Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Kneblis
GM je prostě jednička jejich auta mě vždy přitahovali jejich vzhledem, škoda je jen, že v evropě máme pouze od GM OPEL a CHEVROLET dovážený z asie.
bylo tu HRT - skoro nikdo ho nekupoval.
Chceš americkej chevrolet? Kupa si Camaro a corvette, ty se tu prodvají ofiko.
Zbytek si můžeš nechat dovézt, mimo Sonic, Malibu, Spark a Captivu, což sou korejci prodávaný i v USA >😁
Chceš americkej chevrolet? Kupa si Camaro a corvette, ty se tu prodvají ofiko.
Zbytek si můžeš nechat dovézt, mimo Sonic, Malibu, Spark a Captivu, což sou korejci prodávaný i v USA >😁
No jo sice se prodávají ofiko, ale pár těchto prodejců využívá ojedinělosti prodeje v evropě a snaží se na nich co nejvíce namastit kapsu...
Neřekl bych že V8 Camaro za 1 mega je předražený.
Vem si US cenu, dopravu, dph, clo a přepracování na eu normy a máš to s plnou zárukou.
Vem si US cenu, dopravu, dph, clo a přepracování na eu normy a máš to s plnou zárukou.
ježiš ted koukám na tu volovinu co sem napsal, halt sem předtím koukal na efjedničky, samozřejmě HHR, ne HRT >😁 >😁 >😁 >😁
euro89
Auto vypadá naprosto dokonale, dokonce už i ten interiér vypadá hodnotněji, než bývalo u Chevroletů zvykem. :yes: Škoda jen té platformy, zadokolka od Holdenu by se k Impale hodila rozhodne víc!
myslíš tu zadokolku od holdenu co má původ v béčkový omeze z roku 1994? :yes:
I kdyby ten podvozek pamatoval válku severu proti jihu, tak podstatný je, že má (narozdíl od Insignie) poháněnou správnou nápravu. :yes:
Nechci byt hnidopich, protoze u platformy, se kterou dokaze Commodore zajet na okruku stejny cas jako Aston Martin DB9 nebo BMW M5, neni az tak moc dulezite, v cem ma puvod a kdo ji vyvinul.
Nicmene jako majitel Holdenu se musim ozvat. Mate nepresne informace.
Holdeni Zeta platforma nema s Opelem nic spolecneho. Holden ji vyvinul jako zbrusu novou architekturu pro Commodore a Chevy Camaro.
Hodne lidi si to, stejne jako vy, plete, protoze Holden pouzival upraveny podvozek z Omegy (V-platformu) az do r.2006, kdy jej nahradil prave Zetou.
Impulsy pro vyvoj Zety "z cisteho papiru" byly dva.
A) Omega zacinala ztracet dech/prodeje se svoji starnouci V-platformou (vyrabenou od r. 1986) a Opel se rozhodl nepokracovat ve vyvoji.
B) GM chtelo centralizovat konstrukcni prace na nove architekture s pohonem zadnich kol a vybralo australskou pobocku jako centrum zodpovedne za jeji vyvoj.
Nicmene jako majitel Holdenu se musim ozvat. Mate nepresne informace.
Holdeni Zeta platforma nema s Opelem nic spolecneho. Holden ji vyvinul jako zbrusu novou architekturu pro Commodore a Chevy Camaro.
Hodne lidi si to, stejne jako vy, plete, protoze Holden pouzival upraveny podvozek z Omegy (V-platformu) az do r.2006, kdy jej nahradil prave Zetou.
Impulsy pro vyvoj Zety "z cisteho papiru" byly dva.
A) Omega zacinala ztracet dech/prodeje se svoji starnouci V-platformou (vyrabenou od r. 1986) a Opel se rozhodl nepokracovat ve vyvoji.
B) GM chtelo centralizovat konstrukcni prace na nove architekture s pohonem zadnich kol a vybralo australskou pobocku jako centrum zodpovedne za jeji vyvoj.
Ham.
stačí pro full size sedan. US nám nějak zaostávají.
300C/Cahrger měl👋má podvozek z Mercedesu. A pořád je to maerickej fullsize se vším všudy.
Nevidím v tom problém. GM je globální koncern. tudíž i platforma je globální, at se nám to líbí ne nebo ne.
Nevidím v tom problém. GM je globální koncern. tudíž i platforma je globální, at se nám to líbí ne nebo ne.
Globální neglobální, motor napříč, čtyřhrnky a maximálně V6 je na full size velká bída. Taková Latituda po Americku. Charger se může evropské vyšší střední alespoň nějak postavit, tahle oplácaná Insignia se jí může dívat tak akorát do výfuku. >😒]
Porad tu mas americky design, americke rozmery a americke pohodli. Navic V6 je idealni motorizace. V8 zere a zni jak traktor.
Rozdíl ve spotřebě V6 a V8 není nijak zásadní. V8 zní jak traktor? V porovnání s šestiválcem nebe a dudy. A prestiž V8 ta je o dva řády jinde než u šestiválce.
Prestiz dnes? To nevim. Mozna tak u vidlaku, pubertaku co obdivuji vse americke a nad posteli jim visi muscle car a Jeremyho Clarksona. A osmivalec jako traktor zni. At uz ty stare americke [odkaz] , nove americke [odkaz] [odkaz] , nebo treba nemecke [odkaz] [odkaz] . Na sestivalec nemaji! [odkaz] [odkaz]
No pokud nerozeznáš bublání osmiválce od zvuku traktoru s turbem, tak si asi hluchej.
Traktor zní takhle [odkaz]
A tak zní všechny moderní traktory.
A staré zní takto: Kirovec s motorem V12
Traktor zní takhle [odkaz]
A tak zní všechny moderní traktory.
A staré zní takto: Kirovec s motorem V12
Porovnáváš kravál z výfuků a ne motory a ještě k tomu nějaké tunerské ujetosti a proti tomu dáváš sériový výfuk RS5/AMG. I u tříválce jde naladit výfuk tak aby dělal stejný bordel jako ty šestiválce na odkazech. Počet válců neokecáš ani nezamaskuješ, kultura chodu, podání výkonu je prostě někde jinde. A prestiž, to myslíš vážně, že otuněný Superb je o stejné prestiži jako sériová RS5 nebo M3?
V8 jako traktor fakt nenzní, to si pleteš s dieslem.
Problém je že už Impala minulý generace V8 neměla, cca poslední 3 roky.
Zřejmě GM soudí, že zákazníků co by koupili V8 je málo, takže když půjdou ke konkurenci tak je to netrápí....
Problém je že už Impala minulý generace V8 neměla, cca poslední 3 roky.
Zřejmě GM soudí, že zákazníků co by koupili V8 je málo, takže když půjdou ke konkurenci tak je to netrápí....
donPedro
Vážená a milá redakce Auto.cz a testík Chevy Malibu by prosím mohl býti? Děkuji.
Ne, nemohla, protože celá redakce už týden pracuje na článku "Rapid - první dojmy při jízdě z kopce" a taky prý zahlédli Octávii 3 maskovanou už jen ze 65-ti % před místním koloniálem v Horní-Dolní 😒
Taky bych se přimlouval za test Malibu nebo několikrát jsem navrhoval porovnání kombíků Cruze a Octávie, ale je to marný, je to marný, je to marný ...
Taky bych se přimlouval za test Malibu nebo několikrát jsem navrhoval porovnání kombíků Cruze a Octávie, ale je to marný, je to marný, je to marný ...
[odkaz]
Impala má prodlouženou platformu z Insignie, takže v Evropě jednoznačně patří do vyšší střední třídy. :-!