Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Johnnn
1
Snad se pochlapí a konečně nabídnou pořádný automat alespoň o 6i stupních a ne tu bezestupňovou ptákovinu Lineartronic...
3_diamanty
0
suhlasim ... a hlavne by to chcelo v europe aj silnejsi diesel ... 110 KW je dnes uz malo na taketo velke auta a stvorkolky ako su forester alebo legacy alebo XV... chce to aspon 125 -150 kw diesel ak znacka chce konkurovat vw , volvu audine a podobnym autam..... ved uz aj taky smiesny lacny srot ako sportage ma v ponuke 130KW diesel... subaru ma co v tomto smere dohanat.....
ozawasan
1
tak to asi bohužel - silně pochybuji, že tam dají něco jiného než Lineartronic....
fan.mj
1
použijem obligátne... choďte sa na tom novom previesť...napríklad v spojení s XT Forestrom, budete naozaj veľmi prekvapený...netreba byť taký konzervatívny...
esenbe
1
Jel jsi v tom alespoň ? Já v něm mám najeto 100tkm a jsem s tím absolutně spokojený !
Dinar
0
Spousta lidí absolutně spokojeně nachodí v hadrových teniskách od Vietnamce stovky kilometrů, což ovšem neznamená, že neexistuje x typů mnohem pohodlnějších bot.
Johnnn
0
No v Legacy jsem s Lineratronicem nejel, ale v XV jo. Nijak me to nenadchlo. Osobně mám 7-G Tronic a to je jak nebe a dudy. Dudy jsou samozřejmě onen Lineratronic.
Hammunasakra
0
Napsals ptákovinu >😒]
KANKUNEN
0
Ten kdo jezdí DSG, HDM a CVT může posuzovat. CVT funguje nerušivě pouze v manuálním režimu, kdy jsou přednastavené stupně.
augustin
Koncept od Subaru moze vyzerat akokolvek pekne...snad nikto tak neznici krasny koncept ako Subaru :-! , realita je vzdy nakoniec uplne ina
Souhlas, design Subaru je "trochu zvláštní". Ale zase existuje spousta spokojených subaristů, kteří na své auto nedají dopustit. Bude zajímavé si počkat, co z celkem povedených detailů vznikne.