Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
honzamo
Už jsem jezdil s vozy Mercedes-Benz CLS a Mercedes-Benz E po faceliftu a oba byly vybaveny plnými diodovými světly s natáčením a sutomatickým plynulým přepínáním dálkových světel...
To není úplně pravda, Matrix beam je sice ve výsledku stejná funkce, ale zastínění protijedoucího auta je řešené jiným způsobem, tj. vypínání jednotlivých LED v matici, u tebou zmíněných aut je zastínení řešené mechanickým způsobem. Výhoda Matrix je samozřejmě větší přesnost a rychlost.
Systému AHS od LEXUSu celá "akce" od detekce kamerou po změnu nastavení světlometu trvá 13 milisekund 😉
wider
Až někdo přijde s Laserovymi svetlomety tak dejte vedet. A pokud vim, tak by to melo byt BMW a jeho i8 uz v pristim roce >😁 :yes:
Ano, také jsem na ně ZVĚDAVÁ :yes: 😄
PS: Jinak tohle (co na NEznalého může působit jako "Vorsprung durch Technik") je jen audi-varianta toho co konkurence již roky nabízí 😐
PS: Jinak tohle (co na NEznalého může působit jako "Vorsprung durch Technik") je jen audi-varianta toho co konkurence již roky nabízí 😐
Ty si fakt nedas pokoj ? :-!
ako vidis, uz na tom nejaky ten piatok chlapy pracuju 😒br /> [odkaz]
😉
ako vidis, uz na tom nejaky ten piatok chlapy pracuju 😒br /> [odkaz]
😉
NEomluvil jste se (za včerejšek) a dokonce jste ani nebyl schopen REAGOVAT (a osvětlit) svůj VLASTNÍ TEXT
PS: V čem "pokoj"?!? Vždyť je to PRAVDA >😁
PPS: Na LASERové světlomety jsem zvědavá, ale tady mluvíme/článek je o NOVINCE audi od letošního podzimu = inteligentních diodových světlech - které konkurence již pár let nabízí. Takže vaše reakce "ty si fakt nedas pokoj" je BRUTALně MIMO, nebo? 😉
PS: V čem "pokoj"?!? Vždyť je to PRAVDA >😁
PPS: Na LASERové světlomety jsem zvědavá, ale tady mluvíme/článek je o NOVINCE audi od letošního podzimu = inteligentních diodových světlech - které konkurence již pár let nabízí. Takže vaše reakce "ty si fakt nedas pokoj" je BRUTALně MIMO, nebo? 😉
no dobre "madam urodzena" ( alebo skor urazena 8-s ), a co chces teda ako pocut ?
Ze Tebe vyhovuje viac Citron ? - a co ? a milionom inych ludi - zakaznikov vyhovuju ine auta 😉 - to je cele !!! nic menej, nic viac. - ani ja by som do Passatu neisiel - za tie iste prachy (ja som totiz tiez ekonom - min. tak ako Ty 😉 ) by som radsej kupil 2 rocnu A6 v takej full palbe, ze az STRAAAAACH >😒]
Ze Tebe vyhovuje viac Citron ? - a co ? a milionom inych ludi - zakaznikov vyhovuju ine auta 😉 - to je cele !!! nic menej, nic viac. - ani ja by som do Passatu neisiel - za tie iste prachy (ja som totiz tiez ekonom - min. tak ako Ty 😉 ) by som radsej kupil 2 rocnu A6 v takej full palbe, ze az STRAAAAACH >😒]
Já za (svoji) modrou krev přece NEmohu, tak jsem se narodila 😉
Ale mně NE"vyhovuje viac Citron"!!!!!!!!!!!!!!!! Mně vyhovuje (vzhledem ke konkurenci a ceně) Citroën C5 V6 v nejvyšší výbavě. To je VELKÝ ale opravdu VELKÝ rozdíl.
Auta (jen) dle automobilek dělí (doplňte si sám 😄
Auta dokonce NEjdou dělit jen podle modelů, chce to KONKRÉTNÍ motorizaci (a u některých vozů i výbavu - zvlášť u dnešních "prémiových" vozů je schopná docela DOST ovlivnit vůz jako takový - NEmyslím vzhledově!
Ojetý vůz jsem nikdy neměla a dá Bůh a nikdy (muset) mít NEbudu 😉
Jsem trochu smířena s realitou, že dříve či později budu MUSET "přejít" na vozy vyšší střední, ale tam má jiné favority než A6 (byť s ní NEmám žádný problém a ve verzi 3.0 BiTdi se ZF8HP to bude POVEDENÉ auto)
PS: Tak "min. jako já"? 😄 RÁDA "poměřím síly" (krom "autoznalostí") i na poli ekonomických teorií! 😉
PPS: Kdyby byl zájem i na poli hudby (klasické, příp. jazzové [odkaz] 😄
Ale mně NE"vyhovuje viac Citron"!!!!!!!!!!!!!!!! Mně vyhovuje (vzhledem ke konkurenci a ceně) Citroën C5 V6 v nejvyšší výbavě. To je VELKÝ ale opravdu VELKÝ rozdíl.
Auta (jen) dle automobilek dělí (doplňte si sám 😄
Auta dokonce NEjdou dělit jen podle modelů, chce to KONKRÉTNÍ motorizaci (a u některých vozů i výbavu - zvlášť u dnešních "prémiových" vozů je schopná docela DOST ovlivnit vůz jako takový - NEmyslím vzhledově!
Ojetý vůz jsem nikdy neměla a dá Bůh a nikdy (muset) mít NEbudu 😉
Jsem trochu smířena s realitou, že dříve či později budu MUSET "přejít" na vozy vyšší střední, ale tam má jiné favority než A6 (byť s ní NEmám žádný problém a ve verzi 3.0 BiTdi se ZF8HP to bude POVEDENÉ auto)
PS: Tak "min. jako já"? 😄 RÁDA "poměřím síly" (krom "autoznalostí") i na poli ekonomických teorií! 😉
PPS: Kdyby byl zájem i na poli hudby (klasické, příp. jazzové [odkaz] 😄
noo, uz len to by mi tak chybalo >😁 - stazovat si na "modru krv" - a tym padom sa tu nejako "vymedzovat" voci ostatnym ako Ty... :-!
vies co? dlho som sa snazil prekusnut Tvoj zaujimavy styl pisania, dlho som sa snazil viac pochopit Tvoju odusevnenost v prospech niektorych aut, ktore si to (nielen podla mna) nezasluzia...veeeelmi dlhoooo :-!
tomu je ale koniec !!! - KASLEM NA TEBA !, Tvoju zakomplexovanost, Tvoju neschopnost pozriet sa pravde do oci, uznat kvalitu a naskok tomu, kto ju ma !!!!!!!
Si, aka si...za to Ti nikto nemoze, len Ty sama 8-s
Ja sa tu nepotrebujem hrat na nieco - co niesom, - s mojimi vedomostami a schopnostami som zatial viacmenej spokojny, co potrebujem, doplnim si samostudiom, pripadne sa necham skolit odbornikmi v danom obore.
Ale nie Tebou !!! :-!
Moje prijmy, naroky na auto a realne kalkulacie vzhladom na cenu noveh👋 1-2 rocneho, mi este asi dlho neumoznia o novom uvazovat...toto totizto nepotrebujem. Sam som niekolkym ludom z mojho okolia odporucil jazdene auto z D, ktoreho stav sme patricne preverili, a Ti ludia su stale moji spokojni kamarati :yes: - ja pojdem tou istou cestou, ked prijde cas 😉 Nazivo som porovnaval v 2009 rozdiel medzi 15 mesacnym A6 allroad a predvadzackou zo salonu / ta mala 1200km, ten jazdeny 27000km.../ - rozdiel 0 !!! nehovoriac o tom, ako bol ten 15 mesacny vybaveny, a ta cena bola z rise snov !!! - kamarat ho hned zobral - a usetril cca 40 000 € !!! - oproti cene podobne vybaveneho noveho 😉
tomuto ja hovorim vyhodna kupa - a ked sa nieco podobne buduci rok naskytne ( ale skor az ten dalsi rok...) tak do toho pojdem 😉
vies co? dlho som sa snazil prekusnut Tvoj zaujimavy styl pisania, dlho som sa snazil viac pochopit Tvoju odusevnenost v prospech niektorych aut, ktore si to (nielen podla mna) nezasluzia...veeeelmi dlhoooo :-!
tomu je ale koniec !!! - KASLEM NA TEBA !, Tvoju zakomplexovanost, Tvoju neschopnost pozriet sa pravde do oci, uznat kvalitu a naskok tomu, kto ju ma !!!!!!!
Si, aka si...za to Ti nikto nemoze, len Ty sama 8-s
Ja sa tu nepotrebujem hrat na nieco - co niesom, - s mojimi vedomostami a schopnostami som zatial viacmenej spokojny, co potrebujem, doplnim si samostudiom, pripadne sa necham skolit odbornikmi v danom obore.
Ale nie Tebou !!! :-!
Moje prijmy, naroky na auto a realne kalkulacie vzhladom na cenu noveh👋 1-2 rocneho, mi este asi dlho neumoznia o novom uvazovat...toto totizto nepotrebujem. Sam som niekolkym ludom z mojho okolia odporucil jazdene auto z D, ktoreho stav sme patricne preverili, a Ti ludia su stale moji spokojni kamarati :yes: - ja pojdem tou istou cestou, ked prijde cas 😉 Nazivo som porovnaval v 2009 rozdiel medzi 15 mesacnym A6 allroad a predvadzackou zo salonu / ta mala 1200km, ten jazdeny 27000km.../ - rozdiel 0 !!! nehovoriac o tom, ako bol ten 15 mesacny vybaveny, a ta cena bola z rise snov !!! - kamarat ho hned zobral - a usetril cca 40 000 € !!! - oproti cene podobne vybaveneho noveho 😉
tomuto ja hovorim vyhodna kupa - a ked sa nieco podobne buduci rok naskytne ( ale skor az ten dalsi rok...) tak do toho pojdem 😉
Ale no tak, (už) zase VWítězí napadání před FAKTY? 😉
Budeme dělat že světla které článek presentuje jako "novinku" konkurence ještě nemá, nebo CO? (chcete "hrát" - vašimi slovy "uznat náskok tomu kto ju ma!!!!!" 😄
Vím že "obmedzena" (na jednu automobilku o které bych si NAIVNĚ myslela že je ve všem nejlepší) tedy FAKT NEjsem - to vy od FAKTické diskuze (o autech) přecházíte (když vám dojdou argumenty) k ... viz výše ("zakompexovanost, neschopnost, teta atd.)
Nikdo vás NE"nutí" abyste se "ode mne učil", ale já za (snad nejen českého) NEJlepšíh👋-znalejšího odborníka na auta považuji MARTINa VACULÍKa - a byť se vám to asi NEbude líbit, krom detailů se na VŠEM shodneme (tím se s ním nechci srovnávat, jeho znalosti jsou FENOMENÁLNí a nesahám mu po...). Tak se učte (lepšíh👋znalejšího NEnajdete - vážně! 😉 ) třeba OD NĚJ 😄
Opět zmiňujete (jako včera - kde jste to přes mé opakované prosby NE"vysvětlil"!!!) "...tvoju odusevnenost ve prospech nekterých aut, ktoré si to (dle vás) nezasluzia" - tak o KTERÉ jde?!?!? PROZRADÍTE mi to (konečně)? 😉
Na vámi popisovaný "rozdíl nula" ABSOLUTNĚ NEvěřím!! Neb ZNÁM jak to s předváděcími (případně novinářskými) vozy chodí. Plus vy naprosto OPOMÍJÍTE VELMI DŮLEŽITOU SKUTEČNOST u nového vozu. Že si ho "nakonfigurujete" PŘESNĚ jak VY chcete. Od barev po detaily výbavy (mám třeba ÚMYSLNĚ konkrétní 19 palcové disky, na léto v černé na zimu v "normální" hliníkové barvě. Chápu že sleva je "milá" věc, ale JÁ bych jí za vůz v kterém jezdilo xy lidí a hlavně s ním jezdilo "všelijak" (a já nevím jak - NEvíte jak VELKÝ je rozdíl jak si "zajedete" SVŮJ motor? Své auto "hýčkám" od první chvíle, máme spolu "spojení" a to s kusem v kterém je energie x-y-nu lidí, kteří bohužel na to jak se s ním jezdí spíš "kašlali" prostě NEjde. NE děkuji OJETINU NEEeeeeeeee. Když to bude NUTNÉ (a ve střední třídě již NEpůjde koupit technika/-cká vyspělost kterou u vozu hledám, snad nějak "zvládnu naškudlit" i na tu vyšší střední 😉
PS: A pokud si myslíte že kamarád (opravdu) "ušetřil 40.000€" tak já si to NEmyslím (možná "část", ale taková sleva "není zadarmo", rsp. není nadarmo. Já prostě preferuji (chci) NOVÝ vůz s plnou (třeba) 5tiletou (a 150.000 km) zárukou a když jsem na jejím konci vůz PRODAT a pořídit si zase nový
PPS: A NEzapomeňte mi "osvětlit" které modely (které si to NEzaslouží)... no však vy VÍTE. Když to bude (půjde) bez narážek urážek tet komplexů atp. budu RÁDA 😄
Budeme dělat že světla které článek presentuje jako "novinku" konkurence ještě nemá, nebo CO? (chcete "hrát" - vašimi slovy "uznat náskok tomu kto ju ma!!!!!" 😄
Vím že "obmedzena" (na jednu automobilku o které bych si NAIVNĚ myslela že je ve všem nejlepší) tedy FAKT NEjsem - to vy od FAKTické diskuze (o autech) přecházíte (když vám dojdou argumenty) k ... viz výše ("zakompexovanost, neschopnost, teta atd.)
Nikdo vás NE"nutí" abyste se "ode mne učil", ale já za (snad nejen českého) NEJlepšíh👋-znalejšího odborníka na auta považuji MARTINa VACULÍKa - a byť se vám to asi NEbude líbit, krom detailů se na VŠEM shodneme (tím se s ním nechci srovnávat, jeho znalosti jsou FENOMENÁLNí a nesahám mu po...). Tak se učte (lepšíh👋znalejšího NEnajdete - vážně! 😉 ) třeba OD NĚJ 😄
Opět zmiňujete (jako včera - kde jste to přes mé opakované prosby NE"vysvětlil"!!!) "...tvoju odusevnenost ve prospech nekterých aut, ktoré si to (dle vás) nezasluzia" - tak o KTERÉ jde?!?!? PROZRADÍTE mi to (konečně)? 😉
Na vámi popisovaný "rozdíl nula" ABSOLUTNĚ NEvěřím!! Neb ZNÁM jak to s předváděcími (případně novinářskými) vozy chodí. Plus vy naprosto OPOMÍJÍTE VELMI DŮLEŽITOU SKUTEČNOST u nového vozu. Že si ho "nakonfigurujete" PŘESNĚ jak VY chcete. Od barev po detaily výbavy (mám třeba ÚMYSLNĚ konkrétní 19 palcové disky, na léto v černé na zimu v "normální" hliníkové barvě. Chápu že sleva je "milá" věc, ale JÁ bych jí za vůz v kterém jezdilo xy lidí a hlavně s ním jezdilo "všelijak" (a já nevím jak - NEvíte jak VELKÝ je rozdíl jak si "zajedete" SVŮJ motor? Své auto "hýčkám" od první chvíle, máme spolu "spojení" a to s kusem v kterém je energie x-y-nu lidí, kteří bohužel na to jak se s ním jezdí spíš "kašlali" prostě NEjde. NE děkuji OJETINU NEEeeeeeeee. Když to bude NUTNÉ (a ve střední třídě již NEpůjde koupit technika/-cká vyspělost kterou u vozu hledám, snad nějak "zvládnu naškudlit" i na tu vyšší střední 😉
PS: A pokud si myslíte že kamarád (opravdu) "ušetřil 40.000€" tak já si to NEmyslím (možná "část", ale taková sleva "není zadarmo", rsp. není nadarmo. Já prostě preferuji (chci) NOVÝ vůz s plnou (třeba) 5tiletou (a 150.000 km) zárukou a když jsem na jejím konci vůz PRODAT a pořídit si zase nový
PPS: A NEzapomeňte mi "osvětlit" které modely (které si to NEzaslouží)... no však vy VÍTE. Když to bude (půjde) bez narážek urážek tet komplexů atp. budu RÁDA 😄
vykasli sa na nu je alergicka na audi resp.koncern VW. aj ked je nieco dokazatelne, zacne tu pisat malymi velkymi pismenkami v zatvorkach o svojej pravde.... 😄
BraVWoooo :yes: 😄
PS: Zajímavé jak (zatím) NIKDO NEreagoval na zprávu o nové dálnici Tábor směr Č. Budějovice kandidující na NEJ-HORŠÍ NEJ-NE-KVALITNĚJŠÍ nově otevřenou dálnici na světě 😉
PS: Zajímavé jak (zatím) NIKDO NEreagoval na zprávu o nové dálnici Tábor směr Č. Budějovice kandidující na NEJ-HORŠÍ NEJ-NE-KVALITNĚJŠÍ nově otevřenou dálnici na světě 😉
Která konkurence nabízí matrix světla roky? Vždyť je to novinka. Pokud jde o různé dynamické osvětlení (tedy plynulá změna světelného kužele), asistenty světel, to samozřejmě roky nabízí i Audi.
Těžko říci, chtělo by to aby v článku bylo o funkci(ch) matrix světel napsáno VÍCe 😉
Takhle to na mne působí že to bude "modernější" novější (lepší?) verze/varianta LEXUSího systému AHS 😄
PS: Jako "obvykle" by to chtělo VÍCE info v článku - VČETNĚ srovnání se systémy konkurence (v čem jkonkrétně e Matrix od Audi lepší - například
Takhle to na mne působí že to bude "modernější" novější (lepší?) verze/varianta LEXUSího systému AHS 😄
PS: Jako "obvykle" by to chtělo VÍCE info v článku - VČETNĚ srovnání se systémy konkurence (v čem jkonkrétně e Matrix od Audi lepší - například
O matrix světlech se tu už minimálně jednou psalo. Matrix jsou celé o kontrole toku světla. V minulosti šlo o mechanické systémy, matrix pracuje na principu vypínání jednotlivých buněk. Což zjednodušuje světlo, dává to větší svobodu designérům a systém je to potentnější. Propojení s navigací atd. je tam už dnes. To bylo jedno z lákadel při uvedení A8 - tedy že komplexně nesleduje trasu jen pomocí kamer a radarů, ale že se snaží předvídat s pomocí navigace (a třeba neřadit nahoru, když se blíží kopec, nebo osvětlovat zatáčky ještě před otočením volantu). Dnes to není nic převratného a nejdeš to i v A3 (funkčně jsou myslím trochu osekané, ale jak LED, tak xenony mají třeba to napojení na navigaci).
Jedna z mála věcí (pokud jde o světla), které Audi chybí, co vím, je spotlight. Tedy osvětlení chodce. A to s těmito světly přijde. Když auto vybavené nočním viděním rozpozná chodce, nasměruje na něj světlo. I když je to celkem jednoduchá funkce, nikdy ji tou klasickou mechanickou cestou neudělali.
Jedna z mála věcí (pokud jde o světla), které Audi chybí, co vím, je spotlight. Tedy osvětlení chodce. A to s těmito světly přijde. Když auto vybavené nočním viděním rozpozná chodce, nasměruje na něj světlo. I když je to celkem jednoduchá funkce, nikdy ji tou klasickou mechanickou cestou neudělali.
To o tom řazení si pamatuji (četla jsem), to se mi LÍBÍ a "přenést" to i na světlomety je logické. Trochu mne PŘEKVAPUJE že vůz jako A8 dosud neměl něco jako "Light Spot" (jak jej nazývají u BMW) - zdá se že "zpoždění" doženou (pomocí systému Matrix) docela DOBŘE - bohužel ani 2 články na auto.cz nedají dohromady to co pár (vašich) komentářů pod články - smutné 😉
Audi zase nejlépe (z D3) fungovalo noční vidění jako takové. Jak pokud jde o strojové rozpoznávání, tak pokud jde o rozpoznání řidičem z obrazu. Ale funkce je to příjemná. První ji měl myslím Mercedes. Jen je k ničemu, když noční vidění nefunguje/ stávkuje.
(víceméně) Současně Mercedes a BMW (v roce 2005 😄
Asi narážíte na srovnání kterého se NEzúčastnil (tehdy již pomalu končící) MB S-Klasse, uvidíme jaká bude nová S-Klasse a "za rohem" je ostatně i nové BMW 7
Asi narážíte na srovnání kterého se NEzúčastnil (tehdy již pomalu končící) MB S-Klasse, uvidíme jaká bude nová S-Klasse a "za rohem" je ostatně i nové BMW 7
Čerpám ze svých zkušeností. Dynamic Light Spot představilo BMW v roce 2011 (v 6er). Nejsem si jist, jestli to 7er nedostala až s faceliftem/ novým modelovým rokem (mám takový pocit, že ano, tedy MY2013). V tom případě by si neměli s Audi moc co vyčítat. Mercedes to měl myslím od představení končící S-klasse/ CL.
prvy asi budu opat nasi 😉 😒br />
[odkaz]
Hlavně aby to nebylo jako s LED v audi R8 = první ale... (ale to asi VÍTE/znáte 😉
...ale co? Můžeš upřesnit, kdo jiný poprvé nabídnul plně LED světlomety, když ne Audi u R8?
(jak jsem napsala) PRVNÍ bylo audi R8 😉
PS: Jen měly takovou "chyb(k)u" (a tím nemyslím relativně vysoký příplatek - to "patří k věci", když je něco nové/první apod. 😄
PPS: Připojím aktuální info kterou jsem právě dostala (z VELMI seriózního zdroje). V česku byl v pátek otevřen nový 25 km dlouhý (to docela "jde") kus dálnice z Tábora směrem na České Budějovice (tam JE třeba). Tolik DOBRÉ zprávy 😉
Že některé nové nebo zánovní dálnice v česku mají docela PROBLÉMy s kvalitou NENÍ tajemstvím, kandidátem na NEJHORŠÍ NEJ-NEkvalitnější novou dálnici se ale přesto stává TENTO NOVÝ ÚSEK. Je prý ÚDĚSNÝ! I na čisté rovině jsou "prohlubně" kdy celý vůz sjede "do údolí" a pak z něj musí ven, zatáček KRUTĚ vynáší ze směru ven atd.
UPŘÍMNOU SOUSTRAST (všem 😄
PS: Jen měly takovou "chyb(k)u" (a tím nemyslím relativně vysoký příplatek - to "patří k věci", když je něco nové/první apod. 😄
PPS: Připojím aktuální info kterou jsem právě dostala (z VELMI seriózního zdroje). V česku byl v pátek otevřen nový 25 km dlouhý (to docela "jde") kus dálnice z Tábora směrem na České Budějovice (tam JE třeba). Tolik DOBRÉ zprávy 😉
Že některé nové nebo zánovní dálnice v česku mají docela PROBLÉMy s kvalitou NENÍ tajemstvím, kandidátem na NEJHORŠÍ NEJ-NEkvalitnější novou dálnici se ale přesto stává TENTO NOVÝ ÚSEK. Je prý ÚDĚSNÝ! I na čisté rovině jsou "prohlubně" kdy celý vůz sjede "do údolí" a pak z něj musí ven, zatáček KRUTĚ vynáší ze směru ven atd.
UPŘÍMNOU SOUSTRAST (všem 😄
Tak co Italové pokazili? (LED světla R8 jsou od AL-Automotive Lighting, tedy Magneti Marelli.)
Že byste NEznal srovnávací test těch světel? Kdy lepší byla nejen spousta konkurentů, ale i "vlastní normální" BEZ příplatková světla audi R8 😄
A já myslel, že odchází, nebo se přehřívají. Nevím, jak ostatní, mne LED v první řadě zajímají pro design. Samozřejmě, musí mi jejich výkon stačit. Něco málo o vývoji LED vím, takže také vím, co očekávat. LED jdou slušnou rychlostí kupředu. Některé prognózy říkají, že překonají parametry laserových světel dříve, než se laserová dostanou na trh. Uvidíme. Osobně jsem zvědavý na OLED. Jinak matrix dělali s Hellou.
Nevím jak ostatní, ale mne světla zajímají především pro SVĚTLO
...ale proti tomu aby dobře vypadaly NIC NEmám! 😉
Nicméně připlácet si za (sice) HEZČÍ, ale současně HŮŘe svítíci - to mi příjde docela DĚS BĚS HRŮZA 😄
Laserová světla by tu měla být během krátké doby = na jejich reálnou funkčnost jsem ZVĚDAVÁ. Co se týče dalšího vývoje světel půjde spíš "tímto stylem" - myslím to co naznačuje Matrix od audi - na nějak VÝRAZNĚ vyšší reálnou svítivost (tedy aby řidič opravdu VÝRAZNĚ lépe viděl) nějak moc NEvěřím - ale budu RÁDA "překvapena" 😉
PS: OLED? Znám (vím co je) televizory OLED - a konečně se snad blíží jejich "větší rozšíření", ale.. v souvislosti s auty?
...ale proti tomu aby dobře vypadaly NIC NEmám! 😉
Nicméně připlácet si za (sice) HEZČÍ, ale současně HŮŘe svítíci - to mi příjde docela DĚS BĚS HRŮZA 😄
Laserová světla by tu měla být během krátké doby = na jejich reálnou funkčnost jsem ZVĚDAVÁ. Co se týče dalšího vývoje světel půjde spíš "tímto stylem" - myslím to co naznačuje Matrix od audi - na nějak VÝRAZNĚ vyšší reálnou svítivost (tedy aby řidič opravdu VÝRAZNĚ lépe viděl) nějak moc NEvěřím - ale budu RÁDA "překvapena" 😉
PS: OLED? Znám (vím co je) televizory OLED - a konečně se snad blíží jejich "větší rozšíření", ale.. v souvislosti s auty?
Jak jsem napsal, musí mi stačit. Že jsou horší než ta levnější, není potěšující. Dnes má R8 stejně už novější světla. A jsou v základu, takže ani na výběr nemáš.
Výkon se už asi moc měnit nebude. Ale bude se měnit poměr elektrického příkonu a světelného výkonu.
Ano, u Audi pracují i na OLED světlech. Vlastně části tvého auta promění na takové OLED televize. Už to měli i vystavené.
Výkon se už asi moc měnit nebude. Ale bude se měnit poměr elektrického příkonu a světelného výkonu.
Ano, u Audi pracují i na OLED světlech. Vlastně části tvého auta promění na takové OLED televize. Už to měli i vystavené.
Na OLED svetlomety si este chvilu pockame. Kedze OLED diody su velmi citlive na teplotu musia byt velmi dobre chladene co pri autach je problem kedze pod kapotov v lete byva aj viac ako 50 stupnou. A pri 50 stupnoch su OLED uz znehodnotene. A k Laserovym svetlam poviem len tolko. Prave pracujem na 7 BMW s LED a Laserovym svetlo a ten laser zatial bude plnit len pridavnu funkciu k dialkovym svetlam kedy zvysi dosah a intenzitu svetla priamo pred autom asi 200-300 metrou na vozovke. Problem laseroveho svetla je ze je !!! velmi skodlive pre zrak !!! uz pri malych vykonoch. Takze FULL LASER svetlomet sa nekona a asi ani nikdy nebude. 8-s
PS: NEmají podobně "inteligentní" světla z LED včetně té kamery "sledující" intezitu světla a protijedoucí vozy atd. již (pár let) modely LEXUS? 😉 😄
[odkaz]
Svítit na dopředu jedoucí auto, ale neoslnit jej a zároveň svítit do pravé škarpy na max. výkon.
Svítit před protijedoucí auto a neoslnit jej a svítit do levé škarpy a svítit mezi protijedoucí a vepředu jedoucí auto to by současná technologie založená na zastiňování světelného kužele nedokázala.
[odkaz]
- proste uz dokazu posvietit na 1 km !!! 😉
...keby nahodou niekto pochboval o kvalitach Audi led svetiel 😉
toto mi rozpraval asi pred 6 rokmi...
když dáš do vyhledávače
Havárie elektrárny Jaslovské Bohunice A-1
tak ti dá odkaz na wiki kde to je
Přiznám se, že jsem to dodnes netušil a to jsem v té době chodil na elektrofakultu takže v prostředí kde byla hromada lidí z oblasti energetiky. Tak to tem můj fór byl dobrý černý humor aniž jsem to tušil.
:😉
PS: Za tu změnu AVATARa (nebo AVATARu? Pardon NEvím, rozhodně ale CHVÁLÍM 😉