Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
chup44
Rád by som vedel čo konkrétne v tom interiéry vyzerá lacno...Náhodou má pekné línie tak ako aj exteriér auta ale to je každého vec.A k tej spotrebe.Myslím že každý turbodiesel by závidel spotrebu v meste hlavne teraz cez zimu lebo tie studené štarty a rozbehy po meste dokážu zvýšiť spotrebu aj o 3 litre a kto nejazdí často po dialnici tak sa to minimálne vyrovná s dieselom.Inak sa mi auto lúbi a vedel by som si ho predstaviť ako priameho konkurenta Golfa 😄
Ve srovnání s Golfem zde na ACZ Auris nedopadl nejlíp, ale taky ho považuju za velice povedený, interiér se mi líbí, jsem překvapen, že se mu zde dostalo spíš kritiky než chvály. Spotřeba je, dle mého, parádní i na dálnici :yes:
Podle mě nejde ani takt o celkové vyznění, ale na laciné detaily. A ty na fotkách - diskuzích jdou vyhmántou vždycky nejlíp😊
I když mě se nový Auris HSD líbí a v kombi o něm uvažuju, už dopředu si říkám, že se na testovací jízdu musím obrnit na ty digitálky a "oranžový maják" zapnutých pásů.
Jenže v podstatě taková Toyota byla vždycky, napřed na Tebe vychrlí sama od sebe spoustu argumentů, proč ji nekoupit a přece jen když se ukecáš ke koupi, jsi dopředu smířen (digitálky) a v provozu nadmíru spokojen.
Naproti tomu VW beru tak, že na první pohled vše funguje tak jak má, ale časem přichází nemilá překvapení (servis a problémy se zárukou, váhy u TDI, řetězy u TSI - samozřejmě ne u všem, ale rizikovost tu je, u Golfu VII např. karoserie s menším obsahem vysokopevnostní oceli apod.)
I když mě se nový Auris HSD líbí a v kombi o něm uvažuju, už dopředu si říkám, že se na testovací jízdu musím obrnit na ty digitálky a "oranžový maják" zapnutých pásů.
Jenže v podstatě taková Toyota byla vždycky, napřed na Tebe vychrlí sama od sebe spoustu argumentů, proč ji nekoupit a přece jen když se ukecáš ke koupi, jsi dopředu smířen (digitálky) a v provozu nadmíru spokojen.
Naproti tomu VW beru tak, že na první pohled vše funguje tak jak má, ale časem přichází nemilá překvapení (servis a problémy se zárukou, váhy u TDI, řetězy u TSI - samozřejmě ne u všem, ale rizikovost tu je, u Golfu VII např. karoserie s menším obsahem vysokopevnostní oceli apod.)
Ty hodiny jsou vážně tragické. Už při prvních ofic snímcích, kde byly ještě zdůrazěny a měly sólofoto, jsem si klepal na čelo...někdo by za to měl být vyhoštěn ze země minimálně >😁
K tomu lacinému designu interiéru bych počítal i ovladače, přepínače apod. 😉
K tomu lacinému designu interiéru bych počítal i ovladače, přepínače apod. 😉
Ty máš někde podíly jednotlivých materiálů u Golfu 7? Já jen že se měl mix oproti šestce vylepšit, ne zhoršit.
Jinak souhlasím. 😄
Jinak souhlasím. 😄
Exteriér se povedl na 1 a není mu co vytknout, ale ta palubní deska to už za chválu nestojí. Na nový vůz vypadá poměrně stroze., ale neříkám že bych si nedal říct. 😄
nasua23
.
Ja na danom aute jazdim mesiac a priemerna spotreba sa je 4.4 litra, minule ma ale na 100 km trati mimo dialnic prekvapilo 3.8 l s troma ludmi v aute + plna batozina na 225 mm letnych gumach. Je pravdou ze som isiel pohodovo, s lahkou nohou.
sniper76
Nevíte někdo, jakou dává toyota záruku na ty baterky?
A Vy, co píšete, že jste s hybridy od toyoty jezdili, kolik ty baterie reálně vydrží?
Jaká je cena nových baterek?
A Vy, co píšete, že jste s hybridy od toyoty jezdili, kolik ty baterie reálně vydrží?
Jaká je cena nových baterek?
Nikdy jsem neměl auto tak dlouho, abych musel řešit jejich výměnu.
Co si ale pamatuju tak 8let záruka na betrky je.
Jinak jejich živnostnost v rámci mýho cyklu (1-2 roky, několik aut) vždy stejná a klesá minimálně.
Co si ale pamatuju tak 8let záruka na betrky je.
Jinak jejich živnostnost v rámci mýho cyklu (1-2 roky, několik aut) vždy stejná a klesá minimálně.
Dobrý den, 5 let je základní záruka, ale při pravidelných prohlídkách baterií v servisu se dá bezplatně prodloužit až na 10 let
Na webe najdes porovnanie prveho a posledneho Priusu. Strata kapacity baterii stareho bola zanedbatelna a to bolo 10-rocne auto.
ipodtouch
auris 2010 1.33 ma s klimou a plnym obsadenim auta problem vytiahnut strmsi kopec, stalo sa nam uz ze sme museli zmenit cestu ;-\
neviem ci by som po skusenosti s predoslou generaciou kupil novu. vyzera lepsie ale stale...zaklade nemate ani hmlovky! tie som mal na felicii z roku 2001.
ceed v zaklade tomu nic nechyba prakticky. korejci to nastavili tak aby bol spokojny aj zakaznik co chce zaklad :yes:
naopak toyota je nastavena aby ste isli vysoko vo vybavovych balikoch. plus kratka zaruka protia ceed/i30 8-s
toyota aspon v tejto cenovej hladine uz nikdy! auris je omyl, predosly sa moze "hrdo" radid k omylom storocia >😒]
neviem ci by som po skusenosti s predoslou generaciou kupil novu. vyzera lepsie ale stale...zaklade nemate ani hmlovky! tie som mal na felicii z roku 2001.
ceed v zaklade tomu nic nechyba prakticky. korejci to nastavili tak aby bol spokojny aj zakaznik co chce zaklad :yes:
naopak toyota je nastavena aby ste isli vysoko vo vybavovych balikoch. plus kratka zaruka protia ceed/i30 8-s
toyota aspon v tejto cenovej hladine uz nikdy! auris je omyl, predosly sa moze "hrdo" radid k omylom storocia >😒]
Ano, tvoje skusenosti s Aurisom, v ktorom ste isli ty a piati chlapi, uz pozname 😄
A podobne vybaveny i30 stoji viac....
A podobne vybaveny i30 stoji viac....
Doporučuji před jízdou uvolnit ruční brzdu, pokud tě jiní předjížděli. Toyota patří k nejlepším výrobcům malých atmosfér, komu trochu nadělili je mu jasné, že naložené do kopce se to trápí.
Tato 1..33 spolu s Hondou patří k tomu nejslabšímu co jde nižší střední koupit, az už jde o dynamiku nebo pružnost. Tyhle auta jsou moc těžká a ty atmosféry moc vyhoněné.
Nesmysl, jsou to vyborne motory, ktere je potreba pro vetsi dynamku tocit, ale pro jizdu po meste v okoli 2 tisice ot/min jsou usporne a proto od nich v techto otackach nelze cekat vyraznou dynamiku.
Motor 1.4 se preci jen v nizkych otackach chova lepe a zabira ochotneji. Mame ho doma uz skoro rok v jazzu a sily ma dost, na dalniici se neztrati.
Takze priste vice reality, mene blabolu.
Motor 1.4 se preci jen v nizkych otackach chova lepe a zabira ochotneji. Mame ho doma uz skoro rok v jazzu a sily ma dost, na dalniici se neztrati.
Takze priste vice reality, mene blabolu.
Neříkám, že to nemusí stačit, do města ano, spotřeba dobrá, ale kde se jede pomalu tak si to logicky nic nevezme, jazz je menší a lehčí auto, já mám zkušenost s 1.33 v yarisu a žádný zázrak to opravdu není, navíc ty motory byly měřeny proti konkurenci s podobným výkonem a úplně to projeli v dynamice i pružnosti, byla tam Auris, Civic oba 1.33, malé plus byla spotřeba.
Nechápu, co se pořád snažíš říct tím, že jsi měl na Felicii příplatkové mlhovky a Auris je nemá v základu. Mlhovky nemá ani základní Mondeo.
hej, nabuduce si kup citigo s trojvalcom, tam narvi 5 dospelych ludi a potom sa cuduj a stazuj co to auto nejde >😁 >😁 >😁
I30 s 1,4 CVVT by tebe a 5 velkých chlapů (6 homodějů v autě), nebo jaks to zde minule popsal, vyvezl nahoře úplně suše a ani by jste nevypadali tak teple :-!
Tak nevím jestli ze sebe děláš pitomce úmyslně nebo neúmyslně. Takže u Aurisu je velký problém, že nemá v základu mlhovky, zatímco v základu Ceedu ti nic nechybí ? Viděls ceníky těchto aut ?
Auris Power - bez mlhovek
Auris Active - mlhovky ve standardu
Auris Style - mlhovky ve standardu
Ceed Active - BEZ MLHOVEK !!!
Ceed Comfort - mlhovky za příplatek 5.000,- Kč
Ceed Exclusive - mlhovky ve standardu
Takže Ceed v základu mlhovky nemá !!!
Navíc Auris má i v nejnižší výbavě automatickou klimatizaci, což Ceed nemá (pouze za příplatek 25.000,- Kč a to ještě jenom manuální). Ale je fakt, že někteří klimu nepotřebují.
Auris Power - bez mlhovek
Auris Active - mlhovky ve standardu
Auris Style - mlhovky ve standardu
Ceed Active - BEZ MLHOVEK !!!
Ceed Comfort - mlhovky za příplatek 5.000,- Kč
Ceed Exclusive - mlhovky ve standardu
Takže Ceed v základu mlhovky nemá !!!
Navíc Auris má i v nejnižší výbavě automatickou klimatizaci, což Ceed nemá (pouze za příplatek 25.000,- Kč a to ještě jenom manuální). Ale je fakt, že někteří klimu nepotřebují.
vma
Tie balíky vyzerajú dosť nevhodne - aspoň pre mňa, ale keď som porovnal ceny podobne vybavených áut, klasický Auris 1,6 bol od Ceedu, I30 cca 1000 Euro drahší. U C4 a Megane to bolo 1500-2000. Ak by bolo možno nakonfigurovať ľubovoľne výbavu, bolo by to možno ešte bližšie. Ak by to bolo spoľahlivé auto, asi stojí si za to trochu priplatiť.
Podivejte se na ruzne zebricky spolehlivosti a kdo je na prvnich mistech ? I tohle si koupite s toyotou.
alebo treba chvilku pockat, casom pojde aj auris isto troska dole s cenou, resp. za rovnaku cenu bude bohatsia vybava.
a je vzdy na kupcovi co uprednostni, nie vzdy je najlepsie kupovat najlacnejsie, japonci su obecne drahsi, ale na druhej strane co sa tyka spolahlivosti, tak nie je zasa tak vela znaciek co sa moze s nou zrovnavat.
Podla mna je auris velmi dobra volba z rozumu, resp. je len velmi malo argumentov ktore by hovorili proti nej v porovnani s ostatnymi autami.
Akurat ze nie vzdy clovek tuzi byt az taky racionalny >😁
a je vzdy na kupcovi co uprednostni, nie vzdy je najlepsie kupovat najlacnejsie, japonci su obecne drahsi, ale na druhej strane co sa tyka spolahlivosti, tak nie je zasa tak vela znaciek co sa moze s nou zrovnavat.
Podla mna je auris velmi dobra volba z rozumu, resp. je len velmi malo argumentov ktore by hovorili proti nej v porovnani s ostatnymi autami.
Akurat ze nie vzdy clovek tuzi byt az taky racionalny >😁
Přesně tak. Zkusil jsem nakonfigurovat hybrid a diesel (2.0 l) ve stejné výbavě a rozdíl byl jen 30000 ve prospěch nafťáku. Když vezmu v potaz, že hybrid je automat a nafťák je jen v manuálu, tak je hybrid jednoznačná volba. Paradoxně má hybrid celkově nižší náklady na údržbu nežli nafťák (menší opotřebení brzd a celková vynikající trvanlivost hybridní soustavy). Cena baterií je okolo 35000 (nevím přesně, ale podobnou cenu už někde uváděli redaktoři, jen nevím jestli tady, nebo u konkurence). Když vezmu v potaz cenu vstřikovačů a žhavících svíček, které bude na 100% potřeba ve stejném období vyměnit, tak to vyjde +- nastejno a navíc bude jistě třeba měnit spojku. Pokud je mi známo, tak cvt u hybridu je taky bezproblémový.
Spotřeba je skvělá na to, že je to měřené v zimě a při 130 km/h jen 6.4l :yes: v létě to bude jistě ještě lepší. Jen pro srovnání, teď mám v užívání focus 1.6l 74kw. Při tempomatových 100 km/h mi ukazuje spotřeba 7.8l na rovinatém terénu, takže v tomto světle je spotřeba hybridu skvělá.
Za mne jednoznačně VÝBORNĚ TOYOTA :yes:
Spotřeba je skvělá na to, že je to měřené v zimě a při 130 km/h jen 6.4l :yes: v létě to bude jistě ještě lepší. Jen pro srovnání, teď mám v užívání focus 1.6l 74kw. Při tempomatových 100 km/h mi ukazuje spotřeba 7.8l na rovinatém terénu, takže v tomto světle je spotřeba hybridu skvělá.
Za mne jednoznačně VÝBORNĚ TOYOTA :yes:
Na novinku má podle mne cenu příznivou. 1,6 Style 429.900, k tomu metalíza 14.400 a navigace 21.500 (nebo levnější za 15.000) a máš plnou výbavu. Tedy kromě panoramky (15 tisíc), která mne nezajímá. Obalíčkovaný Active za 399.900 je možná nejvýhodnější nabídkou Aurise, je na něm aktuálně zvýhodnění 75 tisíc.
igorvrazic
By mal testovat uz len 1,2HTP (max 1,2TSI) a 1,6TDI...a ne hybridy! Negativa cisto subjektivny dojem a ta spotreba? Ha...no v meste,kde su vyhody Hybridu 100% nam uz davnejsie ukazal...ze nema objektivny,ale ani odborny pohlad...teraz preistotu to ani nezmienil!
Fuj tajbl...
Fuj tajbl...
aproximus
nějak v testu nemůžu dohledat informace ohledně jízdy čistě na baterie, pokud je to teda full hybrid.
dovolím si trochu zpřesnit, co snižuje spotřebu u hybridů. Jde především o rekuperaci brzdné energie, která by se jinak přeměnila na teplo v brzdách a která se pak následně využije pro pohon vozu vpřed. Ty baterie a elektromotor jsou tam pouze jako prostředek, kdy el. motor funguje nejdříve jako generátor na přeměnu 'mechanické' energie(přesněji kinetické energie vozu) na elektrickou, baterie el. energii uloží a následně je možné použít ji pro pohon el. motoru a dostat zpět na kola. Stejně tak by bylo možné přímo uložit 'mech.'E do setvačníku jako v hračkách, ale to není moc efektivní. Motor s vnitřním spalováním přechod generátor-motor neumožňuje, protože převádí pouze jednosměrně 'chemickou' energii paliva na 'mechanickou'.
Další zlepšení účinnosti hybrdiního pohonného ústrojí, jako možnost nechat běžet spal. motor v optimálních otáčkách, aby dobíjel baterie, a rozjezd realizovat přes el. motor bych nerozebíral.
'Problémem' spotřeby ve vysokých rychlostech, hlavně u HSD je, že el. motor je přes stálý převod napojen na kola. Tedy při vyšších ryclostech se poměrně slušně točí (při 130km/h podle [odkaz] kolem 5000 /min). Nevím přesně, jaká je momentová a vykonnová křivka tohoto el. motoru v závislosti na otáčkách, ale podle typu motoru bych soudil, že ve vyšších otáčkách, než jsou nominální začné rychle ztrácet vykon (jak již v diskuzi někdo poznamemal), taky proto mají tato auta max. rychlost omezenou na 180km/h. Taky na dálnici témeř nevyužije rekuperaci energie, protože oba motory jsou stále v zátahu. Proto HSD jezdí ve vyšších rychlostech za tolik jako normální 'benziňák' stejného tvaru, velikosti, hmotnosti atd. Ty uvozovky na začátku jsem dal proto, že dle mého názoru to problém není. Toyotě se podařilo vyvynout pohon, který jezdí ve městě za méně, než běžný motor a na dálnici má spotřebu stejnou. To si myslím je lepší situace, než udělat ve městě pohon úsporný a dálnici žravý (např. maloobjemové turbomotory).
Doufám, že jsem situaci trochu objasnil. Pro více informací stačí googlit.
Obecně se ale dá napsat, že účinost motorů e😜onencielně klesá v rychlostech nad 120 km, ve spoustě států je tak rychlostní omezení právě 120 kvůi tomuto jevu.
Každopádně nesouhlasím s mínusem. Přeci jen, tohle auto není dálniční e😜res. Není tak koncipováno a z podstaty auta vyplývá, že na dálnici bude s ekonomikou provozu nejhůř ve svém cyklu. Obecně se o majitelích hybridních aut uvažuje tak ,že jezdí cca 40% město, 40% mimo město a jen okrajově 20% dálnice.
Za podmínek v testu mi přijde spotřeba 6,4l na dálnici jako hodně dobrá.
Pokdu vím, že např. jako obchodní zástupce nalítám tisíce kilometrů po dálnici, zvolím diesel.
Pokud vím, že budu jezdit spíše okolo měst a na dálnici se podívám spíš okrajově na výlet nebo během dovolený, zvolím hybrid.
Přidám se názoru uživatele nasua23. Sice určitě nemám takové zkušenosti, jako redaktor média zaměřeného na automobily, ale zatím mi není znám pohon osob. automobilu, který by měl navrh ve všech provozních situacích. Tedy skvělou spotřebu ve měste, na 'okresce' a na dálnici. Plus dovoloval jak krátké popojíždění, tak dlouhé cestováni, třeba z hlediska spořeby i spolehlivosti. To současná technika nabídnout neumí, takže mám buď to, nebo ono. Také se nelze na věc dívat jen prismatem spotřeby, provozovat diesel jen ve městě není žádná sláva.
Proto se vždy při výberu vozu doporučuje zohlednit mimojiné profil trasy a jizdní režim, jak to píše nasua23. Pro obchodního zástupce s nájezdem 70 000km/rok po dálnicích bude např. Škoda Fabia 1.2 HTP 6V 40kW (já vím, příklad od Škoda Auto, ale myslím, že se sem hodí, protože je známý) nevhodně zvolený vůz, stejně jako pro starší pár, který najede 5000km/rok po městě, Audi Q7 6.0 W12 TDI. Atp.
Takže bych řekl, že aby se hybrid prosadil, musí si každý rozmyslet, jestli se mu vyplatí, nejen z hlediska spotřeby, ale také dlouhodobě z hlediska všech provozních nákladů.
Pre mna je to lepsia volba ako lubovolny diesel.