Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
flyboyeda
:no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Můžu
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nehodlám ztrácet čas s troglodyty jako jste vy,z profilu to není špátné a zezadu taky,ale ten předek to je vážně hnus,vypadá to jak to odporné BMW 5 GT,BMW se snaží dizajnem dohnat Audi,ale vůbec nechytá,z těch fotek se mi líbí ty hory ,silnice,ale jednu věc ty fotky kazí a to je to auto
??? 8-s
PS: Ohavnost, ohyzdnost, škaredost, šerednost, ošklivost - bože co vy jste říkal (třeba) na Yugo? 😄
PPS: Toto je (dle mne) KRÁSNÉ coupe (příští) řady 7 (důstojný nástupce BMW 850C(S)i :yes: 😉
PS: Ohavnost, ohyzdnost, škaredost, šerednost, ošklivost - bože co vy jste říkal (třeba) na Yugo? 😄
PPS: Toto je (dle mne) KRÁSNÉ coupe (příští) řady 7 (důstojný nástupce BMW 850C(S)i :yes: 😉
Taky jsem chtěl napsat to samé, ale zkuste se věnovat každému detailu a úhlu pohledu, zkuste se oprostit od toho co od BMW znáte, zkuste si ten design zapamatovat co nejvíce jen to jde aby jste ho dokázal z paměti nakreslit, uběhlo 10 minut? Tak stop! Zavřete to a nyní zkuste najít na internetu nějaké hezčí BMW... těžké že?
lehké,7 je krásná, 5 je krásná a trojka je krásná, 6 a budoucí možná čtyřka je taky krásná,jenom BMW s přívlastkem GT jsou ohavná,jinak dobrý
Bubáq
... a začít spolupracovat s Pininfarinou! Takhle má vypadat BMW... Tenhle projekt nemá designovou chybu a skvěle doplňuje tradičně nejlepší techniku na světě! To je snad po 30 letech první bavorák, co vypadá jako bavorák!
A můžeš mi říct, co je na tom o tolik jiné, než na postbanglovských BMW (5er, 6er...)?
😲 Upně všechno! 😉 Tohle mi spíš připomíná rozvinutý banglovský styl 😉
Třeba vůči současnému GC to má hlavně jinou příď, takže tvrdit, že je to po asi 30 letech první BMW co vypadá jako BMW, mi přijde mimo. Navíc je to studie, např. zadní světla jsou na můj vkus asi o 20 procent tenčí, než bych považoval za ideál a tipuji, že právě zde by proběhly viditelnější změny. Je to pokračování tohoto modelu, který také nastínil mnoho, z tehdy ještě budoucích modelů BMW. [odkaz]
Vkus sem, vkus tam... Není nad vzdělání, rozhled a porozumění. Vkusem se dá omluvit kdejaká hnusota. Vždyť i Pontiac Aztec nalezl zastání u správní rady, a s velkou pravděpodobností v tom hrál velkou roli i vkus jejích členů >😁. Ano, vkus máme každý trochu jiný, ale opravdová krása, ta co přežívá generace, ta dá o sobě vědět s udivujícím sebevědomím. A to je právě výsledek práce studia Pininfarina na téma BMW. Žádné prvoplánové podlézání arabské a čínské klientele, naopak: prosím učte se, co je automobilová krása a dokonalost!
(Jak mě mrzí, že "musím" tyto základy estetiky a umění vysvětlovat! Mnohem raději bych polemizoval s připravenými... GTI, kde jsi??)
(Jak mě mrzí, že "musím" tyto základy estetiky a umění vysvětlovat! Mnohem raději bych polemizoval s připravenými... GTI, kde jsi??)
Je těžké vysvětlovat to, co by mělo být zřejmé na první, druhý i třetí pohle😜 začnu proporcemi, ty jsou na první pohled mnohem vyváženější, jak do hmoty, tak co do dynamiky. Zadruhé, linie a jejich splývání dávají logiku: jsou výrazem opravdové noblesy a radosti z dokonalé techniky. A zatřetí, moderní interpretace tradice v tomto případě dosahuje naprosté dokonalosti. A tohle všechno je v příkrém rozporu se současným designem sériových bavoráků. (Z nich jsou na tom nejlépe 5er a 6er, ale např. 3GT?! Nebo X6????). Bože, bangle je jako nesmrtelný hřích! Buď proklet, ty przniteli krásy a logiky....
Faktem je, že zcela jediné BMW, které se mi líbí je 5er. Trojka je v pohodě, ale že bych se za ní otočil, to ani náhodou. Líbí se mi směr designu řady 4. Modely řady X bych zakopal někam hluboko pod zem, myslím, že by to bavorským jen pomohlo.
Problém je, že BMW musí vyrábět tyto modely, protože by neměla prostředky na investice do nových modelovýchh řad. Je to takové nutné zlo současné automobilové produkce. Automobilky se prostě uchylují k ohyzdnostem ala X1 (ani na to nechci pomyslet, protože snídám), X3 (proporčně asi nejvyváženější hnus), X5 a X6 (honiče ega nemá cenu komentovat, na nic jiného se tyto auta v praxi nehodí) a zapomínají tak na tradiční modelovou linku, kterou byly výjimečné.
Souhlasím s tím, že Bangle a jeho podpis na designu BMW je skvrnou na docela pěkně vypadajících autech před ním a po něm.
Problém je, že BMW musí vyrábět tyto modely, protože by neměla prostředky na investice do nových modelovýchh řad. Je to takové nutné zlo současné automobilové produkce. Automobilky se prostě uchylují k ohyzdnostem ala X1 (ani na to nechci pomyslet, protože snídám), X3 (proporčně asi nejvyváženější hnus), X5 a X6 (honiče ega nemá cenu komentovat, na nic jiného se tyto auta v praxi nehodí) a zapomínají tak na tradiční modelovou linku, kterou byly výjimečné.
Souhlasím s tím, že Bangle a jeho podpis na designu BMW je skvrnou na docela pěkně vypadajících autech před ním a po něm.
Problém je, že paco tu rozebírá design, kdežto ty se pohybuješ v prosťáčkovské rovině líbí/nelíbí.
A to, že nerozumíš smyslu suv je také jen problém tvůj, nikoliv BMW. Zhodnotit tuto kategorii aut větou o honění ega je velmi..., no, podobně jako kdyby někdo tvrdil, že honičem ega je kupec auta vyšší střední třídy, kterému už nezbylo na motor, že. 😉
A to, že nerozumíš smyslu suv je také jen problém tvůj, nikoliv BMW. Zhodnotit tuto kategorii aut větou o honění ega je velmi..., no, podobně jako kdyby někdo tvrdil, že honičem ega je kupec auta vyšší střední třídy, kterému už nezbylo na motor, že. 😉
paco samozrejme design vubec nerozebira, rozebira jenom trochu jinych slovnikem to co ty nazyvas prostackovskou rovinu libi/nelibi.
No ted jsi me dostal. Nezbylo mi na motor, proto letos budu kupovat R8. 😉 Jen nechapu, proc bych do rodinneho kombiku kupoval sestivalec pro cesty s detmi do skolky nebo jizdy na nakup.
Jaky je tedy smysl kategorie SUV krome honeni ega? Napada me lepsi vystupovani a vyssi svetla vyska. Pak snad jeste rozhled.
Jaky je tedy smysl kategorie SUV krome honeni ega? Napada me lepsi vystupovani a vyssi svetla vyska. Pak snad jeste rozhled.
Je ti přáno! Ten motor jsem použil jako příklad, abys pochopil, že co přijde logické tobě, může optikou jiného vypadat zcela jinak. Jinými slovy, své uživatelsky subjektivní pocity tu předkládáš coby univerzální pohled, což by mi nestálo za komentář u nějakého mlaďocha s nulou na kontě a čerstvým řidičákem, ale u někoho, komu evidentně není dvacet a snaží se tu budit dojem veltmana s rozhledem a životní zkušeností, takové bláboly nemůžu nechat bez odezvy. :-!
Rika se tomu nazor na vec. Muj pohled na ty obludne auta nikomu nevnucuju. Samozrejme existuje skupina zakazniku X5/X6, ktere se ta auta proste libi a plni si tak sve sny. Neni to tedy univerzalno a fakticka pravda. Je to subjektivni, stejne jako je subjektivni jsou tve nazory o ctyrvalcich. Je to jen muj pohled a ja si proste myslim, ze ta auta jsou hlavne k umelemu zvysovani sebevedomi.
Ale ja jsem mel puvodne na mysli ponekud jinou vec. Psal jsem, ze tyto vozy proste BMW musi delat, protoze jsou na trhu zadane a bez nich by nemohli investovat tolik prostredku do dalsiho vyvoje. Myslim, ze BMW by slusela modelova rada, ktera navazuje na jejich tradici. Krasna a stihla sportovni auta. A to je s dovolenim presne tento predstaveny koncept.
Ale ja jsem mel puvodne na mysli ponekud jinou vec. Psal jsem, ze tyto vozy proste BMW musi delat, protoze jsou na trhu zadane a bez nich by nemohli investovat tolik prostredku do dalsiho vyvoje. Myslim, ze BMW by slusela modelova rada, ktera navazuje na jejich tradici. Krasna a stihla sportovni auta. A to je s dovolenim presne tento predstaveny koncept.
"tradičně nejlepší techniku na světě" 😄
Připomíná mi to Kylie s její prokazatelně nejlepší převodovkou na světě.
Vždycky, když je něco nejlepší na světě (samosebou bez jakýchkoliv důkazů), mám silné pochybnosti...
Jinak nádherné auto v každém detailu :yes:
Připomíná mi to Kylie s její prokazatelně nejlepší převodovkou na světě.
Vždycky, když je něco nejlepší na světě (samosebou bez jakýchkoliv důkazů), mám silné pochybnosti...
Jinak nádherné auto v každém detailu :yes:
No, ale ona to JE "prokazatelně nejlepší (automatická) převodovka na světě" - že vám "se to nezdá", to na věci NIC NE(z)mění.. 😉
A velké coupé s V12, zadním pohonem a právě tou onou převodovkou se za "to nej" označit (snad) dá 😄
Tady je opravdu TĚŽKÉ říct, zda "lepší" je/bude S-Klasse Coupe nebo BMW 8, ale že obě cupky představují vrchol možností těchto dvou výrobců, o tom (asi) žádná.. 😉
PS: Tak už jste VYMYSLEL která převodovka by měla (byť jen) konkurovat ZF8HP? 😄
A velké coupé s V12, zadním pohonem a právě tou onou převodovkou se za "to nej" označit (snad) dá 😄
Tady je opravdu TĚŽKÉ říct, zda "lepší" je/bude S-Klasse Coupe nebo BMW 8, ale že obě cupky představují vrchol možností těchto dvou výrobců, o tom (asi) žádná.. 😉
PS: Tak už jste VYMYSLEL která převodovka by měla (byť jen) konkurovat ZF8HP? 😄
Mila Kylie. Mozna to je nejlepsi na svete, ale pri koncove cene 50000 si myslim, ze existuji i vymakanejsi prevodovky (co treba automaty ve Ferrari). To je taky ZF Electronics? Nevim, Vy jste vice ojezdena a mate vice nacteno.
P.S.: mozna jsem mela pouzit vyjezdena. Jo, vyjezdena je asi lepsi
P.S.: mozna jsem mela pouzit vyjezdena. Jo, vyjezdena je asi lepsi
Ve Ferrari je (polo)automat, tedy 2spojka (tak jak ve sportovních vozech "má být") a je SUPER rychlá, ale ZF8HP používaná od BMW1 po Rolls Royce je (bych řekla) LEPŠÍ :yes: 😉
PS: A je vlastní konstrukce Ferrari - nikoli ZF
PPS: Takže NEvymyslel = zůstaneme u toho "všeobecně (viz třeba Dinar "tady vedle") přijímaného" = jedničkou je ZF8 a o kousek horší je Aisin 8HP :yes: 😄
Ach a ještě VTIPY vám moc NE"jdou" - rsp. "jdou" ještě HŮŘ než převodovky 😉
PS: A je vlastní konstrukce Ferrari - nikoli ZF
PPS: Takže NEvymyslel = zůstaneme u toho "všeobecně (viz třeba Dinar "tady vedle") přijímaného" = jedničkou je ZF8 a o kousek horší je Aisin 8HP :yes: 😄
Ach a ještě VTIPY vám moc NE"jdou" - rsp. "jdou" ještě HŮŘ než převodovky 😉
Jste velice znala veci. Takze jsou minimalne dve veci, ktere mne nejdou. Prevodovky a vtipy. Obejdu se 😉
Mimochodem proc bych mel vlastne neco vymyslet? Copak ja tvrdim, ze to tak neni? Jen jste mi zatim nevysvetlila, odkud to berete. A to, ze nekdy ta bozska prevodovka dela pri kick downu neplechu je proste fakt, to jsem si nevymyslel. Je to vyjimka, ale deje se to.
Jeste jeden dotaz. Kdyby tu prevodovku pouzival koncern VW byla by to porad tak skvela, nebo uz by nestala za nic?
Mimochodem proc bych mel vlastne neco vymyslet? Copak ja tvrdim, ze to tak neni? Jen jste mi zatim nevysvetlila, odkud to berete. A to, ze nekdy ta bozska prevodovka dela pri kick downu neplechu je proste fakt, to jsem si nevymyslel. Je to vyjimka, ale deje se to.
Jeste jeden dotaz. Kdyby tu prevodovku pouzival koncern VW byla by to porad tak skvela, nebo uz by nestala za nic?
V tomto případě má pravdu, zatím není na světě lepší hdm automat.
Ale ja jsem nikde netvrdil, ze se mi to nezda. Mozna to je nejlepsi prevodovka na svete, jenze mi krome nejakeho odkazu na Autobild nikde Kylie nerekla odkud cerpa.
Ja jsem jen psal, ze nekdy ta nejlepsi prevodovka na svete tropi hlouposti. A to je prokazatelne. Nemam nic proti prevodovkam ZF, jen me parkrat vysplouchla pri kick downu.
Ja jsem jen psal, ze nekdy ta nejlepsi prevodovka na svete tropi hlouposti. A to je prokazatelne. Nemam nic proti prevodovkam ZF, jen me parkrat vysplouchla pri kick downu.
Zkus popsat, co je to "vyšplouchnout při kickdownu".
A pokud jde o to odkud čerpat? Nejlépe z vlastní zkušenosti. Ale v každém případě je třeba srovnávat srovnatelné, mluvíme-li o tomto zf automatu pro běžná auta, pak nemá smysl dávat ho do jedné věty se sekvencí ve Ferrari. Třeba DCT v M3 je fantastická, pod tlakem zcela jistě lepší než tenhle zf hdm, ale do konfekčního auta bych ji nechtěl, resp. preferoval hdm zf.
A pokud jde o to odkud čerpat? Nejlépe z vlastní zkušenosti. Ale v každém případě je třeba srovnávat srovnatelné, mluvíme-li o tomto zf automatu pro běžná auta, pak nemá smysl dávat ho do jedné věty se sekvencí ve Ferrari. Třeba DCT v M3 je fantastická, pod tlakem zcela jistě lepší než tenhle zf hdm, ale do konfekčního auta bych ji nechtěl, resp. preferoval hdm zf.
Uz jsem to psal jinde. Kdyz dam kick down tak se nekdy stane, ze auto jde do maximalnich otacek a zhruba dve sekundy nezrychluje. Kdyz jedu ze Strakonicke do centra a radim se mezi proud vozidel, pak to povazuju za vysplouchnuti ne-li nebezpecnou situaci. Ted to uz radeji resim tak, ze si radim v tu chvili manualne a nespoleham se na jeji praci. Stalo se mi to az po updatu softwaru pri servisni prohlidce.
Takze se shodneme na tom, ze jsou lepsi prevodovky, ale zalezi na zpusobu pouziti.
Takze se shodneme na tom, ze jsou lepsi prevodovky, ale zalezi na zpusobu pouziti.
Neshodneme.. 😉
PS: (alespoň) Do "normálního" vozu (fakt) NEeee(jsou) 😄
PS: (alespoň) Do "normálního" vozu (fakt) NEeee(jsou) 😄
Ano, ano, na světě jsou přece jen dvě barvy. Černá a bílá. Svět podle Kylie (btw to by nemusel být špatný název nějakého dramatu) 😉
No (zdaleka) nejvíce oblečení (bot, doplňků) mám (opravdu) v ČERNÉ a BÍLE 😄
...příp. jejich kombinaci 😉
PS: Nicméně s tou převodovkou - to není o MNE 😄
PPS: A pokud opravdu patříte mezi výjímečně výjímečné, kterým NE"stačí" momentální NEJlepší automatická převodovka na světě (a důvod je takový jaký "naznačujete") = snažíte se z automatické hydrodynamické převodovky s hydrodynamickým měničem dostat něco co je MIMO její vlastnosti/schopnosti = pořiďte si M3/M5/M6 se 7mi stupňovou dvouspojkou SMG (Sequenzielle M Getriebe) 😉
PPPS: Takže (vskutku) NEshodneme se - neb a protože ZF8HP (opravdu) JE NEJlepší automatická převodovka ("všech dob" 😄 ) - to je VY NEchcete (sebelepší) automat, vy asi buď manuál (k M6 myslím existuje) a nebo (a to je/bude asi VAŠE "optimum" SMG 😉
...příp. jejich kombinaci 😉
PS: Nicméně s tou převodovkou - to není o MNE 😄
PPS: A pokud opravdu patříte mezi výjímečně výjímečné, kterým NE"stačí" momentální NEJlepší automatická převodovka na světě (a důvod je takový jaký "naznačujete") = snažíte se z automatické hydrodynamické převodovky s hydrodynamickým měničem dostat něco co je MIMO její vlastnosti/schopnosti = pořiďte si M3/M5/M6 se 7mi stupňovou dvouspojkou SMG (Sequenzielle M Getriebe) 😉
PPPS: Takže (vskutku) NEshodneme se - neb a protože ZF8HP (opravdu) JE NEJlepší automatická převodovka ("všech dob" 😄 ) - to je VY NEchcete (sebelepší) automat, vy asi buď manuál (k M6 myslím existuje) a nebo (a to je/bude asi VAŠE "optimum" SMG 😉
Xawier
...být arabskej šejk, tak si to nechám přesně takhle postavit 😄 :yes😒br />
Btw. Budou tapety na plochu? 😄
Btw. Budou tapety na plochu? 😄
Pekelná Micinka
Tak nutno říct, že je to tak akorát, na zahájení nějakých hmatatelnějších prací a přípravu přijetí designu nové 7er. Jestli bude velké kupé nevím, ale nová generace 7er logicky bude, takže určitě se něco z této studie projeví už tam. Jinak opět lituji, proč takhle prodesignované auto nedokáže vyplodit i oddělení Jaguaru.
PedroScuderati
Po každym dílu od Pininfariny nechápu kde berou nápady a jak v dnešní době dokážou udělat originální auto.Je vůbec nějaký BMW hezčí než tohle?Designeři od BMW co dělali obludy jako GT a řadu 1 se teď musí stydět
Mne pride GT a aj rada 1 za krásne a originalne autá...
Já u BMW nevidím nic, co by mně extra pobuřovalo... i když zase úplně odvázanej tak jak jsem byl z E60, to teda nejsem...
Pininfarina dostal zadání na kupé, udělal kupé, stejně jako designéři BMW v případě 4er nebo 6er, což jsou jedny z designově nejvydařenějších aut napříč třídami. Dostat Pininfarina zadání na auto z batohem typu BMW GT modelů, nemyslím, že by se s tím dokázal popasovat lépe než designéři BMW.
HitmanPB
Myslím, že táto štúdia názorne ukázala, že BMW sa má držať vlastných dizajnérov, ktorí v súčasnosti odvádzajú viac, ako skvelú prácu.
Bočné línie štúdie - ako tak, ale príliš to pripomína XK (ako spomenula Kylie). Predok a zadok, je ako u disproporčnej kreatúry. Skrátka bez invencie...
Toto zároveň svedčí o určitej kreatívnej vyhorenosti štúdia Pininfarina. Podľa mňa absolútne nepochopili dizajn a vízie BMW.
Toto je vizuálne podstatne odpornejšie ako nová S-klasse...
Dúfam, že to cestou z výstavy zhorí, alebo sa to rozbije :-!
Bočné línie štúdie - ako tak, ale príliš to pripomína XK (ako spomenula Kylie). Predok a zadok, je ako u disproporčnej kreatúry. Skrátka bez invencie...
Toto zároveň svedčí o určitej kreatívnej vyhorenosti štúdia Pininfarina. Podľa mňa absolútne nepochopili dizajn a vízie BMW.
Toto je vizuálne podstatne odpornejšie ako nová S-klasse...
Dúfam, že to cestou z výstavy zhorí, alebo sa to rozbije :-!
Prosím tě, když si tak bystrý, tak si aspoň předčti, na co Kylie reagovala.
Ja som nereagoval na Kylie, pozri si vlákna 😉
To ale nemení nič na tom, že sa mi to auto jednoducho nepáči.
To ale nemení nič na tom, že sa mi to auto jednoducho nepáči.
Kdyby studio Pininfarina nepochopilo design a vize BMW, tak bychom se na jejich výtvor s logem této automobilky zřejmě právě nedívali... 😄
...keby ich pochopilo, bolo by už dávno dvorným dizajnérom BMW.
Je to iba ďaľšia dizajnérska kreácia štúdia Pininfarina a pribudne jeden model do múzea.
Pre diskutérov a tvorcov košpiračných teórií o novom modeli BMW - model bol vytvorený pre výstavu Concorso d’Eleganza Villa d’Este - čiže sa jedná o dizajnérske cvičenie 😄
Je to iba ďaľšia dizajnérska kreácia štúdia Pininfarina a pribudne jeden model do múzea.
Pre diskutérov a tvorcov košpiračných teórií o novom modeli BMW - model bol vytvorený pre výstavu Concorso d’Eleganza Villa d’Este - čiže sa jedná o dizajnérske cvičenie 😄
Comprs
Bmw je moje nejoblíbenější značka, ale tohle nepatří mezi nejvydařenější koncepty, jako dá se, ale od Bmw jsem v posledních letech zvyklý na mnohem sofistikovanější a propracovanější design, jako základ to není špatné, ale potřebuje to ještě doladit, je to spichnuté horkou jehlou, pro mě jsou vrcholem autom. designu Bmw 4 coupe, a X4 coupe, tohle je olymp...
kari.laz
BMW o kterém můžu prohlásit, že se mi líbí.
Dave 11
Moc vydařené !
Když chtějí mít Němci opravdu krásné auto, musí zaměstnat Italské designéry. Stejně jako Audi a VW. Když už je nějaký koncernový auto které mně náhodou zaujme a podívám kdo ho designoval je pod ním podepsán většinou Walter de Silva. Museli ho přeplatit a přetáhnout od Alfy aby se na jejich auta dalo dívat >😁
Když chtějí mít Němci opravdu krásné auto, musí zaměstnat Italské designéry. Stejně jako Audi a VW. Když už je nějaký koncernový auto které mně náhodou zaujme a podívám kdo ho designoval je pod ním podepsán většinou Walter de Silva. Museli ho přeplatit a přetáhnout od Alfy aby se na jejich auta dalo dívat >😁
Dinar
Podobně jako někteří kolegové si myslím, že hlavním důvodem tohoto designového cvičení je otestování přijetí stylu příští sedmičky. Každopádně moc vydařené. 😄 :yes:
coubes
Nemám slov. Po dlouhé době opravdu krásné BMW. Čisté, elegantní, dynamické. Italové Prostě kabáty šít umí. Vedle tohoto modelu vypadá sériová produkce BMW dost vulgárně nevkusně, ale to je samozřejmě vše jen úhel subjektivního pohledu. Myslím si, že když už se všechno tak strašně globalizuje, spojuje a standardizuje, tak by si každý měl uvědomit co mu jde a co ne. Němci umí postavit fungující auto, akorát nevypadá bůh ví jak a Italové zase umí navrhnout karoserii, jako málokdo, ale dělá jim problém vyrobit fungující auto. Tak by bylo v zájmu všech, kdyby si to uvědomili a úzce spolupracovali častěji.
bono.p
Dufam ze seriovka nebude mat tak prerastene ladviny. BMW 850i bol mojim mladeznickym snom a asi navzdy nim aj ostane. Keby som mal zbytocne peniaze tak si ho kupim na nedelne vyjazdy.. toto bmw by bolo krasne az na tu mohutnu tlamu. Chyba mi viac aristokratickeho designu. BMW poslednych rokov je na moj vkus zbytocne agresivne. Trojkovy rad vyzera konecne lepsie a prave tym smerom by sa mal uberat aj buduci rad 8. Aspon podla mojho skromneho nazoru. Predstavujem si stihlejsie linky ladvin.
Machýrek
At uz se jedna o cviceni na tema budouci 7 nebo 8, tak jednoznacne palec nahoru.
Na fotkach bez lidi pusobi mnohem vetsim dojmem.
K vnitrku: palec nahoru, ze displej navigace zustal tam, kde je a neni to "tabulka cokolady" trcici z palubky. Ale uprimne moc neverim, ze to tak zustane, davaj to do vsech novych modelu, podle spy fotek tuto feature bude mit i nova X5. Tak uvidime.
Na fotkach bez lidi pusobi mnohem vetsim dojmem.
K vnitrku: palec nahoru, ze displej navigace zustal tam, kde je a neni to "tabulka cokolady" trcici z palubky. Ale uprimne moc neverim, ze to tak zustane, davaj to do vsech novych modelu, podle spy fotek tuto feature bude mit i nova X5. Tak uvidime.
BMW je proste BMW!!!