Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maserati Ghibli se představí příští rok, možná vznikne i odvozená Alfa Romeo

33 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..ale JÁ se TĚŠÍM (já Maserati "ráda" :yes: 😉
Avatar - sendador
sendador
Ja taky, i na tu Alfu. Jen abychom se dockali...
Avatar - romgator
romgator
já se také těším, ale hlavně, aby to za to stálo. Ono, nedokážu si představit Maserati jako masové prodávanou značku. Uvidíme.
gil54
On prodej ani těch optimistických 50000 ks ročně na celý svět není zase až takové "maso", abys je denně několikrát potkával.

Doufám také, že Maserati chřipku a Alfa těžší angínu rozchodí a nedopadnou jako chudák Saab s rakovinou. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..také doufám 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(teď již) Snad ANO 😄
Avatar - beibej
beibej
jó za exotikou už budem muset jinam než k Maserati 😒 už jim chybí jenkonkurent k A3, 1er, A klasse a hlavně ke Golfu. Třeba se tak dostanou s prodeji až ke 100 tis.
Mr.Murphy
.... mám jen strach, aby se do stávajících prostor dealerů Alfy Romeo všechny ty nové modely v příštích letech vešly.... 😉
zlysoused
Neboj, on VW pro všechny ty nové modely pořídí i nové dealery s většími prostory. 😉
Mr.Murphy
jo jo, hlavně servisní prostory se prej budou hodně zvětšovat, aby se tam vešly všechny ty alfy s potkanýma TSíčkama :yes:
Avatar - del42sa
del42sa
:yes: >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže je to PRAVDA že Sergio M. hledá inspiraci u Ferdinand(a) P. 😄
Avatar - white label
white label
Potkávat by se zase mohly hlavně Alfy na cestách, ideálně i navzájem, nikoli pouze v servisu a při trpělivém čekání (na autosalonu) na svého případného majitele. 😉
MariAchi
Zatím se vlezou v pohodě...na jednu flashku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
Avatar - Skipper
Skipper
Stejně je smutné, že Maserati má pomalu víc modelů než Alfa Romeo. Takhle zabít slavnou značku :no:
_MT_
Pomalu? Podle mne je to 3:2 (Quattroporte, GT a GranCabrio proti MiTu a Giuliettě).
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Myslím, že to je 2:2. Chápat GC a GT samostatně lze, ale je to podobné, jako oddělovat A156 sedan a SW (když se ještě dělali).
_MT_
Ale já bych 159 započítal dvakrát, jednou jako sedan, podruhé jako kombi. Stejně bych započítal zvlášť i třídveřovou Giuliettu nebo pětidveřové MiTo. Někdy jsou si karosářské varianty příbuzné více, někdy jsou si příbuzné méně, nechce se mi soudit, co už je dostatečné, takže započítám všechno, bez diskriminace. 😄

Vem si třeba trio Golf, Golf Variant a Jetta. Třeba z období Mk5. Můžeš si k tomu přihodit i Eos. A zkus se zamyslet nad tím, kolik je to podle tebe modelů. A proč. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Řeknu ti to jednoduše, GranCabrio je prostě cabrio od GT, asi jako Golf a Golf Cabrio. Naopak Golf a Eos, nebo Golf a GolfPlus už bych chápal jako samostatné modely. Možná jsem neuvedl dobrý příklad. Kombi je více jiné, třeba i délkou, než kupé a cabrio od stejného modelu (GT/GC, XK, 911).
Avatar - white label
white label
Golf a Golf Cabrio taky nebude úplně ideální příklad. Např. zatímco Golf už má generací sedm, Golf Cabrio prakticky pouze generace tři.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Nebylo těch Golfů Cabrio víc? 1. generace, 3. generace, 4. a teď 6. Nevím, nevím, ale k těm třem se nějak nemůžu dopočítat. Jinak souhlasím, Golf Cabrio se prodává jen v jedné výbavě, s méně motorizacemi a ovladačem klimatizace ze sedmé generace.

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - white label
white label
Právě proto jsem napsal "!prakticky! pouze generace tři."
Už když se podíváš na auto ve svém třetím odkazu (1998-2002) pozorněji tak snadno zjistíš, že má z Golfu IV pouze přední kapotu, světla, masku, oba nárazníky (plus klika třetích "dveří) a zpětná zrcátka, tedy to co se dá bez celkového většího zásahu do vozu poměrně snadno obměnit.
Naopak zadní světla, přední a zadní blatník (s drobným přizpůsobením k obměněným dílům), nebo dveře zůstaly z třetí generace a pro ni typickými prolisem přes celou délku vozu v linii těsně nad klikou, což je něco, co u IV. g. vůbec nenajdeš.
Že se skutečně stále jedná (i technicky) o základ z třetí g. Golfu jasně prozrazují i obvodem malá kola ze třetí generace, jednou z nejzásadnější změn čtvrté generace totiž byla právě velká kola (obvodem/průměrem pneu). A v neposlední řadě je tu i interiér prakticky shodný se třetí g., až na detaily, jakým je např. volant ze čtvrté g.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

P.S. I tady se logicky píše o současné g. GC, jako o třetí😒br /> [odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Aha... no jo, to byl ale fígl od VW, blatníky 3G, kapota a maska 4G... si říkám, že ten kabriolet 4G je fakt divný a nepěkný >😁
Avatar - white label
white label
Jo, po této stránce je to "hybrid"... 8-s
_MT_
Jenže "uříznutí střechy" není jen o uříznutí střechy. Tvorba kabrioletu může být náročnější než zmíněného kombi (a podle mne i je, pokud to má být slušný kabriolet). Asi nejblíž mají třídveřové a pětidveřové hatchbacky (hlavně v situaci, kdy se nemění linie karoserie). A za nimi bude pětidveřový hatchback a kombi.

Odpověď sis zjednodušil, nepopsal jsi, proč je to v jednom případě tak a v druhém onak. Kde je podle tebe ta hranice. Za sebe říkám, že se do toho pouštět nechci.
Avatar - Ham.
Ham.
Co se týče slibů už je to 10:8 pro Alfu. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Těch 10 určitě ANO, těch 8 je "věru příliš" - tohle je spíš tak 10:2 (nebo tak nějak.. 😉
Avatar - euro89
euro89
Sergio by si měl pospíšit, ropa tu nebude věčně a Alfa na baterky už nebude to pravé ořechové. >😒]
Avatar - white label
white label
Jj... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
Avatar - del42sa
del42sa
Na té zprávě je potřeba vnímat jemné nuance, kterými se nám Sergio snaží napovědět. Co se té hypotetické Alfy týče, je potřeba velmi zdůraznit slovíčko "možná" jako nejvíce pravděpodobnou možnost 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes: