Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Poraďte co by jste koupili za Gazíka, zadávací kritéria jsou nafta od 110 kW, schopný aspoň 6°automat a dostatek místa pro 4 a slušný kufr. Mi vychází jedině CX 5.
Pokud neupřesníš cenu, je těch možností o něco víc 😄
Porsche Cayenne, Touareg, MB GLK, GL, G, Audi Q7, Q5, RR Sport....
Porsche Cayenne, Touareg, MB GLK, GL, G, Audi Q7, Q5, RR Sport....
Mně vychází taky CX-5, ale zvažoval bych ještě Tiguana, skladovou X1 a Koleose v plný. 😄
Říkal dostatek místa pro 4 a kufr... To asi X1 a Koleos nebudou... 😉
dle ceniku nejlevnejsi 4x4 za cenikovych 699tis, coz se mi zda dost, kdyz se da dnes koupit vybehovy model CRV 4X4 s velmi slusnou vybavou koupit za akcnich 549tis 😉
Edit: obe auta bez automatu, ten bych tak nejak neuzivil
Edit: obe auta bez automatu, ten bych tak nejak neuzivil
To je benzín, manuál a v první výbavě, starý model.
Sorry za ten benzin, cumim na to abych nekecal a pak se stejne prekouknu 😉 Vybavy cca stejny, obe jsou druhe, nekomu chybi kozeny volant jinemu metla.
takze cena CRV 2012 v dieslu 629tis a vybava cca 4x4, mateliza, duální klima, tempomat, parkovací senzory P+Z, kožený volant a řadicí páku, mlhovky, hlinikace, tlaky v pneu, potahy sedadel s kombinací textilie a Alcantary mi neprijdou jako malo.
Je to model 2012, takze to neni posledni model, to souhlas, ale porad je to povedenej kousek 😉
Novej model CRV 2013 nejlevnejsi 4x4 v dieslu a manualu 689tis. s vybyvou cca stjnou jako predesly model.
Mazda nabizi peknou cenu za predokolku v dieslu za 549, sice vybava nic moc, plechace, manual klima, bez tempomatu, ale cena pekna.
takze cena CRV 2012 v dieslu 629tis a vybava cca 4x4, mateliza, duální klima, tempomat, parkovací senzory P+Z, kožený volant a řadicí páku, mlhovky, hlinikace, tlaky v pneu, potahy sedadel s kombinací textilie a Alcantary mi neprijdou jako malo.
Je to model 2012, takze to neni posledni model, to souhlas, ale porad je to povedenej kousek 😉
Novej model CRV 2013 nejlevnejsi 4x4 v dieslu a manualu 689tis. s vybyvou cca stjnou jako predesly model.
Mazda nabizi peknou cenu za predokolku v dieslu za 549, sice vybava nic moc, plechace, manual klima, bez tempomatu, ale cena pekna.
Gazíka?? A kde má ten tvůj gazík rám, permanentní pohon, úzávěrku střed. diferáku nebo redukci?? GV je jednoduše jiná cílovka 😉
Přesně tak, nejdříve je třeba se rozhodnout, co chci koupit. Zadávací kriteria by jako první bod měla obsahovat, zda se jedná o auto, které bude jezdit v terénu anebo zda chce dotyčný koupit silniční suv.
Nejtěžší terén 10cm sněhu, tráva, krtinec. 😉
Octavia Scout. Problem solved. >😒]
akcni cenikova 681tis(normalni cenik 767tis)za takhle stary auto tradicne bez vybavi, park. senzoru, hlidani tlaku, metly, coz je slusna pecka.
Tak to rozhodne CX5 nebo CRV
Tak to rozhodne CX5 nebo CRV
Nevím jaký máš cenový strop, ale já osobně kdybych řešil silniční suv tak do doby než přijde nový Tiguan bych šel do nového SantaFe. Minimálně si domluv předváděcí jízdu, abys pak nelitoval! Ujel jsem s ním jen pár desítek km, ale to auto na mě udělalo výborný dojem.
Co Forester, RAV 4 a XV? CX-5 poslouží taky dobře, nicméně Forester, RAV 4 a XV budou mít lepší pohon všech kol.
a co subaru outback? 😉
Návrhu plno, ale k CX5 obstojí jen Tigi, který prostorově zaostává. Subaru nemá automat. Koleos je designový otřes. Korejce ne. Stále není z čeho vybrat do 850. Nikdo nenavrhl Kugu, co má za problém?
Tak mě osobně se ze všech nejvíc líbí CX-5.
Já osobně o ní tka trochu uvažuju taky. Ale když si zmínil ten terén, tak bych možná dal šanci tomu outbacku (i když cvt taky ve mě taky nebudí důvěru).
Kuga asi nebude špatná (máš na mysli starou, nebo novou?).
A možná co se týče vlastností, nemusel by být špatný nový outlander. Ale ten design taky vidím jako otřesný.
Já osobně o ní tka trochu uvažuju taky. Ale když si zmínil ten terén, tak bych možná dal šanci tomu outbacku (i když cvt taky ve mě taky nebudí důvěru).
Kuga asi nebude špatná (máš na mysli starou, nebo novou?).
A možná co se týče vlastností, nemusel by být špatný nový outlander. Ale ten design taky vidím jako otřesný.
Věta "Korejce ne." moc logicky nezní. Řekl bych, že Korejci jsou ve vývoji dieselů dál než Japonci, jejich 2.2 145kW v kombinaci s 6-st. automatem, nemá u japonských suv v podstatě konkurenci... navíc při záruce 5 let...
Myslíš že, SKY nafta euro6 bez močoviny a skvělý automat není konkurenceschopný korejcům.
Poměrně důležité kriterium konkurenceschopnosti motoru je jeho výkon, tam pokud jde o turbodiesely ani Honda ani Mazda zrovna nedominuje. EU6 bez AdBlue je dobrý výkon, ale na druhou stranu, tohle předčasné plnění přísnějších norem nemusí být pro zákazníky vždy plus. A už vůbec nic to neříká o tom, jak se s EU6 vyrovná třeba BMW nebo Hyundai.
Tak podle mě jsou možnosti CX - 5, Outlander poskládat. A nebo sehnat skladovky tohoto typu
[odkaz]
a za mě asi nejlepší volba
[odkaz]
[odkaz]
a za mě asi nejlepší volba
[odkaz]
maro-01
škoda motorizácie 3.2 V6, ktorá sa montovala pred pár rokmi. Bola to super vozba a žralo to asi toľko ako ta 2.4 s archaickým 4 stupňovým automatom. Okrem iného to mohlo ťahať až 3.5 tonový príves.
k vyššie spomenutej debate. G. Vitara má výhodu oproti voňavkovým wanna-be SUVčkám vo vyššej svetlej výške v kombinácii s dlhými zdvihmi pérovania, redukciu, rám, uzávierky, nájazdové úhly. Potom má veľa nevýhod, ale treba to zvažovať podľa určenia samozrejme.
k vyššie spomenutej debate. G. Vitara má výhodu oproti voňavkovým wanna-be SUVčkám vo vyššej svetlej výške v kombinácii s dlhými zdvihmi pérovania, redukciu, rám, uzávierky, nájazdové úhly. Potom má veľa nevýhod, ale treba to zvažovať podľa určenia samozrejme.
Navic od rendliku :no: :no: :no😒br />
A to mohlo mit Suzuki pristup k motorum TDI...