Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
nickdominick
Za rozumnější peníz bych to i bral kdyby to nebyl Francouz. Při pohledu se mi ale vybaví moje bývalé MPV Peugeot 806 se stejně pohodlnými sedadly u kterých byly za chvíli zničené z nástupní strany dolní boční díly sedáků, haprovala veškerá elektronika a tím myslím elektronika všeho Made in France. Pak jsem raději přešel na spolehlivější dodávku VW Transporter s nezničitelným primitivním dieselem 2,4 D.
Každému mohu doporučit brát civilizovanou dodávku místo MPV. Nejsou sice tak hezké, ale an rozdíl od MPV nevychází z osobních aut původně nižší hmotnosti, ale jsou konstruovány na větší zatížení a to je velice podstatné skoro u všech dílů.
Nyní mám opět civilizovanou dodávku NISSAN NV200 s benzínovým motorem a kupodivu papá méně než tato dodávka Jumpy. Inu taky místo dvou tun má o 600 kg méně po těle, ale vzhledem ke krabicovějším parametrům, především kratšímu čumáku skýtá skoro stejný vnitřní prostor jako Jumper v základní délce i když japonec je celkově o pár desítek cm kratší. Francouzi dělají i dodávky na elaganci a pohodlí místo praktičnosti. Každému kdo myslí prakticky bych doporučil dodávku měřit od opěradla předního sedadla. Dopředu by mělo být co nejméně a dozadu co nejdále. Ne aby bylo tohle opěradlo pomalu uprostřed vozidla!
Každému mohu doporučit brát civilizovanou dodávku místo MPV. Nejsou sice tak hezké, ale an rozdíl od MPV nevychází z osobních aut původně nižší hmotnosti, ale jsou konstruovány na větší zatížení a to je velice podstatné skoro u všech dílů.
Nyní mám opět civilizovanou dodávku NISSAN NV200 s benzínovým motorem a kupodivu papá méně než tato dodávka Jumpy. Inu taky místo dvou tun má o 600 kg méně po těle, ale vzhledem ke krabicovějším parametrům, především kratšímu čumáku skýtá skoro stejný vnitřní prostor jako Jumper v základní délce i když japonec je celkově o pár desítek cm kratší. Francouzi dělají i dodávky na elaganci a pohodlí místo praktičnosti. Každému kdo myslí prakticky bych doporučil dodávku měřit od opěradla předního sedadla. Dopředu by mělo být co nejméně a dozadu co nejdále. Ne aby bylo tohle opěradlo pomalu uprostřed vozidla!
Jakozto velkeho fandy zn Citroen me tesi, ze kuci francouzsky zacaly konecne pouzivat dve ruzne napravy pro pravou a levou cast vozu >😁