Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
takto malo vyzerat quattroporte 😉 :yes: a ghibli malo byt mensie a trojdverove ... ale nevadi .... ved kto dnes uz riesi akym autom bolo ghibli v minulosti... u mna dobry :yes😒br />
suhlasim s autorom clanku... sam som niekolkokrat pisal ze terajsie quattroporte je az prehnane velke a nema nic spolocne so starym quattroporte a ze z kedysi sikovneho sportoveho kompaktneho auticka spravili luxusne monstrum vhodne akurat tak na dialnicu... vidim ze uz aj sami taliani pochopili ze quattroporte malo vyzerat inak... preto spravili taketo ghibli.. ktore inak by malo povodne byt trojdverakom ale co uz....
takze ja ghibli beriem tiez ako nastupcu quattroporte :yes: reparat sa talianom vydaril :yes😒br />
velmi pekne auto :yes: tusim mam uz hned jasno kto bude kralom vyssej strednej triedy 😉 XF dostalo asi protivnika ktory bude nad jeho sily uvidime :yes😒br />
Jedine co ma na tomto aute mrzi je ta neskutocna podoba s vacsim quatrroporte... straca sa takto trosku ta originalita... kedze toto ghibli vyzera ako zmensene quattroporte coho som sa obaval ;-\ ... ale nevadi... mne sa ghibli proste paci.... beriem vznik tohto auta ako spravny krok od talianov :yes: :yes: :yes:
suhlasim s autorom clanku... sam som niekolkokrat pisal ze terajsie quattroporte je az prehnane velke a nema nic spolocne so starym quattroporte a ze z kedysi sikovneho sportoveho kompaktneho auticka spravili luxusne monstrum vhodne akurat tak na dialnicu... vidim ze uz aj sami taliani pochopili ze quattroporte malo vyzerat inak... preto spravili taketo ghibli.. ktore inak by malo povodne byt trojdverakom ale co uz....
takze ja ghibli beriem tiez ako nastupcu quattroporte :yes: reparat sa talianom vydaril :yes😒br />
velmi pekne auto :yes: tusim mam uz hned jasno kto bude kralom vyssej strednej triedy 😉 XF dostalo asi protivnika ktory bude nad jeho sily uvidime :yes😒br />
Jedine co ma na tomto aute mrzi je ta neskutocna podoba s vacsim quatrroporte... straca sa takto trosku ta originalita... kedze toto ghibli vyzera ako zmensene quattroporte coho som sa obaval ;-\ ... ale nevadi... mne sa ghibli proste paci.... beriem vznik tohto auta ako spravny krok od talianov :yes: :yes: :yes:
chápu, že tě mrtí ta podoba s Quattroporte, ale přiznám se, že právě toto nebo něco takového jsem čekal. Ta unifikace designu se nevyhne zkrátka nikomu.
...a vůbec mi to nevadí, quattroporte je sedmička a tohle je pětka - a výběr motorizací je: silný, silnější - a chrochtavec.
paradoxne prave chrochtavec spravi sportovej znacke najlepsie predaje .. to sme dopadli 😉
v pripade znacky porsche je to tiez podobne.. tam je najpredavanejsim modelom SUV s dieslom .... doba sa meni 😉 Ferry Porsche sa musi v hrobe obracat 😉
v pripade znacky porsche je to tiez podobne.. tam je najpredavanejsim modelom SUV s dieslom .... doba sa meni 😉 Ferry Porsche sa musi v hrobe obracat 😉
Pokud vím, největší část prodejů u Cayenne tvoří benzínové osmiválce. Ale může se to změnit, Cayenne Diesel už není čistě Evropskou záležitostí. Odhadují, že v Severní Americe bude tvořit 10% prodejů.
Ano, doba se mění. Vyzkoušej si cayenne S diesel a uvidíš, že i s dieselem můžeš zažít emoce..
romgator
tak pro někoho to bude dobrá zpráva, že nejlevnější Maserati bude stát něco nad 1,5 mega. Ovšem druhá věc je, jestli je to správný krok. Maserati je přece exkluzivní značka, to znamená, že nebude pro každého. Ale pokud chtějí splnit ty čísla, která uvedly, tak asi musí. Je ale fakt, že se nemusím bát toho, že modely Maserati budou ve velkém brázdit české silnice.
jagaur je tiez exkluzivna znacka a tiez ponuka sedan vyssej strednej triedy a nedavno dokonca mal aj sedan strednej triedy model X-type..... a coskoro opat bude jaguar ponukat model strednej triedy ako som nedavno cital..... to smerovanie exkluzivnych automobiliek smerom dole ( rozmerovo aj cenami ) je uplne normalne ak si chcu prilakat novych zakaznikov a trosku ja predajne rast...
len si zober ako vyzeralo stare Quattroporte z 90tych rokov ( velkostou bolo asi na urovni octavie I ) ... urcite bolo menej exkluzivne ako toto ghibli v porovnani s dnesnou konkurenciou .... takze tu nevidim problem ....
len si zober ako vyzeralo stare Quattroporte z 90tych rokov ( velkostou bolo asi na urovni octavie I ) ... urcite bolo menej exkluzivne ako toto ghibli v porovnani s dnesnou konkurenciou .... takze tu nevidim problem ....
Quattroporte z 90. let bylo jaké bylo. Z těch hlavně vyzařovala sportovní stránka. Čili sportovní dojem byl až na prvním místě. Podle mě o to jim šlo. Dnes jim jde o to udělat luxusní limuzínu se sportovním střihem.
Co se týče Jaguaru máš pravdu. Jen X-Type nebyl zrovna úspěšný.
Co se týče Jaguaru máš pravdu. Jen X-Type nebyl zrovna úspěšný.
U Porsche koupíš auto za 1,5 i za 5 mega, rozpětí Mase je podobné, možná o chlup menší, síla image podobná, prodeje nebe a dudy. Jinými slovy, auto za 1,5 je nutnost, má-li Mase přežít, Ghibli by mohlo hrát roli cayenne, obratotvořiče, a za ty peníze by v dané třídě mohlo mít úspěch.
Teórie o exkluzivite sú pekné, ale aby sme sa nebavili o exkluzívnej zaniknutej značke, akých bolo aj v Taliansku dosť (De Tomaso), musí Maserati predávať. A tomu pomôžu hlavne dostupnejšie autá, ako je "len" 1,5miliónové Ghibli.
já jsem naprosto pochopil význam Ghibli. Vím tedy jakou roli bude plnit. A souhlasím s tím, že aby Mase přežilo nebo naopak prosperovalo potřebuje právě Ghibli, stejně jak byl výše zmíněný Jaguar XF.
Auto je to velmi povedené, ale myslím si, že Ghibli je pro Maserati cesta špatným směrem. Laický cit mi říká, že se mělo i nadále orientovat na menší série a omezit modelovou řadu na kupé a sedan tak, jako doposud. Nelze kopírovat cestu porsche, protože emoce sice Maserati nabídnout dovede, ale s kvalitou je to špatné (ostatně celý koncert Fiat vč. Ferrari je na tom stejně). Ghibli není dostatečně exluzivní na to, aby se prodávalo za vysokou cenu (čti vytvářelo velkou marži pro výrobce) a ani dostatečně levné na to, aby se z něj stala masová záležitost, prostě takové "no fish, no meat".Takto si Ghibli koupí pár nadšenců, očekávaná výrobní čísla se nanaplní a za 4-5 let se s ním budeme zase loučit.
Sdílím podobnou myšlenku. I já jsem výše psal, že Mase může ztratit něco ze své exkluzivity. Opravdu by bylo lepší vyrábět méně vozů. Nevím jestli si to nepletu, ale Fiat chce prodat ročně půl miliónu vozů. Ne že bych to Mase nepřál, ale ta čísla nemohou naplnit a myslím si taky, že Ghibli hladiny vod nerozčeří. .
CHerokee
Parádní italský kousek... za takovým se člověk rozhodně ohlédne. I cena začíná být příznivější a činí značku dostupnější. Teď ještě rozšířit zastoupení u nás...
flyboyeda
Rozum mi ale říká že prémiové značky dokážou to stejné a levněji a lépe
To je dost možný, jenže mám pocit, že většina kupců Maserati ty věci, které umí D3 lépe stejně nehledají.
A když ulicí projíždí Quattroporte, na nějaké A8 W12 si nikdo nevzpomene. 😄
A když ulicí projíždí Quattroporte, na nějaké A8 W12 si nikdo nevzpomene. 😄
Takové auto se nekupuje rozumem, ale emocemi. Věř že si své kupce najde a nebude jich málo. Já zase věřím že ty mezi ně patřit nebudeš.
a hjundé jeste levneji, a pak uz jen dacie ty vole. ta to umí za stopade i s krabkou ne strese.
Jaros71
PARÁDNÍ AUTO...
Made in Italy..design se fakt povedl.
Interier je taky krásný.
Toto opravdu není KIA..naštěstí.
Mohlo by se dobře prodávat..od 1.5 mega.. :yes: :yes:
Made in Italy..design se fakt povedl.
Interier je taky krásný.
Toto opravdu není KIA..naštěstí.
Mohlo by se dobře prodávat..od 1.5 mega.. :yes: :yes:
cri-cri
Popravdě se mi více líbý než Q. Bilá mu sliší ale osobně bych bral křiklavě rudou s černýma kolama jak třeba zde minulé Q [odkaz]
GTI
Žádné stovky oslavných příZpěvků, žádná zmámená oratoria. Co to? Že by hledání vlastní identity? Pravdou je především to, že (byť) více papírová výlučnost Maserati nastupuje novou éru. Éru, která není k závidění. Nahoře v článku je dobře popsán dosavadní charakter QP, jako jakýsi dvousedadlový bob - ani sportovní ryba ani limusionidní rak. Ano, ovšem právě tohle přidávalo na té toužené exklusivitě, na výjimečnosti.
Avšak Ghibli, to je nic více než prémiová vyšší střední. A to je ten malý problémek. Ony totiž na tento model nečekají zástupy nadržených kupců, a takřka kusová výroba už jistě není to, proč maserati s dalším modelem přichází.
Tedy podívejme se na daný model pohledem klasického jezdce vyšší střední. Touží po nějaké designové výjimečnosti? Nikoliv, jak sám moc dobře víš, třída vyšší střední je o mravech, o dokonalém, referenčním, avšak poměrně konzervativním střihu. Emoční designový "vodvaz" se dnes v předmětné třídě koncentruje do Jaguaru. Tam někde hledej balanci mezi střízlivostí a jemně popuštěné uzdě vizuální vášně. To, co je dál, balancuje na hraně garážově možného. A za hranou je třídní kýč.
Přesto nelze ghiblimu upřít designovou přitažlivost, a to i v čistě chlapském pojetí. Vypadá to, že hrana nebyla překročena. Zvenku. Protože pohled dovnitř je v předložené barevné kombinaci, která navíc negativně podtrhuje až bizarní členitost přístrojové desky, přesně to, co si elegán ve vyšší střední asi přát pod stromeček nebude...
Maserati tedy i nadále pravděpodobně zůstane třídně výjimečným autem. Ovšem z jemně jiných důvodů, než na jaké jsme byli u dané značky zvyklí.
P.S. Ta absence oslavných příspěvků možná dopadá na margo vizuální (až jednovaječné) unifikace, kterou tedy zdejší garážoví mudrlanti nepromíjejí ani Škodě, natožpak Maserati... 😄
Přesto - bravo maserati... 😐
Avšak Ghibli, to je nic více než prémiová vyšší střední. A to je ten malý problémek. Ony totiž na tento model nečekají zástupy nadržených kupců, a takřka kusová výroba už jistě není to, proč maserati s dalším modelem přichází.
Tedy podívejme se na daný model pohledem klasického jezdce vyšší střední. Touží po nějaké designové výjimečnosti? Nikoliv, jak sám moc dobře víš, třída vyšší střední je o mravech, o dokonalém, referenčním, avšak poměrně konzervativním střihu. Emoční designový "vodvaz" se dnes v předmětné třídě koncentruje do Jaguaru. Tam někde hledej balanci mezi střízlivostí a jemně popuštěné uzdě vizuální vášně. To, co je dál, balancuje na hraně garážově možného. A za hranou je třídní kýč.
Přesto nelze ghiblimu upřít designovou přitažlivost, a to i v čistě chlapském pojetí. Vypadá to, že hrana nebyla překročena. Zvenku. Protože pohled dovnitř je v předložené barevné kombinaci, která navíc negativně podtrhuje až bizarní členitost přístrojové desky, přesně to, co si elegán ve vyšší střední asi přát pod stromeček nebude...
Maserati tedy i nadále pravděpodobně zůstane třídně výjimečným autem. Ovšem z jemně jiných důvodů, než na jaké jsme byli u dané značky zvyklí.
P.S. Ta absence oslavných příspěvků možná dopadá na margo vizuální (až jednovaječné) unifikace, kterou tedy zdejší garážoví mudrlanti nepromíjejí ani Škodě, natožpak Maserati... 😄
Přesto - bravo maserati... 😐
No vlastně... souhlas. Jako precedent bych vzal zadní lampy - zde implikuji tvoji případnou odpověď - 5er vede?
Mám na to trochu jinej náhled...celýmu autu nechybí vůbec nic, je samozřejmě otázka jak bude jezdit, jak bude fungovat. V týhle manažerský třídě se přešlapy kusovek neodpouští.
Zcela reálně říkám, že si živě umím představit koupit Ghibli. Vizuálně působivý, uvnitř správně jinakózní, přesto úhledný.
Jeden jedinej problém vidím se servisem...až mi na tohle odpoví prodejce a odzkouším...nikdy neříkej nikdy 😄
Zcela reálně říkám, že si živě umím představit koupit Ghibli. Vizuálně působivý, uvnitř správně jinakózní, přesto úhledný.
Jeden jedinej problém vidím se servisem...až mi na tohle odpoví prodejce a odzkouším...nikdy neříkej nikdy 😄
Ach tot basnik GTI....myslim, ze jsi zadne maserati neridil, nenasal jsi v realite jeho projev a presto tvrdis, ze je jeho designem byla nejaka virtualni hrana prekrocena. ze je to tridni kyc.. to je jak slovnik z minuleho rezimu.. 😄 😄 😄
ale budiz... ja Vam podam jen par faktu, ne mudrovani
panove... nevim ci je tu ted nejaka dama, ale poridil jsem Maserati GranCabrio... vysokootackova V8... motor Ferrari M139S ....ten zvuk, to si nedovedete predstavit jak vam to rozehraje strunku v celem tele ...
Myslim, ze i do kvality je celkem v pohode, nic nedrnci, vsechno v kuzi.. ale ay cas ukaze co se bude dit. Snad to poresi zaruka a asistencni sluzba, kterou Maserati poskytuje. A to treba i v pripade, ze Vam dojde benzin... dojedou Vam to vyresit. Asi jsem trosku tou znackou lhce poznamenan, tak se omlouvam
ale budiz... ja Vam podam jen par faktu, ne mudrovani
panove... nevim ci je tu ted nejaka dama, ale poridil jsem Maserati GranCabrio... vysokootackova V8... motor Ferrari M139S ....ten zvuk, to si nedovedete predstavit jak vam to rozehraje strunku v celem tele ...
Myslim, ze i do kvality je celkem v pohode, nic nedrnci, vsechno v kuzi.. ale ay cas ukaze co se bude dit. Snad to poresi zaruka a asistencni sluzba, kterou Maserati poskytuje. A to treba i v pripade, ze Vam dojde benzin... dojedou Vam to vyresit. Asi jsem trosku tou znackou lhce poznamenan, tak se omlouvam
British
Nejkrásnější auto posledních let a to i z Italské produkce. Konečně zase vůz v tom správném Italském švihu. Nemá cenu polemizovat s fanatickými příznivci koncernu VW. K čemu je totiž proklamovaná kvalita koncernu VW, když jednak není skutečná, ale pouze marketingová a za druhé zabalená do nudných, strohých unifikovaných tvarů.Není o čem diskutovat, toto je design a jistě i nejlepší dostupná technika, nikoliv unilost a proklamovaný náskok díky technice či Das Auto. Bohužel 😄
Proč sem taháš VW? Připadá ti, že se jedná o konkurenci Passatu CC? Maserati i přes sestup do vyšší střední (což jak píše Dinar výše je nutnost), stále řaďme mezi exkluzivní značky. Pokud se prodá kolem 20k/y Ghibli, bude to úspěch a to je pořád ještě dostatečně exkluzivní číslo.
presne tak..... nemeckej nude nikdy nepridem na chut... tie auta su jednoducho sterilne nudne a zvonku nezaujimave ... ja som ten typ cloveka ( uznavam ze nie kazdy je takyto typ ) ze proste mam rad auta ktore nieco vyzaruju, kde dizajn ja akousi ceresnickou na torte celeho auta... vzdy sa mi pacili talianske a francuzske auta aj ked z nemeckych aut sa mi napr mercedes paci a vyraba skutocne pekne auta... ale vw audi ford opel ..... to je akasi sterilita nuda nezaujem.... chlad... brrrr pritom staci si spomenut na pezotika a hned mi je veselsie :yes:
curwasportiva
S trochou nadsázky bych řekl, že člověk, který si koupí Maserati s dieselem, by ho zasloužil objet klíčem. Aby mohl ty "ušetřené" peníze využít.
Samozřejmě, z úcty k autům bych nikomu nepoškrábal ani favorit, natož Maserati, ale jen z principu...
Samozřejmě, z úcty k autům bych nikomu nepoškrábal ani favorit, natož Maserati, ale jen z principu...
TeeJay
Autíčko se povedlo, jen co je pravda. Akorát je škoda, že je zde dost velká podobnost s Q50 [odkaz] . 😲
Zajímalo by mě, jestli ti ten pocit vydrží až se obě auta postaví vedle sebe. Přestože jsem neměl možnost to udělat, věřím, že i pětiletej kluk pozná, co je italská šlechta a co samuraj 😄
Tak v první řadě je jedno na rozmezí střední a vyšší střední a to druhé mezi vyšší střední a luxusní třídou, takže to vedle sebe asi bude jsně rozpoznatelné, spíš jde o to, jestli to identifikuješ, když to náhodou spatříš na ulici. Těch podobností je tam prostě více, než by člověk mezi tou šlechtou a samurajem čekal. A bohužel je to Maserati, kdo opouští své markanty. 😒
cudzinec11
Je to pekné auto tak exteriérom ako aj v interiéri, so zvučným menom a určite bude jazdiť viac ako dobre. Porovnávať to napr. s audi by bol hriech, nakoľko audi je na každom rohu a málokto z diaľky rozozná či ide o A4 alebo A6 a ci je pred/po facefifte a ktorej generácie.
Toto auto dáva z vonku vedieť, že na to mám, zaujme pozornosť okoloidúceho či chce či nechce, z interiéru dýcha pocit exkluzivity a človek nemá pocit, ako keby sedel v koncernovej skladačke s rovnakými ovládacími prvkami pri prémii aj nízkonákladovke.
Ja tomu talianskemu účtovníkovi dosť fandím, pretože si myslím, že je jeden z mála šéfov fiatu, ktorý dokáže s chladnou hlavou bez emócií posunúť automobilku správnym smerom. Kúpa Chryslera bol automobilový obchod storočia, modelový rad 500 sa dobre preváva, fiat freemont je vo svojej kategórii najlepšia ponuka na trhu, ferrari šliape samé, teraz je na čase pozviechať masserati a umiestniť ho mierne nad audi/bmw, aby sa predávalo a nie len o ňom písalo a ďalšia na rade je alfa, ktorá by mala ísť niekam medzi vw a audi. Využitie motorov z ferrari je super vec, aj prestížovo aj prakticky, určite lepšie ako vopchať do novej A3 podvozok, motor, prevodovku, klímu a stovky ďalších vecí z rapidu... plus sa chystá vytvorenie modelového radu panda. Kdejaký nostalgik by si želal bravo kombík v nižšej strednej alebo nové punto či oživenie iných modelov, ale fiat nemá peniaze na to, aby si mohol dovoliť neúspešné projekty, a bravo a punto sú aj budú ešte pár rokov prepadáky, tak načo do nich liať peniaze, ktoré by chýbali inde.
Toto auto dáva z vonku vedieť, že na to mám, zaujme pozornosť okoloidúceho či chce či nechce, z interiéru dýcha pocit exkluzivity a človek nemá pocit, ako keby sedel v koncernovej skladačke s rovnakými ovládacími prvkami pri prémii aj nízkonákladovke.
Ja tomu talianskemu účtovníkovi dosť fandím, pretože si myslím, že je jeden z mála šéfov fiatu, ktorý dokáže s chladnou hlavou bez emócií posunúť automobilku správnym smerom. Kúpa Chryslera bol automobilový obchod storočia, modelový rad 500 sa dobre preváva, fiat freemont je vo svojej kategórii najlepšia ponuka na trhu, ferrari šliape samé, teraz je na čase pozviechať masserati a umiestniť ho mierne nad audi/bmw, aby sa predávalo a nie len o ňom písalo a ďalšia na rade je alfa, ktorá by mala ísť niekam medzi vw a audi. Využitie motorov z ferrari je super vec, aj prestížovo aj prakticky, určite lepšie ako vopchať do novej A3 podvozok, motor, prevodovku, klímu a stovky ďalších vecí z rapidu... plus sa chystá vytvorenie modelového radu panda. Kdejaký nostalgik by si želal bravo kombík v nižšej strednej alebo nové punto či oživenie iných modelov, ale fiat nemá peniaze na to, aby si mohol dovoliť neúspešné projekty, a bravo a punto sú aj budú ešte pár rokov prepadáky, tak načo do nich liať peniaze, ktoré by chýbali inde.
ked si zoberiem co mi ponukne nadupana octavia 1,8TSI full za 30 tisic eur a toto ghibli tak nie je o com... cena je na maserati vyborna
:yes:
1. chevrolet impala ?