Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
Výborný text o výborném autě. Text, sympaticky oživovaný garážovámi akcentacemi (mnichovská Octavia...) avšak především výjimečný v tom smyslu, že máme v jednom článku popsané a porovnané dva výbavové stupně stejného auta. Jasně, v dřevě by to chtěl snad jen trautenberg, ovšem eurodrzek, ten se vyžije jak výkonově tak materiálově - tmavá kůže, drásaný hliník, jo jo, auto pro jezdce.
Co cenit? No především nárůst vnitřních i vnějších rozměrů, pak to, že BMW nadefinoval styl a v neposlední řadě je nutno ocenit bezpříkladnou designovou čistotu. Vzpřímenější posaz, dokonalý výhled do všech stran, praktičnost povýšená na normu. Tak snad už jen zbývá rozhodnutí, zda karoserii ve standardu či připepřenou eM verzí. Kloním to k eMku, auto získá nadrzlejší tvář.
BRAVO BMW :yes:
Co cenit? No především nárůst vnitřních i vnějších rozměrů, pak to, že BMW nadefinoval styl a v neposlední řadě je nutno ocenit bezpříkladnou designovou čistotu. Vzpřímenější posaz, dokonalý výhled do všech stran, praktičnost povýšená na normu. Tak snad už jen zbývá rozhodnutí, zda karoserii ve standardu či připepřenou eM verzí. Kloním to k eMku, auto získá nadrzlejší tvář.
BRAVO BMW :yes:
Nevím co si představuješ pod větou "nadefinoval styl"... už jsme to probírali, pro mě GT nic světoborného není. A5 Sportback je přes své stáří o parník elegantnější auto. Pokud bereš jako pozitivum to, že se podařilo udělat relativně velké a vysoké auto koukatelné, pak ok, to beru... a dodávám, že pro mě je touring hezčí, takže dokud ohnu kolena, o tohle nezavadím pohledem.
Nemám samozřejmě nic proti A5 sportbacku, to je elegance elitního rozměru. No, horní getečko jde v tomhle subsegmentu dál. Neměl jsem samozřejmě zatím možnost přímého živého srovnání, ale odtušuju, že A5 bude getečkem zastíněn. A5 je elegantní, avšak jaksi usedlá, to trojka GT jiskří na všechny strany.
Ja som jednoznačne za modern line - hlavne že konečne ide do trojky objednať svetlý interiér s tmavým spodkom. :yes: Samozrejme bez dreva a ešte lepšie s tmavým stropom. Problémom sa trochu javia tie lišty na prednom nárazníku, naživo to ale hádam nebude žiadna katastrofa. M paket mi pri tejto karosérii príde príliš agresívny (+ v najbežnejšej verzii 320d aj trošku pozérsky), gétéčko by som skôr štylizoval do podoby pohodového elegantného rodinného kočáru. 😄
Inferius
Paráda..... komu nebude po Touring po chuti a bude se dívat na praktickou stránku vozu tak je to určitě skvělá volba. 😉
Když auto obohatíme o M paket tak to získá ještě vetší šťávu. 😄 Design je rozhodně mnohem povedenější než u jeho " staršího bráchy 5GT ". :yes:
Když auto obohatíme o M paket tak to získá ještě vetší šťávu. 😄 Design je rozhodně mnohem povedenější než u jeho " staršího bráchy 5GT ". :yes:
flyboyeda
O dobrém vkusu těch co tady zatím přizpěli svými komentáři by se dalo s úspěchem pochybovat. GT od BMW je odporné a skončí stejně jako audi A2
proč myslíš, že máš patent na dobrej vkus ?
Ale možná jo, zkus jim to do BMW napsat, třeba procitnou a ještě to celý nějak překopou.
Ale možná jo, zkus jim to do BMW napsat, třeba procitnou a ještě to celý nějak překopou.
BMW se halt snaží vyhovět všem. Standardem je normální BMW 3, tohle je takové "BMW 3 pro důchodce"... a pak bude ještě BMW 4, které bude moci na úkor praktičnosti ještě více přiostřit hrany.
jo, tos trefil, s těma důchodcema >😁 v GT vidím každou chvíli samý důchodce a důchodkyně, ale zřejmě invalidní. Něco jako v "bony a klid". >😁 Tos mě pobavil.
A kolik už jsi jich viděl?
Pre dôchodcov ? Naši stále plačú a môžu byť radi, že sa "zadarmo" dostanú na WC. Možno myslíš germánov, to áno a na starobu apartmán na Floride.
Emel, kolik jsem viděl čeho ?
Těch 3GT...
v GT vidím každou chvíli samý důchodce a důchodkyně...
v GT vidím každou chvíli samý důchodce a důchodkyně...
5 GT, samozřejmě. Nepředpokládal jsem, že to budu muset zdůrazňovat.
No, já v první řadě 5GT skoro nepotkávám... a to ani v centru Prahy, kde je koncentrace normálních 5 a 5 Touring celkem slušná.
Germánov, nebo klidně i dobře situovaných lidí u nás. Že někdo má a někdo ne platí v každé zemi a v každém věku (jen jsou ty skupinky různě velké).
Nemyslím si..
..to, tato původní BANGLEova myšlenka na "další typ" vozu je naopak zajímavá a evidentně JDE o "díru na trhu" (nehodnotím až tak "vytvarování vnějších plechů", které je pro hodně lidí na auto to NEJdůležitější, ale "pojetí vozu" - a to smysl/myšlenku/logiku MÁ 😉
..to, tato původní BANGLEova myšlenka na "další typ" vozu je naopak zajímavá a evidentně JDE o "díru na trhu" (nehodnotím až tak "vytvarování vnějších plechů", které je pro hodně lidí na auto to NEJdůležitější, ale "pojetí vozu" - a to smysl/myšlenku/logiku MÁ 😉
BANGLE je největší omyl BMW,který kdy BMW udělalo
Někdy musíš udělat velký Bang, abys následně posbíral to nejlepší z obou... nová pětka je famózní a má v sobě to nejlepší z E39 i E60.
😄 ano tohle se NADČASOVÝM visionářům stává.. 😉
PS: Má "parketa" je (klasická) hudba - VĚTŠINA nej- skladatelů byla "doceněna" až dlóóóóúho po své smrti 😄
PS: Má "parketa" je (klasická) hudba - VĚTŠINA nej- skladatelů byla "doceněna" až dlóóóóúho po své smrti 😄
Mig_35
Stejně jako pětkové GT je spíš rovno sedmičce "v hatchbacku" tak je pro mně trojka GT velmi výhodná koupě, člověk dostane prakticky auto pětkových rozměrů za trojkové peníze. A navíc se mi to auto moc líbí, určitě víc než trojkový sedan. Sportovní jízda určitě nebude to pravé ořechové ale o to tady snad nejde. Samozřejmě, cílová skupina bude někde jinde, tomuhle autu ani dieselový motor nijak nezkazí charakter, beru ho spíš jako MPV á la BMW.
Ale takové 335i GT no určitě bych si dal říct :yes:
Ale takové 335i GT no určitě bych si dal říct :yes:
"Stejně jako pětkové GT je spíš rovno sedmičce "v hatchbacku" tak je pro mně trojka GT velmi výhodná koupě"
Ano, třeba pětkové GT je výhodná koupě. Ale když jsem viděl na zakázku dělanou sedmičku za 4,5 milionu nebo M6 za 3,7 milionu a uvnitř bylo stejné plexisklo před budíkama (ne žádné pravé sklo s modrým antireflexním filtrem, jako to mají "zcela obyčejné" volkswageny touareg) a naprosto shodné páčky blinkrů pod volantem, tak jsem myslel, že si BMW musí dělat hroznou legraci z bohatých lidí. Sedneš si do sedmičky za 4,5 mega a displej má stejně divné rozlišení a stejně špatné podání černé barvy jako u pětky (technologie OLED by vše vyřešila, ale pánové z Mnichova se rozhodli na zákaznících prostě šetřit).
Ano, třeba pětkové GT je výhodná koupě. Ale když jsem viděl na zakázku dělanou sedmičku za 4,5 milionu nebo M6 za 3,7 milionu a uvnitř bylo stejné plexisklo před budíkama (ne žádné pravé sklo s modrým antireflexním filtrem, jako to mají "zcela obyčejné" volkswageny touareg) a naprosto shodné páčky blinkrů pod volantem, tak jsem myslel, že si BMW musí dělat hroznou legraci z bohatých lidí. Sedneš si do sedmičky za 4,5 mega a displej má stejně divné rozlišení a stejně špatné podání černé barvy jako u pětky (technologie OLED by vše vyřešila, ale pánové z Mnichova se rozhodli na zákaznících prostě šetřit).
Uááááá,to mne v životě fakt nenapadlo,zkoumat jestli mám na budících sklo nebo jen obyčejné plexisklo..Honem letím do garáže zjistit,jestli nejsu náhodou úplně OUT. >😁
Stealthe, ty jsi vyložený Audi zákazník a nechápu, proč jsi skončil u BMW. Musel jsi přece někde předtím slyšet, že u BMW se na interiér tak moc nehraje. Že tam člověk hledá jiné hodnoty...
Jestli se u BMW nehraje na interiér tak exteriér téhle odporné trojky GT to teda nezachrání ba navopak
Představ si, ze prijdes do hodinářství. Pán ti ukáže dvoje hodinky. "Co stojí ty Breitlingy?" ptáš se zvědavě. Tento model stojí 119.000 korun, odpovídá prodavač. "A mají safirove sklo a náramek je z chirurgické oceli?" "Ale kdepak, ve skutecnosti je to plast a náramek je taky plastový, ale vypada jako byl ocelový, viďte?" Chvíli mas pocit, ze si z Tebe děla prodavač srandu. Vždyť hodinky vedle stojí jen o tisícovku více a mají nádherné safirove sklo a lesknouci se kovový náramek. Prodavač si toho všimne a reaguje. "Mily pane, Vám musí stačit, ze to jsou Breitlingy. Mají skvělý strojek, mají. Na materiály se u Breitlingu nehraje".
GT3 sa mi vôbec nepáči. Neviem či ďalšie auto bude BMW, ale ak áno, tak určite model typu X so 4x4. Vyšší posed je fajn, zadný náhon je dobrý na suchu, ale sneh a dážď eliminujú jazdné vlastnosti.
Zatial som sam bez deti a rodiny, no v blizkej dobe snad bude aj rodina a to GT-cko mi pride prave pre mna 😄 je tam vsetko co od auta chcem ... a 😁rive casom budu modely aaj s nim 😊 Ale kazdopadne GT urcite bude dat zohnat aj s 😁rivom...
Cas ukaze ale mne sa to auto velmi paci a cenova politika je tiez "normalna" 😄
[odkaz]