Frankfurt 2013
GTI
4
Zřejmě. Až tě přejde amok, omluv se zdejším redaktorům, a omluv se celému AUTO.CZ. Pak běž za tatínkem a za maminkou a popros je, ať se tě ještě jednou pokusí vychovat :no: :-!
Přejít do diskuze
GTI
Celý tým AUTO.CZ zaslouží velkou pochvalu od nás, diskutérů. Tradiční informační smršť, kořeněná krátkými filmovými zprávami a především krásnými fotografiemi, no to je doslovná garážová slast.
Mnozí z nás na diskusích konečně pochopili, že projet tundrou napřímo je možná dobrý slogan, avšak, že v garáži nejde o tundru, nýbrž o to, být vpředu, mezi těmi nejlepšími. A s modelem ŠKODA RAPID SPACEBACK bude majitel nejen vpředu majetkově, technicky, krásou a stylem, ale též vyjádřením jistého vlasteneckého cítění. A to se, zejména v těchto těžkých dobách, cení :yes😒br />
Autosalon ukázal také, jakým předvojem je produkce Německa, včetně KoncernoVWých satelitů, předvojem výrobním, technickým, technologickým a též designovým. Avšak i v širším euro-pohledu, pak můžeme být hrdí (zejména VOLVO, JAGUAR) na to, jaké skvosty stále vyrábíme.
V podstatě neexistuje jediný důvod orientovat se jiným směrem, neexistuje touha, kterou by europrodukce nedokázala vrchovatě naplnit, a to ať už se jedná o malá auta, o běžnou rodinnou produkci jakož i speciální segmenty. Stálo by za to, udělat rozsáhlou garážově-sociologickou studii o tom, co vede občana České republiky, tedy člověka jehož kořeny jsou hluboko vrostlé do genů euroatlantické civilizace, k zájmu o mimoevropskou produkci...
Avšak zpět do čarokrásné reality - poopravme legendární slogan: Ano ano, všechny garážové cesty vedou do... Frankfurtu. Není totiž jiný směr. Je než cesta garáže a cesta života. A aby se tyto cesty proťaly ve správný čas a ve správném místě, to už záleží jenom na tobě. Jenom na tobě totiž záleží, jestli tvé cesty budou cestami pravdy.
BRAVO FRANKFURT :yes: :-!
Mnozí z nás na diskusích konečně pochopili, že projet tundrou napřímo je možná dobrý slogan, avšak, že v garáži nejde o tundru, nýbrž o to, být vpředu, mezi těmi nejlepšími. A s modelem ŠKODA RAPID SPACEBACK bude majitel nejen vpředu majetkově, technicky, krásou a stylem, ale též vyjádřením jistého vlasteneckého cítění. A to se, zejména v těchto těžkých dobách, cení :yes😒br />
Autosalon ukázal také, jakým předvojem je produkce Německa, včetně KoncernoVWých satelitů, předvojem výrobním, technickým, technologickým a též designovým. Avšak i v širším euro-pohledu, pak můžeme být hrdí (zejména VOLVO, JAGUAR) na to, jaké skvosty stále vyrábíme.
V podstatě neexistuje jediný důvod orientovat se jiným směrem, neexistuje touha, kterou by europrodukce nedokázala vrchovatě naplnit, a to ať už se jedná o malá auta, o běžnou rodinnou produkci jakož i speciální segmenty. Stálo by za to, udělat rozsáhlou garážově-sociologickou studii o tom, co vede občana České republiky, tedy člověka jehož kořeny jsou hluboko vrostlé do genů euroatlantické civilizace, k zájmu o mimoevropskou produkci...
Avšak zpět do čarokrásné reality - poopravme legendární slogan: Ano ano, všechny garážové cesty vedou do... Frankfurtu. Není totiž jiný směr. Je než cesta garáže a cesta života. A aby se tyto cesty proťaly ve správný čas a ve správném místě, to už záleží jenom na tobě. Jenom na tobě totiž záleží, jestli tvé cesty budou cestami pravdy.
BRAVO FRANKFURT :yes: :-!
GTI
O autech diskutuji výhradně s kolegy, kteří mají, jak se říká, šajna, a kteří mají diskusní charakter v cenitelné kvalitě. Ty nevíš nic ani o autech jednotlivě, natožpak o jejich výrobě. O tvém diskusním charakteru snad již nemusím psát nic, ten tu má o tobě načtený už jistě každý :no😒br />
Tak jen snad (potřebnou) upřesňující větičku k tvému úvodu. Standardně se mýlíš, a zde je tvá mýlka lidsky natolik podměrečná, že je potřeba si napsat: Nikoliv, tým AUTO.CZ odvedl ve Frankfurtu špičkovou, profesionální práci. Odvedl něco, co ty, který to tu zatím dotáhl akorát k papuškování vygůglených čísel, nemůžeš nikdy dosáhnout, a to z toho důvodu, že oni (AUTO.CZ) jsou profíci, profesionálové na svém místě, profesionálové, kteří na rozdíl od tebe - ví, umí a znají. A za to jim náleží náš čtenářský a diskusní zřetelný, hluboký hold :-!
Tak jen snad (potřebnou) upřesňující větičku k tvému úvodu. Standardně se mýlíš, a zde je tvá mýlka lidsky natolik podměrečná, že je potřeba si napsat: Nikoliv, tým AUTO.CZ odvedl ve Frankfurtu špičkovou, profesionální práci. Odvedl něco, co ty, který to tu zatím dotáhl akorát k papuškování vygůglených čísel, nemůžeš nikdy dosáhnout, a to z toho důvodu, že oni (AUTO.CZ) jsou profíci, profesionálové na svém místě, profesionálové, kteří na rozdíl od tebe - ví, umí a znají. A za to jim náleží náš čtenářský a diskusní zřetelný, hluboký hold :-!
MariAchi
Nevadíš mi, jen se bavím.
A o Caracciolovi jsem nečet, takže nějak nevím vo co go.
A o Caracciolovi jsem nečet, takže nějak nevím vo co go.
GTI
Trochu své příspěvky zakormidluj do civilizovanější roviny. Abys tu prezentoval názor, že ten, kdo nemá na cestu do Frankfurtu, je socka, to je notně přes čáru. Vezmi si třeba mně, kluka, no kluka, chlapa, kladeňáka, co měl leta v teplejch poldovský trubky, tisíce trubek. Vybral jsem si snad já, že poldovka je kde je? Nevybral. Ty bys snad jel do Frankfurtu, nemít fachu? Zkoušel jsi shánět v týhle době práci ve slévárně? A ty tu kolem sebe kopeš jak kdybys zatím nežil... A jak k tomu přijdou kluci, když si tu přečtou o socce a Frankfurtu, kluci, kteří by třeba také rádi jeli a nemůžou... A ty snad můžeš?
A přestaň také s těmi nadávkami, co tu rozdáváš každému, kdo na tebe zareaguje. Pro korekci by ti mohl třeba posloužit výpis tvých posledních příspěvků. Klikni si na svůj nick a tak deset si jich přečti. Tohle slušnej člověk nedělá, takhle jsme s klukama nemluvili ani na šichtě. A že tam to kolikrát bylo hodně hustý.
A ještě něco - negůgluj tolik, na diskusi se pozná, jestli máš v hlavě, nebo jenom v prstech. Proč myslíš, že jsi tu pro smích? Vem si třeba mně, já si každej tejden přečtu svět motorů, a vím. Dělám to už dlouhý roky. A ty? Opisuješ z gůglu. No schválně, kolik koní měl Opel Senator na řadovým šestiválu v roce 1981? Vidíš, nevíš. Musel bys gůglovat. Já ale nemusím, psali to ve Světu motorů. Pak se nediv, že se ti tu všichni jenom smějou.
A přestaň také s těmi nadávkami, co tu rozdáváš každému, kdo na tebe zareaguje. Pro korekci by ti mohl třeba posloužit výpis tvých posledních příspěvků. Klikni si na svůj nick a tak deset si jich přečti. Tohle slušnej člověk nedělá, takhle jsme s klukama nemluvili ani na šichtě. A že tam to kolikrát bylo hodně hustý.
A ještě něco - negůgluj tolik, na diskusi se pozná, jestli máš v hlavě, nebo jenom v prstech. Proč myslíš, že jsi tu pro smích? Vem si třeba mně, já si každej tejden přečtu svět motorů, a vím. Dělám to už dlouhý roky. A ty? Opisuješ z gůglu. No schválně, kolik koní měl Opel Senator na řadovým šestiválu v roce 1981? Vidíš, nevíš. Musel bys gůglovat. Já ale nemusím, psali to ve Světu motorů. Pak se nediv, že se ti tu všichni jenom smějou.
MariAchi
Ty jsi drsnější, než šmirgl >😁
Musím říct, že tak, jako u tvého "odvolání" jsem se už dlouho nepobavil >😁 >😁 >😁
Musím říct, že tak, jako u tvého "odvolání" jsem se už dlouho nepobavil >😁 >😁 >😁
GTI
Tak jsem to celé podrobně prošel, prohlédl snímky a videa, a přečetl príspěvky. Nahoře se jeden "diskutér" vysmívá kolegům, kteří si třeba nemohou dovolit jet naživo do Frankfurtu a jsou tak "odkázáni" na zdejší zpravodajství. Oslovuje je socky...
No k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat, neb zachovávám důsledně princip slušné diskuse. Nerad bych zde totiž na týden vytížil deratizační službu...
Takže, pánové, tam nahoře v redakci, redaktoři, fotografové a filmaři. Já zvedám palec, a píši, že jste byli výborní ve věcném rozsahu, že jste byli výborní v akcentaci vybraných e😜onátů, že jste byli výborní v písemném sdělení, ve foto a video dokumentaci, no prostě, že AUTO.CZ opět zadunělo prvotřídní motoristickou žurnalistikou.
Platí zde princip padni komu padni, tak tedy - BRAVO AUTO.CZ :yes: :-!
No k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat, neb zachovávám důsledně princip slušné diskuse. Nerad bych zde totiž na týden vytížil deratizační službu...
Takže, pánové, tam nahoře v redakci, redaktoři, fotografové a filmaři. Já zvedám palec, a píši, že jste byli výborní ve věcném rozsahu, že jste byli výborní v akcentaci vybraných e😜onátů, že jste byli výborní v písemném sdělení, ve foto a video dokumentaci, no prostě, že AUTO.CZ opět zadunělo prvotřídní motoristickou žurnalistikou.
Platí zde princip padni komu padni, tak tedy - BRAVO AUTO.CZ :yes: :-!
Pekelná Micinka
No zvláštní článek z Frankfurtu o něm nevyšel. Jen pár fotek v galerii z druhého dne.
GTI
Díky Gilgite. Je dobře si občas něco napsat. Omluvu za socku přijímám, jako by se nestalo.
Stefič
no takže ty jsi kladeňák...no já kladeňák nejsem, ale je docela možný, že jsme se už potkali 😉
MariAchi
Koukám, že ti to s tím nereagováním na GTI vydrželo dlouho, marný janku... >😁 >😒]
GTI
Možná, že ty horké aktuality šly po novinkách. Mrkni nahoru, články jsou o nových modelech, liftingu a studiích - prototypech. Že by tam Jaguar nedojel 😄 a mazda ano, též se mi nechce věřit.