Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: BMW vzpomíná na klasiku, druhou generaci sedmičky (E32)

20 komentářů

GTI
Skvost :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Měsíc po revoluci v tom k nám přijel vídeňský strýček, já jsem zrovna od tatínka koupil naši starou 105ku a z ní přesedl do kožených seslí téhle sedmy... bylo to jako mise na Mars, ani jsem nedýchal. >😁 😉
webpaja
>😒] :yes:
GTI
>😁 :yes: Já tohle auto dodnes, kdykoliv ho spatřím, vnímám velmi hluboce. Vizuálně (ve třídě) spolu s E38 nepřekonané.
ryccardo
A teď si vezmi, že by si to samý zažil i teď kdyby si do toho 20 let starýho auta přesednul kupříkladu z novýho Logana
Avatar - Dinar
Dinar
Rozumím, ale je to přece jen trochu jiné, dneska už většina lidí ví, co je klimatizace v autě, automat, kůže na sedačkách, já si tehdy dělal středový tunel do té 105ky z překližky a potahoval koženkou a najednou bác, sedím uprostřed snu. Do toho ten zvuk šestiválce... 😄
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Ja si myslim ze to vystihol stym loganom velmi presne a netyka sa to len logana 😉
ryccardo
Já tě chápu. To musel bejt ukrutnej kontrast. A jistě se ti pak chtělo sedat si zpátky do 105, že 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Naštěstí přišla doba, kdy kdo se jen trochu snažil, mohl vydělat, takže studentíkovi Dinarovi do roka před kolejí stála 320i, ojetina, ale letadlo. 😉
GTI
😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja beriem 7micku e32 :yes:
webpaja
Řada i vzniká i kvůli tomu, aby jednou eurošiml řadu 7 nestornoval jako medvědobijce...
Atila_
U nas v ramci rodiny fungovalo od roku 1988, kdy bylo zakoupene jako funglovka za tehdejsich asi 120.000DM az do roku 2008, kdy slo do srotu s priblizne 300.000 kilometry na hrbu. Krome spotrebaku se za celou dobu delala jenom jedna ridici jednotka za tusim asi 700DM a jinak uplne bez problemu od zacatku do konce. Trilitrovy sestivalec (730) tahnul az do uplneho konce jako kun, nikdy nedoplnovana klimatizace stale s*ala do interieru kostky ledu. Neco takoveho uz dneska nekoupite. :-!
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
A preco muselo do srotu??? 😐
Atila_
Tak melo svuj vek, svuj najezd, nebyl to zase nejaky veteran jakeho ma smysl renovovat. Doslouzilo, tak slo na ekologickou likvidaci. Slapalo furt dobre, ale samozrejme ten vek a posledni leta, kdy slouzilo jako vyslovene pracovni auto, se na nem podepsalo. I nejaka mensi koroze tam byla, preci jenom ta antikorozni uprava byla sice na svoji dobu slusna, ale ta doba byla osmdesata leta a mezitim presly dve dekady destu a snehu.
Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Takze motor stale slapal bez problemov....myslim ze kopec aut jazdi v omnoho horsom stave ako ste to vase zlikvidovali.... kedysi boli fakt kvalitne auta... dnes uz su to skor vynimky....
Arese
Škoda, nějaký méně majetný fanda by si ho třeba ještě koupil... 😒
Atila_
To tezko, protoze v Nemecku kde auto bylo se uz na tyhle auta plati celkem vysoke dane a dovoz do CR by znamenal dovozovou STK, prihlaseni, eko dan = priblizne zustatkova cena vozidla. Kdyby si to mohl jen tak nekdo vzit a jezdit, tak by se zajemce asi nasel, ale statni byrokracie dela z prevodu techle aut uz dost neekonomicky business.
Avatar - lejbl
lejbl
[odkaz]
😄

12 rokov som si v tom vozil pozadie (1995-2007). Ked isla z rodiny, cca 400k km, vacsinu doby garazovana, stale 100% stav, 730i M30 s automatom, BMW Schwarz/sivy velur. Na pomerne vysokych 15" pneumatikach vysoky komfort jazdy, pritom v zakrutach velmi slusne. Spotreba podla trasy a stylu jazdy 12-20 l/100km.
Skoda, ze neboli prestory a trochu viac financii, inac by skoncila v stodole ako youngtimer na vikendove jazdy.

[odkaz]