Design
Přihlásit pro přidání komentáře
flexo
tak u mňa to vyhráva 3 coupe... keby nová 4 coupe vyzerala ako štúdia, tak to by bola iná pecka.... teraz mi pripadá vzhľadovo ako "lacné, nedorobené coupé"... predovšetkým pre ten predný nárazník....
a ešte jedna poznámka.... vyzerá to tak, že nová 4 coupe bude mať na zadných sedačkách menej miesta na hlavu ako mala 3 coupe... aj keď je strecha viacej natiahnutá dozadu, ale zvažuje sa tuším o niečo skôr ako na 3 coupe...
a ešte jedna poznámka.... vyzerá to tak, že nová 4 coupe bude mať na zadných sedačkách menej miesta na hlavu ako mala 3 coupe... aj keď je strecha viacej natiahnutá dozadu, ale zvažuje sa tuším o niečo skôr ako na 3 coupe...
GTI
Trochu nešlušně řečeno, je mezi těmi modely rozdíl asi jako mezi "trojkama a čtyřkama"... :😉 😉 Chci tím (asi trochu kostrbatě) říci, že oba dva modely jsou předurčené k mazlení. K pěkně vostrýmu mazlení...
Jedno je jisté - přesně tak, jak byla (a je) trojka krásná, je (bude) krásná i čtyřka. Každý model dokonale odráží svojí designovou dobu. No a BMW je naštěstí ten, který tu dobu vždy a rozhodnou měrou spoluurčuje, nikoliv snad, že by jí byl vláčen.
Příznačné v uvedené souvislosti je, že vedle pod lagunou si hoši foukají bebíčka novou prahovou lištou, príspěvek stíhá příspěvek, a zde? Doslova jen pár veteránů tu nese diskusní prapor vrcholné silniční estetiky.
Tedy v čem je ten bavorák stále jeden z nejlepších? No je to v tom, že ti plní sny - vypadá totiž přesně tak, jak má vypadat sportovní kupíčko. Ty to víš, no a u BMW zase ví, jak ti to mají zbouchat. Tady se na liftingy s hroším předkusem a s přivřenejma vočima zfetované gejši nehraje, tady jde o něco zcela jiného, tady jde o čistě destilovanou radost z jízdy, radost z designu, radost ze života. To víš, vždycky budou ti, jimž je vlastní stín hranicí jejich bytí. No a jsou ovšem i tací, co se dokážou dívat upřeně do kotoučů všech sluncí. Teď už jde jenom o to, co dokážeš ty...
BRAVO BMW, BRAVO SKVOST Č. 4 :yes: :yes: :-!
Jedno je jisté - přesně tak, jak byla (a je) trojka krásná, je (bude) krásná i čtyřka. Každý model dokonale odráží svojí designovou dobu. No a BMW je naštěstí ten, který tu dobu vždy a rozhodnou měrou spoluurčuje, nikoliv snad, že by jí byl vláčen.
Příznačné v uvedené souvislosti je, že vedle pod lagunou si hoši foukají bebíčka novou prahovou lištou, príspěvek stíhá příspěvek, a zde? Doslova jen pár veteránů tu nese diskusní prapor vrcholné silniční estetiky.
Tedy v čem je ten bavorák stále jeden z nejlepších? No je to v tom, že ti plní sny - vypadá totiž přesně tak, jak má vypadat sportovní kupíčko. Ty to víš, no a u BMW zase ví, jak ti to mají zbouchat. Tady se na liftingy s hroším předkusem a s přivřenejma vočima zfetované gejši nehraje, tady jde o něco zcela jiného, tady jde o čistě destilovanou radost z jízdy, radost z designu, radost ze života. To víš, vždycky budou ti, jimž je vlastní stín hranicí jejich bytí. No a jsou ovšem i tací, co se dokážou dívat upřeně do kotoučů všech sluncí. Teď už jde jenom o to, co dokážeš ty...
BRAVO BMW, BRAVO SKVOST Č. 4 :yes: :yes: :-!
Biest
ja ti nevim karle ...
akoze mne osobne sa sucasny dizajn BMW paci ale akosi tejto 4ke neviem prist na chut. ako to vsak u BMW byva, clovek to uvidi nazivo a padne mu sanka. verim, ze to je pekne auto
kazdopadne dosluhujuca generacia 3 coupe je jedno zu najkrajsich BMW ake kedy boli vypustene do sveta. zakonite to bude mat nastupca velmi tazke
akoze mne osobne sa sucasny dizajn BMW paci ale akosi tejto 4ke neviem prist na chut. ako to vsak u BMW byva, clovek to uvidi nazivo a padne mu sanka. verim, ze to je pekne auto
kazdopadne dosluhujuca generacia 3 coupe je jedno zu najkrajsich BMW ake kedy boli vypustene do sveta. zakonite to bude mat nastupca velmi tazke
Adam Novák
...což ovšem nic nemění na tom, že bych volil [odkaz] :yes:
eliot
Říká se ,že krása je v jednoduchosti a možná právě proto vypadá 3 coupé stále až překvapivě dost svěže v porovnání s nástupcem ,navíc s postupem času se pozná ,jak se design opravdu povedl a teď se dá u 3 coupe už říct ,že je jeho design až nadčasový ,to často znamená ,že nástupce tak vyvedeného auta to nemá moc jednoduché a stává se ,že se prostě nepovede...
Zatím mohu porovnávat pouze z fotek,takže...
[odkaz] 😒br /> Při srovnání předních částí obou aut 4 coupé působí o trochu agresivnějším výrazem a mnohem živějším dojmem,čemuž dost napomáhá tvarování nárazníku.
3 coupé oproti tomu sází na ne tolik komplikované tvary ,ale zároveň není nudné nebo dokonce usedlé a je z něj i přesto cítit nádech sportovnosti.
[odkaz]
Tady to dost zkresluje ta (ne)fotka 4coupé . Nicméně jsou tu zjevné jemnější linie u 3coupé. I přes vyboulenější kapotu u 4coupé je vidět výborné sladění se zbytkem předku a zároveň tak celek zbytečně nenarušuje (představte si ,jak by s takovou kapotou vypadalo 3coupé
>😁 ).
A co z profilu?
BMW prostě profily umí a to obzvlášť u kupátek ,tady není ani u 3 a ani u 4 coupe nad čím zbytečně spekulovat. A že u 4coupe někomu nesedí výdech za předním kolem? Vždyť i tady se čerpá z toho oslavovaného konceptu a není to chyba .
[odkaz]
Tady vynikají jasně plošší křivky 3 coupe, záď 4 coupé se jí celkem podobá ,ale už se tu pestřeji ohýbají plechy ,což vůbec neznamená ,že se se nepovedla.Co na to ,že se podobá jiným modelům BMW ,tady se přece 4 coupé porovnává pouze s 3coupé a při porovnání s ní se vůbec neztrácí a vypadá vydařeně.
[odkaz]
interiér 3 coupé je hodně konzervativní ale na druhou stranu jasný, a velmi přehledný. V interiéru 4 coupé se je stále některými prvky tradiční ,sice neztrácí přehlednost , působí o něco hodnotněji ,ale narozdíl od 3 coupé není tolik symetrický a pár detailů trošku opticky vyrušuje jinak velmi povedený interiér jako celek.
Na závěr😒br /> To co je v úplně prvním odstavci však není případ 4 coupé ,přestože má mnoho odlišností oproti 3 coupé , je to výborně sladěný celek
Jinými slovy , k jednoduchosti se snadněji hledají sympatie ,ale něco komplikovanějšího je třeba umět (někdy i hlouběji) poznat a pak se dá teprve uznat , zda-li je to povedené a to 4 coupé rozhodně je. :-! :yes😒br />
BRAVO OBĚ COUPÉ ! :yes:
Zatím mohu porovnávat pouze z fotek,takže...
[odkaz] 😒br /> Při srovnání předních částí obou aut 4 coupé působí o trochu agresivnějším výrazem a mnohem živějším dojmem,čemuž dost napomáhá tvarování nárazníku.
3 coupé oproti tomu sází na ne tolik komplikované tvary ,ale zároveň není nudné nebo dokonce usedlé a je z něj i přesto cítit nádech sportovnosti.
[odkaz]
Tady to dost zkresluje ta (ne)fotka 4coupé . Nicméně jsou tu zjevné jemnější linie u 3coupé. I přes vyboulenější kapotu u 4coupé je vidět výborné sladění se zbytkem předku a zároveň tak celek zbytečně nenarušuje (představte si ,jak by s takovou kapotou vypadalo 3coupé
>😁 ).
A co z profilu?
BMW prostě profily umí a to obzvlášť u kupátek ,tady není ani u 3 a ani u 4 coupe nad čím zbytečně spekulovat. A že u 4coupe někomu nesedí výdech za předním kolem? Vždyť i tady se čerpá z toho oslavovaného konceptu a není to chyba .
[odkaz]
Tady vynikají jasně plošší křivky 3 coupe, záď 4 coupé se jí celkem podobá ,ale už se tu pestřeji ohýbají plechy ,což vůbec neznamená ,že se se nepovedla.Co na to ,že se podobá jiným modelům BMW ,tady se přece 4 coupé porovnává pouze s 3coupé a při porovnání s ní se vůbec neztrácí a vypadá vydařeně.
[odkaz]
interiér 3 coupé je hodně konzervativní ale na druhou stranu jasný, a velmi přehledný. V interiéru 4 coupé se je stále některými prvky tradiční ,sice neztrácí přehlednost , působí o něco hodnotněji ,ale narozdíl od 3 coupé není tolik symetrický a pár detailů trošku opticky vyrušuje jinak velmi povedený interiér jako celek.
Na závěr😒br /> To co je v úplně prvním odstavci však není případ 4 coupé ,přestože má mnoho odlišností oproti 3 coupé , je to výborně sladěný celek
Jinými slovy , k jednoduchosti se snadněji hledají sympatie ,ale něco komplikovanějšího je třeba umět (někdy i hlouběji) poznat a pak se dá teprve uznat , zda-li je to povedené a to 4 coupé rozhodně je. :-! :yes😒br />
BRAVO OBĚ COUPÉ ! :yes:
:yes: Dobře jsi u té čtyřky trefil tu "živost". Jo, tenhle model bude časem dokonale zrát.
Uvidíš ,jak moc lidí pozmění časem názor na 4-ku. 😉 . Mě se dřív nezamlouvalo 3 coupe ,ale asi po třech letech se mi zalíbilo. >😁
Někdy se design u BMW musí trochu usadit a navíc většina současných modelů není příliš fotogenická ,tak to jsem moc zvědav na 4 coupé naživo.
Někdy se design u BMW musí trochu usadit a navíc většina současných modelů není příliš fotogenická ,tak to jsem moc zvědav na 4 coupé naživo.
Stou fotogenickosťou súhlasím, to je u BMW ešte od čias E34. Ale v reále nakoniec (väčšinou) to auto človeka dostane.
Jediné, čo sa mi trochu nepáči je zakončenie prednej kapoty dosť ostrým oblúkom viď
[odkaz]
Jediné, čo sa mi trochu nepáči je zakončenie prednej kapoty dosť ostrým oblúkom viď
[odkaz]
Přesně tak . Třeba když je 6 coupé tak hezké i z fotek ,tak jsem si říkal ,jaká nádhera to musí být naživo ...a skoro mi to vyrazilo dech. Však jsem se divil ,že i ten předek X3 má něco do sebe ,když jsem se před něj poprvé postavil.
Ta ostrá hrana umožní vyniknout předku trochu akčněji.
Ta ostrá hrana umožní vyniknout předku trochu akčněji.
Souhlas, 3, 5, 6, X5, Z4 jsou jednoznačně vydařené modely BMW. A nyní k nim patří i 4.
X1, X6, X3, 1er plus mutanti jako 5GT mi nesedí.
X1, X6, X3, 1er plus mutanti jako 5GT mi nesedí.
Presne takto to mám rozdelené i ja (akurát možno tú novú X3 by som vzal na milosť).
S Hamem souhlasím s těmi vydařenými modely , i když se mi nějaké líbí míň ,tak je přesto považuji za povedené.
X3 mi na fotkách vůbec neseděla zepředu , naživo to bylo mnohem lepší. Podivný je ten kontrast hranatějších a poměrně úzkých světel oproti obrovským ledvinkám a mohutnému nárazníku, přijde mi ,že ten předek mohli sladit mnohem líp. Záď se mi moc líbí a profil se může zdát (obzvlášť z fotek) jako zmenšená X5 nebo jak někdo zmiňoval-ošizená X5 .To je tím ,že linka oken jde prudce nahoru a snaží tak se napodobovat minulou generaci a proti té linii jde naklopení zadního okna a vytváří se dojem "scvklosti". Mě se ten profil X3 zdá přesto povedený. X3 vypadá strašně lacině v bílé barvě a s interiérem v základu -to je přímo odporné.
X3 mi na fotkách vůbec neseděla zepředu , naživo to bylo mnohem lepší. Podivný je ten kontrast hranatějších a poměrně úzkých světel oproti obrovským ledvinkám a mohutnému nárazníku, přijde mi ,že ten předek mohli sladit mnohem líp. Záď se mi moc líbí a profil se může zdát (obzvlášť z fotek) jako zmenšená X5 nebo jak někdo zmiňoval-ošizená X5 .To je tím ,že linka oken jde prudce nahoru a snaží tak se napodobovat minulou generaci a proti té linii jde naklopení zadního okna a vytváří se dojem "scvklosti". Mě se ten profil X3 zdá přesto povedený. X3 vypadá strašně lacině v bílé barvě a s interiérem v základu -to je přímo odporné.
stepz
Musím reagovat na:" hlavními světlomety vypůjčenými od aktuálního sedanu nebo kombi řady 3." Vypůjčený je nemůže mít ani omylem nová F32/33 má na fotografiích FULL LED světla nejnovější generace ,takže tam je VELKÝ rozdíl.
Bez jediné žárovky 😉
Maximálně nižší verze budou mít podobně světlomety vybavově.
Bez jediné žárovky 😉
Maximálně nižší verze budou mít podobně světlomety vybavově.
Skipper
Tak se musím přiznat, že generace E9x je asi jediné BMW, které mi nic neříká. Když ho vidím, tak ve mně nevyvolává žádné emoce, prostě nuda. Vzhledově pro mě zaostává za E46. Možná ještě v modré metalíze a v M paketu...
U F30 je to zcela naopak, první fotky sedanu mi vyrazily dech a byla to láska na první pohled. Proto jsem čekal od coupé něco víc. Ano, silueta je krásná, sportovní a zároveň elegantní, ale ten přední nárazník to dokonale zabíjí. Řeśením bude M, anebo včasný facelift.
U F30 je to zcela naopak, první fotky sedanu mi vyrazily dech a byla to láska na první pohled. Proto jsem čekal od coupé něco víc. Ano, silueta je krásná, sportovní a zároveň elegantní, ale ten přední nárazník to dokonale zabíjí. Řeśením bude M, anebo včasný facelift.
Dinar
Za prvé - u kupé je základní linka naprosto klíčovou pro celkové vyznění designu auta. Za druhé - BMW design vyniká zvládnutím základní linky. Z čehož plyne, že 4er je, stejně jako její předchůdci, ztělesněním kupé. V mých očích jde o tvarovou dokonalost, kterou bohužel trochu kazí detaily typu hokejky za předním blatníkem (fuj!) a příliš "ohrnutých pysků" předního nárazníku. Tady cítím cinkání globálních cingrlátek pro asiaty, naštěstí je tu Mpaket. Celkově za 1-. :yes: 😉
Ja dodám, že tú líniu kupé má 4ka zvládnutú fakticky prvýkrát; doteraz to bola skôr línia sedanu len s dvoma dverami. Pre mňa (na rozdiel od väčšiny tunajších prispievateľov) dizajnovo jednoznačne štvorka vedie (aj keď samozrejme štúdia bola ešte ďalej, ale ktorá nie?).
Mam podobnej nazor jako vy dva, pravda jeste se tesim na M-paket, ale ten vypada uz nejaky ten rok stejne takze tomu urcite jen a jen pomuze. Proto ani nedam to Dinarove minus, kolik 4er skutecne bude vypadat takto kdyz vememe v potaz 3 linie + m-paket? Myslim ze nemnoho, takze u me za 1. 😉
CenturionCz
se mi vždycky líbila (byť spíše před faceliftem), a líbí se mi i čtyřka, byť si na ni budu muset chvíli zvykat. Je to přesně ten koktejl elegance a stylu - nepřepálené sportovní prvky (i když u nové čtyřky už je to na hraně), decentní boční prolisy a neskutečná symetrie. Málokterá auta vypadají tak vyváženě, jako trojková kupé (a teď už tedy také čtyřky) od BMW. Myslím si ale, že možná mohla být nová čtyřka trochu decentnější.
[odkaz]
chlapeee to hadam nemyslis vazne??? 😄