Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Toyota Avensis Style Edition: Manažerská stylovka od 626.900 Kč

23 komentářů

Avatar - moreczech
moreczech
Hahaha....TOYOTA, chudák Toyoda....
Avatar - Ondore
Ondore
Ahoj, pri tých správach som si ako prvé spomenul na Teba, dúfam, že táto voda vás obišla. Adam je kapitola sama pre seba, na rozdiel od niektorých z toho má ale šancu vyrásť, snáď časom zístí k čomu sa používa hlava. 😄
Tom!k
Adam Novák je asi jen další nápad škodovky jak dobýt trh a dělá tady "skrytou" reklamu.. 😉 ať kouknu k jakýmukoliv článku, tenhle uživatel tam spamuje 😉 >😁
Avatar - Andromeda
Andromeda
Ahoj příteli 😉 , rád Tě vidím ... Jo jo , ten komik potvrzuje platnost toho, že blbost je rychlejší světla, a její koncentrace roste minimálně s druhou mocninou >😒] ...
_Teddy_
Dobre, copy&paste si uz zvladol. Teraz by to chcelo daku vlastnu myslienku. Len neviem ci este nie je priskoro (alebo neskoro)...
Avatar - MGRR
MGRR
Dacia je pro mne principielně "stejně hodnotná značka" jako Škoda, která je navíc nechutně předražená... Jako všechno v Česku 😄 Žiji napůl v Německu a za průměrnou oktávku kupujete Passat, Avensis, Mazdu 6... 😉

Toyota s Avensisem bude podobné akční balíčky tvořit neustále dokud nevyjede nový model, udržuje starý při životě... Cena za rok může jít dolů min. o 50-100.000, jelikož Avensis je "výrobně a ročníkově" zastaralý model. Na dnešní střední třídu je jednoduše malý a neschopný konkurence - pořád lepší než Škoda i když nemá technologie, které vlastně nepotřebujete.

Jde o rozmlsanost, mediální masáž, že Hyundai, Škoda... jsou lepší než... O pár kilomerů vedle je auto schrottplatz a Hyundai je tam často, jelikož po pěti-sedmi letech neprojde TÜV, jelikož je podvozkově totálně zrezlá a díly jsou často dražší než na prémiovky.

I když je Avensis skvělé auto, prodejně je bohužel out. Což je výhoda pro lidi "co ví", jelikož kdo umí trochu přemýšlet a nemusí mít nejnovější model Avensisu, který teprve přijde, sezobne si nějaký akční a vychytaný model třeba za rok, až cena padne, nebo počká až vyjede nová generace, porovná a vybere si mezi vychytaným starým T27, nebo novým a neznámým.

Pokud můžu doporučit, kdo jste plátce daně, nebo máte firmu v rodině, zásadně kupujte nové auto v zahraničí. Je levnější, ale hlavně koupíte za NETTO cenu s 0% DPH. 😉 a to už je pořádný balíček úspory který nevěnujete jen tak tomuto státu. (jde to i s některými staršími vozy)
Avatar - rimow11
rimow11
>😁 už len kvôli tomuto príspevku bi som si v živote nekúpil škodu a dúfam že ani nikto koho poznám.. hehe robíte jej len zlú reklamu :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes: >😒]
Avatar - aproximus
aproximus
že tě baví tady pořád s takovýma sra*kama exhibovat, trolle.
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
>😁 :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
RAMOSEJITG
veľmi hodnotný spam, resp. detailný opis priebehu onanie nad kofigurátorom škoda auto. 8-s :no:
holt, copy-paste je jediným riešením pre niekoho, kto z vlastnej hlavy nevie napísať zhola nič.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Super, už si? Tebe to všetko môže byť ukradnuté. A pri Škode doslovne.
Avatar - Ondore
Ondore
Avatar - Ondore
Ondore
Úplne súhlasím. A okrem Octavie v tejto triede excelujú aj Fiat 500L a Mercedes Actros, ktorý prináša do výbavy lamelový rošt pre optimálny komfort spánku. :-!
Adam Novák
...v této třídě je jasná volba Škoda Octavia Combi. Nová ŠKODA Octavia Combi narostla oproti své předchůdkyni o 90 milimetrů na délku a o 45 milimetrů na šířku. Vedle nejmodernější techniky a rozsáhlé nabídky moderních bezpečnostních systémů tak poskytuje především opět více prostoru než předchozí generace. Díky rozvoru delšímu o téměř 11 centimetrů má posádka na zadních sedadlech k dispozici až 73 milimetrů před koleny. Rekordním ve své třídě je samozřejmě i zavazadlový prostor, který nabízí hodnotu 610 litrů, po sklopení zadních sedadel naroste až na 1740 litrů.
Díky výkonným benzinovým a naftovým motorům nové generace, propracované aerodynamice a nízké hmotnosti vozu dosahuje ŠKODA Octavia Combi také špičkových hodnot v oblasti spotřeby a emisí. K dispozici jsou čtyři benzinové motory TSI a čtyři naftové jednotky TDI se vstřikováním common rail o výkonu od 63 do 132 kW. Verze 4×4 s nově vyvinutým pohonem všech kol prostřednictvím spojky Haldex 5 bude k dispozici později. Ve výbavě nové Octavie Combi lze nalézt prvky, které byly ještě nedávno výsadou vozů vyšších tříd (např. adaptivní tempomat ACA, nový asistent dálkových světel Intelligent Light Assistant, parkovací asistent Automatic Parking Assistant nebo u značky ŠKODA poprvé nabízené rozpoznávání dopravního značení Traveller Assistant a mnoho dalších). Volit lze ze tří výbavových stupňů: Active, Ambition a Elegance.
BRAVWO ŠKODA :yes: :yes: :yes:
Avatar - chup44
chup44
nemá škrabku na ľad vo veku nádrži tak sa mi neľúbi... :no: Srandujem,v čiernej je úžasná 😄
Avatar - pario
pario
Dobre som to pochopil? Chceš Avensis kombi za 406 000kč? Lebo cena AvensisTerra je 426.900.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.