Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kundalini_it
Jojo raději benzín...ale ropák je bohužel nutnost...
Jinak auto vypadá nádherně, jsem rád za každou alternativu k D3 😄
Jinak auto vypadá nádherně, jsem rád za každou alternativu k D3 😄
To mne vždy pobaví .......... 😄 jako že benzín není ropák? Benzín se nedělá z ropy?
Dobře ne ropák(já to tak mám podle toho krásnýho disel dýmu, který je stejný jako když u nás v chemičce spalují voňavou "ropu" 😄
Jistou dobu již mají všechny diesly DPF. Žádný oblaka kouře se nekonají. :-!
Ano, ale já potkávám pořád hodně silničních lokomotiv ;-\
Ale jinak je to volba zákazníka a vlády kolik z čeho vyždímat...c
Ale jinak je to volba zákazníka a vlády kolik z čeho vyždímat...c
I tady se pleteš. Ty co nevidíš (ty co nekouříš) - nevnímáš a je jich zatraceně hodně. Však se nad tím zkus zamyslet nebo si vyhraď 1 den k pozorování - a budeš v šoku jak moc dieselů, které on the road uvidíš, nekouří ..............
Říká se tomu požadavky trhu, bez dieselu a 4x4 by nemuseli to auto ani do ČR dovážet. Takhle mají celkem pokryté všechny zásadní požadavky klientů. Je docela překvapení a úspěch, že dokáží vše nabídnout hned od začátku, to je na velkou pochvalu. Teď jde o to aby zajistili v ČR solidní služby na které jsou zákazníci této třídy zvyklí.
Hochu, aktualizuji si svůj sofware, chtělo by to update. Tvůj sofware je asi tak 8-10 let starý .............. >😁
Adam Novák
Snad jen - NAFTA PATŘÍ DO KAMEN - BRAVO BENZÍN!!! :yes:
Něco inteligentnějšího by nebylo? Něco co obsahuje nějakou informaci, ne blábol?
Jen konstatuji.
Konstatování s nulovou informační hodnoutou. Děkujeme, odejděte.
Nechce se mi 😉
Ale ten první blábol - to se ti chělo, což? Uvědomil sis, že ses jen zařadil ke stádu ........ , kteří bez znalosti problematiky vykříkují hovadiny? Chceš být považován za inteligenta nebo za pitomce?
Nafta je neekologická, drahá, a nespolehlivá 😉
:yes: nafta patrí do poľnohospodárskych strojov a do lokomotív ! Bohužiaľ cena benzínu nás núti si kupovať tie Zetory ;-\
A co konkrétně máš za Zetor, džine? Nebo jen tak o traktorech plácáš?
Mal som niekedy Zetor 25-A :yes: , Poviem ti že zvukom mi dosť pripomínal terajšie TDI
Ale houby. 8-s :no:
čo krivíš ústami ? je to tak ! na služobnej jette má 1,6 tdi zvuk ako nejaký riečny parníček a keď idem v noci cez nejakú ulicu tak zobúdzam ľudí :no: zvuk je proste des ...
Aspoň tu nelži. Jetta má normální CR diesel, nijak hlučný rozhodně není. A už vůbec se to nedá srovnat se starým Zetorem. Jde vidět, že máš něco s ušima. :-! :no:
S ušami máš niečo ty ! Choď si ich vyčistiť ! >😒]
Takže máš cosi s hlavou. No, nepřekvalips. :-!
[odkaz] Jetta Diesel 1,6 >😁 :yes:
Vidím, že máš zásadní problém určit hranici mezi vtipným a trapný komentářem.
Ty trapné, z drtivé většiny, píší duchem prostší jedinci. :-!
Ty trapné, z drtivé většiny, píší duchem prostší jedinci. :-!
A dá sa s tebou vôbec diskutovať na úrovni ?...
Si ako GTI (to nie je kompliment) nevieš prijať názor iných , musíš večne nejak poučovať . Keď nesúhlasíš tak to napíš SUBJEKTIVNE !
S Jettou mám už nejakých 50 000 najazdených a motor je to dobrý , pružný , ale keď ide človek pod 50km/h , tak to tam proste rapčí , darmo že je to dobre odhlučnené , stále to dosť počuť (aspoň u Jetty) a keď si človek stiahne okienko cez leto tak to už vôbec nie je príjemné ;-\ A to nie je vybehané auto , má len nejakých 75 tisíc km 😉
Si ako GTI (to nie je kompliment) nevieš prijať názor iných , musíš večne nejak poučovať . Keď nesúhlasíš tak to napíš SUBJEKTIVNE !
S Jettou mám už nejakých 50 000 najazdených a motor je to dobrý , pružný , ale keď ide človek pod 50km/h , tak to tam proste rapčí , darmo že je to dobre odhlučnené , stále to dosť počuť (aspoň u Jetty) a keď si človek stiahne okienko cez leto tak to už vôbec nie je príjemné ;-\ A to nie je vybehané auto , má len nejakých 75 tisíc km 😉
Co je to za úroveň, srovnávat moderní CR diesel se starým Zetorem???
8-s
Tohle nemůže zdravý, znalý a svéprávný jedinec myslet vůbec vážně. To se na mne nezlob. :-!
8-s
Tohle nemůže zdravý, znalý a svéprávný jedinec myslet vůbec vážně. To se na mne nezlob. :-!
Proč lžeš, hochu, taxikář mne svezl Superbem z letiště, a ač opravdu VW nemusím, musel jsem konstatovat - je to tichoučké, o motoru nevíš.
Mimochodem, ty rozumbrado, slyšel jsi někdy moderní traktory s common railem?
Motory si jemně vrní a slyšíš spíše ostatní mchanizmy, můžeš klidně na nějaký traktorový zvuk zapomenout.
Ale já jsem zapomněl, vždyť ti sem chodíš jen plácat.
Mimochodem, ty rozumbrado, slyšel jsi někdy moderní traktory s common railem?
Motory si jemně vrní a slyšíš spíše ostatní mchanizmy, můžeš klidně na nějaký traktorový zvuk zapomenout.
Ale já jsem zapomněl, vždyť ti sem chodíš jen plácat.
V interiéri je to ok , ale keď si človek stiahne okienko , tak je to des ;-\ Inak motor je ok , ale ten hluk PS. Superb je iná Liga ako Jetta 😉
Na volnoběh diesel pořád chrochtá. A nikdy to nebude jinak.
JJ, jen u šestiválců je občas nýtování přímovstřikovýho benzínu na volnoběh tak tvrdý, že by si člověk myslel, že tam má naftu 😄
RS
Špagety nešpagety, tohle auto je fantastický kočár a zařídí snad Maserati, potažmo Alfě (Guilia) lepší budocnost :yes:
Něco takového jsem snad ani nečekal. Smekám všechny klobouky!
Něco takového jsem snad ani nečekal. Smekám všechny klobouky!
Zařídí tehdy, pokud splní vysoké nároky evropského zákazníka na kvalitu a servisní služby. A tam v této kategorii D3 stanovila hranici vysoko.
Servisovat maserati? Leda v Praze nebo ve Vídni a kdo na to má čas? Na tom budou muset nutně zapracovat. :-!
S Maybachy servisují Kangoo, s R8 Fabie, tak by to mohl zvládnout i Fiat
s Lancií, Alfou, Jeepem a Maserati.
Bohužel realita asi bude spíš okolo té Prahy a Vídně ;-\
s Lancií, Alfou, Jeepem a Maserati.
Bohužel realita asi bude spíš okolo té Prahy a Vídně ;-\
No právě a to je dost limitující...už vidím jak si ve Fiatu kvůli dvěma zákazníkům pořídí testovací stolici...
Jseš úplně mimo...
Už dnes ti jsou při troše snahy schopní opravit v kterémkoliv servise Fiat jakékoliv Maserati... Už dnes mají kluci přístup do objednávkového softu na díly pro Maserati (Alespoň tam, kde už majitelé servisu maserati mají a nejsou to výjimky). Hledáš problémy kde nejsou... Problém dnes je jen v ceně. Maserati je drahé.
Mimoto, třeba Motortec (nevěřil bych, že to napíšu) v Brně, reagoval celkem promptně na prodejní servisní požadavky Jeepu... a to je celkem taky dost specifická produkce a značka, se kterou Fiat zkušenosti neměl... A jde to a jde to docela dobře.
Už dnes ti jsou při troše snahy schopní opravit v kterémkoliv servise Fiat jakékoliv Maserati... Už dnes mají kluci přístup do objednávkového softu na díly pro Maserati (Alespoň tam, kde už majitelé servisu maserati mají a nejsou to výjimky). Hledáš problémy kde nejsou... Problém dnes je jen v ceně. Maserati je drahé.
Mimoto, třeba Motortec (nevěřil bych, že to napíšu) v Brně, reagoval celkem promptně na prodejní servisní požadavky Jeepu... a to je celkem taky dost specifická produkce a značka, se kterou Fiat zkušenosti neměl... A jde to a jde to docela dobře.
Objednávací software je jedna věc a vyškolení techniků a testovací stolice druhá...
O jaké testovací stolici prosím pěkně mluvíš...?
Je to auto, není to raketoplán..., tedy většina věcí už je dnes s tímto autem kompatibilní..a co není, tak je jen věcí školení a software... Prober se... 😉
Je to auto, není to raketoplán..., tedy většina věcí už je dnes s tímto autem kompatibilní..a co není, tak je jen věcí školení a software... Prober se... 😉
Za prvé mi vadí tykání za druhé testovací stolice je třeba. A kompatibilita Fiatu s Maserati...to pochybuju. První věc, co se dělá v dnešních servisech, tak auto jde na diagnostiku. A na každý typ musí být vyškolený člověk, který s tím umí...
Jistě a v čem je ten problém?
Fiat má to stejné, jako koncern má VAG... Osobně znám majitele servisu Fiat, co má Maserati a servisuje si ho sám u sebe. Všechno co zmiňuješ má. Tak kde je teda ta pointa? Ano. Sám tomu rozumí a nezaměstnává lamy..., tak jako je tomu jinde..., nicméně znovu ti říkám, že po zaškolení (některé osoby jsou neproškolitelné) a po zpřístupnění těch správných podkladů to může servisovat každej, kdo na to má hlavu a trochu peněz... Hledáš problémy kde nejsou... Proškolení mimochodem probíhá na každý nový model... každého výrobce... Ghibli je normální produkční auto, jen trochu dražší a exkluzivnější... Servis Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň Hradec... Nevidím v tom problém... Nicméně, třeba Stradale asi nezvládnou... to je závodní speciál...,a le o tom řeč není... Řeč je o rel. běžné managerské limuzině....
Fiat má to stejné, jako koncern má VAG... Osobně znám majitele servisu Fiat, co má Maserati a servisuje si ho sám u sebe. Všechno co zmiňuješ má. Tak kde je teda ta pointa? Ano. Sám tomu rozumí a nezaměstnává lamy..., tak jako je tomu jinde..., nicméně znovu ti říkám, že po zaškolení (některé osoby jsou neproškolitelné) a po zpřístupnění těch správných podkladů to může servisovat každej, kdo na to má hlavu a trochu peněz... Hledáš problémy kde nejsou... Proškolení mimochodem probíhá na každý nový model... každého výrobce... Ghibli je normální produkční auto, jen trochu dražší a exkluzivnější... Servis Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň Hradec... Nevidím v tom problém... Nicméně, třeba Stradale asi nezvládnou... to je závodní speciál...,a le o tom řeč není... Řeč je o rel. běžné managerské limuzině....
Nejde o diagnostiku, ale o přístup a ten v ČR prostě u prémie chybí. Všeobecně...a u lowcostovýho Fiatu bych ho ani učit lidi nechtěl.
To je zase moudrost.
Už vidím, jak mi moták, co je zvyklej šťourat se ve Fiatech, leze do Maserati za 3 mega.
Vlčku, když má někdo opravit auto v autorizáku, musí být na to především proškolený. A to něco stojí. O nějakých objednávkách dílů to opravdu nikdy nebylo a nebude. :-!
Už vidím, jak mi moták, co je zvyklej šťourat se ve Fiatech, leze do Maserati za 3 mega.
Vlčku, když má někdo opravit auto v autorizáku, musí být na to především proškolený. A to něco stojí. O nějakých objednávkách dílů to opravdu nikdy nebylo a nebude. :-!
No jo ksichte. Jenže tomu v dnešním světě prostě nezabráníš... Maserati není auto (alespoň ne Ghibli), kvůli kterýmu by ti vezli do Prahy Giuseppeho v bílých rukavicích, tedy servis bude na stejné úrovni jako je tomu všude jinde...
Takže.. V Bentley se ti bude rýpat úplně stejnej patlal (vlastně už rýpe), jako se rýpal ve Fabii, takže.. v Maserati se může rýpat stejnej patlal, jako se rýpal v Unu... Je to irelevantní a je to jen věc abys zase mohl akorát házet ty svoje rypáky...ksichte.
Takže.. V Bentley se ti bude rýpat úplně stejnej patlal (vlastně už rýpe), jako se rýpal ve Fabii, takže.. v Maserati se může rýpat stejnej patlal, jako se rýpal v Unu... Je to irelevantní a je to jen věc abys zase mohl akorát házet ty svoje rypáky...ksichte.
Opět si se projevil, opět si dokázal, že o problému nic nevíš, neznáš, neumíš.
Já opravdu nemůžu za to, že jsi takovej trouba pro zasmání a politování, to je čistě tvoje zásluha. :-!
Já opravdu nemůžu za to, že jsi takovej trouba pro zasmání a politování, to je čistě tvoje zásluha. :-!
Vaše urážení a nevědomost jsou smutné. ;-\
Nevědomost Volfíka je ovšem do nebe bijící. Jo, určitě si hrdý majitel maserati zajede pro servis do nejbližšího Fiatu.
To by z Maserati udělalo Fiat .............. a konec. Basta.
To by z Maserati udělalo Fiat .............. a konec. Basta.
A jak mnohý hrdý majitel Audi zkousává, že jeho zázrak je opravován těmi samými, na tom samém místě , jako Fabie, Caddy , občas i jiné značky - mluvím o značkovém servisu ??? Pokud prodejce prodává vícero značek, není to až tak nereálné ...
V autorizovaném servisu musíbýt vybavení pro Audi a vyškolení technici.
No vidíš to a zase si tady ze sebe udělal úplného vola. Sám a bez problémů a při tom by nám tady na to bohatě stačil pepíno. Takže to co jde u koncernu VW (který prodává pod jednou střechou od LUpa až po bentleye, vč. Porsche) u Fiatu nejde?
Takže zatímco, ty přijdeš do Porsche, kde si vedle stojící Fabie vybereš Bentley, tak to stejné u Fiatu nejde...J8 si to umím představit, jít si pro Maserati do Motortecu, když už v nedávné minulosti tam stála 8C Competecione a nějak nemístně nepůsobila. To samé se servisem.. Tam ti okna myje ten stejnej lojza, co je myl před tím na Fabii... Představa, že dneska mají servisy na to, mít speciální (extra super místa) pro jiné extra značky je úsměvná... a ano, jak píše ten blb pepa, mluví to jen o neznalosti... Prostě v našich končinách to je a bude problém vždycky. Je jen potřeba se s tím smířit... takže ano... Budou proškolení technici, kteří dnes dělají třeba AR, tak si přiberou Maserati. Budou mít jiné normohodiny, jiný čas a řekněme jinou diagnostiku, ale ruce... ruce a mozek budou mít furt stejný... Funguje to jinde, bude to fungovat i tady... A speciální modely, jako je stradale a spol, stejně bude umět servisovat opravdu jen ten servis ve Vídni, či Praze... To je realita, která funguje u všech ostatních značek a aut..., jen některá děcka potřebují kverulovat a psát neustále hovadiny...
P.S. Ono dnes bohatě stačí, když někdo do Porsche dojede s Cayennem... to je taky legrace, jak kolem toho pobíhají ti kluci, co na tom max. umí něco vyměnit a to ještě když se zadaří... (protože jsou tady vyučení na Feliciích)... U toho Fiatu to nemůže reálně fungovat hůř....
Takže zatímco, ty přijdeš do Porsche, kde si vedle stojící Fabie vybereš Bentley, tak to stejné u Fiatu nejde...J8 si to umím představit, jít si pro Maserati do Motortecu, když už v nedávné minulosti tam stála 8C Competecione a nějak nemístně nepůsobila. To samé se servisem.. Tam ti okna myje ten stejnej lojza, co je myl před tím na Fabii... Představa, že dneska mají servisy na to, mít speciální (extra super místa) pro jiné extra značky je úsměvná... a ano, jak píše ten blb pepa, mluví to jen o neznalosti... Prostě v našich končinách to je a bude problém vždycky. Je jen potřeba se s tím smířit... takže ano... Budou proškolení technici, kteří dnes dělají třeba AR, tak si přiberou Maserati. Budou mít jiné normohodiny, jiný čas a řekněme jinou diagnostiku, ale ruce... ruce a mozek budou mít furt stejný... Funguje to jinde, bude to fungovat i tady... A speciální modely, jako je stradale a spol, stejně bude umět servisovat opravdu jen ten servis ve Vídni, či Praze... To je realita, která funguje u všech ostatních značek a aut..., jen některá děcka potřebují kverulovat a psát neustále hovadiny...
P.S. Ono dnes bohatě stačí, když někdo do Porsche dojede s Cayennem... to je taky legrace, jak kolem toho pobíhají ti kluci, co na tom max. umí něco vyměnit a to ještě když se zadaří... (protože jsou tady vyučení na Feliciích)... U toho Fiatu to nemůže reálně fungovat hůř....
Kde se prodává Bentley společně s škodovkou či VW pod jednou střechou? :-!
Ty zde jen a opět teoretizuješ, ale o reálném problému nevíš zhola nic. Což si svými pindy opět dokázal. :yes: :-!
Ty zde jen a opět teoretizuješ, ale o reálném problému nevíš zhola nic. Což si svými pindy opět dokázal. :yes: :-!
Pepku, vím, že je to zbytečný, ale třeba tady... (stejná firma, co prodává škodovky a Seaty)😒br />
[odkaz]
Mimoto, Bentley je trochu extrém, ale třeba Porsche stojí na servise běžně i v Brně... Mimoto, nedivím se, že si to se svým intelektem nepobral, sem se ti už snažil dřív jasně říct (tvé zvolání alá školení mne pobavilo), že většina (netvrdím, že všechny) servisů Fiat by už dnes zvládlo Ghibli odservisovat, protože mají přístup k jejich katalogu dílů, přístup k servisním úkonům atd.., protože hodně těchto servisů už dnes prostě třeba čtyřidveře servisovalo...
A třeba v Brně není problém vyčlenit prostor je pro Maserati (už dnes tam bylo 8C Competezione), mají tam Jeepy (což taky nejsou v některých specifikacích levná auta) atd.. a problém to není... Prostě jen kverulujete a hledáte problémy kde nejsou...
Mimoto, Bentley je trochu extrém, ale třeba Porsche stojí na servise běžně i v Brně... Mimoto, nedivím se, že si to se svým intelektem nepobral, sem se ti už snažil dřív jasně říct (tvé zvolání alá školení mne pobavilo), že většina (netvrdím, že všechny) servisů Fiat by už dnes zvládlo Ghibli odservisovat, protože mají přístup k jejich katalogu dílů, přístup k servisním úkonům atd.., protože hodně těchto servisů už dnes prostě třeba čtyřidveře servisovalo...
A třeba v Brně není problém vyčlenit prostor je pro Maserati (už dnes tam bylo 8C Competezione), mají tam Jeepy (což taky nejsou v některých specifikacích levná auta) atd.. a problém to není... Prostě jen kverulujete a hledáte problémy kde nejsou...
Ano, máš typicky italskej přístup...postavit italskýho šlechtice vedle Pandy. Ani noha ze zájemců o Mase tam nepáchne.
:yes: no a samo služby pro zákazníka Fiatu nebudou stačit pro zákazníka Maserati.
Mě bez hlasitýho ozvání se zatím nestačily ani služby M-B, Audi, BMW nebo Jagu. Všechno jedna pakáž. Zbytečný o tom psát story. Stejně jako u japonců neplatí to co jinde. Prostě je to v lidech a chopvání jako takový je děs, stejně obecně tak přístup. I u sasíků člověk získá násobně lepší chování než kdekoliv u nás. A to nemluvím o tom, že mi nedávno dva lidi potvrdili, jak jsou spokojeni u prémiovek v Polsku...v Polsku!!!
Znova se tě, natvrdlíku, ptám, kde se prodávají pod jednou střechou.
To cos nalinkoval, bys mohl vědět, že Bentley má vlastní budovu, tedy vlastní střechu. :-!
Porsche v Brně velmi dobře znám, ten salon je mezi dvěma, ale opět má své lidi a nikdo neběhá z jednoho servisu od škodovek (ten je zcela mimo budovu), ale ani od Audi či VW, se kterými salon sousedí. :-!
To cos nalinkoval, bys mohl vědět, že Bentley má vlastní budovu, tedy vlastní střechu. :-!
Porsche v Brně velmi dobře znám, ten salon je mezi dvěma, ale opět má své lidi a nikdo neběhá z jednoho servisu od škodovek (ten je zcela mimo budovu), ale ani od Audi či VW, se kterými salon sousedí. :-!
A ještě jedna poznámka...
Prosím pěkně, to vybavení pro Audi se od toho vybavení třeba pro škodovku liší v čem konkrétně? Jako to tam mají jiné zvedáky? Nebo jiné zařízení pro geometrii, nebo jiné rázové utahováky? nějak ti nerozumím... Třeba ta diagnostika je je jen o softu a tu už si dneska umí koupit za pár korun kde jakej Lojza, když to trochu přeženu..., zvlášť když je to koncernová technika..
Je vidět, že ta masáž o tom, že má někdo něco víc funguje spolehlivě... Ano existjí určité spec. přípravky, např. na rozvody, ale to nebývá zásadní problém....
Prosím pěkně, to vybavení pro Audi se od toho vybavení třeba pro škodovku liší v čem konkrétně? Jako to tam mají jiné zvedáky? Nebo jiné zařízení pro geometrii, nebo jiné rázové utahováky? nějak ti nerozumím... Třeba ta diagnostika je je jen o softu a tu už si dneska umí koupit za pár korun kde jakej Lojza, když to trochu přeženu..., zvlášť když je to koncernová technika..
Je vidět, že ta masáž o tom, že má někdo něco víc funguje spolehlivě... Ano existjí určité spec. přípravky, např. na rozvody, ale to nebývá zásadní problém....
Aha, ale na školení, tedy vedomostní vybavenost těch techniků, to jsi tak trochu opomenul, co?
No nic novýho, když vo tom víš guvno, lepší držet rypák. :-!
No nic novýho, když vo tom víš guvno, lepší držet rypák. :-!
No nechci se vkládat do vaší impo...zantní diskuze, ale zrovna o vědomostní vybavenosti techniků z autorizovaných servisů mi radši nikdo nemluvte. Často by se mohli od Lojzy z garáže co učit 😉
Ale o tom to není. Já tu jen tvrdím, že technici v autorizáku jsou vždy proškolení, že to jsou mnohdy kopyta, je věc jiná. Kdo se něco naučí a je schopný, jde makat na svý triko, vydělá si víc.
Chce to nejdříve znát poměry a potom se pokusit diskutovat. Jinak člověk rychle zapadne do bedničky plácal a teoretik. 😉
Tak první 2 roky mohou žít z nadšenců, kteří si chtějí pr... vozit v Maserati. Potom budou muste vymyslet ale něco opravdu kvalitního ............................ třeba Antonín Charouz ??????? Nebo to může mít Emil Frey v jednom baráku se Ssangyongem, minule když jsme tam byl, se v rohu krčil Fisker ............. 😄
Tak to by byla hodně velká netrefa, u Emila jsem neservisoval, ale s korektním a uslušným jednáním u o řádek výš nic moc příteli.
To mě napadlo hned jak chtějí zvýšit prodeje u Alfy i Maserati..Můžou mít auta..ale taky kdo a kde je prodá...D3 v každým větším městě a prodejní místa Alfy a Maserati spočítat na jedný ruce...
Prosím tě, kde je v ČR servis D3 na vysoký úrovni? Mám vyzkoušenou Ostravu, Prahu, Brno...a tragédie.
Mercedes Moravia Sever v Ostravě na hodně dobré úrovni. Služby zákazníkům, akce, rychlý servis. Teda až na huštění gum, to jim fakt nejde.
Vyzkoušel jsme už řadu aut a prodejců + servisů, ale MB luxusní služby.
Vyzkoušel jsme už řadu aut a prodejců + servisů, ale MB luxusní služby.
Tam jsem skončil zatím u zájmu o nákup, kdy mi jako alternativu ke společníkem poptávanýmu BMW 530d hrdinně prodejce tvrdil, že na tenhle typ bohatě stačí E220CDI co má na skladě. jednak prej není pětka obecně stejná třída jako E a i C ho hravě ve všem porazí. Pak už samozřejmě nebyl důvod dál jednat 😄
beibej
přímo do koulí. aby za pár let nebylo maserati jen lepší diselovej fiat. pak má zbejt místo pro lancii. :no: :no:
proč není diselové i ferrari ff?
proč není diselové i ferrari ff?
Pepa_007
Koukám, že už i boháči musí šetřit a jezdit na naftu..... . 😒
Nikdy to nepochopím. Dám dvě mega za auto a koupím si jej s dieslem abych ušetřil na palivu pár drobných....... . >😁
Nikdy to nepochopím. Dám dvě mega za auto a koupím si jej s dieslem abych ušetřil na palivu pár drobných....... . >😁
To bys pochopil, kdybys ty peníze měl, takhle jen fantazíruješ.
Tušíte proč tomu tak je? Proč se vyrábějí velká luxusní auta za několik miliónů a lidé je vyžadují s dieslovým motorem? Aby ušetřili? Zátah motoru? Zvuk motoru? Prosím sem s tou informací. Pokud ji tedy máte. Poučte mne.
U majitele stavební firmy a nebo farmáře pochopím - doma má "levnou" naftu zadarmo, ale jiní vlastníci luxusních aut s dieslovým motorem?
Já jsem zatím o koupi nového auta za 2mega Kč neuvažoval. Takže jsem nad tím hlouběji nepřemýšlel.
No flame.
U majitele stavební firmy a nebo farmáře pochopím - doma má "levnou" naftu zadarmo, ale jiní vlastníci luxusních aut s dieslovým motorem?
Já jsem zatím o koupi nového auta za 2mega Kč neuvažoval. Takže jsem nad tím hlouběji nepřemýšlel.
No flame.
Už jsem na to možná kápl. Je to dojezd??
Abych najel na Německou dálnici, nastavil na tempomatu 250km/h a nemusel každou hodinu tankovat???
V článku je rozdíl ve spotřebě uvedené mezi naftou a benzínem cca 3l/100km.
Abych najel na Německou dálnici, nastavil na tempomatu 250km/h a nemusel každou hodinu tankovat???
V článku je rozdíl ve spotřebě uvedené mezi naftou a benzínem cca 3l/100km.
Není. Jednak (dnes) na německé dálnici nastavit 250 km/h můžete, jen VELMI VÝJÍMEČNĚ tak ale celou hodinu pojedete a i když to (téměř) "vyjde", tak každou hodinu věru tankovat NEtřeba (SL 6.3 AMG, V8 6208 cm3). V reálu zastavíte třeba na 700 km trase jednou = no problem (doporučení na pauza každé 2 hodiny určitě ZNÁTE 😉
MirekGTA
nevěřím tomu, že naftový motor v Maserati nějako zásadně zvýší prodeje, v zásadě si ho může koupit jenom nějaký východoevropan co nemá na plnohodnotné maserati a chce vypadat jako že na to má. Úspora pár korun za ušetřené palivo u auta kde hodina v servise se uvádí v tisících je holý nesmysl. Pravý důvod vzniku těchto paskvilů je někde jinde než vyhovět požadavkům trhu - EU nařizuje automobilkám nějaké průměrné emise vyráběných modelů, proto vznikají naftové Jaguáry, hybridní ferrari a porsche, prostě výrobci sportovních aut to mají těžké, ale když takové Porsche, které normálně žere 18l/100 udělá hybrid a vykáže spotřebu 3l/100, tak si strašně statisticky polepší - a debilní euro politik už nevidí, že je to spotřeba jen na čistě el. pohon prvních 100km, zkrátka vlk se nažere a koza zustane celá - ať žije ekologie a ekobyznys.
Já si myslím, že tohle auto bude pro Maserati tím průlomovým modelem - konečně totiž nabídli všechno, co skutečný kupec potřebuje.
A je krásný mít pod kapotou uječenej osmiválec z Ferrari, ale zkus žít se skoro dvacetilitrovou spotřebou...to není už jen o financích, to je i o pohodlí a dost omezeném akčním rádiusu.
A je krásný mít pod kapotou uječenej osmiválec z Ferrari, ale zkus žít se skoro dvacetilitrovou spotřebou...to není už jen o financích, to je i o pohodlí a dost omezeném akčním rádiusu.
to může napsat jen typickej východoevropan 😁, promiň, ale bez urážky - to co si napsal je fakt hovadina. Těch 6lirů je nereálný - na dálnici to ve skutečnosti bude tak 8-9, ve městě 12l, na servisu se nic neušetří a řešit spotřebu techto aut je fakt to poslední co by měl majitel řešit. Já jsem zvyklej jezdit s benzínovou V6 a podle parametrů tohoto Maserati bych mu s velkou pravděpodobností naložil, což by mě jako majitele nového Maserati pěkně nas**lo, ale myslím, že by mě spousta majitelů benzínových V6 potvrdila mé zkušenosti, že spotřeba sice nikdy neklesne po 8-9/100, ale pokud zrovna nezávodím a pojedu v klidu s využitím velkého krouťáku, tak se jedná o strašně pohodovou jízdu bez častého řazení, v tichu a i tak budu rychlejší než 95% aut na silnici a spotřeba bude menší, než by při takové rychlosti měl 4válcový benzin o polovičním objemu. Když se chci vyřádit, musím holt počítat s 20litrovou spotřebou, ale jestli budu cestovat na dálku, tak když budu mít na Maserati, na pneumatiky, oleje, pojištění, servisní prohlídky atd., tak mě nějaký 2-3l/benizínu na 100 navíc fakt nerozházej, nehledě na to, že si myslím, že 10let staré maserati s naftovým motorem s 200Kw bude na rozdíl od benzínového zcela bezcenné.
Jak starým dieselem jsi to jezdil? Ne, že bych diesely miloval, ale tvá představa o spotřebě je úsměvná. Záleží samozřejmě na stylu a provozu, nicméně město spíš za 8 než 12, pokud jezdíš po dálnici ustálenou rychlostí, pak 7. Pokud na to nedočkavě šlapeš (ale pořád nejezdíš nějak výrazně přes povolené rychlosti), tak 9. A to je vyšší střední s pohonem všech kol, automatickou převodovkou a hmotností něco pod dvě tuny.
Starší žral míň 😄 jo zlaté původní 1.9 TDi, nicméně si nemyslím, že má představa o spotřebě je mimo mísu, nevím s čím jezdíš ty, ale tvé údaje odpovídají 4válcové naftě v Octavii, ale 3litrová V6 ve spojení s dvoutunovým autem a širokými pneumatikami a špuntem ve výfuku zvaným filtr pevných částic prostě za takové hodnoty jezdit nebude a je to vyzkoušený. Co se týče ustálené rychlosti na dálnici - tak jde i o to jaká rychlost to bude, nicméně moje už 5tiletá zkušenost s motorem 3,2 V6 v benzínu je taková, že při ustálené rychlosti 140km/hod na dálnici lze dosáhnout spotřeby 9l/100 (alespoň na německý benzín) a to moje auto má sice šestku, na kterou se dá jet plynule od 1500 otáček, ale to odpovídá nějakým 40km/hod, protože převodovka je čistě sportovní, nicméně nevidím důvod k tomu, aby u luxusní limuzíny s dálniční šestkou nebo sedmičkou či automatem měla být spotřeba benzínu v tomto režimu oproti naftě nějaká drastická s nutností tankovat každých 300km >😁 a navíc benzínový šestiválec v takovém autě určitě nebude při takové jízdě uječený jak tu někdo psal, ale bude si jen krásně ševelit.
Kolik starších šestiválcových třílitrů mělo 150+ kW? 😄 Teď nafťáka nemám, ale jsou to čísla z třílitrových dieselů v F10 a C7. Mezigeneračně šla spotřeba slušně dolu. Průměr se dá držet kolem sedmi (když se někomu bude chtít, udrží se i pod). Ustálenou jsem myslel 130. Ustálená 200 by byla tak za 12-13.
Audi A6 3.0 TDI Quattro město 13 - dálka 9-10. Výkon 180kw - kámoš je z toho neštastnej, dal za to nekřeťanský peníze, prodat se mu to nedaří a za dva roky tratí statisíce na ceně a neřekne tomu jinak než ZIL. Byl zvyklej na Octávku 2.0 TDi která jezdila za 7. Stejnej motor co má ta Audi dávaj do Panamery a taky má prej jezdit za 6l/100 - prostě totální nesmysl. Na to aby člověj jezdil na spotřebu nepotřebuje 180Kw. Jo a já když jsem se snažil, tak jsem s 3.2 dokázal jet na běžné silnici - nikoliv dálnici za 8.1 l benzínu s průměrem 72,-km/hod, ale nepřekročil jsem 110km/hod a 2500ot, - defakto jsem jel podle předpisů a byl slabý provoz.
>😁 Vidíš, s Panamerou Diesel jsem po Francii jezdil opět kolem 7 litrů. Znám jednoho majitele, hodně cestuje po Francii a UK a drží se mezi 6-6,5. Byl hodně příjemně překvapený, protože takovou spotřebu nečekal. Zamiloval jsem si GTS a Diesel byla nečekané překvapení. Jezdil jsem s ní normálně (relativně plynule na rychlostních limitech), ne jako se svým soukromým, které se nepodívá pod 20, jak je rok dlouhý. Jak jsem tu kombinaci moc nemusel a 184 kW mi připadalo žalostně málo, tak tohle auto bylo velmi příjemným společníkem a uměl bych si ho představit v garáži, kdybych opět potřeboval něco na dálky.
V tom případě ať ji reklamuje, nechá přeměřit v nezávislé zkušebně a případně se s nimi soudí. Nebo ať si nechá vyměnit nohu. Na 7 se nemusíš nijak zvlášť snažit. Pokud jezdíš opravdu hodně ve městě, pak 8. To neplatí jen pro ty standardní diesely kolem 180 kW, ale i pro ty dvoustupňově přeplňované kolem 230 kW, rozdíl ve spotřebě je mezi nimi do půl litru, pokud jezdíš stejným stylem. Za některých okolností mi dokonce přijde, že jsou ještě úspornější. Není to jen o dieselech, s 335i jsem měl běžné dojíždění kolem 8 litrů. Kdo by jezdil opravdu defenzivně, nejspíš by to srazil někam k 7. To jsou krásná čísla. Tím vtipnější mi vždy připadají výsledky čtyrválců. Nezní nic moc (u dieselů bych to přeformuloval na zní otřesně), výkon nic moc (kromě silných přeplňovaných benzínů) a spotřeba velmi podobná (největší rozdíl se projeví ve městě).
Na běžnou jízdu skutečně 180 kW nepotřebuješ, ale jsou to těžká auta a člověk také občas potřebuje předjíždět. A někdy se mu zachce nedělat nic jiného, než to drtit, v Německu nadoraz využívat neomezených úseků.
V tom případě ať ji reklamuje, nechá přeměřit v nezávislé zkušebně a případně se s nimi soudí. Nebo ať si nechá vyměnit nohu. Na 7 se nemusíš nijak zvlášť snažit. Pokud jezdíš opravdu hodně ve městě, pak 8. To neplatí jen pro ty standardní diesely kolem 180 kW, ale i pro ty dvoustupňově přeplňované kolem 230 kW, rozdíl ve spotřebě je mezi nimi do půl litru, pokud jezdíš stejným stylem. Za některých okolností mi dokonce přijde, že jsou ještě úspornější. Není to jen o dieselech, s 335i jsem měl běžné dojíždění kolem 8 litrů. Kdo by jezdil opravdu defenzivně, nejspíš by to srazil někam k 7. To jsou krásná čísla. Tím vtipnější mi vždy připadají výsledky čtyrválců. Nezní nic moc (u dieselů bych to přeformuloval na zní otřesně), výkon nic moc (kromě silných přeplňovaných benzínů) a spotřeba velmi podobná (největší rozdíl se projeví ve městě).
Na běžnou jízdu skutečně 180 kW nepotřebuješ, ale jsou to těžká auta a člověk také občas potřebuje předjíždět. A někdy se mu zachce nedělat nic jiného, než to drtit, v Německu nadoraz využívat neomezených úseků.
Reklamovat 😄 Tak ten byl dobrej >😁 >😁 >😁 , ten kámoš není jedinej s tou zkušeností, vlastně neznám osobně nikoho komu by to žralo takl málo jak uvádíš ty a prostě tomu neuvěřím dokud to neuvidím na vlastní oči, že když člověk bude jezdit normálně, nikoliv jako spořilek, že to bude brát tak málo a že to bude o tolik úspornější než benzín, že by se mě vyplatilo si do auta sportovní značky dát naftu.
Mně to zase tak velký rozdíl mezi dieselem a benzínem nepřijde. S 535i jsem toho moc nenajezdil, nicméně ustálená 130 znamenala rozdíl asi 1,5 litru. Některé delší trasy zvládala pod 8 litrů. Teď si nejsem jistý, ale myslím, že měla 😁rive. Pokud není problém v autě, tak je buď v provozu, kterým jezdíte, nebo mezi sedačkou a volantem.
>😁 - teď moc nechápu o co se přeme 😊, já tady celou dobu hájím benzin, protože si myslím že tvrzení o velké spotřebě benzínu, která by u luxusního sportovního sedanu ospravedlňovala použití nafty podle mě není na místě. To že mám kamaráda, který jezdil s Octávií II 2.0TDi v průměru za 7 a s Audi má při stejném stylu průměr 11 je fakt a že druhý kamrád s Audi S6 2.7Tdi na tom je úplně stejně a přitom se služební Octávií 1.4 TSI jezdí v průměru za 5.5l benzínu je taky fakt, takž se stojím za tvrzením, že velký naftový motor není na spotřebu žádná výhra.
Nikde jsem také nepsal, že benzíny berou hodně. Spíš mají lidé větší problém se krotit a pod zátěží se u přeplňovaných motorů rozdíl často citelně zvětšuje.
Jsou země, kde je benzín pomalu sprosté slovo. Nafta je přeceňovaná, o tom žádná. Nicméně někomu bude stačit rozdíl na papíře a z toho plynoucí rozdíl v poplatcích a daních. A někomu za to ty dva až tři litry budou stát. Stačí se podívat na Porsche. V Evropě dieselů neprodá zrovna nejméně a začíná je pomalu vyvážet i za louži.
Jsou země, kde je benzín pomalu sprosté slovo. Nafta je přeceňovaná, o tom žádná. Nicméně někomu bude stačit rozdíl na papíře a z toho plynoucí rozdíl v poplatcích a daních. A někomu za to ty dva až tři litry budou stát. Stačí se podívat na Porsche. V Evropě dieselů neprodá zrovna nejméně a začíná je pomalu vyvážet i za louži.
Skoda Octavia Combi 1,6TDI 2010. Ve dvou lidech. Dálnice s trochou města je průměrně za 6,1-6,5l/100km. Na diesel bych si představoval méně. Kolem 5l/100Km.
Je to ale nižší střední třída. Pohon jen předku a hmotností lehce nad jednu tunu.
Je to ale nižší střední třída. Pohon jen předku a hmotností lehce nad jednu tunu.
Máš to dost pomotaný.
Předně, žádný Maserati nijak zvlášť cenné není. Krom nějakých limitek. Všechny ostatní se prodávají za neskutečně nízké ceny (oproti těm prodejním). To i Porsche drží cenu lépe. Druhá věc je ta, že diselové auta jsou obecně jako ojetiny držší.
Sám znám několik lidí, kteří spotřebu, potažmo náklady na palivo, řešit nemusí, ale stejně jezdí dieslem, protože prostě nechtějí trávit hromady času na pumpách. Vadí jim přesně ten promrhaný čas a rozdíl v kvalitě cestování je zanedbatelný.
Předně, žádný Maserati nijak zvlášť cenné není. Krom nějakých limitek. Všechny ostatní se prodávají za neskutečně nízké ceny (oproti těm prodejním). To i Porsche drží cenu lépe. Druhá věc je ta, že diselové auta jsou obecně jako ojetiny držší.
Sám znám několik lidí, kteří spotřebu, potažmo náklady na palivo, řešit nemusí, ale stejně jezdí dieslem, protože prostě nechtějí trávit hromady času na pumpách. Vadí jim přesně ten promrhaný čas a rozdíl v kvalitě cestování je zanedbatelný.
První odstavec je typický tvůj text, tedy slátanina maximálního rozsahu, druhá část je bohužel pravda...
Naopak si myslím, že to bude mít úspěch na západ od hranic ČR. Když vytáhneš hlavu z písku a vypadneš z domova, tak zjistíš, že v těhle zemích se kolikrát platí pořádné prémium za vyšší normovanou spotřebu. Úplně skvělé je, když se podle ní počítá silniční daň. To jsou ty státy, kde se BMW a spol. prodávají se základními diesely. Ne výhodní Evropa.
Prostě NAFTA je pro Evropany 😐 BENZÍNy pro zbytek planety :yes: 😉
Už i v USA pomalu přicházejí na naftu... ono to je asi nevyhnutelné.
(evropské) Automobilky se tam snaží "tlačit" dieslové motory již roky a naštěstí to zas tak rychle (jak si možná představovali) NEjde = tam to (nejspíš - snad) bude ještě DLOUHOdobá záležitost... 😉
Už ne jen Evropské značky a mimochodem tlačí je tam docela úspěšně... je to jen o zvyku - těžko se kupuje a porovnává diesel tam kde není vůbec v nabídce.
No nevím no, možná máš tu hlavu v písku ty, nebo by sis měl uvědomit co vlastně píšeš, ale po pořadě - je pravda, že na západě jsem už dva roky nebyl, ale je třeba si ujasnit, co kdo z nás považuje za západ. Bývalá NDR to určitě není a já sám jsem byl zaskočen, jak radikálně se změnil vozový park během průjezdu bývalou NDR směrem do původního západního Německa. Zatímco východ německa je téměř stejný jako u nás - spousta Octávií, Fábií, Golfů a Oplů, tak v blízkosti Lucemburských hranic jsem nepotkal ani toho Opla, natož Škodovku! Za to v Porshe 911 tam jezdí i policajti a v naftovým maserati by tam byl každej určitě povážován za exota. Švícarsko je na tom podobně, severský státy mají naftu maximálně na topení, Anglie taky naftu moc nepreferuje, a Italové a Francie - to už dneska není západ, tam se dneska mají už hůř než u nás. No a pak píšeš o těch daních, to nemohu ani potvrdit, ani vyvrátit, netuším kolik peněz to je a jaký zásah do financí potencionálního majitele maserati to je, ale pokud je to s těmi daněmi pravda tak se předčti můj nadpis - euro byrokratický nesmysl, prostě u nafty lze v ideálních podmínkách docílit lepší normované spotřeby a že realita je pak jiná už nikoho moc nezajímá. Jo a ještě k tomu BMW - v německu, v tom opravdu západním je BMW hodně úspěšné, protože je to pro ně běžné auto (jako Škoda u nás), na Škodovky, Fordy a Oply tam koukaji jako my na Hyundaje a za luxus tam považují Mercedes, kdežto u nás je to ve stejné rovině jako BMW. A ta podstata o které se tady celou dobu bavíme je určitá exluzivita, kterou Maserati má, nádherný zvuk silného benzínového motoru - za to lidi platili, stejně jako si lidi kupují BMW, protože má zadní náhon a kdyby mělo poháněnou přední nápravu (což by bylo ekonomicky výhodnější), tak už to prostě nebude BMW s jízdními vlastnosmi na kterých si zakládá. Ani VW se nepodařilo prorazit ve třídě luxusních aut - Phanteon byl propadák - zkrátka určitá skupina lidí si nemůže dovolit jezdi ve VW i kdyby byl ze zlata a stejně tak si nedokážu představit nikoho jinýho než východoevropana v naftovým maserati 😄
Konečně pořádná analýza! Vidim to dočista stejně, naftový Mase si může koupit jenom zaprděnej východoevropan, stačí se kouknout za hranice směrem na západ a člověk zjistí, že tam nafťáky prakticky nejezděj, obzvlášť v prémii abys je pohledal. A když už na nějakýho narazíš, stejně v něm sedí nějakej eurobyrokratickej eko-sockomouš! A propó nebejt tý proklatý unie, taky mám zato, že by automobilky nafťáky ani nevyráběly - stačí se podívat, jak skvěle se dařilo třeba tebou zmiňovanýmu Jagu nebo Maserati v čistě benzinový éře. Jestli to takhle s tim nekompromisnim prosazováním dieselu ze strany EU půjde dál, takový Infiniti nebo Lexus evropskou prémiovou konkurenci už dočista přejedou, přinejmenším teda na tom Západě.
A k těm výrobcům sporťáků - ty to maj dneska fakt těžký, vysokovýkonný modely už se skoro nedělaj a aut s výkonem přes 200 koní je ve srovnání s dobou ještě tak před 10-15 lety doslova jako šafránu. Navíc musej sportovní výrobci účelově vyrábět ty hnusný ekomrchy, protože když udělaj stokusovou limitku hybridů se spotřebou pár litrů na sto, tak to váženej průměr vyprodukovaných emisí koncernů jako VW nebo Fiat pošle radikálně k zemi. Snad se ke kormidlu jednou dostanou borci formátu českých webových diskutérů a bude zase dobře. Věřim, že k tomu máme namířeno. 😉
A k těm výrobcům sporťáků - ty to maj dneska fakt těžký, vysokovýkonný modely už se skoro nedělaj a aut s výkonem přes 200 koní je ve srovnání s dobou ještě tak před 10-15 lety doslova jako šafránu. Navíc musej sportovní výrobci účelově vyrábět ty hnusný ekomrchy, protože když udělaj stokusovou limitku hybridů se spotřebou pár litrů na sto, tak to váženej průměr vyprodukovaných emisí koncernů jako VW nebo Fiat pošle radikálně k zemi. Snad se ke kormidlu jednou dostanou borci formátu českých webových diskutérů a bude zase dobře. Věřim, že k tomu máme namířeno. 😉
Mirku, myslíš, že naftové sedany a limuzíny jsou jen doménou východní Evropy? Máš setsakra malej rozhled. Nehledej v tom jen EU, znám spoustu dobře situovaných lidí, kteří si zvolili naftu...
Východní Evropa je opravdu nejvíc postižená naftou, např. Anglie si na to moc nehraje. Myslím si že rozhodně nemám malý rozhled, nevím jaké dobře situované lidi znáš, co si zvolili naftu, nicméně já neodsuzuji naftový motor jako takový, ale jde o to v jákém autě a za jakých podmínek je použit a určitě se tak nemusí vždy jednat o ekonomicky výhodnou volbu a občas, jako v tomto případě i nelogickou. Výhodnost koupě auta s naftovým motorem nelze obhájit pouze udávanou nižší spotřebou, ale i spoustou vedlejších aspektů - jako jsou náklady na servis, kupní cena, prodejní cena atd. Jezdím-li pouze okolo komína a najezdím za rok max 10000km, nemá pro mě žádný smysl kupovat naftové auto, ale je pro mě ideální atmosferický benzín 1.6 s výkonem okolo 100koní, který si v tomto režimu řekne 0 10l/100. Obdobně výkoná nafta si vezme 8/l, ale servisní náklady a pořizovací cena bude vyšší a ve fínále to znamená prodělek. Najezdím-li km o něco více a má průměrná trasa třeba do práce je alespoň 15km, má smysl se zamyslet nad nějakým dieslem s obdobným výkonem. Budu-li dělat managera a najezdím ročně třeba 40000km a na větší vzdálenost, je ideální nějaké 2.0 TDI v Octavce, Superbu, Passatu.., ale koupit si V6 v naftě opravdu není žádná ekonomická výhra, díky evropskému laboratornímu měření spotřeby sice vykáží 6l/100, ale realita je úplně někde jinde. kamarád byl zvyklej na Octávii 2.0TDI se 7l spotřebou a zlákala ho Audi A6 3.0 TDI s údajnou spotřebou rovnající se Octávce, jenomže to je najednou 13l ve městě a 10 na dálku, žádnej držkák to není, servis drahej a už rok se mu to nedaří prodat a cena padá a padá. Sám říkal že si mohl koupit radší RS6 - že spotřeba by nebyla o moc větší, ale zábava by byla někde jinde a to co by projezdil oproti naftě navíc, tak stejně prodělá na ceně auta při prodeji. Pokud se střední třídy budeme bavit o naftě - jedná se většinou o dražší variantu auta, u luxusních a sportovních aut to je pak naopak ten základ - prostě si auto koupit pro image.
Pekelná Micinka
Tak na to tak koukám... a? Nezahřmělo. Prostě to nějak nefunguje.
Mig_35
Ale proboha nějaký pořádný, dát si do Maserati výtvor od VM Motori ;-\ to je fakt rouhání.
A jinak samozřejmě, diesel do Maserati je trapas.
A jinak samozřejmě, diesel do Maserati je trapas.
To VM Motori, to bude asi dlouho používaný bič, podobně jako Fiaty reznou, že? Pán je omezený, nebo aspoň neumí číst...
P.S. Těším se na toho druhýho e😜erta (myslím tím Barika), jak tady vypisoval, že tobdue jen dražší Chrysler... a já ho tam zatím tak nějak nevidím... >😒]
Motory vlastní konstrukce, podovozek vlastní konstrukce, pohon vlastní konstrukce, převodovka vlastní konstrukce... >😒]
P.S. Těším se na toho druhýho e😜erta (myslím tím Barika), jak tady vypisoval, že tobdue jen dražší Chrysler... a já ho tam zatím tak nějak nevidím... >😒]
Motory vlastní konstrukce, podovozek vlastní konstrukce, pohon vlastní konstrukce, převodovka vlastní konstrukce... >😒]
Ajajaj tak to jsem jim křivdil😄 Budou mít vlastní diesel! No, tak uvidíme jak se pochlapí :yes: každopádně benzín bude sázkou na jistotu😄
Tak o tom není pochyb...
Pravdou je, že když sem byl mladý a nezkušený, taky sem nechápal, jak někdo může chtít do takového auta diesel...
Pravdou je, že jezdíš-li pravidelně Řím - Miláno, Praha Vídeň.. a podobně, tak je opravdu opruz bezpodmínečně každých 300 km zastavovat u benzinové pumpy, ve dne v noci... a to je potřeba si ještě uvědomit, že jsou země (většina), kde tolik otevřených pump jako u nás prostě není...
Proto diesel... Prostě je tady ta alternativa... a je to dobře.. To auto půjde hodně na odbyt... Hodně.
Jinak je to alternativa... Němci obecně nabízejí i silnější diesel, ale řekl bych, že 250 kW diesel je už skutečně jen okrajovou záležitostí, tenhle je plně dostačující...., parametrově odpovídá ak nějak tomu, co se dnes čeká. Italové jsou silnější v benzinech, Němci trochu v dieselech, ale nicméně, tohle je opravdu dobrý počin.
Pravdou je, že když sem byl mladý a nezkušený, taky sem nechápal, jak někdo může chtít do takového auta diesel...
Pravdou je, že jezdíš-li pravidelně Řím - Miláno, Praha Vídeň.. a podobně, tak je opravdu opruz bezpodmínečně každých 300 km zastavovat u benzinové pumpy, ve dne v noci... a to je potřeba si ještě uvědomit, že jsou země (většina), kde tolik otevřených pump jako u nás prostě není...
Proto diesel... Prostě je tady ta alternativa... a je to dobře.. To auto půjde hodně na odbyt... Hodně.
Jinak je to alternativa... Němci obecně nabízejí i silnější diesel, ale řekl bych, že 250 kW diesel je už skutečně jen okrajovou záležitostí, tenhle je plně dostačující...., parametrově odpovídá ak nějak tomu, co se dnes čeká. Italové jsou silnější v benzinech, Němci trochu v dieselech, ale nicméně, tohle je opravdu dobrý počin.
Rozdíl mezi srovnatelně silným benzínem a dieselem je 2 litry na sto. Dojezd 300 km na nádrž je možný tak u naprosto nejsilnějších verzí, ale i třeba M5 dokáže ujet na nádrž 450-500 km....
Reálně je to u těchto aut bohužel mnohem víc, než dva litry..., tohle fakt není Octávka... Opravdu.., Benzin si prostě pápne, když tomu šlápneš na krk, ten diesel se drží i s těžkou nohou v rozumných mezích..., reálný rozdíl v průměru bude spíš 5 litrů a to už je znatelný rozdíl..
Rozdíl mezi srovnatelně výkonným benzínem a dieselem je dva litry. V extrémech je to více, ale nikdo nejezdí při denním ježdění extrémně. Fakt je ten, že v tomto případě nejde o stejně výkonné benzínové a dieselové motory, ty benzínové motorizace budou daleko silnější.
U takovýchto aut je rozdíl klidně 8 litrů. Na běžné ježdění je benzín prostě nevhodný. na sport je ok, tam diesel není vhodná volba. A sýjimkou pár propagačních akcí se tam diesel ani necpe.
Benzín je - už i cena napoví - prostě lepší zboží. Ne každý na něj má a na tom není nic špatného. Ale špatné je, když se mi někdo snaží namluvit, že nafta je vlastně lepší. Levnější - možná. Ale lepší?
Benzín je jasná výhra vysoké spotřeby a uječeného motoru.
Ještě pořád jsou na světě zákazníci, kteří spotřebu neřeší. Je to prima pocit :yes:
V Saudské Arábii 😄 . Jistě u Harleye spotřebu neřeším. U auta, s kterým jezdím denně jo.
To není nijak v rozporu s mým tvrzením. Ještě pořád jsou na světě zákazníci, kteří spotřebu neřeší, ty jsi evidentně z těch, co spotřebu řeší. Je nějaký důvod s mým tvrzením nesouhlasit?
Jen, že jic bude v zemi max pár desítek. Znám kolegu Harleyáře, co peníze neřeší, patří mezi 10 nejbohatších v zemi a přesto si teď pořídil velkého amerického hybrida. I když v jeho případě může jít o styl. Ale nepochybuju o tom, že řeší spotřebu flotilových vozů svých podřízených.
euro89
K dieselu pod kapotou Maserati se už vyjadřovat nebudu - stejně na tom nic nezměním a aspoň se teď pozná, kdo je jen bohatej *** a kdo má opravdu vkus. :-! Ale co nemůžu pochopit, je to zavádějící měření spotřeby. Dřív se u aut uváděla opravdu reálná spotřeba a člověk věděl do čeho jde, ale dneska...? Chci vidět, kdo s tim Maserati bude jezdit za 6,3 na sto >😁 Já mám např. u služebního Punta 1,3M-Jet dlouhodobý průměr 6,5l/100km a to jsem se začal krotit ( míval jsem 7,2l)... Je pravda, že normální motor ( rozuměj alespoň V6) není třeba tolik vytáčet, ale i tak nevěřím spotřebě pod 9 u dehtu a pod 12 u benzínu.
S tym Puntom jazdis iba dialnice s plynom na podlahe, ci ako sa ti to podari? Aj podla [odkaz] si v top ten najvyssej spotreby. 😄
Vůbec ne, většinu km najezdím po Praze. Ale když už jedu po dálnici, tak ve 150km/h to žere víc, než kolik mi v té samé rychlosti bral bavorák 728i. Krásná ukázka toho, jak jsou malé motory "úsporné", pokud chce jezdit člověk normálně a nedělat brzdu provozu. 😄
[odkaz]
[odkaz]
Malej nafťák není na nějaký větší závodění na dálnici, to se spolehni.
Odeálním kompromisem jsou diesely kolem 2 litrů...dobré do města i na dálncici. Samo a každodenní ježdění.
Ist 150 na aute, ktore ma 165, ci 170 maximum je mierne odveci, potom je spotreba jasna 😄
Male motory zvladaju rozumne do 120-130, potom to vela zerie.
Ale podla webspotreby mas dialnic dostatok, aj toho mesta.
Ale i tak vela.
Na skusobnej jazde som s tym motorom spravil 4L v meste 😄
Male motory zvladaju rozumne do 120-130, potom to vela zerie.
Ale podla webspotreby mas dialnic dostatok, aj toho mesta.
Ale i tak vela.
Na skusobnej jazde som s tym motorom spravil 4L v meste 😄
honysek
Ještě přidám malý dovětek k diskuznímu vláknu ohledně servisních míst. Myslím, že bude úplně stačit Praha, Vídeň a Brno, protože nejvíce bohatých lidí bydlí stejně víceméně v okruhu těchto měst (ještě možná Ostrava). Ostatní to mají vždy do 100 km dojezdu, což je hodina jízdy. Nějaké výspy kolem hranic nemají smysl. Neprodávají se tam žádná nová auta, takže Mase už tuplem ne... Jsem z Trutnova a když se podívám na parkoviště kolem paneláků nebo kolem obchodních center, tak si připadám jak na vrakovišti... :no:
honysek
Maserati se dle mého názoru inspiruje cestou Porsche. Aby mohlo se ziskem vyrábět exkluzivní vozy, doplní svůj sortiment o masovější modely, které mu zajistí stálý odbyt a příjemný zisk generovaný z každého prodaného vozu. Pak bude moci s lehkým srdcem tvořit malosériové modely, které mu dodají punc vyjímečnosti... :yes: Rozhodně je smysluplnější vyrábět 47.000 masovek a k němu 3.000 exkluzivit a být ve vatě, než vyrábět jen těch 3.000 exkluzivit a třást se, zda budu mít na vývoj následníka. I AM vidí, že sám se s pěti tisíci prodanými vozy dlouhodobě neudrží...
Pod tento názor bych se podepsal. A pro nás je to dobře... na cestách to bude zase o něco zajímavější a pohlednější. Širší výběr...
PS: Jinak do Ghibli stejně raději BENZÍN (od Ferrari :yes: 😄
Zbývá jen jeden, zato zásadní problém. Kvalita našich vozovek...
U6 někdo vymyslel automatický detektor děr, specielně pro ČR? To by byl příspěvěček, zvláště ve tmě, kdy naše oči jaksi nestíhají ...........
Dekoder by se v noci a zvláště za deště hodil... červeně by na plexi zobrazil ty kritické, žlutou střední a zelenou ty v pohodě... ať to je jak na semaforu >😁