Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
wladyk
Ještě, že pro domácí trh. Obludu s drzostí nazývanou "auto" bych tady nechtěl potkávat a nedejbože vlastnit. :no:
Jako autor článku a majitel Wagonu R+ EM s Vámi tento názor logicky nesdílím...
Ačkoli se na hranatých JPN autech asi vždycky neshodneme, je třeba říci, že Wagon R+ má (zase po čase) koule. :yes: 😄
vidis ja mam ten isty nazor na X6-tku, tiez je to obluda a nazov auto si nezasluzi :yes:
Japonci si asi myslí, že když je auto uvnitř rozumně velké, žere kolem 3,5 na 100, a zaparkuje všude, tak je to do města dobrá volba. My v Evropě za ideální auto do města považujeme Q7 nebo X6, ale holt Japonci ještě nejsou na naší úrovni, budeme jim držet palce, aby taky jednou dospěli a začali na městské popojíždění používat auta, která se na to hodí, tak jako my...
Nejde ani tak o obsah, ale o ty zoufale stylisticke neobratnosti.
...jediná transmise CVT s plynule měnitelným převodem ...
...koupit od 19. září za minimálně v přepočtu 276.000 korun...
...anebo ten boj kolem alternatoru a dobijeci soustavy...
Ufff.
Bylo to vubec jeste cesky ? A pochopil nekdo StartStop snizujici privod paliva ? 😉