Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Suzuki Swift Sport – Japonský oldschool

22 komentářů

zlysoused
A co tahle udělat někdy test se srovnávačkou Swift Sport a Twingo RS? 😉
melo
mensi testik pre teba je tu - [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Rastove testy su vzdy nebe a dudy :yes: :yes: :yes:
pargi
??? Co jsou nebe a co jsou pak dudy? To ti v příspěvku chybí. Hlavně, že v jiných příspěvcích zmíníš jednu a tu samou věc 3krát 8-s
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Paráda! :yes:
Avatar - dr.biker
dr.biker
Díky za odkaz na skvělý test. V jednom nejmenovaném „rychlém“ časopise testovali Swift sport a Clio RS. Závěrem tohoto testu bylo, že Swift sport je nejuniverzálnější hot-hatch, který se hodí i na každodenní dojíždění do města za prací a brzy se stane prý nejlepším hoch-hatchem s atmosférickým motorem na trhu, protože nové Clio sport bude mít přeplňovaný motor 1,6 litru. Pokud vím, tak potom bude jediná konkurence pro Swift sport Twingo RS, které je sice menší, ale jinak je dost podobné Swiftu.
Každopádně obě auta jsou velice povedená a záleží jen na kupci, jaké auto si vybere. Jestli chce více universálnější Suzuki nebo trochu menší a jankovitějšího Renaulta. Mě se více líbí Twingo a po faceliftu mu to opravdu sluší.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Jak píšou, nejsympatičtější vzhled, auto v plné polní, otočí se na místě ve městě. V tomto segmentu bezkonkurenční záležitost... a ty prachy ty voooooleee!!!!!
pargi
:yes:
Avatar - Nerez
Nerez
Souhlasím. Tento "sportovní svišť" je mi velice sympatické vozítko. Interiér vypadá skvěle, exteriér také, jen bych si asi zvolil jinou barvu. A ten točivej motor je lahůdka, omezovač 6900 ot. :yes: :yes: :yes:
Michal Stehnij
Tahle "hračka" od Suzuki se mi moc líbí, bohužel se ale nedělá i v automatu (musím ho mít, kdybych nemusel, Swifta hned kupuji). Jinak, já ten omezovač nemám o tolik níž 6500 ot./min.
Avatar - Bristol
Bristol
auto tohoto zaměření v automatu...? a proč proboha...dyť by to ztratilo 60% schopností a kouzla... ;-\
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak zrejme ma nejake duvody - treba zdravotni. Ale souhlas, ze s automatem by to ztratilo na zabavnosti....
_MT_
Jestli si dobře pamatuji, ze zdravotních důvodů. Auto s manuálem by ovládat nemohl.
ryccardo
A já pro koho dělají Fabku RS s automatem. Tak už je mi to jasný. Naštěstí nemají Japonci koule na to zmrvit takovýhle povedený autíčko automatickou převodovkou.
Avatar - white label
white label
Když chceš univerzální hh bez spojkového pedálu, pak ideálně Golf GTI s dsg. Mimo koncern hh s dvojspojkou ještě pořád (už 9 let) nedostaněš.
_MT_
Motor je to dobrý, ale 6900 není žádný zázrak. 😉
Avatar - white label
white label
Souhlas s tou barvou, na hh se ten odstín nehodí, vypadá v něm hrozně usedle.
Opravdu točivá atmosféra pro hh by mohla točit spíš víc, než max. 6900 ot./min.
Třeba nedávno představený 2.0 TFSI 300PS točí 6800ot./min. a přítom je to turbo s krouťákem 380 Nm v rozsahu 1800-5500 ot./min.
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes: Souhlas, skvela a zabavna hracka. Suzuki :yes:
Avatar - praptak
praptak
Bezva auto, na kterém je skvěle vidět, že to vůbec není o absolutních výkonech. 😄 Už jen to, že to má točivou atmosféru s dobře dávkovatelným výkonem. :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
😊)
salam
Jen dvě drobnosti: já mám boty 46 a nijak velké problémy s pedály nezažívám.
Co si však mohli v Suzuki odpustit, je „přesnost“ palubního počítače, který podměřuje o cca 1,3 l - průměrná spotřeba je tak kolem osmi, což je ale myslím stále dobré.
Avatar - G5
G5
Nevím, jak je to u nového modelu (resp. u Sportu), ale mám běžnou 1,3 z roku 2008 a s uvedenou spotřebou na displeji namám sebemenší problém - podle propočtu natankovaného paliva a dojezdu je údaj naprosto přesný. K tomu ještě poměrně přesná a plynulá indikace ručičky paliva (ne jako u firemní Fabie, kde se ručička 200km ani nepohne z plné nádrže a jak se dostane pod polovinu, letí jak splašená 😄 ).