Frankfurt 2013
Přihlásit pro přidání komentáře
Dixik2
Včera jsem měl možnost projet Rapid a oproti tomu,který byl při uvedení,tak je tišší a líp odhlučněný včetně filtrace nerovností.
U O3C je ta torzka je líp naladěná než u liftbacku.
U O3C je ta torzka je líp naladěná než u liftbacku.
Ono se to liší i motor od motoru. O3C 2,0 TDI přenáší od zadní nápravy tvrdší rázy při přejezdu nerovností, než třeba O3C 1,4TSI... A musím říct, že jsme se na tom shodli všichni,kdo jsme měli možnost těma autam bezprostředně po sobě jezdit... Obě auta měla 17" kola...
Treba Koubek rika, ze mu 1.4 kombik prijde, jako auto se spatne vytunenym podvozkem. Otazka je, jestli nemel nejakou predprodukcni verzi.
minulý týden jsem projížděl asi 30km O3 hatchback 1,6 TDi Elegance na 17 kolech. Na kvalitní silnici OK ale na rozbité silnici ať okreska, nebo ve městě při nízkých rychlostech je to prostě tragédie. Rázy od podvozku jsou opravdu děsivé akusticky i pocitově. Auto prostě nezvládá tlumení obzvlášť sérii příčných nerovností a děr. Dobře odladěný podvozek si opravdu představuji jinak. Po takové zkušební jízdě bych s O3 v žádném případě nekoupil, byť škodovce velmi fandím a mám najeto od Š100 až po O2 snad 0,5 mil. km. Pro srovnání jsem projel tutéž trasu svým golfem s multilinkem a to je prostě nebe a dudy. To nastavení podvozku je podle mě obrovský kiks až bych řekl šlendrián který jinak povedené auto degraduje.
Tak to je hezky no... Ta 1.6ka by mela mit tvrdsi podvozek a na golfu mas o dva palce mensi kola, ale stejne by to nemelo hrat takovou roli. Co akustika? Myslim aerodynamicky hluk, odvalovani kol atd.
S kolama souhlas na 15 by to určitě bylo o něco lepší Ale když jedu předváděčku a auto mi ve 30 na sérii děr a nerovností začne mlátit tak že si myslím že se musí utrhnout náprava, no to jsem fakt ještě u žádného auta nezažil. Opravdu doporučuji projet při předváděčce na horší silnici. Já osobně bych za takové auto které je jinak povedené ty prachy prostě nedal. Jinak Interiér obzvášť ve výbavě elegance vypadá fakt dobře stačí pár chromových rámečků velká obrazovka navigace a posuvá ho téměř na úroveň Golfa. Akustika je taky velmi dobrá ale víc než 110 jsem s tím jet nemohl. Motor je na diesela Ok ale oproti TSI je hlučnější a línější. Já bych u O3 volil jasně TSi, rozdíl ve spotřebě bude do 1l ne víc. Ale ten podvozech to je prostě trestuhodné.
Mluvilo se tu o tom, že u O3 liftback došlo (podobně jako u Rapidu) k úpravě podvozku "za pochodu", u nových kusů by to v takovém případě mohlo být lepší. Ale oficiálního jsem o tom nečetl nic.
Verny_2013, v O3 sa staci pozriet do kufra. Plechy su hole!!!, takze hluk ma jasny povod.
A ajhla, v Golfe su na plechy v kufri aplikovane protihlukove a antivibracne bitumenove pasy!
A ajhla, v Golfe su na plechy v kufri aplikovane protihlukove a antivibracne bitumenove pasy!
GTI
Tak přesně takhle se to má dělat. Tázající umí špičkově klást dotazy, a odpovídající na ně umí špičkově odpovídat. To víš, Škoda, to není žádná ukoptěná snaha vyrábět kladiva na bavoráky, to je regulerní automobilka, která cílí svojí produkci na střední sociální třídu. Hrdá auta, hrdí lidé...
Osobně velmi oceňuji věty o Fabii. Ano, dodnes je fabia se svojí nejprogresivnější karoserií třídy velmi atraktivní pro skutečně vysoké procento těch, co o autech jen nekafrají, nýbrž těch, co auta kupují a následně je i jezdí. A co se týká zdejších diskusí právě na téma ŠKODA FABIA, snad se i nabízí úvaha, že mezi intenzitou odsuzujícího příspěvku a intelektem diskutéra panuje nepřímá úměra.
Čísla. To je to co se počítá. Zde si všimněme úspěchů, jakých Fabia dosahuje v oblasti podnikových kontraktů. V segmentu subkompakt prakticky nenajdeš atraktivnější vůz pro podnikové užití, než je FABIA. Proč tomu je? No je to prosté - Podniky sledují nejen výši pořizovacích nákladů, nýbrž i servisní náklady, blízkou dostupnost servisu jakož i dlouhodobou spolehlivost aut. Pro "civilní" nákupy je to samozřejmě návodná, protože racionální politika. Kdo jednou totiž zkusí Škodu, zpravidla u ní zůstává.
Oceňuji též akcent na segment SUV a na pravdu sdělenou na margo segmentu MPV. Jistě, věcnou logiku má MPV, do něhož se pohodlně usadí nejméně čtyři/pět dospělých lidí. Tento požadavek bezezbytku naplňuje Koncernový SHARAN či dvojče od SEATU. Trh není natolik bezbřehý, aby pojal ještě velké MPV od Škody. Je však na druhé straně doslova "nadržený" na vozy ze segmentu SUV. Jistě, vyšší posaz s gloriolou ostrého hocha, své okolí drtící rovina očí šoféra, robustnost, styl, to je výzva dne, to je výzva doby.
Konečně, pokud tu snad někdo čekal nějaké cenové žalmy či jemnocitné cenové proklamace, nebo snad čekal, že mu dokonce Mistr Bestenbostel odpoví na to, kdy si bude moci koupit své první auto, ten bude zklamaný. Na tohle zná totiž jedinou možnou a správnou odpověď výhradně tvůj... šéf.
BRAVO MISTR BESTENBOSTEL :yes: :-!
Osobně velmi oceňuji věty o Fabii. Ano, dodnes je fabia se svojí nejprogresivnější karoserií třídy velmi atraktivní pro skutečně vysoké procento těch, co o autech jen nekafrají, nýbrž těch, co auta kupují a následně je i jezdí. A co se týká zdejších diskusí právě na téma ŠKODA FABIA, snad se i nabízí úvaha, že mezi intenzitou odsuzujícího příspěvku a intelektem diskutéra panuje nepřímá úměra.
Čísla. To je to co se počítá. Zde si všimněme úspěchů, jakých Fabia dosahuje v oblasti podnikových kontraktů. V segmentu subkompakt prakticky nenajdeš atraktivnější vůz pro podnikové užití, než je FABIA. Proč tomu je? No je to prosté - Podniky sledují nejen výši pořizovacích nákladů, nýbrž i servisní náklady, blízkou dostupnost servisu jakož i dlouhodobou spolehlivost aut. Pro "civilní" nákupy je to samozřejmě návodná, protože racionální politika. Kdo jednou totiž zkusí Škodu, zpravidla u ní zůstává.
Oceňuji též akcent na segment SUV a na pravdu sdělenou na margo segmentu MPV. Jistě, věcnou logiku má MPV, do něhož se pohodlně usadí nejméně čtyři/pět dospělých lidí. Tento požadavek bezezbytku naplňuje Koncernový SHARAN či dvojče od SEATU. Trh není natolik bezbřehý, aby pojal ještě velké MPV od Škody. Je však na druhé straně doslova "nadržený" na vozy ze segmentu SUV. Jistě, vyšší posaz s gloriolou ostrého hocha, své okolí drtící rovina očí šoféra, robustnost, styl, to je výzva dne, to je výzva doby.
Konečně, pokud tu snad někdo čekal nějaké cenové žalmy či jemnocitné cenové proklamace, nebo snad čekal, že mu dokonce Mistr Bestenbostel odpoví na to, kdy si bude moci koupit své první auto, ten bude zklamaný. Na tohle zná totiž jedinou možnou a správnou odpověď výhradně tvůj... šéf.
BRAVO MISTR BESTENBOSTEL :yes: :-!
Parda71 (BMWfans)
Ona nebude? Jsem v šoku :-!
Ja by som bol v soku, keby bola. Uz F1-sedan bolo velmi podivne auto. Ale aspon malo ako-tak rozumny pomer vyska/sirka. Ale ak by z tejto generacie urobili sedan, vyzeral by ako Superb zmenseny v meritku 2😁, akurat vysku by asi mali rovnaku. Brrr, hrozna predstava...
Fabia sedan bude ale pro Indický trh ale tam se bude jmenovat Rapid. Jako to udělali u stávající Fabie. Taky říkaly že nebude sedan a volala on existuje a říká si v Indii Rapid.
Lukas00
Promin, ja vim, ze ses nekritickej zastance koncernu VW group, nicmene ses uplne zaslepenej.
Skodovku sem vyzkousel a diky nechci - za ty prachy si koupim auto srovnatelny kvality a vetsinou i lip vybavene.
Skodovku sem vyzkousel a diky nechci - za ty prachy si koupim auto srovnatelny kvality a vetsinou i lip vybavene.
daffyduck
Odpověď je jednoduchá, české rodiny na MPV od Škody nečekají. Kupují konkurenci - Citroen C4GP, Renault Grand Scenic, P5008, Dacia Lodgy, dvojici Berling👋Partner a Touran/Caddy 😉
Ale ani jedno z toho není velké MPV. Malé MPV přeci škoda má - roomster. Tady šla řeč o velkém MPV (škoda by si tam ráda udělala svoji třídu, ale ta už je jaksi obsazena, tak se na to vykašlou. Ono třeba C4GP je sice střední MPV, ale vnitřní prostor není o mnoho menší než Alhambra/Sharan). U středních MPV jsi zapoměl na korejce (Orlando a Carens), japonce (Verso) a koncernovou, sic pětimístnou, Alteu XL. Škoda by ve velkých MPV musela postavit něco velikosti Voyageru a ten zrovna prodejní rekordy neláme, takže proč...
Zdroj Wikipedia😒br />
Examples of mini MPVs😒br />
Ford B-Max
Citroën C3 Picasso
Opel/Vauxhall Meriva
Examples of compact MPVs😒br />
SEAT Altea
Opel Zafira Tourer
Ford C-MAX
Both categories are equivalent to the EuroNCAP class "Small MPVs".
Examples of large MPVs / minivans😒br />
Mazda5
Ford Galaxy
SEAT Alhambra
This category is equivalent to the EuroNCAP class "MPVs".
Examples of mini MPVs😒br />
Ford B-Max
Citroën C3 Picasso
Opel/Vauxhall Meriva
Examples of compact MPVs😒br />
SEAT Altea
Opel Zafira Tourer
Ford C-MAX
Both categories are equivalent to the EuroNCAP class "Small MPVs".
Examples of large MPVs / minivans😒br />
Mazda5
Ford Galaxy
SEAT Alhambra
This category is equivalent to the EuroNCAP class "MPVs".
Btw Mazda 5 je střední MPV, nikoliv velké 😉
Napiš na Wiki, že to mají špatně. Budou mít radost.
Na wikipedii je tolik chyb, že je těžké ji brát za relevantní zdroj. Navíc ono je někdy těžké kategorizovat...
Jinak se omlouvám, že jsem vynechal jízdní premianty třídy středních MPV - Grand C-Max a Zafiru Tourer. Mazda 5 by už zoufale potřebovala nástupce, snad se dočkáme. V mezitřídě, kam by třeba Škoda mohla mířit (mezi střední a velká MPV) kraluje S-Max.
Jinak se omlouvám, že jsem vynechal jízdní premianty třídy středních MPV - Grand C-Max a Zafiru Tourer. Mazda 5 by už zoufale potřebovala nástupce, snad se dočkáme. V mezitřídě, kam by třeba Škoda mohla mířit (mezi střední a velká MPV) kraluje S-Max.
Tak pokud vím, v souvislosti s MPV se u Škody mluvilo o nástupci Roomstera v kategorii středních MPV, tedy na bázi Touran, kde je hlavní boj o zakazníka. Současný Room je MiniMPV, nikoli střední, takže se se jmenovanými opravdu měřit nemůže.
Ohledne velkých MPV, ty jsou na vymření, jsou moc velké a dost drahé, obvzlášť pro české rodiny 😉
Ohledne velkých MPV, ty jsou na vymření, jsou moc velké a dost drahé, obvzlášť pro české rodiny 😉
Hm, ale míval jsem svého Sharana 2.8i moc rád... Dokonalá variabilita a miloučký šestiválec... No jo už je to dávno...
zas malé MPV je třeba Venga nebo C3 Picasso a ten růmstr je o 20cm delší, je prostě přesně vprostřed. Škodovka si vytváří ty svý mezitřídy, ale utkat se v mezitřídě s S-Maxem může tak jedině cenou a tak to asi ani nemá smysl zkoušet.
Jinak česká statistická rodina😒br />
Zatímco v roce 2010 to bylo 1,49 dítěte, v roce 2011 už jen 1,43 na rodinu.
Takže dvoudětná česká rodina je už nadprůměr a stejně se vejde do Fabia Combi, nebo Octavia. České rodiny MPV nepotřebují, některé si to jenom nalhávají.
Přesně jak tu někde někdo psal. Čech čeká své první dítě a hned si koupí sedmimístné MPV, protože je rodina! 😄 DDRáci jezdili Trabantama Kombi až k Balatónu, na dovolenou. A dnešní maminky bez MPV nepřevezou ani díte do 5km vzdálené školky. Nevracím se na stromy a chápu nutnost prostoru pro dětské sedačky, ale kombi střední třídy se dá použít jako rodinné auto úplně stejně. Zajímalo by mně kolik % lidí využívá variabilitu MPV. Jestli vyndavají sedačky a tak.
Takže dvoudětná česká rodina je už nadprůměr a stejně se vejde do Fabia Combi, nebo Octavia. České rodiny MPV nepotřebují, některé si to jenom nalhávají.
Přesně jak tu někde někdo psal. Čech čeká své první dítě a hned si koupí sedmimístné MPV, protože je rodina! 😄 DDRáci jezdili Trabantama Kombi až k Balatónu, na dovolenou. A dnešní maminky bez MPV nepřevezou ani díte do 5km vzdálené školky. Nevracím se na stromy a chápu nutnost prostoru pro dětské sedačky, ale kombi střední třídy se dá použít jako rodinné auto úplně stejně. Zajímalo by mně kolik % lidí využívá variabilitu MPV. Jestli vyndavají sedačky a tak.
Ono zase střední nebo malé MPV je v 90% případech o 10-15cm kratší než odpovídající kombi a manipulace s dětmi je v něm výrazně jednodušší. A často je třeba říct, že čím dál jsou ty dvě děti vzadu od sebe, tím líp 😉 . Prostě dobře navržené MPV má svůj smysl. Argumentem proti je v podstatě jen vyšší spotřeba.
Jinak vyndavací sedačky už mají jen velká MPV, střední už ne. Manželka má MPV a jeho variabilita je využívána velmi často, dokonce se v něm i spí, když je třeba.
Jinak vyndavací sedačky už mají jen velká MPV, střední už ne. Manželka má MPV a jeho variabilita je využívána velmi často, dokonce se v něm i spí, když je třeba.
Choochoo
Neboj dží-tí-aj už něco ve stylu superduperlowendmainstream vymyslí. 😉
On už i Mistr nahoře zaperlil s umisťením Rapidu. Buď mu ho raději neukazali nebo ho nepustili dovnitř.
On už i Mistr nahoře zaperlil s umisťením Rapidu. Buď mu ho raději neukazali nebo ho nepustili dovnitř.
beibej
půjčit novinářům nedodělky. nedoladěný podvozky a pak kecat že zákazníci dostanou něco jinýho. Proč nenechali novináře rovnou vozit ve feliciích s tím, že zákazníci dostanou O3. Není to spíš stylem: vojebem to co to dá a když se někdo ozve tak to teda trochu pořešíme. 😒
XTad
Asi ne. "...(pozn. red.: von Bestenbostel narážel na výstup ze zahraniční prezentace internetového média Autoweb)...". Autoweb je český, těžko tedy může být zahraniční. Musel to tedy psát nejspíš někdo z AutoBildu, zde čteš překlad >😒]
Takže kdo ví, co vlastně opravdu řekl >😁
Takže kdo ví, co vlastně opravdu řekl >😁
rohYpnol
Je jasne, ze tvrdohlavi sudruhovia to sfusovali a potom sa zacali tvarit, ze akoze "Pocuvame hlas ludu"!
a hned se zabijou 3 mouchy jednou ranou😒br />
- zpočátku se víc vydělá
- vyslyší se hlasu lidu
- model dozná 101 vylepšení >😒]
Škoda to vážně umí :yes: A ještě si troufnou přijít s cenou Spacebacku na úrovni Golfa... Tohle prostě nemá chybu. Pro Škodu.
- vyslyší se hlasu lidu
- model dozná 101 vylepšení >😒]
Škoda to vážně umí :yes: A ještě si troufnou přijít s cenou Spacebacku na úrovni Golfa... Tohle prostě nemá chybu. Pro Škodu.
Počkej, on začíná Golf na 269k jako Spaceback? 😉
porovnatelná výbava, porovnatelná motorizace.
Tak jsem to zkusil srovnat, takže Golf 1.2TSI 63kW Trendline 349k základ. Spaceback 1.2TSI 63kW Ambition Fresh za 299k, přidal jsem El. okna vzadu, Automatickou klimu a jsem na tom za 315k, tedy pořád je tu 34k rozdíl 😉
Golf je samozřejmě v hierarchii výš (o tom žádná) a lze dovybavit vším možným, nicméně pro někoho těch 34k může být rozhodující 😉 Proto Spaceback je již od 269k a je na spodním okraji nižší střední a řekl bych, že těžiště prodejů bude kolem 300-350k, kdežto Golf se většinou pohybuje kolem 400-450k :yes:
Golf je samozřejmě v hierarchii výš (o tom žádná) a lze dovybavit vším možným, nicméně pro někoho těch 34k může být rozhodující 😉 Proto Spaceback je již od 269k a je na spodním okraji nižší střední a řekl bych, že těžiště prodejů bude kolem 300-350k, kdežto Golf se většinou pohybuje kolem 400-450k :yes:
a má Rapid asistent rozjezdu, 2-zónovou klimu, multikolizní brzdu, 7-bagů, kontrolu tlaku v pneu, ... 😉
A garantuji ti, že reálně pořídíš toho Golfa za míň. Škoda ti neslevní ani píď, u VW si stačí říct. Předpokládám, že G VII určitě nepůjde s cenou vůdči ceníku tak dolů, jako VI, ale i tak...
A garantuji ti, že reálně pořídíš toho Golfa za míň. Škoda ti neslevní ani píď, u VW si stačí říct. Předpokládám, že G VII určitě nepůjde s cenou vůdči ceníku tak dolů, jako VI, ale i tak...
možná by byly ve stejné výbavě cenově srovnatelné, ale spoustě lidí bude stačit auto s manuální klimou a okny v elektrice jen vpředu. A takového Rapida vč. alu kol lze koupit už za 280k (skladové vozy). To se bude týkat do 0,5 roku i verze Spaceback. To je skoro 70k rozdíl ... což je docela dost 😒
za půl roku ani ten Golf nejspíš nebude za 340,-
Jestli ovšem o hodně jednodušší Rapid je prodáván za ceny Golfu v porovnatelné výbavě, tak je Rapid neúměrně drahý. Že spadne vůdči Golfu díky absenci výbavy cenově níž je přirozené. Horší technický základ by ale neměl stát stejně. Že to zákazníkům bude stačit, je zcela jinou záležitostí.
Jestli ovšem o hodně jednodušší Rapid je prodáván za ceny Golfu v porovnatelné výbavě, tak je Rapid neúměrně drahý. Že spadne vůdči Golfu díky absenci výbavy cenově níž je přirozené. Horší technický základ by ale neměl stát stejně. Že to zákazníkům bude stačit, je zcela jinou záležitostí.
No jo, jenomze ten "fresh" cennik plati jenom pro zidovinu od SkoFinu. Normalne je za 327 a bez te extra vybavy.
jozephko
V Indii by to bol trhák >😁
Sedany, resp. autá do 4 metrov sú tam daňovo zvýhodnené. A Indovia hatchback skoro ani nepovažujú za auto.
Pre našich mikro chalupárov by bolo zase super Citigo Combi. Ideálne v úprave Scout 😄 .
Sedany, resp. autá do 4 metrov sú tam daňovo zvýhodnené. A Indovia hatchback skoro ani nepovažujú za auto.
Pre našich mikro chalupárov by bolo zase super Citigo Combi. Ideálne v úprave Scout 😄 .
Ty si Indiu nevidel ani na obrázkoch, len si o nej počul, že?
V Indii je najrozšírenejším autom skúter alebo motorka, potom nasledujú rikše, potom dlho nič a až potom autá ako ich poznáme.
To s tým sedanom je blbosť, to platí skôr v Turecku. V indii je najviac áut značky Tata, a to sú väčšinou malé autá tak do veľkosti Golfa, a väčšinou hatchbacky. Sedany Hindustan sú už na ústupe a tých nových až toľko nie je. Pre väčšinu obyvateľstva je aj maličké auto pridrahé.
V Indii je najrozšírenejším autom skúter alebo motorka, potom nasledujú rikše, potom dlho nič a až potom autá ako ich poznáme.
To s tým sedanom je blbosť, to platí skôr v Turecku. V indii je najviac áut značky Tata, a to sú väčšinou malé autá tak do veľkosti Golfa, a väčšinou hatchbacky. Sedany Hindustan sú už na ústupe a tých nových až toľko nie je. Pre väčšinu obyvateľstva je aj maličké auto pridrahé.
Klaudius
...úroveň škodoviek pôjde postupne o niečo dole a viac sa priblíži lowendu.
Aspoň mne to evokuje zmienka a výpĺňaní medzery medzi Octaviou a Fabiou práve Rapidom - pritom až doteraz som bol v tom, že to má byť iba cenovo dostupnejší doplnok ponuky namierený hlavne proti konkurenčným sedanom ako sú Logan, Thalia alebo Peugeot301/Citroen Elysée.
Keď to má byť tak, že Rapid zapadne do existujúceho portfólia, pôjde možno materiálmi a výbavou trošičku hore, ale Fabia a Octavia musia ísť zákonite dolu...
Roomster - tiež som bol v tom, že pokračovateľ bude, len to už bude klasické malé MPV, nie ten doterajší hrbáč. Odrazu je to na vážkach? Pritom konkurent pre C3Picasso, Kiu Venga a spol. stále chýba, VW Group nemá čo ponúknuť ak si odmyslíme Alteu, ale tá je o krok vedľa.
O stúpajúcej popilarite SUV by som si vdnešnej dobe už dovolil pochybovať, stúpajúci trend majú podľa mňa skôr crossovery so vzhľadom terénnych áut ale len s predným pohonom a podvozkom na asfalt. Tie ale MPV celkom nenahradia, nedokážu ponúknuť taký priestor a variabilitu ako MPV.
Beriem to tak, že Škoda má od Nemcom portfólio proste nalinkované a všetky reči sú zbytočné. Z novinárskych otázok vždy vykľučkujú a peknými rečami si obhája čokoľvek, aj keby chceli vyrábať trojkolky... (ktovie, či nás to po trojvalcoch nečaká - veď ušetriť jeden disk, pneumatiku, brzdu a celé zavesenie je riadna úspora...).
Aspoň mne to evokuje zmienka a výpĺňaní medzery medzi Octaviou a Fabiou práve Rapidom - pritom až doteraz som bol v tom, že to má byť iba cenovo dostupnejší doplnok ponuky namierený hlavne proti konkurenčným sedanom ako sú Logan, Thalia alebo Peugeot301/Citroen Elysée.
Keď to má byť tak, že Rapid zapadne do existujúceho portfólia, pôjde možno materiálmi a výbavou trošičku hore, ale Fabia a Octavia musia ísť zákonite dolu...
Roomster - tiež som bol v tom, že pokračovateľ bude, len to už bude klasické malé MPV, nie ten doterajší hrbáč. Odrazu je to na vážkach? Pritom konkurent pre C3Picasso, Kiu Venga a spol. stále chýba, VW Group nemá čo ponúknuť ak si odmyslíme Alteu, ale tá je o krok vedľa.
O stúpajúcej popilarite SUV by som si vdnešnej dobe už dovolil pochybovať, stúpajúci trend majú podľa mňa skôr crossovery so vzhľadom terénnych áut ale len s predným pohonom a podvozkom na asfalt. Tie ale MPV celkom nenahradia, nedokážu ponúknuť taký priestor a variabilitu ako MPV.
Beriem to tak, že Škoda má od Nemcom portfólio proste nalinkované a všetky reči sú zbytočné. Z novinárskych otázok vždy vykľučkujú a peknými rečami si obhája čokoľvek, aj keby chceli vyrábať trojkolky... (ktovie, či nás to po trojvalcoch nečaká - veď ušetriť jeden disk, pneumatiku, brzdu a celé zavesenie je riadna úspora...).
Rapid namířený proti Thalii a Loganu? Ale no ták...Není to nic jiné, než takový Tour III.
janyc
co sa tyka Octavii 3 tak tam by som par veci vylepsil co sa tyka zadnej napravy tak u 1,4 TSI 2,0 TDI by som dal multiling a nie klukovku, dalej vypln dveri by som dal tam textil, dobre pre niekoho je lepsie m. plast pre niekoho textil lebo ja ked som sa uprel o ten plast tak som ani necitil ze sa opieram o plast ale samozrejme je trochu mäkceny. Dalej, neviem ci to blba politika VW by to schvalila, tak dal by som do OIII adaptivne tlmice.
Ale ja by som tam dal este jednu otazku: ci uvazuju v OIII o vybave L&K.
Tak a co sa tyka Rapida. Tak tu nejde o naladenie podvozka ale Rapid mal byt postaveny na MQB platforme aby Rapid dostal modernejsiu tech a az potom podvozok. :-! :-! :-!
Ale ja by som tam dal este jednu otazku: ci uvazuju v OIII o vybave L&K.
Tak a co sa tyka Rapida. Tak tu nejde o naladenie podvozka ale Rapid mal byt postaveny na MQB platforme aby Rapid dostal modernejsiu tech a az potom podvozok. :-! :-! :-!
cjoctavian
"Já si myslím, že žádný rozdíl mezi těmito nápravami není a nevím, proč se o tom tolik hovoří." >😁 >😁 >😁
Vlastne multilink je uplna zbytocnost, na vyvoj ktorej sa uplne zbytocne vyhodili miliardy... :-!
Vlastne multilink je uplna zbytocnost, na vyvoj ktorej sa uplne zbytocne vyhodili miliardy... :-!
nepriamo sa inak potvrdilo, že chystané MPV neponesie pravdepodobne meno Roomster.
chlape, pozri sa na predaj napr. 3 dv. verzií Kia Ceed (naschval porovnávam tento model, keďže nie je to trhač asfaltu) v Nemecku, Slovinsku či Taliansku. Hlboko pred 5 dv. verziou či kombi.