Videa
XTad
11
Cekal jsem neco ve stylu toho, ze pojede frajer s audinou, bude mit neuveritelny dojezd, nulove emise a brutalni zatah, coz uchvati tlusteho americana v postarsim sedanu s V8 a kdyz uvidi, ze ridic audiny tankuje naftu, tak ji zkusi nalit do sveho auta. No, netrefil jsem se. Kazdopadne za tuhle propagandu dieselu, jako neceho ekologickeho a cisteho, bych sekal hlavy.
Přejít do diskuze
XTad
Reagujes na to, ze diesel nema smysl do mesta tim, ze ma A8 masazni sedacky.
_MT_
Psal o motoru/ palivu (diesel nedává smysl na popojíždění ve městě) a ty o autě. 😄
XTad
Presne tak. Problem dieselu je ten, ze i kdyby dneska nesmrdeli, tak za 5 let bude z ciste audiny, ktere padaji z vyfuku lilije, nacipovany vrak s vykuchanym filtrem. To je proste osud dieselovych aut.
mrazik
Nejsem nejaky znalec USA, ale splni emisni limity ve vsech statech ? Dalsi vec je, co udelaji zakaznici, az jim zacnou odchazte vstriky, DPF, EGR ? Urcite spokojenej kazdou opravu zaplati, kdyz doted s benzinem nemuseli resit skoro vubec nic.
No reklama je to hezka, jen mi to pripomina rceni ,,tonouci se stebla chyta".
Mam pocit, ze v EU je nastesti doba naftaku v osobnich autech za svym vrcholem.
No reklama je to hezka, jen mi to pripomina rceni ,,tonouci se stebla chyta".
Mam pocit, ze v EU je nastesti doba naftaku v osobnich autech za svym vrcholem.
MattDiamond
Tak v americe ten diesel má snad i větší smysl, když tam lidi dojíždějí za prací třeba stovky kilometrů denně.. mě to přijde jen jako nesmysl na popojíždění u nás ve městech ;-\
Hammunasakra
Naftu do osobních aut v masovym měřítku přece používáme jenom my v Evropě. Zbytek světa jezdí na benzín >😒]
WinDiesel
Hele ty případe, běž zasviňovat nějakej jinej web.
Nebo přispěj nějakým názorem. Tady to spíš vypadá, že máš nějaký mindrák.
Nebo přispěj nějakým názorem. Tady to spíš vypadá, že máš nějaký mindrák.
Chuck Norris
přesně!!! takový motory budou vždy lepší něž nějaký nakoksovaný turbem 😄 Objem ničím nenahradíš !!!
Anonym
Zasvniit si ovzduší dehtem nemá smyl, ony ty benzíny mají v usa nižší spotřebu než tady, zejména na těch dlouchých štrekách a při jejich rychl. limitech žerou ty V6ky kolem 8 litrů a V8 kolem 10-11. K čemu naftu
jozephko
Vrátane vypnutého zvuku, spomalených záberov a plotu - keď sa Sarah Connorovej zdá o konci sveta. Za plotom vidí detské ihrisko, ale nemôže nič urobiť.
Ale veľmi vtipná reklama. Keby také boli aj reklamy na hydratačné krémy a tampóny 😄 .
Ale veľmi vtipná reklama. Keby také boli aj reklamy na hydratačné krémy a tampóny 😄 .
Anonym
jo filtr pevných částic je věc, každá druhá dieslová plečka starší 5ti let ho má částečně nefunkční, zcela nefuknčí či přímo vykuchanej....
Vítej v realitě, amico >😁 >😁 >😁
Vítej v realitě, amico >😁 >😁 >😁
Mig_35
nafta byla k používání v osobních vozech tuším dokonce zakázána. Patřila jen do náklaďáků.
Ondris
Ale ano 😄
To, že Okta RS TSI natře Oktu RS TDI v libovolných otáčkách je jasný už z průběhu grafu, ani to nepotřebuju projet. TSI má 340-360 Nm mezi 1900-4500 ot./min a s kratšími převody, to ti TDI nedá.
Pokud srovnáváme srovnatelné, tedy turbobenzín a turbonaftu ve stejných autech, tak vždy bude benzín rychlejší (pokud ten motor nedělal úplný blb). Jen ta spotřeba není úplně ideální, co si budem povídat.
To, že Okta RS TSI natře Oktu RS TDI v libovolných otáčkách je jasný už z průběhu grafu, ani to nepotřebuju projet. TSI má 340-360 Nm mezi 1900-4500 ot./min a s kratšími převody, to ti TDI nedá.
Pokud srovnáváme srovnatelné, tedy turbobenzín a turbonaftu ve stejných autech, tak vždy bude benzín rychlejší (pokud ten motor nedělal úplný blb). Jen ta spotřeba není úplně ideální, co si budem povídat.
Hammunasakra
My vostatní na hydratační krémy a tampóny nejsme, ale přejeme ti ať se fakt zlepšej >😒]
WinDiesel
Při udávaných rychlostech budou žrát 4-6 litrů, proto to má cenu.
A přestaň už blbnout s tím dehtem, jsi jak malej Jarda co mu sebrali bábovičku. Víš dobře, že EU6 diesely nekouří, naproti tomu turbobenzíny ano, ty žádný filtr pevných částic nemají. A jestli to nevíš, protože jsi nikdy v EU5/EU6 dieselu nejel, tak je mi tě vážně líto.
A nerozčiluj se, neodvrátíš to ........... ještě by ti mohla prasknout žilka.
A přestaň už blbnout s tím dehtem, jsi jak malej Jarda co mu sebrali bábovičku. Víš dobře, že EU6 diesely nekouří, naproti tomu turbobenzíny ano, ty žádný filtr pevných částic nemají. A jestli to nevíš, protože jsi nikdy v EU5/EU6 dieselu nejel, tak je mi tě vážně líto.
A nerozčiluj se, neodvrátíš to ........... ještě by ti mohla prasknout žilka.
_MT_
Ano, (některá) zvládnou jezdit na 91 oktanový benzín (stejně jako ty prodávané tady), ale není doporučovaný. Bavíme se snad o Audi, ne? Ať vybereš benzínový, nebo naftový šestiválec, litr paliva tě vyjde zhruba stejně. A není to výsada evropských aut. M56 vyžadovala 91 AKI a výš (tedy 95 RON), jestli si dobře pamatuji. G37 bylo to samé. Starší G35 zvládalo i nižší, za cenu ztráty výkonu. Do dražších aut se zkrátka tankuje dražší benzín. Zrovna u Infiniti by tě to mohlo stát i záruku.
XTad
Musis to brat trochu s nadsazkou. Reklama ma poukazat na to, ze amici proste nejsou zvykli na naftu a koncern to chce zmenit.
Nicco
Smrdi, pretoze nema denox, ale Windiesel uz pise o EU6, tak tam to uz nesmrdi a dokonca aj lepsie jazdi. Zlozitost takej chemicky je uz ina vec. Nakladmi na vyrobu sa to uz asi vyrovna benzinovemu hybridu.
_MT_
Do evropských (a myslím obecně do prémie, tedy D3, Infiniti atd.; výjimkou jsou myslím staré atmosféry VW) aut se stejně tankuje "prémiový" benzín, který stojí zhruba stejně jako nafta. Běžný benzín je tam 91 RON.
Dinar
jako reklama za jedna, otázku benzin vs. dýzl netřeba řešit při každé příležitosti, tohle je prostě vtipně uděláno. :yes:
Ondris
Ale pořád jsou cítit, s tím nic neuděláš.
Když odjíždím z garáží soukromým benzíňákem, tak není cítit skoro nic (a to mám po deseti letech už asi špatnej katalyzátor), když jedu služebním HDI s DPF, tak to prostě kysele smrdí.
V zimě na druhou stranu smrdí všechno. 😄
Když odjíždím z garáží soukromým benzíňákem, tak není cítit skoro nic (a to mám po deseti letech už asi špatnej katalyzátor), když jedu služebním HDI s DPF, tak to prostě kysele smrdí.
V zimě na druhou stranu smrdí všechno. 😄
Anonym
Ale nabídne. Jel jsem s 2.0 SDI a oproti benzínovému dvoulitru to bylo slabší ve všech otáčkách.
WinDiesel
Nezkoušeli. To se hodně mýlíš. Až nyní to má smysl, až když se vyplatí vyrábět diesely pro USA bez zásadních úprav, vozy mají DPF a SCR filtry, případně Denox filtry. Hlavní nápor nastává teď, včetně Audi, cca 22 dieselových modelů tento rok a v roce 2014. Řekneme si to zhruba za rok, jak se prodává Mazda 6 diesel, Chevy Cruze diesel a celá škála BMW, AUDI a Mercedesů v dieselu.
Ekonomicky se to vyplatí, neb rozdíl ve spotřebě amerických benzínových a nastupujících dieselových modelů je značný, větší než v EU.
Ekonomicky se to vyplatí, neb rozdíl ve spotřebě amerických benzínových a nastupujících dieselových modelů je značný, větší než v EU.
GTI
Jako, že popojíždění u nás ve městech třeba v A1 smysl má a v A8 smysl nemá? To je opravdu duchaplná logika. Matte, sakra přemýšlej trochu, už ses někdy rozvaloval v áosmě na semaforech pod národním muzeem? Není přece nic příjemnějšího, než právě tohle auto - klimatizace, masážní sedalo, dokonalé utlumení, muzika. Tohle auto je přece dokonalé jak na ty stovky kilometrů, tak v dopravní zácpě ve městě. Je to dáno tím, že to auto má dokonalost ve své přirozenosti. Vždy a všude.
_MT_
Má jiné naladění než Euro6 třílitr? Očekávám, že je můžou trochu poladit, ale neměl by být problém dosáhnout stejného výkonu.
Anonym
Jenže v USA není nafta daňově zvýhodněna, takže stojí víc než benzín a ekonomicky se to moc nevyplatí. Evropští výrobci už to v USA několikrát zkoušeli, ale nikdy neuspěli.
XTad
Urcite se najde nekdo, u koho by ten diesel daval nejaky smysl, ale at z nej nedelaji zachrance planety. Kdyby ve spotech rikali pokud jezdite predevsim velke porce kilometru na jeden zatah, muzete o dieselu uvazovat, nemel bych vetsich vyhrad.
Lukixe
Ale auto nádherné :yes: Myslím že aj v štátoch si zamilujú tento diesel..Samozrejme benzín taktiež paráda..Proste paráda celá Nemecká :yes:
MrBeranek
Naftové motory se přece dávají do A8ek "odjakživa", tak proč by si měl někdo myslet, že tam patří jen benzín? Navíc naftovou pistoli do benzínové nádrže nejde strčit, protože je širší.
poterienko
Když osobní auto pro každodenní použití, tak jedině naftu. Benzín ve srovnatelné kubatuře skoro nikdy nenabídne srovnatelnou dynamiku v otáčkách mezi 2-3 000.
Anonym
Té evropské prémie se tam zase tak moc neprdodává. Težiště prodejů jsou americká a japonská auta. A pokud si pamatuju, tak třeba Volvo nebo BMW měly motory vždycky navržené tak, aby uměly bez úprav jezdit i na 91oktanový benzín - jen měly prostě nižší výkon y vyšší spotřebu. Je možné, že už to neplatí, nevím.
_MT_
Uvádí 240 koní (mechanických, dá se předpokládat, když je to USA). Což vychází na necelých 179 kW. Měl by mít 180. Těžko říct, kde se stala chyba. Možná chtěli jen kulatější číslo. 😄
MrBeranek
Jedině když porovnáš atmo benzín vs. turbodiesel, jinak turbobenzíny stejné kubatury nabídnou dynamiku určitě lepší kvůli kratším převodům.
GTI
Reagoval jsem obecně na auto, na A8, nikoliv na to, jestli je do města vhodnější nafta či benzín.