Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
King of rain
9
Pěkné auto a je i za dobrý peníze.....takže tohle se kupovat bude. :yes: Opět posun vpřed.....
Choochoo
3
Oproti konkurenci je zde videt vyraznejsi posun. Jsem zvedav na dalsi generace I30, Ceedu :yes:
strýček BOB
Mno, vzhled vozíku je mírně řečeno podivný. Celá přední část všech Ceed je odporně agresivní. Tady to korunují LED světla. Kdo to vymyslel? :😉 Cena komentář nepotřebuje. Korejský GT vozík se zapotí s obyčejným Leonem 1.8TSI. Mno, hlavně, že v basmati klubu třískají lahve s bohemkou. Marně hledám důvod proč si to Kia GT kupovat.
777 Kia ;-\
777 Kia ;-\
Leon ho natře v přímce s přehledem 😄
to je pravda ale nakolko ma ceed GT lepsiu maximalku tak na dostatocne dlhej priamke by leona dobehol 😄 ak by sme sli do maxima
To záleží i na konkrétním kusu. Jel jsem Leonem 1.8 TSI, který vůbec nejel, stejně jako jiným Leonem, který vyloženě letěl. Bůh ví proč...
Třídveřový by měl mít trošku ostřejší, živější naladění. Průběh je pořád stejný. Je možné, že nějaké první kusy ho neměly. Je možné, že ho dnes už má i pětidveřový.
Oba byly třídveřové 😄
Slyšel jsem o tom, ale nezažil jsem. Jel jsem až s tím vylepšeným. 😄 Nebo lepším, nebo co to vlastně mělo být. Těžko říct, jestli to nebyla jen nějaká chyba - jestli ho neudělali omylem až příliš dobrý. Protože to, co jsem měl v ruce, bylo až nebezpečně chutné. Více, než je zdrávo, v koncernové hierarchii.
protože ho někdo asi blbě zajel. Mám teorii, že auto je jako pes. Co ho v mládí naučíš, tak se později chová. Někdo řekne blbost, je to jen stroj. Ale ono to spolehlivě funguje.
Zajedeš motor podtáčením v domění, že ho šetříš a děláš mu dobře. Opak je pravdou. Je to pak už navěky chcíplý a nic s tím nenaděláš. Ale to není žádná novinka nebo můj vynález.
Zajedeš motor podtáčením v domění, že ho šetříš a děláš mu dobře. Opak je pravdou. Je to pak už navěky chcíplý a nic s tím nenaděláš. Ale to není žádná novinka nebo můj vynález.
O tom dost pochybuju, obě auta měla podobně těžký život, kdy se s nimi od začátku nikdo nemazlil
Tak to nefunguje. Auto nie je pes.
Teoria o spravnom zabehnuti, aby auto nezlenivelo, je stara krcmova prupovidka.
Riadiacej jednotke trva cca 600-1000km, kym sa naladi na nove vstupne hodnoty. Potom sa sprava inak.
Odpoj bateriu na 5minut, kym sa jednotka vyresetuje a vsimaj si, co bude nasledujuce km robit.
Teoria o spravnom zabehnuti, aby auto nezlenivelo, je stara krcmova prupovidka.
Riadiacej jednotke trva cca 600-1000km, kym sa naladi na nove vstupne hodnoty. Potom sa sprava inak.
Odpoj bateriu na 5minut, kym sa jednotka vyresetuje a vsimaj si, co bude nasledujuce km robit.
Pokud ten motor trápíš v nízkých otáčkách, nikdy nepojede, jak by měl. To jsem nikde nevygooglil, je to jen moje vlastní a opravdu dlooooholetá zkušenost.
Netrapis ho, v pripade naftakov maximalne 2hm. zotrvacnik.
Jazdi dlhodobo aspon 1 celu nadrz pomaly, nizke otacky, pomale rozjazdy a bude na konci lenive. Vyjazdi dalsiu nadrz standardnym stylom a si tam, kde si bol predtym.
Viem, ze si to nevygooglil, ten nezmysel pocuvam aj od kamaratov a citam na forach.
Jazdi dlhodobo aspon 1 celu nadrz pomaly, nizke otacky, pomale rozjazdy a bude na konci lenive. Vyjazdi dalsiu nadrz standardnym stylom a si tam, kde si bol predtym.
Viem, ze si to nevygooglil, ten nezmysel pocuvam aj od kamaratov a citam na forach.
to musim potvrdit. Tiez mam auto od starsieho pana, atmosferu benzin. Po kupe to bolo velmi lenive. Ujo to posielal max do 2400 otacok . Potom som tomu daval kapky do nejakych 4200 pravidelne a to auto som nespoznaval. Ozilo poriadne. :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Ale samozřejmě, pane testére, že urazíte, zdejší diskutéry urazíte, tedy ty diskutéry, kteří za nickem disponují dovětkem - prosťáček - urazíte je i když napíšete jen, že GOLF GTI je auto...
Horkovzdušná jednašestka s dobrými jízdními vlastnostmi. Velmi v tomto kontextu oceňuji větu pana testéra, cituji: "Rozhodně se tedy vyplatí o jeho koupi uvažovat." S tím velký souhlas, uvažování totiž bude nejfrekventovanější úvaha o tomto modelu. Protože koupě se koncentrují v tomto přitvrzeném segmentu jinde, někde úplně jinde.
Co je však podstatné, podstatné je to, jak Kia kvalitně rozšiřuje a cílí své segmentární aktivity i do velmi třídně prestižních variací. Osobně si sice nedovedu představit, že se dá v Evropě zahajovat silniční kariera na korejském (skoro)hot-hatchi, vždyť nepořídit si GOLF GTI v podstatě snad ani při předznačeném silničním zájmu nejde, avšak, jak známo, člověk míní, garáž a život mění.
Motor má poměrně do vyšších počátečních otáček umístěné maximum kroutícího momentu, asi to nebude přispívat k jízdní linearitě, avšak úplně všechno od dané jednašestky člověk chtít nemůže. V tomto kontextu ohromuje nový dvoulitr od Mercedesu.
Avšak zpět do šedi dne - velmi chválím (importovaná) sedadla, absolutně odmítám cirkusovost světelné rampy v předním nárazníku, konekonců i zadní odrazky nasvislo, a též do prostoru vypoulené bulvy zadních světel. Na druhou stranu, chválím výběr barvy a sympaticky působící kabinu jako celek. Nebýt těch světel, pak při hraně roviny lowend/mainstream by se možná dal i (trochu) připozvednout jeden paleček.
No, jásám raději takto :yes: :yes: Na to si ale budeš muset počkat až na test modelu, který kdysi nadefinoval, aktuálně definuje a v budoucnu nepochybně definovat i bude pojem hot-hatch planety :yes: [odkaz]
P.S. KIA Pro_cee´d GT: pochvala :-!
Horkovzdušná jednašestka s dobrými jízdními vlastnostmi. Velmi v tomto kontextu oceňuji větu pana testéra, cituji: "Rozhodně se tedy vyplatí o jeho koupi uvažovat." S tím velký souhlas, uvažování totiž bude nejfrekventovanější úvaha o tomto modelu. Protože koupě se koncentrují v tomto přitvrzeném segmentu jinde, někde úplně jinde.
Co je však podstatné, podstatné je to, jak Kia kvalitně rozšiřuje a cílí své segmentární aktivity i do velmi třídně prestižních variací. Osobně si sice nedovedu představit, že se dá v Evropě zahajovat silniční kariera na korejském (skoro)hot-hatchi, vždyť nepořídit si GOLF GTI v podstatě snad ani při předznačeném silničním zájmu nejde, avšak, jak známo, člověk míní, garáž a život mění.
Motor má poměrně do vyšších počátečních otáček umístěné maximum kroutícího momentu, asi to nebude přispívat k jízdní linearitě, avšak úplně všechno od dané jednašestky člověk chtít nemůže. V tomto kontextu ohromuje nový dvoulitr od Mercedesu.
Avšak zpět do šedi dne - velmi chválím (importovaná) sedadla, absolutně odmítám cirkusovost světelné rampy v předním nárazníku, konekonců i zadní odrazky nasvislo, a též do prostoru vypoulené bulvy zadních světel. Na druhou stranu, chválím výběr barvy a sympaticky působící kabinu jako celek. Nebýt těch světel, pak při hraně roviny lowend/mainstream by se možná dal i (trochu) připozvednout jeden paleček.
No, jásám raději takto :yes: :yes: Na to si ale budeš muset počkat až na test modelu, který kdysi nadefinoval, aktuálně definuje a v budoucnu nepochybně definovat i bude pojem hot-hatch planety :yes: [odkaz]
P.S. KIA Pro_cee´d GT: pochvala :-!
Ale Kie treba uznať, že vie, kam mieri a neprezentuje Ceed GT ako konkurenta pre klasické hotheče typu GTI či ST, ale o ligu nižšie a matne si spomínam, že sa predstavitelia Kie i bránili umiesňovaniu Ceedu GT na úroveň hothečov a sami si vymedzili teritórium 308 GTi či Leonu 1,8TSI. A v rámci tejto konkurencie si nevedie zle, jazda je podľa testu na jednotku, motor silný a točivý, športové detaily neošidili a výbava je nad konkurenciou (Recará sa inde priplácajú, ak vôbec sú k dispozícii).
Ja by som nekupoval, ale uznávam ďalší pokrok, ktorý Kia urobila. Veď si všimnime postupnosť: najskôr dorovnať konkurenciu v bežnom modeli, potom uviesť potentnejší warm-hatch a nakoniec možno bude aj plnohodnotný hotheč.
Ja by som nekupoval, ale uznávam ďalší pokrok, ktorý Kia urobila. Veď si všimnime postupnosť: najskôr dorovnať konkurenciu v bežnom modeli, potom uviesť potentnejší warm-hatch a nakoniec možno bude aj plnohodnotný hotheč.
Jo, přesně, píši to i nahoře.
presne tak...... ceed GT nie je klasicky hot hatch..... ale skor take rychle GT cestovne auto .... oslovenie hot hatch sice pouzivat pri pro ceede GT mozeme ( a redaktori ho kde kade vyuzivaju tiez ) aj ja ho sem tam vyuzijem ale vsetci dobre vieme ze svojim sposobom to nie je klasicky hot hatch ... tie klasicke hot hatche su predsa len vykonom trosku uz inde to je pravda
ale ako bezny cestovny rychly hatch ma kia v GT verzii skvely model ktory moze narobit konkurencii vrasky na cele 😉 samozrejme GOLF GTI moze byt v klude 😉
ale ako bezny cestovny rychly hatch ma kia v GT verzii skvely model ktory moze narobit konkurencii vrasky na cele 😉 samozrejme GOLF GTI moze byt v klude 😉
KANKUNEN
Výkon tam je, váha dobrá, kvalty prý při sobě, ale 7,7 na stovku je dost.
No práveže tá hmotnosť je na úrovni Golfu GTI s dvojlitrom. A áno, 7,7s je na vyše 200k veľa. ;-\
Asi to má krátkou dvojku, jedno řazení navíc klidně tu půlvteřinu udělá 😄
Skoro žiadne fúkané štvorvalce nedajú 100 na dvojke, väčšina musí radiť dvakrát (to nie sú atmosféry, ktoré dotočia 7000-7500 otáčok), takže tam pes zakopaný nebude.
hmmm, GTI da stovku na dvojku jak malinu 😉
Ja som si to pri jazde nevšimol, ale podľa tohto videa: [odkaz] sa radí trojka pri asi 95 kmh.
Ale kdyby to poslal do omezovače, dostane se daleko přes stovku - v těch 6200 řadí jen proto, že tam končí pásmo s nejvyšším výkonem.
[odkaz]
Pro další zrychlení je tenhle postup samozřejmě pitomý, pro měření 0-100 může být nakonec rychlejší ty dvojku dotočit.
[odkaz]
Pro další zrychlení je tenhle postup samozřejmě pitomý, pro měření 0-100 může být nakonec rychlejší ty dvojku dotočit.
Ale to radil automat (DSG) v športovom móde, takže tam nič dlhšie nepodržíš (podľa mojej skúsenosti Ti odradí DSG aj v manuálnom režime). Našiel som iné video GTI v slabšej verzii a tam DSG zaradilo trojku už okolo 90 kmh.
Hlavně u DSG nemá žádný smysl držet stupeň (myslím z hlediska sprintu na rovince). Plánované přeřazení je tak rychlé, že je ztráta prakticky zanedbatelná.
Uvažuj, čím kratší kvalty tím víc to jde do otáček a je to rychlejší. Dlouhá dvojka = těžký převod a nejede to.
Chtělo by to vyzkoušet - myslím, že tohle auto bude mít dost síly na to, aby roztáhlo i delší kvalt.
Golf točí na dvojku při stovce 6200 otáček a pořád mu do omezovače ještě něco zbývá (a že je tam rychle 😄 ).
Anebo je Ceed prostě jen pomalý. >😁
EDIT: Po zhlédnutí několika videí se musím omluvit, to auto je prostě pomalý, ne že ne. A dvojku to dotočí někam k 95 km/h.
Golf točí na dvojku při stovce 6200 otáček a pořád mu do omezovače ještě něco zbývá (a že je tam rychle 😄 ).
Anebo je Ceed prostě jen pomalý. >😁
EDIT: Po zhlédnutí několika videí se musím omluvit, to auto je prostě pomalý, ne že ne. A dvojku to dotočí někam k 95 km/h.
Stačí se podívat na závodní auta, i přes větší výkon tam řadí jeden kvalt za druhým, aby byla co největší dynamika.
V praxi jde o to, jak dlouhé máš pásmo maxima výkonu. Nemá smysl mít zbytečně hustě rychlosti. Závodní motory mívají úplně jiné naladění. Pokud jde o zrychlení na stovku, přeřazení s manuální převodovkou není zrovna okamžité. Takže kratší rychlost nemusí znamenat lepší čas. Zrychlení, které získáš zkrácením, musí překonat zpomalení, které přinese řazení navíc. Když už musíš řadit, tak by bylo dobré stupeň navíc využít naplno, což zase může jít proti jiným prioritám. Nestaví dragster.
Není žádným tajemstvím, že co se týče dynamiky, tak autu nejvíce přidáš zkrácením stálého převodu, tedy kratšími kvalty. Typický příklad je Honda Civic Type-R 7G. Ne že by měla v sérii dlouhé kvalty, ale dají se jednoduše sehnat kratší stálý převod a kratší 4,5,6 z japonského modelu a auto pak jede mnohem líp.
Obecně platí, že pokud chce kdokoliv zabít dynamiku auta (pokud to není výkonná sedmilitrová V😄, tak nejjednodušší způsob je dát mu dlouhé kvalty.
Obecně platí, že pokud chce kdokoliv zabít dynamiku auta (pokud to není výkonná sedmilitrová V😄, tak nejjednodušší způsob je dát mu dlouhé kvalty.
Dotáhnu ti to do extrému jako příklad. Pokud máš motor, který má 150 kW od 4500 do 6500 otáček a převody bys mu dal poskládané tak, aby šly po 200 otáčkách, tak je celkem jedno, jestli bude točit 5000 na šestku, 5200 na pětku, 5400 na čtyřku, 5600 na trojku, 5800 na dvojku, nebo 6000 na jedničku, na kole bude mít pořád stejný moment. Výkon se na převodu nemění (ztráty zanedbávám). Otáčky kola jsou dané rychlostí auta. O tomhle jsem mluvil. U podobně "plochých" motorů je bod, za kterým dalším zkracováním nic nezískáš. V praxi nechceš být na maximu, protože by to dělalo problémy v zatáčkách, ale co se týče samotné dynamiky, už nic nezískáš. Můžeš optimalizovat na to, abys měl minimum přeřazení, optimální převody pro zatáčky atp. Ale sílu na kolech nevylepšíš.
Aú - na kole ten hypotetický motor nebude mít stejný moment. I kdyby byla křivka momentu mezi 4500 a 6500 ot zcela plochá, tak při zmíněné jedničce bude moment na kole zhruba 1.2x vyšší...ovšem popsané zpřevodování je zcela odtrhuté od reality.
Ilustruji princip. Jinak si to zkus přečíst ještě jednou, plochý je výkon, ne moment. Moment v tomto rozsahu tedy bude lineárně klesat. Když to vezmeš do důsledku, na kole rozdíly budou, protože ztráty nejsou konstantní. A také reálný motor nebude takhle plochý. I když to říká tovární specifikace, ve skutečnosti tak průběh vypadat nebude.
Pokud mi někdo nevěří, že se výkon na převodu nemění, může si nějakou převodovku vybrat a počítat. Výkon je totiž otáčky * moment * konstanta. Jelikož je výkon stejný, zvýšení otáček (podřazením) znamená snížení momentu (na klice). Otáčky kola jsou dané rychlostí vozu (a obvodem pneumatik), pokud dodám stejný výkon na kolo, musím dodat i stejný moment (= nic jsem nezískal).
Běžná auta nebudou mít dostatečně krátké převody (i když mají hodně "plochý" motor, třeba dvoulitr z GTI má konstantní výkon přes 1700 otáček), takže prostor pro zlepšení je. Nicméně původní myšlenka zůstává, zkrácení nemusí nutně přinést lepší čas na stovku, protože si prostě můžeš přihodit další řazení, které něco trvá.
Pokud mi někdo nevěří, že se výkon na převodu nemění, může si nějakou převodovku vybrat a počítat. Výkon je totiž otáčky * moment * konstanta. Jelikož je výkon stejný, zvýšení otáček (podřazením) znamená snížení momentu (na klice). Otáčky kola jsou dané rychlostí vozu (a obvodem pneumatik), pokud dodám stejný výkon na kolo, musím dodat i stejný moment (= nic jsem nezískal).
Běžná auta nebudou mít dostatečně krátké převody (i když mají hodně "plochý" motor, třeba dvoulitr z GTI má konstantní výkon přes 1700 otáček), takže prostor pro zlepšení je. Nicméně původní myšlenka zůstává, zkrácení nemusí nutně přinést lepší čas na stovku, protože si prostě můžeš přihodit další řazení, které něco trvá.
Presne tak !
Ja som mal moznost odviest sa na GT ceede este asi pred 4 mesiacmi na verzii urcenej novinarom v Žiline a je to presne ako hovoris. Dvojku na 100km/h neroztiahnes. Musis tam buchnut trojku a aj ked twin scroll zabera bleskovo, trva to nejake desatinky sekundy kym prekroci 100km/h.
Ja som mal moznost odviest sa na GT ceede este asi pred 4 mesiacmi na verzii urcenej novinarom v Žiline a je to presne ako hovoris. Dvojku na 100km/h neroztiahnes. Musis tam buchnut trojku a aj ked twin scroll zabera bleskovo, trva to nejake desatinky sekundy kym prekroci 100km/h.
otázka je, jak moc se dá těm korejským koním věřit.
Podívejme se třeba na Peugeot rcz 1,6 THP 200 koní a udávané zrychlení 7,5 na sto.Takže bych řekl,že není nic moc špatně.
Navíc třeba mi osvětlíš metodiku měření.Musí být auta v plné výbavě?Na jakých pneumatikách?Klimatických podmínek?Musí být vždy daný údaj dosažitelný?Musí ho dosáhnout každý řidič stejně?To je jen že se stále bavíme o papírových hodnotách,a údaji v desetinách.
Navíc třeba mi osvětlíš metodiku měření.Musí být auta v plné výbavě?Na jakých pneumatikách?Klimatických podmínek?Musí být vždy daný údaj dosažitelný?Musí ho dosáhnout každý řidič stejně?To je jen že se stále bavíme o papírových hodnotách,a údaji v desetinách.
Tomas_2002
Nové vozy KIA podle mě naráží na klasický problém korejského, francouzského a japonského designu. Když vylezli s prvním Ceedem, tak to byla bomba. Když vyšel první Civic 8G tak to bylo taky po stránce designu úžasný auto.
Ale dnes ? Okoukaný, nudný, nezajímavý. Tohle je přesně ten pomíjivý design. Podívejme se třeba starý Focus, Octavii nebo Golf - to je design, který stárne velice pomalu, ale to si Korejci nejsou ochotni přiznat. Hrají jen na počáteční WOW efekt. To se jim v roce 2007 povedlo, ale v roce 2013 už to nikoho ze židle nezvedne.
Ale dnes ? Okoukaný, nudný, nezajímavý. Tohle je přesně ten pomíjivý design. Podívejme se třeba starý Focus, Octavii nebo Golf - to je design, který stárne velice pomalu, ale to si Korejci nejsou ochotni přiznat. Hrají jen na počáteční WOW efekt. To se jim v roce 2007 povedlo, ale v roce 2013 už to nikoho ze židle nezvedne.
no jasne,zase ta jedna rozpravka o neuveritelne skvelom nadcasovom dizajne octavie a Golfu...strc sa s tym do ... :-!
Ty považuješ design starého Golfu, Focusu a Octavie za nadčasový, neokoukaný a zajímavý? A veškeré korejské, francouzské či japonské vozy jsou pravým opakem? No každý to vidíme jinak, o tom je diskuze 😉
Zajímavý ani ne. Jsou prostě designy, které jsou tak čisté a dobře vymyšlené, že tě sice nebouchnou do očí a neposadí tě na zadek, ale budou se pořád libit i po dlouhých letech.
Třeba jako židle č. 14 od Thoneta.
Třeba jako židle č. 14 od Thoneta.
Židlím pravda nerozumím a nijak mě to netrápí, ale když auto typu Golfu či Octavie označíš za neokoukané či nadčasové pak je to tvá volba. Stejnými slovy by jsi mohl popsat i design tebou zavrhovaných vozů - to že jsou pro někoho "výstřední" v době uvedení nemusí být na škodu. Jejich "výstřednost" může být stejně přitažlivá i po letech. Samozřejmě pokud to bereš jako čistě osobní hledisko, nemá cenu se o tom hádat. Civic osmé generace je out, starý Golf hodně in .... OK. Mám to obráceně.
Vzpomínám si třeba na mazdu 323F to byla tenkrát pecka a nemohu říci,že by se mi dnes nelíbila.To byl jen příklad,těch aut,které byli ve své době krásné a líbí se i po dlouhé době je dost.Ale ty co nikoho nezaujali,tak tě nezaujmou ani dnes.
A není snad O1 dodnes důstojně vypadajícím autem?...Samozřejmě, nelze to až tak jednoduše zobecnit.
No to težko říct, dneska je Octavia první generace tak vzhledově zprofanovaná, že ji zná každý. Nevím tedy, jak by design mohl být označován jako neokoukaný či nadčasový, ale jako možný názor, to někomu takový přijít může... jen je otázka, jestli tu nadčasovost nedělá právě ta "okoukanost". Vozy té doby lze obecně považovat za důstojné, příkladem budiž třeba Fiat Marea.
Přesně tak. Marea 😲 >😒]
no to jste tomu dali s Mareou korunu >😁 Příklad, jak noha >😁
Nezdá se ti to jako vhodný konkurent dané doby?
sorry, ale nezdá. Neumím si představit hnusnější záležitost, než byla tahle obluda. Jo, vlastně umím, ale pochází ze stejný dílny.
Vidíš, tak přesně stejně to mám u Octavie.
ale jo, já ti to neberu. Nejlepší ukazatel jsou přeci dlouhodobý prodeje.
Také ti to samozřejmě neberu, ale ukazatelem čeho jsou dlouhodobé prodeje?
no snad ukazatelem toho, o co je zájem.
Čili o co je větší zájem, to je hezčí? Tak to neříkej třeba u Ferarri...
Btw. ty znáš čísla všech prodej Fiatu Marea a Škody Octavia první generace po celém světě?
Btw. ty znáš čísla všech prodej Fiatu Marea a Škody Octavia první generace po celém světě?
Fiat Marea - 24,318 ks
Škoda Octavia I - 1,442,126 ks.
:-!
Škoda Octavia I - 1,442,126 ks.
:-!
Zásah, potopená >😒]
A ten počet Mareí máš z prvního měsíce jejich výroby nebo za celých šest let?
tak sem dej ty relevantní čísla, o kterých mluvíš.
Už na tom dělám.
Takže, pouze v italských továrnách bylo vyrobeno 384 833 ks Fiatu Marea. Čísla pro výrobu v Brazílii bohužel neznám.
Takže, pouze v italských továrnách bylo vyrobeno 384 833 ks Fiatu Marea. Čísla pro výrobu v Brazílii bohužel neznám.
FAKT ??? na kterou skládku to vyvezli ? >😁 >😁 >😁
ne teď vážně. Hlava mi nebere, co všechno se v průběhu let v evropských (a zdaleka ne jen v nich) automobilkách vyrobilo za ohavy. Pro mě (a samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit) je Fiat Marea něco naprosto otřesnýho. Jedna věc je ovšem design a druhá kvalita. To druhý kritérium je bohužel ještě horší. A na okraj, nějakýho Fiata jsem už taky vlastnil.
P.S. pro Grifith : to tvoje italský auto je nádherný ! To ale neznamená, že v zemi designu se musí všechno vždycky povést.
ne teď vážně. Hlava mi nebere, co všechno se v průběhu let v evropských (a zdaleka ne jen v nich) automobilkách vyrobilo za ohavy. Pro mě (a samozřejmě se mnou nemusíte souhlasit) je Fiat Marea něco naprosto otřesnýho. Jedna věc je ovšem design a druhá kvalita. To druhý kritérium je bohužel ještě horší. A na okraj, nějakýho Fiata jsem už taky vlastnil.
P.S. pro Grifith : to tvoje italský auto je nádherný ! To ale neznamená, že v zemi designu se musí všechno vždycky povést.
No samozřejmě design je věcí názoru a ten nikomu brát nehodlám. Co se líbí jednomu, může druhého odrazovat. Když jsme se k tomuto dostali od designu Octavie, tak její tvary považuji za patvar.
Co se kvalit týká, tak pokud jsi měl Tipo, nedá se svítit, tam to stále byla tragédie. Ale postupně se to generaci od generace zlepšuje. Vlastnili jsme prakticky každou následující generaci : od Tipa, přes Mareu, Stilo, až po nové Bravo. Problémy s kvalitou měly snad všechny automobilky v průběhu posledních 20 let... že by někdo výrazně vyčníval, to bych si neodvážil tvrdit. 😉
Co se kvalit týká, tak pokud jsi měl Tipo, nedá se svítit, tam to stále byla tragédie. Ale postupně se to generaci od generace zlepšuje. Vlastnili jsme prakticky každou následující generaci : od Tipa, přes Mareu, Stilo, až po nové Bravo. Problémy s kvalitou měly snad všechny automobilky v průběhu posledních 20 let... že by někdo výrazně vyčníval, to bych si neodvážil tvrdit. 😉
ale tak snad srovnáváme značky stejný kategorie a přibližně stejný cenový relace. Proč do toho motáž nějaký Ferarri ?
Proč? Ty už si nepamatuješ, co jsi napsal? "Nejlepším ukazatelem toho, o co je zájem, jsou dlouhodobé prodeje." - tvá slova.
Vzhledem k faktu, že jsi na toto téma přešel z oblasti designu, tak tvou premisou je to, že co se víc prodává, je hezčí - a to je ten kardinální nesmysl.
Vzhledem k faktu, že jsi na toto téma přešel z oblasti designu, tak tvou premisou je to, že co se víc prodává, je hezčí - a to je ten kardinální nesmysl.
odporucam precitat par clankov😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
ono to s tym dizajnom nakoniec take zle nie je ze? 😉
kia boduje u zakaznikov prave skvelym dizajnom ak si si nevsimol
😉
[odkaz]
[odkaz]
ono to s tym dizajnom nakoniec take zle nie je ze? 😉
kia boduje u zakaznikov prave skvelym dizajnom ak si si nevsimol
😉
Nějaké designérské ankety bych tolik neprožíval. Red Dot dostala i Fabia a osobně snad nic horšího než tohle [odkaz] mezi miniauty neznám.
Stejně tak Roomster, nebo Rapid. Tedy dle zdejších diskuzí nejošklivější Škody. A to nejsou všechny, jen si myslím, že Yeti, Octavia kombi a Superb kombi patří k tomu lepšímu v nabídce značky.
Slusnej nesmysl.
Kdo se otoci za Octavii, Golfem??? Kdo se dnes otoci za Golfem 7? Nikdo pac si ani nevsimne ze to neni G6 😉 Kdo se otoci za OIII? Cech, protoze je to ceska produkce, kazdy z nas je trochu vlastenec a je v nem trochu te narodni hrdosti. Takze ne proto, ze je to uzasny, ale proto, aby zjistili jakou novinku zacli montovat.
Civica prohlizi kdekdo, nejednou se za nim otoci pesak na silnici a to je design stary cca 8let.
Ono to spise bude tim ze to nadseni, tvuj WOW efekt je v porovnani s tebou uvedenymi tuctovkami obrovsky a ma rychlejsi pokles. Tato auta jsou ale porad mene okoukana, nudna nez tebeou uvedene tuctovky 😉 Osobne si myslim, ze spousta lidi by neverila, ze mezi designem Civica 8G a Golfa 7 je takovy casovy rozdil, mozna by i nekdo vahal, ktere auto je designove starsi 😉
Kdo se otoci za Octavii, Golfem??? Kdo se dnes otoci za Golfem 7? Nikdo pac si ani nevsimne ze to neni G6 😉 Kdo se otoci za OIII? Cech, protoze je to ceska produkce, kazdy z nas je trochu vlastenec a je v nem trochu te narodni hrdosti. Takze ne proto, ze je to uzasny, ale proto, aby zjistili jakou novinku zacli montovat.
Civica prohlizi kdekdo, nejednou se za nim otoci pesak na silnici a to je design stary cca 8let.
Ono to spise bude tim ze to nadseni, tvuj WOW efekt je v porovnani s tebou uvedenymi tuctovkami obrovsky a ma rychlejsi pokles. Tato auta jsou ale porad mene okoukana, nudna nez tebeou uvedene tuctovky 😉 Osobne si myslim, ze spousta lidi by neverila, ze mezi designem Civica 8G a Golfa 7 je takovy casovy rozdil, mozna by i nekdo vahal, ktere auto je designove starsi 😉
Slusnej nesmysl.
Co? Nikdo se neotaci a kazdy te prehlizi a tebe to se.e? 😉
Pravda je ze jsem se za okoukanym skvostem jednou otocil, pac muze i nekdy prekvapit
[odkaz]
Pravda je ze jsem se za okoukanym skvostem jednou otocil, pac muze i nekdy prekvapit
[odkaz]
Právě naopak. Byl bys překvapen jak Golf co se vzhledu tyče sklízel až nečekaný úspěch. Dokonce mě jednou kvůli tomu stavěla policejní hlídka ale to ty s Hondou zřejmě neznáš a nepoznáš.
To si uz jednou rikal, pamatuji si, ale nechteli se spise podivat na technicky stav veterana? Treba spatne odhadli stari vozu 😉
Ne ted vazne, proste mi to prislo jako nesmysl, pac kazdemu se libi neco jineho. Bavit se o tom, jak byl tamhle ten kamos uneseny nebo ze si vetsina jen povzdechla ze ma normalni auto s tuctovou pristrojovkou nema smysl. To tu budem jeste zitra 😉
Ne ted vazne, proste mi to prislo jako nesmysl, pac kazdemu se libi neco jineho. Bavit se o tom, jak byl tamhle ten kamos uneseny nebo ze si vetsina jen povzdechla ze ma normalni auto s tuctovou pristrojovkou nema smysl. To tu budem jeste zitra 😉
Každému se líbí něco jiného a proto tak hezky ve svém příspěvku z 2.9. 15:51 paušalizuješ.
no pokud potkáváš stejný auta na každým rohu, logicky se už za nimi neotáčíš. Otočíš se za něčím, cos dlouho neviděl. Zrovna tak jako za exclusivní ženskou. Ale to nevidím jako žádný plus u značek, který jsou málo vidět, protože se tedy asi moc neprodávaj.
Je to stejné jako s lidmi,když vypadají staře,staře budou vypadat vždy.Co vypadá mladě,bude zase dál vypadat mladě.
Bývá to tak,že co se líbí,líbí se i po letech.
Láska na první pohled.To ale asi neznáš,že.Ty by jsi raději volil holku,která vypadá staře,protože každá jednou zestárne. :-!
Bývá to tak,že co se líbí,líbí se i po letech.
Láska na první pohled.To ale asi neznáš,že.Ty by jsi raději volil holku,která vypadá staře,protože každá jednou zestárne. :-!
Octavia, Golf, Focus, uz davno zostarli, len ty si to nechces priznat.
Všechno stárne. Ale jsou věci, co s věkem neztrácí na dokonalosti. Perkolátor, Sean Connery, Iron Maiden, Octavia, Golf a Focus jsou jen zlomkem z těchto věcí.
Nesouhlasím, naprosto. Kia nikdy neměla tak dobře vypadající auto jako je nový Ceed, zejména tedy pětidvířko a kombi, zejména optikou evropského oka. Však také pochází od předního evropského designéra a je určen primárně pro Evropu...
U Hyundai jsem trošku na rozpacích, ale Ceed nepochybně patří k tomu nejlepšímu, co lze v Evropě v dané třídě vidět.
U Hyundai jsem trošku na rozpacích, ale Ceed nepochybně patří k tomu nejlepšímu, co lze v Evropě v dané třídě vidět.
3_diamanty
s tmavymi diskami som zhruba pred 2 tyzdnami u nas v kosiciach stretol ( gratulacia majitelovi ) , ozaj musim povedat ze vyzera neskutocne agresivne a masivne.... auto posobi robustne cela ta masa plechu okolo zadku a boky.. 18tky vyzeraju tak akurat ale zrejme aj cierna farba diskov sposobuje ze sa nezdaju take velke ako v skutocnosti su.... skutocne kus nadherneho auta za dostupne peniaze ktore spravi dobru sluzbu majitelovi ( aj vzhladom aj vykonom ) .. to auto puta pozornost.... mozem povedat ze na parkovisku doslova svietilo a putalo pozornost .... az som mal chut nafotit si ho ale radsej som od toho upustil aby som zase ja neputal pozornost.
k autu: vizualne davam 10 bodov z 10... auto je pekne doslova nadherne... v bielej sa mi pacilo a cierne disky k bielej farbe auta pasuju dokonale, v cervenej ale musim povedat ze auto ma akosi viac temperamentu podla fotiek... biela zase vyzera elegantnejsie, luxusnejsie no a cervena posobi na mna zase tak nejak viac agresivnejsie a dynamickejsie... chce to opat pohlad nazivo, cize aj cervena bude nazivo super...
z praktickeho hladiska by som asi volil 5D ceed GT [odkaz] ako 3D pro-ceed ale obe auta su skutocne dost uzka spicka ladovca a preda sa ich u nas len par kuskov rocne takze ako spestrenie ponuky preco nie... dobry tah od kie... takyto model moze znacke len pomoct ( ci uz v budovani imidzu znacky alebo v ziskavani novych zakaznikov )
Este k tomu porovnavaniu s inymi znackami a autami😒br />
ako najblizsieho konkurenta vidim leon SC TSI 1,8 ktory je parametrami na tom dost podobne ako pro ceed GT.... predsa len golf GTI je uz kusok vyssie a je silnejsi a drahsi takze nie je priamym konkurentom pre ceeda..... ale leon 1,8TSI je skutocne dost zaujimavy konkurent .... co to o tejto dvojici leon SC a pro ceed GT , ktore sa stretli vo vzajomnom suboji koleso na koleso som si precital uz tu v tomto perfektnom teste: [odkaz] ..... a aj tento na auto cz ma utvrdil v tom ze to kia na prvykrat s tym horucim hatchom celkom slusne a prekvapujuco dobre zvladla :yes😒br />
necakal som od tohto auta v testoch zazraky ( to asi nikto ) ale myslim ze toto auticko je prijemnym prekvapenim na trhu a aj velmi solidnou volbou pokial ide o pomer cena/vykon/kvalita/vzhlad ... a tak teda myslim ze hanbit sa za svoje vykony pro ceed GT rozhodne nemusi ... ja davam palec hore... auto sa vydarilo, nazivo je nadherne ( pre mna asi najkrajsia kia ), uvidime ako bude vyzerat 5 dverak GT ktory ma ine zadne partie .... takze palec hore, krasne auto 😉 [odkaz] :yes😒br />
PS: Potesitelny je aj fakt ( neviem ci si niekto vsimol ) ze 3dverak ma kufor rovnako velky ako 5 dverak co je pre vyuzivanie 2 ludmi skutocne slusny priestor ( megane coupe ma napr len 344L to len tak , viem ze kufor nie je priorita ), takze na cestovanie vo dvojici moze byt 3 dverak slusnym GT autom aj na dlhe cesty.... samozrejme nie je to rydze sportove naradie... ale je to rychle cestovne auto ktore sa nestrati ani medzi skutocne silnymi a hviezdnymi znackami ...
k autu: vizualne davam 10 bodov z 10... auto je pekne doslova nadherne... v bielej sa mi pacilo a cierne disky k bielej farbe auta pasuju dokonale, v cervenej ale musim povedat ze auto ma akosi viac temperamentu podla fotiek... biela zase vyzera elegantnejsie, luxusnejsie no a cervena posobi na mna zase tak nejak viac agresivnejsie a dynamickejsie... chce to opat pohlad nazivo, cize aj cervena bude nazivo super...
z praktickeho hladiska by som asi volil 5D ceed GT [odkaz] ako 3D pro-ceed ale obe auta su skutocne dost uzka spicka ladovca a preda sa ich u nas len par kuskov rocne takze ako spestrenie ponuky preco nie... dobry tah od kie... takyto model moze znacke len pomoct ( ci uz v budovani imidzu znacky alebo v ziskavani novych zakaznikov )
Este k tomu porovnavaniu s inymi znackami a autami😒br />
ako najblizsieho konkurenta vidim leon SC TSI 1,8 ktory je parametrami na tom dost podobne ako pro ceed GT.... predsa len golf GTI je uz kusok vyssie a je silnejsi a drahsi takze nie je priamym konkurentom pre ceeda..... ale leon 1,8TSI je skutocne dost zaujimavy konkurent .... co to o tejto dvojici leon SC a pro ceed GT , ktore sa stretli vo vzajomnom suboji koleso na koleso som si precital uz tu v tomto perfektnom teste: [odkaz] ..... a aj tento na auto cz ma utvrdil v tom ze to kia na prvykrat s tym horucim hatchom celkom slusne a prekvapujuco dobre zvladla :yes😒br />
necakal som od tohto auta v testoch zazraky ( to asi nikto ) ale myslim ze toto auticko je prijemnym prekvapenim na trhu a aj velmi solidnou volbou pokial ide o pomer cena/vykon/kvalita/vzhlad ... a tak teda myslim ze hanbit sa za svoje vykony pro ceed GT rozhodne nemusi ... ja davam palec hore... auto sa vydarilo, nazivo je nadherne ( pre mna asi najkrajsia kia ), uvidime ako bude vyzerat 5 dverak GT ktory ma ine zadne partie .... takze palec hore, krasne auto 😉 [odkaz] :yes😒br />
PS: Potesitelny je aj fakt ( neviem ci si niekto vsimol ) ze 3dverak ma kufor rovnako velky ako 5 dverak co je pre vyuzivanie 2 ludmi skutocne slusny priestor ( megane coupe ma napr len 344L to len tak , viem ze kufor nie je priorita ), takze na cestovanie vo dvojici moze byt 3 dverak slusnym GT autom aj na dlhe cesty.... samozrejme nie je to rydze sportove naradie... ale je to rychle cestovne auto ktore sa nestrati ani medzi skutocne silnymi a hviezdnymi znackami ...
topper, dávám ti mínus nikoliv snad za obsah, ale že to máš tak dlouhý. Kdo to má číst člověče ? (ne legrace, ale příště to zkrať 😄 )
CHerokee
Trošku to vybočuje z té zoufalé bezpohlavní uniformity korejských aut
3_diamanty
mozno potrebovali len trosku "vypalit" ... viac tu: [odkaz]
krasne auto, slova chvaly a uznania citat aj na nemeckych serveroch 😉 , nuz som rad ze kia boduje.... myslim ze jej uspechy su zasluzene.... pekne pomaly sa nam znacka dviha hore a pokukuje stale po lepsich a lepsich " konkurentoch" , ked pred 6 rokmi mohol ceed konkurovat tak akurat golfu 5 tak dnes ho mozeme porovnavat uz s najlepsimi v triede.... kia :yes: :yes: :yes:
krasne auto, slova chvaly a uznania citat aj na nemeckych serveroch 😉 , nuz som rad ze kia boduje.... myslim ze jej uspechy su zasluzene.... pekne pomaly sa nam znacka dviha hore a pokukuje stale po lepsich a lepsich " konkurentoch" , ked pred 6 rokmi mohol ceed konkurovat tak akurat golfu 5 tak dnes ho mozeme porovnavat uz s najlepsimi v triede.... kia :yes: :yes: :yes:
vabis
dyť to za jízdy skáče jak koza >😁 už i starý pan Ferrari říkával, výkon není problém, fištróna chce právě všechno to okolo.... Jenže to už papír nezachytí. Takže si to všichni kupte dokud jsou, nejlíp podle moudré technické úvahy odborníků značky : "10b z 10 biela vyzera elegantnejsie a tým sa neztratí mezi silnými značkami" aspoň si z vás bude moct dělat zbytek populace (od P301 nahorů) opičky. :😉
nerob zo seba este vacsieho troubu ako si 😉 a skus nejaky ten prispevok tu na auto.cz pisat aj k veci a tak aby si zanechal nejaku tu zmysluplnu myslienku .... tliachanie a vykrikovanie blbosti ako ada alebo strycek bob s ktorymi si mozes podat ruky tu vazne nikoho nezaujima 😉 ... jedine ak mas nejakych 15-16 rokov tak sa da vysvetlit takato pisomna a myslienkova anomalia inak nie... ak si dospely chlap tak je to na psychiatra ... nie je co zavidiet
3_diamanty
ved aky ma krasny zadok pozrite, uhrancivy pohlad velkych sibalskych oci, ta si na Vas posvieti a ak Vas dostane ona sama tak vy jej uz nejdete... cierne topanocky jej seknu doslova ako domine pred vycvikom a v tej cervenej bluzke je proste na zjedenie.... aj ked ani biela nocka kosielka nie je zla >😁 drsne krasky to ja rad 😉
Najdi si holku, magore.
[odkaz]
[odkaz]
bobek sa nam pokakal 😉
ja holku uz davno mam.... ale nebranim sa este jednej >😁
ja holku uz davno mam.... ale nebranim sa este jednej >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja ti nevim Karliku, mne ten zadok pripada ako dobre nafuknute pozadie americkej matrony. Na danom aute je hrosia zadnica prave to najnepodarenejsie.
Mimochodom, tusim som videl tiez prave ten jeden model GTcka, ktore jazdi po KE, co aj ty. V bielej rozhodne lepsi vyber.
Mimochodom, tusim som videl tiez prave ten jeden model GTcka, ktore jazdi po KE, co aj ty. V bielej rozhodne lepsi vyber.
Adam Novák
...v této třídě je jasná volba Volkswagen Golf GTI :-!
ceed GT nie je konkurent golfa GTI ..... ten je uz trosku vyssie cenou aj vykonom..... mas to opat akosi pomylene , tu mas ukazku kto je priamym konkurentom😒br />
[odkaz]
bolo by totiz dost neferove porovnavat 1,6tku turbo v pro ceede s 2 litrom turbo v golfe GTI
[odkaz]
bolo by totiz dost neferove porovnavat 1,6tku turbo v pro ceede s 2 litrom turbo v golfe GTI
ryccardo
"automat byste však v případě GT ani nechtěli."
To se autor docela plete. Myslím, že je nejen tady v diskuzi ale i všude vůkol, spousta odborníků co považují automatickou špajzku do sportovního auta za mnohem lepší řešení než manuál. Čili já bych ho pro těch pár mamlasů klidně nabízel, však on by si s tím někdo to auto klidně za příplatek rád zkazil. >😁
To se autor docela plete. Myslím, že je nejen tady v diskuzi ale i všude vůkol, spousta odborníků co považují automatickou špajzku do sportovního auta za mnohem lepší řešení než manuál. Čili já bych ho pro těch pár mamlasů klidně nabízel, však on by si s tím někdo to auto klidně za příplatek rád zkazil. >😁
automat do sportovo orientovaneho auta to je ako diesel do lamba.... hruza a des uz len pomysliet....
redaktori maju pravdu.... manual jasna volba .... automat totiz vobec nechyba , aspon nie je cim pokazit toto krasne auto 😉 :yes:
redaktori maju pravdu.... manual jasna volba .... automat totiz vobec nechyba , aspon nie je cim pokazit toto krasne auto 😉 :yes:
Nejste trochu včerejší? Vy jste snad v F1 viděli manuál v posledních letech? Nebo ve sportovní ikoně Ferarri? Drtivá většina Porsche 911 je taky v automatu, o vozech z dílen AMG nemluvě... takže bych řekl, že nemáte ponětí, co je sportovní auto a výborná převodovka. Vzbuďte se!
myslim ze porovnavat sportove auto na realne jazdenie do prace s nejakym supersportom od ferrari a podobne je nezmysel.... to uz je extrem... v beznom sportovom aute je manual stale vitazna volba :yes:
Ona taky ta převodovka v F1 funguje dost zásadně jinak než automat v běžným autě. Ta rychlost zařazení je úplně někde jinde a to je při sportovní jízdě dost zásadní.
jéje to si jenom myslíš. Nedávno tu ze mě měli white label a kjirka srandu, že považuju manuální převodovku ve sportovně laděným autě za lepší než automat. 😉
ryccardo, když jsme u těch mamlasů ..... ááále, dyť je to vlastně fuk
ále copak potrefená huso. BTW nedíval si se v neděli na autosalon jak tam zhodnotil Honza Kopecký DSG, když testoval novou O3 RS? Řekl to ale decentně, aby si nenaštval Škodovku 😉 Já jen aby si mi příště necpal, že když je něco za příplatek tak je to automaticky lepší 😉
jaká potrefená husa ? Vždyť si mě tady někde přímo jmenoval. A už mě diskuze o převodovkách nebaví, tak s tím zase zbytečně nezačínej. Není důvod to neustále roztahovat.
A autosalon jsem neviděl a nikdy jsem ti necpal takovou blbost, že co je za příplatek je lepší. To je přeci naprostá kravina.
A autosalon jsem neviděl a nikdy jsem ti necpal takovou blbost, že co je za příplatek je lepší. To je přeci naprostá kravina.
Ham.
tak jak z této třídy výkonnějších hatchů zmizeli japonští výrobci tak rychle a nenápadně vyplňuje uvolněný prostor po nich korejská produkce. Slušný počin.
protože ti japonští výrobci asi už vědí, ve který třídě se chytí a ve který ne.
Jj, v Evropě ve vyšší střední to už zabalili, ve střední to balí a v nižší střední už balit začali. 😄
To není pravda... Mazda má novou trojku a šestku, Honda kombík od Civica s malou naftou, Toyota Auris včetně kombíku. Že Evropa nemá prioritu je asi pravda, ale třeba Mazda se pozice vyklízet nechystá.
Ve vyšší střední to zabalili v mainstreamu všichni, v (skoro)prémii se Japonci drží v rámci svých možností slušně (Lexus, Infiniti).
Ve vyšší střední to zabalili v mainstreamu všichni, v (skoro)prémii se Japonci drží v rámci svých možností slušně (Lexus, Infiniti).
Stačí se podívat na prodeje Japonců a Korejců a je jasné, kdo z těchto tříd v EU odchází a kdo přichází. Jeden kombík jaro nedělá. A Lexus i Infiniti jsou v Evropě jen do počtu, prodeje jdou limitně k nule. Lexus nikdy nic v EU neprodával a letos dokonce z toho nic ztratil 33% proti loňsku.
Čísla nic takového nepotvrzují. Tady třeba meziroční statistika 1-6/2013😒br />
Toyota -6%
Hyundai -4%,
Nissan -5%
Kia +1%
Mazda +5%
Honda +8%
...přičemž celý trh klesl o 7% (a třeba VW o 8%, pro ilustraci). Takže relativně si všechny japonské automobilky polepšily a Mazda s Hondou jsou dokonce absolutně v plusu.Statistiku po třídách nemám, ale nemyslím, že by pohled třeba na nižší střední byl nějak zásadně odlišný od celkového obrazu.
[odkaz]
Toyota -6%
Hyundai -4%,
Nissan -5%
Kia +1%
Mazda +5%
Honda +8%
...přičemž celý trh klesl o 7% (a třeba VW o 8%, pro ilustraci). Takže relativně si všechny japonské automobilky polepšily a Mazda s Hondou jsou dokonce absolutně v plusu.Statistiku po třídách nemám, ale nemyslím, že by pohled třeba na nižší střední byl nějak zásadně odlišný od celkového obrazu.
[odkaz]
Procenta za poslední pololetí jsou hezká, ale nic nemění na skutečnosti, že se Hyundai v poslední dekádě stal s náskokem největším asijským prodejcem v EU.
Největší je pořád Toyota, ne?
na světě samozřejmě, v Evropě je větší Hyundai.
Máš nějaká čísla? Za jaké období? Dle bestsellingcars prodala Toyota víc i 2012, i 1-6/2013.
[odkaz]
[odkaz]
Hyundai má také Kiu.
Nemá, má jen něco přes 30%. Hyundai je Hyundai a Kia je Kia.
Má,
Hyundai Motor Group má něco přes 20% akcií Kia,
Hyundai Motor Company má něco přes 30% akcií Kia,
A protože Hyundai Motor Group vlastní zároveň Hyundai Motor Company tak celkem má v Kia 51% a je majoritní vlastník/akcionář (od roku 199😄.
Hyundai Motor Group je druhý největší automaker v Asii po Toyotě, největší asijský v Evropě a celosvětově je to 4 největší výrobce.
Hyundai Motor Group má něco přes 20% akcií Kia,
Hyundai Motor Company má něco přes 30% akcií Kia,
A protože Hyundai Motor Group vlastní zároveň Hyundai Motor Company tak celkem má v Kia 51% a je majoritní vlastník/akcionář (od roku 199😄.
Hyundai Motor Group je druhý největší automaker v Asii po Toyotě, největší asijský v Evropě a celosvětově je to 4 největší výrobce.
Budu to muset dostudovat 😄, myslel jsem, že je to víc aliance typu Renault-Nissan... ale každopádně stejně jako u Renault-Nissan bych prodeje nesčítal.
Hyundai vs Kia je totéž jako VW vs Seat nebo GM vs Opel. Tedy koncerny.
U Renault - Nissan to je jinak, oba vlastní část akcií partnera, ale nikoliv majoritní, takže tam nelze mluvit o jednom koncernu, ale o alianci dvou samostatných automobilek, kde jedna ani druhá není schopná tu druhou ovládat, prostě dobrovolně spolupracují.
U Renault - Nissan to je jinak, oba vlastní část akcií partnera, ale nikoliv majoritní, takže tam nelze mluvit o jednom koncernu, ale o alianci dvou samostatných automobilek, kde jedna ani druhá není schopná tu druhou ovládat, prostě dobrovolně spolupracují.
Ani u GM nebo VW nejsem zvyklý čísla sčítat... VW je prostě VW, ne VW + Škoda + Seat + Bugatti... atd.
Pokud u GM nic nesčítáš, tak zjistíš, že nic nevyrábí. 😄
Hele kecale, tys mě zkusil vopít rohlíkem! A máš smůlu vono to prasklo >😒]
Ta vobluda co vydávaj za novodobý Audi Quattro nebude stát stopadesát ale ve výbavě 4 kola jeden volant všechno vostatní za příplatek minimálně dvěstěpadesát tisíc eur! Tak a teď ty >😁
Vo parametrech kdy je se 700 koňma čtyřlitrovou V8 a elektromotorem na stovce vo celý 2 desetiny vteřiny rychlejš než Alpina B4 s vobyčejnym třílitrem dáme řeč potom >😒]
Ta vobluda co vydávaj za novodobý Audi Quattro nebude stát stopadesát ale ve výbavě 4 kola jeden volant všechno vostatní za příplatek minimálně dvěstěpadesát tisíc eur! Tak a teď ty >😁
Vo parametrech kdy je se 700 koňma čtyřlitrovou V8 a elektromotorem na stovce vo celý 2 desetiny vteřiny rychlejš než Alpina B4 s vobyčejnym třílitrem dáme řeč potom >😒]
[odkaz]
[odkaz]
150 usd v US, 125 liber/150 eur Evropa.
Koukám, že víš víc než lidé z Audi a dokonce znáš co bude za příplatek a za kolik. Tak to sem vypiš znalče.
[odkaz]
150 usd v US, 125 liber/150 eur Evropa.
Koukám, že víš víc než lidé z Audi a dokonce znáš co bude za příplatek a za kolik. Tak to sem vypiš znalče.
No dobře tak se světem pohybujou dvě různý ceny. Sem zvědavej která nakonec bude platit >😒]
Když je napsáno že cena bude od, tak nemusíš bejt až takovej znalec aby věděl.. Počkej až si jednou budeš kupovat nový auto, uvidíš sám 😉
Aspoň že ty děsivý technický data sou uváděný všude stejný, zrychlení i maximálka jako vobyčejná třílitrová Alpina >😁
Když je napsáno že cena bude od, tak nemusíš bejt až takovej znalec aby věděl.. Počkej až si jednou budeš kupovat nový auto, uvidíš sám 😉
Aspoň že ty děsivý technický data sou uváděný všude stejný, zrychlení i maximálka jako vobyčejná třílitrová Alpina >😁
Jo? A kde vidíš tu jinou cenu?
Obyčejná Alpina nestačí ani na obyčejné BMW ani na obyčejné Audi.
Obyčejná Alpina nestačí ani na obyčejné BMW ani na obyčejné Audi.
Třeba před nějakou hodinou v poslednim čísle Autotipu? Tvrděj to i na autorevue.cz, tak jak řikám počkáme a uvidíme >😒]
Alpina nestačí na obyčejné Audi a BMW? A v čem, v prodejních číslech? I vobyčejnej sedan kterej je testovanej zrovna v tomhle čísle má zrychlení za rovný 4 s maximálku 305 km/h a navíc je komfortnější. Test trefně nazvali Definice dokonalosti :yes:
Tak pobav mě.. >😒]
Alpina nestačí na obyčejné Audi a BMW? A v čem, v prodejních číslech? I vobyčejnej sedan kterej je testovanej zrovna v tomhle čísle má zrychlení za rovný 4 s maximálku 305 km/h a navíc je komfortnější. Test trefně nazvali Definice dokonalosti :yes:
Tak pobav mě.. >😒]
Jasně a M3 s vyšším výkonem, která B3 spráská na počkání to má za 4,9 s manuálem a z 4,7 s automatem.
Ne seš hodně mimo, teda vo generaci nazpátek, možná dokonce eště vo víc >😁 >😒]
M3 minulé generace je pořád výkonnější auto než B3 na základech nové generace a pořád na B3 stačí s prstem v nose. Alpina umí dobře slibovat na papíře. Když dojde na porovnání tak dostane vždycky sodu. A když Alpinu vrazí na dyno, tak zjistí menší výkon než deklaruje.
Tos nějak vodbočil. Za těch tvejch 4,9 s zrychlovala fakt předminulá generace teda E46CLS >😒]
Minulá generace M3 atmosféra 309 kW zrychlovala za 4,6 s a 4,7 s sedan a 4,3 verze GTS. A to protože to sou zadokolky. GTS umí 200 km/h za 13,1 (minulá generace B3 eště s šestistupňovym ZF za 15,2). Alpina současný generace se ZF8HP70 nabízí i 4x4 a turbo 301 kW a sedan zrychluje na 100 za rovný 4 s na 200 km/h za 14 s, s tim nic nenaděláš. Uvidíme co M3/4 😉
Minulá generace M3 atmosféra 309 kW zrychlovala za 4,6 s a 4,7 s sedan a 4,3 verze GTS. A to protože to sou zadokolky. GTS umí 200 km/h za 13,1 (minulá generace B3 eště s šestistupňovym ZF za 15,2). Alpina současný generace se ZF8HP70 nabízí i 4x4 a turbo 301 kW a sedan zrychluje na 100 za rovný 4 s na 200 km/h za 14 s, s tim nic nenaděláš. Uvidíme co M3/4 😉
[odkaz]
B3 dává 60 mph za 4,7, takže 100 za 5, blamáž, v papírech má 4,2
[odkaz]
Stará M3 si s ní vytře...
Alpina jede jen na papíře. 😄
B3 dává 60 mph za 4,7, takže 100 za 5, blamáž, v papírech má 4,2
[odkaz]
Stará M3 si s ní vytře...
Alpina jede jen na papíře. 😄
[odkaz] Držíš eště v paměti že srovnáváme normální auto střední třídy s třílitrem navíc minulý generace [odkaz] s konceptem kterej bude v prodeji za 2-3 roky s V8 plus elektromotorem a cenou 150 nebo taky 250 t. eur? >😒]
Smiř se s tim že současná generace Alpiny zrychluje na stovku za 4 a na 200 km/h za 14 s. Uvidíme co zvládne budoucí Quattro, zatim zveřejněný data moc neoslnily 😉
Smiř se s tim že současná generace Alpiny zrychluje na stovku za 4 a na 200 km/h za 14 s. Uvidíme co zvládne budoucí Quattro, zatim zveřejněný data moc neoslnily 😉
Technická data M3 si najít neumíš.
Naměřené hodnoty současné Alpiny si nečetl.
[odkaz]
Takže nevíš, že za 4 sec nezrychluje ani při pádu do Macochy. Prostě tunerský pokus, který jako vždy nemá ani na minulou generaci M3.
Naměřené hodnoty současné Alpiny si nečetl.
[odkaz]
Takže nevíš, že za 4 sec nezrychluje ani při pádu do Macochy. Prostě tunerský pokus, který jako vždy nemá ani na minulou generaci M3.
Pro Audi cokoli, viď? >😁
Furt zapomínáš že u Alpiny je v nabídce víc verzí. Zadní pohon a 4x4 kterej je na tý stovce logicky trochu dřív [odkaz] a navíc kupé co je tam eště dřív >😒]
A hlavně srovnáváme standardní konstrukci střední třídy s třílitrem s rádoby superautem Audi Quattro V8 4.0 co pujde do prodeje nejdřív za 2-3 roky. Chceš abych místo tý běžnýho cestovní Alpiny proti Quattru postavil něco co víc odpovídá, třeba GT-R? Doufám že realita nástupce Quattra bude lepší než to podle tohohle konceptu vypadá. Podle toho je totiž načase vyhodit třetího ředitele vývoje během tří let >😁
Furt zapomínáš že u Alpiny je v nabídce víc verzí. Zadní pohon a 4x4 kterej je na tý stovce logicky trochu dřív [odkaz] a navíc kupé co je tam eště dřív >😒]
A hlavně srovnáváme standardní konstrukci střední třídy s třílitrem s rádoby superautem Audi Quattro V8 4.0 co pujde do prodeje nejdřív za 2-3 roky. Chceš abych místo tý běžnýho cestovní Alpiny proti Quattru postavil něco co víc odpovídá, třeba GT-R? Doufám že realita nástupce Quattra bude lepší než to podle tohohle konceptu vypadá. Podle toho je totiž načase vyhodit třetího ředitele vývoje během tří let >😁
Tak jak lže alpina u RWD, tak lže u 4x4. Nevím proč dáváš odkaz na test, kde jsou jen opsaná zbožná přání výrobce.
A vidím, že se moc neorientuješ a vůbec jsi nepochopil zaměření Quattra. To určitě nebude suplovat roli R8 jakožto soupeře GTR.
A vidím, že se moc neorientuješ a vůbec jsi nepochopil zaměření Quattra. To určitě nebude suplovat roli R8 jakožto soupeře GTR.
ale tusim nova honda civic type R bude nie?
a asi aj mazda MPS ..... alebo impreza STI je tu tiez
preco ten negativizmus..... je pravda ze zmizlo nam par krasnych japonskych sportovych aut z europy ako napr: mazda RX8, honda s2000, honda integra, lexus SC430 ale na druhej strane je mozne ze pridu ine modely.... mame tu zase toyoty GT86/subaruBRZ .... a snad sa dockame aj nejakych dalsich sportovych kuskov z japonska...
korejci sa snazia... nerobia nic ine len poctivo makaju, postupne ale isto rozsiruju svoje portfolio aj o namakane kusky a za to si zasluzia pochvalu..... chce to aj trosku makat a to mnohi vyrobcovia uz dnes nechcu... kazdy setri a kazdy chce zarobit este pred tym ako obetuje peniaze do vyvoja malovynosnych modelov.....
a asi aj mazda MPS ..... alebo impreza STI je tu tiez
preco ten negativizmus..... je pravda ze zmizlo nam par krasnych japonskych sportovych aut z europy ako napr: mazda RX8, honda s2000, honda integra, lexus SC430 ale na druhej strane je mozne ze pridu ine modely.... mame tu zase toyoty GT86/subaruBRZ .... a snad sa dockame aj nejakych dalsich sportovych kuskov z japonska...
korejci sa snazia... nerobia nic ine len poctivo makaju, postupne ale isto rozsiruju svoje portfolio aj o namakane kusky a za to si zasluzia pochvalu..... chce to aj trosku makat a to mnohi vyrobcovia uz dnes nechcu... kazdy setri a kazdy chce zarobit este pred tym ako obetuje peniaze do vyvoja malovynosnych modelov.....
STI je poslední mohykán, který jde reálně koupit, nic jiného v oblasti HB od Japonců není.
ale nova honda civic typer R bude uz coskoro 😉 ... len vydrzat [odkaz]
kludne sa moze stat ze ked pride bude zrazu aj najlepsia... to uz sa potom bude na japoncov v tejto triede hot hatchov inak pozerat 😉
kludne sa moze stat ze ked pride bude zrazu aj najlepsia... to uz sa potom bude na japoncov v tejto triede hot hatchov inak pozerat 😉
Civic Type-R je jako lék na rakovinu, už se objevil, furt se testuje, ale kde nic tu nic....
mozno pride do franfurktu ako japonske prekvapenie roka 😉 alebo zeby az do zenevy?
[odkaz]
rozhodne pride.... treba vydrzat.... :yes:
[odkaz]
rozhodne pride.... treba vydrzat.... :yes:
Řeknu to asi takhle, Honda je automobilka, která než něco vypustí na trh, tak to nejdříve otestuje natolik, než si je 100% jistá, že to funguje a ne jako jiní nejmenovaní, kteří svou produkci testují právě na lidech! Nový CTR je potvrzen a pokud bude mít tu techniku, kterou mít má, tak to bude stát za to a bude těžko hledat konkurenci! Necháme se překvapit! Ale i tak se nebojím, že to opět nebude špička, jako CTR 8G :yes:
moto_medik
Tak první auto od Korejců, které se mi opravdu líbí. Moc se povedl předek a ty ledky, to je lahůdka, žádné zmatené pásky ala Audi. Bral bych ale rozhodně pětidveřák, kvůli praktičnosti i kvůli designu, rozplácnutý zadek pro_ceedu se už tolik nepovedl. A palec nahoru za manuál.
suhlasim .. 5dverak bude praktickejsi a mne sa dokonca aj viac paci ( zadne partie plus bocny profil ) .... presne tak
tie predne ledky su rozporuplne.... mne sa pacia avsak integracia do hlavnych svetiel by nebola tiez zla volba.. v tomto pripade zvitazila agresivita a zmysel pre dizajn...lebo z funkcneho hladiska nie je velka vyhra mat led svetla kdesi dole..... ale budiz.... ide o sportove auto tak to musime tak brat ze musi aj nejako agresivnejsie vyzerat... a tie kocky ladu v narazniku tomu pekne pomahaju :yes😒br />
Mne sa este velmi paci ta moznost prepinat si klasicky rychlomer s tym digitalnym na volante tlacidlom GT.... to sa mi vidi ako skvely napad.... kedze niekomu sa moze viac pacit digitalny a inemu klasicky rychomer.... navyse pri tom digitalnom vidis aj stupnicu plnenia turba a stupnicu krutiaceho momentu... - skvela hracka pre ludi ktori maju radi taketo el. srandy.... podla mna skvely napad ... takuto moznost prepinania neponukaju ani omnoho drahsie auta a pritom je to banalita .... 😉
potesi chvala na motor aj na prevodovku a podvozok.... precital som si uz asi 5 roznych testov a to auto sa rozhodne vydarilo... no a v tejto cene aku ma nie je co riesit ... clovek kupou tohto auta nemoze spravit chybu.... dokonale auto pre nedokonaly ludsky zivot.... :yes😒br />
PS: krasny 5dverak si v teste mozes kuknut napr tu: [odkaz]
tie predne ledky su rozporuplne.... mne sa pacia avsak integracia do hlavnych svetiel by nebola tiez zla volba.. v tomto pripade zvitazila agresivita a zmysel pre dizajn...lebo z funkcneho hladiska nie je velka vyhra mat led svetla kdesi dole..... ale budiz.... ide o sportove auto tak to musime tak brat ze musi aj nejako agresivnejsie vyzerat... a tie kocky ladu v narazniku tomu pekne pomahaju :yes😒br />
Mne sa este velmi paci ta moznost prepinat si klasicky rychlomer s tym digitalnym na volante tlacidlom GT.... to sa mi vidi ako skvely napad.... kedze niekomu sa moze viac pacit digitalny a inemu klasicky rychomer.... navyse pri tom digitalnom vidis aj stupnicu plnenia turba a stupnicu krutiaceho momentu... - skvela hracka pre ludi ktori maju radi taketo el. srandy.... podla mna skvely napad ... takuto moznost prepinania neponukaju ani omnoho drahsie auta a pritom je to banalita .... 😉
potesi chvala na motor aj na prevodovku a podvozok.... precital som si uz asi 5 roznych testov a to auto sa rozhodne vydarilo... no a v tejto cene aku ma nie je co riesit ... clovek kupou tohto auta nemoze spravit chybu.... dokonale auto pre nedokonaly ludsky zivot.... :yes😒br />
PS: krasny 5dverak si v teste mozes kuknut napr tu: [odkaz]
Díky za video. Taky mě těší, že se povedlo naladit podvozek, řízení a řazení na úroveň zavedené konkurence. To byla dosud největší slabina Korejců.
Mattbaylesa
co to tam mate za divocha kameramana? nebylo by ucelnejsi natacet to klidneji s delsimi zabery? Ocenuji poctive natoceny zvuk motoru a vyfuku...jinak, dle meho, nejlepsi videa byvala za pana Zezulky
Arese
Tak tenco cee´d je asi nejpřitažlivější korejec, co jsem kdy viděl. Po designové stránce se mi ale stejně víc líbí evropští konkurenti. Velkou pochvalu dávám za manuální převodovku a možnost volby 5dv. karoserie, naopak zoufale nudný je zvukový projev...
Pro mě je v této kategorii jednoznačná volba Seat Leon 1.8 TSI FR v jasně červené barvě, 6st. manuál - to je pro mě prostě božské auto, ať už jako 3dv SC. 5. dv. nebo kombík ST 😄 :yes: :yes: :yes:
Pro mě je v této kategorii jednoznačná volba Seat Leon 1.8 TSI FR v jasně červené barvě, 6st. manuál - to je pro mě prostě božské auto, ať už jako 3dv SC. 5. dv. nebo kombík ST 😄 :yes: :yes: :yes:
leon SC je nadherne auto .. suhlasim...
sice je seat temperamentny spaniel a cervena by mala byt jasna volba ale pro pohlade na tuto krasnu modru stracam dych [odkaz] [odkaz] :yes:
sice je seat temperamentny spaniel a cervena by mala byt jasna volba ale pro pohlade na tuto krasnu modru stracam dych [odkaz] [odkaz] :yes:
Oldass
1) rukám absolutně nic nebrání
2) z výfuku se ozývá střílení
3) množství newtonmetrů
4) sportovní aura
Jsem PRO! :yes:
2) z výfuku se ozývá střílení
3) množství newtonmetrů
4) sportovní aura
Jsem PRO! :yes:
pred par rokmi bola kia lowendove vozitko a dnes tu mame z neho paradny GT autiak .....
normalny clovek aby sa z toho zblaznil [odkaz] >😁 :yes:
normalny clovek aby sa z toho zblaznil [odkaz] >😁 :yes:
Tak nevím, asi nejsem normální, protože nevím, proč bych se z tohoto vozítka měl zbláznit.
Pokud budu chtít zábavné svezení a svižnější, než nabídne Kia GT, tak mám na výběr třeba Fiestu - cena až o 20% nižší.
Pokud budu chtít obdobné svezení v "rodinnějším" balení, mám možnost volby 1.8TSi od koncernu nebo dokonce "náklaďák" Renault GT, vše opět levnější.
A pokud chci nesrovnatelně dynamičtější svezení, tak 2.0 TSi začíná na 613t (+14% proti GT) a výrazně brutálnější OPC s 206kW "jen" na 634t.
V této konkurenci opravdu nevím, co by normálního člověka přimělo v tomto výběru uvažovat a sáhnout po Kii. Podle mne je jen otázkou času, kdy cena tohodle vozítka klesne na 450-470tKč, protože za současnou cenu je to v našich končinách prodejné možná několika málo nadšencům, které lze spočítat na prstech.
Pokud budu chtít zábavné svezení a svižnější, než nabídne Kia GT, tak mám na výběr třeba Fiestu - cena až o 20% nižší.
Pokud budu chtít obdobné svezení v "rodinnějším" balení, mám možnost volby 1.8TSi od koncernu nebo dokonce "náklaďák" Renault GT, vše opět levnější.
A pokud chci nesrovnatelně dynamičtější svezení, tak 2.0 TSi začíná na 613t (+14% proti GT) a výrazně brutálnější OPC s 206kW "jen" na 634t.
V této konkurenci opravdu nevím, co by normálního člověka přimělo v tomto výběru uvažovat a sáhnout po Kii. Podle mne je jen otázkou času, kdy cena tohodle vozítka klesne na 450-470tKč, protože za současnou cenu je to v našich končinách prodejné možná několika málo nadšencům, které lze spočítat na prstech.
boze ved neber vsetko tak vazne 😉 .... clovek si tu trosku zaspasuje posranduje hodi nejake vtipne videjko a ty takto hned z ostra ... nikto sa predsa z kie GT nezblazni ... ide o zcela normalne auto ver mi.... pisat s nadhaldom a kuskou humoru je niekedy dost dvojsecna zbran ako vidim.... ano fiesta ST je rozhodne zabavnejsia a aj twingo RS.... 😉
Já to vážně neberu.
Jen marně přemýšlím, co při současné nabídce na trhu přiměje někoho si tohle za ty prachy koupit, a to se bavím o ceně v ČR. Těch 23t EUR na SK je ulítlých totálně ...
Jen marně přemýšlím, co při současné nabídce na trhu přiměje někoho si tohle za ty prachy koupit, a to se bavím o ceně v ČR. Těch 23t EUR na SK je ulítlých totálně ...
Podívej se na fotky interiéru. To je pro mě argument číslo 1. Ano, jinak to mimochodem také dobře (výborně) jezdí...
Emel
Ta kabina je bombastická, jsem nadšen. Volant je na můj vkus trošku přečudlíkovaný, ruční brzda mohla mít také červené prošití místo černého, ale to jsou hodně malé pihy na kráse. Po pravdě... podle fotek mě nenapadá nic, co by se se Ceedem mohlo v mainstreamu měřit, Leon je odsunut na druhé místo mého virtuálního žebříčku.
Z venku také slušné, ale jak už tu psal GTI, ty hrátky se světly pánové trošku přehnali. Ani záď mi nepřijde úplně ladná, spousta plechu kolem zadního kola i zadní pohled mi připomínají Megane Coupe, což není úplně můj šálek čaje. Kia se mi ale přece jen líbí o kousek víc.
PS: jo, ještě je tu Giulietta... tu pro její vlastní dobro za čistý mainstream nepovažuju a o její kabině ve srovnání se Ceedem bych musel přemýšlet. Není to ale tím, že by Alfa nebyla dobrá... jen ten Ceed je prostě tam, kde by ho před pár lety nečekal nikdo.
Z venku také slušné, ale jak už tu psal GTI, ty hrátky se světly pánové trošku přehnali. Ani záď mi nepřijde úplně ladná, spousta plechu kolem zadního kola i zadní pohled mi připomínají Megane Coupe, což není úplně můj šálek čaje. Kia se mi ale přece jen líbí o kousek víc.
PS: jo, ještě je tu Giulietta... tu pro její vlastní dobro za čistý mainstream nepovažuju a o její kabině ve srovnání se Ceedem bych musel přemýšlet. Není to ale tím, že by Alfa nebyla dobrá... jen ten Ceed je prostě tam, kde by ho před pár lety nečekal nikdo.
s tym zadkom to vidim podobne.... trojdverak ho ma neskutocne masivny ... ako nejaka namakana brazilska fitnesska ... ale ono sa to niekomu moze pacit .... mne sa skor paci 5 dverova verzia ktora je aj z bocneho profilu akasi krajsia a aj zadne partie posobia tak nejako "normalne" ... plus ma vyssiu strechu takze v 5D verzii sa nebude ani 185cm chlapik suchat hlavou o strop.... som za 5Dverovu verziu ktora je tym spravnym naradim aj pre prakticky zivot a v takej krasnej bielej je to inak velmi elegantne auticko [odkaz] :yes😒br />
Z interieru az taky nadseny nie som ( aj ked uznavam ze je pekny ) ... priznam sa cakal som vacsie zmeny a nejaky ten "ulet" a ono nic.... az na hlinikove pedale a obsity volant ziadne velke zmeny ( sedacky sa nerataju ) .... akoby sa kia po vzore vw snazila len o decentne zmeny a riadila sa heslom : menej je viac.... akoby sa bali ze nieco pokazia ... ale inak ok... nie kazdy ma rad hrackarske interiery a la renol.....
Ano ceed prekvapil mnohych.... mna tiez a prekvapil aj mnohych ktori kii vobec neverili a este pred dvoma troma rokmi tvrdili ze potrva dalsich 10 rokov kym sa kia na konkurenciu dotiahne a ono je to uz tu... ale ten cas leti ze? .... dokonca si dovolim povedat ze ceed je uz v niektoych oblastiach nielen na urovni eu konkurencie v danej triede ale dokonca aj pred nou.... nebudem daleko od pravdy ked poviem ze mnohe eu znacky uz pokukuju na korejcov ako na najvaznejsieho supera.
Ako najvaznejsieho konkurenta trojdveraka ceedu vidim tiez leon SC ktory je tiez trojdverovy a velmi pekny..... sam neviem ktore z tychto dvoch aut by som si skor vybral.... ono ani seat mi nie je srdcu vzdialeny vzdy som seatom drzal palce ale prisli roky kedy to skutocne so seatom vyzeralo blede a clovek akosi zacina vtedy pokukovat po inych znackach, rovnako alfa... kedysi sa mi velmi pacili ale dnes v casoch ked skutocne nevedia sprvait jedno normalne uspesne europske auto ma alfa vobec uz akosi netankuje.... ale to je zase iny pribeh.... na dlhsie
vratim sa k seatu a k leonu.....
Leon SC je paradne a krasne auto....mne sympatie vravia v prospech ceeda a tak by som tiez ceeda dal kusok pred leona ale len velmi tesne.. . je fakt ze ceed je zvonku agresivnejsi a viac uputa a paci sa mi trosku viac.... ale leon je zase ako taka perla ..... dokonaly drahokam tie hrany a tvar svetiel a tie linie.... proste krasa.... asi najkrajsi seat v historii znacky... sam neviem.... ceed ci leon sc.... mat taketo problemy tak asi by som musel osobne obe auta vyskusat.... srdce mi vravi ceed GT...... ale leon je skryty atlet a velky talent.... asi by to chcelo nazivo skusit
.... myslim ze obe auta su nadherne a clovek nemoze spravit chybu..... 😉
Z interieru az taky nadseny nie som ( aj ked uznavam ze je pekny ) ... priznam sa cakal som vacsie zmeny a nejaky ten "ulet" a ono nic.... az na hlinikove pedale a obsity volant ziadne velke zmeny ( sedacky sa nerataju ) .... akoby sa kia po vzore vw snazila len o decentne zmeny a riadila sa heslom : menej je viac.... akoby sa bali ze nieco pokazia ... ale inak ok... nie kazdy ma rad hrackarske interiery a la renol.....
Ano ceed prekvapil mnohych.... mna tiez a prekvapil aj mnohych ktori kii vobec neverili a este pred dvoma troma rokmi tvrdili ze potrva dalsich 10 rokov kym sa kia na konkurenciu dotiahne a ono je to uz tu... ale ten cas leti ze? .... dokonca si dovolim povedat ze ceed je uz v niektoych oblastiach nielen na urovni eu konkurencie v danej triede ale dokonca aj pred nou.... nebudem daleko od pravdy ked poviem ze mnohe eu znacky uz pokukuju na korejcov ako na najvaznejsieho supera.
Ako najvaznejsieho konkurenta trojdveraka ceedu vidim tiez leon SC ktory je tiez trojdverovy a velmi pekny..... sam neviem ktore z tychto dvoch aut by som si skor vybral.... ono ani seat mi nie je srdcu vzdialeny vzdy som seatom drzal palce ale prisli roky kedy to skutocne so seatom vyzeralo blede a clovek akosi zacina vtedy pokukovat po inych znackach, rovnako alfa... kedysi sa mi velmi pacili ale dnes v casoch ked skutocne nevedia sprvait jedno normalne uspesne europske auto ma alfa vobec uz akosi netankuje.... ale to je zase iny pribeh.... na dlhsie
vratim sa k seatu a k leonu.....
Leon SC je paradne a krasne auto....mne sympatie vravia v prospech ceeda a tak by som tiez ceeda dal kusok pred leona ale len velmi tesne.. . je fakt ze ceed je zvonku agresivnejsi a viac uputa a paci sa mi trosku viac.... ale leon je zase ako taka perla ..... dokonaly drahokam tie hrany a tvar svetiel a tie linie.... proste krasa.... asi najkrajsi seat v historii znacky... sam neviem.... ceed ci leon sc.... mat taketo problemy tak asi by som musel osobne obe auta vyskusat.... srdce mi vravi ceed GT...... ale leon je skryty atlet a velky talent.... asi by to chcelo nazivo skusit
.... myslim ze obe auta su nadherne a clovek nemoze spravit chybu..... 😉
Pro mě je kabina sexy tak akorát. Orientace na řidiče (možná až moc, před spolujezdcem je poněkud prázdno), silné základní křivky, důraz na detail... vlastně totéž, co se mi líbí u Leona, který je ovšem ještě jednodušší - v dobrém i zlém.
Hezká je i řadička, nebo velký displej a jeho integrace do palubky...
Hezká je i řadička, nebo velký displej a jeho integrace do palubky...
obe auta su nadherne..... zalezi skutocne asi od toho co cloveku viac sadne do ruk :yes:
Wendover
Ták toto je dobrá pecka, páči sa mi skôr ale 5 dv. verzia tohto modelu.
Zas je to niečo iné, ničo nové, moderné, pekné ... !
Som rád ze kia takto postupuje nie zeby som bol nejaký extra KIA fanda ako topper alé toto je vážne pecka ! Mat takúto 5 dv. nádheru ale v BIELOM ták som pán >😁
NA SVK za základ 23 000 eur . + je tam plno doplnkov ktore sa daju priplatit ale to uz zdvihne cenu este vyssie ... 😄
KIA - thumbs up ! ! ! :yes: :yes: :yes: :yes:
Zas je to niečo iné, ničo nové, moderné, pekné ... !
Som rád ze kia takto postupuje nie zeby som bol nejaký extra KIA fanda ako topper alé toto je vážne pecka ! Mat takúto 5 dv. nádheru ale v BIELOM ták som pán >😁
NA SVK za základ 23 000 eur . + je tam plno doplnkov ktore sa daju priplatit ale to uz zdvihne cenu este vyssie ... 😄
KIA - thumbs up ! ! ! :yes: :yes: :yes: :yes:
cena 23 000 eur sa niekomu moze zdat vysoka a ja sam uznavam ze nie je nizka ale musime si uvedomit ze kia ceed GT uz nie je hocijake auto a aj kia uz nie je lowendova znacka ako kedysi... neskutocne sa zdvihol imidz kvalita a celkova aura znacky.... ceed GT je na spici triedy spolocne s niekolkymi konkurentami takze nemoze byt zrovna najlacnejsi ... ale ked si vezmes ze za podobnu cenu ako ceed gt mas male clio RS s automatom tak si myslim ze cena GT ceedu je super... ponuka rozhodne vacsi kus auta a mozno je aj zabavnejsia ako clio RS.... skutocne v testoch chvalia podvozok riadenie prevodovku ... no takmer vsetko... alebo si zober swift sport malicky ( relativne slabsi ) trojdverak za nejakych 15 tisic.... teda skutocne ceed GT nema zlu cenu .... cena je presne taka ak ma byt.... adekvatna kvalitam a vynimocnosti tohto nadherneho auta :yes😒br />
biely trojdverak som uz videl staticky na parkovisku ... mas pravdu ... mat taketo auticko tak si pan , vyzeralo neskutocne masivne agresivne a zaroven elegantne :yes😒br />
tiez by som ale bral 5dverak ktory je praktickejsi a zadok sa mi pozdava viacej aspon z foto co som videl
biely trojdverak som uz videl staticky na parkovisku ... mas pravdu ... mat taketo auticko tak si pan , vyzeralo neskutocne masivne agresivne a zaroven elegantne :yes😒br />
tiez by som ale bral 5dverak ktory je praktickejsi a zadok sa mi pozdava viacej aspon z foto co som videl