Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
xpaja
4
Když vidím ty nabízené barvy, ta ta Rally Green vypadá suveréně nejlíp. Ještě ta Race Blue je velmi pěkná. Ale ta zvláštní šedivá to je spíš jak na škodu 120.
rohYpnol
5
vidíš jak je to subjektivní. Já zase považuji šedou za naprosto geniální. Octavii sluší excelentně, přitom barvu nikdo jiný nenabízí. Žádná tuctová kaštanová, jak je dnes v módě. Zkrátka nádhera. S černými lakovanými doplňky si navíc šedá náramně rozumí.
vrkuboy
2
Souhlasím! Vadí mě jen ta odrazná červená linie na zadním nárazníku.
ambroz
1
Právě u šedé barvy nejlépe zadní červená odrazová linie vynikne nejlépe.
Nove Milla Giri
3
Podobna seda je tradicna farba Abarthu ( [odkaz] a [odkaz] ), ale je to zaujimava farba, to suhlas.
rohYpnol
2
dejme tomu. Mám pocit, že to je i jeden z odstínů Lamborghini. Ale to rozhodně nevidím jako urážku pro RS 😉
rohYpnol
Nebo kouzlo atmosféry místa? Nebo kouzlo toho kontrastu? Podle mě především to poslední. Škoda lokalitu vybrala výtečně, jen počasí zřejmě příliš nevyšlo. Myslím, že Rumuni závistí začali pracovat na Lodgy Cup >😒] 😉
MichalSVK
hlavne za výber prostredia a určite za skutočne krásnu paletu farieb. To sa musí uznať... málokedy si neviem vybrať. Kombinácia horského kľukatého prostredia a priam svietiacich farieb urobila z Octavie vRS snáď najfotogenickejšie auto aké som videl. Ale ako už, bohužiaľ býva zvykom, realita je radikálne odlišná. Ale ak už za nič iné tak za farby má Octavia :yes:
Ty kola jsou krásné, barvy taky, ale nemůžu si pomoc, ty tvary Octavie III mi prostě nesedí 😒
Ty barvy jsou nádherný, co bych za to dal u jiných výrobců... 😐
Osm odstínů šedivý, tři černý, dvě bílý, dvě hnědý, zlatá a jedna tmavomodrá...
PS: Vybral bych si žlutou, jako takovou vzpomínku na první eReSo. Anebo tu šedou...anebo... >😁
Osm odstínů šedivý, tři černý, dvě bílý, dvě hnědý, zlatá a jedna tmavomodrá...
PS: Vybral bych si žlutou, jako takovou vzpomínku na první eReSo. Anebo tu šedou...anebo... >😁
Klaudius
Nech pozerám ako pozerám, obyčajná Octavia alebo RS, na fotkách alebo v reáli - to auto proste nevyzerá dobre zo žiadneho uhla.
dodo13
Prave som prechadzal na motorke z Bulharska a isiel som si pozriet tu slavnu cestu. Naozaj je to krasna priroda a nadherna cesta. Cloveku berie dych. Octavii tam bolo kopu. Vsetko RS. S jednou som sa pretekal a na tych spatnych zakrutach jej az gumy piskali. Je to vcelku rychle auto, ale na vyjazdoch vzdy stratila a aj na brzdach. Na rovinkach mi vzdy usla. Tam sa prejavilo tych 180 turbo konikov. Ja mam slabu motorku, endurko len 29kw Yamaha XT s pneu do terenu.
proky92
Myslim, že by této Octávce slušela i varianta se třemi dveřmi 😄
mecha2020
Je to děsné jak faš........ideologie tvrdě vynývá mozky ovcím. o ničem jiném se nepíše než o zázračné Octávce a přitom design vozu je již 12let starý a to v podání Fiatu Stilo naprosto shodné linie přední partie, ale to tenkrát neudělali faš................ tak to nic neznamená. Němečtí soudruzi přišli na zázrak tak jako sevším..... motory , převodovky, vstřikování vždy 10 let nazpět!!!!!!!!!!!!!!
nutno podotknout,že se pleteš, Stilo navrhli zcela nepochopitelně němci, nikoliv Italové a byl to začátek konce Fiatu
Přesně tak. A pro Alfu jako první auto na světě s přímým vstřkiem nafty vymyslel Bosch - také Němci.
Máš špatné informace, patent je Fiatu a Bosch se pouze podílel to je srozumitelné, a TDI je také od Fiatu ......Croma ho měla když němci ještě spali.
Ani Fiat patent na přímý vstřik (jako takový) nemá, mimochodem přímý vstřik existoval už před 2. S.V.
Fiat (Croma Turbo Di d -1986) měl sice přímý vstřik v osobáku o 3 roky dřív než koncern VW (Audi 100 2,5 TDI - 1989), ale na trhu s ním Fiat dokázal kulové, kdežto koncern VW s ním slavil poměrně fenomenální úspěchy.
Fiat (Croma Turbo Di d -1986) měl sice přímý vstřik v osobáku o 3 roky dřív než koncern VW (Audi 100 2,5 TDI - 1989), ale na trhu s ním Fiat dokázal kulové, kdežto koncern VW s ním slavil poměrně fenomenální úspěchy.
Pleteš se ty je to návrh Centro stile Fiat vlastní vývojové středisko, němci umí pouze plynové komory, a kopírovat nic víc.
Dal jsem ti palec dolů, a dávám ti ho i tady, aby sis uvedomil, co píšeš 😉 :no:
Na rozdíl od ovcí mám mozek a oči které poznají co je hezké, a podklasy hovoří jasnou řečí
my jsme asi ovce, ale ty budeš řádnej ko..t, pán všechno ví a všechno zná a má patent na krásu, co? ...jsem se sem dneska přihlásil kvůli tobě, protože, takovýhle namachrovaný slinty jsem už dlouho neviděl.
No ať se dívám jak chci, tak podobu mezi Fiatem Shnilo a Octávkou tam teda za boha nevidím a jestli máš problém číst články o Octávce, tak je to dost jednoduchý --> nečti je !!! ... jsou tu i tací, kteří si to rádi přečtou.
Všechno měli první američani, takže se hádáte naprosto zbytečně >😁
Teda krom dieslových motorů, tam se totiž naftou topilo jenom v kamnech >😒]
Teda krom dieslových motorů, tam se totiž naftou topilo jenom v kamnech >😒]
Design vozu 12 let starý??? Kde si k tomu přišel, když je to fungl nově navržená kára >😁 8-s Motory jsou tam taky fungl nový a konečně snad už i funkční. Co se ti na tom proboha nezdá?
Hochu, koukal jsem na tu podobnost Stila a ORS...
[odkaz]
[odkaz]
Zkoušel jsem hledat shodu a ne a ne ji najít... Jak ty to jen děláš... Že by mi už můj věk byl moc vysoký pro rozeznání Stila od Octavia RS?? No 40 let je ještě docela málo, ale máš pravdu, asi špatně vidím...
Motory přišly nové, to bezpochyby, převodovky také, vždyť ty staré by ten krouťák nevydržely... Vstřikování mají samozřejmě zastaralé, přímovstřik byl už po 1. sv. válce, to ti nebudu křivdit... Asi budu muset uznat prohru, jsi lepší odborník, máš určitě větší praxi, vzdávám se, tenhle boj pro mě vyšel špatně... :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Zkoušel jsem hledat shodu a ne a ne ji najít... Jak ty to jen děláš... Že by mi už můj věk byl moc vysoký pro rozeznání Stila od Octavia RS?? No 40 let je ještě docela málo, ale máš pravdu, asi špatně vidím...
Motory přišly nové, to bezpochyby, převodovky také, vždyť ty staré by ten krouťák nevydržely... Vstřikování mají samozřejmě zastaralé, přímovstřik byl už po 1. sv. válce, to ti nebudu křivdit... Asi budu muset uznat prohru, jsi lepší odborník, máš určitě větší praxi, vzdávám se, tenhle boj pro mě vyšel špatně... :yes:
Robbčo
tá žltá a tá zelená ...ach, chcel by som obe!
ale kombíky, dizajnovo je liftback trošku nepodarený... ako keby to malo na zadku plienky 😐
ale kombíky, dizajnovo je liftback trošku nepodarený... ako keby to malo na zadku plienky 😐
Zmaxxx
Za velmi hlasité lupnutí na začátku videa a absenci stativu (jakéhokoliv) ve výbavě při natáčení videa byste si zasloužili pěstí.
Kolko este clankov dokaze auto.cz vyrobit z jednej novinarskej akcie? Test benzinovej vRS, s galeriou, test dieselovej vRS, s galeriou, teraz galeria....
Po stránce komplexních kvalit je Octavia nepochybně světové auto... tvarové dokonalosti druhé generace před fl sice nedosahuje, i tak ale jde o špičkový produkt, který má na to, aby stanovil nová měřítka ideálního automobilu - elegantního, praktického, sportovního (a přitom více než dostatečně reprezentativního) a tak dále...
Aladeen
ale tá spodná mriežka vyzerá z nejakého vysávača electrolux , strašne to kazí celkový dojem z auta ;-\
deliqent4
abystese z té Octavky nepostříkali, za ty prachy mám daleko lepší auto než rádoby sporťák >😁