Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Klaudius
0
Zdá sa, že tradícia v dnešnom svete znamená stále menej...
Xawier
0
Chce se mi brečet. Dle mého názoru z krátkodobého hlediska vzroste zisk, ale z dlouhodobého je to pro BMW sebevražda... Přední pohon, tříválec 1,5l napříč.... OMG!
bigsoul
0
Co kecáš aká sebevražda? Zabil predný pohon nejakú automobilko? Napríklad Mercedes?
KANKUNEN
co chce zákazník, pokud by to nedělali zákazník přejde ke konkurenci.
Jinak je mi bližší motor Renault v MB, než amputovaný BMW.
Nakonec až se udělá test spotřeby, tak to teprve ukáže pravdu
Jinak je mi bližší motor Renault v MB, než amputovaný BMW.
Nakonec až se udělá test spotřeby, tak to teprve ukáže pravdu
webpaja
Jedná se spíš o městskej crossover. tam přední náhon u základních verzí nevidím jako nevýhodu. Náročnější klient zvolí 😁rive.
Ano, a kdo chce "pravé" BMW, klidně si ho bude moct koupit i tak.
jj,přesně takhle mluvili před 20 lety manageři u SAABu... :no:
bonoslav
ostatne pri malych modeloch ako bmw1 je zadny nahon zbytocny luxus, ktory ubera mega miesta.
pri BMWX1 vsak nechapem, vychadza z 3 rady, vnutri je dost velky, vzadu je kopec miesta a zadnokolka bola specialitka.
Je vsak pravda, ze lepsie mat SUV s prednym nahonom ako len zadnym. Hlavne kvoli zenskym, ktore su hlavna cielovka pre tieto SUVcka, 😄
pri BMWX1 vsak nechapem, vychadza z 3 rady, vnutri je dost velky, vzadu je kopec miesta a zadnokolka bola specialitka.
Je vsak pravda, ze lepsie mat SUV s prednym nahonom ako len zadnym. Hlavne kvoli zenskym, ktore su hlavna cielovka pre tieto SUVcka, 😄
V X1tke a kopa miesta? 😒 Máme X1tku a cítim sa v nej trošku stiesnene.. teda zadné bočné ešte ako tak ale v strede to je ako miesto na umučenie.. hlavne keď cestujeme piati na nejaký výlet a ja vždy musím sedieť v strede 😒 cítim sa ako sardinka v konzerve!! >😁