Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Slavek-TDM
Nevim, nevim, cena mi pripada na dnesni dobu az prilis sebevedoma.. ;-\
No, ale ja viem. Cena je vysoka. Akurat dnes som pozeral ci ceny sli dole, ale vobec nie. Je to vela. Jedina rozumna volba (aj ked neekonomicka), bol Outback 3,6. Ten motor je dostatocny, aj ked ziadna raketa, uz sa na tom da jazdit. Nuz, ale uz ho vylucili s Outbacku. Tento 2,5 je velmi slaby, diesel je lepsi, ale ten zas nema automat. Proste ako ratam tak ratam, nevyhovuje mi nic a som si isty, ze viac ludi tak zmysla. Auto perfektne, priam idealne vsetko by som vydrzal, ale slaby motor a nemoznost automatu v dieselovom motore je proste neunosne. Chapem, ze auto nie je urcene primarne pre Europu, ale zial nie je z coho vyberat - a to je aj hlavny dovod, preco by mala byt ta cena nizsia a o dost.
Právě si myslím, že to je to. Aby to auto bylo perfektní tak prostě musí vypadat přesně takhle.
No, ono holt záleží na tom, co v prvé řadě zákazník očekává. Subaru je jedno z mála posledních aut, dle mého názoru, které je poctivé nejenom na místech, kam je vidět, ale i tam, kde vidět není. Což je rozdíl třeba oproti evropským automobilkám a to šetření tam, kde vidět není si může člověk jako poznámku přečíst od většiny redaktorů z poslední doby. Bohudík, Subaru se to zatím netýká a vzhledem k tomu, že vyrobí 700tis. aut za rok, které zatím zvládá bez problémů udat tradiční klientele, která si atributů jako poctivost a robustnost cení, tak je zřejmě zatím asi nikde netlačí potřeba snížit cenu na úkor konstrukční kvality. Nicméně, cena je mocný nástroj a jednou bude Subaru dotlačeno k tomu, aby se změnilo, protože lidé se stávají více spotřebiteli a budou porovnávat hrušky s jablkama a tím pádem Subaru se svojí cenou padne na hubu. Proto kupujme Subaru dokud jsou ještě poctivá 😄
Ta tebou vnímaná poctivost se nějak neslučuje s tím, že všude jinde ve světe je Subaru považováno za spíše lowcost automobilku (např. v USA je Subaru levnější než Hyundai). To jen tady v Evropě si z důvodu omezených výroobních kapacit a zčásti i z důvodu omezené konkurenceschopnosti hraje na to, čím opravdu není.
Přiznám se, že tohle slyším teda poprvé - v USA - Tribeca je dražší než Veracruz, Forester i XV dražší než Tucson, Impreza dražší než Elantra, BRZ dražší než Genesis!, Legacy dražší než Sonata... No, opravdu jsem se ještě s nikým, kdo by Subaru bral jako lowcost, nesetkal. Možná málo hulím. A před nedávnem byl právě článek o tom, jak se naopak Hyundai snaží hrát na prémii, hlavně do budoucna. Takže ani uměle vyšponované ceny Hyundai stejně nejsou vyšší než Subaru, ani v USA a rozhodně Subaru do lowcostu nepatří a nikdy nepatřilo. >😁 >😁
Ano, je to tak jak pises, v US jsou Subaru povazovana za levna auta. Ale jsou povazovana za levna pouze proto, co nabizi, nikoliv cenovkou. Resp Legacy 2013 stoji o par dolaru vice nez Accord 2013....
Mireon
Jinak by tady výborná 3.6 stále byla. V rodině ji máme přes 2 roky a více než 100000Km. Oproti 2.5 veliký rozdíl. Spotřeba dlouhodobá kolem 9 litrů a cena také nebyla o tolik vyšší. Myslím si že Subaru je jedna z mála automobilek kde se dá jezdit podle udávaných spotřeb ne jak u konkurence udávaná spotřeba plus 2 litry. No jo ale když není nízká spotřeba na papíru tak to má potom vysoké emise. Hlavně že jsou v EU spokojení.
Moik
Furt je to super auto. CVT když se používá na přeřazování je super volba, HDM je tam na rozjezdy a popojíždění. 2,5i je dobrej motor a myslím, že většině lidí bude bohatě stačit...jen ta spotřeba...a cena...a už zdaleka ne bezporuchové užívání...
Aktivní vícelamelovou mezinápravovu spojku (jako Haldex) místo trvalého pohonu měl 100% už automat Forester v roce 2004, kdy s tím začali nevím, ale novinky roku 2013 to není jistě. To by redaktor v autočasáku měl mít v testu přijímacího pohovoru, aby nás tu nekrmil...ale to jsem asi blázen, žejo... :no:
Aktivní vícelamelovou mezinápravovu spojku (jako Haldex) místo trvalého pohonu měl 100% už automat Forester v roce 2004, kdy s tím začali nevím, ale novinky roku 2013 to není jistě. To by redaktor v autočasáku měl mít v testu přijímacího pohovoru, aby nás tu nekrmil...ale to jsem asi blázen, žejo... :no:
Dobrý den, netvrdím, že to je novinka, ale specialita převodovky Lineartronic (sám Outback to tak měl už před faceliftem), která se úplně neshoduje s tradiční představou o 4x4 od Subaru.
Michal Stehnij
Uznávám, že převodovky s plynule měnitelným převodem prostě nejsou tak dobré jako klasické automaty s hydrodyn. měničem, nicméně otáčky při běžné akceleraci nemusí "vyletět" vůbec, autu stačí pomoct plynem, jiné je to při potřebě prudké akcelerace, tam se hdm ani dvouspojkám samozřejmě nikdy rovnat nebudou. Spotřebu považuji vzhledem k velikosti motoru a AWD za zcela v normě a spíše lepší, než horší. Závěrečné "rýpnutí" do atmosferické 2,5 a její srovnání s 2,0 t už nechápu vůbec, oba motory jsou odlišné svou koncepcí, a tak bych je neporovnával. Kritiku na odladění podvozku slyším poprvé, v testech konkurence jsem ji nezaznamenal. Je zajímavé, že u většiny modelů Audi, které "sportovně tvrdé" jsou, se tato kritika moc často neobjevuje. Často s komfortem tlumení má spojitost i velikost kol, že by v případě Subaru přílišná?
Dobrý den,
k tomu naznačenému srovnání motorů - pro zájemce o benzinový motor je to podle mě naprosto přirozená úvaha. Když výrazně výkonnější motor dosahuje podobné spotřeby, je schopen nesrovnatelně lepší dynamiky a stojí podobně, tak je alternativou. Stejně jako můžeme za alternativu označit třeba i takový Passat Alltrack 2,0 TSI DSG.
a k podvozku - Audi bývají tvrdé, například nedávno testovaná Q5 S line je opravdu hodně tvrdá. Ale není uskákaná a nemlátí víc, než by bylo zdrávo (navíc na R20, ne R17 jako Subaru)
k tomu naznačenému srovnání motorů - pro zájemce o benzinový motor je to podle mě naprosto přirozená úvaha. Když výrazně výkonnější motor dosahuje podobné spotřeby, je schopen nesrovnatelně lepší dynamiky a stojí podobně, tak je alternativou. Stejně jako můžeme za alternativu označit třeba i takový Passat Alltrack 2,0 TSI DSG.
a k podvozku - Audi bývají tvrdé, například nedávno testovaná Q5 S line je opravdu hodně tvrdá. Ale není uskákaná a nemlátí víc, než by bylo zdrávo (navíc na R20, ne R17 jako Subaru)
Pane Vaverka, s timhle autem (MY2013) uz mam neco najezdeno, takze neco z praxe. Pokud, stejne jako ja, koukate po kombi s vyssim podvozkem, 4x4, automate a NE-TURBO motorem, co vam zustane, krome outbacku? Mohl jsem si koupit H6 outback, ale chtel jsem CVT a 2.5i je plne dostacujici na tento typ auta. Jeste ad podvozek. Uskakany a mlati? Nevim, zatim jsem to na mem aute nepozoroval. Prijde mi jako optimalne naladeny s ohledem na svetlou vysku vozu.
btw, jakou svetlou vysku maji auta, ktera jste vyjmenoval? Passat, opel a nakonec i ta Q5???
btw, jakou svetlou vysku maji auta, ktera jste vyjmenoval? Passat, opel a nakonec i ta Q5???
Prodejní statistiky (klidně i ty celoevropské) ukazují, že takové nároky jsou v menšině. Pokud vyžadujete atmosférický benzinový motor, pak samozřejmě v kombinaci s pohonem 4x4 a navíc samočinnou převodovkou a karoserií kombi v Evropě asi žádné další takové auto neexistuje. Otázka je, zda by vůbec měl, když se turbomotor do takového auta hodí lépe.
K podvozku - jestli tomu dobře rozumím, tak máte americkou verzi a ta se od evropské téměr jistě liší nastavení podvozku.
K podvozku - jestli tomu dobře rozumím, tak máte americkou verzi a ta se od evropské téměr jistě liší nastavení podvozku.
Vážený pane redaktore, odvolávat se na prodejní statistiky je zcela nekorektní, neboť tyto jsou ovlivňovány samotnými výrobci. Pokud by například Škoda Auto nabízela 2,5 litr bez truba, veřím, že by se to na těchto statitikách objevilo. Jinak sám mám zkušenosti s vozy Subaru a dá se jim vytknout ledaccos, ale rozhodně ne, že by Outback měl "slabý komfort tlumení", navíc "jen" dostatečný výkon motor označovat jako negativum mi přijde jako protimluv. Jinak článek je odbytý. Dle mých informací by měla mít modelová řada 2013 i přepracovaný podvozek. Konečně výbavu jste převzal z modelového roku 2012 navíc u jiné motorizace (té nejsilnější), opravdu jste u testovaného vozu měl elektrické ovládání spolujezdce, takových věcí je více. A je to škoda.
Možná je test příliš dlouhý, protože "přitvrzený podvozek" je zmíněn až v 11tém odstavci, tedy tři odstavce před koncem.
A ano, výbava je převzatá z roku 2012, neb ceník nového modelu zatím není k dispozici a podle doporučení z importu se máme zatím držet novým ceníkem modelu 2012.
A ano, výbava je převzatá z roku 2012, neb ceník nového modelu zatím není k dispozici a podle doporučení z importu se máme zatím držet novým ceníkem modelu 2012.
Passat 165 mm a Q5 200 mm. Opel snad světlou výšku ani neuvádí.
U Audi se stačí vyhnout sportovnímu podvozku (pokud to není vzduch) a případně zvolit menší ráfky, ale třeba taková A6 je relativně pohodlná i na 20".
U Audi se stačí vyhnout sportovnímu podvozku (pokud to není vzduch) a případně zvolit menší ráfky, ale třeba taková A6 je relativně pohodlná i na 20".
Diky, najit si to umim taky, to byla spise recnicka otazka 😉 Kdyz pan Vaverka porovnava komfort podvozku, tak je k tomu dobre rici i ten zbytek. A to treba, ze Outback ma svetlou vysku 22cm a to je taky jedna z velicin...
Q5 má světlou výšku podobnou a má konvenční podvozek, takže je lze porovnat. Něco jiného by bylo ho porovnat s větším z allroadů.
Asi pises o tomhle😒br /> Lineartronic se v takových chvílích chová skoro jako klasický automat, protože se převodovka snaží pohybovat po předem vypočítaných převodových poměrech.
V normalnim "D" rezimu tam samozdrejme zadne stupne nejsou a je to jenom "pocit" redaktora....