Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeGéniové zatáček: Výstava soutěžních vozů skupiny B v továrním muzeu Audi
20 komentářů
RS
Tyhle přemotorovaný bestie, to byla šílenost. Když to člověk vidí, díví se, že do toho vůbec někdo sedl. Uskakující diváci několik metrů před nárazníkem, to už je jen "třešnička na dortu". Tou dobou mohli lejt adrenalin na trať v kýblech.
No on problem je hlavne v tom, ze misto aby se poradatele naucili ten dav poradne ukocirovat a nepoustet je tam, kam chodit nemaj, tuhle skupinu zrusili. To je si myslim skoda...
Pokud tam nebude metrová zeď s ostnatým drátem, lidi nikdy neukočíruješ, vždycky se najde blbec, který pomalu ale jistě strhne dav. To by musel stát pořadatel na každym metru trati, navíc pravomoci nějakého brigádníka v žluté vestě jsou víš kde 😉
MikyJ
heeeeen... tsss.. heeeeen tss.. tss.. heeeeeeeeeeennnn tssss.. Achjo.. kde jsou ty casy 😢 😢 😢
bubucci
Jooo to bylo to nejlepší z rally, jednou za čas si pustím nějaký závod Group B. Před řidiči klobouky dolů, chtělo to odvahu a um uřídit 500k monstrum .... a ten zvuk...nezapomenutelné :yes:
ER
Nic proti Audi, ale to krabiciozní Quattro se mi líbí víc než současná A5. A u Delty jen tiše pláču nad tím, co je jejím dnešním odkazem.
Souhlas, škoda, že Audi nezůstalo v rally a ani neprodukuje žádné ,,zatáčkomilní´´ auto ve stylu imprezy nebo lancera...
Někomu se může nová delta líbit, ale nemusely tomu u Lancie dávat jméno delta. To když někdo vysloví, tak si vybavím 300k potvoru a ne něco, co vypadá, že se mi v zatáčce překlopí 8-s
Někomu se může nová delta líbit, ale nemusely tomu u Lancie dávat jméno delta. To když někdo vysloví, tak si vybavím 300k potvoru a ne něco, co vypadá, že se mi v zatáčce překlopí 8-s
Pokud by do nové S3 šel zadní diferák z nové S4, bylo by lépe. Bohužel......
( A myslím, že to ani není doučasná filozofie Audi )
( A myslím, že to ani není doučasná filozofie Audi )
Co by tam byl platný, to je úplně jiná koncepce s haldexem...
(kdy se podle potřeby "bleskově přidá zadek"...)
V S4 je "třídeferákový" systém 2+1Torsen se zákl. nastavením poměru P:Z 40:60... 😉
Ale to asi víš...
(kdy se podle potřeby "bleskově přidá zadek"...)
V S4 je "třídeferákový" systém 2+1Torsen se zákl. nastavením poměru P:Z 40:60... 😉
Ale to asi víš...
Proc se nikdo nikde nezminil o citroenu bx 4TC ten taky jezdil groupB!!
Myslel jsem si, že ho tam někam vecpu, ale nevešel se, článek je do news, takže jsem ho nechtěl psát extra dlouhý. Zmiňoval jsem se jen o autech, která jsou na výstavě plus o RS200. To bych mohl nakousnout i připravované projekty, které nikdy na soutěže nevyjely (Toyota MR2). BX4TC jel tuším třikrát. Článek o něm uveřejnil kdysi Vladi na svém blogu - [odkaz] Pak napsal ještě něco málo o Kadettu pro skupinu S - [odkaz] Prototypy skupiny S měla i Lancia (ECV1, ECV2), ale jak známo, té jsme se nedočkali...
teď je tu jen WRC-300PS :no: ..S2000-předohrabky :no: :no: ...