Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Vychádzajúc z doterajších hot-Leonov, je logické, že Cupra bude výkonnejšia, ako sesterské modely GTI či O RS, avizovaných 195 kW by dobre zapadalo medzi 162 kW GTI/RS a 221 kW Golfu R/S3. Akurát sa mi potom zdá malý odstup medzi verziami Cupra a R; 15 kW v danej výkonovej hladine okolo 200 kW ani nebude reálne cítiť.
Edit: jedine, že by diferencia spočívala v pridaní samosvoru, ako je to v prípade GTI (kde má ten samosvor oveľa väčší prínos pre dynamickú jazdu, ako navýšenie výkonu o zanedbateľných 7 kW).
Verze Cupra R by měla být čtyřkolka a tam samosvor postrádá jakýkoliv smysl.
Cupra by měla mít samosvor už v této základní (slabší) verzi, která je předohrab a kde to smysl má zásadní.
Cupra by měla mít samosvor už v této základní (slabší) verzi, která je předohrab a kde to smysl má zásadní.
Alebo tak. Ako som písal, čisto 15 kW naviac by neprinášalo veľký efekt, takže buď samosvor v Cupe R oproti otvorenému difu v Cupre alebo AWD oproti predokolke (príp. aj so samosvorom).
Navíc je možné, že by pro Seat připravili verzi kolem 240 kW. Předchozí generace se dělala s 221 a 228 kW dvoulitry, přičemž ostatní měli 195-200 kW. RS3 nejspíš poskočí na 280 kW.
Přesně tak. Cupra R310 měla 310 koní - tedy 228 kW. Takže můžeme očekávat hodně silné edice. [odkaz]
To jsem si včera říkal taky. Zvláště když taková čísla uváděl starší z mých blogů. >😁 U novějšího jsem se u Cupry R již držel pohonu 4x4 a výkonu 290-305 koní. Pravda s tím Golfem R jsem to trochu přestřelil...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]