Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
Kdyby ten novej Auris, neměl zadek inspirovaný Lexusem CT, jak to na mě působí, nebyl by zvenčí tak ošklivej. Možná i na to se snažila upozornit ta kontroverzní japonská reklama. Bohužel, výsledek je jaký je. Auto zvenku nemastný neslaný, s jednou částí vyloženě nepohlednou, to celé s asi docela vysokou cenovkou. K tomu i hlasy, že kvalita Toyot už není, co bývala... Jsem zvědavý, na evropské prodeje po dvou letech. Tipuji těžký průměr, spíše lehce pod.
S tím názorem, že kvalita Toyoty není co bývala, si dovolím nesouhlasit. 😉 Byl jsem na několika auditech ohledně interního řízení kontroly kvality a žádná jiná velká automobilka nemá tak přísné výstupní QC kontroly jako Toyota. Nebyl jsem ale v Mazdě. Např. u VW projetí auta výstupní kontrolou se špatně napasovanýma dveřma - no problem... PSA Trnava? To by bylo na celý blog... ;-\ Je to samozřejmě kolikrát o lidech, ale globálně má Toyota výstupní QC audity, nastavení kontroly již během výroby ( tzv. blbuvzdorný systém pokayoke) dost vychytaný 😉 :yes:
To je dobře, já jen uvádím, že i takové hlasy jsem zaznamenal, posoudit jejich relevanci však nejsem.
Ja jsem sice na zadnem auditu nebyl, ale to, ze pri vystupnich kontrolach netoleruji zadne zavady jeste neznamena, ze nemaji pravidla nastavena tak, aby prochazela usporna opatreni, jako treba slabsi antikorozni uprava, nizsi kvalita materialu atd. Ale jak rikam, na zadnem auditu jsem nebyl.
Můžu-li srovnat, já mám corollu 8. generace (13leté auto), malinko bodově reziví na čumáku (asi kamínky), jinak podvozek ani ťuk, výfuk pořád původní. Taťka má ani ne 5letou RAV4, podvozek jak liška (není to zase katastrofa, ale rezivět začala už po 2 letech užívání), karoserie ani kvítečko. Interiér je na pohled hezčí v RAV4, ale materiály jsou, dle mého, méně hodnotné, povrzávají při zatlačení, na corolle jsou plasky měkčené (a nikde nic nevrže), v RAV ne. Jinak obě auta příkladně spolehlivá. Na RAV4 žádnej problém, na corolle zatím termostat a urvala se plastová páčka na otevírání kufru z interiéru. A taky už jsem musel měnit žárovky (jedna v interiéru, jednou hlavní světlomet, 2krát osvětlení SPZ) 😄 čili úsporná opatření je vidět, ale to není problém jenom toyot.
Tak například na antikorozní ochraně si Toyota dává docela dost záležet. Je pravda, že starší kousky mají sem tam dobodanou kapotu od kamínků, ale zase kdo ne... Jinak Toyota lakuje proti rzi i brzdové kotouče, když se podíváš na již rok, dva, staré auto konkurence na elektronech, tak uvidíš, že jsou rezavé - krom třecí plochy, Toyota je má černě lakovaný... Tohle například není vidět na první pohled, navíc pokud je to na plecháčích, tak to nemusí být vůbec vidět a přesto to lakují... 😉
Jinak ale tvrdé plasty na palubce, ikdyž mají docela hezkou povrchovou úpravu, jsou omyl, není to ani tak kvůli šetření jako kvůli recyklaci (aktivisti ekologičtí). Ale naštěstí už na to také přišli... 😉
Jinak ale tvrdé plasty na palubce, ikdyž mají docela hezkou povrchovou úpravu, jsou omyl, není to ani tak kvůli šetření jako kvůli recyklaci (aktivisti ekologičtí). Ale naštěstí už na to také přišli... 😉
mario79sk
U Toyoty asi vzdy musi zvitazit rozum nad emociami, jedine vtedy si clovek moze kupit Toyotu. Totalny hnus je corolla osmej generacie, tam si neviem predstavit mat taky rozum aby som si ju dokazal kupit. >😁 >😁
Maju taky zvlastny dizajn, v uvodzovkach celosvetovy, mix vychodu a europy, ale v konecnom dosledku taky ktory sa nepaci nikomu.
Najnovsi, buducorocny auris sa mi vidi asi ako najkrajsi, aj ked tiez ziadla slava.
Maju taky zvlastny dizajn, v uvodzovkach celosvetovy, mix vychodu a europy, ale v konecnom dosledku taky ktory sa nepaci nikomu.
Najnovsi, buducorocny auris sa mi vidi asi ako najkrajsi, aj ked tiez ziadla slava.
Já takový rozum měl 😄 a nelituji 😄 dokonce se mi líbí, i když musím uznat, že z některých úhlů to žádná hitparáda není. Motoricky nádhera (1.6, 81 kW), nárazníky v barvě karoserie (tak polovina coroll, které potkávám, mají nárazníky bez laku), origo litá kola..v této kombinaci se na to opravdu dá koukat, ale nikoho do toho nutit nebudu 😄
Tym co som napisal som nechcel majitelov corol znizovat, len ze mne mne ide spominany model proti srsti. Hlavne ten zadok je otrasny. Sam mam aurisa a ani to nie je zozadu ziadna slava >😁 ale zatial tiez maximalna spokojnost a nelutujem.
A jo.. to já zrovna považuju zadak za docela silnou stránku (proti předku s malými oválnymi světlomety, mám ještě nefaceliftovanou verzi) >😁 asi 100 lidí 100 chutí 😄
megacruiser
Na ty zvláštní zadní světla, klínovitý profil a nízká přední světla se nedá zapomenout😒br />
[odkaz]
Tuhle Corollu si někdo u nás dovezl hned po revoluci a byla skutečně nepřehlédnutelná v té záplavě Škodovek a Žigulíků. Dodnes podle mě nejhezčí Corolla. Takový nenásilný, praktický a přesto výrazný design.
[odkaz]
Tuhle Corollu si někdo u nás dovezl hned po revoluci a byla skutečně nepřehlédnutelná v té záplavě Škodovek a Žigulíků. Dodnes podle mě nejhezčí Corolla. Takový nenásilný, praktický a přesto výrazný design.
Jak sis mohl přečíst již v nadpise, článek je o porovnání designu HATCHBACKŮ a možná proto nenajdeš v galerii fotky liftbacků, sedanů, coupe ani kombi (kromě 1. - 4. generace, tam dala redakce všechno možný). Jinak já považuju 7. generaci taky za jednu z nejhezčích. Rozhodně nejhezčí předokolková Corolla! :yes:
euro89
Do 7. generace byly Corolly krásný auta, potom nastal obrat o 180 stupňů a od 8. generace považuju Toyoty za jedny z nejnezajímavějších aut nižší střední třídy. Ale to neplatí jen pro Corolly, v polovině 90. let začala Toyota najednou dělat auta, která se mi prostě nelíbí. ;-\
ericn
... Je to, že hatchbacky zbavila jména Corolla a nechala to jen nezajímavému sedanu. A jak víme, v Evropě moc sedany netáhnou. Auris přišel a nikdo si ho s Corollou nespojoval, tedy s tím kvalitou oceňovaný modelem, co má navíc více jak 40ti letou tradici. Pořád se čekalo na tu Corollu, než lidem došlo, že tradice skončila :no😒br />
V podstatě by se dalo říct, že Corolla je japonský ekvivalent Golfu 😉 Auris 1G je ve vnitř pro Evropany hodně malý, jak pro pasažéry, tak i v zavazadelníku o motoru 1.33 nemluvě.. Já se svými 188cm jsem měl problém najít za volantem vhodnou pozici...
Můj názor je ten, že Corola byla nejlepší v 6 a 7 generaci :yes: Od té doby to jde z kopce 😒
V podstatě by se dalo říct, že Corolla je japonský ekvivalent Golfu 😉 Auris 1G je ve vnitř pro Evropany hodně malý, jak pro pasažéry, tak i v zavazadelníku o motoru 1.33 nemluvě.. Já se svými 188cm jsem měl problém najít za volantem vhodnou pozici...
Můj názor je ten, že Corola byla nejlepší v 6 a 7 generaci :yes: Od té doby to jde z kopce 😒
DonVito
Tak tohle jsem od Toyoty nečekal!
Auris po faceliftu se mi začal docela líbit, ale tohle je síla.
Asi si budu muset dlouho zvykat na tenhle design, uvidíme.
Fakt je, že Auris je dobrý a především kvalitní auto a do ojetiny bych šel hned.
Ale prodejní hit to zrovna nebyl. Tak to zkouší Toyota jinak.
Každopádně je to originální. A to se mi líbí.
:yes:
Auris po faceliftu se mi začal docela líbit, ale tohle je síla.
Asi si budu muset dlouho zvykat na tenhle design, uvidíme.
Fakt je, že Auris je dobrý a především kvalitní auto a do ojetiny bych šel hned.
Ale prodejní hit to zrovna nebyl. Tak to zkouší Toyota jinak.
Každopádně je to originální. A to se mi líbí.
:yes:
Co ovšem přináší tahle generace... Vlastně se opravdu divím, že mají vůbec odvahu tohle v Evropě nabírnout. Exteriér je bída, těžká bída. Slovo harmonie a ladné křivky nepoznala tato generace ani hubbleovým teleskopem. Ale interiér...opravdu nevím, koho má oslovit. nejošklivější interiér za poslední desetiletí minimálě 8-s :no: :no: :no:
na toto sa skutocne nedalo pozerat: [odkaz]
novy auris sa vydal spravnym smerom , este keby ponechali nazov corolla tak by som sa potesil este viac :yes😒br />
tato generacia sa mne osobne pozdava najviac😒br /> [odkaz]
stale je to nadherne auto... v jednoduchosti je krasa.... keby miesto tych malych displejikov radia a hodiniek dali do palubovky navigacny system ani clovek nezisti ze ten interier ma 10 rokov.... nadhera, stale aktualny a sviezi interier aj exterier.... :yes:
stale aktualne a svieze auto, na urovni doby, nestarnuce a nazov corolla mu sekne zo vsetkych generacii pravom najviac :yes😒br />
pri pohlade zboku vyzera aj dnes snad lepsie ako kdejake dnesne nove auta: [odkaz]