Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2012

Zpět na článek

Volvo V40 Cross Country: První živé dojmy

24 komentářů

ericn
Nějak se mi to auto pořád nelíbí a to hlavně ten tuponosý čumák brr 😒 Interiér je jinak fajn, hezké Alu ráfky, celkem vyvážený boční profil, zajímavé řešení zádě. Nicméně bych si jej koupit nešel, např. design MB A je výrazně zajímavější a dynamičtější :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
imidzovo podobne subaru XV vyzera byt za podobne peniaze lepsou volbou do mensieho terenu ako toto volvo ... volva mam rad ale toto je strasne vycencane , zacina sa mi to podoba na radu DS od citroena... strasne je to uz vycencane... keby takto vyzerala kia kazdy tu napise aky je to hnus.. ked takto vyzera volvo kazdy je zrazu spokojny... ze mam pravdu 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak este po prasnej ceste to zvladne ale viac nie 8-s
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
martin.blader
Máš sice pravdu, že s SUV málokdo někdy vyjede mimo silnici, nicméně asi není na místě tady toppera napadat z nějakých osobních důvodů, jelikož smysl zvýšených kombi a hatchbacků je skutečně v tom, že se s nimi občas někam mimo vyjede. Takže nevím, proč by někdo nemohl napsat, že je to dobrá volba do menšího terénu. Dobrá volba to do těchto podmínek samozřejmě je. To, že řidiči různých X5 či Tiguanů mají svá auta jen kvůli image a v životě neopustí silnici, je věc úplně jiná. Naopak si myslím, že pokud už si někdo kupuje zvýšenou verzi nějakého auta, tak opravdu na nezpevněných cestách občas jezdí. Na co si jinak připlácet za horší aerodynamiku a vyšší těžiště u jinak naprosto stejného vozu?
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
martin.blader
Dle článku je světlá výška větší o 4 centimetry. To obzláště v kombinaci s pohonem 4×4 dělá auto, které člověka velmi pohodlně a beze strachu odveze po sněhem zapadané silničce či polní cestě k chatě. Od toho má třeba známý A6 Allroad, žije aktivně, často jezdí do přírody a tyto vlastnosti několikrát do roka využívá. Na silnici má pak de facto normální A6 quattro a nemusí se prát s nějakou vysokou krabicí. Proč by si někdo, kdo se jen přesouvá po dálnicích, připlácel za něco, co vlastně vůbec nepotřebuje? Samozřejmě, bude pár jedinců, co si takové auto koupí jen kvůli odlišení, ale to bude podle mě minimum. Přeci jen vizuálně se to liší jen pár plasty a to za to moc nestojí. Jsem toho názoru, že na předvádění si člověk koupí spíš SUV a ne Subaru Outback nebo V40 Cross Country. Taková auta si spíš koupí člověk, kterému se líbí Legacy respektive V40, ale vyžaduje právě i menší mimosilniční schopnosti. Těch lidí není moc, ale to těch aut na silnicích taky ne, takže to odpovídá. Pokud je nevyžaduje, tak si logicky koupí rovnou ty přízemní varianty.

Tak jako tak, především se mi nelíbilo oslovení "mimoň" jen proto, že někdo očekává mírné terénní schopnosti. Od toho to auto snad vyrobili, ne? Narozdíl třeba od Fabie Scout, která se kromě těch plastů neliší vůbec ničím a někdo si jí koupí jedině kvůli té odlišnosti. Ale taky za ní dá jen pár korun (a i tak jsem jí viděl snad jednou v životě), u XV či XC70 by to byla trochu drahá sranda.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
martin.blader
To s 4×4 bylo míněno zcela obecně. Tady jde hlavně o tu světlou výšku. Nicméně i to je jistě pro některé lidi nezpochybnitelná výhoda. Setkal jsem se se spoustou lidí, co mají příjezd na chatu nějakou lesní cestou a chtějí kvůli tomu zcela opostatněně trochu vyšší auto. Stejně tak je nižší riziko, že se to v hlubším sněhu dostane na břicho a odlehčí se kola, tím pádem i trakční schopnosti. Je bez diskuze, že tohle nemá být offroad, prvotně jde o to, aby to bylo trochu univerzálnější auto, které uživateli umožní přejet pár kamenů, když bude potřebovat.
Co na to říct, samozřejmě existují i méně civilizovaná místa, a to i v ČR. Jinak jezdí dost i do západní Evropy. A jiný známý jako agronom skutečně jezdí i doprostřed pole. >😁 Bohužel mu nekoupili nic lepšího než zvedlou Octavii - škoda je zde holt, co se týče služebních aut, nutnost.
Navíc si myslím, že zrovna V40 bude přitahovat pozornost i bez plastů.
Rozumím, že nějaký uživatel ti nemusí být zcela sympatický, nicméně to nezavdává důvod pro to k jeho příspěvkům přistupovat jinak než k jiným. Podstatný je především obsah.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
martin.blader
Tak je to tvůj názor. Podle mě si za pár plastů, a obzvlášť u takhle neokoukaného auta jako V40, nikdo připlácet nebude. Navíc když to znamená horší jízdní vlastnosti a spotřebu. Jak už jsem psal, co se týče SUV, plně se s tím stotožňuji, ale u zvýšených variant běžných vozů nikoliv. Za ty si podle mě připlatí jen někdo, kdo to potřebuje. Ale těžko někdo může dokázat svou pravdu, to jsou jen dohady.
Já jsem samozřejmě jeho příspěvky četl a jasně napsal, že chápu jisté antipatie. Nicméně to neznamená z principu jen kvůli nicku takové příspěvky zesměšňovat, když to má občas hlavu a patu. Osobní záležitosti jsou přesně to, co v takových diskuzích nemá co dělat.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - escorpion
escorpion
Nikto neočakáva off road výkony, ale inak súhlas.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Takhle to vypadá, když se to umí dělat. :yes:
ericn
Co máš přesně na mysli? >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Hele, ercine, tobě se to nelíbí, tak bys to nepochopil. 😉
ericn
Znáš to, 100 lidí, 100 chutí 😉 Mě se nelíbí celý bachratý předek, obvzláště tvar předního nárazníku pod maskou chladiče, zbytek dobrý. Např FL předku C30 vypadá výrazně lépe než V40 😒br />
[odkaz]
[odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
No FL C30 má blíže k V40, proto jsem ho vybral, jinak původní C30 je taky fajn 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě se líbí původní C30 i nová V40 (XC)
Avatar - Bubáq
Bubáq
V posledních 2 týdnech se objevilo v ČR několik testů V40. Ještě žádný "odborník" neuvedl, že tento model má u předních sedaček nezvykle krátká opěradla! Všichni jen opakují cosi o "tradičně vynikajících" sedačkách Volvo.... Přitom tahle chyba, kterou lze vypozorovat už u S/V 60, je opravdu pro Volvo nezvyklá a tím více otřesná. Nebo opravdu jsou tu potenciální kupci, kteří se smíří s "korejskými" opěradly za 700-1.100 T Kč? Ještě více se divím, že ani redaktoři A-CZ tuto chybu nekomentují, když už podávají "první živé dojmy". Přitom Volvo pyšně tuto chybu prezentuje v současné reklamní kampani v televizi- celkem dvakrát lze snadno krátká opěradla identifikovat, když v řidičove sedadle sedí řidič... Když jsem na tuto chybu v salonu přišel, přesunul jsem se do šedesátky - a ono to bylo stejné. Stejně špatně. A doplněno o nesprávně umístěnou opěrku hlavy, která jen stěží dosahuje doporučené výšky i u osob 180 cm vysokých. Sakra, kdy už se najde médium, které nebude jen slepě opakovat blbosti jiných novinářů, popř. které takovou chybu okomentuje?!