Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST První jízdní dojmy: BMW M6 na závodním okruhu

20 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
M6 není úplně to pravé na nějaké ostré souboje s GTR, tam by dostala ranec. Ale v každodenním použití jako cestovní GT je jednoznačně lepší, pohodlnější, kulturnější a krásnější.
GTI
Vpíjej se do textu a vpíjej se do snímků. Tahle auta, to je reference dokonalosti. Jízdní zážitek (osobně jsem okusil M3) je ze zážitků, které u vnímavějšího jedince předurčují komplexní uchopení motorismu v jeho nejvyšším bodě. To víš, pokud tvůj obzor ovšem zatím třasořitně rámuje zážitek ve skorovylágrované laguně někde na okresce za vsí, těžko ti vysvětlovat, proč se máš zajímat především o auta z Německa.

Je jen málo jezdců, kteří umí předmětné vozy silničně docenit a využít veškerý potenciál horních modelů. V tomhle to chce být k sobě absolutně upřímný. Avšak pokud na horní bávo jezdecky nemáš, neznamená to, že bys snad měl uraženecky kňučet v kufru Brava a hrát si v něm na garážového Garibaldiho. Chce to prostě upřímnost sám k sobě a upřímnost ke své garáži.

A nyní to hlavní: je úplně jedno, co si myslíš o svém autě, je taktéž úplně jedno, co si o něm myslí tvé okolí, rozhodující je však to, co ty sám si myslíš o... BMW M3 a spol. Neboť skutečnost, žes pouhý silniční stín neznamená, že bys neměl umět ocenit ty nejlepší. A právě míra tvé garážové pokory je mírou tvé velikosti, jako člověka - motoristy.

BRAVO BMW :yes: :-!
djmetla
Chcel by som ich vidieť na ostro v súboji 😉 Koľko že stojí ta M6ka ?
vanos
Vzhledem k tomu, že hydrauliku nemá ani současná dosluhující generace M3 (tedy přesněji E9x LCI), tak použití hydrauliky u jejího nástupce je prakticky vyloučené.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ty čo huliš? Aky nemecky Aston Martin? Ten sa ma čo priučiť od BMW rady M. Si zabil peknú hovadinu >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
R8 je německé Lamborghini a už chybí jenom Německé Ferrari
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Tak je to možné. Byl jsem v té době ještě takové automobilové pimprle >😁 Nicméně, stejně nesouhlasím - nikde jinde než teď jsem o nějakém sentimentu nad M3 V8 nečetl. A jestli ano, tak pouze v souvislosti s aktuální turbo M nabídkou, ze které ta V8 holt vyčnívá.
Avatar - Deathstar
Deathstar
Já bych řekl,že tohle jsou jen hospodské tlachy a stížnosti.M3 byla je a bude auto pro řidiče,stroj,který je vyjimečný a který si většina z nás stejně nekoupí.Myslím že pokud by byla nová M3 s turbama tak příšerná jak někteří předesílají,aniž by ji jen viděli,natož s ní jeli,tak nikomu BMW nebrání pořídit si současnou generaci jako lehkou ojetinu přece..a to samé platí pro M3 se šestiválcem.Auto co má cca 450 koní všechny ty elektronické pomocníky a hejblata bude rychlé ať má turba nebo spoléhá na otáčky.Ten rozdíl pozná jenom opravdu dobrý řidič,který má předchozí zkušenosti s M3 starších generací a ne hospodský tlachal co viděl jenou Mko zaparkované na chodníku a co sem většinou píše.Pro běžné řidiče bude nová M3 opět výborný stroj.A to říkám,i přesto že BMW obecně,má pro mě osobně trochu nádech auta pro mladé ambiciozní přiblblé kravaťáky a fotbalisty co nemají na Bentley.(teď se mi povedl hospodský tlach😁)PS:Kdybych si já musel koupit M3 tak tu první se čtyřválcem.
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Pokrok asi nezastavíme, nicméně M3 je oproti přeplňovaným eMkovým autům opravdu natolik "jiná", že i kdyby nebyla tak dobrá jako předchozí generace, tak to nyní v turbosvětle až tolik nevadí.
Avatar - Dinar
Dinar
Vzhledem k Vašemu věku, Aleši, logicky nemůže mířit moje poznámka na Vás osobně. Ano, sypu všechny novináře na jednu hromadu, pamatuju si to tak, proto to píšu. Čest výjimkám. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Vidíš, já ano, jistě autoweby byly v plenkách, ale anglický Autocar jsem v té době odebíral, takže si pláče, proč E46 M3 o sto kilo těžší?, kam zmizel cit v řízení? velmi dobře pamatuju. No, a o pár let dál tu máme legendu legend, M3 E46. 😄 😉 Je to furt dokola.
Mig_35
řekl bych, že M135i bude víc M než všechny ostatní...
Mig_35
Nevím, jestli jste Vy osobně hodnotil M3 E90 ale všechny testy, které jsem četl nadávaly na M3 V8 jako na auto, které vyměklo, "zgétéčkovatělo" atd. A že předchozí generace byla daleko lepší.
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Vždy naprosto rozdílné? Máte na mysli nějaký můj konkrétní článek, nebo jen sypete na jednu hromadu?
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Dobrý den,

ano, je to spekulace. M135i by být měla, ale zatím to není 100%.
Avatar - fOE
fOE
@Ales

Chystate se udelat test M135i? Ikdyz nejde o pravoverne ///M myslim ze na kazdodenni jezdeni je prave takoveto auto idealni a rad bych si neco o M Performance s benzinem precetl.

@Dinar
Mel si moznost se projet v M135i? Pokud ano jak na tebe to auto pusobilo?

Obema dik
Avatar - fOE
fOE
Kde autor vzal ze nova M3 uz nebude mit hydrauliku? Elektriku ma treab M135i ale to neni ///M. I do poslednich ///M ktere jste meli v ruce a ktere uz jsou generace Fxx prece zatim bmw dalo hydraulicky posilovac.
Mate nejake zakulisni info nebo jen hadate (cti spekulujete)?
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Nepamatuji se, že by po E36 někdo brečel...
webpaja
Purista kříčí...zabili nám M3, už to nikdy nebude takový jako odcházející generace...kterou ovšem nikdy nevlastnil a nepoužíval ji vyjma krátkýho projetí. Kupec jásá...sakra s tímhle autem se dá žít a fungovat. Klasika
Avatar - Dinar
Dinar
za svůj autoživot už tohle čtu, myslím ódy na odcházející M3. 😄 Úsměvné, stačilo by srovnat novinářské texty o M3 (jakékoliv generace) při jejím uvedení na trh a na konci jejího modelového života, myslím, že to, vždy naprosto rozdílné, hodnocení, hrůza na začátku, obdiv na konci, nejlépe vypovídá o obecných novinářských schopnostech posoudit auto. 😉