Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
2
Skvost :yes:
Dinar
1
Měsíc po revoluci v tom k nám přijel vídeňský strýček, já jsem zrovna od tatínka koupil naši starou 105ku a z ní přesedl do kožených seslí téhle sedmy... bylo to jako mise na Mars, ani jsem nedýchal. >😁 😉
webpaja
0
>😒] :yes:
GTI
3
>😁 :yes: Já tohle auto dodnes, kdykoliv ho spatřím, vnímám velmi hluboce. Vizuálně (ve třídě) spolu s E38 nepřekonané.
ryccardo
0
A teď si vezmi, že by si to samý zažil i teď kdyby si do toho 20 let starýho auta přesednul kupříkladu z novýho Logana
Dinar
1
Rozumím, ale je to přece jen trochu jiné, dneska už většina lidí ví, co je klimatizace v autě, automat, kůže na sedačkách, já si tehdy dělal středový tunel do té 105ky z překližky a potahoval koženkou a najednou bác, sedím uprostřed snu. Do toho ten zvuk šestiválce... 😄
Lucaslegend
0
Ja si myslim ze to vystihol stym loganom velmi presne a netyka sa to len logana 😉
ryccardo
0
Já tě chápu. To musel bejt ukrutnej kontrast. A jistě se ti pak chtělo sedat si zpátky do 105, že 😉
Dinar
0
Naštěstí přišla doba, kdy kdo se jen trochu snažil, mohl vydělat, takže studentíkovi Dinarovi do roka před kolejí stála 320i, ojetina, ale letadlo. 😉
GTI
0
😄
3_diamanty
ja beriem 7micku e32 :yes:
Atila_
U nas v ramci rodiny fungovalo od roku 1988, kdy bylo zakoupene jako funglovka za tehdejsich asi 120.000DM az do roku 2008, kdy slo do srotu s priblizne 300.000 kilometry na hrbu. Krome spotrebaku se za celou dobu delala jenom jedna ridici jednotka za tusim asi 700DM a jinak uplne bez problemu od zacatku do konce. Trilitrovy sestivalec (730) tahnul az do uplneho konce jako kun, nikdy nedoplnovana klimatizace stale s*ala do interieru kostky ledu. Neco takoveho uz dneska nekoupite. :-!
A preco muselo do srotu??? 😐
Tak melo svuj vek, svuj najezd, nebyl to zase nejaky veteran jakeho ma smysl renovovat. Doslouzilo, tak slo na ekologickou likvidaci. Slapalo furt dobre, ale samozrejme ten vek a posledni leta, kdy slouzilo jako vyslovene pracovni auto, se na nem podepsalo. I nejaka mensi koroze tam byla, preci jenom ta antikorozni uprava byla sice na svoji dobu slusna, ale ta doba byla osmdesata leta a mezitim presly dve dekady destu a snehu.
Takze motor stale slapal bez problemov....myslim ze kopec aut jazdi v omnoho horsom stave ako ste to vase zlikvidovali.... kedysi boli fakt kvalitne auta... dnes uz su to skor vynimky....
Škoda, nějaký méně majetný fanda by si ho třeba ještě koupil... 😒
To tezko, protoze v Nemecku kde auto bylo se uz na tyhle auta plati celkem vysoke dane a dovoz do CR by znamenal dovozovou STK, prihlaseni, eko dan = priblizne zustatkova cena vozidla. Kdyby si to mohl jen tak nekdo vzit a jezdit, tak by se zajemce asi nasel, ale statni byrokracie dela z prevodu techle aut uz dost neekonomicky business.
😄
12 rokov som si v tom vozil pozadie (1995-2007). Ked isla z rodiny, cca 400k km, vacsinu doby garazovana, stale 100% stav, 730i M30 s automatom, BMW Schwarz/sivy velur. Na pomerne vysokych 15" pneumatikach vysoky komfort jazdy, pritom v zakrutach velmi slusne. Spotreba podla trasy a stylu jazdy 12-20 l/100km.
Skoda, ze neboli prestory a trochu viac financii, inac by skoncila v stodole ako youngtimer na vikendove jazdy.
[odkaz]
12 rokov som si v tom vozil pozadie (1995-2007). Ked isla z rodiny, cca 400k km, vacsinu doby garazovana, stale 100% stav, 730i M30 s automatom, BMW Schwarz/sivy velur. Na pomerne vysokych 15" pneumatikach vysoky komfort jazdy, pritom v zakrutach velmi slusne. Spotreba podla trasy a stylu jazdy 12-20 l/100km.
Skoda, ze neboli prestory a trochu viac financii, inac by skoncila v stodole ako youngtimer na vikendove jazdy.
[odkaz]