Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
krultheking
nedostatků se objevily, uvidíme, co odhalí důkladný test
...na českých silnicích
...na českých silnicích
Jaké náznaky nedostatků, podle článku není v rámci třídy nic lepšího...
P.S. Rozhodně ovšem nesouhlasím s tvrzením autora, že DSG ubírá na vnímání dynamiky GTIčka, subjektivně vnímáno je to totiž právě naopak, což zdaleka není jen můj postřeh...
P.S. Rozhodně ovšem nesouhlasím s tvrzením autora, že DSG ubírá na vnímání dynamiky GTIčka, subjektivně vnímáno je to totiž právě naopak, což zdaleka není jen můj postřeh...
náznaky jsou v těch pasážích, kde nejsou superlativy - těmi se to jen hemží, tak se to při troše nepozornosti slévá v super celek
...a že je něco ve třídě nejlepší, neznamená, že nedostatky netrpí
P.S. možná je tím myšlen jakýsi psychologický moment nedostatku dynamiky plynoucí z absence vlastního pohybu řadičkou, koneckonců červené auto je taky v zatáčce rychlejší
...a že je něco ve třídě nejlepší, neznamená, že nedostatky netrpí
P.S. možná je tím myšlen jakýsi psychologický moment nedostatku dynamiky plynoucí z absence vlastního pohybu řadičkou, koneckonců červené auto je taky v zatáčce rychlejší
Hýbat řadičkou (namísto tlačítek pod volantem) můžeš i u DSG, jen tam není klasická H kulisa.
Kde je červené auto v zatáčce rychlejší? K tomu článku je i nějaké srovnávací video?
Kde je červené auto v zatáčce rychlejší? K tomu článku je i nějaké srovnávací video?
To byl vtip. 😉
V tom případě k němu chyběl patřičný smajlík... 😄
Krultheking je známý blogový diskusní prosťáček, tímto směrem nemůžeš očekávat jakoukoli diskusní logiku - neví, nezná, neumí. Zde se jen tradičně trapně pokouší zaujmout nesmyslnou kritikou horního cabria.
Četl jsem znovu pozorně článek, auto se povedlo. V těch dvě stě na dálnici, no to musel být zážitek 😄
Četl jsem znovu pozorně článek, auto se povedlo. V těch dvě stě na dálnici, no to musel být zážitek 😄
to už musí být vcelku šílené v cabriu...ale pokud se to dá přežít tak má golf :yes:
No právě je zajímavé, že do té dvoustovky, jak píše testér, to docela ušlo. Jo, povedlo se :yes:
krom té klasické H kulisy tam jaksi absentuje taky spojkový pedál.
Samozřejmě, ale jednak o něm nic nepsal a pak taky netuším, jaký by měl mít vliv právě na dojem z dynamiky... Jen to jak DSG umí řadit i pod plným plynem vydá (v ohledu pocitu z dynamiky) i za deset spojkových pedálů. 😉
To já jen tak pro kompletnost. Asi to nebude mít žádnej vliv. Máš pravdu.
...si piš, že to má vliv.
Každej, kdo poprvé za volantem automatu při brzdění "sešlápl spojku", ten ví >😁
Každej, kdo poprvé za volantem automatu při brzdění "sešlápl spojku", ten ví >😁
S tímhle efektem jsem se kdysi taky setkal, bylo to kousek od Neckarsulmu, někdy v první polovině 90tých let, v BMW 840i..., slušné čelo do čelního skla..., neměl jsem tehdy ani zaplé pásy. 8-s 😉
Mně se to stalo v 525i, ta měla ten široký brzdový pedál pro amíky.
Jestě teď mně bolí přední zuby, když si na to vzpomenu >😁 >😁
Nicméně je fakt, že se to zatím každému stalo jen jednou 😄
Jestě teď mně bolí přední zuby, když si na to vzpomenu >😁 >😁
Nicméně je fakt, že se to zatím každému stalo jen jednou 😄
Navíc u koncernu mají ve zvyku řazení ve sportovním režimu vyšperkovat, i na úkor účinnosti, aby bylo emotivnější. 😄
s tím bych třeba já trošku nesouhlasil....to jak radi bezne dvojspojky a proti manulau v radoby sport. autu....manual zatim vzdy prijde sportovnejsi..ten pocit...
..naopak ve ferrari, ta dvojspojka to tam liska takkovou rychlosti..ze... 😉
..v kazdem pripade vím, co chtel onen nahore tím říci...a také to s tím červ. autem >😁 :yes:
..naopak ve ferrari, ta dvojspojka to tam liska takkovou rychlosti..ze... 😉
..v kazdem pripade vím, co chtel onen nahore tím říci...a také to s tím červ. autem >😁 :yes:
Pocity ti nikdo nebere, ale ono i v tom Golfu GTI to tam dsg sází takovou rychlostí, že by se ti z toho s manuálem (na klikaté kopcovité okresce) lehce zamotaly ruce... 😉
Bristol
Elektromechnické řízení funguje přesně, i když zpětná vazba od kol se nekoná. O trakci v zatáčkách se stará elektronický systém 😁S, který přibrzďuje vnitřní kolo, a tak je možné jít na plyn nečekaně brzy. A kde není zpětná vazba, tam není ani tahání za volant…
každý kdo má zájem o stylový a zábavný kabriolet tak mu stačí tento odstavec 😉, kdo chce stylový, relativně praktický ***lap na denní ježdění může číst dál...toť vše
každý kdo má zájem o stylový a zábavný kabriolet tak mu stačí tento odstavec 😉, kdo chce stylový, relativně praktický ***lap na denní ježdění může číst dál...toť vše
Chybně si vyhodnocuješ testérova sdělení. Všechno jsou to klady. Notorická klišé o zpětných vazbách jsou informační pohádky z dob šedesátých let, aktuální informace o nekonání se zpětné vazby nemá negativní nádech. Je ovšem současně potřeba vědět, jak dobře (či špatně) dnešní řízení mohou fungovat.
nesouhlasím GTI-není to tak dávno co se dali koupit auta které jsi "cejtil" dobře není to taková lahod jako třeba escort S2000 z 90 let...a podobně...o tom teď nemluvím...ale podobně laděný hot hatch..ač v kabriu...by měl mít alespoň základní zpětnou vazbu...a tudíž být zábavným autem...podobná auta se snad pro zábavu dělají nebo ne...? třeba právě MX5 je toho důkazem...že i malý levný sportovní roadster dokáže být zábavný...GTI v cabriu je bohužel tak dobré že z něj vymizela hravost...u normálního golfa mi to vadit nebude...u víkendovky kterou si kupuju na hraní by mě to možná trochu mrzelo...takový je můj pohled...neříkám že to tak být musí...no a že to jiní vidí jinak o tom svědčí současná nabídka vozů...když dnes už i BMW upouští od komunikativního řízení...a to je 2x škoda...brzo zájemce o hravý vůz se zpětnou vazbou bude muset navštěvovat výhradně bazar a později aukce s veterány...
Anebo prodejny Mazdy. 😉
edit: A tím nemyslím MX-5, jak by to v kontextu zdejší diskuze moho svádět, tam je to bez diskuze, ale taky je to trochu jiná kategorie než to, co lidi běžně kupují.
edit: A tím nemyslím MX-5, jak by to v kontextu zdejší diskuze moho svádět, tam je to bez diskuze, ale taky je to trochu jiná kategorie než to, co lidi běžně kupují.
Jj, třeba taková Mazda 3 cabrio, tak ta je přímo neskutečně! úžasná... 😉
Věřím, že se tu snažíme srovnávat srovnatelné... 😄
Věřím, že se tu snažíme srovnávat srovnatelné... 😄
Já nesrovnávám s ničím, toto vlákno je, pokud se nepletu, o sterilitě aut. Reagoval jsem tím na poslední věty v příspěvku od Bristola, že vyloženě pouze do bazaru zatím člověk naštěstí nemusí. Ale hrozivě to ubývá, to je fakt.
brzo to tak bude...bohužel...řekl jsem brzo...ne že už teď dnes se ještě pár posledních mohykánů najít dát: WRX, EVO, Fiesta, Mazda 3, Toybaru(zřejmě), 370Z a některá BMW(ale ty v nové generaci už spíš ne)...a pak už asi jen hračky pro skutečně bohaté..
No, zas tak krutý bych nebyl, ono snad v každé třídě se dá najít něco trochu uspokojivějšího, nicméně cenově dostupných sportovních aut je opravdu pomálu. Člověk pak radši čte takovéhle články [odkaz] [odkaz] když si vybírá auto. >😁 Už jsme u toho bazaru, no...
Nahlášena útočná stránka 😲
Ale ted jsem třeba po asi pěti letech jel v kamarádově Felicii a musím říct, že ten pocit volantu spojeného přímo s koly je minimálně na pár chvil hodně příjemný...
Ale ted jsem třeba po asi pěti letech jel v kamarádově Felicii a musím říct, že ten pocit volantu spojeného přímo s koly je minimálně na pár chvil hodně příjemný...
Jo, taky mi to jednou ukázalo, ale planý poplach. Jinak kdyžtak autickar.cz a bazarový snílek. 😁
U současné Ma3, Fiesty (ale částečně i 370Z) by se o tom dalo minimálně polemizovat, to pro mě rozhodně nejsou ty opravdu správné příklady..., jestli tohle považuješ za to pravé ořechové ve smyslu o kterém jsi psal, tak to pak nesouhlasím. To jen děláš na základě diskusních značkových klišé "z průměru zázrak".
"Třistasedmdesátku" Bristol jistě myslel jako dostupný sporťák (za tyhle peníze kromě Genesis fakt nic jiného není) a co se týče Mazdy3 a Fiesty (i Mazdy2), tam to je podle mě jednoznačné - v mainstreamu mezi obyčejnými auty bezkonkureční.
Dokonce bezkonkurenční??? Tak to je (velmi mírně řečeno) naprosto přehnané tvrzení..., zkus si někdy projít třeba třídní srovnávačky se současnou Ma3.
Tak povídej, co má v segmentu B a C charakternější jízdní projev než Fiesta a Mazda3. Nějaká konkurence samozřejmě je, ale z té vážnější má napadá leda tak Impreza a Lancer.
Charakterní projev, jo... >😁 To jsou přesně ta diskusní klišé, žádný dnešní běžný meinstream nemá charakterní projev ve smyslu o kterém se tu bavíme (zpětná vazba u řízení apod.). Všechna tahle auta jsou si ve svých třídách tak podobná (technicky/konstrukčně/jízdně), že mluvit v tomhle směru o nějaké bezkonkurenčnosti je dětinské... Možná si chycený marketingovou masáží Mazdy: "Nová Mazda3 se vyznačuje dynamickými jízdními vlastnostmi, kterými vyniká z davu." >😒]
Přečti si třeba výborný srovnávací test současných kompaktů v Autocaru (Golf, 1er, Civic, Focus), tam je to o čem píšu popsáno velmi výstižně a nejen celkové konečné pořadí je pro mnohé velmi překvapivé, zvlášť s ohledem i na tradiční hledisko Autocaru - určité jízdní "zábavnosti", každopádně i tam jsou rozdíly v té "zábavnosti" poměrně velmi malé, což je logické z důvodu o kterých píšu v úvodu reakce.
Přečti si třeba výborný srovnávací test současných kompaktů v Autocaru (Golf, 1er, Civic, Focus), tam je to o čem píšu popsáno velmi výstižně a nejen celkové konečné pořadí je pro mnohé velmi překvapivé, zvlášť s ohledem i na tradiční hledisko Autocaru - určité jízdní "zábavnosti", každopádně i tam jsou rozdíly v té "zábavnosti" poměrně velmi malé, což je logické z důvodu o kterých píšu v úvodu reakce.
To, co dnes dělá třeba ta Mazda3, dřív bylo celkem běžné, ale v měřítcích svých současných konkurentů je charakterní až až, protože se té minulosti neodcizila. O tom byla řeč. Proto je taky Bristol právem zmínil v tom nastíněném výčtu a já s tím plně souhlasím.
Ale o tomhle se nemá cenu přít, pokud se podle tebe Mazda3 nevymyká, tak se holt podle tebe nevymyká, je to subjektivní věc.
Ale o tomhle se nemá cenu přít, pokud se podle tebe Mazda3 nevymyká, tak se holt podle tebe nevymyká, je to subjektivní věc.
Ano, nejen podle mě se ani Ma3 jízdně (ve své třídě) nevymyká tak, aby se dalo mluvit o nějaké bezkonkurenčnosti...
Stejně tak nejen podle mě už takové auto dnes nemá obdoby ohledně těch věcí, o kterých se bavíme. >😁 A žel bohu, jsou to zrovna ti testéři, na které nejvíc dám.
Jasně, Ma3 je perla mezi senem a skoro všichni jsou tak hloupí, že to nepoznají a nekupují ji jako teplé rohlíky, ale spíš právě naopak... >😒]
Mimochodem Mazda 3 je na délku nevzhledně přerostlá, takový "jezevčík", který má spíš délku kompaktního kombi, než hb a třídveřovou variantu nedosatneš ani k MPS, nemluvě o interiéru jehož kvalita je vzhledem k ceně Ma3 téměř neakceptovatelná... 😄
Mimochodem Mazda 3 je na délku nevzhledně přerostlá, takový "jezevčík", který má spíš délku kompaktního kombi, než hb a třídveřovou variantu nedosatneš ani k MPS, nemluvě o interiéru jehož kvalita je vzhledem k ceně Ma3 téměř neakceptovatelná... 😄
tento test jsem četl...skončil ostudou Fordu Focus... 😉 neříkám nic...i když jsem příznivcem modrého oválu tak současnej focus mě trochu zklamal...čekal jsme víc než to že bude sotva stíhat výběhovému Golfu VI...tady Ford šlápl trochu vedle...bohužel...sice focus je stále dobré auto...ale bohužel jen dobré...to proti výbornému golfu je málo...a ford to zazdil ošklivým interiérem... :no:
Je to tak, škoda že v tom testu nebyla i diskusně glorifikovaná aktuální Ma3, jsem přesvědčený o tom, že by ho rozhodně nevyhrála, tipl bych ji maximálně tak na třetí místo... 😉
myslíš ten test jak tam dali toho mladého závodníka aby jim to projel po trati že ano...? No Mazda3 by to jistě nevyhrálá...řidičsky je sice skvělá...ale ztrácí v jiných věcech...respektive: ve všech ostatních...oproti golfu např.
přiznám se že Fiestu současnou jsem nejel...ovšem vycházim dle britského autocaru kde ji mají za nejlepší řidičské auto... 😉
Za současné nejlepší řidičské auto (ve své třídě a z běžných modelů) ji klidně mít můžou, ale to je pořád sakra málo, aby to stačilo na to, o čem tu celou dobu píšem, na to bys musel v této třídě aktuálně sáhnou trochu jinam, třeba na Clio RS.
Clio RS a vůbec produkty Renault sportu jsou v tomto špičkové...ale to už je taky trochu víkendové zboží...já jsem tu myslel "obyč auta která můžeš používat denně" a tam už RS trochu hapruje...nechtělo by se mě s tím tvrdým podvozkem hopsat po praze...navíc opravdu chudák auto... 😉 jsem zvědav jak se renault popere s reinkarnací Alpine
Není to typické auto na každý den, ale na těch origo 17" relativně ještě celkem v pohodě, ber to tak, že diskusně vycházíme z MX5 a ta celkově praktičtější (než CRS) nebude.
to rozhodně ne...MX5 je ryzí víkendovka, jako adekvátní alternativa ke golfu mě napadá ještě: [odkaz]
V kontextu toho co píšeš má každý, kdo má zájem o stylový a zábavný kabriolet pouze jedinou možnost a to MX-5. V kontextu ostatních předokolkových stylokabrioletů na tom bude předmětné GTI velmi dobře.
o tom nepochybuji: GTI bude mít lepší interiér, bude nesrovnatelně lepší na každodenní použití...ale řekl bych že podobná auta si člověk nekupuje jako jediné auto...kort v GTI...roadstery jsou sezonní zboží a nebo víkendovky...a když to má bejt sváteční auto...tak at jezdí svátečně...a ne jako každý jiný golf s tsi...
Mazda MX5 je jíný svět (zadek, jen 2 sedadla a to ještě spíš pro "prcky"...), ale napiš který současný mainstreamový 4místný kabriolet s předkem, je na tom v tomto ohledu nějak výrazně lépe?
no...to je právě ono...kdepak se stala chyba..? asi v řidičích, kteří už nechtějí zábavná auta... :no:
On už totiž ani ten provoz na cestách není tak "zábavný" jak býval třeba za mých mladých let, dnes volnější cestu, kde se dá "bavit", abys pohledal. Já třeba ta "zábavná" auta rád, ale se 193cm se do MX5 opravdu nevlezu, nehledě na to, že mám rodinu a dvoumístné auto je pro mě docela nesmyslné, takže jsem docela rád i za relativně praktický, prostorný a případně i vcelku "zábavný" hh, jako je třeba Golf GTI. Vše je o kompromisech, i když MX5 o jiných, než GTI apod. hh.
to souhlasím...doba se změnila...dnes je to o rychlých, úsporných a pohodlných dálničních speciálech...mění se aj silnice, jsou bezpečnější, rovnější bez horizontů a prudkých zatáček, lidé po autech chtějí aby div nejezdili samy: automatické převodovky v malých autech, tempomat, čidla na jízdní pruhy a takhle můžeme pokračovat do nekonečna...není divu že zábavná auta z trhu mizí když prioritou je že "se musím někam dostat" a ne "chci si o víkendu zajezdit" většina lidí nemá čas ani peníze na to jít si k večeru kdy ten provoz utichne jet si na svou oblíbenou okresku zablbnout...a auta k tomu určená hold ubývají...protože kde není poptávka...nebude ani nabídka...bohužel...
Moje řeč, k tomu nemám co víc dodat.
to co testujou teď ve volvu...je přímo obludné...už jen čekám kdy ta auta skutečně budou jezdit sama s tím že si do GPS naťukáš souřadnice a ono tě to tam odveze...jako v Neználkovi...a můžeš si to auto pak zavolat a ono pro tebe přijede... >😁 to bude teprve sranda
Je to smutný, no. Už je to často bráno jako pouhý dopravní prostředek, řeší se bezpečnost, řidič jako chybující prvek se snaží co nejvíce eliminovat, bohužel to má i ty negativní dopady pro ty, co se chtějí za volantem bavit. Nezbývá než doufat, že pár excentriků vždycky bude.
už toho nechte, nebo chytnu depku...
to je dost možná realita příštích pár let...jen se podívej jak dodělávaj charakteristiku atmosfér ty pitomý euronormy... :no: :no: :no: :no: :no:
docela se "těším" až budu vnoučatům vysvětlovat co to byl volant, řadící páka a pedál spojky a meziplyn a podobně... 😉 nic takového už jistě znát nebudou...
Jednou auta skončí určitě jako všechno, s tím je potřeba se smířit. Nejspíš budou zakázána jako příliž nevyzpytatelný a neekologický dopravní prostředek.
auta vyloženě neskončí...něco pozemního tu jistě bude....a vznášedla to nebudou... >😁 jen to bude asi vypadat uplně jinak...a hlavně je to tak trochu scifi...osobně si myslím že v horizontu dvaceti let bude boom hybridů...
Já doufám, že v horizontu 20 let se jim podaří dotáhnout palivové články do podoby, která bude vhodná pro masové nasazení. Hybridy to rozbalí pravděpodobně do konce desetiletí.
Budou, resp. budou moci. Pořid nějaké youngtimera a nebo i současný Genesis coupe, 370Z atd. a nech si ho jako hračku.
Nadšenců byl vždy jen zlomeček. Jak jsou auta dostupnější, bude jen přibývat těch, kteří ani řídit nechtějí.
Víš, jak skvělá věc to bude pro "paření." Neříkej, že jsi ještě nebyl v klubu/ hospodě a nepřál jsi si, aby si pro tebe auto mohlo přijet samo (pokud jsi dorazil s někým jiným) a odvezlo tě až domu? >😁
moc nepiju takže tohle by mě ani tak netrápilo...jako jo asi je to příjemné když jsi nadranej a diskotéka je daleko z domu...mám však dojem že od toho už tu máme desetiletí taxíky... 😉
Také moc nekonzumuji, ale z velké části díky tomu, že jezdím autem, takže kolikrát ani nemohu, byť bych si nějakou sklenku dal. A na jakoukoli společenskou událost musím najímat řidiče. Ani tak nemyslím pro situace, kdy pomalu nezvládneš jít rovně, ale spíš ty, kdy si dáš nějakou sklenku k jídlu. Řídit nemáš tak jako tak. Byť bys to zvládl.
Pokud ti jde o zpětnou vazbu, tak vybírej v padesátých letech. Nebo si pořiď nějakou staronovou vykuchanou "formuli." Klasická auta tenhle pojem dávno neznají.
Ale jo, ještě pár let nazpátek se dala koupit auta, která byla "ukecaná" a opravdu zábavná. Jako příklad bych (znovu) uvedl Corsu C s 1.0 Ecotecem. Neměla posilovač, takže od předních kol lítalo informací spousta. Výkon šedesát koní na kolech nutí neustále řadit, váha 900 kilo a tři piva nad nápravou udělají zase hodně pro neutrální jízdní vlastnosti. A s krátkou převodovkou to v rozmezí 40-90 zas tak pomalý není.
Jasně, jezdit na Ringu v M3 je něco jiného, ale pokaždý, když jsem to pálil z Dlouhý Louky serpentinama dolů, připadal jsem si v Opliku jako Colin McRae v nejlepších letech. Rozhodně větší zábava než ve stoosmdesátikoňový Fabii...tam to je, jak když člověk jede v pračce nebo ledničce. Rychlý to je, ale není nutno vynakládat jakékoli úsilí...prostě zážitek v prášku, zalít vodou a nic z toho. V slabý Fábii nebo Corse člověk špatně zařadí a zbytek kopce se musí ploužit sedmdesát...skvělá škola. A to mě na tom baví.
Takže pokud je člověk nadšenec, může si do Fábie nebo Corsy plácnout Redtop 2.0 nebo 1.8T a bude mít zábavnější auto, než všechno, co se dnes prodává (mimo specialitek). Jen se to asi moc nenosí.
Jasně, jezdit na Ringu v M3 je něco jiného, ale pokaždý, když jsem to pálil z Dlouhý Louky serpentinama dolů, připadal jsem si v Opliku jako Colin McRae v nejlepších letech. Rozhodně větší zábava než ve stoosmdesátikoňový Fabii...tam to je, jak když člověk jede v pračce nebo ledničce. Rychlý to je, ale není nutno vynakládat jakékoli úsilí...prostě zážitek v prášku, zalít vodou a nic z toho. V slabý Fábii nebo Corse člověk špatně zařadí a zbytek kopce se musí ploužit sedmdesát...skvělá škola. A to mě na tom baví.
Takže pokud je člověk nadšenec, může si do Fábie nebo Corsy plácnout Redtop 2.0 nebo 1.8T a bude mít zábavnější auto, než všechno, co se dnes prodává (mimo specialitek). Jen se to asi moc nenosí.
znam ten pocit...vlastnil jsem donedávna escorta v 1.6 z roku 1997, to už sice posilovač mělo ale byl hydraulickej...samozřejmě...a bylo to...no je to prostě for😜 jednoduché a maximálně zábavné auto v mezích možností...s minimální údržbou :yes: :yes: :yes: báječné první auto...
První auto je vždy báječné >😁
Ale úplně nejbáječnější je to, co si koupíš příště.
Ale úplně nejbáječnější je to, co si koupíš příště.
Od těch 50.-60. let je ten trend, jaký je. Nestalo se to ze dne na den a našly se i výjimky. Řada lidí si myslí, že ještě v 80. letech to bylo skvělé, ale v porovnání s těmi 50. je to pořád jen odvar. Na to je nejlepší zeptat se pamětníků jako Stirling Moss.
Když chce člověk vyloženě stroj pro zábavu a hodně muziky za málo peněz, tak Caterham jen těžko hledá soupeře.
Když chce člověk vyloženě stroj pro zábavu a hodně muziky za málo peněz, tak Caterham jen těžko hledá soupeře.
Jo, to je určitě skvělá volba, pokud si člověk může dovolit mít extra auto jen na víkend. Otci rodiny bohužel nezbyde než třeba ta Mazda3.
Pokud si skutečně užíváš, tak se stačí podívat za účty za servis, palivo, pneumatiky atd. Investice do auta výhradně na zábavu, které je jednodušší a levnější na údržbu, je pak pomalu zanedbatelná.
ještě mě napadá ariel atom... 😉
Je jich víc, ale s jejich cenami už moc nejde mluvit o "hodně muziky za málo peněz." Třeba za mne Radical. Ty silnější jsou bestie. Atom V8 byla také pěkná kláda. Škoda, že nejde o stálou nabídku. Dnes tě taková V8 vyjde na téměř 4 miliony.
Nareem
Tak jak je pro mě golf hatch zcela obyčejným autem, tak tohle je pecka, Nikdo jiný tohle nenabízí (pomijím audi A3). V době CC, mnohdy nesmyslných, přijít s cabriem na bázi klasicky střihnutého hatche je opravdu trefa. Auto je opravdu pěkné a ve verzi GTI skutečně efektní.
Je to jeden ze dvou VW, o kterých bych klidně uvažoval.
Je to jeden ze dvou VW, o kterých bych klidně uvažoval.
Bys uvazoval?
To je mezi bychaři nová kategorie: bychař-teoretik >😁
To je mezi bychaři nová kategorie: bychař-teoretik >😁
Jasný důkaz jak je diskuze na auto.cz ve sra***ch! Nechtěl sem tomu věřit, ale bohužel je to tak!!
Ještě že jsi tu ty a kultivuješ diskuse - [odkaz]
Tady, ale nejde o kulturu, tady jde o styl jakým se tady reaguje na příspěvky. Napíšeš svůj nazor na auto ( V tomto případě chválu a objektivní názor) Pod to dodatek :,,Je to jeden ze dvou VW, o kterých bych klidně uvažoval.,, Tímto sem neměl na mysli, že na to auto nemám, ale velkohubě tu budu tvrdit že o něm uvažuju a zitra si ho jdu koupit. Toto byl dodatek k utvrzení předešlého odstavce, že se mi to auto líbí.
Ale, tato diskuze je už tak zdegenerovaná, že se tu pouze slovíčkaří a škatulkují se tu přispěvovatelé mnohdy podle jedné věty 😄
Ale, tato diskuze je už tak zdegenerovaná, že se tu pouze slovíčkaří a škatulkují se tu přispěvovatelé mnohdy podle jedné věty 😄
Však ses tomu měl zasmát a konec.
Každej je někdy bychař.
Nemůžu za to, že ti jedna věta zkazí celý den...
Každej je někdy bychař.
Nemůžu za to, že ti jedna věta zkazí celý den...
Chápu, ty tu múžeš udělovat diskusní "šašky" na potkání a my ostatní ti musíme jen poníženě přikyvovat.
Udělej si pořádek napřed ve vlastní klávesnici :-!
Udělej si pořádek napřed ve vlastní klávesnici :-!
Nerozdávám šašky na potkání, Tak sem tituloval pouze tebe, protože ty si šaškem místní diskuze 😄
No - aspoň máme v tý tvojí "kultuře" jasno...
Potrefená husa se vždycky ozve. 😄 užijte si tu zbytek diskuzního odpoledne chlapci 😉
Jo, vytek´ jsi tu dobře, ale nazývat sám sebe husou 😄 Nakonec, máš recht.
Ty si fakt prosťáček, který dokáže donekonečna argumentovat pouze opakem co ten druhý napíše. >😁
GTI
Mistrovství stylu, mistrovství jízdy - [odkaz] [odkaz] :yes: :yes😒br />
Nebo, že by snad?
- [odkaz] 😒
- [odkaz] 😒
Dnes velmi zřetelně - BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :-!
Nebo, že by snad?
- [odkaz] 😒
- [odkaz] 😒
Dnes velmi zřetelně - BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes: :-!
Dnes jsi tedy byl ke konkurenci milostivý, neboť na obou odkazech vypadaji frantíci docela dobře.
[odkaz]
[odkaz]
😄
[odkaz]
[odkaz]
😄
>😁 Tak to je trefa, to je garážová komora >😁
>😁
Zvlášť smutné je to u té 308, tam by se jistě dalo z designového stylu vytěžit více, než jen ten tlustý zadek...
Zvlášť smutné je to u té 308, tam by se jistě dalo z designového stylu vytěžit více, než jen ten tlustý zadek...
ono je skor smutne,že v jednom momente zrazu každy potreboval robit kabria tipu CC ,tam čuduj sa svete aj tak najlepšie odviedol pracu opat prave VW s Eosom.
Ona tá pevná strecha nie je nič nového, v novej dobe s tým prišiel Francúz [odkaz] predtý, čuduj sa svete, tá istá značka [odkaz] [odkaz]
Bolo by to fajn, keby k pevnej streche neprešli naraz prakticky všetci. VW to presne vystihol, plátenná strecha je medzi samými pevnými skladačkami vcelku IN.
Bolo by to fajn, keby k pevnej streche neprešli naraz prakticky všetci. VW to presne vystihol, plátenná strecha je medzi samými pevnými skladačkami vcelku IN.
To je v podstatě to samé, jako hatch a kombi. Hatch 308 vypadá OK a kombi ne a ne zabrat.
pre mna je nepochopitelne ako dokaže peugeot generačne prznit auta,peugeot 307 SW / Break bol pekny ,elegantny kombik a o generaciu neskor spravili toto [odkaz] ,pre mna jednoducho nepochopitelne
noo v tomto maš pravdu peugeot 206CC bol prvy,začal tu eru.zaujimave je aj to,že je to snad jedine coupecabrio ,ktore sa zrodilo z klasickeho modelu a pritom nevyzera zle.
neda sa nič len suhlasit ,ono Peugeot sa trafil pri 306 cabrio [odkaz] ,Renault mal naposledy charizmaticke cabrio v podobe 19ky [odkaz]
306 :yes:
Jo, parádička :yes:
Mě tak napadá, že na těch odkazech lancera24 a odkazech výše na Megane a 308 se ukazuje výhoda klasičtějších a řekněme usedlejších tvarů. V momentě, kdy je "třeba" useknout střechu ty rozmáchlé křivky jaksi nemají na co navazovat a "boule" se stávají boulovatější, hlavně v zadní části. Golf je dál pořád Golfem, jen prostě bez střechy. Silniční cihla sedící na silnici.
musim suhlasit,nižšia stredna sa primarne vyvia ako hatch,či liftbac ,prida sa kombik a sedan,,,pride zrazu myšlienka kabria a stou sa vačšina automobiliek nevie vysporiadat...ako som spominal vyšie VW a jeho Eos su prikladom toho,že sa to da,v pripade ak sa vyvija odpočiatku ako samostatny model,žiadny tažky zadok sa nekona a to nehovorim o nesumernosti prednej a zadnej časti ako pri vyššie uvedenych francuzoch
vosovčelák
fantastická kárka proti establišmentu!!! :yes: :yes:
GTI
Bravo bravo bravo - [odkaz] Před invencí designérů VW nelze než smeknout v dokonalé úctě, v dokonalém obdivu.
Jak pročítám diskusi, golfík dnes cloumá s mladejma zobákama jak vichr s povětroněm, vosavčeláka VW dokonce tak rozrajcoval, že by v něm táhl snad rovnou proti bruselskému establišmentu, no je to prča... 😄 Nechme tyhle puberťáky jejich (naštěstí snad jen dočasnému) úsměvnému osudu a podívejme se na věc dospělejma vočima.
- Cabriolet je vůz s dokonalým stylem, vůz nikoliv jen k poflakování se v okolí francouzské riviéry. Chce se mi dokonce napsat, naopak - cabriolet je stylem vždy a všude.
- Vyšší míru stylu dodává vozu celta. Ta je sice méně praktická než střecha pevná, avšak v image, ve stylu nenahraditelná
- Problémem, zejména v našich krajinách, je přece jen rizikovější parkování v noci pod otevřeným nebem, cabrio prostě žádá garáž.
Co pořídit v kompaktním mainstreamu? Jistě, je tu velmi vkusný EOS, no ten bych viděl spíše pro dívku. Když něco pro mladého kluka, pro mladého muže, pak jistě horního golfa. V úvahu padá lak v tónu střechy a lak se střechou kontrastující. Zde bych se klonil ke kontrastnímnu laku. Střecha, jasně antracit resp. černočerná tma, spodek třeba tu horní překrásnou červenou. A s odkazem na ten fantastickej benzín není myslím vůbec co řešit.
Tedy ano, GOLF GTI CABRIO - kompaktní styl stylů :yes😒br />
P.S. A když k tomu započteš horní věty pana testéra, jemuž podsouvat intuitivní náklonnost ke Koncernu snad nedokáže ani ten poslední zdejší diskusní prosťáček, když si uvědomíš, že článek je pestřen dobře cílenými nadpisy - GOLF JAKO VÍNO, když zaznamenáš opravdu nevídaně pozitivní dojmové informace, je rozhodování snad jednoznačné.
Osobně dávám geteičku deset z deseti možných.
BRAVWO GOLF :yes:
Jak pročítám diskusi, golfík dnes cloumá s mladejma zobákama jak vichr s povětroněm, vosavčeláka VW dokonce tak rozrajcoval, že by v něm táhl snad rovnou proti bruselskému establišmentu, no je to prča... 😄 Nechme tyhle puberťáky jejich (naštěstí snad jen dočasnému) úsměvnému osudu a podívejme se na věc dospělejma vočima.
- Cabriolet je vůz s dokonalým stylem, vůz nikoliv jen k poflakování se v okolí francouzské riviéry. Chce se mi dokonce napsat, naopak - cabriolet je stylem vždy a všude.
- Vyšší míru stylu dodává vozu celta. Ta je sice méně praktická než střecha pevná, avšak v image, ve stylu nenahraditelná
- Problémem, zejména v našich krajinách, je přece jen rizikovější parkování v noci pod otevřeným nebem, cabrio prostě žádá garáž.
Co pořídit v kompaktním mainstreamu? Jistě, je tu velmi vkusný EOS, no ten bych viděl spíše pro dívku. Když něco pro mladého kluka, pro mladého muže, pak jistě horního golfa. V úvahu padá lak v tónu střechy a lak se střechou kontrastující. Zde bych se klonil ke kontrastnímnu laku. Střecha, jasně antracit resp. černočerná tma, spodek třeba tu horní překrásnou červenou. A s odkazem na ten fantastickej benzín není myslím vůbec co řešit.
Tedy ano, GOLF GTI CABRIO - kompaktní styl stylů :yes😒br />
P.S. A když k tomu započteš horní věty pana testéra, jemuž podsouvat intuitivní náklonnost ke Koncernu snad nedokáže ani ten poslední zdejší diskusní prosťáček, když si uvědomíš, že článek je pestřen dobře cílenými nadpisy - GOLF JAKO VÍNO, když zaznamenáš opravdu nevídaně pozitivní dojmové informace, je rozhodování snad jednoznačné.
Osobně dávám geteičku deset z deseti možných.
BRAVWO GOLF :yes:
Som veľkým fanúšikom Golfu GTI a Golf Cabrio sa mi tiež veľmi páči (hlavne krásne vynikne medzi "konkurentami" márne sa snažiacimi schovať prerastený zadok, kam sa musí poskladdať plechová strecha), ale Golf GTI Cabrio mi proste nesedí. Charakter klasického štvormiestneho kabria postaveného na základe hatchbacku je veľmi kľudný, z auta priam sála túžba po pokojnom brázdení krajinou. Ak je aj pod kapotou nejaký silnejší motor, je jeho podobná úloha podobná ako v luxusných výkonných limuzínach (čakať v pozore na svoju chvíľu). V tomto smere Golf Cabrio hrá svoju úlohu dokonale. Keď sa na to všetko nasadí "bodykit" GTIčka, nastáva v mojich očiach trochu schizofrénia - na jednej strane pohodové kabrio vyžívajúce sa v kľudnej jazde, na strane druhej červené doplnky, veľké kolesá a výfuky po stranách kričia "Tak čo, dokážeš túto zatáčku prejsť s trojciferným číslom na rýchlomeri?" Jasne, ja viem, tu sa prejavuje najväčšia sila Golfu GTI Cabrio - dokáže to tak aj tak, ale ten styling mi tam proste nesedí. Možno podobným štýlom uvažovali aj vo Wolfsburgu, keďže donedávna sa Golf Cabrio so 155 kW 2.0 TSI nevyrábal ako GTI, ale len ako štandartná motorizácia.
Preto by som pre mladú dámu volil Golf Cabrio 1.4 TSI DSG a pre chalana trojdverové GTI, ak by chcel vyslovene nebo nad hlavou, tak ... MX-5 a kamošov čo mali sedieť na zadných sedačkách poslal autobusom 😄
Preto by som pre mladú dámu volil Golf Cabrio 1.4 TSI DSG a pre chalana trojdverové GTI, ak by chcel vyslovene nebo nad hlavou, tak ... MX-5 a kamošov čo mali sedieť na zadných sedačkách poslal autobusom 😄
Tenhle pohled má také svou nespornou logiku, ovšem i tady platí, že můžeš mít jak Golfa v klasickém cabriu, tak i to třídveřové GTI a kdo to chce mít v jednom (s logickým důsledkem ve formě kompromisů), může to mít také..., tedy problém vidím v principu vždy v tom, co případně chci, ale mít to nemůžu, nikoli v tom co nechci přesto, že to mít naopak můžu... 😉
OK, samozrejme, ja som vyjadril len svoj pohľad na vec, určite mi existencia Golfu GTI Cabrio žily netrhá (naopak) a rozhodne nikde problém nevidím. Každopádne, skôr mi sedela verzia Golf Cabrio 2.0 TSI ako Golf GTI Cabrio. Ideál vidím ako 118 kW 1.4 DSG, ktorá myslím stále v ponuke je.
OK, taky jsem jen vyjádřil svůj pohled na věc, i když v trošku obecnější rovině. Marketinh VW chce zřejmě značku GTI dobře prodat, začalo to Polem/Lupem GTI a pokračuje to Golfem Cabrio GTI..., navíc zrovna pro mě je to pravé GTI jen jedno, a tím je třídveřový! GOLF, tedy právě ta jediná karosářská varianta Golfu, se kterou GTI od VW v r. 1976 začalo... 😉
Kdybys o to skutečně měl takový zájem, tak by neměl být problém GTI zamaskovat do hávu klasického otevřeného Golfu. Pro mne osobně není GTI tak ostré náčiní, aby zničil pohodovou povahu kabrioletu.
S tím souhlasím, najel jsem něco i s šestkovým GTI a s adaptivním podvozkem je na poloze comfort až překvapivě v pohodě i na 18", respektivě je na 18" komfortnější, než GTI bez tohoto podvozku na 17". Předchozí generace GTI tuhle možnost/vymoženost neměly, takže i to může být jeden z důvodů proč vyrukovali s cabriem v GTI až teď. Ono vůbec všechno to, co můžeš (ale nemusíš) mít v aktuálním GTIčku (od DSG, přes adaptivní podvozek až po full parkasistent) je pro konkurenční meinstreamové hh ještě stále hudba budoucnosti, přitom třeba dvojspojku má VW v hh už od r. 2003 a dodnes ji (po devíti! letech) žádná konkurence nebyla v hh schopna (alternativně k manuálu) nabídnout.
Přitom zrovna v podobných autech dává větší smysl než v běžném Passatu nebo C-Crosseru. Ale automaty jsou u "Francouzů" dlouhodobě spíš tragédie.
Jasně. dvojspojka je do hh jako GTI/R mnohem vhodnější, než do běžné produkce (např. tebou vzpomínaný Passat), tam je vyspělá klasika s HDM stále uživatelsky přívětivější a komfortnější.
Ktoré slávne značky? Povedzme Golf GTI možno nazvať hoci novodobou legendou, ale Golf Cabrio má so slávou spoločné práve to, čo GTI-ho ponožky...
Sorry, GTI, za ten vtip, nedalo mi... >😁
Neviem prečo, ale kolesá mi silne pripomínajú dizajn Alfy Romeo...
Inak vcelku pekné auto, treba nechať, že otvorená verzia sa pánom z VW vydarila. Snáď len tie čierne doplnky by som si odpustil, matná čierna je pekná na streche, nie vo forme plastov na prednom spojleri, prahoch a zrkadlách... Ale inak :yes😒br />
Čo sa týka motorizácie, určite to ide famózne, ale v prípade kabrioletu sila motora skôr poteší v nízkych rýchlostiach ako na diaľnici. 200 s kabrioletom, to je na hlavu, to úplne popiera filozofiu tohto druhu auta. Je úplne jasné, že nápis GTI na prednej maske má zdvihnúť image tohto modelu, nie ho transformovať na primárne športový voz...
Ešte by som privítal kožené sedadlá, aby, keď spŕchne, a ja nevytiahnem včas strechu, som ich mohol od vody utrieť, a nejazdil pol dňa so zadkom mokrým od látkového čalúnenia...
😄
Jinak je to trefa - ten silný motor využiješ samozřejmě i v nižších rychlostech, s kůží souhlas, a to i přes vlastnost v podobě rozhicování, zde myslím převáží praktičnost udržování, a jinak nezapomínej, že styl cabria nevyniká jen při nenatažené střeše. Osobně mám rád pohled na auto s nataženou celtou.
Jinak GOLF Cabriolet rozhodně známou/silnou a poměrně tradiční "značkou" je, v této třídě (kompaktní cabrio meinstream) ji žádná přímá konkurence nemá "silnější".
A ty kola Detroit má Golf GTI už od r. 2004 a studie pětkového GTI ještě minimálně o rok spíš. 😉
Slavnost kabrioletu jsem také vynechal. Rozhodně je to hvězda mezi Golfy. 😄 Vzhledem k jeho omezenější nabídce je možná i exkluzivnější než GTI.
Rozpálená koža nie je bohviečo, v tom áš pravdu, na druhú stranu práve v extrémnych hicoch neneviem, či nebudem radšej niekde pri vode, ako sa páliť v aute... Podobne to platí o daždi - ťažko mi "slušne" zmokne koža, kabriolet nepovažujem za auto denného využitia a rozhodne ho nenechám so stiahnutou strechou niekde bez dozoru... V tomto prípade mi koža príde proste vhodná, jak účelom, tak štýlom.
Kolesá nerozporujem, či sú novinka či nie, alebo z akéhokoľvek iného pohľadu, len mi proste k tomuto vozu nesedia. Možno by neškodil aj o stupienok vyšší profil, napriek prívlastku GTI.
A že je Golf Cabrio známou, či v rámci triedy silnou "značkou", vpohode beriem, ale vzletné slová o sláve sú tu prinajmenšom nepatričné. Ale to je typický VW - presne týmto istým spôsobom prezentuje svoje vozy už dlho a úspešne. Ľudia majú asi radi bombastické, i keď nie celkom pravdivé slogany...
Tento tu ho zabudol vo fabrike.
Radsej ani nepozeram tisice tvojich namyslenych luzerskych prispevkov, ktore chcu iba urazat okolie, ked sa s tebou nezhoduje.
No moze byt, divadelnik si dobry.
Ale aby som tomu zase az tak nekrivdil, tak ma to styl, asi ako toto: [odkaz]
Místo těch pěti křečovitě vysmátých smajlíků se příště pokus raději o něco aspoň trošku vtipného, ale to bych chtěl od diskusního prosťáčka tvého formátu zjevně něco zcela nemožného... :😉 😉
Jestli sis toho náhodou nevšiml, tak tady se diskutuje především o autech, takže si ty svoje pubertální křeče běž plodit někam mezi své prosťáčky... 😉
Ale kdybys náhodou zapomněl, kolikrát jsem tě tu do běla vytočil já, klidně si projdi starší diskuse se všemi svými nicky... :😉 >😒]