Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
MarTin1
Vam opakuji mate tam chybu, auto ma PP paket tzn 555 koni a 760 Nm a kilo za 4.6.Uz sem Vam to psal na auto fun. Znovu: sede lakovany brzdice, karbonovej kryt motoru a performance alcantarovej volant = AMG PP. Navic sem tohle stejne auto ridil...
A já jsem vám již odpovídal: podle specifikace ani podle pověřené osoby u MB to auto paket prý nemá. Není možné, že jsou ty jednotlivosti dokoupeny zvlášť?
Třeba volant si samostatně koupit můžete, ale kryt motoru (oficiálně) už ne, pokud vím. Ten patří jen na motory se zvýšeným výkonem. Tohle je sice fotka z GL, ale v ML vypadá standardní stejně. [odkaz] Možná se jen někde skrývá.
mám taký nápad .... čo keby boli pod článkom sekcie ako napríkla😜 dizajn .........technika..........cena ...........konkurencia , hovorím príklad to mi iba teraz napadlo a čitatelia by mohli pridávať komentáre do jednotlivých sekcií. samozrejme by ostalo aj klasické komentovanie... ale mohlo by byť zaujímavé keby ste trocha navigovali čitateľov k čomu sa môžu vyjadriť.... bolo by zaujímavé čítať a pridávať komentáre v sekcii ktorá ma zaujala a viem že sa tam bavíme na jednu tému.... čo vy nato ??, lebo toto ma nebaví čo sa deje v komentaroch DIKI
Já jsem proti. Diskuse se týká daného modelu, "sekci" si můžeš udělat v předmětu příspěvku. A mám pro tebe taky radu, když tě nebaví, co se děje v diskusích, nečti je.
Nemá špatný nápad. Diskuze jsou většinou odpad, na druhou stranu souhlasím více s tvým argumentem.
Nevím, jak je to na jiných webech, ale řekl bych, že diskuze zde na tom až tak tragicky nejsou, já je čtu velice rád. Někdy to sice je trochu ze slabšího soudku, ale povětšinou cajk :yes:
ja to chcem čítať ...auto.cz je veľmi dobrá stránka a mala by sa rozvíjat ...predmet komentu si dáva kazdy jaky chce a mame tu milion predmetov a nič z toho ziadny prehlad ziadna uroven ... podla mna by to zvysilo uroven .... a take poznamky ze "nečti je" tak to si vyriesil problem teda...
PP má červené třmeny, pokud vím. A pohled do konfigurátoru i seznamu příplatků to potvrzuje. Měly by vypadat takhle: [odkaz] Šedé by měly být základní (příplatkové pro normální verze). Ideální by bylo podívat se na techničák.
Takže dovolte mi abych Vám něco k tomuhle řekl: Měly neměly jasně v tom ceníku je napsáno ČERVEŇĚ či stříbrně lakované (TZN buď zůstane barva co je nebo červená, protože k nějaký barevný kombinaci laku to vypadá jak českej tuzing).... "Sada AMG Performance zvýšený výkon o 24 kW a 60 Nm, možnost zvolit červeně nebo stříbrně lakované brzdové třmeny (k.U70/B06) AMG karbonový kryt motoru, AMG Performance černý volant s potahem úchopů mikrovláknem DINAMICA /k.281/Y95/289)
Na chodově resp. v továrně pokud chcete něco extra tak si ani neuprdnou.... už vidím jak si objednáte ML 63 a řeknete: Hele nechci PP ale chci ten volant (ano ten jde z ceníku) a moc musím mít ten karbonovej kryt motoru... na to se Vám vy....ou. Vlastní zkušenost = chtěl jsem sundat písmenka na kufru a dát tam jen AMG (když už mám ten paket a laufy...) neexistuje, kupte si to a pak při předprodejním servisu to tam dáme. To samý jsem chtěl AMG podsvětlený prahy co se v ceníku zaškrnout nedaj tak jsem si je koupil a že je tam chci dát, "helejte na to tu nemám teď pracovní postup, elektrikář co to dělá je na dovolený a dle mých informací se musí vyndavat celé sedadlo a je to na 6 práce....bla bla bla" kecy v kleci!!!! Podle návodu z americkýho fóra jsem to namontoval a napojil do palubního napětí osvětlení dveří za cca 35 minut!!!!!! Takže aby tam bylo auto pro novináře (speciálně pro ně se dělaj nejvíc naspecifikovaný) a mělo to karbonovej kryt a volant jentak z PP a samotnej PP to nemělo?? Asi nesmysl žejo?? To samé stojí tam CLS.... maj tam napsáno že má 525 koní a 700Nm prodejní cena já nevím 3.6mega.... ale to že to má PP se dozvíš akorát až když to prohlídneš, ale napsaný tam není.... a můžu pokračovat.
Znovu Vám říkám, řeči o "pověřených osobách z chodova tady ani nechci slyšet" protože každej z těch ***ů co tam je by zasloužil pár facek... odbornost až na výjímky skoro 0 co se týče servisu atd.... Prodej je v cajku, ale servis je tragédie!! Takový pohádky co tam slyšíte, jako že auto hulí jak fabrika i s DPF, že Béčku v 180cdi když prochcává nafta do oleje (kvůli DPF a jízdě po městě) že je to normální...atd atd mohl bych tu psát do rána o chodově!!!
Já když sem měl půjčený SL 500 tak tam byla nabídka na to auto akorát že místo 500 to byla napsaná 350. To samé SLS AMG, jsem měl specifikaci s úplně jinou barvou a interiérem než byl v nabídce... chci říct, že podle nějakejch řečí nějakýho "e😜erta tam" bych se vůbec neřídil. Jste novináři a máte si to zjistit VY a ne se ptát těch e😜ertů.... mluvím bohužel z vlastí cca 6 letý zkušenosti s MB Chodov...vesměs naprosto tragický.... jedinej důvod proč tam jezdím je ten, že to mám za barákem a dělá tam na prodeji člověk, kvůli kterýmu mi to furt za to stojí... jinak bych už dávno jezdil servisovat do Německa či Rakouska ( Salzburg Auto Pappas je exemplární příklad jak by se o majitele auta za X mega mělo pečovat....
Na chodově resp. v továrně pokud chcete něco extra tak si ani neuprdnou.... už vidím jak si objednáte ML 63 a řeknete: Hele nechci PP ale chci ten volant (ano ten jde z ceníku) a moc musím mít ten karbonovej kryt motoru... na to se Vám vy....ou. Vlastní zkušenost = chtěl jsem sundat písmenka na kufru a dát tam jen AMG (když už mám ten paket a laufy...) neexistuje, kupte si to a pak při předprodejním servisu to tam dáme. To samý jsem chtěl AMG podsvětlený prahy co se v ceníku zaškrnout nedaj tak jsem si je koupil a že je tam chci dát, "helejte na to tu nemám teď pracovní postup, elektrikář co to dělá je na dovolený a dle mých informací se musí vyndavat celé sedadlo a je to na 6 práce....bla bla bla" kecy v kleci!!!! Podle návodu z americkýho fóra jsem to namontoval a napojil do palubního napětí osvětlení dveří za cca 35 minut!!!!!! Takže aby tam bylo auto pro novináře (speciálně pro ně se dělaj nejvíc naspecifikovaný) a mělo to karbonovej kryt a volant jentak z PP a samotnej PP to nemělo?? Asi nesmysl žejo?? To samé stojí tam CLS.... maj tam napsáno že má 525 koní a 700Nm prodejní cena já nevím 3.6mega.... ale to že to má PP se dozvíš akorát až když to prohlídneš, ale napsaný tam není.... a můžu pokračovat.
Znovu Vám říkám, řeči o "pověřených osobách z chodova tady ani nechci slyšet" protože každej z těch ***ů co tam je by zasloužil pár facek... odbornost až na výjímky skoro 0 co se týče servisu atd.... Prodej je v cajku, ale servis je tragédie!! Takový pohádky co tam slyšíte, jako že auto hulí jak fabrika i s DPF, že Béčku v 180cdi když prochcává nafta do oleje (kvůli DPF a jízdě po městě) že je to normální...atd atd mohl bych tu psát do rána o chodově!!!
Já když sem měl půjčený SL 500 tak tam byla nabídka na to auto akorát že místo 500 to byla napsaná 350. To samé SLS AMG, jsem měl specifikaci s úplně jinou barvou a interiérem než byl v nabídce... chci říct, že podle nějakejch řečí nějakýho "e😜erta tam" bych se vůbec neřídil. Jste novináři a máte si to zjistit VY a ne se ptát těch e😜ertů.... mluvím bohužel z vlastí cca 6 letý zkušenosti s MB Chodov...vesměs naprosto tragický.... jedinej důvod proč tam jezdím je ten, že to mám za barákem a dělá tam na prodeji člověk, kvůli kterýmu mi to furt za to stojí... jinak bych už dávno jezdil servisovat do Německa či Rakouska ( Salzburg Auto Pappas je exemplární příklad jak by se o majitele auta za X mega mělo pečovat....
Říkal jsem si, že by mohla být možnost volby, ale na německých stránkách o tom nic nepíší. Nebo jsem slepý, také možnost, koukal jsem na to jen ze zvědavosti. Jediným skutečným poznávacím znamením je tedy kryt motoru.
Salón hrůzy, co popisuješ.
Salón hrůzy, co popisuješ.
Jistě bez debat.... salon extra hrůzy... pánové za prodej já dám ruku do ohně, to funguje jak má, ale servis (jiná organizační složka uvnitř skupiny MB ČR) je prostě EPIC FAIL!!! Jediná možnost je tam mít člověka, což snad i mám, jenže ten v té dílně není 😒(. Je to prostě tak v háji, že například vzduchovej filtr se mění až po 50 tkm, na x věcí neznají odpověď a jejich taktika je taková, že vás zahltěj "odbornostma" a pokud o tom něco víte tak je smáznete a oni toho ve finále nechají, ale pokud jste zákazník typu: mám MB o autech vím kulový, dal jsem jim prachy a nechám se opíjet tak to je jejich pole působnosti... V zásadě se Vám x krát stane, že o tom víte víc než samotnej technik.... samozřejmě až na výjímky a ty tam každopádně jsou (ti vám také pak mezi 4 očima, řeknou že máte pravdu ale že oni "prostě musej").
Teď sem byl na servisu a ptal se asi na 4 věci... technik věděl odpověd na 1!! Ptal jsem se zda jde na Command dodělat čeština když nové GLK má stejnej hardware a čestina tam je a nabíhá teď do všeho. Ten mi řekl, že to nejde že se tam ta čeština nevejde 😁 Jasně ono to má 40GB (opakuju stejnej hardware) a nevejde se to tam. Další věc byla, že sem se ptal na vodící čáry na zpětný kameře při couvání (nové GLK, SL...), říkám mu že je ten command znovu stejnej znovu nevěděl, předposlední věc sem chtěl vědět kdy bude ten IPHONE integration kit (o tomhle ví každej na forech benzworldu, mbworldu a benzboostu) aby šlo přes iphone používat palubní internet a vytvářet hotspot = připojit se třeba s noťasem atd (NOKIA, BLACKBERRY .. fungujou ale apple ne protože má nějake jiné kódování) samozřejmě taky nic. Tak jsem to pak vzdal a fakt "udělej si sám".
Ale je to fakt problém ČR, když byly v rodině "konzumní značky" tak to bylo tak jak má být, ale když máte auto z "prémie" tak to tady prostě nefunguje a slýchám to častěji i od klientů. Já se fakt nedivím, že pak lidi ty auta kupujou u "překupníků" typu Advantage cars atd...
Teď sem byl na servisu a ptal se asi na 4 věci... technik věděl odpověd na 1!! Ptal jsem se zda jde na Command dodělat čeština když nové GLK má stejnej hardware a čestina tam je a nabíhá teď do všeho. Ten mi řekl, že to nejde že se tam ta čeština nevejde 😁 Jasně ono to má 40GB (opakuju stejnej hardware) a nevejde se to tam. Další věc byla, že sem se ptal na vodící čáry na zpětný kameře při couvání (nové GLK, SL...), říkám mu že je ten command znovu stejnej znovu nevěděl, předposlední věc sem chtěl vědět kdy bude ten IPHONE integration kit (o tomhle ví každej na forech benzworldu, mbworldu a benzboostu) aby šlo přes iphone používat palubní internet a vytvářet hotspot = připojit se třeba s noťasem atd (NOKIA, BLACKBERRY .. fungujou ale apple ne protože má nějake jiné kódování) samozřejmě taky nic. Tak jsem to pak vzdal a fakt "udělej si sám".
Ale je to fakt problém ČR, když byly v rodině "konzumní značky" tak to bylo tak jak má být, ale když máte auto z "prémie" tak to tady prostě nefunguje a slýchám to častěji i od klientů. Já se fakt nedivím, že pak lidi ty auta kupujou u "překupníků" typu Advantage cars atd...
Martine, vzhledem k tomu, že moc nevěřím, co se zde píše, nechtěl bys mi popsat své pocity z toho auta? 😄
Mirasr
Ten zvuk musí byt opravdu luxusní a hlavne je to benzin. Pekny kus auta. Jel jsem s toyotou land cruiser 4,5litr benzin, taky krásný zvuk. Kdyby byli prachy hned bych do nej šel!
rovnaka situacia bola aj pri cayenne diesel s.
Druhým důvodem je dohledatelnost tohoto testu na obou médiích, čili i když byl primárně určen pro AF, myslím že jeho zařazení i na ACZ ničemu neublíží.
Odlehčená témata neznamenají odlehčený obsah, tedy alespoň to určitě není mým záměrem. Píšeme o věcech s větším nadhledem, autoři mají větší volnost a do článků (newsů i testů) proto vnášejí mnohem víc vlastních dojmů a názorů, někdy i méně politicky korektních. Liší se i výběr témat. Je to zkrátka pohled na auta a věci kolem trochu jinou optikou, uvolněnější, někdy třeba ne tak technicky precizní. Za pět let, [odkaz] co web funguje, si jej našla poměrně početná komunita lidí, které tenhle styl (řekněme víc "anglický") sedí a má jej ráda. A stejně ladění lidé ten web i dělají 😄 . Testy řidičsky velmi zajímavých aut proto jsou v první fázi publikovány na AF, pro který vznikají primárně, a následně s určitým odstupem zveřejněny i na Auto.cz. Pokud jste test četl na AF, už si jej nepřečtete (necháváme stejné nadpisy), pokud ale patříte mezi tu většinu, co na AF nechodí, pak máte možnost přečíst si o docela zajímavých autech formou, která jim dle mého názoru sedí o něco lépe než běžný formát a více informační styl testů na ACZ.