Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNávštěva v nošovické automobilce Hyundai a první kontakt s modelem i30 blue
92 komentářů
Stephen
0
To je zajímavá informace, že každou minutu opustí závod 60 vozů >😁. To je tedy super továrna. Chtělo by to opravit a uvést správný údaj, tj. 60 vozů za hodinu neboli každou minutu 1 auto 😉.
Ondrej Lanik, Auto.cz
0
Díky, je to uvedeno na pravou míru.
megacruiser
V článku není uvedeno jestli v automobilce zinkují karoserie, celkem by mě to zajímalo, viděl jsem sesterský model Kia Cee'd a měl orezlé páté dveře...
Ještě poznámka k systému Stop&Go. Doufám že je nějak řešeno zvýšené opotřebení těchto motorů. Co vím, toto je docela problém, pokud se motor neustále vypíná a startuje, tak trpí hlavně ložiska na klice nedostatečným mazáním a zvýšeným opotřebením. Je to problém třeba u vzduchem chlazených motorů v motorkách které majitelé neustále ve městě vypínají a startují aby se nepřehřály. Taky jak potom funguje klimatizace, která je většinou napojena na jednu z řemenic na motoru, pokud teda jsou v těchto autech klimy?
Ještě poznámka k systému Stop&Go. Doufám že je nějak řešeno zvýšené opotřebení těchto motorů. Co vím, toto je docela problém, pokud se motor neustále vypíná a startuje, tak trpí hlavně ložiska na klice nedostatečným mazáním a zvýšeným opotřebením. Je to problém třeba u vzduchem chlazených motorů v motorkách které majitelé neustále ve městě vypínají a startují aby se nepřehřály. Taky jak potom funguje klimatizace, která je většinou napojena na jednu z řemenic na motoru, pokud teda jsou v těchto autech klimy?
Povrchovou upravu dilu karoserie ma na starosti dodavatelska firma a tou je Sungwoo Hitech
Karoserie se samozřejmě vyrábějí z pozinkovaného plechu a přímo v automobilce se před lakováním provádí ještě kataforézní nanášení antikorozní vrstvy.
Jo, postup je stejny jako u KIA v Ziline. Ty orezle dvere vypadaji na zavadu konkretniho kusu - tzn. muselo dojit k poskozeni antikorozni ochrany pred lakovanim, nebo to auto bylo bourane a opravovane, coz je pravdepodobnejsi.
to by musela být bouraná půlka kia klubu ... [odkaz]
Kdyby sis to poradne precetl, tak zjistis, ze se cele tema toci kolem jednoho konkretniho auta, kde majitel resi problem se rzi na dverich. Zjevne je to tak, jak jsem napsal - zavada konkretniho kusu - poskozeni a antikorozni upravy pred strikanim. Kia to zdarma vyresila - vymena dveri, takze spokojeny majitel.
Motor ma zvysene opotrebeni po nastartovani hlavne proto, protoze olej ma jeste vysokou viskozitu a neni vytvoren olejovy film. Ovsem po vypnuti tepleho motoru urcite film nezmizi behem 10 vterin a viskozita se tuz vubec nezvysi tak rychle - motor nestaci vychladnout. Takze Stop&Go tezko muze meritelne ovlivnit zivotnost.
Neznam zadnou vzduchem chlazenou motorku, kterou by majitel musel ve meste neustale vypinat kvuli prehrati. To by nebyla motorka, ale kram. U Jawy 350 nebo CZ 175 nemuzu vasi zkusenost ani nahodou potvrdit.
Neznam zadnou vzduchem chlazenou motorku, kterou by majitel musel ve meste neustale vypinat kvuli prehrati. To by nebyla motorka, ale kram. U Jawy 350 nebo CZ 175 nemuzu vasi zkusenost ani nahodou potvrdit.
Může tam být elektrický kompresor, potom jede klima bez problémů dál.
Systéme s elektrickým kompresorem jsou poměrně běžné u luxusních vozů a hybridů.
Systéme s elektrickým kompresorem jsou poměrně běžné u luxusních vozů a hybridů.
empi
Rozumim tomu dobre, ze by mi system stop and go maximalne zvedl cenu a vahu vozu, jelikoz jezdim celorocne se zapnutou automatickou klimatizaci? Nebo to maji kluci nosovicti nejak lepe poresene a je to jen nestastne popsano v clanku?
Celkem vtipne napsano :yes: 😄 , ale ber to tak, ze na tu chvilku, na kterou se ti na semaforech vypne motor, ti vyparnik studenej vydrzi, v zacpe a delsim stani bud nastartovat a nebo tam uz dali neco, jako je v Skovych Mercedesech, tam vydrzi klima bezet cca 30minut na plny vykon i s vypnutym motorem, ale tohle je Hyundai, takze automobilovy odpad, moc bych od nich necekal.
Tvuj nizky vek je jedinou omluvou hlouposti, kterou tady prezentujes. Kdybys o autech neco vedel, nemuzes napsat takovou kravinu.
On o autech ví jen to, co převzal od GTi -ho. Takže auto pro švorcáky je automobilový odpad, je ti to jasné? Něco jako staré Káčko poskládané ze zbytků plechů po výrobě Transitu. Čistý automobilový odpad aneb dokonalá recyklace. :-!
Automobilovy odpad? Mrkni na odkaz, i20 bere o vic nez litr min nez super hyper Fabie HTP [odkaz]
Může tam být elektrický kompresor, potom jede klima bez problémů dál.
Systéme s elektrickým kompresorem jsou poměrně běžné u luxusních vozů a hybridů.
Systéme s elektrickým kompresorem jsou poměrně běžné u luxusních vozů a hybridů.
Ano, jenže u hybridu je 12V palubní napětí propojeno s 233V které využívá hybridní soustava, takže je to zatížení s elektrickým kompresorem malé. U klasického vozu se může stát že po 5-10 min stání v koloně se systémem stop-start a puštěnou klímou se nerozjedeš... mají to nějak ošetřené?
GTI
Není nad to, mrknout občas na zkušenosti těch, kteří auta jezdí. Já viděl rez na silnici naposledy někdy v roce 1995 na rezavějícím Bravu... no, tohle je tedy počteníčko: [odkaz] Jak známo, pravda se neskrývá na lesklých plakátech nad pelestí, nýbrž na silnicích...
REZ... to znamená registrační známka??? Nebo... jó, už si vzpomínám! To je to, kvůli čemu začal rudej soudruh vyrábět Trabi. >😁 Že by Kia přešla na plast? 😉
Počteníčko je to skutečně zajímavé a závada je nepříjemná, zvlášť u tak mladého auta. Zároveň se ale na poslední straně diskuze dočteš, že inkriminované páté dveře Ceeda s patrnými známkami koroze servis bezplatně vyměnil a zdarma provedl i všechny úpravy, které na nich provedl sám majitel. Takže záruka, resp. profesionální přístup servisu fungovaly, nebo snad ne? Konec to tedy vzalo dobrý. Přinejmenším z toho nebylo ani zdaleka takové s*aní jako s Passatem ve stotisícovém testu Autotipu.
Chtěl bys zažít v roce 2009 rez na novém voze? To je pro mne absolutně, ale absolutně vyloučené.
Zažít bych ji nechtěl. Stejně tak bych ale nechtěl během sto tisíc kilometrů zažít několikrát opakovanou výměnu vstřikovačů. Obojí je alarmující. Ani v jednom případě ale není jasné, zda jde o plošnou závadu či vadu konkrétního kusu.
Kdyby sis to poradne precetl, tak zjistis, ze se cele tema toci kolem jednoho konkretniho auta, kde majitel resi problem se rzi na dverich. Zjevne je to tak, jak jsem napsal - zavada konkretniho kusu - poskozeni a antikorozni upravy pred strikanim. Kia to zdarma vyresila - vymena dveri, takze spokojeny majitel.
Jenže to GTI nemusí,páč všude byl,všechno viděl.A že neviděl korozi už hodně dlouho?Tak je buď slepý,nebo má špatnou paměť.
Uznávám, že nejsem bazarový kovboj. Ano, já rez na novém autě neviděl snad patnáct let. Jak píšu, naposledy jse viděl rez na Bravu I. A to, co jsem četl tam v té diskuzi, to by mi bere dech.
Každá automobilka by to musela vyřešit zdarma, vždyť na to máš záruku. Třeba Mercedes dává na prorezivění 30 let... Nejde vůbec o výmenu dveří, jde o to, že se to stalo. Což je pro majitele tragedie. Doslava.
Ano, ale to je na PROREZIVĚNÍ, ne na to, že se ti udělají puchýřky a povrvhová rez...
Ano, to máš pravdu. Ovšem puchýřky... >😁 bože bože... jsdou výsadou jen nemnohých. Tohle zažít, upaluju jinam. Někam... hodně jinam.
Nemnohych? Tady na Skoda foru je jich celkem dost😒br />
[odkaz]
U KIA to bylo jedno auto, kde nekdo pri vyrobe poskodil antikorozni ochranu.
U KIA to bylo jedno auto, kde nekdo pri vyrobe poskodil antikorozni ochranu.
zbytečné, skus raději diskuzi s rádiem, je tam větší šance uspět 😉
Mne je to jasny, ale on za to v podstate nemuze, tak je mi ho trochu lito... 😢
na postižené se právě nemá hledět s lítostí, podle nových trendů je naopak snaha je akceptovat jako normální jedince a začlenit v rámci možností do běžného života, pomáhat, usměrňovat samozřejmě ano, ale ne litovat 😉
oni za to přece nemůžou
oni za to přece nemůžou
populizmus, demagogie, překrucováni? Vyber si. Nebo si přečti aktuální blog - velebí se tam Liška za absolvování 100tis. KM testu. Kde skončila? Ve VW rohu tabulky, vedle brášků >😒]
Co tu plácáš, přečti si tu diskuzi na kia clubu, jde o rez. Jaký populismus? Ty bys snesl rezavějící nový vůz? Já ne.
co bych snesl nebo ne ti může být ukradeno brouku 😉
A co se týče koroze,mrkni na škodaforum a zadej si v hledání koroze.Možná budeš překvapený.Pokud nejsi populista ,tak to nastuduj a pak mluv o korozi.
Myslíš problémy se stopětkami? >😁 To je dávno, Matýsku, dnes už je Škoda jinde, hodně jinde...
Slova nabubřelého aroganta jsou jako šum větru kolem mých uší a méně než písek po kterém šlapu, když si dopřávám nenáročnou týdenní dovolenou u moře za 200.000,-kč >😁
Vyborne poctenicko, doporucuju😒br />
[odkaz]
Priklad😒br /> Zdravím všechny, tak jsem si zakoupil taky OII combi 1,9TDI, a jsem neustále v servisu.
1. V den zakoupení s po ujetí cca 3. km jsem chtěl zařadit 5.rychlostní stupeň a nešlo to. Vrátil jsem se do servisu, kde my bylo sděleno, že se mám dostavit zítra, že to bude jen špatně namontovaný defendlock. Po 14 dnech opraveno - převodovka demontáž a rozdělání, kontrola a montáž na zpět a chyba nezjištěna nebo nechtěli jí sdělit. Spousta telefonů, dohadování a výmluv a LŽÍ !!!. A to najeli na testovacích jízdách skoro 200Km a po vyřešení mělo autíčko najeto 304km.
2.Po opravení automobil táhl do leva po puštění volantu OII zahnul. Opětovně v servisu , různé testy, dokonce přijel technik z MB. Nakonec závada byla prý vadná pneu, ale to nebylo ono, protože jsem zaslechl rozhovor technik z MB a ze servisu a něco dělali na řízení. No nic, zase jim to trvalo týden a těch telefonů a najeli spousu km.
3. Motor cukal a párkrát chcípnul. Přehrání SW a zase něco, co nikdo neřekne. (seřízení) Rekord jedno dopoledne a je to OK.
4. Mám špatně nalakované 5 dveře, ze spod, jak je otevírání tak jsou kapky. Jsem objednán na opravu.
5. A dnes jedu se ženou na nákup a nezhasl mi airback, tak jsem zvědav jak dlouho jim to bude trvat.
6. ještě občas něco tak hezky rezonuje v palubce, jak je střední přihrádka, když to jde do otáček, ale to snad bude nějaká maličkost a ne na týdny.
a to mám najeto 1800km a necelé 2 měsíce. Jsem zvědav kolik toho bude třeba do 10 000km.
A nejlepsi je pristup servisu.
Proti tomu jsou jedny vymenene pate dvere, protoze to evidentne nekdo v zavode posr*l pri vyrobe, uplna pohoda. :-!
Priklad😒br /> Zdravím všechny, tak jsem si zakoupil taky OII combi 1,9TDI, a jsem neustále v servisu.
1. V den zakoupení s po ujetí cca 3. km jsem chtěl zařadit 5.rychlostní stupeň a nešlo to. Vrátil jsem se do servisu, kde my bylo sděleno, že se mám dostavit zítra, že to bude jen špatně namontovaný defendlock. Po 14 dnech opraveno - převodovka demontáž a rozdělání, kontrola a montáž na zpět a chyba nezjištěna nebo nechtěli jí sdělit. Spousta telefonů, dohadování a výmluv a LŽÍ !!!. A to najeli na testovacích jízdách skoro 200Km a po vyřešení mělo autíčko najeto 304km.
2.Po opravení automobil táhl do leva po puštění volantu OII zahnul. Opětovně v servisu , různé testy, dokonce přijel technik z MB. Nakonec závada byla prý vadná pneu, ale to nebylo ono, protože jsem zaslechl rozhovor technik z MB a ze servisu a něco dělali na řízení. No nic, zase jim to trvalo týden a těch telefonů a najeli spousu km.
3. Motor cukal a párkrát chcípnul. Přehrání SW a zase něco, co nikdo neřekne. (seřízení) Rekord jedno dopoledne a je to OK.
4. Mám špatně nalakované 5 dveře, ze spod, jak je otevírání tak jsou kapky. Jsem objednán na opravu.
5. A dnes jedu se ženou na nákup a nezhasl mi airback, tak jsem zvědav jak dlouho jim to bude trvat.
6. ještě občas něco tak hezky rezonuje v palubce, jak je střední přihrádka, když to jde do otáček, ale to snad bude nějaká maličkost a ne na týdny.
a to mám najeto 1800km a necelé 2 měsíce. Jsem zvědav kolik toho bude třeba do 10 000km.
A nejlepsi je pristup servisu.
Proti tomu jsou jedny vymenene pate dvere, protoze to evidentne nekdo v zavode posr*l pri vyrobe, uplna pohoda. :-!
Tomuhle nerozumím, co jako to má společného s reznoucími dveřmi u kii? Víš vůbec o čem tu píšeme?
Precti si to jeste jednou, pomalu, zamysli se nad tim, nikam nespechej, posledni vetu si precti tri krat, ono ti to mozna dojde.
Btw. specialne pro tebe😒br /> [odkaz]
Btw. specialne pro tebe😒br /> [odkaz]
Nerozumím, to jako chceš napsat, že je dobře že ty dveře u kii reznou? Dal sis s tím dost práce, tak se pokus to tu vysvětlit. Tématem je diskuzení klub KIA, nikoliv klub Logan, či Škoda, tedy ještě jednou - tématem je diskuzní klub KIA. O tom píši. Pro mne - šok.
Takze nedoslo - ja vedel ze te precenuji. Zadna velka prace to nebyla - prozradim ti male tajemstvi - CTRL+C a CTRL+V - bezna funkce OS.
Tematem neni diskuzni klub KIA, na ten jsi to otocil ty.
Jedny ve vyrobe poskozene dvere na jednom konkretnim aute nejsou zadna tragedie, tak jak se to snazis demagogicky prezentovat.
Podobne veci se stavaji u vsech znacek. Proti tomu, co si zazivaji treba majitele skodovek je tohle pohoda.
Navic vzorovy pristup servisu a importera, o tom by si mnozi majitele Skodovek radi nechali zdat. Pocti si odkaz v puvodnim prispevku, kde jsem citoval konkretni zkusenosti majitele nove OII.
Capisce?
Tematem neni diskuzni klub KIA, na ten jsi to otocil ty.
Jedny ve vyrobe poskozene dvere na jednom konkretnim aute nejsou zadna tragedie, tak jak se to snazis demagogicky prezentovat.
Podobne veci se stavaji u vsech znacek. Proti tomu, co si zazivaji treba majitele skodovek je tohle pohoda.
Navic vzorovy pristup servisu a importera, o tom by si mnozi majitele Skodovek radi nechali zdat. Pocti si odkaz v puvodnim prispevku, kde jsem citoval konkretni zkusenosti majitele nove OII.
Capisce?
Nekapiš, protože nechce chápat. On ani nemá co. Prostě si myslí, že když je to v zinku tak to nikdy nebude reznout
Aspoň mají soudruzi víc času na jiné závady. >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
Tak tomuhle rikam sok ja. Vyrobni vada a nevztahuje se na to zaruka?
Kazdy rok menit svetla, 3500 Kc za kus a loziska 5200 Kc za kus kazdych 20000 km?
Jo tak to bych si opravdu nechal libit, neuveritelna arogance a drzost.
Tohle me utvrzuje v nazoru, jen dal od VW i jeho low-cost odnozi.
Kazdy rok menit svetla, 3500 Kc za kus a loziska 5200 Kc za kus kazdych 20000 km?
Jo tak to bych si opravdu nechal libit, neuveritelna arogance a drzost.
Tohle me utvrzuje v nazoru, jen dal od VW i jeho low-cost odnozi.
Rez, kakusi je dnes u nového vozu tragedie, která těžce pošramocuje image automobilky. To co jsem přečetl na diskuzi kiaklubu byl pro mne šok.
Jedny rezave dvere, evidentne poskozene pri vyrobe, zdarma vymenene nejsou zadny sok. Sok je tohle😒br />
[odkaz]
nebo tohle😒br /> [odkaz]
nebo tohle😒br /> [odkaz]
To není žádný šok, to je naivní POLOpokus jak tam rozproudit diskuzi. Nesmíš každému skočit na špek kakusi.
NEsmíte každému skočit na špek GTi! 😉
Německý AutoBild (ve svých testech spolehlivost na 100.000 km) "kvality" vozů vw věru ODHLALIL: 4 z 6ti (z 60ti CELKEM testovaných) posledních (nejPORUCHOVĚJŠíCH) jsou výrobky vw :no: ;-\ :no: 8-s
Německý AutoBild (ve svých testech spolehlivost na 100.000 km) "kvality" vozů vw věru ODHLALIL: 4 z 6ti (z 60ti CELKEM testovaných) posledních (nejPORUCHOVĚJŠíCH) jsou výrobky vw :no: ;-\ :no: 8-s
Hele
Tátovi začla před léty reznout jeho nová Corolla. Přední maska. Taky se hodně divili, promptně vyměnili a díl extra posílali do Japonska.
Takže GTI, TOYOTA taky rezne!
Tátovi začla před léty reznout jeho nová Corolla. Přední maska. Taky se hodně divili, promptně vyměnili a díl extra posílali do Japonska.
Takže GTI, TOYOTA taky rezne!
T613
[odkaz] a pak, že rezne jen KIA
Zatím na tohle (jako na všechno) nahlížíš svejma lehce ještě dětskejma očima. Každé obdobné auto rezne, jde ovšem o to, jestli je vyrobené v roce 2007 nebo 2000. Koneckonců na tohle trpěly především Tatry 613, ty rezavé obroučky kolem skel... měl bys to jako nepochopitelný fanoušek vědět. Tohle přece ale není tématem, vyhrabovat tu z hiostorie rez. Nahoře píšeme o aktuálním zjištění u nového vozu. A to je problém. Jestliže ti na deset let staré Fabii vykvete lem blatníku tak to není tak překvapivé jako u nového vozu. Tedy ale chápu, že mezi tím ty rozdíly neděláš. Také nemusíš, viď.
GTI mrkni se na to, kdy byly udělány ty příspěvky,a kdy byly koupeny ty auta.Ejhle ono se to stávalo i u těch nových.
Tatru sem netahej, ta neměla žádnou protikorozní úpravu.
Prostě nejdříve přemýšlej a pak blekotej. Pak jsi zde jen za trapáka.
Tatru sem netahej, ta neměla žádnou protikorozní úpravu.
Prostě nejdříve přemýšlej a pak blekotej. Pak jsi zde jen za trapáka.
no jo, nechtěl bych být v kůži někoho kdo jsi koupil levnou Kiu, aby mu pak v servisu bez reptání vyměnili lehce reznoucí zadní dveře.
raději si za 2x tolik koupím něco pořádnýho, abych se mohl dohadovat se servisem ohledně řazení, řízení, SW, reznoucích dveří, drnčící palubky :-!
Až jednou dospěješ Tatro (samozřejmě musíš na sobě makat, mrskat jazyky, studovat), pochopíš 😉
raději si za 2x tolik koupím něco pořádnýho, abych se mohl dohadovat se servisem ohledně řazení, řízení, SW, reznoucích dveří, drnčící palubky :-!
Až jednou dospěješ Tatro (samozřejmě musíš na sobě makat, mrskat jazyky, studovat), pochopíš 😉
snad nikdy nebudu kovbojem, abych prohlašoval: výměna zadarmo?! neexistuje! vemte si mé peníze! :-!
Jasně, máš recht, nejlepší je vyžebrát káru v bazaru a všechna ta sebranka v novejch prémiích ti může bejt ukradená. Hlavně že točí s pěnou...
P.S. Jinak to o tom makání a jazycích a studiích cením. Ano, jistě i ty víš, že bez toho seš dneska odsouzenej než do komparsu na svém vlastním pohřbu.
P.S. Jinak to o tom makání a jazycích a studiích cením. Ano, jistě i ty víš, že bez toho seš dneska odsouzenej než do komparsu na svém vlastním pohřbu.
tatro mokrejm hadrům se nevyhneš.nech dospělé a vševědoucí veličenstvo Dottore psát o autech a dál si sni svý mokrý sny o rudé šestsettřináctce 😉 >😒]
Zřejmě jsi nedbal mého doporučení a nestudoval.Jinak by jsi věděl,že koroze se netýká pouze Fábií,ale i OII z roku 2005.Jenže Ty to vlastně nepotřebuješ,páč všechno víš :-!
Všechno nevím, nevěděl jsem například, jak na tom kia se rzí, tedy dokud jsem si nepřečetl diskuzi na kiaklubu... To je rána.
Jedny rezave dvere, evidentne poskozene pri vyrobe, zdarma vymenene, nejsou zadna rana. Rana je tohle😒br />
[odkaz]
nebo tohle😒br /> [odkaz]
nebo tohle😒br /> [odkaz]
Hele, ty ti dávaj čouda, co? Ser na to, je to jenom BMW... 😲
Asi jsem te nepochopil, nebo jsi si spletl diskuzi. Couda tu dneska dostava nekdo jiny a poradne.
No jasně, kiafans je tu v přesile 😉 Dej mu odkaz, ať si to přečte... 7x
7x je malo... :-!
V souboji s hlupakem nezbyva nez pouzivat stejne zbrane.
Ono to neni ani tak o Kiafans, jako spis o zdravem rozumu.
A ten u GTIho budes hledat marne.
Staci se juknout na oslavne ody na Foxe a jeho "uspech" v testu AutoBildu.
Tomu rikam uplest z h*vna bic. Bohuzel, nic co by soudny clovek ocenil, naopak ubohost nejvetsiho kalibru - a ten smrad se za autorem bude tahnout jeste hodne dlouho. :no:
V souboji s hlupakem nezbyva nez pouzivat stejne zbrane.
Ono to neni ani tak o Kiafans, jako spis o zdravem rozumu.
A ten u GTIho budes hledat marne.
Staci se juknout na oslavne ody na Foxe a jeho "uspech" v testu AutoBildu.
Tomu rikam uplest z h*vna bic. Bohuzel, nic co by soudny clovek ocenil, naopak ubohost nejvetsiho kalibru - a ten smrad se za autorem bude tahnout jeste hodne dlouho. :no:
GTI
Jo, tak jsme se to všechno dozvěděli. Někdo považuje za klad auta rezavé dveře... asi proto, že ma zarezlé konto. Upřímnou soustrast...
Nezapomen, ze k tomuto zaveru jsi tu dosel jako jediny ty. Ja vim, vsichni jou blazni, jenom ty jsi letadlo.