tak co potom s tymto mutantom...
Snooob
V tomto prípade je váha väčšieho priemeru je (čiastočne) kompenzovaná malou šírkou. Čiže, vačšia efektivita veľkého priemeru môže byť naozaj prínosom.
Emel
Já znám jedinou ceněnou vlastnost velkých disků - dobře vypadají. Jo a vejdou se do nich velké brzdy, ale to tady asi nehrozí. Jinak čím je kolo větší a těžší, tím větší jsou neodpružené hmoty...
Snooob
Asi mali na mysli, že veľké priemery kolies efektívnejšie vyuzívajú energiu + kedže sú úzke majú menší odpor.
Magister
Souhlas. A našlo by se minusů ještě mnohem více. Ale nej jsou diskutéři, co to obhajují.... zajímalo by mě kolik z nich o něčem takovém reálně uvažuje. Předpokládám, že nikdo z nich nejezdí ani v hybridu 😄 ...
Daffy Duck
Pises tu o nebaveni dobijania kazde dva dni, ako keby si to musel dobijat slapanim na bicykli. Prides domov a za par sekund pripojis kabel. A s tou zimou si to zabil este viac. Ked mas auto na kabli, tak rano prides do auta a mas v nom teplo aj pri -20. A ked pises, ze si zvedavy aky ma dojazd v zime, tak je jasne ze o cisto ele autach vies prd, ale budes tu sustavne pisat, ako nemaju zmysel.
Emel
Byls někdy v poslední době v Amsterdamu? Dobíjecí stanice jsou na každém druhém rohu. I v Praze jich pár je.
Elektřina nikdy nedostatkovým zbožím nebude, k její výrobě vede spousta cest. Za pár let bude jaderná fúze... spotřebiče budou stále úspornější... solární panely stále efektivnější a levnější...
Elektřina nikdy nedostatkovým zbožím nebude, k její výrobě vede spousta cest. Za pár let bude jaderná fúze... spotřebiče budou stále úspornější... solární panely stále efektivnější a levnější...
CHerokee
No to by mě ale taky zajímalo, jak tady budou ošetřené pojistky a jak se na to budou tvářit pojišťovny. To bude nepojistitelné asi havarijně, pokud nechceš dávat 50 000 ročně.
3_diamanty
ja si tu robim prcu ale pozeram ze kazdy je tak vazny 😉 .... no dobre no .... ano mas pravdu :yes:
iudex
Tak to bude diamantová kovbojka, keď v tak mladom veku môže vykešovať skoro milión za mestské mini; tej sa drž, možno aj Tebe kúpi niečo pekné. >😁
O moju toleranciu nemaj obavy, dokážem pochopiť aj kúpu Citiga, aj Panamery. Len proste v súčasnej dobe, za daných podmienok elektromobil ešte nedáva logiku. Tým netvrdím, že sa to časom nezlepší, dnes tam však ešte nie sme.
O moju toleranciu nemaj obavy, dokážem pochopiť aj kúpu Citiga, aj Panamery. Len proste v súčasnej dobe, za daných podmienok elektromobil ešte nedáva logiku. Tým netvrdím, že sa to časom nezlepší, dnes tam však ešte nie sme.
iudex
Ale pointa je rovnaká. Malé imidžové auto s pokrokovou a teda veľmi drahou technikou, ktoré chce svoju extrémnu cenu obhájiť prémiovým odznakom a ekologickým imidžom.
3_diamanty
to je fakt.. ono ked s tym nebudes zrychlovat z 0 -100 za tych 7 sekund ale budes sa plantat cely cas po meste 40tkou ako taka brzda kedy ta budu predbiehat aj cyklisti... tak mozno tych 150 km to zrobi ....
MariAchi
Jistě, vždy tu bude pár "rovnějších", ti budou parkovat uprostřed města X640D, ostatní ale pojedou buď elektromobilem, nebo pěškobusem.
O ekologičnosti velkých SUV, nebo "normálních" aut obecně proti elektromobilům bychom mohli debatovat roky, víš jak - nedýmí to, ale ta výroba samotná + elektrárna za městem 😄
O ekologičnosti velkých SUV, nebo "normálních" aut obecně proti elektromobilům bychom mohli debatovat roky, víš jak - nedýmí to, ale ta výroba samotná + elektrárna za městem 😄
MariAchi
To tlusté, zpocené, neholené, uřvané, pubertálně-tragicky-rádobyvtipné.... individuum se ti líbí?
Vouchyláku vouchyláckej!
>😁
Vouchyláku vouchyláckej!
>😁
fOE
Myslim si ze je to prvy do konce dotazeny elektromobil ktery si svou cenu vice nez obhaji tim ze je to BMW, tim jake ma zrychleni, tim ze ma plne dostatecny dojezd na to na co to auto bylo staveno. Design je netradicni, futuristicky a me se libi (zatim jsem ho nevidel nazivo) a k takovemu autu proste patri. Pokud jsou i materialy premiove a navic eko je obrazek kompletni. V USA se bude prodavat urcite dobre, v Evrope dobre tam kde bude dotovan. Za me ma smysl i v nedotujicich statech.
Fanda BMW.
Fanda BMW.
3_diamanty
no zrovna ty nebudes ten typicky fanda >😁 akych som mal ja na mysli... vies takych tych typickych fandov BMW som myslel co maju najradsej M3ky M5ky X5ky a podobne 😉 proste co najsilnejsie najrychylejsie baworaky....
mne osobne sa paci 3GT posobi tak nejako retro... potom sa mi paci terajsia Z4ka... pacila sa mi kedysi Z8micka... ale pekna bola aj Z4 kupe kedysi.... no a banglova 5ka je dodnes neprekonana
mne osobne sa paci 3GT posobi tak nejako retro... potom sa mi paci terajsia Z4ka... pacila sa mi kedysi Z8micka... ale pekna bola aj Z4 kupe kedysi.... no a banglova 5ka je dodnes neprekonana
JeffTL
som skor za konzervativny design ale toto auto mi nevadi videl som aj horsie...
megacruiser
design je špička a technika taky. Celé auto je do detailu propracovaná stylovka a ne trapná elektrická Tata Nano pojmenovaná Peugeot Ion. Do města ideální. Cena 900 tisíc je naprosto v pořádku, s tím nebudou mít zákazníci problém stejně jako nemají problém s cenou Iphonu. Naopak, taková prémiovka se za míň prodávat nesmí stejně jako se za míň nesmí prodávat audio v kategorii Hi-End. U takto exkluzivních výrobků prostě musí být exkluzivní i cena protože majitel nákupem chce jasně dát najevo "já na to mám".
flipmode
Predbiha svou dobu? Spise mi pripada, ze doba predbiha to auto. Neni na nem NIC dobreho krome te elektriny, ktera pro me osobne take dobra neni...do auta
Dinar
Jinými slovy, hodnocení designu od člověka schopného obhajovat alero, či jak se ta plechovka jmenovala, nebo se bít za "hliníkové" koberečky, tedy to lze brát vždy jen jako humor... jakkoliv neumělý. 😉
3_diamanty
a teraz si zober co ja viem taky fiat 500L 1,6 multijet za nejakych 420 tisic ...a povedz si preco nie tento fiat ale bmw za 900 tisic .... a nehovor mi ze na usetrenej spotrebe sa ti vrati 500 tisic ktore si dal v bmw navyse oproti fiatu .. s tym nikto este neuspel .... ono ani ta prevadzka bmw nebude zadarmo .. za cenu tejto i3 mozem mat fakticky 2 mestske a jedno rodinne auto....
3_diamanty
elektromobil s dojazdom 150km je asi tak prakticky ako beniznove auto s nadrzou o objeme 10 litrov.. este aj to je praktickejsie.. kedze dotankovanie trva par minut... a kto by si kupoval benzinove auto s 10 litrovou nadrzou keby bolo v ponuke? no asi nikto ... je to jasne
zlysoused
No tak ne každý touží po tom jezdit do smrti po městě smradlavým taxíkem.
3_diamanty
co si o tomto aute myslia fanusikovia znacky BMW.... lebo ja ako fanda korejcov a japoncov sa samozrejme nemozem objektivne vyjadrit ... alebo teda aj mozem ale nikto by mi neveril.... takze mozno by to chcelo vediet co si o tomto pocine z mnichova myslia fanusikovai bmw..... ja som svoj nazor uz napisal vyssie a podla mna je to dost drahe a realne dost nevyuzitelne auto pre kohokolvek z nas ktori zijeme v realnom svete... nie vo svete cisel tabuliek a vizii......
mne osobne sa na tom aute okrem toho vsetkeho nepaci este ani ten interier.... od ktoreho som cakal viac aspon vizualne z fotiek..... neviem.... nefandim BMW .... nejako mi to auto zily netrha ale rad by som vedel co na toto auto vravia fandovia bmw... ci je to fakt pre nich taka pecka alebo som ja uplne mimo ..... a nemam vkus.....
mne osobne sa na tom aute okrem toho vsetkeho nepaci este ani ten interier.... od ktoreho som cakal viac aspon vizualne z fotiek..... neviem.... nefandim BMW .... nejako mi to auto zily netrha ale rad by som vedel co na toto auto vravia fandovia bmw... ci je to fakt pre nich taka pecka alebo som ja uplne mimo ..... a nemam vkus.....
Dinar
Vůbec nemyslím, že tohle auto je záležitostí nějaké superúspornosti. To ho rozhodně prodávat nebude, je to prostě městská stylovka a navíc elektromobil což je kůůůl. Auto pro dcerky bohatších tatíků na cmrndání do školy, resp. paniček na rozvážení detúrencí. 😉
3_diamanty
mna najviac fascinuje ako sa vsade ohanaju tym super zrychlenim ... ved v meste je to nad 80km za hodinu uz predsa nevyuzitelna frajerina .... nakolko mame vsade v meste dovolenu 50tku ... a mimo mesta s dojazdom 150-200 km je to tiez nepouzitelne auto..... pre mna za mna keby zrychlovalo aj za 3 sekundy na 100ku... co z toho ked ostanem visiet kdesi na pol ceste z kosic do blavy.....
o cene ani nema vyznam pisat... aj za polovicu by to na slovensku u nas malokto kupil .. to uz radsje klasicke male auto s ktorym nie som limitovany dojazdom a neposobim ako nejaky ekologicky cudak na ceste
davam samozrejme palec dole tomuto nezmyselnemu autu... nevidim realne vyuzitie tohto auta.. snad ani na rozvoz pizze to nie je vhodne... kedze to treba stale dobijat po par kilometroch... dizajn tiez hruza...
o cene ani nema vyznam pisat... aj za polovicu by to na slovensku u nas malokto kupil .. to uz radsje klasicke male auto s ktorym nie som limitovany dojazdom a neposobim ako nejaky ekologicky cudak na ceste
davam samozrejme palec dole tomuto nezmyselnemu autu... nevidim realne vyuzitie tohto auta.. snad ani na rozvoz pizze to nie je vhodne... kedze to treba stale dobijat po par kilometroch... dizajn tiez hruza...
3_diamanty
tu nejde len o dizajn... ide aj o prakticke vyuzitie auta ako takeho....
predstav si ze si mlady uspesny podnikatel... denne prejazdis neajkych 50-100-150km kde kade aj po meste aj mimo, zarabas najake 2 tisicky ojro mesacne a rad by si si uz miesto od otecka darovaneho 6 rocneho focusa kupil uz nieco novsie a svoje ... mas uz mladomanzelku a ocakavate prirastok do rodiny... domaci rozpocet pri slusnom zarobku ti dovoli siahat po autach az kdesi k hranici 30-40 tisic eur... a povedz si uprimne... dal by si 30 000 eur za takyto el.baworak ktory je pre realne jazdenie prakticky nepouzitelny? Verim tomu ze nie... a urcite by si siahol mozno po nejakom MPVecku ktory by mladej rodine posluzil podstatne lepsie alenbo by si si kupil nejaky kombik .... a aj keby si zarabal 4 tisic eur mesacne tak by ti taketo auto nedavalo zmysel aj keby si okrem neho mal 3 dalsie auta... pretoze ked mas tolko penazi tak nemusis setrit na palive.... a nekupis si takyto ekologicky nezmysel co vyzera ako nepodarene ufo a prejde par km po meste a mozes to odstavit....
predstav si ze si mlady uspesny podnikatel... denne prejazdis neajkych 50-100-150km kde kade aj po meste aj mimo, zarabas najake 2 tisicky ojro mesacne a rad by si si uz miesto od otecka darovaneho 6 rocneho focusa kupil uz nieco novsie a svoje ... mas uz mladomanzelku a ocakavate prirastok do rodiny... domaci rozpocet pri slusnom zarobku ti dovoli siahat po autach az kdesi k hranici 30-40 tisic eur... a povedz si uprimne... dal by si 30 000 eur za takyto el.baworak ktory je pre realne jazdenie prakticky nepouzitelny? Verim tomu ze nie... a urcite by si siahol mozno po nejakom MPVecku ktory by mladej rodine posluzil podstatne lepsie alenbo by si si kupil nejaky kombik .... a aj keby si zarabal 4 tisic eur mesacne tak by ti taketo auto nedavalo zmysel aj keby si okrem neho mal 3 dalsie auta... pretoze ked mas tolko penazi tak nemusis setrit na palive.... a nekupis si takyto ekologicky nezmysel co vyzera ako nepodarene ufo a prejde par km po meste a mozes to odstavit....
Komu nevadi alebo sa mu páči - palec hore.