Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna

3 komentáře

krokodyl.usaty
........protiprokluzový systém Grip Control, který funguje na principu mezinápravové elektronické uzávěrky.........

Jakozto velkeho fandy zn Citroen me tesi, ze kuci francouzsky zacaly konecne pouzivat dve ruzne napravy pro pravou a levou cast vozu >😁
nickdominick
Za rozumnější peníz bych to i bral kdyby to nebyl Francouz. Při pohledu se mi ale vybaví moje bývalé MPV Peugeot 806 se stejně pohodlnými sedadly u kterých byly za chvíli zničené z nástupní strany dolní boční díly sedáků, haprovala veškerá elektronika a tím myslím elektronika všeho Made in France. Pak jsem raději přešel na spolehlivější dodávku VW Transporter s nezničitelným primitivním dieselem 2,4 D.
Každému mohu doporučit brát civilizovanou dodávku místo MPV. Nejsou sice tak hezké, ale an rozdíl od MPV nevychází z osobních aut původně nižší hmotnosti, ale jsou konstruovány na větší zatížení a to je velice podstatné skoro u všech dílů.
Nyní mám opět civilizovanou dodávku NISSAN NV200 s benzínovým motorem a kupodivu papá méně než tato dodávka Jumpy. Inu taky místo dvou tun má o 600 kg méně po těle, ale vzhledem ke krabicovějším parametrům, především kratšímu čumáku skýtá skoro stejný vnitřní prostor jako Jumper v základní délce i když japonec je celkově o pár desítek cm kratší. Francouzi dělají i dodávky na elaganci a pohodlí místo praktičnosti. Každému kdo myslí prakticky bych doporučil dodávku měřit od opěradla předního sedadla. Dopředu by mělo být co nejméně a dozadu co nejdále. Ne aby bylo tohle opěradlo pomalu uprostřed vozidla!
Avatar - pallas
pallas
Nissan NV200 je vo veľkosti Berlinga. Jumpy je iná kategória.