Novinky
Zpět na článek
Géniové zatáček: Výstava soutěžních vozů skupiny B v továrním muzeu Audi
20 komentářů
RS
Pokud tam nebude metrová zeď s ostnatým drátem, lidi nikdy neukočíruješ, vždycky se najde blbec, který pomalu ale jistě strhne dav. To by musel stát pořadatel na každym metru trati, navíc pravomoci nějakého brigádníka v žluté vestě jsou víš kde 😉
figurka
Pokud by do nové S3 šel zadní diferák z nové S4, bylo by lépe. Bohužel......
( A myslím, že to ani není doučasná filozofie Audi )
( A myslím, že to ani není doučasná filozofie Audi )
Sleeper
Myslel jsem si, že ho tam někam vecpu, ale nevešel se, článek je do news, takže jsem ho nechtěl psát extra dlouhý. Zmiňoval jsem se jen o autech, která jsou na výstavě plus o RS200. To bych mohl nakousnout i připravované projekty, které nikdy na soutěže nevyjely (Toyota MR2). BX4TC jel tuším třikrát. Článek o něm uveřejnil kdysi Vladi na svém blogu - [odkaz] Pak napsal ještě něco málo o Kadettu pro skupinu S - [odkaz] Prototypy skupiny S měla i Lancia (ECV1, ECV2), ale jak známo, té jsme se nedočkali...
bubucci
Souhlas, škoda, že Audi nezůstalo v rally a ani neprodukuje žádné ,,zatáčkomilní´´ auto ve stylu imprezy nebo lancera...
Někomu se může nová delta líbit, ale nemusely tomu u Lancie dávat jméno delta. To když někdo vysloví, tak si vybavím 300k potvoru a ne něco, co vypadá, že se mi v zatáčce překlopí 8-s
Někomu se může nová delta líbit, ale nemusely tomu u Lancie dávat jméno delta. To když někdo vysloví, tak si vybavím 300k potvoru a ne něco, co vypadá, že se mi v zatáčce překlopí 8-s
ER
Nic proti Audi, ale to krabiciozní Quattro se mi líbí víc než současná A5. A u Delty jen tiše pláču nad tím, co je jejím dnešním odkazem.
bubucci
Jooo to bylo to nejlepší z rally, jednou za čas si pustím nějaký závod Group B. Před řidiči klobouky dolů, chtělo to odvahu a um uřídit 500k monstrum .... a ten zvuk...nezapomenutelné :yes:
MikyJ
heeeeen... tsss.. heeeeen tss.. tss.. heeeeeeeeeeennnn tssss.. Achjo.. kde jsou ty casy 😢 😢 😢
MikyJ
No on problem je hlavne v tom, ze misto aby se poradatele naucili ten dav poradne ukocirovat a nepoustet je tam, kam chodit nemaj, tuhle skupinu zrusili. To je si myslim skoda...
RS
Tyhle přemotorovaný bestie, to byla šílenost. Když to člověk vidí, díví se, že do toho vůbec někdo sedl. Uskakující diváci několik metrů před nárazníkem, to už je jen "třešnička na dortu". Tou dobou mohli lejt adrenalin na trať v kýblech.
Ricardo
Kdysi jsem četl, že WRC mají volnoběh kolem 2000 ot. a maximum výkonu je už od 3000 ot. až po omezovač. Ale je to škoda, kde jsou ty doby kdy auta měly brutální výkony...
Sleeper
Současná WRC mají snížený výkon jen díky restriktorům a jejich omezenému průměru. Jedna firma v Británii upravuje Imprezy WRX STI pro nějaký místní pohár a údajně z nich bez problémů dostane 800 koní... 😄.
lordlord
na carclassic.com jsou obcas na prodej auta ze sk. B i jejich homologacni zaklad
Mira328i
..kde sou ty zlatý časy svištění velkých turbodmychadel a výkonů až 600koní v autě pro rally 😒 ...krasný auta..
teď je tu jen WRC-300PS :no: ..S2000-předohrabky :no: :no: ...
teď je tu jen WRC-300PS :no: ..S2000-předohrabky :no: :no: ...
(kdy se podle potřeby "bleskově přidá zadek"...)
V S4 je "třídeferákový" systém 2+1Torsen se zákl. nastavením poměru P:Z 40:60... 😉
Ale to asi víš...