Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Majitel BMW M5 najel přes 600 tisíc kilometrů

56 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je a VELMI - já doufám že (alepoň trochu) VÝJÍMKA je/bude nový Lexus IS - moc Moc MOC se mi totiž líbí a (zcela vážně) o něm uvažuji 😄
Ondris
Přiznám se, nečetl jsem to, jen jsem asi týden zpátky koukal na to video.
Samozřejmě, 600 tkm je na podobné auto vynikající výkon, kór když eMka obecně moc trvanlivá nejsou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
asi nevis, co rikas... 164 byla vzdycky dobry auto... a krom VWševědů to nikdo nezpochybnoval.
Opravdove nestesti byl Afasud a 33 byla jen o trochu lepsi... teda jely taky dobre - ale ne dlouho.
Kapitola sama pro sebe byla 75. Motor super, jizdni vlastnosti excelentni! Antikorozni ochrana v plenkach... a problemy s vysokootackovou kardankou i pouzitou prevodovkou ji zkazliy povest.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ja vim... ale je to smutny.
Neni?
😒
Povodna je prevodovka a diferencial.

Motor bol komplexne zrenovovany, prestavany. Je toho plny web...
Zober si lubovolne auto, rovnaky rocnik. Same difference 😄
Atila_
A to pritom ve sve dobe byla Alfa 164 nejvetsi italska m*dka z krtka. A dneska by mela zivotnost jak nejlepsi Lexus. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No já NEvím - byla jsem svezena v tahači Volvo (v jakém modelu přesně opravdu NEtuším) a bez návěsu UHÁNĚL zrychloval skoro NEuvěřitelně a interiér byl skoro EXCLUSIVní 😉
PS: Samozřejmě včetně "pérujících" i celkově POHODLNÝCH sedadel.. 😄
madbrain
kamarád měl před drahně lety služební Škodu Forman 1.3l LPG a motor v něm nahrkal přes 500tis a nebral olej.pravda,byl to služebák,takže šel z "ruky do ruky",kára se pomalu rozpadala ,ale motor "držel....".
Avatar - Emel
Emel
Pořád je na tom takový obchodník lépe než ten řidič náklaďáku... lepší strávit 50.000 v eRkovém Mercedesu než v eRkové Scanii, navíc si to může proložit chutným obědem v luxusní restauraci na účet podniku. Rozpočteno na dny to vychází 136km na den... to není zase takový extrém (do těch 50 počítám i soukromé jízdy).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vzhledem k tomu že (zrovna) trasu Praha - České Budějovice (Linz) ZNÁM, tak (ho) NEchápu dvakrát.. 😐
..(docela) RÁDA jezdím autem, ale KDO by úmyslně a schválně jezdil zrovna tuhle trasu..
Avatar - Anonym
Anonym
já znal jednoho - každej den trasa Praha - Budějovice vlastní A6kou.

Všichni si kelapali na čelo proč si nekoupí byt/barák v Praze a proč tráví denně 5 hodin na cestách >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To sice jo, ale ta kára je furt zajímavá i za 1,4 míče
Ondris
A původní je nejspíš už jen blok motoru a kastle. 😄
Avatar - Individualita
Individualita
No jasný, ale tam zase narazíš na clo a přepravní náklady. Výsledná cena US káry je pak někde jinde ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(Proboha PROČ) takové sebeTRÝZNĚNÍ? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..i já + jestli to musí jezdit SVÝM vlastním vozem, tak "dvojnásob" 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nápodobně... 😉
...to samozřejmě (chápu/vím kolik najezdí "prodejce"), ale to asi snad spíš NEjezdí svým VLASTNÍM osobním vozem, nebo (u vás ano)? 😐
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle NEmám na mysli - ojeté auto jsem si ještě nikdy NEkupovala (a doufám že to tak VYDRŽÍ 😉 ) - obecně je poslední roky znát snížená kvalita výrobků (všech, zdaleka NEjen aut), rsp. doslova BOJ výrobců o každé € - což tu a tam NE"vyjde" 😐
PLUS možná asi i ÚMYSLné "zkrácení" doby životnosti výrobků (což je cesta "do pekel", nicméně KRÁTKODOBĚ to "jako pomůže" ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
To nebudou, nicméně se dají dovézt >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Jenže ty se tu nikdy prodávat nebudou. Čas přemýšlet o emigraci?
Avatar - Individualita
Individualita
Smutná pravda a evropská ekonomika je tím taktéž bita a není to jen o autech 😒
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Většina lidí si to nové kupovala protože bylo lepší, ale postupně už to přestává mít cenu a naopak je spíš vzodnější se poohlédnout mezi těmi starími v dobrém stavu.

A těch kterým se auta skoro rozpadaj je pořád taky ještě dost, jak motorově, tak hnilobou.
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud někdo najede 50 tis ročně za prací a není řidič nákladáku nebo dodávky tak ho upřímně docela lituju >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Protože by nebylo co dělat......a pokud by auto bylo uděláno kvalitně aby vydrželo, nemůže taky stát 150 tis že.

Takže tlak na cenu, neměli by co dělat + nařízení EU = z aut sou směšné spotřební krabičky s motrem ze sekačky
BroukJ
46 let jezdit 108 000 km rocne...tobe to pripada realne? A nebyly nahodou v te dobe tachometry petimistne? I kdyby sestimistne, tezko bych uveril, ze 5 krat doslo k vynulovanich tachometru.

Jeste sem nekdo hodte linky na auta co najely 10 milionu km a 25 milionu km...
nebezpecnavosa
A je tedy "malá životnost" problém, za kolik let takový řidič ujede ten půlmilión? Naříkání jak už to není to co bývalo je takový národní folklór, většina lidí si kupuje nové auto po předchozím protože chce, ne proto, že se jim to staré rozpadlo. To, prodané, slouží dalšímu majiteli, tedy pokud zainvestuje do údržby, což se málokomu chce, a odtud pramení nářky na "spotřební zboží" a malou životnost.
nebezpecnavosa
Nejde to, protože jinak bychom tu už dávno jezdili v zkopírovaných BMW Made in China za 99000 v akci. A to se vyplatí !
Avatar - Emel
Emel
To netvrdím, většina těch co najedou 50 za rok točí auta zhruba po čtyřech letech... pokud si to mohou dovolit.
Avatar - vabis
vabis
hezký den Kylie, oni to mají samozřejmě za obchodem
-------
Jel jsem s benzínem :yes: [odkaz] [odkaz]
-------
Tím se potvrdilo, že benzínový motor je skutečně schopen [odkaz] :-!
Atmo 8V ujel přes 2 000 000 km :-!
Avatar - filko
filko
Jel jsem s octávií, co teď bude mít daleko přes 1 million.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sorry, ale "tipla bych si", že prvních majitelů BMW M5 první generace dnes zas až TOLIK NEbude... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To (zdaleka) není jen o EU - tímto "procesem" (snížením kvality) prochází vpodstatě VŠECHNY výrobky - NE jen auta.. 😐
Arese
To byly časy, kdy bavoráky ještě skutečně byly nádherná auta a kdy i M5 byla komplatní, lehká, měla atmosférický šestiválec s fantastickým zvukem, manuální převodovku a svému řidiči i při neextrémních rychlostech přinášela vrcholnou radost z jídy!
Vývoj od 90. let k současnosti (hlavně ale tak posledních 10 let) se ubírá úplně špatným směrem. Jediné řešení je tedy držet si nějaký takový youngimer - není divu, že to tak řeší stále více nadšených řidičů. V podstatně je to ale smutné, protože radost z opravdu krásného designu, zvuku nepřeplňovaného motoru se živelným projevem a patřičným zvukem, a z jízdy s lehkým vozem - na to vše současné odporné zákony EU čím dál víc utočí a zároveň tak podřezávají automobilovému průmyslu EU větem pod zadkem. Evropa pseudozachraňuje planetu, ale v Číně, Rusku i Indii si každým dnem kupují auta tisíce lidí, které je dřív neměli a jedná se většinou o vozy s velmi špatnými emisními parametry. Dále po světových oceánech plují obrovské lodě, z nichž každá má emise jako desetitisíce moderních vozů, a ve vzduchu se každý den pohybují tisíce dopravních letadel, které pumpují emise rovnou do horních vrstev atmosféry a po světě vypouští C02 svými střevními plyny stamiliony kusů dobytka atd, atd. - tj. současná křečovitá opatření EU na redukci CO2 ze silniční dopravy (která stejně fungují jen na papíře) se ve skutečnosti zcela míjí JAKÝMKOLIV účinkem, který by byl planetárně relevantní! A bude hůř, brzdy budeme jezdit dvouválcovými auty se třemi turby, povinně samočinnou převodovkou a s nulovým zvukem 😢 :no: :no: 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s Úředníci v Bruselu jsou hrobaři evropských automobilek! Nechápu, proč si tak silné a významné firmy jakými jsou evropské automobilky nechají takto kálet na hlavu od pár úředníků a proč své zájmy (a zájmy svých záklazníků) automobilky vůbec nebrání třeba lobbingem v řadách poslanců evroského parlamentu... Pokud by hned od vypuknutí války ekoteroristů proti evropskému automobilovému průmyslu zbaběle nekapitulovaly, nemuseli bychom dnes brečet u podobných videí, protože bychom si mohli jíž podobně řidičsky uspokojívá auta jako byla třeba stará M5 jít koupit nová do showroomů! 8-s 8-s 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PROBLÉMem je, že taková (takhle POCTIVĚ dělaná) auta už se (spíš) NEvyrábějí.. 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já NEříkám že NEexistují - jen mne maličko překvapilo že znáte "hodně řidičů co mají na osobáku až 900 t. km"
PS: Když (celo)evropský průměr je ani ne 20.000 km ročně
Avatar - wladyk
wladyk
Proč by to nenajel? Auto staré 24 let tak mu vychází ročně cca 26.800 km. S mojím BMW jsem najel už 300 tis. km a mám ho devět let. Najedu zhruba 33 tis. km ročně a nehodlám se ho zbavovat. Vyhovuje mi, takže za pár let tam taky může být přes 600 tis. km. Šlape jak hodinky. Nebere ani deci oleje. Je to o tom jak se kdo o vůz stará.
Avatar - Emel
Emel
Znám poměrně dost lidí co se pohybují kolem 50.000 za rok... pro ně je půl milionu otázka 10 let, to není zase tolik. A to nejsou profesionální řidiči...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Průměrný evropský řidič 900.000 km NEnajezdí ani za celý život (se všemi svými vozy dohromady.. 😉
..odkud že to jste...? 😄
Avatar - vabis
vabis
600 tkm má kdejaká bazarová Oktávka, první majitel 400, pak prodáno jako 100 a druhý majitel do 300 😉 Po americe se jezdí dobře, pokud měl dálkové trasy tak to auto může být aj v docela slušné kondici 😉 Znám x majitelů co mají na osobáku 700-900tkm. Já takto "postižen" neustále jezdit naštěstí nejsem.
Budeme mat clanok o kazdom aute, ktore spravi 600 tisic km?

Lebo to zaberie celkom dost miesta.

A sorry, ale BMW M5 E28 medzi 600-tisicovymi autami nie je absolutne nicim vynimocne.
Kneblis
Za pár let se zde bude psát, jak majitelé se sekačkovýma motorama s obsahem okolo litru poháněnýma turbama najeli 150 000 km. A to vše jen díky škůdci zvanému EU s neustálým nesmyslným snižování emisí a velice velkým úsporám na palivu 0.4l/100km.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jen jsem az druhym majitelem... Kdyz nela 600.000 dostala k "narozeninam" servis za neco malo pres 60tis korun... a jezdi zas jak za mlada. 😉
TomasPL
To bol možno môj bývalí Outback 3.0 H6 >😁

síce 1 780 000 km je moc aj naň, v roku 2008 keď som ho predával mal najazdených 714tis. a šlapal ako hodinky :yes:
body_mb
Ale snad si tomu neuveril...je to takmer 198000 rocne a to sotva😄...
tom_hardy
Áno nieje to až tak veľa ako zvykli najazdiť dieselové (staršie) verzie vyššie spomenutých značiek. Ale tu ide o výkonné auto, ktoré na svoju dobu bolo na vrchole medzi značkami ako ferrari ktoré je spomenuté v článku. Predsa len si myslím bude rozdiel ak najazdm 600t km s hladkým dieselom alebo výkonným benzínom 😉

Zaujímalo by ma aj aké mal servisné náklady za ten čas a nájazd (samozrejme okrem spotrebných vecí, ako filtrov, náplní, pneu či podvozkových dielov), či musel robiť aj väčšie opravy motora a pod 😄 Ale vyzerá, že o auto sa chlap staral tak predpokladám, že na motor sa nešahalo.

Dnes už autá toľko "nenajazdia" (podľa budíkov), dnes sa kupujú jazdenky zo zahraničia s 250t km, pred prihlásením sa stočia na 100t km po starom pánovi, tu sa na nich spraví ďalších 100t km potom sa km stočia na 150t a predajú zas ďalšiemu majiteľovi >😒]
fan.mj
len sa o tom nevie, raz som zvažoval kúpu jedného Outbacka 2001, keď som si overoval záznamy z STK, zistil som, že v roku 2010 mal najazdené 1,78 mil km :-!
Avatar - VWrofl
VWrofl
Právě proto to najel, navíc má vhodné podnebí.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
A za ta díly na opravy Favorita postavíš 5 dalších Outsiderů
Janodzvonu
600000 km najede i Favorit 😄 >😒]
XTad
Nejde ani tak o samotny najezd jako o to, s cim ho najel.
Avatar - Emel
Emel
Hezké auto, nic proti... ale ta porce kilometrů mi nepřijde zase tak závratná, přes půl milionu se i v mém okolí tu a tam objeví, u různých Volv, Mercedesů nebo dokonce i aut typu VW Transporter.
zane
Woow, to musia byť iné peniaze na ten všetok benzín dokopy >😁

(To nie je kritika, len mi to tak napadlo >😁 )