Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Historie prezidentských kočárů: Čím jezdily hlavy našeho státu?

12 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: :yes:
To nejlepší co kdy na hradě bylo 😄
RS
Se sovětským svazem na věčné časy. [odkaz]
(mělo by se to spustit ve 14😁0...)
Avatar - T613
T613
uvědom si, že tomu auto v době natáčení bylo minimálně třicet let.. k tomu nevíš v jakém stavu ho "dostali k testování". TG je show, nic jiného.
Avatar - Anonym
Anonym
GAZ M13 Čajka je auto který bylo inspirováno americkými vozy 50 a poč. 60 let. tomu odpovídá technika vozu a i fakt, že ty vozy jsou dnes minimálně 35 let staré, často ale i daleko víc a pokud nebyla udělanáa perfektní renovace, pak nejsou 100% funkční. Tady rozhodně není čemu se smát, projed se něčím americkým či evropský z 50. let a půjde si vyprávět jak to jezdí a jak tam všechno 100% funguje
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Bariku, tohle není nabídky sportovní vozy. >😁 Za mě jednoznačně Masaryk s Hispano Suiza. A pak ta první Tatra a T603.
Avatar - Anonym
Anonym
No to není, nicméně to na tom nic nemění.

Prostě Tatry měly neopakovatelné kouzlo.

A Gaz a ZIL sou taky jasné, navíc oproti všemu co tam bylo později je to komplet malosériová výroba a ruční práce.
To není Medvěd nebo BMW >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ruční práce neznamená automaticky kvalitu. A o pojmu sovětské ruční práce raději nechci mít představu, ačkoli věřím, že pod obrázkem Džugašviliho a s kalašnikovem v kanceláři politického oddělení byly díly na milimetr přesný a někdy i přesnější.
Avatar - Anonym
Anonym
Já bych řekl že znamená, navíc u ZILu to stavělo odd. speciálních vozů, a ty auta byly stavěné jen pro vládní činitele. Tudíž nebyl absolutní důvod na nečem šetřit.

Důkazem kvality je to, že dodnes jezdí a že sou vyhledávaným artiklem sběratelů, a to i ze západu. Navíc renoace těchto vozů provádí samotný závod a opět odd. speciálních vozů.
MartinKK
jasně, nedá se až tak srovnávat s dnešní dobou i když.... v souvislosti s oběmem a výkonem motorů zde uváděných se člověk může jen pousmát nad otřepanou frází "objem ničím nenahradíš" . V dnešní downsizing době obzvlášť.
Avatar - Anonym
Anonym
Na té frázi není nic otřepaného, pon vývoj atmosfreických motorů urazil za těch 60 let pořádný kus cesty, takže v ednšní době by ten 7litr místo 200 koní dával klidě 530.
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Ono to platí pořád. Jen se tím dnes už nemyslí objem válců, ale objem nasávaného vzduchu. 😄
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.