Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW Routan končí, Němci zastavili spolupráci s Chryslerem

26 komentářů

zlysoused
Už nebudu moct rýpat do koncernistů, že VW přelepuje znáčky na Chryslerech stejně jako Lancia.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Staci udelat jine svetla a prelepit znak a je to nadcasovy design jak z vyvoje koncernu 😉
Tom30
Je to škoda, bolo to jediné dobré auto koncernu.
OkreskyLover
😄 Protože vypadá jako kočičí výkal.
Avatar - Anonym
Anonym
chtěl si napsat jako většina vozů značky VW >😁
marianek
jen pro americany s neatraktivnim znakem na kapote.
Kneblis
pro mě je též neatraktivní. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
maeričani a kanadani si řadši koupí originál chrysler či Dodge, který je navíc levnější :yes:
Avatar - JFK
JFK
a Piëch taky >😒]
A.M.O.L.A.D.
Spise Chrysler se vykaslal na fauve a ne obracene jak je to napsane!!!
jossalito
Přece nebude Marčióne podporovat ty, proti kterejm tak mohutně (a bezzubě) brojí. >😁
Ho!
To "h" uprostred jeho jmena je tam prave proto, aby to "lingvisti" jako ty nekomolili presne tak jak jsi to napsal ...
Mexican82
europske automobilky by si tu v Europe (a to nehovorim o SR/SR) dali vrtat koleno aby predali 9000 ks jednej modelovej rady na jednom trhu, najma typu auta MPV. Je vidno aky je europsky trh smiesne maly a je este smiesnejsie ak sa tu jedinci na fore biju ako sa ich europlecky dobre predavaju
Avatar - sendador
sendador
No situace v Evrope je trochu jina, je tady hodne statu i automobilek. Pokud bychom vzali USA jako 50 trhu, tak to vychazi na 180 Routanu pro kazdy stat a to uz tak super cislo neni.
Mexican82
nema USA priblizne tolko isto obyvatelov ako EU?
Avatar - Bristol
Bristol
pokud vim Evropa má i s Ruskem 700mil. takže samotná EU tipuju okolo 450mil USA by měla mít okolo 300mil.
_MT_
Celá EU je odhadovaná na něco přes 500 milionů.
_MT_
Když nedělíš USA, tak neděl ani EU. 9000 kusů jsou minoritní prodeje. Nejspíš by se nedostal ani do TOP 200 EU+EFTA.
Avatar - Bristol
Bristol
se ani nedivím...takovou nevzhlednou obludu kdo by to taky kupoval, jednou jsem to zahlédl i u nás(to jsem ještě nevěděl že VW něco takového dělá) a myslel jsem si že si někdo koupil Chryslera a podomácku si to přebouchal na VW >😁 >😁 tak obludně a nepřirozeně to vypadalo... :no: :no:
za to VW :no: >😁
Avatar - Anonym
Anonym
zda to má redakce odněkud potvrzené (to ukončení výroby) nebo zda si to vycucala z palce podle čísel allparu.

Protože z čísel allparu by šlo takhle třeba krásně usoudit, že v evropě skončil model Thema (300C) protože dva měsíce po sobě se vyrobil 1 kus.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nebude ho skoda.... dalsi stupidny vw pojde prec chvalabohu :yes: :yes: :yes:
Avatar - Bristol
Bristol
Routan je asi nejsrandovnější karikatura auta hned po tomhle: [odkaz]
Avatar - jozephko
jozephko
(majiteľ si ho asi individuálne doviezol z USA), a je to nádherné auto. Oveľa krajšie ako súčasný Sharan. Američanom vôbec neprekáža jeho dizajn - veď jeho súrodenci sa predávajú dobre. Ale skôr nedostatok vlastnej osobnosti. Amík si povie: prečo by som si mal kupovať nemecké auto, keď rovnaké auto vyrába aj americká firma? A to, že sa vyrába v USA, bežného zákazníka moc nezaujíma.
Avatar - romgator
romgator
je asi zřejmé proč se to nepovedlo. Oni ti američtí zákazníci asi nejsou takové ovce, jak si někdo myslel. Prodávat stejný model pod třemi nebo čtyřmi značkami je fakt hloupost. Kdybych byl amiričan, tak si také koupím Chrysler nebo Dodge. Tedy nic proti VW. To samé platí i o Lancii Voyager. A to mám Lancii rád.
Milenius
Ono to platí obecně, že si lidi raději koupí originál než přelep. Stejný je to tady v Evropě - třeb Opel Combo je to same co Fiat Doblo, taky se Comba prodá desetina toho, co Dobla. Nebo Suzuki SX4 a Fiat "jak se to vlastně jmenuje" 😄
Avatar - romgator
romgator
myslím, že se jmenuje Fiat Sedici. Máš recht. Jenom mám pocit, jakoby na to v automobilkách ještě nepřišli.