Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Lubosss1
0
Nema ten motor 180kw ? [odkaz]
_MT_
1
Uvádí 240 koní (mechanických, dá se předpokládat, když je to USA). Což vychází na necelých 179 kW. Měl by mít 180. Těžko říct, kde se stala chyba. Možná chtěli jen kulatější číslo. 😄
WinDiesel
0
Motory jsou pro USA vždy jinak naladěny.
_MT_
2
Má jiné naladění než Euro6 třílitr? Očekávám, že je můžou trochu poladit, ale neměl by být problém dosáhnout stejného výkonu.
XTad
Cekal jsem neco ve stylu toho, ze pojede frajer s audinou, bude mit neuveritelny dojezd, nulove emise a brutalni zatah, coz uchvati tlusteho americana v postarsim sedanu s V8 a kdyz uvidi, ze ridic audiny tankuje naftu, tak ji zkusi nalit do sveho auta. No, netrefil jsem se. Kazdopadne za tuhle propagandu dieselu, jako neceho ekologickeho a cisteho, bych sekal hlavy.
Tak v americe ten diesel má snad i větší smysl, když tam lidi dojíždějí za prací třeba stovky kilometrů denně.. mě to přijde jen jako nesmysl na popojíždění u nás ve městech ;-\
Jako, že popojíždění u nás ve městech třeba v A1 smysl má a v A8 smysl nemá? To je opravdu duchaplná logika. Matte, sakra přemýšlej trochu, už ses někdy rozvaloval v áosmě na semaforech pod národním muzeem? Není přece nic příjemnějšího, než právě tohle auto - klimatizace, masážní sedalo, dokonalé utlumení, muzika. Tohle auto je přece dokonalé jak na ty stovky kilometrů, tak v dopravní zácpě ve městě. Je to dáno tím, že to auto má dokonalost ve své přirozenosti. Vždy a všude.
Aha, takze benzinova A8 masazni sedadla, utlumeni a muziku nema? Mhmm...
😄 Nemáš bolení 😄 Přečetl sis, na co reaguji a co píši?
a kde se rozvalujes ty osle? doma na kanapi s lahvacem v ruce?
Upozorňuji tě, že se limitně blížíš k dalšímu banánu. :-!
Hele ty případe, běž zasviňovat nějakej jinej web.
Nebo přispěj nějakým názorem. Tady to spíš vypadá, že máš nějaký mindrák.
Nebo přispěj nějakým názorem. Tady to spíš vypadá, že máš nějaký mindrák.
Jenže v USA není nafta daňově zvýhodněna, takže stojí víc než benzín a ekonomicky se to moc nevyplatí. Evropští výrobci už to v USA několikrát zkoušeli, ale nikdy neuspěli.
Nezkoušeli. To se hodně mýlíš. Až nyní to má smysl, až když se vyplatí vyrábět diesely pro USA bez zásadních úprav, vozy mají DPF a SCR filtry, případně Denox filtry. Hlavní nápor nastává teď, včetně Audi, cca 22 dieselových modelů tento rok a v roce 2014. Řekneme si to zhruba za rok, jak se prodává Mazda 6 diesel, Chevy Cruze diesel a celá škála BMW, AUDI a Mercedesů v dieselu.
Ekonomicky se to vyplatí, neb rozdíl ve spotřebě amerických benzínových a nastupujících dieselových modelů je značný, větší než v EU.
Ekonomicky se to vyplatí, neb rozdíl ve spotřebě amerických benzínových a nastupujících dieselových modelů je značný, větší než v EU.
Do evropských (a myslím obecně do prémie, tedy D3, Infiniti atd.; výjimkou jsou myslím staré atmosféry VW) aut se stejně tankuje "prémiový" benzín, který stojí zhruba stejně jako nafta. Běžný benzín je tam 91 RON.
Té evropské prémie se tam zase tak moc neprdodává. Težiště prodejů jsou americká a japonská auta. A pokud si pamatuju, tak třeba Volvo nebo BMW měly motory vždycky navržené tak, aby uměly bez úprav jezdit i na 91oktanový benzín - jen měly prostě nižší výkon y vyšší spotřebu. Je možné, že už to neplatí, nevím.
Ano, (některá) zvládnou jezdit na 91 oktanový benzín (stejně jako ty prodávané tady), ale není doporučovaný. Bavíme se snad o Audi, ne? Ať vybereš benzínový, nebo naftový šestiválec, litr paliva tě vyjde zhruba stejně. A není to výsada evropských aut. M56 vyžadovala 91 AKI a výš (tedy 95 RON), jestli si dobře pamatuji. G37 bylo to samé. Starší G35 zvládalo i nižší, za cenu ztráty výkonu. Do dražších aut se zkrátka tankuje dražší benzín. Zrovna u Infiniti by tě to mohlo stát i záruku.
Zasvniit si ovzduší dehtem nemá smyl, ony ty benzíny mají v usa nižší spotřebu než tady, zejména na těch dlouchých štrekách a při jejich rychl. limitech žerou ty V6ky kolem 8 litrů a V8 kolem 10-11. K čemu naftu
Při udávaných rychlostech budou žrát 4-6 litrů, proto to má cenu.
A přestaň už blbnout s tím dehtem, jsi jak malej Jarda co mu sebrali bábovičku. Víš dobře, že EU6 diesely nekouří, naproti tomu turbobenzíny ano, ty žádný filtr pevných částic nemají. A jestli to nevíš, protože jsi nikdy v EU5/EU6 dieselu nejel, tak je mi tě vážně líto.
A nerozčiluj se, neodvrátíš to ........... ještě by ti mohla prasknout žilka.
A přestaň už blbnout s tím dehtem, jsi jak malej Jarda co mu sebrali bábovičku. Víš dobře, že EU6 diesely nekouří, naproti tomu turbobenzíny ano, ty žádný filtr pevných částic nemají. A jestli to nevíš, protože jsi nikdy v EU5/EU6 dieselu nejel, tak je mi tě vážně líto.
A nerozčiluj se, neodvrátíš to ........... ještě by ti mohla prasknout žilka.
Ale pořád jsou cítit, s tím nic neuděláš.
Když odjíždím z garáží soukromým benzíňákem, tak není cítit skoro nic (a to mám po deseti letech už asi špatnej katalyzátor), když jedu služebním HDI s DPF, tak to prostě kysele smrdí.
V zimě na druhou stranu smrdí všechno. 😄
Když odjíždím z garáží soukromým benzíňákem, tak není cítit skoro nic (a to mám po deseti letech už asi špatnej katalyzátor), když jedu služebním HDI s DPF, tak to prostě kysele smrdí.
V zimě na druhou stranu smrdí všechno. 😄
Smrdi, pretoze nema denox, ale Windiesel uz pise o EU6, tak tam to uz nesmrdi a dokonca aj lepsie jazdi. Zlozitost takej chemicky je uz ina vec. Nakladmi na vyrobu sa to uz asi vyrovna benzinovemu hybridu.
Presne tak. Problem dieselu je ten, ze i kdyby dneska nesmrdeli, tak za 5 let bude z ciste audiny, ktere padaji z vyfuku lilije, nacipovany vrak s vykuchanym filtrem. To je proste osud dieselovych aut.
jo filtr pevných částic je věc, každá druhá dieslová plečka starší 5ti let ho má částečně nefunkční, zcela nefuknčí či přímo vykuchanej....
Vítej v realitě, amico >😁 >😁 >😁
Vítej v realitě, amico >😁 >😁 >😁
Urcite se najde nekdo, u koho by ten diesel daval nejaky smysl, ale at z nej nedelaji zachrance planety. Kdyby ve spotech rikali pokud jezdite predevsim velke porce kilometru na jeden zatah, muzete o dieselu uvazovat, nemel bych vetsich vyhrad.
Prometheus3000
Benál atmo forever!!!!!! Nech to žere.
přesně!!! takový motory budou vždy lepší něž nějaký nakoksovaný turbem 😄 Objem ničím nenahradíš !!!
mrazik
Nejsem nejaky znalec USA, ale splni emisni limity ve vsech statech ? Dalsi vec je, co udelaji zakaznici, az jim zacnou odchazte vstriky, DPF, EGR ? Urcite spokojenej kazdou opravu zaplati, kdyz doted s benzinem nemuseli resit skoro vubec nic.
No reklama je to hezka, jen mi to pripomina rceni ,,tonouci se stebla chyta".
Mam pocit, ze v EU je nastesti doba naftaku v osobnich autech za svym vrcholem.
No reklama je to hezka, jen mi to pripomina rceni ,,tonouci se stebla chyta".
Mam pocit, ze v EU je nastesti doba naftaku v osobnich autech za svym vrcholem.
MrBeranek
Naftové motory se přece dávají do A8ek "odjakživa", tak proč by si měl někdo myslet, že tam patří jen benzín? Navíc naftovou pistoli do benzínové nádrže nejde strčit, protože je širší.
Musis to brat trochu s nadsazkou. Reklama ma poukazat na to, ze amici proste nejsou zvykli na naftu a koncern to chce zmenit.
Naftu do osobních aut v masovym měřítku přece používáme jenom my v Evropě. Zbytek světa jezdí na benzín >😒]
3_diamanty
tak samozrejme benzin :yes😒br />
ked traktor tak diesel :yes:
ked traktor tak diesel :yes:
Když osobní auto pro každodenní použití, tak jedině naftu. Benzín ve srovnatelné kubatuře skoro nikdy nenabídne srovnatelnou dynamiku v otáčkách mezi 2-3 000.
Ale ano 😄
To, že Okta RS TSI natře Oktu RS TDI v libovolných otáčkách je jasný už z průběhu grafu, ani to nepotřebuju projet. TSI má 340-360 Nm mezi 1900-4500 ot./min a s kratšími převody, to ti TDI nedá.
Pokud srovnáváme srovnatelné, tedy turbobenzín a turbonaftu ve stejných autech, tak vždy bude benzín rychlejší (pokud ten motor nedělal úplný blb). Jen ta spotřeba není úplně ideální, co si budem povídat.
To, že Okta RS TSI natře Oktu RS TDI v libovolných otáčkách je jasný už z průběhu grafu, ani to nepotřebuju projet. TSI má 340-360 Nm mezi 1900-4500 ot./min a s kratšími převody, to ti TDI nedá.
Pokud srovnáváme srovnatelné, tedy turbobenzín a turbonaftu ve stejných autech, tak vždy bude benzín rychlejší (pokud ten motor nedělal úplný blb). Jen ta spotřeba není úplně ideální, co si budem povídat.
Jedině když porovnáš atmo benzín vs. turbodiesel, jinak turbobenzíny stejné kubatury nabídnou dynamiku určitě lepší kvůli kratším převodům.
Ale nabídne. Jel jsem s 2.0 SDI a oproti benzínovému dvoulitru to bylo slabší ve všech otáčkách.
Lukixe
Ale auto nádherné :yes: Myslím že aj v štátoch si zamilujú tento diesel..Samozrejme benzín taktiež paráda..Proste paráda celá Nemecká :yes:
jozephko
Vrátane vypnutého zvuku, spomalených záberov a plotu - keď sa Sarah Connorovej zdá o konci sveta. Za plotom vidí detské ihrisko, ale nemôže nič urobiť.
Ale veľmi vtipná reklama. Keby také boli aj reklamy na hydratačné krémy a tampóny 😄 .
Ale veľmi vtipná reklama. Keby také boli aj reklamy na hydratačné krémy a tampóny 😄 .
My vostatní na hydratační krémy a tampóny nejsme, ale přejeme ti ať se fakt zlepšej >😒]
prettorian
Zajímavé, jak se z té A8 po natankování dieselu stane A6 >😁
Dinar
jako reklama za jedna, otázku benzin vs. dýzl netřeba řešit při každé příležitosti, tohle je prostě vtipně uděláno. :yes: